BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax kiest Ten Hag

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - donderdag 04 januari 2018 - 19:42   quote  deeplink  
Het zou Ajax sieren als Dijks transfervrij weg mag. Die jongen is niet goed genoeg maar heeft wel z'n stinkende best gedaan zonder te piepen. Z'n waarde is toch niet hoog en dan ben je meteen van de salariskoste af.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 04 januari 2018 - 19:44   quote  deeplink  
Maar die is toch nog nodig als 2e linksback?
Bovendien, weet je niet of Tagliafco er meteen staat. Misschien is hij ook wel een aanpassingsperiode van een half jaar nodig.
remco k
 remco k - donderdag 04 januari 2018 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 januari 2018 - 19:44 schreef NatjosFC het volgende:
Maar die is toch nog nodig als 2e linksback?
Bovendien, weet je niet of Tagliafco er meteen staat. Misschien is hij ook wel een aanpassingsperiode van een half jaar nodig.
Dijks is nu al niet eens de tweede linksback.

Viergever wober en Sinkgraven zijn allemaal keuzes voordat Dijks in beeld komt.
Eide
 Eide - donderdag 04 januari 2018 - 20:09   quote  deeplink  
Viergever en Wöber moeten na de stop weer inzetbaar zijn toch?
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 04 januari 2018 - 22:02   quote  deeplink  
Aha. Dat zou mooi zijn. Dacht dat Viergever er nog wat langer uit lag.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 05 januari 2018 - 02:20   quote  deeplink  
Dijks//held!!
Loetje
 Loetje - vrijdag 05 januari 2018 - 04:10   quote  deeplink  
Ik heb best veel respect voor Mitchell Dijks. Inzet altijd top em het belangrijkste, nooit zitten zeiken terwijl die totaal aan de kant stond. Moest een aantal keer plotseling spelen en deed het toch maar even. Hij is vaak lomp, maar vind het toch knap. Uit bij AZ was die trouwens echt goed! Hij verdiend een leuke transfer. Toch een soort cultheldje geworden!
AkaS
 AkaS - vrijdag 05 januari 2018 - 10:22   quote  deeplink  
Ik gun Dijks ook een mooi vervolg van zijn loopbaan!
Een echte Ajax krijger waar je wat van kunt vinden als
je dat persé wil. Maar voor mij gewoon in dezelfde categorie
als Veltman en Viergever valt qua niveau. Enige verschil is
dat Dijks nog niet zoveel vlieguren heeft als zij!
AkaS
 AkaS - vrijdag 05 januari 2018 - 10:25   quote  deeplink  
Vraagje...

Stel dat Veltman bij Utrecht of Heerenveen speelt zoals hij nu voor
Ajax speelt...

Wie van jullie zou hem dan voor Ajax willen aankopen met het idee dat hij basis
speler moet worden?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 januari 2018 door AkaS --
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 05 januari 2018 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 januari 2018 - 10:25 schreef AkaS het volgende:
Vraagje...

Stel dat Veltman bij Utrecht of Heerenveen speelt zoals hij nu voor
Ajax speelt...

Wie van jullie zou hem dan voor Ajax willen aankopen met het idee dat hij basis
speler moet worden?
Nee, ik zie het niet zo zitten in Veltman. Het is een gemiddelde speler en zeker geen topper. Vorig jaar zag je hoeveel moeite hij had in de EL, terwijl Tete met 2 vingers in zijn neus het niveau wel aankon. De wedstrijden die Ajax won was met Tete en de wedstrijden die ze verloren waren met Veltman. Ik blijf zeggen dat Bosz dat echt verkloot heeft, maar ook Overmars had gewoon in moeten grijpen. Onder normale omstandigheden hadden we Tete gewoon nog als rechtsback gehad.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 05 januari 2018 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 januari 2018 - 10:25 schreef AkaS het volgende:
Vraagje...

Stel dat Veltman bij Utrecht of Heerenveen speelt zoals hij nu voor
Ajax speelt...

Wie van jullie zou hem dan voor Ajax willen aankopen met het idee dat hij basis
speler moet worden?
Natuurlijk kun je daar weinig over zeggen over hoe het dan allemaal gelopen was.
Maar nu is het alternatief Zeefuik, dus dan zou ik hem direct halen. Er is maar 1 back beter dan hij op het moment, en dat is Arias.

Veltman is een prima Ajax speler, dit is denk ik ook zn plafond. Alleen geen echte aanvoerder, maar binnen de selectie is geen betere momemteel.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 05 januari 2018 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 januari 2018 - 11:10 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Natuurlijk kun je daar weinig over zeggen over hoe het dan allemaal gelopen was.
Maar nu is het alternatief Zeefuik, dus dan zou ik hem direct halen. Er is maar 1 back beter dan hij op het moment, en dat is Arias.

Veltman is een prima Ajax speler, dit is denk ik ook zn plafond. Alleen geen echte aanvoerder, maar binnen de selectie is geen betere momemteel.
niet mee eens.. ik zie ziyech veel meer sturen en coachen etc.. en huntelaar idem.. en dat lijken me 2 prima aanvoerders.. qua backs ben ik het wel mee eens.. veel beters is er op dit moment niet..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 05 januari 2018 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 januari 2018 - 11:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

niet mee eens.. ik zie ziyech veel meer sturen en coachen etc.. en huntelaar idem.. en dat lijken me 2 prima aanvoerders.. qua backs ben ik het wel mee eens.. veel beters is er op dit moment niet..
Huntelaar, klopt. Maar die staat niet eens basis.

Ziyech vind ik juist helemaal geen aanvoerder, bovendien pas zn 2e jaar. De keuze voor Veltman vond ik logisch bij gebrek aan beter. Maar een aanvoerder als Klaassen zal het nooit zijn.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 05 januari 2018 - 12:07   quote  deeplink  
Gaan we ook hier nog even de tekst aanpassen. "Ten Hag, top trainer in de dop of een marionet van Overmars?
bahbah
 bahbah - vrijdag 05 januari 2018 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 januari 2018 - 04:10 schreef Loetje het volgende:
Ik heb best veel respect voor Mitchell Dijks. Inzet altijd top em het belangrijkste, nooit zitten zeiken terwijl die totaal aan de kant stond. Moest een aantal keer plotseling spelen en deed het toch maar even. Hij is vaak lomp, maar vind het toch knap. Uit bij AZ was die trouwens echt goed! Hij verdiend een leuke transfer. Toch een soort cultheldje geworden!
ik ben het helemaal eens met je.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 05 januari 2018 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 januari 2018 - 12:00 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Huntelaar, klopt. Maar die staat niet eens basis.

Ziyech vind ik juist helemaal geen aanvoerder, bovendien pas zn 2e jaar. De keuze voor Veltman vond ik logisch bij gebrek aan beter. Maar een aanvoerder als Klaassen zal het nooit zijn.
dat tweede jaar moet niet uitmaken.. bedoel psv heeft zelfs een huurling als aanvoerder.. daarbij is ziyech het al eerder geweest en is een baasje in de groep en de belangrijkste pion op het veld... en eerlijk zie het nog wel gebeuren ook onder tenhag en schreuder bij zulke jongens geeft dat een soort van boost en gaan ze nog harder werken voor het team.. maar goed dat is wss een persoonlijk iets.. iedereen zoekt wat anders in een aanvoerder.. maar vind het igg veltman niet..
remco k
 remco k - vrijdag 05 januari 2018 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 januari 2018 - 10:25 schreef AkaS het volgende:
Vraagje...

Stel dat Veltman bij Utrecht of Heerenveen speelt zoals hij nu voor
Ajax speelt...

Wie van jullie zou hem dan voor Ajax willen aankopen met het idee dat hij basis
speler moet worden?
Lastig. Veltman is een waterdrager en die vallen elders niet echt op.
remco k
 remco k - vrijdag 05 januari 2018 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 januari 2018 - 11:10 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Natuurlijk kun je daar weinig over zeggen over hoe het dan allemaal gelopen was.
Maar nu is het alternatief Zeefuik, dus dan zou ik hem direct halen. Er is maar 1 back beter dan hij op het moment, en dat is Arias.

Veltman is een prima Ajax speler, dit is denk ik ook zn plafond. Alleen geen echte aanvoerder, maar binnen de selectie is geen betere momemteel.
Dat laatste ben ik met Siem en Huntelaar niet met je eens.
Eide
 Eide - vrijdag 05 januari 2018 - 14:01   quote  deeplink  
Arias vind ik niet veel beter hoor, als die al beter is dan Veltman. Ik schat Svenson en Dumfries ook vrij hoog in. Ik vind ze geen van allen echt een significante verbetering (als ze al een verbetering zijn) boven Veltman.

We doen snel neerbuigend over onze eigen spelers maar Veltman is niet voor niets 19-voudig international. Als Veltman nu zou vertrekken zou de 21 jarige Dumfries mijn voorkeur hebben als opvolger.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 05 januari 2018 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 januari 2018 - 14:01 schreef Eide het volgende:
Arias vind ik niet veel beter hoor, als die al beter is dan Veltman. Ik schat Svenson en Dumfries ook vrij hoog in. Ik vind ze geen van allen echt een significante verbetering (als ze al een verbetering zijn) boven Veltman.

We doen snel neerbuigend over onze eigen spelers maar Veltman is niet voor niets 19-voudig international. Als Veltman nu zou vertrekken zou de 21 jarige Dumfries mijn voorkeur hebben als opvolger.
Als ik heel eerlijk ben denk ik niet dat Veltman nog een basisplek zal krijgen in het Nederlands elftal. Tete is nu toch wel de onbestwiste rechtsback en laat dit ook zien in Frankrijk. In het centrum zal hij zeker niet meer terugkeren. We hebben helaas niet zoveel goede backs in Nederland, dat is wel jammer, dus wat dat betreft kan ik met Veltman wel leven.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 05 januari 2018 - 16:12   quote  deeplink  
Ik vind younes een echte aanvoerder.
Eide
 Eide - vrijdag 05 januari 2018 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 januari 2018 - 14:49 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Als ik heel eerlijk ben denk ik niet dat Veltman nog een basisplek zal krijgen in het Nederlands elftal. Tete is nu toch wel de onbestwiste rechtsback en laat dit ook zien in Frankrijk. In het centrum zal hij zeker niet meer terugkeren. We hebben helaas niet zoveel goede backs in Nederland, dat is wel jammer, dus wat dat betreft kan ik met Veltman wel leven.
Iedereen hier is het er ook wel over eens dat Tete beter is. Hij speelde onder Bosz alleen beroerd tijdens de seizoensstart. Als Tete goed blijft presteren in Frankrijk zal die ook normaal gesproken wel eerste keuze zijn.

Neemt niet weg dat Veltman echt wel een betere verdediger is als hij bij velen krediet voor krijgt.
Loetje
 Loetje - vrijdag 05 januari 2018 - 17:44   quote  deeplink  
Veltman is gewoon een stabiele verdediger. Zijn top ligt niet hoger en dat soort spelers heb je gewoon nodig.

Kwestie Tete is al lang duidelijk en moet afgesloten worden.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 05 januari 2018 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 januari 2018 - 13:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik met Siem en Huntelaar niet met je eens.
Maar die spelen allebei niet eens. Geen basis iig.
remco k
 remco k - vrijdag 05 januari 2018 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 januari 2018 - 19:44 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar die spelen allebei niet eens. Geen basis iig.
Ik heb met Veltman niks als aanvoerder.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 05 januari 2018 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 januari 2018 - 22:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb met Veltman niks als aanvoerder.
Ik ook niet, geef slechts aan dat ik geen betere opties zie in het basiselftal. Want wisselspelers zou ik geen aanvoerder maken.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 05 januari 2018 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 januari 2018 - 22:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb met Veltman niks als aanvoerder.
Waarom niet? Welke basisspeler zou dan aanvoerder moeten zijn?
remco k
 remco k - zaterdag 06 januari 2018 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 januari 2018 - 22:51 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Waarom niet? Welke basisspeler zou dan aanvoerder moeten zijn?
Omdat ik hem daarvoor niet goed genoeg vind en ik vind hem niet de juiste uitstraling hebben. Ik vind het een prima speler. Maar een waterdrager hoort geen aanvoerder te zijn in mijn beleving
remco k
 remco k - zaterdag 06 januari 2018 - 11:32   quote  deeplink  
Ziyech zou een oplossing kunnen zijn. Huntelaar zou echter mijn eerste man zijn.
Loetje
 Loetje - zaterdag 06 januari 2018 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 januari 2018 - 11:32 schreef remco k het volgende:
Ziyech zou een oplossing kunnen zijn. Huntelaar zou echter mijn eerste man zijn.
Ondanks die nog zo jong is, vraag ik me af hoe ver De Ligt al is. In andere gevallen zou ik voor Viergever kiezen als die weer fit is.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 06 januari 2018 - 12:02   quote  deeplink  
Interessante poll op voetbalzone.

Donny van de Beek is toekomstige aanvoerder Ajax?
Ja 76%
Nee 23%

Wat denken jullie?

Ps: ja dat is inderdaad 99%, komt omdat mensen stemmen zonder een amtwoord aan te vinken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 januari 2018 door NatjosFC --
Loetje
 Loetje - zaterdag 06 januari 2018 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 januari 2018 - 12:02 schreef NatjosFC het volgende:
Interessante poll op voetbalzone.

Donny van de Beek is toekomstige aanvoerder Ajax?
Ja 76%
Nee 23%

Wat denken jullie?

Ps: ja dat is inderdaad 99%, komt omdat mensen stemmen zonder een amtwoord aan te vinken.
Zeker, jongen van de club, potentiele leider, ideale positie voor een aanvoerder....
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 07 januari 2018 - 17:28   quote  deeplink  
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 07 januari 2018 - 18:27   quote  deeplink  
Prima stuk toch. Duidelijke antwoorden. Draait nergens omheen. Op naar de 21e!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 07 januari 2018 - 18:28   quote  deeplink  
4d49a7253d.png
26667b7ac0.png
Eide
 Eide - zondag 07 januari 2018 - 18:32   quote  deeplink  
Ten Hag haalt bekend gezicht bij eerste elftal Ajax

Kersvers Ajax-trainer Erik ten Hag heeft Richard Witschge aan zijn technische staf toegevoegd.

"De staf is deels vernieuwd. Aron Winter, Carlo l'Ami en Bjorn Rekelhof zijn gebleven, maar Alfred Schreuder en ik zijn nieuw. Gisteren hebben we ook nog besloten om Richard Witschge mee te vragen richting Portugal", aldus Ten Hag tegenover FOX Sports.

Richard Witschge was al actief in de jeugdopleiding van Ajax.
Witschge was al actief binnen de jeugdopleiding van Ajax en kwam als voetballer meer dan 200 keer in actie voor de Amsterdammers. "Met Richard kunnen we de 28 spelers nog beter aandacht geven."

Ten Hag kan in Portugal beschikken over Nicolás Tagliafico, de nieuwe linksback uit Argentinië. Maximilian Wöber heeft ook afgerekend met blessureleed. De geblesseerde Kasper Dolberg, Nick Viergever, Daley Sinkgraven, Benjamin van Leer en Václav Cerny blijven achter in Amsterdam.

Ten Hag was de afgelopen periode al druk bezig met zijn nieuwe job. Tijdens zijn wintersportvakantie benutte hij de avonduren om de Ajax-spelers te analyseren. "Ik heb de laatste duels teruggekeken", aldus de trainer. "In het donker kun je toch niet skiën, dus 's avonds had ik alle tijd om de beelden te bekijken."

Bron
Eide
 Eide - zondag 07 januari 2018 - 18:33   quote  deeplink  
Best een forse lijst aan blessures. Vooral Viergever is vervelend, die was eigenlijk al wel terug verwacht.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 07 januari 2018 - 18:48   quote  deeplink  
En die keeper dan. Van Leer. Is ook wel erg lang geblesseerd. Wanneer wordt die terug verwacht.
Eide
 Eide - zondag 07 januari 2018 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 januari 2018 - 18:48 schreef NatjosFC het volgende:
En die keeper dan. Van Leer. Is ook wel erg lang geblesseerd. Wanneer wordt die terug verwacht.
Dit is al de 3e keer dat Van Leer geblesseerd is geloof ik.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 08 januari 2018 - 08:28   quote  deeplink  
Dan heb je het niet getroffen... :(
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 08 januari 2018 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 januari 2018 - 17:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Iedereen hier is het er ook wel over eens dat Tete beter is. Hij speelde onder Bosz alleen beroerd tijdens de seizoensstart. Als Tete goed blijft presteren in Frankrijk zal die ook normaal gesproken wel eerste keuze zijn.

Neemt niet weg dat Veltman echt wel een betere verdediger is als hij bij velen krediet voor krijgt.
Veltman heeft veel spelinzicht en daardoor staat hij vaak op de juiste plek om een bal te onderscheppen en dat is natuurlijk ook een kwaliteit, maar als veltman in een 1 tegen 1 situatie komt, dan is hij de klos. Ook vind ik hem in de lucht vaak niet zo sterk. Elke speler heeft zo zijn kwaliteiten en tekortkomingen. Ik vind Veltman niet slecht, maar ook niet bijzonder goed.
Eide
 Eide - maandag 08 januari 2018 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 januari 2018 - 14:38 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Veltman heeft veel spelinzicht en daardoor staat hij vaak op de juiste plek om een bal te onderscheppen en dat is natuurlijk ook een kwaliteit, maar als veltman in een 1 tegen 1 situatie komt, dan is hij de klos. Ook vind ik hem in de lucht vaak niet zo sterk. Elke speler heeft zo zijn kwaliteiten en tekortkomingen. Ik vind Veltman niet slecht, maar ook niet bijzonder goed.
Eens. Tegelijkertijd is hij daarmee wel een van de besten op de Nederlandse velden, en behoudens Tete, de beste die Nederland heeft op dit moment.
p111
 p111 - maandag 08 januari 2018 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 januari 2018 - 11:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ondanks die nog zo jong is, vraag ik me af hoe ver De Ligt al is. In andere gevallen zou ik voor Viergever kiezen als die weer fit is.
Mijn voorkeur gaat uit naar Huntelaar eerste en Ziyech als tweede man.
p111
 p111 - dinsdag 09 januari 2018 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 januari 2018 - 20:09 schreef Eide het volgende:
Viergever en Wöber moeten na de stop weer inzetbaar zijn toch?
Viergever is volgens mij niet eens mee naar Portugal?
Eide
 Eide - dinsdag 09 januari 2018 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 januari 2018 - 09:51 schreef p111 het volgende:

[..]

Viergever is volgens mij niet eens mee naar Portugal?
Klopt, Wober wel. Dat Viergever er niet bij is, is best een tegenslag. Die was eigenlijk na de winterstop weer terug verwacht.
p111
 p111 - dinsdag 09 januari 2018 - 12:41   quote  deeplink  
Ja maar gelukkig is Wober terug en onze nw aanwinst kleine Nico.Half Italiaan half Argentijn begrijp ik. Een soort cocktailtje,hopelijk smaakt hij goed voor onze club.
AkaS
 AkaS - dinsdag 09 januari 2018 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 januari 2018 - 14:38 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Veltman heeft veel spelinzicht en daardoor staat hij vaak op de juiste plek om een bal te onderscheppen en dat is natuurlijk ook een kwaliteit, maar als veltman in een 1 tegen 1 situatie komt, dan is hij de klos. Ook vind ik hem in de lucht vaak niet zo sterk. Elke speler heeft zo zijn kwaliteiten en tekortkomingen. Ik vind Veltman niet slecht, maar ook niet bijzonder goed.
Zo grappig dit...We zijn beide voor Ajax en zien beide graag goede spelers uitkomen voor onze club.

Vraag me af hoe het kan dat jij en Eide vinden dat hij obv zijn inzicht vaak op de goede plek staat, terwijl ik juist constateer dat hij zodra er druk is van een tegenstander juist veel te vaak verkeerd staat en niet eens bij uitzondering de bal naar de verkeerde kleur past...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 09 januari 2018 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 januari 2018 - 16:35 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zo grappig dit...We zijn beide voor Ajax en zien beide graag goede spelers uitkomen voor onze club.

Vraag me af hoe het kan dat jij en Eide vinden dat hij obv zijn inzicht vaak op de goede plek staat, terwijl ik juist constateer dat hij zodra er druk is van een tegenstander juist veel te vaak verkeerd staat en niet eens bij uitzondering de bal naar de verkeerde kleur past...
Dat is ziyech beste kerel, die past altijd naar de tegenstander.

Veltman speelt heel solide en juist onder druk en tegen goede (beladen) tegenstanders staat hij altijd zn mannetje.
Loetje
 Loetje - dinsdag 09 januari 2018 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 januari 2018 - 18:17 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dat is ziyech beste kerel, die past altijd naar de tegenstander.

Veltman speelt heel solide en juist onder druk en tegen goede (beladen) tegenstanders staat hij altijd zn mannetje.
Spijkertje op zijn kop! En volgens mij speelt Veltman ook iedere topper goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 januari 2018 door Loetje --
Eide
 Eide - dinsdag 09 januari 2018 - 19:53   quote  deeplink  
Ik heb nog geen cijfers van dit seizoen gezien, maar vorig seizoen was Veltman statistisch gezien de beste back van de Eredivisie. Bron

Hij is een gemaakte back en echt geen Europese topper maar zeker wel een gedegen back. Ik had en heb het idee dat veel mensen alleen de tekortkomingen van Veltman willen zien. Uiteindelijk is de afweging vrij simpel, Ajax heeft namelijk niemand die beter is . Zolang Ajax geen ander koopt of een eigen talent ziet doorkomen is dit een nondiscussie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax kiest Ten Hag









0.0142171