BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax kiest Ten Hag

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 06 september 2018 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2018 - 16:40 schreef Loetje het volgende:
Dan nog vind ik behalve een aantal goede potten, Ajax nog altijd een dip zal gaan krijgen en er wedstrijden aankomen die niet zo makkelijk gaan. En dan gaat het even niet om goed voetbal, maar om drive en wilskracht zoals ik die thuis tegen Kiev zag. Daar speelde Ajax voetbaltechnisch niet eens zo goed namelijk in grote delen van de wedstrijd. En ben benieuwd wat er dan over gaat blijven. En daarna ga ik pas een oordeel geven.
Natuurlijk zullen niet alle wedstrijden makkelijk gaan en zeker ploegen die gewoon de bus parkeren zullen altijd vervelend zijn, maar waar voorheen Ajax na een Europese wedstrijd punten liet liggen, maken ze nu gewoon een 4klapper tegen Vitesse en een 5-0 tegen Emmen. Ik vind dat vooruitgang.

Over 2 wedstrijden weten we hoe we er echt voor staan, de wedstrijd uit tegen PSV als je die wint, dan krijgt PSV wel een tik.
Loetje
 Loetje - donderdag 06 september 2018 - 17:49   quote  deeplink  
Dat is op het eerste oog vooruitgang. Wat ik al zeg, nu is alles hosanna en dat slaat gewoon nog helemaal nergens op. Ik loop niet de polonaise na 5 leuke potten en ik jank niet na 5 leuke potten. Wacht het nou gewoon eerst maar eens een tijd af. De echte tegenstand gaat nog komen. Ploegen die nog beter zijn dan we tot nu hebben gehad. Wedstrijden waar het op vechten aankomt waarbij 0-1 genoeg is en je dus daarvoor moet gaan. Daarna praat ik verder. En hierbij eindigt voor mij ook de discussie want ik ga hier gewoon niet in mee.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 07 september 2018 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2018 - 16:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat van de Beek Perreiro daar uit de basis speelt in hun huidige speelwijze, en Hendrikx gaat zeer zeker niet op de bank voor Eiting.

Lozano is echt een geweldig goede speler, in mijn beleving kwalitatief gelijkwaardig aan Neres..
Lozano is de beste speler van PSV terwijl Nerres dat niet van Ajax is. Ik vind ze ook gelijkwaardig aan elkaar.
Eide
 Eide - vrijdag 07 september 2018 - 09:58   quote  deeplink  
Als ik kijk naar de selectie van PSV loopt daar maar een speler die ik meteen bij Ajax zou willen zien, namelijk Lozano. Al die anderen maken Ajax niet beter. Dat wil niet zeggen dat PSV per definitie minder is, maar dat zijn gewoon geen voetballers die passen bij Ajax of Ajax beter maken.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 07 september 2018 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2018 - 17:49 schreef Loetje het volgende:
Dat is op het eerste oog vooruitgang. Wat ik al zeg, nu is alles hosanna en dat slaat gewoon nog helemaal nergens op. Ik loop niet de polonaise na 5 leuke potten en ik jank niet na 5 leuke potten. Wacht het nou gewoon eerst maar eens een tijd af. De echte tegenstand gaat nog komen. Ploegen die nog beter zijn dan we tot nu hebben gehad. Wedstrijden waar het op vechten aankomt waarbij 0-1 genoeg is en je dus daarvoor moet gaan. Daarna praat ik verder. En hierbij eindigt voor mij ook de discussie want ik ga hier gewoon niet in mee.
Ik loop de polonaise na elke goede wedstrijd van Ajax :) en ik zeik meteen op de trainer als Ajax het in een wedstrijd verkloot! Moet wel zeggen dat het zeiken op de trainer afhankelijk is van de trainer die achter de groep staat.
hjf
 hjf - vrijdag 07 september 2018 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2018 - 17:49 schreef Loetje het volgende:
Dat is op het eerste oog vooruitgang. Wat ik al zeg, nu is alles hosanna en dat slaat gewoon nog helemaal nergens op. Ik loop niet de polonaise na 5 leuke potten en ik jank niet na 5 leuke potten. Wacht het nou gewoon eerst maar eens een tijd af. De echte tegenstand gaat nog komen. Ploegen die nog beter zijn dan we tot nu hebben gehad. Wedstrijden waar het op vechten aankomt waarbij 0-1 genoeg is en je dus daarvoor moet gaan. Daarna praat ik verder. En hierbij eindigt voor mij ook de discussie want ik ga hier gewoon niet in mee.
Helemaal mee eens. Heb ik al eens eerder aangegeven.
hjf
 hjf - vrijdag 07 september 2018 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2018 - 09:58 schreef Eide het volgende:
Als ik kijk naar de selectie van PSV loopt daar maar een speler die ik meteen bij Ajax zou willen zien, namelijk Lozano. Al die anderen maken Ajax niet beter. Dat wil niet zeggen dat PSV per definitie minder is, maar dat zijn gewoon geen voetballers die passen bij Ajax of Ajax beter maken.
Ik zou Jorrit Hendrikx ook wel als een versterking zien op de 6 positie.
Eide
 Eide - vrijdag 07 september 2018 - 13:30   quote  deeplink  
Ik niet, vreselijke kaartenpakker die ik voetballend niet bijzonder vindt. Het is dat de scheidsrechters niet durven want die zou eigenlijk 5 rode kaarten per seizoen moeten pakken.
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 september 2018 - 14:30   quote  deeplink  
Hangt er volledig af van hoe je speelt. Ik blijf PSV defensief niet gewledig vinden en zowel Cocu, als Van Bommel kiest ervoor deze te ontlasten met een sloper ervoor. Ik snap dat zeker wel. Neemt niet weg dat hem nogal eens een keer rood wordt overgeslagen
Enigma
 Enigma - dinsdag 18 september 2018 - 22:42   quote  deeplink  
Driessen ziet interne problemen bij Ajax: 'Ten Hag communiceert nauwelijks'

Ajax-trainer Erik ten Hag is niet onomstreden binnen de club, stelt Valentijn Driessen. De chef voetbal van De Telegraaf was maandagavond te gast bij Veronica Inside en beweerde dat er links en rechts ontevredenheid heerst over de Tukker.

Presentator Wilfred Genee opende de discussie door de te vragen of de 'Telegraaf-kettingzaag' nog aan staat. "De kettingzaag draait nog op volle toeren", antwoordt Driessen met een knipoog. "Soms hoor je dingen, maar daar wacht je nog even mee voordat je het brengt. Dat komt nog wel. Of er nog een rekening met Ten Hag openstaat? Nee, zeker niet. Maar het is niet zo florissant als iedereen ineens denkt omdat ze nu drie wedstrijden hebben gewonnen."

De 'eigenzinnige' Ten Hag zou niet lekker liggen bij zijn collega's in de technische staf. "Iemand als Richard Witschge (in januari door Ten Hag als assistent aan de Ajax-staf toegevoegd, red.) communiceert nauwelijks met hem. En de rest ook nauwelijks. Er is best wel wat aan de hand, maar dat wordt verdoezeld door de resultaten."

Driessen beweert dat Witschge, maar ook Alfred Schreuder en Aron Winter zich na de 0-4 zege op Vitesse gestoord hebben aan de houding van de hoofdtrainer. "Dan horen ze ineens: tactische omzettingen, dit en dat. Maar die kwamen helemaal niet van Ten Hag zelf, dat komt uit de staf."

Bron;voetbalprimeur.nl
Enigma
 Enigma - dinsdag 18 september 2018 - 22:44   quote  deeplink  
Verbaast mij niks. De spelers maken zijn falen steeds goed. Iedereen kan dit met deze spelers bereiken maar een toptrainer haalt er meer uiten maakt het team beter. Een van gaal of Koeman
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 september 2018 - 23:44   quote  deeplink  
haha die driesen, verhaal verzinnen om zijn krant te verkopen. iets vertellen wat een ajacied wil horen omdat ten hag een tukker is en geen amsterdammer en ook geen ajacied.

de krant branden bosz ook af omdat het een feyenoorder betrof. en omdat bosz een slechte start had. vervolgens een van de grootste successen behaald van de afgelopen 10 jaar, europees zeker.

ik geloof de krant niet zo. ik ga uit van wat ik van een afstand zie en hoe de selectie presteerd. ik zie hakim lachen, wat ik de afgelopen jaren weinig zag. best knap voordat hij zelf aangaf weg te willen en zijn nummer kwijt raakte.

vervolgens hoor je dat ten hag nummer 34 wilde gebruiken, dat gebeurden niet omdat iemand dat uit zijn hoofd praatte. maar driesen zegt dat er geen communicatie is, uit dit verhaal klopt dat niet in ieder geval
Jaccio
 Jaccio - woensdag 19 september 2018 - 09:33   quote  deeplink  
Ach, typisch Ajax weer he natuurlijk. Altijd mensen die aan het zagen zijn, of het nou intern of extern is. Ik vond het al vreemd dat de sfeer rond Ajax zo positief was.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 19 september 2018 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2018 - 09:33 schreef Jaccio het volgende:
Ach, typisch Ajax weer he natuurlijk. Altijd mensen die aan het zagen zijn, of het nou intern of extern is. Ik vond het al vreemd dat de sfeer rond Ajax zo positief was.
Nee, is niet typisch Ajax. Het is typisch Telegraaf. Zoeken naar sensatie, ook als die er niet is. Als die er wel is, dan moet diegene gewoon ermee naar buiten komen anders kan je net zo goed niet vertellen.

Vertel het of vertel het niet. Niet van, ja er speelt wat maar we willen het niet vertellen want..

Dat van der sar daar een column heeft is echt ongelofelijk. Ten eerste voor de krant en ten tweede voor Ajax. Ik vind het vreemd? Waarom heeft Van der Sar een column? Omdat hij Algemeen directeur is? Praat hij dan in namens Ajax of in namens hem zelf? Mag hij wel dingen vertellen over Ajax/voetbal als hij zaken bij Ajax bepaald en Ajax beursgenoteerd is? En waarom zou Ajax dat willen, een krant die Ajax kraakt en vrijwel altijd een 2de/3de colonne vormt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 september 2018 door Positieve Arrogantie --
Eide
 Eide - woensdag 19 september 2018 - 12:00   quote  deeplink  
Ik geloof best dat er mensen moeite hebben met elkaar. In welke organisatie is dat niet? Ik heb ook collega's waar ik liever mee werk dan anderen. In hoeverre je daar nu heel veel waarde aan moet hechten is en tweede. Je bent professional of je bent het niet.

Het klinkt allemaal als een storm in een glas water.
remco k
 remco k - woensdag 19 september 2018 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2018 - 12:00 schreef Eide het volgende:
Ik geloof best dat er mensen moeite hebben met elkaar. In welke organisatie is dat niet? Ik heb ook collega's waar ik liever mee werk dan anderen. In hoeverre je daar nu heel veel waarde aan moet hechten is en tweede. Je bent professional of je bent het niet.

Het klinkt allemaal als een storm in een glas water.
Eens hoor. Ik hecht er totaal geen waarde aan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 september 2018 - 08:28   quote  deeplink  
Ten Hag is stronteigenwijs. Denkt dat tegenstanders als AEK en psv qua tactiek hetzelfde aangepakt kunnen worden en wil achteraf dan niet zijn eigen fout toegeven!! Gewoon zeggen, "Ja ik heb deze wedstrijd verkeerd aangepakt!". Dan had je als trainer ballen gehad.

Ik ben vanaf wedstrijd 1 geen fan van deze coach en hij leek het heel even leuk te doen, maar gisteren is wederom duidelijk geworden welke tactische onbenul het is. Bij Utrecht accepteren ze dat misschien, hier bij Ajax niet!!
p111
 p111 - maandag 24 september 2018 - 09:06   quote  deeplink  
De grootste kut trainer van de laatste 10 jaar,voor die jandoedel hebben ze Keizer weg gedaan wat ook geen ster was maar zeker niet minder als deze drama trainer.Pluim voor van Bommel zijn interview was perfect en zijn tactiek ook.Het is wel grappig dat die boeren helemaal los gaan op het forum,er zijn zelfs blindgangers die Viergever een top verdediger vinden.Het ging teen Barca mis omdat Viergever er uit ging whooo lachen man ze vergaten even de onbenullige domme overtreding van hem waar de 1-0 uit kwam.Misschien willen ze Ten hag van ons overnemen als ass/trainer voor van Bommel dan kan hij misschien het vak nog leren,maar ik vrees dat hij het spelletje gewoon niet ziet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door p111 --
Jaccio
 Jaccio - maandag 24 september 2018 - 09:08   quote  deeplink  
Ten Hag wat mij betreft absoluut niet schuldig aan de nederlaag gisteren. Hij ging uit van eigen kracht en daar is niks mis mee.
Had de Ligt wel gespeeld, dan hadden we ook gewoon verloren.
Weet dat het moeilijk is, maar PSV was gisteren gewoon de betere. Klaar.
Geen schande en geen zorgen waf mij betreft. Aan het einde van het seizoen staan wij met die schaal en daar gaat het om
p111
 p111 - maandag 24 september 2018 - 09:56   quote  deeplink  
Nou Jaccio je moet niet alleen van eigenkracht uitgaan,een goede coach kijkt ook naar een tegenstander.Het is simpel ik ben er van overtuigd dat met de Ligt wij niet verloren hadden dan had je Frenkie op het middenveld gehad en de Ligt achterin dan benje een klasse beter als met de Jong achterin ,met de Jong ging het tegen die matige ploeg AEK ook al een paar keer mis.Dat had een waarschuwing moeten zijn voor Ten Hag,want PSV is een stuk beter als AEK dus gewoon een tactische blunder van onze trainer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door p111 --
Jaccio
 Jaccio - maandag 24 september 2018 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 09:56 schreef p111 het volgende:
Nou Jaccio je moet niet alleen van eigenkracht uitgaan,een goede coach kijkt ook naar een tegenstander.Het is simpel ik ben er van overtuigd dat met de Ligt wij niet verloren hadden dan had je Frenkie op het middenveld gehad en de Ligt achterin dan benje een klasse beter als met de Jong achterin ,met de Jong ging het tegen die matige ploeg AEK ook al een paar keer mis.Dat had een waarschuwing moeten zijn voor Ten Hag,want PSV is een stuk beter als AEK dus gewoon een tactische blunder van onze trainer.
Ja ok, maar ten Hag dacht kennelijk dat we gewoon beter zijn en we gewoon ons eigen spelletje konden spelen en de punten pakken. Wat niet eens een gekke gedachte is, want PSV is helemaal niet zo een top ploeg. Gisteren waren ze de betere. Het zat allemaal mee, maar ik was absoluut niet onder de indruk van ze.

Ajax moet ook gewoon in de opstelling die ze gisteren hanteerden kunnen winnen van PSV.
p111
 p111 - maandag 24 september 2018 - 10:15   quote  deeplink  
Ik vind ook dat erg weinig geschreven word over Onana.Ik vind dat er dit seizoen toch wel erg veel afstand schoten in gaan.Ik vond hem zowel bij de eerste en de tweede Goal behoorlijk zwak keepen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door p111 --
AkaS
 AkaS - maandag 24 september 2018 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 09:08 schreef Jaccio het volgende:
Ten Hag wat mij betreft absoluut niet schuldig aan de nederlaag gisteren. Hij ging uit van eigen kracht en daar is niks mis mee.
Had de Ligt wel gespeeld, dan hadden we ook gewoon verloren.
Weet dat het moeilijk is, maar PSV was gisteren gewoon de betere. Klaar.
Geen schande en geen zorgen waf mij betreft. Aan het einde van het seizoen staan wij met die schaal en daar gaat het om
Ik vind het moeilijk om "respectvol" op jouw post te reageren, want dit is jouw mening blijkbaar en die is niets meer of minder dan van wie ook op het forum.

Maar weet dat het mijn eerste reactie was na het lezen van jou: wat een ontzettende domme reactie.

Wat is uitgaan van je eigen kracht... Als je beoogde basis en dus je kracht half of geheel niet fit is. Hij, ten Hag roept altijd bullshit en zijn spelers zijn ook niet overtuigd dus is het geen geval van alleen maar bullshit voor de camera en kwaliteit achter de camera...

Hij roept toch altijd dat hij wel tig basisspelers heeft. Horen daar dus blijkbaar geen verdedigers bij!

Deze man heeft ons vorig jaar het kampioenschap gekost omdat hij en zijn ego het niet konden opbrengen om even voort te borduren op het positieve dat onverwacht was ontstaan onder Keizer. Nee hij moest per se zijn stempeltje drukken en toen Einstein erachter kwam dat dat niet lukte op zo'n korte termijn, had meneer een eerlijke kans nodig en dus een volledige voorbereiding.

Maar lag het daar wel aan. Heeft hij niet gewoon een tekort aan voetbalverstand.

Blind in de verdediging, zo kon ik voor het seizoen al voorspellen kan alleen maar als hij killers om zich heen heeft met pure snelheid. Anders komen zijn tekortkomingen akelig bovendrijven... Een blinde kan dat zien lijkt mij. Maar nee, ten Hag weet het beter en als hij het opnieuw moet doen, zou hij weer voor dezelfde tactiek kiezen.

O Geschikt 0 Ongeschikt

En Overmars en van der Sar komen langzamerhand met meer bravoure in de pers omdat ze denken een lange neus te hebben gemaakt naar iedereen. Maar het aanstellen van ten Hag en het neertellen van >20 mln van Blind i.p.v. een echte verdediger is een gigantische en kostbare fout!

Blind, Schöne en Eiting voor mij op wat kleine details na, alledrie hetzelfde laken een pak zoals ze dat noemen geloof ik.

Technisch vaardige spelers, lage actieradius en geen snelheid.

Komen dus alleen tot hun recht als ze in een kleine cirkel hoeven te bewegen en spelen voor de bovenliggende partij.

En dan deze drie tegelijk opstellen plus het feit dat je maar 1 echte verdediger opstelt, die hoe goed hij ook presteert niet een van de grootste is en ook niet een van de snelste is gewoon een tactisch brevet van onvermogen.

Geen foutje maar gewoon het bewijs van onkunde.

Ten Hag, rot alsjeblieft op, jij vuile vieze eigenwijze, jezelf overschattende rukeend!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 24 september 2018 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 09:08 schreef Jaccio het volgende:
Ten Hag wat mij betreft absoluut niet schuldig aan de nederlaag gisteren. Hij ging uit van eigen kracht en daar is niks mis mee.
Had de Ligt wel gespeeld, dan hadden we ook gewoon verloren.
Weet dat het moeilijk is, maar PSV was gisteren gewoon de betere. Klaar.
Geen schande en geen zorgen waf mij betreft. Aan het einde van het seizoen staan wij met die schaal en daar gaat het om
Nee man, dit was oliedom van Ten Hag en dit was allemaal zijn schuld. Iedereen, maar dan ook echt iedereen wist hoe PSV zou gaan spelen. Iedereen weet dat de lange ballen op Luuk gaan komen, want voetballend zijn ze de mindere. Iedereen weet dat Blind en De Jong 2 voetballende verdedigende middenvelders zijn en geen verdedigers. Iedereen weet dat ze het in de lucht niet gaan redden tegen Luuk de Jong en iedereen weet dan ook wat het resultaat zou worden als je zo ging voetballen.

Als De ligt meedeed, dan hadden we hier gewoon gewonnen, daar ben ik van overtuigd. Dat eerste doelpunt was dan niet gevallen en voor dat doelpunt was het toch echt Ajax wat de bovenligende partij was.

Dit is gewoon naieviteit van Ten Hag of onkunde ten top. Net als de naieviteit van Van bommel om met Luuk te spelen tegen Barca.

Hij had gewoon frenkie als verdedigende middenvelder moeten zetten en Wober erin, maar nee Ten Hag had niet geleerd van de vorige wedstrijd en was in de voorbeschouwing al eigenwijs. Hij had geen antwoord op de vraag, hoe ga je de Jong verslaan in de lucht, nou gewon hopen dat de 2de bal voor ons is???? WTF!!!! Dan ben je als coach ongeschikt in mijn ogen! Zeker als je dan ook nog hoort dat er geadviseerd is om het anders te doen.... Daarbij gaf hij aan dat deze opstelling het al eerder had bewezen?? Tja tegen wat voor tegenstander was dat?? Je mag je best een beetje aanpassen aan de tegenstander als je daardoor hun grootste kracht afneemt.

Dus JA het was allemaal te danken aan Ten Hag!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 24 september 2018 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 11:13 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hij roept toch altijd dat hij wel tig basisspelers heeft. Horen daar dus blijkbaar geen verdedigers bij!

Deze man heeft ons vorig jaar het kampioenschap gekost omdat hij en zijn ego het niet konden opbrengen om even voort te borduren op het positieve dat onverwacht was ontstaan onder Keizer. Nee hij moest per se zijn stempeltje drukken en toen Einstein erachter kwam dat dat niet lukte op zo'n korte termijn, had meneer een eerlijke kans nodig en dus een volledige voorbereiding.

Maar lag het daar wel aan. Heeft hij niet gewoon een tekort aan voetbalverstand.

Blind in de verdediging, zo kon ik voor het seizoen al voorspellen kan alleen maar als hij killers om zich heen heeft met pure snelheid. Anders komen zijn tekortkomingen akelig bovendrijven... Een blinde kan dat zien lijkt mij. Maar nee, ten Hag weet het beter en als hij het opnieuw moet doen, zou hij weer voor dezelfde tactiek kiezen.

O Geschikt 0 Ongeschikt

Blind, Schöne en Eiting voor mij op wat kleine details na, alledrie hetzelfde laken een pak zoals ze dat noemen geloof ik.

Technisch vaardige spelers, lage actieradius en geen snelheid.

Komen dus alleen tot hun recht als ze in een kleine cirkel hoeven te bewegen en spelen voor de bovenliggende partij.

En dan deze drie tegelijk opstellen plus het feit dat je maar 1 echte verdediger opstelt, die hoe goed hij ook presteert niet een van de grootste is en ook niet een van de snelste is gewoon een tactisch brevet van onvermogen.

Geen foutje maar gewoon het bewijs van onkunde.

Ten Hag, rot alsjeblieft op, jij vuile vieze eigenwijze, jezelf overschattende rukeend!
Tja hier kan ik niets aan toe voegen, ik vind niet alles, maar wat ik heb laten staaan een juiste analyse!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 september 2018 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 11:13 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik vind het moeilijk om "respectvol" op jouw post te reageren, want dit is jouw mening blijkbaar en die is niets meer of minder dan van wie ook op het forum.

Maar weet dat het mijn eerste reactie was na het lezen van jou: wat een ontzettende domme reactie.

Wat is uitgaan van je eigen kracht... Als je beoogde basis en dus je kracht half of geheel niet fit is. Hij, ten Hag roept altijd bullshit en zijn spelers zijn ook niet overtuigd dus is het geen geval van alleen maar bullshit voor de camera en kwaliteit achter de camera...

Hij roept toch altijd dat hij wel tig basisspelers heeft. Horen daar dus blijkbaar geen verdedigers bij!

Deze man heeft ons vorig jaar het kampioenschap gekost omdat hij en zijn ego het niet konden opbrengen om even voort te borduren op het positieve dat onverwacht was ontstaan onder Keizer. Nee hij moest per se zijn stempeltje drukken en toen Einstein erachter kwam dat dat niet lukte op zo'n korte termijn, had meneer een eerlijke kans nodig en dus een volledige voorbereiding.

Maar lag het daar wel aan. Heeft hij niet gewoon een tekort aan voetbalverstand.

Blind in de verdediging, zo kon ik voor het seizoen al voorspellen kan alleen maar als hij killers om zich heen heeft met pure snelheid. Anders komen zijn tekortkomingen akelig bovendrijven... Een blinde kan dat zien lijkt mij. Maar nee, ten Hag weet het beter en als hij het opnieuw moet doen, zou hij weer voor dezelfde tactiek kiezen.

O Geschikt 0 Ongeschikt

En Overmars en van der Sar komen langzamerhand met meer bravoure in de pers omdat ze denken een lange neus te hebben gemaakt naar iedereen. Maar het aanstellen van ten Hag en het neertellen van >20 mln van Blind i.p.v. een echte verdediger is een gigantische en kostbare fout!

Blind, Schöne en Eiting voor mij op wat kleine details na, alledrie hetzelfde laken een pak zoals ze dat noemen geloof ik.

Technisch vaardige spelers, lage actieradius en geen snelheid.

Komen dus alleen tot hun recht als ze in een kleine cirkel hoeven te bewegen en spelen voor de bovenliggende partij.

En dan deze drie tegelijk opstellen plus het feit dat je maar 1 echte verdediger opstelt, die hoe goed hij ook presteert niet een van de grootste is en ook niet een van de snelste is gewoon een tactisch brevet van onvermogen.

Geen foutje maar gewoon het bewijs van onkunde.

Ten Hag, rot alsjeblieft op, jij vuile vieze eigenwijze, jezelf overschattende rukeend!
Verrassend is het niet, maar ik heb hier 0,0 aan toe te voegen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 september 2018 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 09:08 schreef Jaccio het volgende:
Ten Hag wat mij betreft absoluut niet schuldig aan de nederlaag gisteren. Hij ging uit van eigen kracht en daar is niks mis mee.
Had de Ligt wel gespeeld, dan hadden we ook gewoon verloren.
Weet dat het moeilijk is, maar PSV was gisteren gewoon de betere. Klaar.
Geen schande en geen zorgen waf mij betreft. Aan het einde van het seizoen staan wij met die schaal en daar gaat het om
Sorry, maar om deze kortzichtigheid kan ik eigenlijk alleen maar lachen! Dus, hahahaha
Jaccio
 Jaccio - maandag 24 september 2018 - 11:40   quote  deeplink  
Tja.. kortzichtig, dom. Het mag allemaal.
Maar ik blijf erbij dat Ajax met de 11 van gisteren ook gewoon van PSV hoort te winnen.
Ze krijgen teveel credit wat mij betreft, want nogmaals, ik was absoluut niet van ze onder de indruk. Ze hadden een goede dag en een portie geluk. That's all.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 september 2018 - 11:42   quote  deeplink  
De Ligt was er niet, helaas maar daar kan Ten Hag niks aan doen. Als hij hem had dan had hij er wel opgesteld. Want hij is de aanvoerder en die zet je in zo'n wedstrijd er niet naast.

Dus de schuld neerleggen dat De Ligt niet speelt is onzin. En zeggen dat De Ligt zou hebben gewonnen van De Jong, dat is niet zeker.

Dan heb je eigenlijk 2 spelers die de ligt kunnen opvangen, als je een echte verdediger wilt hebben. Wober of Schuurs. Wober is linksbenig, tijdens wedstrijden heb ik het gevoel dat ik naar Erik Boutigin zit te kijken, en dan speelt hij linker centraal of linksback. Waardeloos. Schuurs een prima alternatief, maar stel je hem op in zo'n belangrijke wedstrijd. Wat zei men ook alweer toen De Ligt zijn debuut maakte bij de wedstrijd van Oranje?

Dus er valt altijd wat te zeggen als Ten Hag een keuze had gemaakt.
1ste keus, Frenkie: geen echte verdedigers meer over in de verdediging.
2de keus, Wober: Linksbenige speler die opbouwend niet sterk is, dat was al als die linkscentraal speelt, vervolgens speelt die als rechter centraal, dat is vragen om problemen.
3de keus, Schuurs: Debuut maken in zo'n wedstrijd tegen De Jong.

Dus bij een nederlaag heeft hij altijd een verkeerde keus gemaakt.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 24 september 2018 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 11:42 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
De Ligt was er niet, helaas maar daar kan Ten Hag niks aan doen. Als hij hem had dan had hij er wel opgesteld. Want hij is de aanvoerder en die zet je in zo'n wedstrijd er niet naast.

Dus de schuld neerleggen dat De Ligt niet speelt is onzin. En zeggen dat De Ligt zou hebben gewonnen van De Jong, dat is niet zeker.

Dan heb je eigenlijk 2 spelers die de ligt kunnen opvangen, als je een echte verdediger wilt hebben. Wober of Schuurs. Wober is linksbenig, tijdens wedstrijden heb ik het gevoel dat ik naar Erik Boutigin zit te kijken, en dan speelt hij linker centraal of linksback. Waardeloos. Schuurs een prima alternatief, maar stel je hem op in zo'n belangrijke wedstrijd. Wat zei men ook alweer toen De Ligt zijn debuut maakte bij de wedstrijd van Oranje?

Dus er valt altijd wat te zeggen als Ten Hag een keuze had gemaakt.
1ste keus, Frenkie: geen echte verdedigers meer over in de verdediging.
2de keus, Wober: Linksbenige speler die opbouwend niet sterk is, dat was al als die linkscentraal speelt, vervolgens speelt die als rechter centraal, dat is vragen om problemen.
3de keus, Schuurs: Debuut maken in zo'n wedstrijd tegen De Jong.

Dus bij een nederlaag heeft hij altijd een verkeerde keus gemaakt.
Grotendeels mee eens, al had ik zelf Wöber in de basis gegooid, zolang Frenkie maar op het middenveld terecht komt. AEK is voetballend veel minder, dus dat viel op die manier op te lossen, maar een PSV is gewoon een stuk beter. Je centrale verdediging was nu te aanvallend ingesteld.

Maar je hebt gelijk dat als we verloren met een Wöber of een Schuurs in de basis, zou er ook gezeik zijn waarom bijv Frenkie niet achterin zou staan. Dat is nou eenmaal hoe het gaat wanneer je verliest.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 september 2018 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 11:49 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Grotendeels mee eens, al had ik zelf Wöber in de basis gegooid, zolang Frenkie maar op het middenveld terecht komt. AEK is voetballend veel minder, dus dat viel op die manier op te lossen, maar een PSV is gewoon een stuk beter. Je centrale verdediging was nu te aanvallend ingesteld.

Maar je hebt gelijk dat als we verloren met een Wöber of een Schuurs in de basis, zou er ook gezeik zijn waarom bijv Frenkie niet achterin zou staan. Dat is nou eenmaal hoe het gaat wanneer je verliest.
Opzicht maakt het niet uit of de verdediging aanvallend is ingesteld.
Het gaat erom of je aanvallend iets te weeg kan brengen.
Als je wilt winnen moet je meer scoren dan de tegenstander, als je met deze verdediging 3 doelpunten tegen krijgt dan maak je er 4.

Ik heb geen aanvallend stootkracht gezien. Ik heb geen 4 kansen gezien waarbij je 4 doelpunten zou hebben kunnen maken. Ik heb er zelfs geen 1 gezien. Zelfs niet toen PSV zich terug trok in eigen huis, heb ik geen kans gezien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door Positieve Arrogantie --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 september 2018 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 11:40 schreef Jaccio het volgende:
Tja.. kortzichtig, dom. Het mag allemaal.
Maar ik blijf erbij dat Ajax met de 11 van gisteren ook gewoon van PSV hoort te winnen.
Ze krijgen teveel credit wat mij betreft, want nogmaals, ik was absoluut niet van ze onder de indruk. Ze hadden een goede dag en een portie geluk. That's all.
Hahaha psv mag dan misschien geen indruk maken volgens jou maar had tot gisteren al het meeste gescoord. Je weet als technische staf waartegen je speelt en hoe hun aanvallend spelen. En dan vervolgens ga je een opstelling maken waarin 7, ja je leest het goed, 7 spelers feitelijk middenvelders zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 september 2018 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 11:49 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Grotendeels mee eens, al had ik zelf Wöber in de basis gegooid, zolang Frenkie maar op het middenveld terecht komt. AEK is voetballend veel minder, dus dat viel op die manier op te lossen, maar een PSV is gewoon een stuk beter. Je centrale verdediging was nu te aanvallend ingesteld.

Maar je hebt gelijk dat als we verloren met een Wöber of een Schuurs in de basis, zou er ook gezeik zijn waarom bijv Frenkie niet achterin zou staan. Dat is nou eenmaal hoe het gaat wanneer je verliest.
Vraag me echt af waarom iedereen maar praat over Schuurs?? Sorry hoor, maar Overmars had gewoon beter moeten inkopen achterin! Schuurs had nog een naar extra verhuurd moeten worden aan Fortuna.
remco k
 remco k - maandag 24 september 2018 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 10:15 schreef p111 het volgende:
Ik vind ook dat erg weinig geschreven word over Onana.Ik vind dat er dit seizoen toch wel erg veel afstand schoten in gaan.Ik vond hem zowel bij de eerste en de tweede Goal behoorlijk zwak keepen.
Ik vind hem bij alle drie de goals zwak ogen..
Ballen dwars door het midden weg werken mag gewoon niet als keeper, en zon bal wegschieten die niet over de middellijn komt maar zonder ajacied in de buurt bij een psv speler kan gewoon niet.

Was gister gewoon heel zwak, en ja dat kan een keer..
remco k
 remco k - maandag 24 september 2018 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 12:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vraag me echt af waarom iedereen maar praat over Schuurs?? Sorry hoor, maar Overmars had gewoon beter moeten inkopen achterin! Schuurs had nog een naar extra verhuurd moeten worden aan Fortuna.
Wober is echt een prima verdediger, die had gister gewoon moeten spelen, dat is een fout van ten Hag, niet van Overmars. 1 extra CV in je selectie is toch gewoon prima lijkt me??
Jaccio
 Jaccio - maandag 24 september 2018 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 12:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha psv mag dan misschien geen indruk maken volgens jou maar had tot gisteren al het meeste gescoord. Je weet als technische staf waartegen je speelt en hoe hun aanvallend spelen. En dan vervolgens ga je een opstelling maken waarin 7, ja je leest het goed, 7 spelers feitelijk middenvelders zijn!
Wie had jij opgesteld?
Had allemaal niks uitgemaakt. PSV had gisteren gewoon een goede dag en een flinke portie geluk.
Had de Ligt gespeeld, dan hadden we ook niet gewonnen.

Snap niet zo goed waarom heel NL nu ineens zo op PSV zit te geilen. Ze hebben een leuk elftal, maar absoluut niet beter dan Ajax. In wat voor opstelling dan ook.
Van Bommel is nu ook in een keer een tactisch genie.

Nou, ik zie het iniedergeval niet. Ze krijgen veel te veel credit wat mij betreft.
AkaS
 AkaS - maandag 24 september 2018 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 12:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Wober is echt een prima verdediger, die had gister gewoon moeten spelen, dat is een fout van ten Hag, niet van Overmars. 1 extra CV in je selectie is toch gewoon prima lijkt me??
De Jong is een fysiek sterke spits. Duelkracht maar geen echte snelheid. Hier had Wöber uitstekend op kunnen spelen.

Begrijp ook niet waarom deze jongen zich moet verantwoorden voor wedstrijden uit het verleden. Hij is inmiddels gegroeid en heeft een paar prima invalbeurten achter de rug.

Wat fout van Overmars is en daar denk ik hetzelfde over als Warrior, is dat Overmars Magallan of een vergelijkbare speler had moeten halen. Of had hij gedacht dat de Ligt geen blessure kon oplopen.

Heeft zich laten piepelen, alternatieven zien verdwijnen en toen in paniek een verkeerde aankoop gedaan en hier schandalig teveel voor betaald.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 september 2018 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 12:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Wober is echt een prima verdediger, die had gister gewoon moeten spelen, dat is een fout van ten Hag, niet van Overmars. 1 extra CV in je selectie is toch gewoon prima lijkt me??
Wober een prima verdediger, ja dat zou wel kloppen.
Ben er mee eens dat je een echte verdediger moet opstellen.

Maar ga je die op de positie van de ligt zetten of die van Blind. Dus LCV of RCV.
Op LCV had het gemoeten, op RCV kom je voetballend er niet uit en kom je niet aan voetballen toe en kom je ook niet onder de druk uit. Dan had je ook verloren.

Maar wat doe je met Blind, Op Perrerio al CVM?

Wat was jouw opstelling geweest?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door Positieve Arrogantie --
p111
 p111 - maandag 24 september 2018 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 11:13 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik vind het moeilijk om "respectvol" op jouw post te reageren, want dit is jouw mening blijkbaar en die is niets meer of minder dan van wie ook op het forum.

Maar weet dat het mijn eerste reactie was na het lezen van jou: wat een ontzettende domme reactie.

Wat is uitgaan van je eigen kracht... Als je beoogde basis en dus je kracht half of geheel niet fit is. Hij, ten Hag roept altijd bullshit en zijn spelers zijn ook niet overtuigd dus is het geen geval van alleen maar bullshit voor de camera en kwaliteit achter de camera...

Hij roept toch altijd dat hij wel tig basisspelers heeft. Horen daar dus blijkbaar geen verdedigers bij!

Deze man heeft ons vorig jaar het kampioenschap gekost omdat hij en zijn ego het niet konden opbrengen om even voort te borduren op het positieve dat onverwacht was ontstaan onder Keizer. Nee hij moest per se zijn stempeltje drukken en toen Einstein erachter kwam dat dat niet lukte op zo'n korte termijn, had meneer een eerlijke kans nodig en dus een volledige voorbereiding.

Maar lag het daar wel aan. Heeft hij niet gewoon een tekort aan voetbalverstand.

Blind in de verdediging, zo kon ik voor het seizoen al voorspellen kan alleen maar als hij killers om zich heen heeft met pure snelheid. Anders komen zijn tekortkomingen akelig bovendrijven... Een blinde kan dat zien lijkt mij. Maar nee, ten Hag weet het beter en als hij het opnieuw moet doen, zou hij weer voor dezelfde tactiek kiezen.

O Geschikt 0 Ongeschikt

En Overmars en van der Sar komen langzamerhand met meer bravoure in de pers omdat ze denken een lange neus te hebben gemaakt naar iedereen. Maar het aanstellen van ten Hag en het neertellen van >20 mln van Blind i.p.v. een echte verdediger is een gigantische en kostbare fout!

Blind, Schöne en Eiting voor mij op wat kleine details na, alledrie hetzelfde laken een pak zoals ze dat noemen geloof ik.

Technisch vaardige spelers, lage actieradius en geen snelheid.

Komen dus alleen tot hun recht als ze in een kleine cirkel hoeven te bewegen en spelen voor de bovenliggende partij.

En dan deze drie tegelijk opstellen plus het feit dat je maar 1 echte verdediger opstelt, die hoe goed hij ook presteert niet een van de grootste is en ook niet een van de snelste is gewoon een tactisch brevet van onvermogen.

Geen foutje maar gewoon het bewijs van onkunde.

Ten Hag, rot alsjeblieft op, jij vuile vieze eigenwijze, jezelf overschattende rukeend!
Ik ben het niet altijd met jou eens maar dit keer klopt het als een bus.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 september 2018 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 12:50 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Wie had jij opgesteld?
Had allemaal niks uitgemaakt. PSV had gisteren gewoon een goede dag en een flinke portie geluk.
Had de Ligt gespeeld, dan hadden we ook niet gewonnen.

Snap niet zo goed waarom heel NL nu ineens zo op PSV zit te geilen. Ze hebben een leuk elftal, maar absoluut niet beter dan Ajax. In wat voor opstelling dan ook.
Van Bommel is nu ook in een keer een tactisch genie.

Nou, ik zie het iniedergeval niet. Ze krijgen veel te veel credit wat mij betreft.
Wie ik zou hebben opgesteld heb ik al eerder beschreven, dus dat ga ik niet meer doen.

Jazeker dat ik op zeker weet dat we met De Ligt beter hadden gespeeld en simpelweg waarschijnlijk hadden gewonnen! En weet je waarom? Omdat die schele kuttrainer van ons dan niet het hele elftal had hoeven omgooien!!

En even over psv. Het is vrij simpel. Het zou je sieren om net als de Ajacieden op het veld even je gemak te houden wat betreft die ploeg. Simpelweg omdat ze laten zien met minder middelen, maar een hoop tactisch vernuft en inzet, onze ploeg te verslaan!! Leuk dat onze spelers beter zijn op elke positie, maar keihard falen als team!! Gewoon even je wonden likken en erkennen dat wij niet zo ver zijn als die pisboeren!
p111
 p111 - maandag 24 september 2018 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 11:49 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Grotendeels mee eens, al had ik zelf Wöber in de basis gegooid, zolang Frenkie maar op het middenveld terecht komt. AEK is voetballend veel minder, dus dat viel op die manier op te lossen, maar een PSV is gewoon een stuk beter. Je centrale verdediging was nu te aanvallend ingesteld.

Maar je hebt gelijk dat als we verloren met een Wöber of een Schuurs in de basis, zou er ook gezeik zijn waarom bijv Frenkie niet achterin zou staan. Dat is nou eenmaal hoe het gaat wanneer je verliest.
Frenkie samen met Donny op het middenveld dan ben je gewoon een stuk sneller en beter dan Eitink/Schone daardoor kwam onze achterhoede ook zo in de problemen lange bal op Luukje en Schone en Eiting waren te traag om die tweede bal op te vangen,dus Hendrikse en Rosario waren heer en meester en waren een prima steun voor Bergwijn en Lozano/Pereiro. Grote blunder van Ten Hag en ook onze rechtsback blijft op dit moment nog steeds een omgebouwde middenvelder,wat tegen sterke tegenstanders zichtbaar is. Met de Ligt hebben wij een geweldige defender maar als hij geblesseerd is dan hebben wij een probleem tegen goede tegenstanders.Nico is gewoon een stuk sterker en had weinig problemen met Lozano,maar Mazraoui was nergens tegen Bergwijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door p111 --
p111
 p111 - maandag 24 september 2018 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 12:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind hem bij alle drie de goals zwak ogen..
Ballen dwars door het midden weg werken mag gewoon niet als keeper, en zon bal wegschieten die niet over de middellijn komt maar zonder ajacied in de buurt bij een psv speler kan gewoon niet.

Was gister gewoon heel zwak, en ja dat kan een keer..
Klopt het valt mij op dat de media daar weinig tot niks over vermeld.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 september 2018 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 14:19 schreef p111 het volgende:

[..]

Frenkie samen met Donny op het middenveld dan ben je gewoon een stuk sneller en beter dan Eitink/Schone daardoor kwam onze achterhoede ook zo in de problemen lange bal op Luukje en Schone en Eiting waren te traag om die tweede bal op te vangen,dus Hendrikse en Rosario waren heer en meester en waren een prima steun voor Bergwijn en Lozano/Pereiro. Grote blunder van Ten Hag en ook onze rechtsback blijft op dit moment nog steeds een omgebouwde middenvelder,wat tegen sterke tegenstanders zichtbaar is. Met de Ligt hebben wij een geweldige defender maar als hij geblesseerd is dan hebben wij een probleem tegen goede tegenstanders.Nico is gewoon een stuk sterker en had weinig problemen met Lozano,maar Mazraoui was nergens tegen Bergwijn.
Wat was je opstelling geweest met dat De Ligt niet speelt en de rest wel tot je beschikking hebt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 24 september 2018 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 12:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vraag me echt af waarom iedereen maar praat over Schuurs?? Sorry hoor, maar Overmars had gewoon beter moeten inkopen achterin! Schuurs had nog een naar extra verhuurd moeten worden aan Fortuna.
Tja, het is idd wat Ajax zocht in maggallan, maar iedereen zei trek de stekker eruit. Het is misschien een speler die je mist in een wedstrijd zoals deze, maar dat is er maar 1 en daarbij heb je normaal gesproken beschikking over De ligt. Het is een samenloop van omstandigheden waar je nu niets aan kan doen of kan veranderen. Blind zou eigenlijk het beste spelen naast De Jong op het middenveld, dus je mag best een nieuwe top centrale verdediger kopen, want het is nu duidelijk dat we die missen. desnoods een oude rot kopen die zijn laatste jaartje nog bij Ajax wil slijten op de bank.

PSV speelde goed, maar ik zie ze nog wel punten verliezen, want de clubs gaan vanaf nu ook gewoon de bus parkeren tegen PSV en dan zie ik PSV ook niet zomaar alles winnen. Daarbij als Ajax thuis wint is het verschil weer 2 punten. De wedstrijden tegen Feijenoord gaan cruciaal worden. Wie van de 2 ploegen gaat daartegen de meeste punten scoren.

Historisch gezien heeft PSV er altijd moeite tegen en Ajax niet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 september 2018 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 16:29 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tja, het is idd wat Ajax zocht in maggallan, maar iedereen zei trek de stekker eruit. Het is misschien een speler die je mist in een wedstrijd zoals deze, maar dat is er maar 1 en daarbij heb je normaal gesproken beschikking over De ligt. Het is een samenloop van omstandigheden waar je nu niets aan kan doen of kan veranderen. Blind zou eigenlijk het beste spelen naast De Jong op het middenveld, dus je mag best een nieuwe top centrale verdediger kopen, want het is nu duidelijk dat we die missen. desnoods een oude rot kopen die zijn laatste jaartje nog bij Ajax wil slijten op de bank.

PSV speelde goed, maar ik zie ze nog wel punten verliezen, want de clubs gaan vanaf nu ook gewoon de bus parkeren tegen PSV en dan zie ik PSV ook niet zomaar alles winnen. Daarbij als Ajax thuis wint is het verschil weer 2 punten. De wedstrijden tegen Feijenoord gaan cruciaal worden. Wie van de 2 ploegen gaat daartegen de meeste punten scoren.

Historisch gezien heeft PSV er altijd moeite tegen en Ajax niet.
Historie gezien heeft PSV het lastiger tegen Feyenoord dan tegen Ajax.
Ajax wint historie vaker van Feyenoord dan van PSV.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 september 2018 - 17:00   quote  deeplink  
Ik denk dat hij (Ten Hag) het seizoen mag afmaken.
Mocht hij niet kampioen worden dan dat hij ontslagen gaat worden.
Mocht dat al in Maart al bekend worden dat hij dan naar Utrecht mag.
p111
 p111 - maandag 24 september 2018 - 17:22   quote  deeplink  
Wober of Schuurs.En Frenkie op het middenveld voor Schone.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 24 september 2018 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 17:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik denk dat hij (Ten Hag) het seizoen mag afmaken.
Mocht hij niet kampioen worden dan dat hij ontslagen gaat worden.
Mocht dat al in Maart al bekend worden dat hij dan naar Utrecht mag.
Ik denk dat het ook afhangt van Europees voetbal. Als het een vergelijkbaar scenario wordt als met Bosz zie ik hem niet ontslagen worden.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 september 2018 - 17:57   quote  deeplink  
Even een enquête houden over Ten Hag.

Wie wil deze trainer weg?

Ja, hij is geen Ajax trainer.
Nee, heeft geen kans gehad.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 september 2018 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 17:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Even een enquête houden over Ten Hag.

Wie wil deze trainer weg?

Ja, hij is geen Ajax trainer.
Nee, heeft geen kans gehad.
Ja stuur weg die hap. Is de telegraaf ook lekker stil. Zijn mensen hier ook weer stil, in ieder geval AW krijgt zijn zin.

Gewoon sturen naar Utrecht. Hebben ze net nieuwe trainer, lekker sarren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax kiest Ten Hag









0.0128769