BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële ten Hag moet oprotten topic!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - maandag 26 maart 2018 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 13:14 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ach kerel je lult zoveel onzin dat het bijna lachwekkend wordt. Noem mij een trainer ter wereld die binnen twee maanden zijn stempel op het elftal kan drukken?

Weet je wat pas lachwekkend is...?

Jouw reactie man! Als je mijn eerdere reacties zou lezen had je geweten dat ik juist dat vind. Het is onmogelijk om je stempel nu te drukken en positief resultaat te verwachten. Hij had helemaal niet moeten proberen om zijn stempel te drukken, maar het jaar moeten volmaken op de weg die was ingezet. Op moment dat hij instapte kreeg hij een lopend team dat in the winning mood was.

En verder ben ik ook altijd duidelijk geweest dat behalve Ten Hag ook de Keuze van Keizer onjuist was ;-)

AkaS
 AkaS - maandag 26 maart 2018 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 17:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die loopt straks lachend en gratis de deur uit!!!
Ja, zo zonde dat ze afgelopen zomer hem geen strik om deden en een bedrag van > 10 mln pakten...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 maart 2018 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 19:34 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wellicht inderdaad gratis de deur uit, maar ik betwijfel of hij een betere club dan Ajax vindt waar hij daadwerkelijk ook basisspeler direct zal zijn.
Wat is tegenwoordig beter als Ajax? Dan ligt de lat niet erg hoog ben ik bang.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 maart 2018 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 20:36 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja, zo zonde dat ze afgelopen zomer hem geen strik om deden en een bedrag van > 10 mln pakten...
Was ook beter geweest voor hemzelf. Toch wel opvallend dat onze buitenspelers de afgelopen 3 maanden niet echt gevaarlijk meer zijn.
Brandje
 Brandje - maandag 26 maart 2018 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 17:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dat zeg jij.............. hahahahaha.
Ja klopt en je punt is? Voetbalinhoudelijk reageren heb ik jou nog nooit op kunnen betrappen. Dus deze reactie was dan ook te verwachten
Brandje
 Brandje - maandag 26 maart 2018 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 20:34 schreef AkaS het volgende:

[..]

Waarom open je dan dit topic brainiac??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 maart 2018 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 21:28 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja klopt en je punt is? Voetbalinhoudelijk reageren heb ik jou nog nooit op kunnen betrappen. Dus deze reactie was dan ook te verwachten
Op onzinnige posts zal ik ook nooit voetbalinhoudelijk reageren! Maar doe je nou niet groter of beter voor als je bent, want veel van jouw posts zijn ook niet voetbalinhoudelijk van een sterk staaltje.

En grappig dat jij zegt dat ik nog nooit voetbalinhoudelijk heb gereageerd. Ben dan benieuwd waarom jij het soms eens was in discussies hier op het forum met mij??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 maart 2018 door Ajax Warrior --
AkaS
 AkaS - dinsdag 27 maart 2018 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 21:29 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waarom open je dan dit topic brainiac??
Weet je .... met het stellen van deze vraag weet ik gelijk dat antwoorden hierop overbodig is. Zal verdere kwalificaties achterwege laten!
AkaS
 AkaS - dinsdag 27 maart 2018 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 21:28 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja klopt en je punt is? Voetbalinhoudelijk reageren heb ik jou nog nooit op kunnen betrappen. Dus deze reactie was dan ook te verwachten
Nee jouw reacties snijden hout!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 27 maart 2018 - 12:02   quote  deeplink  
Slotje
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 27 maart 2018 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 13:14 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ach kerel je lult zoveel onzin dat het bijna lachwekkend wordt. Noem mij een trainer ter wereld die binnen twee maanden zijn stempel op het elftal kan drukken? Zelfs een Guardiola red dat niet. Die begint nu zijn spel erin geslepen te hebben en dat bij een club wie iedereen kan kopen.
TH heeft zelf al aan gegeven dit seizoen niet zoveel te willen veranderen omdat dat dat toch niet veel zin heeft en jij verwijt hem juist dat hij zoveel anders doet dan Keizer.
TH is zich dood geschrokken over de fysieke gesteldheid van de selectie. Als je vol druk wilt zetten is je conditie zo belangrijk. Keizer wilde dat ook maar dat hield het team niet vol met als gevolg veel late tegengoals! TH traint daarom meer en harder dus reken de beste man volgend seizoen af op de resultaten want een trainerswissel in het seizoen levert zelden direct resultaat op.
IK heb daarom ook het vermoeden dat mensen TH, net als Ziyech overigens, afrekenen op zijn voorkomen/gedrag en niet op zijn kwaliteiten en dat is zeer kortzichtig en notabene niet reëel.
+1 Dit was ook een discussie tussen Bosz en Bergkamp, Bergkamp vond dat ze meer en herder moesten trainen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 maart 2018 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2018 - 12:51 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

+1 Dit was ook een discussie tussen Bosz en Bergkamp, Bergkamp vond dat ze meer en herder moesten trainen.
En toch moest Bergkamp van velen oprotten????
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 maart 2018 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2018 - 12:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Slotje
Nee!
remco k
 remco k - dinsdag 27 maart 2018 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2018 - 13:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En toch moest Bergkamp van velen oprotten????
Ik wordt echt naar van hoe mooie Ajacieden beschadigd worden terwijl ze zich alleen maar hard willen maken voor de club.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 maart 2018 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2018 - 13:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik wordt echt naar van hoe mooie Ajacieden beschadigd worden terwijl ze zich alleen maar hard willen maken voor de club.
Van mij hoefde hij niet op te rotten. Ik weet wat hij binnen de club betekende.

Maar men roept liever. Zo ging het met De Boer, Overmars, V.d. Sar, Bergkamp, maar ook Spijkerman. Die heeft ook enorm veel voor de club betekent.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 maart 2018 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 27 maart 2018 - 13:42   quote  deeplink  
Het jammere is dat de helden van weleer elkaar ook niet echt beschermen. Ze beschermen enkel hun eigen posities.

Wat wij over hen roepen wordt voornamelijk gevoed door de media. Maar uiteindelijk doen zij er zelf ook vrij weinig aan om alles te ontkrachten en als 1 blok gewoon duidelijkheid te verschaffen richting de achterban.

Ben het eens met wat Remco zegt. Het is pijnlijk om te zien hoe deze helden beschadigd worden.
Maar wil er wel als kanttekening bij plaatsen dat ze het voor een groot gedeelte ook zelf in de hand hebben.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 27 maart 2018 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2018 - 13:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En toch moest Bergkamp van velen oprotten????
Is dat zo? Ik heb dat bij niemand gelezen? Ik kan alleen AKAS bedenken om zoiets te zeggen, maar verder ken ik volgens mij niemand. Ik vind het triest zoals ze met zulke sterren omgaan, dit is absoluut ondenkbaar in het buitenland.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 27 maart 2018 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2018 - 13:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Van mij hoefde hij niet op te rotten. Ik weet wat hij binnen de club betekende.

Maar men roept liever. Zo ging het met De Boer, Overmars, V.d. Sar, Bergkamp, maar ook Spijkerman. Die heeft ook enorm veel voor de club betekent.
Ik wil ze het liefst allemaal behouden, maar Spijkerman vind ik wel een aangewaaide mafkees. Ik zou niet weten wat hij heeft gedaan voor de club, ging hem meer om het geld zodat hij niet in de bijstand hoefde te zitten. Welke club zou hem willen hebben en op basis waarvan?
Loetje
 Loetje - dinsdag 27 maart 2018 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2018 - 14:26 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik wil ze het liefst allemaal behouden, maar Spijkerman vind ik wel een aangewaaide mafkees. Ik zou niet weten wat hij heeft gedaan voor de club, ging hem meer om het geld zodat hij niet in de bijstand hoefde te zitten. Welke club zou hem willen hebben en op basis waarvan?
De Boer heeft zelf tijdens de 4 landstitels van Ajax gezegd dat Spijkerman het brein erachter was. Dus die heeft wel degelijk een hoop betekend.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 maart 2018 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2018 - 14:26 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik wil ze het liefst allemaal behouden, maar Spijkerman vind ik wel een aangewaaide mafkees. Ik zou niet weten wat hij heeft gedaan voor de club, ging hem meer om het geld zodat hij niet in de bijstand hoefde te zitten. Welke club zou hem willen hebben en op basis waarvan?
Toch eens zijn historie bekijken man. Heeft ook werk gedaan voor de sattelietclubs van Ajax. Ooit binnengehaald door Ten Cate. Die man heeft heel veel gedaan voor Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 maart 2018 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2018 - 14:24 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik heb dat bij niemand gelezen? Ik kan alleen AKAS bedenken om zoiets te zeggen, maar verder ken ik volgens mij niemand. Ik vind het triest zoals ze met zulke sterren omgaan, dit is absoluut ondenkbaar in het buitenland.
Niet? Er waren er velen. En niet alleen hier, maar ook op andere social media. Soms echt triest om te lezen.
remco k
 remco k - dinsdag 27 maart 2018 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2018 - 13:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Van mij hoefde hij niet op te rotten. Ik weet wat hij binnen de club betekende.

Maar men roept liever. Zo ging het met De Boer, Overmars, V.d. Sar, Bergkamp, maar ook Spijkerman. Die heeft ook enorm veel voor de club betekent.
Ja ik weer het kerel. Ik vind het te zot voor woorden.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 27 maart 2018 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2018 - 15:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Toch eens zijn historie bekijken man. Heeft ook werk gedaan voor de sattelietclubs van Ajax. Ooit binnengehaald door Ten Cate. Die man heeft heel veel gedaan voor Ajax.
Ja dat heb ik idd niet gedaan, dus je zal wel gelijk hebben in dit geval ;-)

Ik ken hem alleen van het boekje en het materiaal neerzetten.
Loetje
 Loetje - dinsdag 27 maart 2018 - 18:43   quote  deeplink  
Het is allemaal makkelijk om dingen over te nemen. Maar De Boer heeft het vaak meermaals helemaal uitgelegd hoe belangrijk zijn rol was. Die heeft absoluut zijn waarde gehad.

En dat vertrek van Bergkamp klopt ook niet. En steeds meer merk ik dat wat ik al dacht daarin gewoon helemaal uitkomt en Van der Sar de rotte appel is.
AkaS
 AkaS - dinsdag 27 maart 2018 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2018 - 14:26 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik wil ze het liefst allemaal behouden, maar Spijkerman vind ik wel een aangewaaide mafkees. Ik zou niet weten wat hij heeft gedaan voor de club, ging hem meer om het geld zodat hij niet in de bijstand hoefde te zitten. Welke club zou hem willen hebben en op basis waarvan?
Dankje forumvriend, maar ik moet je teleurstellen. Ik heb nimmer een aanleiding gehad om Bergkamp te bashen of anderzijds een hetze tegen hem te voeren.

Wel heb ik een mening over het feit dat deze heren, onze helden van weleer elkaar de tent uitvechten en zich verliezen in machtspelletjes i.p.v. hun taken goed uit te voeren en gezamelijk Ajax prijzen te laten winnen.

Het gaat en is allemaal zo geniepig en daar hou ik niet van en daarom mogen ze van mij allemaal vertrekken met een rode kaart!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 28 maart 2018 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2018 - 21:01 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dankje forumvriend, maar ik moet je teleurstellen. Ik heb nimmer een aanleiding gehad om Bergkamp te bashen of anderzijds een hetze tegen hem te voeren.

Wel heb ik een mening over het feit dat deze heren, onze helden van weleer elkaar de tent uitvechten en zich verliezen in machtspelletjes i.p.v. hun taken goed uit te voeren en gezamelijk Ajax prijzen te laten winnen.

Het gaat en is allemaal zo geniepig en daar hou ik niet van en daarom mogen ze van mij allemaal vertrekken met een rode kaart!!!
Ik ben het helemaal met je eens dat ze eens moeten ophouden met die machtspelletjes. Ze denken allemaal de nieuwe Cruijff te zijn, maar dat zijn ze niet. Maarja het is wel een macho wereld geworden met heel veel media aandacht en hoe dichter je bij de ring (lords of the ring) komt hoe gekker mensen worden, dat is bij Ajax niet anders. Hoe dichter bij het Ajax logo hoe gekker ze worden.

Ik denk dat ze een keer flink moeten gaan zuipen met elkaar, of het wordt knokken of ze gaan het gezamelijk oppakken.
AkaS
 AkaS - woensdag 28 maart 2018 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2018 - 12:55 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens dat ze eens moeten ophouden met die machtspelletjes. Ze denken allemaal de nieuwe Cruijff te zijn, maar dat zijn ze niet. Maarja het is wel een macho wereld geworden met heel veel media aandacht en hoe dichter je bij de ring (lords of the ring) komt hoe gekker mensen worden, dat is bij Ajax niet anders. Hoe dichter bij het Ajax logo hoe gekker ze worden.

Ik denk dat ze een keer flink moeten gaan zuipen met elkaar, of het wordt knokken of ze gaan het gezamelijk oppakken.
Ik denk echt dat er een enorme kans is gemist. Na dit seizoen zijn er om uiteenlopende redenen een aantal spelers niet meer te houden...

de Ligt: is zo goed geworden en zal ongetwijfeld vertrekken.
Ziyech: Is in zijn ziel gekrenkt en zal ook vertrekken.
Kluivert: heeft de verkeerde zaakwaarnemer en zal ook vertrekken.
Tagliafico: Bij een eventueel goed wk onhoudbaar.

Moeten we dus weer gaan bouwen... Weer bouwen en hopen.

In deze situatie zie ik ook liever een andere trainer.

Ieder nadeel heeft zijn voordeel. Als ik dit vertaal naar de huidige situatie en dat is weer geen kampioenschap. Openbaring van onderlinge machtstrijdjes etc...

Mooi moment om alles dat niet werkt tegen de lamp te houden en indien nodig af te stoten.

Ajax moet weer de Amsterdamse Football Club Ajax worden.

Nu is het hoofdzakelijk de Overijsselse Football Club Ajax!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 maart 2018 door AkaS --
Brandje
 Brandje - woensdag 28 maart 2018 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2018 - 10:51 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet je .... met het stellen van deze vraag weet ik gelijk dat antwoorden hierop overbodig is. Zal verdere kwalificaties achterwege laten!
Je weet het dus zelf ook niet anders niet zon slap antwoord
Brandje
 Brandje - woensdag 28 maart 2018 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2018 - 13:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Van mij hoefde hij niet op te rotten. Ik weet wat hij binnen de club betekende.

Maar men roept liever. Zo ging het met De Boer, Overmars, V.d. Sar, Bergkamp, maar ook Spijkerman. Die heeft ook enorm veel voor de club betekent.
Wat betekende hij dan voor de club want volgens ben je dan de enige die dat weet
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 29 maart 2018 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2018 - 13:30 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik denk echt dat er een enorme kans is gemist. Na dit seizoen zijn er om uiteenlopende redenen een aantal spelers niet meer te houden...

de Ligt: is zo goed geworden en zal ongetwijfeld vertrekken.
Ziyech: Is in zijn ziel gekrenkt en zal ook vertrekken.
Kluivert: heeft de verkeerde zaakwaarnemer en zal ook vertrekken.
Tagliafico: Bij een eventueel goed wk onhoudbaar.

Moeten we dus weer gaan bouwen... Weer bouwen en hopen.

In deze situatie zie ik ook liever een andere trainer.

Ieder nadeel heeft zijn voordeel. Als ik dit vertaal naar de huidige situatie en dat is weer geen kampioenschap. Openbaring van onderlinge machtstrijdjes etc...

Mooi moment om alles dat niet werkt tegen de lamp te houden en indien nodig af te stoten.

Ajax moet weer de Amsterdamse Football Club Ajax worden.

Nu is het hoofdzakelijk de Overijsselse Football Club Ajax!
Het individuele succes van Ajax spelers is ook het probleem van Ajax. Kijk naar Feijenoord afgelopen jaar. Paar goede spelers (velen al op een bepaalde leeftijd), niemand die er echt bovenuit steekt, dus ze kunnen een team vasthouden. Daarentegen krijgen ze ook geen grote bedragen als een speler vertrekt. Nu zakt het daar wel in elkaar trouwens.

PSV, tja niemand wil die spelers hebben in Europa, dus dat team blijft in tact, dan kan je gaan bouwen en dat zie je terug in de resultaten.

Ajax is nu eenmaal hot, ze hebben altijd de beste talenten, maar dat zijn altijd nog ruwe diamanten. Maken fouten, dat kost Ajax punten en tegen de tijd dat ze goed genoeg zijn, vetrekken ze en kunnen we weer opnieuw beginnen. Stel niemand van de basis 11 gaat weg deze zomer, dan weet ik zeker dat we kampioen worden, maarja iedereen weet dat dit niet gaat gebeuren om de redenen die jij terecht aangeeft.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 maart 2018 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2018 - 18:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat betekende hij dan voor de club want volgens ben je dan de enige die dat weet
Ga maar eens lekker zelf opzoeken. In plaats van grote bek hebben zou je dat soort achtergrondinformatie eens tot je moeten nemen! Voorkomt een hoop vuilspuiterij van zaken zonder kennis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 maart 2018 door Ajax Warrior --
AkaS
 AkaS - donderdag 29 maart 2018 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2018 - 18:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je weet het dus zelf ook niet anders niet zon slap antwoord
wat jij wil Einstein.
Brandje
 Brandje - donderdag 29 maart 2018 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2018 - 11:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ga maar eens lekker zelf opzoeken. In plaats van grote bek hebben zou je dat soort achtergrondinformatie eens tot je moeten nemen! Voorkomt een hoop vuilspuiterij van zaken zonder kennis.
Oei, beetje aangebrand?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 maart 2018 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2018 - 17:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Oei, beetje aangebrand?
Totaal niet. Enkel geen zin om jou van informatie te voorzien!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 april 2018 - 15:28   quote  deeplink  
Die Ten Hag laat Ajax nog beroerder spelen dan in de periode onder Frank! Ajax is ziek, heel ziek! En zonder opstand zal hij niet meer beter worden!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 april 2018 - 15:48   quote  deeplink  
IK WIL KEIZER TERUG!!!
Eide
 Eide - zondag 01 april 2018 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2018 - 15:48 schreef Ajax Warrior het volgende:
IK WIL KEIZER TERUG!!!
Ik wil een buitenlandse coach. Een Duitser of zo. Iemand zonder Nederlandse geschiedenis die echt iets nieuws kan brengen. Iemand die het voetbal in Nederland kan lezen zonder de flauwekul die wij ons steeds aanpraten. Bovenal wil ik een buitenlander als aanklacht tegen het Nederlandse voetbal wat op alle niveau's, spelers, trainers, beleidsmakers en scheidsrechters, dramatisch is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 april 2018 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2018 - 15:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik wil een buitenlandse coach. Een Duitser of zo. Iemand zonder Nederlandse geschiedenis die echt iets nieuws kan brengen. Iemand die het voetbal in Nederland kan lezen zonder de flauwekul die wij ons steeds aanpraten. Bovenal wil ik een buitenlander als aanklacht tegen het Nederlandse voetbal wat op alle niveau's, spelers, trainers, beleidsmakers en scheidsrechters, dramatisch is.
Haha ben het eens met je!
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2018 - 16:31   quote  deeplink  
Julian Nagelsmann. Zijn we volgend jaar kampioen! Nee helaas, niet haalbaar.
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2018 - 16:32   quote  deeplink  
Heb wel vertrouwen in Niko Kovac trouwens.
remco k
 remco k - zondag 01 april 2018 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2018 - 15:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik wil een buitenlandse coach. Een Duitser of zo. Iemand zonder Nederlandse geschiedenis die echt iets nieuws kan brengen. Iemand die het voetbal in Nederland kan lezen zonder de flauwekul die wij ons steeds aanpraten. Bovenal wil ik een buitenlander als aanklacht tegen het Nederlandse voetbal wat op alle niveau's, spelers, trainers, beleidsmakers en scheidsrechters, dramatisch is.
Helemaal eens.
remco k
 remco k - zondag 01 april 2018 - 16:40   quote  deeplink  
Carlo ancelotti.
AkaS
 AkaS - zondag 01 april 2018 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2018 - 15:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik wil een buitenlandse coach. Een Duitser of zo. Iemand zonder Nederlandse geschiedenis die echt iets nieuws kan brengen. Iemand die het voetbal in Nederland kan lezen zonder de flauwekul die wij ons steeds aanpraten. Bovenal wil ik een buitenlander als aanklacht tegen het Nederlandse voetbal wat op alle niveau's, spelers, trainers, beleidsmakers en scheidsrechters, dramatisch is.
Ik wil eerst dat Ten Hag ons gaat belonen en heel snel een andere club gaat zoeken.

En wat betreft de nationaliteit van de nieuwe coach... Maakt mij niet uit als deze maar voor aanvallend voetbal staat en weet wat het is om onder druk te werken.

Oja en ik hoop dat Overmars zich heel even wil schamen!!!
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2018 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2018 - 16:40 schreef remco k het volgende:
Carlo ancelotti.
Als dat eens kon. Maar dat is een peoplemanager.

Maar Kovac misschien. Doet het zo goed met Frankfurt.
Loetje
 Loetje - zondag 01 april 2018 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2018 - 16:43 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik wil eerst dat Ten Hag ons gaat belonen en heel snel een andere club gaat zoeken.

En wat betreft de nationaliteit van de nieuwe coach... Maakt mij niet uit als deze maar voor aanvallend voetbal staat en weet wat het is om onder druk te werken.

Oja en ik hoop dat Overmars zich heel even wil schamen!!!
Nee man, ze zijn tevreden nu.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 april 2018 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2018 - 15:48 schreef Ajax Warrior het volgende:
IK WIL KEIZER TERUG!!!
je bent nie goed.. lol
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 02 april 2018 - 02:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2018 - 22:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je bent nie goed.. lol
Je gaat me niet vertellen dat je het onder Ten Hag beter vindt gaan.
nummer10
 nummer10 - maandag 02 april 2018 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 02:25 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Je gaat me niet vertellen dat je het onder Ten Hag beter vindt gaan.
de laatste paar potjes was goed.. verder ook genoeg slechts gezien.. en nee vind dit ook niks
hjf
 hjf - maandag 02 april 2018 - 09:49   quote  deeplink  
We kunnen wel roepen, dat we een buitenlandse coach willen, maar de betere coaches willen niet naar de ED en die gaan voor het grote geld. Dus dan krijg je een coach van het 3e niveau en dat moeten we ook niet willen. Mijn voorkeur gaat al 2 jaar lang uit naar John van den Brom. Dit weekend weer genoten van AZ. Het spel was een lust voor het oog. Als je ons gisteren tegen Groningen zag spelen, dan doet zeer aan je ogen. We werden in de eerste helft compleet weggespeeld en als je de rust in gaat met 3-0, dan was dat nog gerechtigheid geweest ook. Maar zoals ik al eerder heb gepost, zal je eerst veranderingen in de top moeten doorvoeren. Doe je dat niet, dan blijf je foutieve keuzes in de verdere organisatie maken. Het is net een bedrijf. Uhmm.
Eide
 Eide - maandag 02 april 2018 - 10:36   quote  deeplink  
Ten Hag liet Utrecht ook prima spelen. Toch lijkt het bij ons nergens op.

Er zijn zat buitenlandse coaches die echt wel bij Ajax aan de bak willen. Dat willen ze om precies dezelfde redenen als spelers dat willen. Zich bewijzen. Een opstap richting de top. Europees voetbal. Spelen om prijzen. Kennis maken met de druk van een club met een grote naam.

Het gaat echt niet om een gek vinden. Het gaat om de juiste scouten en vooral durf om te accepteren dat je in Nederland niet verder komt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5158
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële ten Hag moet oprotten topic!!!









0.0078971