BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2019 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 14:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Van de Beek is op een een of andere manier de enige op wie ik vertrouw dat die zal blijven.

Ben wel benieuwd als dat zo is, wie de 3e middenvelder wordt na hem en Marin... En of Ajax sowieso gaat versterken in de breedte van het middenveld. Ekkelenkamp en De Wit kun je echt onmogelijk iets over zeggen. Eiting weet ik niet wat ze er mee doen.
Zou hij Mazraoui niet meer als middenvelder gaan zien?
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 mei 2019 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 14:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou hij Mazraoui niet meer als middenvelder gaan zien?
En dan een nieuwe rechtsback erbij?

Ik betwijfel of dat echt hetgeen is wat ons beter maakt. Los van het feit dat hij daar kan spelen trouwens, want dat kan die.
AkaS
 AkaS - dinsdag 27 augustus 2019 - 09:42   quote  deeplink  
Tijd om dit topic nieuw leven in te blazen...

Wat doe je als de resultaten de werkelijkheid verbloemen... dan ga je weg en laat je de waarheid naar boven komen...

Dit is wat Schreuder heel slim heeft gedaan.

Ten Hag is een overschatte tuinkabouter en een " vriendje " van Overmars die blijkbaar uitstekend kan onderhandelen. Maar voetbalinhoudelijk een drama is.

Ten Hag als trainer... En hem dan omringen met onervaren trainers in de staf!!!

Aankopen als Magallan, Cassiera, Orejuela... Het begint op Hagelschieten te lijken. Trek een blik zuidamerikanen open en je hebt altijd prijs.

Maar de opstelling en balans van dit jaargang klopt geen ene reet van. Ten Hag lult nog steeds raar uit zijn nek. Ruziet openlijk met Reiziger over wie te wisselen... En heeft niet het lef en inzicht om in te grijpen wanneer het voor een blinde zichtbaar is dat het fout loopt...

Als het maar met een sisser afloopt woensdag....
remco k
 remco k - dinsdag 27 augustus 2019 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2019 - 09:42 schreef AkaS het volgende:
Tijd om dit topic nieuw leven in te blazen...

Wat doe je als de resultaten de werkelijkheid verbloemen... dan ga je weg en laat je de waarheid naar boven komen...

Dit is wat Schreuder heel slim heeft gedaan.

Ten Hag is een overschatte tuinkabouter en een " vriendje " van Overmars die blijkbaar uitstekend kan onderhandelen. Maar voetbalinhoudelijk een drama is.

Ten Hag als trainer... En hem dan omringen met onervaren trainers in de staf!!!

Aankopen als Magallan, Cassiera, Orejuela... Het begint op Hagelschieten te lijken. Trek een blik zuidamerikanen open en je hebt altijd prijs.

Maar de opstelling en balans van dit jaargang klopt geen ene reet van. Ten Hag lult nog steeds raar uit zijn nek. Ruziet openlijk met Reiziger over wie te wisselen... En heeft niet het lef en inzicht om in te grijpen wanneer het voor een blinde zichtbaar is dat het fout loopt...

Als het maar met een sisser afloopt woensdag....
Als hij voetbal inhoudelijk een drama is, waarom zijn dan alle oud spelers van ten Hag louter positief over hem??

En ik zeg niet dat ie geweldig is hoor, totaal niet zelfs, maar dat alle spelers positief en vol lof over ten Hag praten, dat zegt toch wel iets over zijn kwaliteiten?

En dat je zegt dat ie niets aanpast op dat middenveld is niet waar. Hij probeerde het met Mazraoui nadat Marin het niet goed deed, op zich best een logische keuze aangezien Mazraoui dat vorig jaar ook een aantal keren heeft gedaan, toen overigens veel beter dan nu het geval is.
Hij heeft Alvarez er al even geprobeerd en de problemen in de afgelopen wedstrijd waren ook heel anders dan tegen PAOK.

En nogmaals, ik ben ook geen fan van hem. Maar hij heeft nog geen enkele wedstrijd verloren dit seizoen, moet 3 nieuwe spelers vervangen waarvan twee zeker de belangrijkste van het elftal waren.
Dat gaat geen trainer in een paar potjes redden.
Op basis van de prestaties van vorig jaar ben ik echter wel van mening dat hij iets meer krediet zou moeten krijgen. Zeker aangezien er nog geen wedstrijd is verloren.
AkaS
 AkaS - dinsdag 27 augustus 2019 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2019 - 10:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Als hij voetbal inhoudelijk een drama is, waarom zijn dan alle oud spelers van ten Hag louter positief over hem??

En ik zeg niet dat ie geweldig is hoor, totaal niet zelfs, maar dat alle spelers positief en vol lof over ten Hag praten, dat zegt toch wel iets over zijn kwaliteiten?

En dat je zegt dat ie niets aanpast op dat middenveld is niet waar. Hij probeerde het met Mazraoui nadat Marin het niet goed deed, op zich best een logische keuze aangezien Mazraoui dat vorig jaar ook een aantal keren heeft gedaan, toen overigens veel beter dan nu het geval is.
Hij heeft Alvarez er al even geprobeerd en de problemen in de afgelopen wedstrijd waren ook heel anders dan tegen PAOK.

En nogmaals, ik ben ook geen fan van hem. Maar hij heeft nog geen enkele wedstrijd verloren dit seizoen, moet 3 nieuwe spelers vervangen waarvan twee zeker de belangrijkste van het elftal waren.
Dat gaat geen trainer in een paar potjes redden.
Op basis van de prestaties van vorig jaar ben ik echter wel van mening dat hij iets meer krediet zou moeten krijgen. Zeker aangezien er nog geen wedstrijd is verloren.
Je moet wel heel dom zijn om afgelopen seizoen als speler ten Hag in de media af te branden. Hij kan zomaar jouw trainer worden in de toekomst. Of god weet welke krachten er spelen!

Ik heb het volgens mij gehad over ingrijpen. Dat is wat anders dan aanpassen. En bovendien had ik al opgemerkt dat Mazraoui het niet voor niets niet haalde als middenvelder bij Ajax. Om hem daar nu neer te zetten vind ik dommer dan dom!

En verder sta ik achter alles wat ik heb gepost.

De waarheid klinkt nu éénmaal vaker onwaarschijnlijk dan een gefabriceerd verhaal of een leugen.

Ten Hag is een vriendje van en die wordt net als Veltman onnatuurlijk door Overmars gepusht!!!

Ten Hag is een media kneus en zijn rol is duidelijk zichtbaar aan het spel. Heel NL heeft hem nu immiddels ingefluisterd dus kan hij weer zijn voordeel mee doen.

De staf om hem heen is onervaren en door slimme Overmars zorgvuldig uitgekozen zodat niemand aan de pootjes van zijn Erikie kan zagen. En als tegenprestatie wordt vriendje Veltman erin gewerkt!

Marin komt er volgens mij wel. En Schuurs moet net als de Ligt de kans krijgen om te falen 8te groeien.

En Ziyech in de rol van Frenkie svp!
remco k
 remco k - dinsdag 27 augustus 2019 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2019 - 18:42 schreef AkaS het volgende:

[..]

Je moet wel heel dom zijn om afgelopen seizoen als speler ten Hag in de media af te branden. Hij kan zomaar jouw trainer worden in de toekomst. Of god weet welke krachten er spelen!

Ik heb het volgens mij gehad over ingrijpen. Dat is wat anders dan aanpassen. En bovendien had ik al opgemerkt dat Mazraoui het niet voor niets niet haalde als middenvelder bij Ajax. Om hem daar nu neer te zetten vind ik dommer dan dom!

En verder sta ik achter alles wat ik heb gepost.

De waarheid klinkt nu éénmaal vaker onwaarschijnlijk dan een gefabriceerd verhaal of een leugen.

Ten Hag is een vriendje van en die wordt net als Veltman onnatuurlijk door Overmars gepusht!!!

Ten Hag is een media kneus en zijn rol is duidelijk zichtbaar aan het spel. Heel NL heeft hem nu immiddels ingefluisterd dus kan hij weer zijn voordeel mee doen.

De staf om hem heen is onervaren en door slimme Overmars zorgvuldig uitgekozen zodat niemand aan de pootjes van zijn Erikie kan zagen. En als tegenprestatie wordt vriendje Veltman erin gewerkt!

Marin komt er volgens mij wel. En Schuurs moet net als de Ligt de kans krijgen om te falen 8te groeien.

En Ziyech in de rol van Frenkie svp!
Ach ja. Je gebruikt hetzelfde stokpaardje als afgelopen seizoen. Toen hebben we je hier bijna niet meer gezien vanaf dat het begon te lopen.

Ten Hag veroordelen om zon experiment met mazraoui. En dan zelf deze laatste zin plaatsen.

De speler in heel Europa met zo ongeveer het meeste balverlies van iedereen de rol geven van de eerste fase in de opbouw.

Tsja. En dan ten Hag veroordelen om alles wat er maar mis gaat in het eerste elftal. Maar hem niet de credits geven voor wat er goed gaat in datzelfde eerste elftal.

En nogmaals. Ik ben absoluut geen fan van ten Hag. Maar hoe en waarop jij hem veroordeeld vind ik heel apart en niet terecht.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 augustus 2019 - 19:14   quote  deeplink  
Ik vind het te vroeg om hem zo af te schrijven...hij heeft zich vorig jaar bewezen.
Hij heeft dit seizoen nog geen wedstrijd verloren, geef hem wat meer krediet!
Iemand afzeiken is makkelijk!
remco k
 remco k - dinsdag 27 augustus 2019 - 19:14   quote  deeplink  
En met het niet afbranden van spelers over ten Hag heb ik het niet eens over afgelopen jaar. Maar over al het vorige werk dat hij heeft gedaan voor Ajax
AkaS
 AkaS - dinsdag 27 augustus 2019 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2019 - 19:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik vind het te vroeg om hem zo af te schrijven...hij heeft zich vorig jaar bewezen.
Hij heeft dit seizoen nog geen wedstrijd verloren, geef hem wat meer krediet!
Iemand afzeiken is makkelijk!
Ligt eraan hoe je het bekijkt Jack.

Als je hem als het brein achter de successen van vorig jaar ziet heb je gelijk.
Maar als de successen van vorig jaar ondanks hem zijn behaald...

Dan is het de hoogste tijd om hem weg te schoppen, heel hard aub!
remco k
 remco k - dinsdag 27 augustus 2019 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2019 - 19:45 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je het bekijkt Jack.

Als je hem als het brein achter de successen van vorig jaar ziet heb je gelijk.
Maar als de successen van vorig jaar ondanks hem zijn behaald...

Dan is het de hoogste tijd om hem weg te schoppen, heel hard aub!
Ondanks de trainer zou je kunnen stellen als je bij Barca trainer bent en Messi Iniesta en Xavi in de hoogtijdagen tot je beschikking hebt en je alsnog daarmee onherkenbaar speelt en alles baseert op individuele kwaliteiten.

Maar kom op zeg. Dat gaat toch niet op in een elftal waar twee grote talenten het elftal dragen en je twee vervallen premierleague spelers haalt als je ervaring. En met verder spelers die er absoluut niet iedere wedstrijd in de eredivisie fantastisch speelden.

Dan heb je daar als trainer en eindverantwoordelijke van het elftal echt wel een hand in gehad.

Maar ik vraag me echt af of het überhaupt ooit goed genoeg kan zijn voor jou.

Stel nu dat ie morgen zich plaatst. Vervolgens overwinterd en weer kampioen wordt. Dan zal dat zeker ook weer ondanks ten Hag zijn?
remco k
 remco k - dinsdag 27 augustus 2019 - 19:52   quote  deeplink  
Maar vind het met name bijzonder dat al het slecht door jou bij ten Hag wordt neergelegd en al het hoede niet door hem komt.

Beetje hypocriet.
AkaS
 AkaS - dinsdag 27 augustus 2019 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2019 - 19:52 schreef remco k het volgende:
Maar vind het met name bijzonder dat al het slecht door jou bij ten Hag wordt neergelegd en al het hoede niet door hem komt.

Beetje hypocriet.
Ik kijk naar zíjn optelling ,hoe er als gevolg daarvan gespeeld wordt.
En wat hij verteld voor de camera en vooral dat laatste is soms echt lachwekkend
schapio
 schapio - dinsdag 27 augustus 2019 - 21:33   quote  deeplink  
vorig jaar was het heel goed, dit jaar nog niet,maar de resultaten zijn tot nog toe niet slecht. Wat hij voor de camera zegt interesseerd me niks, het belangrijkste is dat hij de ploeg goed laat voetballen en wint. De rest is beeldvorming en ondergeschikt aan het resultaat
remco k
 remco k - woensdag 28 augustus 2019 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2019 - 20:57 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik kijk naar zíjn optelling ,hoe er als gevolg daarvan gespeeld wordt.
En wat hij verteld voor de camera en vooral dat laatste is soms echt lachwekkend
Dat heeft toch niets te maken met dat het goede en het slechte de verantwoordelijkheid van dezelfde man is.
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2019 - 11:53   quote  deeplink  
"De grootste ergernis van deze week", beaamt Wagenaar bij De Ballen Verstand. "Maar Dick Advocaat zegt voor het eerst in de openbaarheid dat Alfred Schreuder vorig jaar het lek was. Wij weten dat het zo is, wij weten dat nog van FC Twente. Hij stuurde altijd iedereen appjes over de wedstrijden, toen hij nog geen trainer maar assistent was."

"Na het tweede appje hebben wij tegen elkaar gezegd: Dit is niet oké", vervolgt Wagenaar. "Want dat doet hij ook naar andere collega's. Hij probeert het goed te praten. Maar nog steeds zijn er dan mensen die maar blijven roepen: Het succes bij Ajax is van Alfred. Ik word daar echt helemaal doodziek van. Die man is allang weg."

Haar collega Ten Voorde spreekt van een 'hetze' en erkent ook dat Schreuder het lek was bij Ajax. "Elke Ajax-watcher weet dat het zo is", meent Ten Voorde, die dat bij FC Twente ook meemaakte. "Hij ondermijnde het gezag van de hoofdtrainer (Co Adriaanse, red.), wat in die tijd heel dubieus was. Je kunt het met de hoofdtrainer niet eens zijn, maar dat moet wel binnenskamers blijven. Dat heeft Schreuder eigenlijk overal gedaan, ook bij Steve McClaren."

Ten Voorde snapt wel waarom Ten Hag wordt afgekraakt bij Veronica Inside. "De lijntjes zijn voor iedereen zo overduidelijk inmiddels. Johan Derksen heeft geen enkele bron meer in de voetballerij. De enige die hij nog heeft is Riemer van der Velde. Toen hij nog hoofdredacteur bij VI was, parasiteerde hij helemaal op zijn redactie. Dus hij heeft niks meer", aldus de FC Twente-wachter.

"Als hij uit een betrouwbare bron put, dan weet iedereen dat die bron één keer in de twee weken naast hem aan tafel zit, Valentijn Driessen. Wij zijn ook niet altijd lief voor trainers, maar wij zitten wel op de inhoud", besluit hij.
AkaS
 AkaS - vrijdag 30 augustus 2019 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2019 - 11:53 schreef remco k het volgende:
"De grootste ergernis van deze week", beaamt Wagenaar bij De Ballen Verstand. "Maar Dick Advocaat zegt voor het eerst in de openbaarheid dat Alfred Schreuder vorig jaar het lek was. Wij weten dat het zo is, wij weten dat nog van FC Twente. Hij stuurde altijd iedereen appjes over de wedstrijden, toen hij nog geen trainer maar assistent was."

"Na het tweede appje hebben wij tegen elkaar gezegd: Dit is niet oké", vervolgt Wagenaar. "Want dat doet hij ook naar andere collega's. Hij probeert het goed te praten. Maar nog steeds zijn er dan mensen die maar blijven roepen: Het succes bij Ajax is van Alfred. Ik word daar echt helemaal doodziek van. Die man is allang weg."

Haar collega Ten Voorde spreekt van een 'hetze' en erkent ook dat Schreuder het lek was bij Ajax. "Elke Ajax-watcher weet dat het zo is", meent Ten Voorde, die dat bij FC Twente ook meemaakte. "Hij ondermijnde het gezag van de hoofdtrainer (Co Adriaanse, red.), wat in die tijd heel dubieus was. Je kunt het met de hoofdtrainer niet eens zijn, maar dat moet wel binnenskamers blijven. Dat heeft Schreuder eigenlijk overal gedaan, ook bij Steve McClaren."

Ten Voorde snapt wel waarom Ten Hag wordt afgekraakt bij Veronica Inside. "De lijntjes zijn voor iedereen zo overduidelijk inmiddels. Johan Derksen heeft geen enkele bron meer in de voetballerij. De enige die hij nog heeft is Riemer van der Velde. Toen hij nog hoofdredacteur bij VI was, parasiteerde hij helemaal op zijn redactie. Dus hij heeft niks meer", aldus de FC Twente-wachter.

"Als hij uit een betrouwbare bron put, dan weet iedereen dat die bron één keer in de twee weken naast hem aan tafel zit, Valentijn Driessen. Wij zijn ook niet altijd lief voor trainers, maar wij zitten wel op de inhoud", besluit hij.
Goed artikel. En een strijdbaar teken dat Ten Hag voor zichzelf opkomt. Gezien de timing kan dit niet anders gezien worden.

De tijd zal alle vuiligheid openbaar maken en als de rook is opgetrokken zal alles duidelijk zijn.

In de tussentijd hoop ik dat ten Hag snel tot de juiste inzichten komt...

Mazraoui en Blind niet meer op het middenveld.
En Schuurs of Alvarez als CRV ipv Veltman!
Eide
 Eide - zaterdag 31 augustus 2019 - 09:03   quote  deeplink  
Er brak iets in Valentijn Driessen

Omdat Ajax onder Erik ten Hag voor het eerst in vijf jaar kampioen was geworden, de beker had gewonnen, was doorgestoomd naar de halve ­finales van de Champions League, en nu opnieuw het hoofdtoernooi bereikte, brak er iets in Valentijn Driessen. Driessen is de man die als chef voetbal van De Telegraaf, mediapartner van Ajax, besloot niet naar het Bernabéu in Madrid af te reizen, omdat hij zeker wist dat de Amsterdammers daar kansloos waren.

Hij is ook de man die ons na de eerste wedstrijd tegen Tottenham Hotspur vertelde dat ene Lucas Moura nooit scoort. Valentijn Driessen is, kortom, de Nostradamus van het Nederlandse voetbal. En misschien ook wel de Mike Verweij van Telesport, maar ja: dat is Mike Verweij zelf al.

En nu, woensdagavond elf uur, moest Valentijn ook nog met lede ogen aanzien hoe Ten Hag vrolijk met water werd natgespoten door een hossende ­Dusan Tadic. De reeds geschreven krantenkop kon in de prullenbak: ‘Trieste Tukker Ten Hag Ten Onder & Trekt Treurig Ajax mee in Desastreus Drijfzand’. Of heel misschien kon hij die voltreffer nog slijten aan de makers van Suske & Wiske. Het behaalde resultaat strookte hoe dan ook wéér niet met het beeld dat Valentijn ons al twee jaar vriendelijk door de strot probeerde te duwen.

De Telesportverslaggever heeft de lat voor Ten Hag telkens wat hoger gelegd, wat betekent dat hij altijd zegt dat het vooraf onmogelijk geachte eigenlijk het minimale is wat Ajax moet bereiken. Slim: als het niet lukt, kun je Ten Hag de schuld geven. Als het wel lukt, heeft Ten Hag niets bijzonders gepresteerd. Een ander beproefd ingrediënt van deze ­methode is het vooraf claimen van oplossingen.

Je schrijft bijvoorbeeld dat de spelers en kenners ­allemaal vinden dat Blind terug moet naar de verdediging. Als Ten Hag dat uiteindelijk doet, zeg je dat hij is gezwicht voor andermans woorden. Het is nooit goed.

Bij Telesport zal de vlag pas uitgaan op de dag dat Ten Hag wordt ingeruild voor een of andere ijdele doordouwer. Iemand die ons naar een derde plek achter PSV en AZ loodst en die er in de poulefase van de Europa League een knap gelijkspel tegen Slovan Bratislava uit sleept, maar die tenminste wél de ­opstelling even doorappt en als een volleerde nep-­Amsterdammer strooit met woordjes als gogme en branie om bij anderen in het gevlij te komen, want ook al levert dat geen reet op, het gaat erom dat je erbij hoort. Dat je je gedraagt zoals dat in de voetballerij van je wordt verwacht.

De Telegraaf schrijft graag over randstedelijke arrogantie in de hoofdstad. Niet altijd onterecht trouwens. Des te schrijnender is het dat zij in hun haatcampagne tegen Ten Hag zelf voortdurend wijzen op diens niet-Amsterdamse afkomst. ‘De Tukker was in paniek geraakt,’ schreef Valentijn donderdag. De Tukker: in die zinsnede zat het allemaal.

Mocht het de Tukker, geheel tegen alle verwachtingen in, lukken om aan het einde van dit seizoen de cup met de grote oren alsnog omhoog te houden, dan zal Valentijn Driessen dat toeschrijven aan de derde keeperstrainer, of desnoods aan een gouden wissel die telefonisch vanuit Hoffenheim werd ingefluisterd door Alfred Schreuder. Althans, volgens de anonieme bron (Alfred Schreuder). Waarom? Ten Hag is niet een van hen. Dat zal hij ook nooit worden. En dat klopt: Erik Ten Hag, toonbeeld van bedachtzaamheid, bescheidenheid, geduld, klasse, kennis en inhoud, zal inderdaad nooit een van hen worden.

het Parool
AkaS
 AkaS - zaterdag 31 augustus 2019 - 10:03   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/893264/kieft-kritisch-op-ajax-dan-moet-je-constateren-dat-de-selectie-niet-op-orde-is-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

Driessen heeft idd een paar keer een verkeerde inschatting gemaakt, echter hij heeft geen glazen bol. En kan dus niet de toekomst voorspellen
Maar hij is nog steeds niet blind en hij heeft nog altijd contacten die hem informeren. En een trainer die zich verdedigt via hetzelfde medium als waar hij wordt aangevallen. Zegt mij geen klote.

CL is mega belangrijk en dan moet hij als trainer van Ajax klaar zijn. En dat was hij niet. Dat verklaarde hij notabene zelf. Daarbij vlucht hij in smoesjes die hij later zelf verraadt... Zie de sleutel Promes.

Nee laat hij maar eens beginnen met de juiste poppetjes op de juiste plek te gaan zetten.

Alvarez in de Jan Vertonghen rol en daarnaast zou ik Schuurs graag zien. Alleen is het een verplichting om Blind op te stellen en die kan niet op het middenveld!!!

Dus schipperen en nooit tot het beste team kunnen komen.

Ik ga helemaal met Kieft mee!!!

Want Kieft is heel sjiek want eigenlijk zegt hij volgens mij dat er geen juiste invulling van posities is. En dat kan aan 2 dingen liggen...

1. De trainer die niet de juiste poppetjes op de juiste plek zet.

2. De selectie is daadwerkelijk niet op orde....

En of een derde, Blind wordt OVERSCHAT!!! ( als je onafhankelijk naar zijn sterke punten kijkt zou hij in potentie een goede middenvelder kunnen zijn. Alleen door alle euforie worden alleen zijn sterke kanten op juiste waarde geschat
Maar zijn mindere kanten en het effect hiervan op het geheel wordt NIET op juiste waarde geschat. Gevolg is duidelijk... hij kan die rol niet aan)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 augustus 2019 door AkaS --
p111
 p111 - zaterdag 31 augustus 2019 - 11:28   quote  deeplink  
Met het verkopen van de Jong en Schone op het middenveld en het uitvallen van Eiting kwam Ajax in de problemen.Onze Roemeense vriend is tot op heden niet de juiste vervanger gebleken.Dus is onze tukker gaan inprofiseren met Blind op 6.Volgens mij moet hij dat ook wel kunnen maar heeft hij tijd nodig en 2 snelle hardwerkende jongens om hem heen,en dat is Marin niet en ook Mazraoui niet.Dus denk ik dat ze vandaag nog Propper moeten kopen dan ben je klaar voor dit seizoen,en uiteraard Blind weer naar achteren waar hij veruit het beste voetbalt.
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 augustus 2019 - 11:42   quote  deeplink  
Ajax haalt niets meer.

Ik blijf het een gekke transferwindow vinden en ben verre van tevreden.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 31 augustus 2019 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2019 - 11:42 schreef Loetje het volgende:
Ajax haalt niets meer.

Ik blijf het een gekke transferwindow vinden en ben verre van tevreden.
Vind het ook apart er zijn zoveel basisspelers vertrokken en aangezien het nog niet loopt sommige posities nog niet goed ingevuld zijn had ik nog wel op dat buitenkansje gerekend.

Blind kan denk ik wel de rust brengen achterin.

Marin heeft nog tijd nodig op 6. Aankoop van 12 miljoen geen idee of hij het redt.
Promes ook 12 miljoen zit alleen maar op de bank.

Dolberg weg maar dat is wel op te vangen met Promes Tadic Huntelaar Traore ect.

Lastig om te zeggen wat er nog bij moet komen.

Best een ruime selectie en genoeg te schuiven tot het beter draait.
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 augustus 2019 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2019 - 12:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind het ook apart er zijn zoveel basisspelers vertrokken en aangezien het nog niet loopt sommige posities nog niet goed ingevuld zijn had ik nog wel op dat buitenkansje gerekend.

Blind kan denk ik wel de rust brengen achterin.

Marin heeft nog tijd nodig op 6. Aankoop van 12 miljoen geen idee of hij het redt.
Promes ook 12 miljoen zit alleen maar op de bank.

Dolberg weg maar dat is wel op te vangen met Promes Tadic Huntelaar Traore ect.

Lastig om te zeggen wat er nog bij moet komen.

Best een ruime selectie en genoeg te schuiven tot het beter draait.
Posities waren aanvankelijk wel ingevuld hoor en Ajax heeft meer aangekocht dan verkocht. Echter klopt het middenveld niet. Er spelen verdedigers en een aanvaller. Nu is de laatste door blessure, maar de andere uit onmacht. Dat zegt alles. 3 middenvelders verkopen en 1 terug, klopt niet.
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2019 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2019 - 12:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind het ook apart er zijn zoveel basisspelers vertrokken en aangezien het nog niet loopt sommige posities nog niet goed ingevuld zijn had ik nog wel op dat buitenkansje gerekend.

Blind kan denk ik wel de rust brengen achterin.

Marin heeft nog tijd nodig op 6. Aankoop van 12 miljoen geen idee of hij het redt.
Promes ook 12 miljoen zit alleen maar op de bank.

Dolberg weg maar dat is wel op te vangen met Promes Tadic Huntelaar Traore ect.

Lastig om te zeggen wat er nog bij moet komen.

Best een ruime selectie en genoeg te schuiven tot het beter draait.
4 spelers verkocht binnen de eerste 14.

Martinez Alvarez Marin en Promes daarvoor gehaald. Dat lijkt me toch meer dan goed ingekocht?

En daarnaast Dest die doorgroeit en Schuur die er nu echt bijgehaald is en vorig jaar al als de vervanger van de Ligt is gehaald.

Marin is van dit clubje echt de enige die tegenvalt tot nu toe.
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2019 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2019 - 12:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Posities waren aanvankelijk wel ingevuld hoor en Ajax heeft meer aangekocht dan verkocht. Echter klopt het middenveld niet. Er spelen verdedigers en een aanvaller. Nu is de laatste door blessure, maar de andere uit onmacht. Dat zegt alles. 3 middenvelders verkopen en 1 terug, klopt niet.
Welke aanvaller speelt op het middenveld dan?

Van de Beek is gewoon een middenvelder en Ziyech is een echte tien.

Alvarez heeft ook alleen nog maar als middenvelder gespeeld. En ondanks dat ik het niet denk, zou hij ook zomaar daarvoor gehad kunnen zijn.

Ik denk ook dat je met Alvarez en Blind een heel goed middenveld hebt met Van de Beek ervoor.

Schuurs naast Martinez en Veltman naar rechtsback.

Volgens mij heb je dan gewoon een heel goed elftal staan. Met veel opties in de breedte.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 31 augustus 2019 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2019 - 12:38 schreef remco k het volgende:

[..]

4 spelers verkocht binnen de eerste 14.

Martinez Alvarez Marin en Promes daarvoor gehaald. Dat lijkt me toch meer dan goed ingekocht?

En daarnaast Dest die doorgroeit en Schuur die er nu echt bijgehaald is en vorig jaar al als de vervanger van de Ligt is gehaald.

Marin is van dit clubje echt de enige die tegenvalt tot nu toe.
Pieri ook nog eventueel. Maar breedte is inderdaad sterk alleen vraag me af of de aankopen gelijk voor de juiste positie zijn.

Ten Hag weet zelf ook nog niet wie waar het beste past dat is wel te zien aan zijn gepuzzel.

Komt vast goed.

Marin heeft tijd nodig dat is zeker

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 augustus 2019 door Hummel10 --
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 augustus 2019 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2019 - 12:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke aanvaller speelt op het middenveld dan?

Van de Beek is gewoon een middenvelder en Ziyech is een echte tien.

Alvarez heeft ook alleen nog maar als middenvelder gespeeld. En ondanks dat ik het niet denk, zou hij ook zomaar daarvoor gehad kunnen zijn.

Ik denk ook dat je met Alvarez en Blind een heel goed middenveld hebt met Van de Beek ervoor.

Schuurs naast Martinez en Veltman naar rechtsback.

Volgens mij heb je dan gewoon een heel goed elftal staan. Met veel opties in de breedte.
Ziyech is een middenvelder, maar is in principe onze rechtsbuiten en speelt daar normaal altijd. Alvarez heeft niet voor niets nummer 4 en is gehaald als opvolger voor de Ligt. Martinez is een linksachter of linksback. Blind kan beiden.

Ik zeg nergens dat er geen redelijk middenveld kan staan, dus snap daarin de reactie sowieso niet zo. Feit is wel dat er zo geschoven wordt, dat de bezetting erachter dun is en spelers op posities komen waar ze recent amper tot niet gespeeld hebben. Ja, dat vind ik dom.

En het middenveld is onze belangrijkste linie
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 augustus 2019 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2019 - 12:38 schreef remco k het volgende:

[..]

4 spelers verkocht binnen de eerste 14.

Martinez Alvarez Marin en Promes daarvoor gehaald. Dat lijkt me toch meer dan goed ingekocht?

En daarnaast Dest die doorgroeit en Schuur die er nu echt bijgehaald is en vorig jaar al als de vervanger van de Ligt is gehaald.

Marin is van dit clubje echt de enige die tegenvalt tot nu toe.
En Marin is dan net degene die verkeerd gebruikt wordt.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 31 augustus 2019 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2019 - 12:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke aanvaller speelt op het middenveld dan?

Van de Beek is gewoon een middenvelder en Ziyech is een echte tien.

Alvarez heeft ook alleen nog maar als middenvelder gespeeld. En ondanks dat ik het niet denk, zou hij ook zomaar daarvoor gehad kunnen zijn.

Ik denk ook dat je met Alvarez en Blind een heel goed middenveld hebt met Van de Beek ervoor.

Schuurs naast Martinez en Veltman naar rechtsback.

Volgens mij heb je dan gewoon een heel goed elftal staan. Met veel opties in de breedte.
Blijft lastig de juiste opstelling te maken.
Verdediging
3 rechtsbacks met alle 3 plus en minpunten.
Rechts centraal ? Geen idee Veltman liever niet
Links centraal Alvarez/Martinez/Blind?

Middenveld

Marin valt tegen. Blind vd Beek Ziyech?

Aanval Tadic- Huntelaar- Neres

----------Onana------
Dest/Maz-Alvarez-Blind-Nico
----vd Beek---Martinez
---------Ziyech--------
Neres---Huntelaar----Tadic

Of beginnen met Tadic spits en Promes links
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 31 augustus 2019 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2019 - 13:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

En Marin is dan net degene die verkeerd gebruikt wordt.
Heeft tijd nodig denk ik.
Eide
 Eide - zaterdag 31 augustus 2019 - 13:07   quote  deeplink  
Er is op zich logisch, en op papier, goed ingekocht. Promes en Marin laten dusver niet veel zien. Dat is jammer maar doet op zich niet zo veel af aan de beleidsmatige kant van het inkopen. Misschien wel aan de scoutingkant, hoewel beide nog wel even tijd mogen hebben.

Voorin heeft Ajax sowieso geen tekorten. Dolberg is vertrokken, maar Ajax heeft met KJH, Tadic, Promes en Traore ruim voldoende opties op die positie. Op het middenveld is De Jong weggegaan. Daar heeft Ajax Alvarez en Marin voor terug gehaald. Dat is prima in mijn ogen. De balans is er nog niet maar De Jong ga je toch niet 1-op-1 vervangen. Achterin vind ik moeilijker. Schuurs is geen De Ligt en is ook nog niet ver genoeg. Magallan lijkt mij afgeschreven. Marin okay, maar toch geen echte CV. Dan val je terug op Veltman. Joel is prima als terugvaloptie maar zou geen basisspeler moeten zijn.

Ik snap wel dat er niet ngo een CV is gehaald, maar het is wel een lastige plek.
AkaS
 AkaS - zaterdag 31 augustus 2019 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2019 - 13:07 schreef Eide het volgende:
Er is op zich logisch, en op papier, goed ingekocht. Promes en Marin laten dusver niet veel zien. Dat is jammer maar doet op zich niet zo veel af aan de beleidsmatige kant van het inkopen. Misschien wel aan de scoutingkant, hoewel beide nog wel even tijd mogen hebben.

Voorin heeft Ajax sowieso geen tekorten. Dolberg is vertrokken, maar Ajax heeft met KJH, Tadic, Promes en Traore ruim voldoende opties op die positie. Op het middenveld is De Jong weggegaan. Daar heeft Ajax Alvarez en Marin voor terug gehaald. Dat is prima in mijn ogen. De balans is er nog niet maar De Jong ga je toch niet 1-op-1 vervangen. Achterin vind ik moeilijker. Schuurs is geen De Ligt en is ook nog niet ver genoeg. Magallan lijkt mij afgeschreven. Marin okay, maar toch geen echte CV. Dan val je terug op Veltman. Joel is prima als terugvaloptie maar zou geen basisspeler moeten zijn.

Ik snap wel dat er niet ngo een CV is gehaald, maar het is wel een lastige plek.
Waarom denk je dat Alvarez voor Frenkie is gehaald?
Ik denk namelijk dat hij voor de Ligt is gehaald, maar dat ten Hag persé een wiel opnieuw wil uitvinden!

Stiekum ben je het wel vaak met me eens... Ziyech terughalen en Veltman geen basisspeler.

Goed bezig Eide!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 augustus 2019 door AkaS --
p111
 p111 - zaterdag 31 augustus 2019 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2019 - 12:38 schreef remco k het volgende:

[..]

4 spelers verkocht binnen de eerste 14.

Martinez Alvarez Marin en Promes daarvoor gehaald. Dat lijkt me toch meer dan goed ingekocht?

En daarnaast Dest die doorgroeit en Schuur die er nu echt bijgehaald is en vorig jaar al als de vervanger van de Ligt is gehaald.

Marin is van dit clubje echt de enige die tegenvalt tot nu toe.
Ja maar juist hij heeft die belangrijke positie die nu nog niet goed ingevuld is.
Eide
 Eide - zaterdag 31 augustus 2019 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2019 - 14:22 schreef AkaS het volgende:

[..]

Waarom denk je dat Alvarez voor Frenkie is gehaald?
Ik denk namelijk dat hij voor de Ligt is gehaald, maar dat ten Hag persé een wiel opnieuw wil uitvinden!

Stiekum ben je het wel vaak met me eens... Ziyech terughalen en Veltman geen basisspeler.

Goed bezig Eide!
Ik denk niet dat Alavarez voor De Jong is gehaald. Ik denk dat De Jong niet te vervangen is. Ik denk dat vooral Marin is gehaald om die leegte op te vangen. Ik heb Ten Hag wel heel nadrukkelijk horen zeggen dat hij Alvarez hoofdzakelijk als middenvelder ziet en Martinez hoofdzakelijk als verdediger.

Ik ben trouwens echt wel fan van Veltman. Niet omdat hij basismateriaal is. Dat niveau is Ajax wel voorbij. Ik vind Veltman wel een hele nuttige veelzijdige speler die over het algemeen vrij goed doet wat hij moet doen. Ik zou hem heel graag bij Ajax zien blijven als 12e of 13e man.
AkaS
 AkaS - zaterdag 31 augustus 2019 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2019 - 14:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Alavarez voor De Jong is gehaald. Ik denk dat De Jong niet te vervangen is. Ik denk dat vooral Marin is gehaald om die leegte op te vangen. Ik heb Ten Hag wel heel nadrukkelijk horen zeggen dat hij Alvarez hoofdzakelijk als middenvelder ziet en Martinez hoofdzakelijk als verdediger.

Ik ben trouwens echt wel fan van Veltman. Niet omdat hij basismateriaal is. Dat niveau is Ajax wel voorbij. Ik vind Veltman wel een hele nuttige veelzijdige speler die over het algemeen vrij goed doet wat hij moet doen. Ik zou hem heel graag bij Ajax zien blijven als 12e of 13e man.
Dat zegt dan wel alles over het inzicht en voetbalverstand van Ten Hag. Ik zie het omgedraaid. Alvarez is een echt Ajax CV en Martinez de middenvelder die Cruijff vroeger zocht om zijn middenveld compleet te krijgen en uiteindelijk bij Wouters uit kwam. Niet dat ik die 1 op 1 vergelijk overigens...

Ik heb verder ook geen enkele hekel aan Veltman als speler achter de hand. Maar als basisspeler komt hij tekort. Of zoals Kieft verwoorde hij heeft zijn handen vol aan zichzelf op dit niveau...

Goed dat we het er even over hadden, dan is dat ook genuanceerd. Kan me voorstellen dat er mensen zijn die denken dat ik hem verafschuw.

Dat laatste heb ik overigens wel bij ten Hag... deze man heeft al zo vaak onzin verkocht voor de camera. Ik vind dat je geloofwaardigheid daarmee in het geding komt.

......... Onana ..............

......Alvarez ...Blind.......

Dest/Maz................Nico

......... Martinez .........

Zo zou ik het graag zien!
Eide
 Eide - zaterdag 31 augustus 2019 - 17:05   quote  deeplink  
Weet je, ik weet niet hoe Alvarez als pure verdediger is. Ik heb tot dusver alleen tegen Apoel gezien waar hij op het middenveld een prima pot speelde. Martinez leek toen daar moeite te hebben. Tegelijkertijd lijkt het mij volkomen duidelijk dat Blind gewoon als LCV moet spelen. Daar kan hij de rest op de juiste plek zetten.

Wie er dan naast Blind moet komen weet ik niet. Ik denk dat voor elke speler voors en tegens zijn te verzinnen. Ik vind die RCV positie eerlijk gezegd ook minder belangrijk dat de invulling van het middenveld. Misschien moet Ten gewoon naar 4-1-2-3 met Van de Beek en Ziyech samen op het middenveld.

En of Martinez of Alvarez dan naast Blind komt te spelen zie ik wel weer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 augustus 2019 - 19:50   quote  deeplink  
ZUIPEN EN NIET TE DRUK MAKEN!!
schapio
 schapio - zondag 01 september 2019 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2019 - 16:30 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dat zegt dan wel alles over het inzicht en voetbalverstand van Ten Hag. Ik zie het omgedraaid. Alvarez is een echt Ajax CV en Martinez de middenvelder die Cruijff vroeger zocht om zijn middenveld compleet te krijgen en uiteindelijk bij Wouters uit kwam. Niet dat ik die 1 op 1 vergelijk overigens...

Ik heb verder ook geen enkele hekel aan Veltman als speler achter de hand. Maar als basisspeler komt hij tekort. Of zoals Kieft verwoorde hij heeft zijn handen vol aan zichzelf op dit niveau...

Goed dat we het er even over hadden, dan is dat ook genuanceerd. Kan me voorstellen dat er mensen zijn die denken dat ik hem verafschuw.

Dat laatste heb ik overigens wel bij ten Hag... deze man heeft al zo vaak onzin verkocht voor de camera. Ik vind dat je geloofwaardigheid daarmee in het geding komt.

......... Onana ..............

......Alvarez ...Blind.......

Dest/Maz................Nico

......... Martinez .........

Zo zou ik het graag zien!
Ik zie dat zelfs hier valentijn driessen zich uitlaat over Erik ten hag, jonge jonge
Ten hag is misschien niet de meest vlotte Trainer maar zolang de resultaten zijn zoals de laatste tijd heeft hij het gelijk aan zijn zijde. Natuurlijk gaat niet alles goed maar hou hoor ik alleen maar negatief over ten hag. Jij moet net als driessen vorig jaar ook een slecht jaar hebben gehad met je gezeik over ten hag. Kritisch is goed, maar wat jij hier doet is schandalig en een Supporter onwaardig
remco k
 remco k - zondag 09 februari 2020 - 21:55   quote  deeplink  
Vond ten Hag vandaag een prima indruk maken bij Rondo. Niet fantastisch voor de camera en dat zal ook nooit gebeuren denk ik. Maar gewoon prima.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 11 februari 2020 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2020 - 21:55 schreef remco k het volgende:
Vond ten Hag vandaag een prima indruk maken bij Rondo. Niet fantastisch voor de camera en dat zal ook nooit gebeuren denk ik. Maar gewoon prima.
https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/129052/uitleg-ten-hag-vond-dat-siem-kans-moest-krijgen

ja geweldig... alsjeblieft remco ook dit foutje kost je 3 punten..
remco k
 remco k - dinsdag 11 februari 2020 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2020 - 00:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/129052/uitleg-ten-hag-vond-dat-siem-kans-moest-krijgen

ja geweldig... alsjeblieft remco ook dit foutje kost je 3 punten..
Ach hou toch op man. Uitleg is logisch. Dat jij het er niet mee eens bent kan en is prima. Maar 1 speler kost niet de drie punten. Hout toch eens op man.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 11 februari 2020 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2020 - 08:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach hou toch op man. Uitleg is logisch. Dat jij het er niet mee eens bent kan en is prima. Maar 1 speler kost niet de drie punten. Hout toch eens op man.
ging mij erom dat tenhag meer fouten heeft gemaakt en als zogenaamd tactische trainer nooit heb kunnen betrappen op goede tactische wissels..
AkaS
 AkaS - dinsdag 11 februari 2020 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2019 - 11:26 schreef schapio het volgende:

[..]

Ik zie dat zelfs hier valentijn driessen zich uitlaat over Erik ten hag, jonge jonge
Ten hag is misschien niet de meest vlotte Trainer maar zolang de resultaten zijn zoals de laatste tijd heeft hij het gelijk aan zijn zijde. Natuurlijk gaat niet alles goed maar hou hoor ik alleen maar negatief over ten hag. Jij moet net als driessen vorig jaar ook een slecht jaar hebben gehad met je gezeik over ten hag. Kritisch is goed, maar wat jij hier doet is schandalig en een Supporter onwaardig
Wat is dan "de" definitie van een echte supporter?

1. Een blinde blije lul die alles bewierookt en alles goed vindt?
2. Een realistisch persoon die trots is op zijn club, maar altijd kritisch blijft kijken naar verbeterpunten.

De prestaties van ten Hag zijn volledig toe te schrijven aan de kwaliteit en chemie van de bepalende spelers.

Zodra 1 of meer van deze spelers wegvalt/vallen presteert ten Hag bijzonder matig, ondanks dat er voor eredivisie begrippen nog altijd een surplus aan kwaliteit in het veld gebracht kan worden!

Daarnaast is het een gigantische slappe ouwehoer. Hoe eerder hij oprot hoe beter. Wat vind ik die vent een enorme debiel!

Maar zal wel blijven, lekker veilig voor Marcje netto die langzaam zijn eigen imperiumpje om zich heen heeft verzamelt.

En wat hem betreft is het goed, dat Ajax voor sommige spelers zo enorm heeft gecashed waardoor de miljoenen die hij in lucht heeft laten opgaan door miskopen te doen. Of dat ten Hag ze gewoon niet goed gebruikt (juiste positie opstellen...) niet opvallen. Maar als je deze miljoenen bij elkaar optelt kom je volgens mij ook tot een schrikbarend bedrag!

Maar het zijn tukkertjes onder elkaar volgens mij....

Oja en laten we vooral ook niet de volgende feitjes vergeten:

1. Voorafgaand aan de finale Ajax - MAN.U: Geeft Overmars een interview hoe trots hij wel niet is dat hij Veltman voor Ajax heeft weten te behouden. En wat een geweldige overwinning het wel niet is om een speler van zijn kaliber bij Ajax te houden....

Wat een lachtertje!!!!!!!!

2. Ziyech: Ander interview van Overmars. Ziyech had Ajax helemaal niet nodig!!!??? Vervolgens onder de druk van half Nederland toch maar even gehaald na een paar faliekante kutwedstrijden. The rest is historie.

Feitje ten Hag:
1. Zag het helemaal niet zitten in van de Beek. Tot dat Sjakie intern met zijn vuist op tafel ging slaan. Waarde Donny 50 - 60mln!

2. Neres: zag die tukkende kabouter ook niet zitten. Waarde inmiddels rond de 50mln.

Lekker Veltman blijven opstellen ipv Schuurs en of Alvarez en Mazraoui op het middenveld of linksbuiten opstellen..... Hoe kom je erbij, hoe verzin je zoiets???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 februari 2020 door AkaS --
remco k
 remco k - dinsdag 11 februari 2020 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2020 - 08:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ging mij erom dat tenhag meer fouten heeft gemaakt en als zogenaamd tactische trainer nooit heb kunnen betrappen op goede tactische wissels..

Behalve dan dat zijn tactisch plan ons een fantastisch jaar heeft opgeleverd.

Maar daar ging heel mijn post niet over. Compleet zinloze opmerkingen dus.
remco k
 remco k - dinsdag 11 februari 2020 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2020 - 09:16 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wat is dan "de" definitie van een echte supporter?

1. Een blinde blije lul die alles bewierookt en alles goed vindt?
2. Een realistisch persoon die trots is op zijn club, maar altijd kritisch blijft kijken naar verbeterpunten.

De prestaties van ten Hag zijn volledig toe te schrijven aan de kwaliteit en chemie van de bepalende spelers.

Zodra 1 of meer van deze spelers wegvalt/vallen presteert ten Hag bijzonder matig, ondanks dat er voor eredivisie begrippen nog altijd een surplus aan kwaliteit in het veld gebracht kan worden!

Daarnaast is het een gigantische slappe ouwehoer. Hoe eerder hij oprot hoe beter. Wat vind ik die vent een enorme debiel!

Maar zal wel blijven, lekker veilig voor Marcje netto die langzaam zijn eigen imperiumpje om zich heen heeft verzamelt.

En wat hem betreft is het goed, dat Ajax voor sommige spelers zo enorm heeft gecashed waardoor de miljoenen die hij in lucht heeft laten opgaan door miskopen te doen. Of dat ten Hag ze gewoon niet goed gebruikt (juiste positie opstellen...) niet opvallen. Maar als je deze miljoenen bij elkaar optelt kom je volgens mij ook tot een schrikbarend bedrag!

Maar het zijn tukkertjes onder elkaar volgens mij....

Oja en laten we vooral ook niet de volgende feitjes vergeten:

1. Voorafgaand aan de finale Ajax - MAN.U: Geeft Overmars een interview hoe trots hij wel niet is dat hij Veltman voor Ajax heeft weten te behouden. En wat een geweldige overwinning het wel niet is om een speler van zijn kaliber bij Ajax te houden....

Wat een lachtertje!!!!!!!!

2. Ziyech: Ander interview van Overmars. Ziyech had Ajax helemaal niet nodig!!!??? Vervolgens onder de druk van half Nederland toch maar even gehaald na een paar faliekante kutwedstrijden. The rest is historie.

Feitje ten Hag:
1. Zag het helemaal niet zitten in van de Beek. Tot dat Sjakie intern met zijn vuist op tafel ging slaan. Waarde Donny 50 - 60mln!

2. Neres: zag die tukkende kabouter ook niet zitten. Waarde inmiddels rond de 50mln.

Lekker Veltman blijven opstellen ipv Schuurs en of Alvarez en Mazraoui op het middenveld of linksbuiten opstellen..... Hoe kom je erbij, hoe verzin je zoiets???
Als een aantal dat tweede punt dan ook zou zouden uitdragen.

Realistisch is namelijk wat anders dan hoe het er hier vaak aan toe gaat met halve verwensingen naar club mensen.
remco k
 remco k - dinsdag 11 februari 2020 - 10:07   quote  deeplink  
Dat van van de Beek is ook helemaal niet waar man. Hij speelde heel veel en werd alleen vaak gewisseld waarbij hij gewoon vaak niet heel goed speelde. En Sjakie heeft echt niets te zeggen. Doe nou niet alsof hij de reden is dat van de Beek goed ging spelen en basis werd.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 11 februari 2020 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2020 - 10:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Behalve dan dat zijn tactisch plan ons een fantastisch jaar heeft opgeleverd.

Maar daar ging heel mijn post niet over. Compleet zinloze opmerkingen dus.
zijn tactische plan ? welke... ze begonnen pas toen de trainer kritiek kreeg van de spelers en buitenwacht waarna hij dingen anders ging doen...
AkaS
 AkaS - dinsdag 11 februari 2020 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2020 - 10:07 schreef remco k het volgende:
Dat van van de Beek is ook helemaal niet waar man. Hij speelde heel veel en werd alleen vaak gewisseld waarbij hij gewoon vaak niet heel goed speelde. En Sjakie heeft echt niets te zeggen. Doe nou niet alsof hij de reden is dat van de Beek goed ging spelen en basis werd.
Allereerst is het wel degelijk waar! Donny werd vaak niet opgesteld en dus overgeslagen als basisspeler terwijl hij wel goed speelde, wanneer hij wel speelde. En hij dreigde toen met een transfer.

Sjakie heeft geen reet te vertellen maar ons kent ons en die colonne kan je maar beter niet tegen je hebben bij ons cluppie. Want dan lig je er snel uit.

Verder stonden er nog een aantal feiten in vermeld waar je dus niet op reageert. Ook goed hoor.

Maar ten Hag presteert super KUT zodra niet iedereen opgesteld kan worden. En wanneer iedereen kan spelen wint mijn grootmoeder ook nog met dit materiaal!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 februari 2020 door AkaS --
remco k
 remco k - woensdag 12 februari 2020 - 12:36   quote  deeplink  
In Neres zag hij het wel zitten. Hij was alleen zoekende in de basis net als met van de Beek. Ziyech klopt helemaal, maar wel vaker komen toevalligheden heel goed uit.

En je laatste zin in deze post. Tsjaa. Noem eens een trainer die wel presteerde dan als ie 5 basis spelers mist.

Zo goed?

En wie de schoen past trekke hem aan hè. Dus aub zelf ook even op alles netjes reageren met je mening.
AkaS
 AkaS - maandag 24 februari 2020 - 03:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2020 - 12:36 schreef remco k het volgende:
In Neres zag hij het wel zitten. Hij was alleen zoekende in de basis net als met van de Beek. Ziyech klopt helemaal, maar wel vaker komen toevalligheden heel goed uit.

En je laatste zin in deze post. Tsjaa. Noem eens een trainer die wel presteerde dan als ie 5 basis spelers mist.

Zo goed?

En wie de schoen past trekke hem aan hè. Dus aub zelf ook even op alles netjes reageren met je mening.
Duidelijk gevalletje blinde kip... Als je hem graag wil verdedigen kan je je focussen op wie er missen. Uiteindelijk moet je ook kijken wie er wel zijn en spelen.

Met dat materiaal die niet uit de lucht komen vallen presteert hij precies zoals zijn werkelijke waarde als trainer is.... Bagger!

Quote Perez op VP:
Ajax verloor zes van de laatste dertien wedstrijden. "Dat zijn er evenveel als de zeventig wedstrijden ervoor", stipt Perez aan. "Dat zijn toch wel bizarre cijfers."

Vergeleken met de beschikbare kwaliteit afgezet tegen het niveau in de eredivisie is het gewoon bar slecht!

Nothing more and nothing less!
remco k
 remco k - maandag 24 februari 2020 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2020 - 03:58 schreef AkaS het volgende:

[..]

Duidelijk gevalletje blinde kip... Als je hem graag wil verdedigen kan je je focussen op wie er missen. Uiteindelijk moet je ook kijken wie er wel zijn en spelen.

Met dat materiaal die niet uit de lucht komen vallen presteert hij precies zoals zijn werkelijke waarde als trainer is.... Bagger!

Quote Perez op VP:
Ajax verloor zes van de laatste dertien wedstrijden. "Dat zijn er evenveel als de zeventig wedstrijden ervoor", stipt Perez aan. "Dat zijn toch wel bizarre cijfers."

Vergeleken met de beschikbare kwaliteit afgezet tegen het niveau in de eredivisie is het gewoon bar slecht!

Nothing more and nothing less!
Gevalletje open deur. Zoals altijd en eeuwig met je. Het gaat nu niet goed..... joh je meent het.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!









0.0116450