BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De nieuwe trainer 2017-2018? Wie o Wie?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 04 juni 2017 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 19:39 schreef JOOD het volgende:
Nu is het nog maar 60% zeker.. ik denk toch echt dat het een storm in een glas water is.
Sowieso niet als er topoverleg plaats vind bij Ajax. Maar hij mag van mij nu ook echt een heel eind oprotten
Loetje
 Loetje - zondag 04 juni 2017 - 20:01   quote  deeplink  
Inmiddels 90 procent. Ik drink er een als de laatste 10% ook zeker is
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 juni 2017 - 20:14   quote  deeplink  
Hij mag van mij oprotten.
Het verdiende respect is ook meteen weer weg. Bah
Loetje
 Loetje - zondag 04 juni 2017 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 20:14 schreef Jaccio het volgende:
Hij mag van mij oprotten.
Het verdiende respect is ook meteen weer weg. Bah
Spelers naar de klote geholpen, mooie woorden omdat hij dit geweldige project wil afmaken en een week later zwichten voor de eerste club.
JOOD
 JOOD - zondag 04 juni 2017 - 22:28   quote  deeplink  
Sow!

Ik wil naar Dortmund. Punt.

Nog steeds geen 1 officiele mededeling, maar.. mocht dit waar zijn kan hij zwaar de tering krijgen.

Echt jammer man. Echt heel erg jammer. Laatste coach die begeleid werdt door Cruijf zelf. Laatste trainer die het NL voetbal weer op de kaart gezet heeft. Laatste trainer die Ajax weer mooi heeft laten spelen. Wij zijn Ajax wij zijn de beste.

Door mijn rood-witte bril heb ik misschien niet gezien dat: (ondanks alle discussies op dit forum)

Puur Ajax talent kapot gemaakt is. Ghazi, Bazoer, Tete
Verkeerde rechtsback is opgesteld. Continu.
Tering youness maar op is blijven stellen.
Traore maar niet op de bank kon zetten.
Geluk heeft met de lichting jeugd.

Een betere trainer is waarschijnlijk wel te vinden. Ik hoop alleen wel dat ze voor een ervaren coach kiezen.
Kuiken
 Kuiken - maandag 05 juni 2017 - 00:15   quote  deeplink  
Ik zou bij van Gaal uitkomen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 05 juni 2017 - 02:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 22:28 schreef JOOD het volgende:
Sow!

Ik wil naar Dortmund. Punt.

Nog steeds geen 1 officiele mededeling, maar.. mocht dit waar zijn kan hij zwaar de tering krijgen.

Echt jammer man. Echt heel erg jammer. Laatste coach die begeleid werdt door Cruijf zelf. Laatste trainer die het NL voetbal weer op de kaart gezet heeft. Laatste trainer die Ajax weer mooi heeft laten spelen. Wij zijn Ajax wij zijn de beste.

Door mijn rood-witte bril heb ik misschien niet gezien dat: (ondanks alle discussies op dit forum)

Puur Ajax talent kapot gemaakt is. Ghazi, Bazoer, Tete
Verkeerde rechtsback is opgesteld. Continu.
Tering youness maar op is blijven stellen.
Traore maar niet op de bank kon zetten.
Geluk heeft met de lichting jeugd.

Een betere trainer is waarschijnlijk wel te vinden. Ik hoop alleen wel dat ze voor een ervaren coach kiezen.
Haha puur Ajax talenten en dan noem je deze?
Wat een onzin.
El Ghazi speelde tot en met a jeugd bij Sparta.
Bazoer speelde dat maar dan bij PSV.

Dus is er maar 1 Ajax speler een echte Ajax talent.

Zou je huiswerk eerst doen voordat je iets roept
Eide
 Eide - maandag 05 juni 2017 - 06:35   quote  deeplink  
En Kenny Tete komt er echt wel. Is ondanks z'n rol bij Ajax gewoon A-international.
rob63
 rob63 - maandag 05 juni 2017 - 06:53   quote  deeplink  
van de brom
Hummel10
 Hummel10 - maandag 05 juni 2017 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 19:41 schreef Eide het volgende:
FdB zat wel degelijk in een periode waar er moeilijk werd gedaan over aankopen. Pas het laatste half jaar onder FdB ging Ajax makkelijker de portemonnee trekken. Ik denk dat de wil om meer spelers aan te trekken wel degelijk een voordeel is geweest voor Bosz ten opzichte van FdB.

Dat zegt op zich niet zo veel over speelwijze, maar wel dat er de laatste jaren wel degelijk een andere wind waait, mede ingegeven door de periode FdB waarin is gebleken dat er toch meer aankopen nodig waren. Ajax heeft niet voor niets besloten makkelijk de buidel te trekken.
Frank heeft altijd prima selecties gehad maar het werd steeds minder onder hem. Lag echt niet alleen aan het transferbeleid. Sanchez is een pareltje en Dolberg ook alleen Ziyech heeft meer dan de 6 miljoen gekost waar de Boer zijn spelers voor kreeg( Neres ook maar dat is nog geen toegevoegde waarde gebleken). Frank zijn laatste jaren werden minder en dit lag ook gewoon aan hem en zijn speelwijze.

Bosz heeft zelf een team van deze selectie gemaakt en spelers laten vertrekken waar de Boer wel op vertrouwde Gudelj, Bazoer en Ghazi speelden wel onder Frank en achteraf ging het zonder hun ook prima en lijkt het meer een team te zijn.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 05 juni 2017 - 08:14   quote  deeplink  
Onder de Boer in zijn laatste seizoenen:
Millik, Younes, Zimling, Zivkovic, Sinkgraven, Gudelj, Viergever, Ghazi, Dijks, Heitinga, Sanogo enz. Aangetrokken dus er is echt wel iets uitgegeven onder hem.

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=242485

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 juni 2017 door Hummel10 --
Jaccio
 Jaccio - maandag 05 juni 2017 - 08:48   quote  deeplink  
"We hebben de finale van de Europa League gehaald. Ik denk dat je daar op wil voortborduren, maar er spelen ook andere dingen denk ik", aldus Veltman tegen FOX. "Als anderen er niet achter staan, dan is hij weg. Het zou zeker zonde zijn."

- Veltman -

Onenigheid tussen Bosz en de leiding?
Ik las ergens dat Bosz om door te kunnen pakken een aantal dure spelers wilde halen, maar dat hij daar geen toestemming voor kreeg.
Nam het niet serieus, maar zou Veltman daarnaar kunnen refereren?
Jaccio
 Jaccio - maandag 05 juni 2017 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 08:14 schreef Hummel10 het volgende:
Onder de Boer in zijn laatste seizoenen:
Millik, Younes, Zimling, Zivkovic, Sinkgraven, Gudelj, Viergever, Ghazi, Dijks, Heitinga, Sanogo enz. Aangetrokken dus er is echt wel iets uitgegeven onder hem.

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=242485
Ik denk dat de Boer wel mocht uitgeven, maar het budget dat daarvoor werd uitgetrokken gewoon veel lager lag.
11 voor Ziyech, 5 voor Sanchez, 5 voor Cassiera, 12 voor Neres..

Denk dat de Boer ook graag 33M tot zijn beschikking had gehad..
JOOD
 JOOD - maandag 05 juni 2017 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 02:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Haha puur Ajax talenten en dan noem je deze?
Wat een onzin.
El Ghazi speelde tot en met a jeugd bij Sparta.
Bazoer speelde dat maar dan bij PSV.

Dus is er maar 1 Ajax speler een echte Ajax talent.

Zou je huiswerk eerst doen voordat je iets roept
Ik zoek gewoon redenen om het een plekje te geven ;)

Snap het nog steeds niet.

Al komen er nu ook geruchten dat er vanuit de directie niet geklaagd gaat worden, mocht hij willen vertrekken.
Loetje
 Loetje - maandag 05 juni 2017 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 00:15 schreef Kuiken het volgende:
Ik zou bij van Gaal uitkomen
Ik bij Eend
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 05 juni 2017 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 09:08 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik zoek gewoon redenen om het een plekje te geven ;)

Snap het nog steeds niet.

Al komen er nu ook geruchten dat er vanuit de directie niet geklaagd gaat worden, mocht hij willen vertrekken.
Ik ben het wel met je eens; er is nog geen enkele officieƫle reactie.
Wel ben heel benieuwd wie er dan uiteindelijk verantwoordlijk zijn voor de keuze van PB, om juist nu onze club te verlaten.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 05 juni 2017 - 10:21   quote  deeplink  
sorry, dubbel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 juni 2017 door Ronald 1960 --
Brandje
 Brandje - maandag 05 juni 2017 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 08:51 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik denk dat de Boer wel mocht uitgeven, maar het budget dat daarvoor werd uitgetrokken gewoon veel lager lag.
11 voor Ziyech, 5 voor Sanchez, 5 voor Cassiera, 12 voor Neres..

Denk dat de Boer ook graag 33M tot zijn beschikking had gehad..
Hou op. De Boer heeft zes miljoen voor Gudelj mogen betalen, 9 voor Sinkgraven, 4,5 voor Duarte en zelfde soort bedrag voor vd Hoorn, 5/6 miljoen voor Siggi.
Jaccio
 Jaccio - maandag 05 juni 2017 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 10:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hou op. De Boer heeft zes miljoen voor Gudelj mogen betalen, 9 voor Sinkgraven, 4,5 voor Duarte en zelfde soort bedrag voor vd Hoorn, 5/6 miljoen voor Siggi.
Over welke periode?

Overigens heeft Overmars zelf toegegeven dat Bosz meer mocht/kon besteden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 juni 2017 door Jaccio --
AkaS
 AkaS - maandag 05 juni 2017 - 10:48   quote  deeplink  
Rijkaard is meer een manager van gearriveerde spelers, is volgens mij geen trainer voor jonge talenten.

Jans.... mocht hij willen !!!

Hoewel ik van Gaal vanwege zijn rol destijds tegen Cruijff een beetje besmet vind, is hij gezien zijn kennis, kende en resultaten uit het verleden met jonge talenten wel DE MAN die de volgende stap kan zetten om Ajax weer groot te maken.

Daarnaast zie ik hem met zijn autoriteit Tete en Riedewald aan boord houden. En dat zou ik wel top vinden.

Mijn keuze: van Gaal
Loetje
 Loetje - maandag 05 juni 2017 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 10:48 schreef AkaS het volgende:
Rijkaard is meer een manager van gearriveerde spelers, is volgens mij geen trainer voor jonge talenten.

Jans.... mocht hij willen !!!

Hoewel ik van Gaal vanwege zijn rol destijds tegen Cruijff een beetje besmet vind, is hij gezien zijn kennis, kende en resultaten uit het verleden met jonge talenten wel DE MAN die de volgende stap kan zetten om Ajax weer groot te maken.

Daarnaast zie ik hem met zijn autoriteit Tete en Riedewald aan boord houden. En dat zou ik wel top vinden.

Mijn keuze: van Gaal
Enig idee wie hij allemaal liet doorbreken blij Barca vanuit de jeugd? Dat was vrijwel het hele succes elftal van toen man
Hummel10
 Hummel10 - maandag 05 juni 2017 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 08:51 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik denk dat de Boer wel mocht uitgeven, maar het budget dat daarvoor werd uitgetrokken gewoon veel lager lag.
11 voor Ziyech, 5 voor Sanchez, 5 voor Cassiera, 12 voor Neres..

Denk dat de Boer ook graag 33M tot zijn beschikking had gehad..
Neres 12 daar heeft Bosz nog niet aangehad.

Sinkgraven 9 Ziyech 12
Gudelj 6 Cassierra 5 (Speelt niet)
Hoorn 5 Sanchez 5
Viergever 2 Neres 12 maar geen toegevoegde waarde geweest
Millik Younes 5

Ff globaal gepakt heeft Frank ook genoeg uit kunnen geven.
Ik hoef Frank echt nog niet terug hoor onder hem is het gewoon minder geworden was blij dat hij wegging.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 05 juni 2017 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 10:44 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Over welke periode?

Overigens heeft Overmars zelf toegegeven dat Bosz meer mocht/kon besteden
En waarom? Omdat onder Bosz miskoop Gudelj verkocht werd. Bazoer en Ghazi vertrokken kon er meer uitgegeven worden aan een Neres. Een speler waar Bosz volgens mij niet eens om gevraagd heeft.
Jaccio
 Jaccio - maandag 05 juni 2017 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 12:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En waarom? Omdat onder Bosz miskoop Gudelj verkocht werd. Bazoer en Ghazi vertrokken kon er meer uitgegeven worden aan een Neres. Een speler waar Bosz volgens mij niet eens om gevraagd heeft.
Ik denk dat we afdwalen.
Waar het mee begon is dat ik aangaf het liefst iemand als trainer te hebben die wat heeft met de club en geen passant.
Waarna ik aanhaalde dat we met Frank eigenlijk de perfecte persoon in huis hadden, maar werd afgezeken om zijn speelstijl (wat voor mij een direct gevolg is van het feit dat hij niet mocht aankopen wat hij wilde). Hij mocht en/of kon gewoon minder uitgeven dan Bosz, dat is gewoon zo en ik denk dat hij wel graag hetzelfde spelletje wilde spelen, maar daar het materiaal gewoon iet voor had en kon kopen.

Ik zeg niet dat ik de Boer terug wil. Ik wil iemand die wat heeft met de club en die ook mag uitgeven om het spelletje te kunnen spelen dat hij graag wilt spelen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 05 juni 2017 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 13:37 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik denk dat we afdwalen.
Waar het mee begon is dat ik aangaf het liefst iemand als trainer te hebben die wat heeft met de club en geen passant.
Waarna ik aanhaalde dat we met Frank eigenlijk de perfecte persoon in huis hadden, maar werd afgezeken om zijn speelstijl (wat voor mij een direct gevolg is van het feit dat hij niet mocht aankopen wat hij wilde). Hij mocht en/of kon gewoon minder uitgeven dan Bosz, dat is gewoon zo en ik denk dat hij wel graag hetzelfde spelletje wilde spelen, maar daar het materiaal gewoon iet voor had en kon kopen.

Ik zeg niet dat ik de Boer terug wil. Ik wil iemand die wat heeft met de club en die ook mag uitgeven om het spelletje te kunnen spelen dat hij graag wilt spelen.
Ok nou ik heb Frank niet zo hoog zitten als trainer. Hij heeft in mijn ogen geen Ajax voetbal gespeeld en had prima middelen ter beschikking. Dat hij een echte Ajacied is staat voor mij buiten kijf. Toch zie ik liever een trainer komen die met iets meer bravoure durft te spelen.
Bosz heeft Ajax qua spel weer wat van zijn gezicht teruggegeven en ik hoop dat zijn opvolger op dezelfde voet verder gaat.
Jaccio
 Jaccio - maandag 05 juni 2017 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 19:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ok nou ik heb Frank niet zo hoog zitten als trainer. Hij heeft in mijn ogen geen Ajax voetbal gespeeld en had prima middelen ter beschikking. Dat hij een echte Ajacied is staat voor mij buiten kijf. Toch zie ik liever een trainer komen die met iets meer bravoure durft te spelen.
Bosz heeft Ajax qua spel weer wat van zijn gezicht teruggegeven en ik hoop dat zijn opvolger op dezelfde voet verder gaat.
Gezond meningsverschil.
Ik heb de Boer wel hoog zitten als trainer en vind dat hij de 1e 2 seizoenen gewoon prima voetbal speelde. Daarna werd het saai.

Als het aan mij ligt komt er iemand die wat met de club heeft en niet zonodig meer die klapper wilt maken zoals Bosz nu doet.
Namen als Rijkaard, voor Gaal, Ten Cate komen dan bij mij op.
Niet iemand die die jongens in de steek laat als er een zak geld voorbij komt, maar iemand die het voorbeeld geeft en echt oprecht wat wilt opbouwen met die jongens.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 05 juni 2017 - 19:50   quote  deeplink  
Dus Peter Bosz wordt echt een 2e Dick Advocaat ;-)
nummer10
 nummer10 - maandag 05 juni 2017 - 20:46   quote  deeplink  
Stam, Tencate, tenhag, Tuchel.
p111
 p111 - maandag 05 juni 2017 - 20:52   quote  deeplink  
Ja net zo,n vuile centenneuker
JOOD
 JOOD - maandag 05 juni 2017 - 21:25   quote  deeplink  
Het lijkt erop dat de waarheid boven komt drijven.

Waarschijnlijk hebben Bergkamp, Spijkerman en het TH Bosz advies gegeven, wat hij heel eigenwijs niet heeft opgepikt. Dat zou verklaren waarom Traore, Veltman, Sinkgraven en Youness zoveel (bar) slechte minuten gemaakt hebben.

In dat geval, moven.

Maar dan. Dan moet je een 'puppet' aanstellen. Een trainer die voor de buitenwereld trainer van Ajax is, maar binnen de club 'bestuurd' wordt door het TH van Ajax. 2 weten immers meer dan 1. En als je mag luisteren van de input van Bergkamp, Overmars, Spijkerman en vd Sar. Dan moet je als trainer wel de juiste keuzes maken..

De eerste naam die dan in me opkomt is die van Seedorf. Kan hij zich schikken in deze rol, kan hij zich mooi revancheren als trainer en over een jaar of 3 (met een rugzak vol ervaring) weer op eigen benen staan.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 05 juni 2017 - 21:48   quote  deeplink  
Het zal mij niks verbazen als de trainer van jong Ajax de nieuwe trainer word.

Immers heeft de TH daar het meeste invloed op, ipv mensen van buitenaf.

Het is geen grote naam, lijkt mij ook niet erg eigenwijs te zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 juni 2017 door Positieve Arrogantie --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 05 juni 2017 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 20:46 schreef nummer10 het volgende:
Stam, Tencate, tenhag, Tuchel.
Stam wil niet, Ten Cate wil niet.

Ten Hag word het niet en Tuchel zou mij zeer verbazen
nummer10
 nummer10 - maandag 05 juni 2017 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 21:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Stam wil niet, Ten Cate wil niet.

Ten Hag word het niet en Tuchel zou mij zeer verbazen
zijn slechts de namen die ik graag zou zien... iemand enig idee hoe die smidt zijn teams laat voetballen ?

ff terugkomend op het verhaal van het niet opwillen volgen van advies.. bosz is indd eigenwijs, maar moet een trainer het advies volgen welke poppetjes hij opsteld van hst TH.. in dat geval zou ik nooit en te nimmer trainer van ajax willen worden..
Eide
 Eide - maandag 05 juni 2017 - 23:04   quote  deeplink  
Men is binnen Ajax wel laaiend enthousiast over Marcel Keizer. Liet Jong Ajax goed voetballen en haalde een prachtige 2e plek met Jong Ajax.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 juni 2017 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 23:04 schreef Eide het volgende:
Men is binnen Ajax wel laaiend enthousiast over Marcel Keizer. Liet Jong Ajax goed voetballen en haalde een prachtige 2e plek met Jong Ajax.
Lijkt me ook wel een zeer goede optie op zich. Heeft bij Jong Ajax wel wat bewezen en Frank de Boer werd vanaf een soortgelijke positie voor de leeuwen gegooid. Wat denk jij van hem?

EDIT:
Overigens geeft Valentijn Driessen, van de telegraaf, net aan dat hij de kans klein acht dat Marcel Keizer het gaan doen. Maar lijkt meer op zijn mening gebaseerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juni 2017 door NatjosFC --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 juni 2017 - 06:58   quote  deeplink  
zie nu dat het om ondermeer spijkerman gaat.. heeft die man uberhaubt enige toegevoegdewaarde ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 06:58 schreef nummer10 het volgende:
zie nu dat het om ondermeer spijkerman gaat.. heeft die man uberhaubt enige toegevoegdewaarde ?
Denk dat hij meer toegevoegde waarde heeft dan jij en ik denken!

Daarnaast begin ik steeds beter te snappen waarom spelers zo lang als mogelijk mochten blijven spelen in het elftal terwijl duidelijk was dat ze het niveau omlaag haalden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 07:21   quote  deeplink  
Nu de puinhoop weer is begonnen kan je jezelf afvragen welke gek nu nog instapt bij Ajax?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juni 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 juni 2017 - 07:45   quote  deeplink  
https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/105406/peter-bosz-vertrekt-tegen-zijn-zin-in-bij-ajax?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

blijkbaar niet AW....
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 06 juni 2017 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Heh bah. Typisch weer dit soort conflicten bij Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 06 juni 2017 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 19:19 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Gezond meningsverschil.
Ik heb de Boer wel hoog zitten als trainer en vind dat hij de 1e 2 seizoenen gewoon prima voetbal speelde. Daarna werd het saai.

Als het aan mij ligt komt er iemand die wat met de club heeft en niet zonodig meer die klapper wilt maken zoals Bosz nu doet.
Namen als Rijkaard, voor Gaal, Ten Cate komen dan bij mij op.
Niet iemand die die jongens in de steek laat als er een zak geld voorbij komt, maar iemand die het voorbeeld geeft en echt oprecht wat wilt opbouwen met die jongens.
Inderdaad hoor respecteer je mening zie het alleen anders.
De Boer had inderdaad 2 goede eerste seizoenen maar toen hij de selectie naar zijn hand gezet had werd het voetbal juist minder. Onder de Boer zijn we niet gegroeid en daar houd ik hem mede verantwoordelijk voor..
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 06 juni 2017 - 08:11   quote  deeplink  
Ongeacht wie ook de trainer wordt, het probleem ligt intern bij de technische staf en lag niet bij Peter Bosz zelf, daar Peter Bosz de technische staf eigenlijk verder wilde professionaliseren. Het probleem ligt bij Ajax zelf en veel dieper.

Ajax moet intern eens beter in de spiegel kijken en de technische staf helemaal updaten. Vergeet niet dat dankzij Peter Bosz Ajax erg goed begon te voetballen, denkelijk omdat Peter Bosz een veel betere beeld / inzicht / mening had dan de assistent trainers.

We weten toch allen, dat bij Ajax veel verkeerde personen ( strak in de pak ) op de verkeerde plaats zitten ? ? Daar wordt niets over gezegd of geschreven in de media.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 juni 2017 - 08:16   quote  deeplink  
https://www.ajaxshowtime.com/article/opinie/105410/parallellen-met-wat-cruijff-meemaakte?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

misschien bobby toch maar is gelijk gaan geven mbt het bestuur en mannetjes op bepaalde plekken.. jammer dat dit zoon trainerkost die ajax ajax weer heeft laten zijn..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 juni 2017 - 08:19   quote  deeplink  
https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/105409/ad-bosz-vond-dat-zijn-gelijk-is-aangetoond?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

denk toch dat het tijd word dat een spijkerman en bergkamp verdwijnen.. jonk trustfull en nu dus bosz die het met hun aan de stok krijgen.. zonde dit..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 06 juni 2017 - 08:20   quote  deeplink  
Dit is jammer om te lezen dat er weer geruzie binnen Ajax ontstaat.
Het zal weer eens niet zijn.

RVC wilde bosz behouden.
Overmars ook!

Bergkamp en andere assistenten waren niet eens met de trainingen en keuzes van Bosz.
Bergkamp wilde aan het einde van het seizoen harde trainen en bosz juist niet.

Ik weet het niet, wie ik moet geloven. Hopelijk blijft het spel wel gehandhaafd.
Wil niet terug naar het saaie en degelijke voetbal.
p111
 p111 - dinsdag 06 juni 2017 - 08:43   quote  deeplink  
pfff weer de Ajax soap
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 06 juni 2017 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 08:11 schreef Onze Ajax het volgende:
Ongeacht wie ook de trainer wordt, het probleem ligt intern bij de technische staf en lag niet bij Peter Bosz zelf, daar Peter Bosz de technische staf eigenlijk verder wilde professionaliseren. Het probleem ligt bij Ajax zelf en veel dieper.

Ajax moet intern eens beter in de spiegel kijken en de technische staf helemaal updaten. Vergeet niet dat dankzij Peter Bosz Ajax erg goed begon te voetballen, denkelijk omdat Peter Bosz een veel betere beeld / inzicht / mening had dan de assistent trainers.

We weten toch allen, dat bij Ajax veel verkeerde personen ( strak in de pak ) op de verkeerde plaats zitten ? ? Daar wordt niets over gezegd of geschreven in de media.
Er was iemand hier op het forum die dit al een tijdje roept, maar door sommigen van ons tegengesproken blijft worden omtrent dit.
Kan er even niet op komen wie deze persoon is, maar je had volkomen gelijk.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 06 juni 2017 - 08:54   quote  deeplink  
Ergens binnen Ajax zit er iemand die altijd betrokken is, maar alle conflicten overleeft. Gooi die persoon eruit aub.

Hebben we eindelijk het voetbal waar we zo lang naar uit hebben zitten kijken en het ernaar uitzag dat resultaten (in de vorm van prijzen) niet lang meer uit konden blijven, zit er weer iemand die het eigenbelang voorop stelt.

Heel jammer dit
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 09:00   quote  deeplink  
En de hele soap begint weer van voor af aan! Of je daar blij mee moet wezen is een 2e. Toch blijft het wel vreemd dat dit verhaal pas naar buiten komt als Bosz besluit weg te gaan. Als je dan ballen had, deed je dit eerder. Dan hadden mensen respect voor de keuze om weg te gaan, nu lijkt het gewoon alsof je wegloopt voor problemen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 09:00   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juni 2017 door Ajax Warrior --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De nieuwe trainer 2017-2018? Wie o Wie?









0.0112719