BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vleugelspelers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 06 januari 2017 - 13:49   quote  deeplink  
Ik betwijfel echt of Larsson het bij Ajax zou redden. Ik vrees voor een typisch voorbeeld van wel meer spelers die het bij een subtopper/middenmoter goed doen. Daar hebben dergelijke spelers veel meer ruimte en zijn ze bovendien al snel de uitschieter in een verder matige selectie. Als ze dan bij een topploeg komen vallen niet meer op omdat ze daar zeker niet meer de beste zijn, en komen ze door de veel beperktere ruimtes vaak veel minder goed uit de verf.

We hebben dit de afgelopen al zo enorm veel gezien. Juist omwegen dergelijke spelers heeft het aankoopbeleid van Ajax enorm onder vuur gelegen. Daarnaast is Larsson tegen de topteams vaak opmerkelijk ineffectief. In 3 seizoenen Eredivisie wist hij alleen tegen Feyenoord 2 keer te scoren. Verder geen goals en geen assists tegen topploegen en bovendien, in ieder geval tegen Ajax, steeds volledig uit de wedstrijd gespeeld door achtereenvolgens Van Rhijn, Tete en Veltman.

Het is altijd koffiedik kijken hoor. Wie weet, misschien gaat hij bij een overgang plotseling enorm goed voetballen en wordt hij een plaag voor verdedigers van het kaliber Van Rhijn/Tete/Veltman... maar het is absoluut niet zo dat het halen van Larsson een no-brainer is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 januari 2017 door Eide --
ooi
 ooi - vrijdag 06 januari 2017 - 14:13   quote  deeplink  
Het is zeker geen no-brainer. Maar het slagen van een Braziliaan van 10 Mio is ook onzeker. Je ziet het ook aan de Colombianen. Sanchez doet het meer dan uitstekend, Cassierra valt nogal tegen vind ik.
Eide
 Eide - vrijdag 06 januari 2017 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2017 - 14:13 schreef ooi het volgende:
Het is zeker geen no-brainer. Maar het slagen van een Braziliaan van 10 Mio is ook onzeker. Je ziet het ook aan de Colombianen. Sanchez doet het meer dan uitstekend, Cassierra valt nogal tegen vind ik.
Zeker, maar Larsson kunnen jij en ik van dichtbij beoordelen. Dat is nu eenmaal eenvoudiger dan iets vinden van een Zuid-Amerikaan die aan de andere kant van de Aarde speelt. Van Larsson vind ik dat hij tegen topverdedigers van de Eredivisie tekort komt. Als je dat niveau misschien al niet hebt, heb je in mijn optiek bij Ajax geen bal te zoeken.

Van Casseirra kan je bovendien nog zeggen dat het een talent is waar groeipotentieel in zit. Die jongen is pas 19. Larsson is met 23 jaren en 3 seizoenen Eredivisie dat stadium echt wel voorbij.
ooi
 ooi - vrijdag 06 januari 2017 - 16:00   quote  deeplink  
Eide, ik ben het ook niet oneens met je en inderdaad is Larson niet volmaakt, ik denk alleen dat het risico van 10Mio voor een Braziliaan veel eens. Zeker als ik lees dat Bosz vindt dat die speler er direct moet staan. Dat kun je van een Braziliaan midden in de winter niet verwachten. Dus als de aanwinst er direct moet staan, zal dat denk ik met Larson meer lukken dan met een Zuidafrikaanse aanwinst.
JV
 JV - vrijdag 06 januari 2017 - 16:45   quote  deeplink  
Met Larson gaan we de strijd ook niet winnen vrees ik, gaan we daar 7 miljoen voor betalen en dan elghazi voor 9 verkopen waardoor we maand lang niemand rechtsvoor hebben
cerny biedt te weinig en gebleseerd en traore is er nog niet
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 07 januari 2017 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2017 - 16:00 schreef ooi het volgende:
Eide, ik ben het ook niet oneens met je en inderdaad is Larson niet volmaakt, ik denk alleen dat het risico van 10Mio voor een Braziliaan veel eens. Zeker als ik lees dat Bosz vindt dat die speler er direct moet staan. Dat kun je van een Braziliaan midden in de winter niet verwachten. Dus als de aanwinst er direct moet staan, zal dat denk ik met Larson meer lukken dan met een Zuidafrikaanse aanwinst.
Larsson is niet veel minder dan Younes en hoeft zich inderdaad niet aan de Eredivisie aan te passen. Zal ook niet de hele wereld kosten. Enige minpuntje is mogelijk zijn niveau. Er moet in ieder geval een vleugelspeler bijkomen die direct inzetbaar is dat mag duidelijk zijn.
Eide
 Eide - zaterdag 07 januari 2017 - 11:20   quote  deeplink  
Niet alleen direct inzetbaar, maar ook een directe verbetering ten opzichte van de huidige vleugelaanvallers. Anders kan je beter investeren in jongens als Kluivert.
p111
 p111 - zaterdag 07 januari 2017 - 11:45   quote  deeplink  
Ik wil toch wel pleiten voor Larsson dat hij wat slimmer is als Younes meer overzicht en toch wat makkelijker scoorend.Wat minder is als Younes is zijn indivuele acties t/o zijn tegenstanders.Ik denk dat als je hem kan kopen voor 5/6 miljoen je geen kat in de zak koopt.
Eide
 Eide - zaterdag 07 januari 2017 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2017 - 11:45 schreef p111 het volgende:
meer overzicht en toch wat makkelijker scoorend.
Oh? Vorig seizoen had Younes anders meer goals en meer assists in de Eredivise. Dit seizoen heeft Younes toch ook al even veel assists als Larsson, en dat terwijl Amin vreselijk uit vorm is. Dat valt dus best wel mee.
JOOD
 JOOD - zaterdag 07 januari 2017 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2017 - 11:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Oh? Vorig seizoen had Younes anders meer goals en meer assists in de Eredivise. Dit seizoen heeft Younes toch ook al even veel assists als Larsson, en dat terwijl Amin vreselijk uit vorm is. Dat valt dus best wel mee.
Als hij begint te scoren is de lijn dun hoor. Hij heeft nu al veel dreiging, als daar goals of assists bij komen kijken is het een gevaar voor iedere tegenstander.

Maar... dan moet hij wel beginnen te scoren!
p111
 p111 - zaterdag 07 januari 2017 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2017 - 11:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Oh? Vorig seizoen had Younes anders meer goals en meer assists in de Eredivise. Dit seizoen heeft Younes toch ook al even veel assists als Larsson, en dat terwijl Amin vreselijk uit vorm is. Dat valt dus best wel mee.
Het verschil is dat Younes bijna 80 minuten per wedstrijd op de helft van de tegenstanders speelt in een veel beter team dat zijn ook voordelen, waar Larsson misschien ook veel in zou renderen.Als El Ghazi weg gaat,dan wordt je wel erg karig in de aanvallers dus om alles gaan te zetten op de jeugd vind ik te link.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2017 door p111 --
Brandje
 Brandje - zaterdag 07 januari 2017 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2017 - 12:12 schreef JOOD het volgende:

[..]

Als hij begint te scoren is de lijn dun hoor. Hij heeft nu al veel dreiging, als daar goals of assists bij komen kijken is het een gevaar voor iedere tegenstander.

Maar... dan moet hij wel beginnen te scoren!
Younes heeft allesbehalve dreiging. Dat komt omdat hij maar een kunstje kan en dat is binnendoor passeren. Vorig seizoen was hij nieuw in de eredivisie en dus onbekend. Je ziet nu dat verdedigers zich instellen op hem en blijkt hij dus heel simpel te verdedigen te zijn
JOOD
 JOOD - zaterdag 07 januari 2017 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2017 - 13:19 schreef Brandje het volgende:

[..]

Younes heeft allesbehalve dreiging. Dat komt omdat hij maar een kunstje kan en dat is binnendoor passeren. Vorig seizoen was hij nieuw in de eredivisie en dus onbekend. Je ziet nu dat verdedigers zich instellen op hem en blijkt hij dus heel simpel te verdedigen te zijn
Ooit gezien hoe snel hij kan draaien, hoe snel hij tegenstanders op het verkeerde been kan zetten? Alleen de goals en assists missen nog. Voor de rest een geweldige speler, maar hij moet het nu laten zien. Geen 3e kans helaas, ik hoop dat ie het voor elkaar krijgt!
remco k
 remco k - zaterdag 07 januari 2017 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2017 - 12:44 schreef p111 het volgende:

[..]

Het verschil is dat Younes bijna 80 minuten per wedstrijd op de helft van de tegenstanders speelt in een veel beter team dat zijn ook voordelen, waar Larsson misschien ook veel in zou renderen.Als El Ghazi weg gaat,dan wordt je wel erg karig in de aanvallers dus om alles gaan te zetten op de jeugd vind ik te link.
Youness in veel minder ruimte dan Larsson die juist hee veel ruimte krijgt.
remco k
 remco k - zaterdag 07 januari 2017 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2017 - 14:28 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ooit gezien hoe snel hij kan draaien, hoe snel hij tegenstanders op het verkeerde been kan zetten? Alleen de goals en assists missen nog. Voor de rest een geweldige speler, maar hij moet het nu laten zien. Geen 3e kans helaas, ik hoop dat ie het voor elkaar krijgt!
Toch is wat Brandje zegt wel waar. Hij gaat altijd alleen maar binenndoor
JOOD
 JOOD - zaterdag 07 januari 2017 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2017 - 14:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch is wat Brandje zegt wel waar. Hij gaat altijd alleen maar binenndoor
Of achterlijntje, maar dat was meer vorig jaar te doen. Zou al een groot voordeel zijn als hij binnendoor en buitenom vaker af zou wisselen. Maarja, dan moet er wel ruimte voor zijn.
remco k
 remco k - zaterdag 07 januari 2017 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2017 - 14:44 schreef JOOD het volgende:

[..]

Of achterlijntje, maar dat was meer vorig jaar te doen. Zou al een groot voordeel zijn als hij binnendoor en buitenom vaker af zou wisselen. Maarja, dan moet er wel ruimte voor zijn.
Nou dat achter lijntje heb ik hem in al die wedstrijden nog geen 5 keer fatsoenlijk zien halen.
remco k
 remco k - zaterdag 07 januari 2017 - 14:46   quote  deeplink  
Ajax trouwens in de oefenpot tegen Excelsior op achterstand met 1-0
remco k
 remco k - zaterdag 07 januari 2017 - 15:20   quote  deeplink  
3-1achter trouwens en de wedstrijd is zo goed als voorbij.
remco k
 remco k - zaterdag 07 januari 2017 - 15:21   quote  deeplink  
Ajax compleet onmachtig en inspiratieloos. Meer dan terechte nederlaag.
hjf
 hjf - zondag 08 januari 2017 - 10:36   quote  deeplink  
Manchester United grossiert in buitenspelers. Mourinho heeft een luxe probleem door een overschot van een zeer goed niveau. Nu heb ik niet de iluusie, dat wij er 1 van zullen kopen (alhoewel we bulken van het geld op de bankrekening), maar het salaris zal een onoplosbaar probleem zijn. De enige oplossing is dus er 1 te huren en bijvoorbeeld Justin Kluivert de tijd te geven zich verder te ontwikkelen.
p111
 p111 - zondag 08 januari 2017 - 11:00   quote  deeplink  
Kluivert eerst lekker laten ballen in jong Ajax en langzaam laten wennen aan het senioren voetbal.
Ajax we love you
 Ajax we love you - zondag 08 januari 2017 - 11:39   quote  deeplink  
Zo Younes en Elghazi even visite kaartje afgegeven tegen RB Leipzich 5-1
JOOD
 JOOD - maandag 09 januari 2017 - 11:49   quote  deeplink  
Een verschil van 5 miljoen voor Lozano. Lijkt me een haalbare kaart dus. Ben benieuwd!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 10 januari 2017 - 17:16   quote  deeplink  
Ken die gozer niet en vind het wel heel veel geld. Ik hoop dat El ghazi gewoon blijft en er niemand bijkomt
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 10 januari 2017 - 17:30   quote  deeplink  
https://www.youtube.com/watch?v=Pjhpv3koQn8

Normaal interesseren mij dit soort filmpjes me niet, omdat het alleen maar een paar acties laat zien. JE kan zo een geweldige compilatie maken die niets zegt. Hier zie ik ook alleen maar aanvallen vanuit de counter en volgens mij speelt Ajax niet op die manier.

Op basis van deze beelden ben ik niet overtuigd dat deze jongen goed is voor het spelletje dat Ajax speelt.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 januari 2017 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2017 - 17:16 schreef Ajax we love you het volgende:
Ken die gozer niet en vind het wel heel veel geld. Ik hoop dat El ghazi gewoon blijft en er niemand bijkomt
Waarom hoop je dat er niemand komt?
remco k
 remco k - dinsdag 10 januari 2017 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2017 - 17:30 schreef Ajax we love you het volgende:
https://www.youtube.com/watch?v=Pjhpv3koQn8

Normaal interesseren mij dit soort filmpjes me niet, omdat het alleen maar een paar acties laat zien. JE kan zo een geweldige compilatie maken die niets zegt. Hier zie ik ook alleen maar aanvallen vanuit de counter en volgens mij speelt Ajax niet op die manier.

Op basis van deze beelden ben ik niet overtuigd dat deze jongen goed is voor het spelletje dat Ajax speelt.
Fijn dat anderen het toch ook zien..
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 11 januari 2017 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2017 - 20:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Waarom hoop je dat er niemand komt?
Ik denk echt dat als er niemand weggaat we genoeg goede vleugelspelers hebben die het wel kunnen. Daarbij hebben die jonge jongens vertrouwen nodig. Als er iemand bijkomt, dan tast dat toch hun vetrouwen aan. Daarbij hebben we meer spelers die daar op de flanken kunnen spelen. Zolang Traore er ook is hebben we in mijn ogen niemand nodig daar.
JOOD
 JOOD - woensdag 11 januari 2017 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2017 - 21:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Fijn dat anderen het toch ook zien..
In zn laatste wedstrijd een hattrick, als je de goals bekijkt is er 1 Younessje bij. Wel beduidend harder en met meer vertrouwen binnengeschoten. Twee doelpunten zijn inderdaad vanuit de counter op eigen helft. Daardoor zie je goed dat hij de diepte zoekt waar het bij Younes en Traore nogal eens aan schort.

Hij geeft nu zelf aan dat hij een overstap wel ziet zitten. Ik zou zeggen, gaan met die banaan Overmars.
remco k
 remco k - woensdag 11 januari 2017 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2017 - 14:02 schreef JOOD het volgende:

[..]

In zn laatste wedstrijd een hattrick, als je de goals bekijkt is er 1 Younessje bij. Wel beduidend harder en met meer vertrouwen binnengeschoten. Twee doelpunten zijn inderdaad vanuit de counter op eigen helft. Daardoor zie je goed dat hij de diepte zoekt waar het bij Younes en Traore nogal eens aan schort.

Hij geeft nu zelf aan dat hij een overstap wel ziet zitten. Ik zou zeggen, gaan met die banaan Overmars.
Vrijwel alles wat ik van die jongen gezien heb is met heel erg veel ruimte voor zich, ruimte die hij bij Ajax niet zal krijgen. Vrijwel alle goals uit counters en omschakel momenten..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 januari 2017 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2017 - 17:30 schreef Ajax we love you het volgende:
https://www.youtube.com/watch?v=Pjhpv3koQn8

Normaal interesseren mij dit soort filmpjes me niet, omdat het alleen maar een paar acties laat zien. JE kan zo een geweldige compilatie maken die niets zegt. Hier zie ik ook alleen maar aanvallen vanuit de counter en volgens mij speelt Ajax niet op die manier.

Op basis van deze beelden ben ik niet overtuigd dat deze jongen goed is voor het spelletje dat Ajax speelt.
Krijg een beetje Suarez-gevoelens bij het filmpje. Maar 12 mil? Nee daar twijfel ik over.
remco k
 remco k - woensdag 11 januari 2017 - 14:11   quote  deeplink  
Daarmee zeg ik overigens niet dat het niet een goede speler is of voor Ajax zou kunnen worden..

Maar in de kleine ruimte waarin Ajax vrijwel altijd speelt heb ik weinig goeds gezien.
JOOD
 JOOD - woensdag 11 januari 2017 - 14:15   quote  deeplink  
Hier in Mexico is het groot nieuws en gaan ze er van uit dat alles rond gaat komen. We zullen zien.
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 januari 2017 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2017 - 14:11 schreef remco k het volgende:
Daarmee zeg ik overigens niet dat het niet een goede speler is of voor Ajax zou kunnen worden..

Maar in de kleine ruimte waarin Ajax vrijwel altijd speelt heb ik weinig goeds gezien.
vind dat nog wel meevallen qua kleine ruimtes.. vaak veel mensen om hem heen en leuke actie.. dat hij veel ruimte voorzich heeft komt mede omdat hij vaak de diepte zoekt zo tezien... neemt niet weg dat zoon filmpje me natuurlijk niks zegt.. maar is rechtsbenig maar kan ook goed met links las ik ergens...
remco k
 remco k - woensdag 11 januari 2017 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2017 - 14:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vind dat nog wel meevallen qua kleine ruimtes.. vaak veel mensen om hem heen en leuke actie.. dat hij veel ruimte voorzich heeft komt mede omdat hij vaak de diepte zoekt zo tezien... neemt niet weg dat zoon filmpje me natuurlijk niks zegt.. maar is rechtsbenig maar kan ook goed met links las ik ergens...
Mag jij me echt 1 moment noemen met een redelijk volle 16 waarin die iets laat zien, of een actie met drie of meer man die kort bij hem staan?
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 januari 2017 - 17:32   quote  deeplink  
moet het perse in een volle 16 zijn om technisch begaafd te zijn dan ? heeft diepgang doet mee on het spel en is fel..
1.55
2.20
2.40 tm 2.55 (2 x achter elkaar)
4.15

nog keer filmpje kijken kerel ben gestopt bij 4.15.. zullen vast meer acties tussen zitten... zat acties met meer man om hem heen.. en hoe hij meedoet jn het spel qua diepgang..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 januari 2017 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 januari 2017 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2017 - 14:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Krijg een beetje Suarez-gevoelens bij het filmpje. Maar 12 mil? Nee daar twijfel ik over.
ik ook maar er zijn geen acties van hem met volk kort op hem.. *sarcasme* maar goed blijft een filmpje.. mjah nationale team mexico.. bijna ManU.. olympische team mexico.. zal vast niet minder waard worden met die belachelijke prijzen tegenwoordig.. en ik denk als beide ploegen water bij de wijn doet dat je best een goeie speler voor vrij weinig binnen haald.. sowieso de mentaliteit uit die landen ligt mij meer dan die denen enzo..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 januari 2017 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2017 - 15:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag jij me echt 1 moment noemen met een redelijk volle 16 waarin die iets laat zien, of een actie met drie of meer man die kort bij hem staan?
Toch nog een keer kijken Remco! Heb toch paar acties gezien waar hij tussen 3 man die glipt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 11 januari 2017 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2017 - 17:32 schreef nummer10 het volgende:
moet het perse in een volle 16 zijn om technisch begaafd te zijn dan ? heeft diepgang doet mee on het spel en is fel..
1.55
2.20
2.40 tm 2.55 (2 x achter elkaar)
4.15

nog keer filmpje kijken kerel ben gestopt bij 4.15.. zullen vast meer acties tussen zitten... zat acties met meer man om hem heen.. en hoe hij meedoet jn het spel qua diepgang..
2.55 is wel vergelijkbaar met hoe ze tegen Ajax staan te verdedigen, maar daar zie je ook dat hij hem niet afmaakt, wel mooi ertussen door gaat.

7.49 zie je ook iets wat lijkt op wedstrijden van Ajax, maar dan zie je ook dat hij er niet echt langs gaat en gaat voor een schot, dat in de handen van de keeper beland.

Hij is wel goed met ruimtes en ik denk ook wel dat zijn diepgang en techniek prima is, daarbij heeft hij ook oog voor zijn medespelers, dus het kan wel wat worden, maar ben nog niet overtuigd door de beelden.

Maargoed, hij kan wel voetballen en ik ben nieuwsgierig, als El Ghazi wordt verkocht, dan zullen ze hem zeker wel gaan halen voor 10m.

We zullen zien....
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 11 januari 2017 - 18:46   quote  deeplink  
https://www.youtube.com/watch?v=YhVrRak97s4

Hier wordt ik vrolijk van en die Lozano mag van mij komen als hij net zo wordt als de persoon in dit filmpje :)
remco k
 remco k - woensdag 11 januari 2017 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2017 - 17:32 schreef nummer10 het volgende:
moet het perse in een volle 16 zijn om technisch begaafd te zijn dan ? heeft diepgang doet mee on het spel en is fel..
1.55
2.20
2.40 tm 2.55 (2 x achter elkaar)
4.15

nog keer filmpje kijken kerel ben gestopt bij 4.15.. zullen vast meer acties tussen zitten... zat acties met meer man om hem heen.. en hoe hij meedoet jn het spel qua diepgang..
Wie heeft het ineens over technisch begaafd?

Het gaat om kunnen voetballen in de drukte en openingen vinden als je altijd op de helft van de tegenstander speelt. Geen van je voorbeelden tonen dit aan.

En ja het is nogal een belangrijk iets bij Ajax om dat te kunnen.

En nogmaals maar dat zal je wel weer eens niet gelezen hebben. Het lijkt me op basis van een paaar beelden een prima speler. Of hij echt wat toe kan voegen kan ik niks zinnigs over zeggen.
remco k
 remco k - woensdag 11 januari 2017 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2017 - 17:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Toch nog een keer kijken Remco! Heb toch paar acties gezien waar hij tussen 3 man die glipt.
Filmpje al gezien voordat het hier stond en ik zie niks wat aanvallen betreft zoals Ajax speelt.
remco k
 remco k - woensdag 11 januari 2017 - 19:29   quote  deeplink  
als dit overigens al zijn goede acties zijn vind ik het ook wat tegenvallen.

Ajax overigens iets bevestigd hierover?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 11 januari 2017 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2017 - 10:28 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk echt dat als er niemand weggaat we genoeg goede vleugelspelers hebben die het wel kunnen. Daarbij hebben die jonge jongens vertrouwen nodig. Als er iemand bijkomt, dan tast dat toch hun vetrouwen aan. Daarbij hebben we meer spelers die daar op de flanken kunnen spelen. Zolang Traore er ook is hebben we in mijn ogen niemand nodig daar.
Vind het eigenlijk best tegenvallen met de vleugels hoor Younes redelijke tijd uit vorm (geweest). Cassierra niet echt top op de flank en Cerny vaak geblesseerd. Traƶre afrika.
Dan heb je Younes en Ghazi niet echt breed. Clement vind ik niks bijzonders en Ajax mpet zich altijd versterken als ze de kans hebben vind ik.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 11 januari 2017 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2017 - 19:29 schreef remco k het volgende:
als dit overigens al zijn goede acties zijn vind ik het ook wat tegenvallen.

Ajax overigens iets bevestigd hierover?
Acties op een filmpje zegt toch niets over hoe hij zich hier zal ontwikkelen. 12 miljoen moet het wel een directe versterking zijn.
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 januari 2017 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2017 - 19:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie heeft het ineens over technisch begaafd?

Het gaat om kunnen voetballen in de drukte en openingen vinden als je altijd op de helft van de tegenstander speelt. Geen van je voorbeelden tonen dit aan.

En ja het is nogal een belangrijk iets bij Ajax om dat te kunnen.

En nogmaals maar dat zal je wel weer eens niet gelezen hebben. Het lijkt me op basis van een paaar beelden een prima speler. Of hij echt wat toe kan voegen kan ik niks zinnigs over zeggen.
niet kunnen voetballen in de drukte ?? je weet echt zeker dat je hem volledig hebt bekeken ???
remco k
 remco k - woensdag 11 januari 2017 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2017 - 20:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

niet kunnen voetballen in de drukte ?? je weet echt zeker dat je hem volledig hebt bekeken ???
1 lees eens wat er staat. Nergens staat namelijk dat ie dat niet kan.
2 ja ik heb alles bekeken. Meerdere filmpjes van hem.
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 januari 2017 - 22:48   quote  deeplink  
zeg je nergens ?

"Het gaat om kunnen voetballen in de drukte en openingen vinden als je altijd op de helft van de tegenstander speelt. Geen van je voorbeelden tonen dit aan."

zijn je eigen woorden remco.. wat is het verschil...
JOOD
 JOOD - woensdag 11 januari 2017 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2017 - 19:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie heeft het ineens over technisch begaafd?

Het gaat om kunnen voetballen in de drukte en openingen vinden als je altijd op de helft van de tegenstander speelt. Geen van je voorbeelden tonen dit aan.

En ja het is nogal een belangrijk iets bij Ajax om dat te kunnen.

En nogmaals maar dat zal je wel weer eens niet gelezen hebben. Het lijkt me op basis van een paaar beelden een prima speler. Of hij echt wat toe kan voegen kan ik niks zinnigs over zeggen.
En los van alle feiten, wat zegt je voetbal instinct over deze mogelijke aankoop?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vleugelspelers









0.0110020