BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De nieuwe trainer 2017-2018? Wie o Wie?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - zaterdag 03 juni 2017 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 20:14 schreef Eide het volgende:
Laudrup is weinig succesvol geweest as trainer volgens mij.
Precies mijn idee. Hoe heet die trainer van RB Salzburg, die later naar Leverkussen is gegaan ook alweer en is die vrij?
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 juni 2017 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 20:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

Precies mijn idee. Hoe heet die trainer van RB Salzburg, die later naar Leverkussen is gegaan ook alweer en is die vrij?
Dat is die Roger Schmidt. Die wordt inderdaad al genoemd. Ontslagen bij Leverkusen dit jaar.
Eide
 Eide - zaterdag 03 juni 2017 - 20:20   quote  deeplink  
Schmidt en Tuchel zijn beide wel trainers die qua ideeën goed bij Ajax passen. Misschien is een buitenlander ook wel een keertje goed. Tuchel heeft recent op een KNVB congres gesproken en maakte daar erg veel indruk.
Eide
 Eide - zaterdag 03 juni 2017 - 20:22   quote  deeplink  
Hier een aardig artikel van Catenaccio.nl over Tuchel op dat congres.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 juni 2017 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 19:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waarom is Laudrup een goede trainer volgens jou?
Verkeerd verwoord door mij. Ik vindt hem gewoon goed overkomen als trainer. In hoe ik hem heb gezien bij Swansea enzo. In hoe hij praat in de pers bijvoorbeeld. Geen poppenkast zoals die types Mourinho, of een Bosz die in de pers nogal eens als een betweter overkomt. Ik zou het geen slechte keus vinden in ieder geval. Dat baseer ik op bovenstaande en wat hij heeft laten zien bij Swansea door de League cup te winnen en Swansea in de PL te houden met goed voetbal.
Brandje
 Brandje - zaterdag 03 juni 2017 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 20:22 schreef Eide het volgende:
Hier een aardig artikel van Catenaccio.nl over Tuchel op dat congres.
Mooi verhaal en in mijn ogen zoals het hoort. Veel lopende mensen en snel druk zetten. Laat maar komen!
Brandje
 Brandje - zaterdag 03 juni 2017 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 20:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Verkeerd verwoord door mij. Ik vindt hem gewoon goed overkomen als trainer. In hoe ik hem heb gezien bij Swansea enzo. In hoe hij praat in de pers bijvoorbeeld. Geen poppenkast zoals die types Mourinho, of een Bosz die in de pers nogal eens als een betweter overkomt. Ik zou het geen slechte keus vinden in ieder geval. Dat baseer ik op bovenstaande en wat hij heeft laten zien bij Swansea door de League cup te winnen en Swansea in de PL te houden met goed voetbal.
Ik vond Bosz juist altijd een verademing om naar te luisteren.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 juni 2017 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 20:20 schreef Eide het volgende:
Schmidt en Tuchel zijn beide wel trainers die qua ideeën goed bij Ajax passen. Misschien is een buitenlander ook wel een keertje goed. Tuchel heeft recent op een KNVB congres gesproken en maakte daar erg veel indruk.
Schmidt kan ik nog wel inkomen. Maar die Tuchel, denk jij dat die trek heeft in Ajax? Ik bedoel, die Tuchel heeft toch wel een aansprekende naam in Europa lijkt me. Zijn naam werd ook veel in verband gebracht met PL clubs, al hoewel de meeste toppers daar voorlopig voorzien zijn.
Eide
 Eide - zaterdag 03 juni 2017 - 20:33   quote  deeplink  
Tuchel is een uitgesproken fan van het Nederlands voetbal en Ajax. Dat steekt hij niet bepaald onder stoelen of banken. Natuurlijk is Nederland geen voor de hand liggende keuze, maar Ajax is toch een club waar je als trainer ook veel kan leren. Veel jong talent, beperkte financiën en toch aanhoudend druk op de keet.

Ik ben echt niet zo arrogant om te zeggen dat Tuchel serieus naar Nederland wil, maar ik vind hem een geschikte trainer en ben stiekem best wel fan van zijn aanpak.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 03 juni 2017 - 20:35   quote  deeplink  
Weet iemand de mening van Louis Van Gaal over hoe hij vind dat Peter Bosz bij ajax bezig is (was)?

Het zou mij niet verbazen als Louis Van Gaal het alsnog gaat doen als Bosz echt weg gaat.
Overigens vind ik het wel jammer als Bosz daadwerkelijk nu al vertrekt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 juni 2017 door Ronald 1960 --
Brandje
 Brandje - zaterdag 03 juni 2017 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 20:35 schreef Ronald 1960 het volgende:
Weet iemand de mening van Louis Van Gaal over hoe hij vind dat Peter Bosz bij ajax bezig is (was)?
Louis vind het jammer :)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 19:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Yep al vraag ik mij af of Ajax hier wat aan kan doen. Stel dat Bosz zegt ik neem ontslag/koop mijn contract af. Hij verdient zon 6 ton meen ik ergens gelezen te hebben dan staat Ajax gewoon machteloos. Dan kan Overmars niks anders doen dan zijn huid zo duur mogelijk verkopen.
Nogmaals ik weet niet of het zo gegaan is maar denk het wel.
Ik denk het samen met jou! Bosz heeft aangegeven te willen en Ajax zal waarschijnlijk hebben gedacht dat als ze niet meewerken ze een morrende trainer hebben.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 03 juni 2017 - 20:53   quote  deeplink  
Wim Jonk mag van mij trouwens ook wel.
Japie Stam misschien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 juni 2017 door Jaccio --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 20:54   quote  deeplink  
Litmanen lijkt me ook wel wat! ;-)
Eide
 Eide - zaterdag 03 juni 2017 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 20:53 schreef Jaccio het volgende:
Wim Jonk mag van mij trouwens ook wel.
Japie Stam misschien
Jonk komt niet terug naar Ajax. Niet zolang Van der Sar en Overmars hier zijn en laten we wel wezen, die doen het goed. Er is geen enkele reden om te denken dat die op korte termijn gaan vertrekken.

Jaap Stam heeft bij Reading aangegeven te blijven, of ze nu gingen promoveren of niet.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 juni 2017 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 21:09 schreef Eide het volgende:

[..]

Jonk komt niet terug naar Ajax. Niet zolang Van der Sar en Overmars hier zijn en laten we wel wezen, die doen het goed. Er is geen enkele reden om te denken dat die op korte termijn gaan vertrekken.

Jaap Stam heeft bij Reading aangegeven te blijven, of ze nu gingen promoveren of niet.
Bosz zou ook 3 jaar blijven. Maar ik snap wat je bedoelt. Die kans is klein.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 22:22   quote  deeplink  
Ajax denkt aan verrassende naam als opvolger van Bosz

Ajax moet door het naderende vertrek van Peter Bosz naar Borussia Dortmund op zoek naar een nieuwe trainer en komt in die zoektocht mogelijk in Duitsland uit. Sky meldt namelijk dat Martin Schmidt een heißer Kandidat is om de huidige oefenmeester op te volgen in de Johan Cruijff ArenA.

De naam van de vijftigjarige Schmidt komt redelijk uit de lucht vallen, want als eventuele vervangers van Bosz zijn tot dusver vooral prominenten als Louis van Gaal, Thomas Tuchel, Jaap Stam en Erik ten Hag genoemd. Schmidt was voor het laatst werkzaam bij FSV Mainz; hij liet zijn contract daar in mei met wederzijds goedvinden ontbinden.

De Zwitser ging na zijn spelersloopbaan aan de slag bij achtereenvolgens FC Raron en de beloften van FC Thun en Mainz en sinds februari 2015 was hij de hoofdtrainer van laatstgenoemde club. Schmidt loodste Mainz vorig seizoen naar de zesde plaats en daarmee naar de groepsfase van de Europa League.

Tekst: voetbalzone.nl
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 22:25   quote  deeplink  
AJAX GEPASSEERD STATION VOOR DE BOER: "PAS LATER IN CARRIÈRE"

Frank de Boer zal niet de eventuele troonopvolger van Peter Bosz zijn als trainer bij Ajax. "Dat is een gepasseerd station."

Zijn broer Ronald de Boer werd voor aanvang van de Champions League-finale tussen Real Madrid en Juventus gevraagd tijdens de uitzending bij Veronica, wat de oud-Ajacied voor een terugkeer zou voelen.

Een nieuwe periode in de Amsterdam ArenA zou momenteel geen optie zijn, gaf De Boer aan. “Het is een gepasseerd station. Hij wil in het buitenland werken en terugkeren zou een optie zijn later in zijn carrière.”

Voor Ajax betekent dat een naam die men in de zoektocht naar een mogelijke vervanging van Bosz, kan afstrepen. Club Brugge zou een van de serieuze kandidaten zijn om de handtekening van De Boer te bemachtigen.

Tekst: goal.com
JOOD
 JOOD - zaterdag 03 juni 2017 - 22:36   quote  deeplink  
Hij gaat niet.

Hij heeft hier alles wat zijn hartje begeert. Weer opnieuw beginnen na een heel heftig jaar? Lijkt me te snel komen. Plus de Johan Cruijf filosofie en wat hij afgelopen jaar heeft gebouwd en opgebouwd binnen Ajax.

Ik zou er van staan te kijken als hij zou willen vertrekken, of als Ajax hem zou laten gaan. Beleid bepaal je niet voor 1 jaar.

Mocht hij vertrekken, van Gaal.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 22:36 schreef JOOD het volgende:
Hij gaat niet.

Hij heeft hier alles wat zijn hartje begeert. Weer opnieuw beginnen na een heel heftig jaar? Lijkt me te snel komen. Plus de Johan Cruijf filosofie en wat hij afgelopen jaar heeft gebouwd en opgebouwd binnen Ajax.

Ik zou er van staan te kijken als hij zou willen vertrekken, of als Ajax hem zou laten gaan. Beleid bepaal je niet voor 1 jaar.

Mocht hij vertrekken, van Gaal.
Vriend, hij is zo goed als rond. Dus kom uit je droom en accepteer het! ;-)
JOOD
 JOOD - zaterdag 03 juni 2017 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 22:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vriend, hij is zo goed als rond. Dus kom uit je droom en accepteer het! ;-)
Daar zou ik echt van staan te kijken. Zou ik ook echt gruwelijk kut vinden. Vasthouden die man. Maar nogmaals, ik ben benieuwd of hij het zal doen..
p111
 p111 - zaterdag 03 juni 2017 - 23:30   quote  deeplink  
Dit is toch wel knap voor een trainer zonder prijs niet ?
p111
 p111 - zaterdag 03 juni 2017 - 23:40   quote  deeplink  
Olympique Nice wil trainer Lucien Favre niet laten vertrekken naar Borussia Dortmund.

"We beginnen op 19 juni alweer met trainen'', laat de nummer drie van Frankrijk vrijdag weten in een verklaring. "Sportieve aspecten wegen bij ons zwaarder dan financiële.'' Olympique Nice stelt niet op dit besluit terug te zullen komen. Favre zou hier alle begrip voor hebben.

Favre was bij Borussia Dortmund de eerste keus om de ontslagen Thomas Tuchel op te volgen. De Zwitser was van februari 2011 tot september 2015 al trainer bij Borussia Mönchengladbach in de Bundesliga. Hij presteerde het afgelopen seizoen boven verwachting met Olympique Nice.
p111
 p111 - zaterdag 03 juni 2017 - 23:43   quote  deeplink  
Kijk zo kan het ook Ajax die Favre van Nice was de eerste keus van Dortmund.Dus Ajax je hoeft Bosz NIET te laten gaan ?????
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 04 juni 2017 - 02:43   quote  deeplink  
Toen Bosz vorig jaar als trainer werd gepresenteerd was ik niet enthousiast, maar ik was zeker niet negatief. Waar ik nu niet op hoop is dat we 1 of andere 'inferieure' bij gebrek aan beter coach krijgen omdat andere trainers niet wilden.

Dat is echt een doom scenario waar je niet aan wilt denken. Los van wie je krijgt, je creëert of je het nu wil of niet toch onrust en opnieuw aan elkaar wennen.

Het is moeilijk in te schatten hoe dat nu gaat lopen. Er is naast Ajax Warrior nog iemand die vanavond een feestje geeft. En dat is Tete, die denkt; 'kan ik toch gewoon bij Ajax blijven'
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 04 juni 2017 - 02:44   quote  deeplink  
Doe dan maar van Gaal, kun we allemaal rustig weer gaan slapen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 juni 2017 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 23:43 schreef p111 het volgende:
Kijk zo kan het ook Ajax die Favre van Nice was de eerste keus van Dortmund.Dus Ajax je hoeft Bosz NIET te laten gaan ?????
Denk eerder dat Bosz heeft aangegeven te willen gaan.
JOOD
 JOOD - zondag 04 juni 2017 - 08:52   quote  deeplink  
Het lijkt er toch echt op dat hij vertrekt. Heel dom van hem, in Duitsland mag je geen half jaar wennen. Bij Ajax begint het net te lopen man. Als hij echt wil gaan, hoef ik hem ook nooit meer te zien.

Opvolgers:

Van Gaal
Stam
Seedorf
Co Adriaanse
Of een buitenlandse powerhouse uit de hoge hoed van Overmars en vd Sar
jodocus
 jodocus - zondag 04 juni 2017 - 11:09   quote  deeplink  
Of Ten Hag is dat wat ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 juni 2017 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 02:43 schreef Bobby1972 het volgende:
Toen Bosz vorig jaar als trainer werd gepresenteerd was ik niet enthousiast, maar ik was zeker niet negatief. Waar ik nu niet op hoop is dat we 1 of andere 'inferieure' bij gebrek aan beter coach krijgen omdat andere trainers niet wilden.

Dat is echt een doom scenario waar je niet aan wilt denken. Los van wie je krijgt, je creëert of je het nu wil of niet toch onrust en opnieuw aan elkaar wennen.

Het is moeilijk in te schatten hoe dat nu gaat lopen. Er is naast Ajax Warrior nog iemand die vanavond een feestje geeft. En dat is Tete, die denkt; 'kan ik toch gewoon bij Ajax blijven'
Waarom zou ik een feestje bouwen???? Ik ben nooit een voorstander geweest van Bosz inderdaad en dat heb ik ook niet onder stoelen of banken geschoven. Ik zal inderdaad geen traan laten om zijn vertrek! Ook dat schuif ik niet onder stoelen of banken! Maar uiteindelijk is het Bosz zelf die Ajax in de steek laat. Nog geen 2 weken geleden riep hij dat hij nog 2 jaar zou blijven, mits hij niet ontslagen zou worden. Vorig seizoen tekende hij met volle verstand een 3-jarig contract zonder 1 enkele clausule omdat hij Ajax weer wilde opbouwen. Hij smeekte bijna na de finale dat spelers zouden blijven. Grote talenten als Tete en Riedewald willen vertrekken omdat ze lijdzaam moesten toezien dat spelers de voorkeur kregen die eigenlijk elke week door het ijs zakten.

En nu? Nu laat hij onze club enorm in de steek omdat hij ergens beter kan krijgen. Mij is geleerd dat als je iemand een belofte doet je jezelf daaraan houdt. Ook al zou het gras ergens anders groener wezen. Maar Bosz toont zijn ware aard. Iets wat hij al bij meer clubs heeft geflikt! Iets waarom hij bekend staat!!

De club dacht te gaan bouwen! Iedereen, vanaf de koffiejuffrouw tot de fanatiekste supporters, dachten dat het komend seizoen alleen maar mooier en beter zou worden! En dan vertrekt de man die dat allemaal mogelijk maakte. Enkel en alleen omdat Dortmund aanklopte. Ineens was er geen greintje respect meer richting Ajax en zijn supporters. Boeide het hem niet meer dat hij spelers bijna smeekte om komend seizoen te blijven om vol voor de prijzen te gaan. Interesseerde het niet dat hij beloofde de seizoenen vol te maken!! Nee, helemaal niets van dat! Het enige wat telt is een gevulde bankrekening!!

En wat ik nu hoop? Dat hij volgend seizoen na een maand of 3 - 4 ontslagen wordt en wij een trainer krijgen die voort borduurt en kampioen wordt en misschien ook WEL de finale van de EL wint!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 juni 2017 - 11:17   quote  deeplink  
En dit is mijn gevoel hoe ik erover denk! Het boeit namelijk niet wat Warrior vind, het gaat er uiteindelijk om dat wij als supporters hopen op successen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 juni 2017 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - zondag 04 juni 2017 - 11:19   quote  deeplink  
Als Bosz heeft aan gegeven dat hij echt weg wil dan moet je hem laten gaan,hopelijk dat hij dan na een half jaar wordt ontslagen en NERGENS meer aan de bak komt.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 04 juni 2017 - 11:40   quote  deeplink  
Je moet hier niet zo moeilijk om doen, dit zijn nu een keer de wetten die gelden in de wereld van voetbal. Een mens is en blijft een egoïstisch wezen, daar kun je helaas niet omheen. En natuurlijk zijn er uitzonderingen waarbij mensen vanuit hun normen en waarden wel blijven.

Het gaat er nu om dat Ajax goede zaken doet bij de aanstelling van een nieuwe trainer en versterkingen voor het nieuwe seizoen.

Ajax is geld waard en je ziet hoe effectief Ajax spelers en trainer kunnen verkopen. Als bedrijf loopt Ajax als een trein. En ook dat is een kwaliteit wat geen enkele andere club in Nederland kan evenaren.

Daarom moet je ook op basis van effectiviteit de andere clubs overrulen in een superieur betere selectie. En ik geloof echt dat die kansen er genoeg zullen zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 juni 2017 door Bobby1972 --
JOOD
 JOOD - zondag 04 juni 2017 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 11:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarom zou ik een feestje bouwen???? Ik ben nooit een voorstander geweest van Bosz inderdaad en dat heb ik ook niet onder stoelen of banken geschoven. Ik zal inderdaad geen traan laten om zijn vertrek! Ook dat schuif ik niet onder stoelen of banken! Maar uiteindelijk is het Bosz zelf die Ajax in de steek laat. Nog geen 2 weken geleden riep hij dat hij nog 2 jaar zou blijven, mits hij niet ontslagen zou worden. Vorig seizoen tekende hij met volle verstand een 3-jarig contract zonder 1 enkele clausule omdat hij Ajax weer wilde opbouwen. Hij smeekte bijna na de finale dat spelers zouden blijven. Grote talenten als Tete en Riedewald willen vertrekken omdat ze lijdzaam moesten toezien dat spelers de voorkeur kregen die eigenlijk elke week door het ijs zakten.

En nu? Nu laat hij onze club enorm in de steek omdat hij ergens beter kan krijgen. Mij is geleerd dat als je iemand een belofte doet je jezelf daaraan houdt. Ook al zou het gras ergens anders groener wezen. Maar Bosz toont zijn ware aard. Iets wat hij al bij meer clubs heeft geflikt! Iets waarom hij bekend staat!!

De club dacht te gaan bouwen! Iedereen, vanaf de koffiejuffrouw tot de fanatiekste supporters, dachten dat het komend seizoen alleen maar mooier en beter zou worden! En dan vertrekt de man die dat allemaal mogelijk maakte. Enkel en alleen omdat Dortmund aanklopte. Ineens was er geen greintje respect meer richting Ajax en zijn supporters. Boeide het hem niet meer dat hij spelers bijna smeekte om komend seizoen te blijven om vol voor de prijzen te gaan. Interesseerde het niet dat hij beloofde de seizoenen vol te maken!! Nee, helemaal niets van dat! Het enige wat telt is een gevulde bankrekening!!

En wat ik nu hoop? Dat hij volgend seizoen na een maand of 3 - 4 ontslagen wordt en wij een trainer krijgen die voort borduurt en kampioen wordt en misschien ook WEL de finale van de EL wint!!
100% eens! Mooi gezegd.

Hij krijgt in Duitsland niet de mogelijkheid om een half jaar op zijn bek te gaan. De spelers daar hebben ook geen geduld, die willen net zo goed resultaat halen.

Daarom zou het me nog steeds verbazen als hij vertrekt. Is er al officieel gereageerd vanuit Bosz en/of Ajax?? Transferperiode is een groot mediacircus, dus het kan nog steeds vol 2 kanten op..
Eide
 Eide - zondag 04 juni 2017 - 12:02   quote  deeplink  
Volgens Bild.de wordt Peter Bosz ergens aankomende week gepreseteerd als de nieuwe trainer van BVB. Dortmund zou 5 miljoen overhebben voor Bosz die dan Hendrie Kruzen mee zou mogen nemen. Bosz zou iets meer als 4 miljoen per jaar gaan verdienen in Duitsland. Datzelfde Bild.de meldt dat Ajax en BVB binnen 48 tot een overeenkomst gaat komen en dat Bosz mogelijk woensdag wordt gepresenteerd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 juni 2017 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 11:40 schreef Bobby1972 het volgende:
Je moet hier niet zo moeilijk om doen, dit zijn nu een keer de wetten die gelden in de wereld van voetbal. Een mens is en blijft een egoïstisch wezen, daar kun je helaas niet omheen. En natuurlijk zijn er uitzonderingen waarbij mensen vanuit hun normen en waarden wel blijven.

Het gaat er nu om dat Ajax goede zaken doet bij de aanstelling van een nieuwe trainer en versterkingen voor het nieuwe seizoen.

Ajax is geld waard en je ziet hoe effectief Ajax spelers en trainer kunnen verkopen. Als bedrijf loopt Ajax als een trein. En ook dat is een kwaliteit wat geen enkele andere club in Nederland kan evenaren.

Daarom moet je ook op basis van effectiviteit de andere clubs overrulen in een superieur betere selectie. En ik geloof echt dat die kansen er genoeg zullen zijn.
Niet zo moeilijk over doen?? Ben jij niet degene die al 2 jaar roept dat de beleidsmakers bij Ajax falen? Nu had Ajax de toekomst een beetje dichtgetimmerd en krijg je dit!! En nu ineens moeten we niet moeilijk doen want dit zijn de wetten van het voetbal???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 juni 2017 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 11:41 schreef JOOD het volgende:

[..]

100% eens! Mooi gezegd.

Hij krijgt in Duitsland niet de mogelijkheid om een half jaar op zijn bek te gaan. De spelers daar hebben ook geen geduld, die willen net zo goed resultaat halen.

Daarom zou het me nog steeds verbazen als hij vertrekt. Is er al officieel gereageerd vanuit Bosz en/of Ajax?? Transferperiode is een groot mediacircus, dus het kan nog steeds vol 2 kanten op..
Ajax heeft gereageerd door te stellen dat ze niet ingaan op geruchten. In dat geval weet je dat er inderdaad wordt gesproken. Bosz zal het daarnaast te druk hebben met onderhandelen. Ik denk dat zijn reactie pas komt als alles in kannen en kruiken is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 juni 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 juni 2017 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 12:02 schreef Eide het volgende:
Volgens Bild.de wordt Peter Bosz ergens aankomende week gepreseteerd als de nieuwe trainer van BVB. Dortmund zou 5 miljoen overhebben voor Bosz die dan Hendrie Kruzen mee zou mogen nemen. Bosz zou iets meer als 4 miljoen per jaar gaan verdienen in Duitsland. Datzelfde Bild.de meldt dat Ajax en BVB binnen 48 tot een overeenkomst gaat komen en dat Bosz mogelijk woensdag wordt gepresenteerd.
Ik las ergens dat een andere Duitse media het erover had dat ze maar 3,5 miljoen willen betalen. Maar ja, hopelijk presenteert Ajax snel een nieuwe trainer en komt er voor de spelers ook snel duidelijkheid.
Eide
 Eide - zondag 04 juni 2017 - 12:18   quote  deeplink  
Het zal wel een constructie worden met een basisvergoeding die dan kan oplopen bij goede resultaten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 juni 2017 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 12:18 schreef Eide het volgende:
Het zal wel een constructie worden met een basisvergoeding die dan kan oplopen bij goede resultaten.
Dat vermoed ik ook!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 04 juni 2017 - 14:30   quote  deeplink  
Wordt Peter Bosz Dick 2???
Stalin
 Stalin - zondag 04 juni 2017 - 15:21   quote  deeplink  
Zou even aan- KLOPP-en bij Liverpool over de hulptrainer heeft goede referenties.
Loetje
 Loetje - zondag 04 juni 2017 - 16:03   quote  deeplink  
Las een andere Schmidt als opvolger. Dat hoop ik vooral niet. Verder vind ik Keizer en Roger Schmidt ook niet wat we nodig hebben. Vanhaezebrouck of Ten Hag zou ik wel willen zien.
Loetje
 Loetje - zondag 04 juni 2017 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 12:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ajax heeft gereageerd door te stellen dat ze niet ingaan op geruchten. In dat geval weet je dat er inderdaad wordt gesproken. Bosz zal het daarnaast te druk hebben met onderhandelen. Ik denk dat zijn reactie pas komt als alles in kannen en kruiken is.
De grootste verrader die ik ken. Gewoon een galbak die ik hier al nooit wilde hebben.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 04 juni 2017 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 15:21 schreef Stalin het volgende:
Zou even aan- KLOPP-en bij Liverpool over de hulptrainer heeft goede referenties.
Klopt, gaf ook al aan trainer te willen worden en het liefst in Nederland. Nou vind ik het wel een groot risico om hem ineens aan te stellen. Wel iemand die graag met jeugd werkt.
Eide
 Eide - zondag 04 juni 2017 - 18:47   quote  deeplink  
Je bedoelt, denk ik, Pepijn Lijnders?

Wel een risico, maar ook iemand met veel toekomst.
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 juni 2017 - 18:59   quote  deeplink  
Als het maar iemand is die wat met de club heeft.
We hebben niks aan passanten die na een seizoen weer vertrekken omdat ze meer kunnen verdienen.
We kiezen er als club voor om grotendeels met jonge talenten te werken. Jonge talenten hebben ook stabiliteit nodig.
Frankie was perfect man. Als hij de mogelijkheden kreeg die Bosz kreeg had niemand zo over hem lopen zeiken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 juni 2017 door Jaccio --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 04 juni 2017 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 18:59 schreef Jaccio het volgende:
Als het maar iemand is die wat met de club heeft.
We hebben niks aan passanten die na een seizoen weer vertrekken omdat ze meer kunnen verdienen.
We kiezen er als club voor om grotendeels met jonge talenten te werken. Jonge talenten hebben ook stabiliteit nodig.
Frankie was perfect man. Als hij de mogelijkheden kreeg die Bosz kreeg had niemand zo over hem lopen zeiken.
We moeten nu niet doen of dat Bosz een jaar later zoveel betere middelen heeft vergeleken met Frank. Sanches en Ziyech zijn aanwinsten en Millik en Dolberg is niet veel verschil.

Frank heeft toch wel inspraak gehad lijkt me dus mede verantwoordelijk voor resultaten en selectie.
JOOD
 JOOD - zondag 04 juni 2017 - 19:39   quote  deeplink  
Nu is het nog maar 60% zeker.. ik denk toch echt dat het een storm in een glas water is.
Eide
 Eide - zondag 04 juni 2017 - 19:41   quote  deeplink  
FdB zat wel degelijk in een periode waar er moeilijk werd gedaan over aankopen. Pas het laatste half jaar onder FdB ging Ajax makkelijker de portemonnee trekken. Ik denk dat de wil om meer spelers aan te trekken wel degelijk een voordeel is geweest voor Bosz ten opzichte van FdB.

Dat zegt op zich niet zo veel over speelwijze, maar wel dat er de laatste jaren wel degelijk een andere wind waait, mede ingegeven door de periode FdB waarin is gebleken dat er toch meer aankopen nodig waren. Ajax heeft niet voor niets besloten makkelijk de buidel te trekken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De nieuwe trainer 2017-2018? Wie o Wie?









0.0073461