BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 april 2019 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 11:28 schreef remco k het volgende:
Ik denk inderdaad dat de titel best aangepast mag worden.
Had ik gedaan, maar Brank de Foer wilde dat niet!
nummer10
 nummer10 - donderdag 18 april 2019 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 11:28 schreef remco k het volgende:
Ik denk inderdaad dat de titel best aangepast mag worden.
zijn nadeel is hij staat niet boven de groep voor de buitenwereld. hij overlegt met de groep... en dan lijkt het alsof de spelers bepalen en hem niet serieus nemen, wat niet zo is... het is samenspraak.. dat kan je zien door bepaalde omzettingen, daarbij wat tenhag erin heeft geslepen is gewoon echt totaal voetbal.. we counteren als engelsen, verdedigen als italianen, we spelen tikitaki zoals spanje/cruijf.. dit alles heeft tenhag erin geslepen.. (aanvallende gedeelte begon al bij bosz maar dat plan b en c onbrak) spelers materiaal is natuurlijk goed voor nederlandse begrippen.. europees is het natuurlijk nog vrij weinig, dus als je dit kan laten zien met dit materiaal wereldwijd doe je het gewoon super als trainer.. (neemt niet weg dat ik bepaalde keuze raar vind) daarbij zijn media voorkomen is gewoon kut.. maar zolang hij dit neer kan zetten mag die van mijn part zijn/mijn twenste accent kwijt zijn..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 april 2019 door nummer10 --
remco k
 remco k - vrijdag 19 april 2019 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 22:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zijn nadeel is hij staat niet boven de groep voor de buitenwereld. hij overlegt met de groep... en dan lijkt het alsof de spelers bepalen en hem niet serieus nemen, wat niet zo is... het is samenspraak.. dat kan je zien door bepaalde omzettingen, daarbij wat tenhag erin heeft geslepen is gewoon echt totaal voetbal.. we counteren als engelsen, verdedigen als italianen, we spelen tikitaki zoals spanje/cruijf.. dit alles heeft tenhag erin geslepen.. (aanvallende gedeelte begon al bij bosz maar dat plan b en c onbrak) spelers materiaal is natuurlijk goed voor nederlandse begrippen.. europees is het natuurlijk nog vrij weinig, dus als je dit kan laten zien met dit materiaal wereldwijd doe je het gewoon super als trainer.. (neemt niet weg dat ik bepaalde keuze raar vind) daarbij zijn media voorkomen is gewoon kut.. maar zolang hij dit neer kan zetten mag die van mijn part zijn/mijn twenste accent kwijt zijn..
Nou. Ik denk dat de beeldvorming over het eerste deel van het seizoen en vorig kaar wel degelijk klopt. Dit hebben spelers ook aangegeven. Dat heeft hij later aangepast dus het heer is niet geheel onterecht.

Ik ben het ook niet eens met de stelling dat de spelers groep Europees weinig voorstelt. Het grootste deel van deze selectie zou in deze vorm moeiteloos meekunnen met de top van Europa. Het alles grootste compliment van dit seizoen gaat voor mij dan ook naar de club Ajax die blijkbaar een goed pad volgt en de twee belangrijke heren die gewoon blijven ondanks interesse van machtigere clubs.

Ik vergeet ook de Zweeds in de competitie niet door zijn matige plan van aanpak. Verantwoordelijk voor het goede. Maar dus ook zeker voor het slechte.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 19 april 2019 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2019 - 07:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou. Ik denk dat de beeldvorming over het eerste deel van het seizoen en vorig kaar wel degelijk klopt. Dit hebben spelers ook aangegeven. Dat heeft hij later aangepast dus het heer is niet geheel onterecht.

Ik ben het ook niet eens met de stelling dat de spelers groep Europees weinig voorstelt. Het grootste deel van deze selectie zou in deze vorm moeiteloos meekunnen met de top van Europa. Het alles grootste compliment van dit seizoen gaat voor mij dan ook naar de club Ajax die blijkbaar een goed pad volgt en de twee belangrijke heren die gewoon blijven ondanks interesse van machtigere clubs.

Ik vergeet ook de Zweeds in de competitie niet door zijn matige plan van aanpak. Verantwoordelijk voor het goede. Maar dus ook zeker voor het slechte.
wat je zegt je zou ze inkunnen passen in de top van europa.. maar je kan een neres etc etc niet al vergelijken met een ribery, ronaldo dybala etc etc.. en dat bedoelde ik dat wij als kleinploeg zo spelen tegen de grootmachten.. en zeker ook complimenten naar het bestuur.. maar als het een slechte trainer was stonden we niet waar we nu staan..
Eide
 Eide - vrijdag 19 april 2019 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2019 - 07:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou. Ik denk dat de beeldvorming over het eerste deel van het seizoen en vorig kaar wel degelijk klopt. Dit hebben spelers ook aangegeven. Dat heeft hij later aangepast dus het heer is niet geheel onterecht.
Aanvullend hierop:
Een hoofdtrainer is een manager. Een leidinggevende. De hoofdtrainer bepaald het programma, zet doelen en bepaald hoe er invulling gegeven gaat worden aan het proces om die doelen te behalen.

De uitvoering ligt bij veldtrainers, individuele trainers, fysiologen, fysiotherapeuten en al die andere staf rond de ploeg. Dat is de tussenlaag die het leeuwendeel van de daadwerkelijke werkzaamheden uitvoert met de spelersgroep. Natuurlijk staat Ten Hag bij de groepstrainingen op het veld maar de hoofdtrainer kan niet alles zien of doen.

Daar kan je verschillende leiderschapsstijlen op los laten. Van Louis van Gaal weten we dat hij heel directief was en aan micro-management deed. Van Gaal bepaalde verwachte vooral dat de rest precies deed wat hij voorschreef. Hij bemoeide zich met vrijwel alles.

Als de verhalen kloppen deed Ten Hag dat in het begin ook. Heel directief met weinig inbreng van de staf en spelers. Eigenlijk had alleen Schreuder zijn oor. Gedurende het seizoen is hij zich meer als een participatief leider gaan opstellen waar er meer ruimte kwam voor de rest van de staf en vooral ook de spelersgroep. Die keuze lijkt goed te zijn gevallen.

Beide varianten zijn trouwens niet inherent goed of slecht. Het gaat erom te kiezen wat bij de trainer, groep en situatie past en effectief is. Participatief leiderschap legt bijvoorbeeld veel verantwoordelijkheid bij de groep. Dat kan ook een risico zijn.

Waar ik bewondering voor hem zijn mensen die van zichzelf zien dat iets niet werkt en dan zelf veranderen. Het is heel makkelijk verandering van anderen te eisen, zeker als leidinggevende als je toch een machtspositie hebt, maar het is voor veel mensen gewoon moeilijk de hand in eigen boezem te steken en je eigen manier van doen en laten aan te pakken. Dat lijkt Ten Hag wel heel goed gedaan te hebben, waarbij hij wel zichzelf lijkt te zijn gebleven, en dat is wat mij betreft een groot compliment.
AkaS
 AkaS - vrijdag 19 april 2019 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2019 - 11:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Aanvullend hierop:

Waar ik bewondering voor hem zijn mensen die van zichzelf zien dat iets niet werkt en dan zelf veranderen. Het is heel makkelijk verandering van anderen te eisen, zeker als leidinggevende als je toch een machtspositie hebt, maar het is voor veel mensen gewoon moeilijk de hand in eigen boezem te steken en je eigen manier van doen en laten aan te pakken. Dat lijkt Ten Hag wel heel goed gedaan te hebben, waarbij hij wel zichzelf lijkt te zijn gebleven, en dat is wat mij betreft een groot compliment.
Jezelf analyseren en tot de conclusie komen dat je moet veranderen is zeker een kwaliteit. De vraag is of ten Hag dit heeft gedaan. Of de simpele boodschap kreeg veranderen of een andere werkgever zoeken...?

Ook heeft hij namelijk zijn mening over Donny en Neres gewijzigd. Ook dit lijkt mij niet uit hem zelf te komen.

De negativiteit omtrent zijn persoon is gebaseerd op zijn manier van praten maar ook het niet eerlijk zijn in wat hij vertelde. Bijvoorbeeld dat zijn 1e wwedstrijd als trainer van Ajax tégen Utrecht hem niets deed. Hoe ongeloofwaardig!!!

Daarna vielen de resultaten tegen, zijn keuzes m.b.t. Donny en Neres en zijn wissels, etc.

In alle euforie lijkt alles vergeven en vergeten, maar er wordt ook gefluisterd dat Schreuder het tactische brein binnen de staf is. En hij gaat weg...

Komend seizoen gaan we zien of ten Hag daadwerkelijk de trainer is waarvoor hij nu plots de credits krijgt.

Juve uitschakelen is in ieder geval een knap staaltje van perfecte organisatie van DE STAF....
remco k
 remco k - vrijdag 19 april 2019 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2019 - 10:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat je zegt je zou ze inkunnen passen in de top van europa.. maar je kan een neres etc etc niet al vergelijken met een ribery, ronaldo dybala etc etc.. en dat bedoelde ik dat wij als kleinploeg zo spelen tegen de grootmachten.. en zeker ook complimenten naar het bestuur.. maar als het een slechte trainer was stonden we niet waar we nu staan..
Inderdaad. Neres zou bij bayern en juve wel in de basis staan. En dybala en Ribéry zijn dat niet.
Eide
 Eide - maandag 22 april 2019 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
3. Het succes van Ajax is een totale vernedering voor iedereen bij De Telegraaf, Valentijn Driessen voorop.

Haha, dit is helemaal geen misverstand. Dit is gewoon zo.
Bron

Hahaha, deze kan ik wel waarderen. :)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 22 april 2019 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2019 - 13:24 schreef Loetje het volgende:
Inderdaad,

TEN HAG ROT OP ALS JE DE TREBLE NIET PAKT! ;-)
Hahaha dit is pure humor ;)
nummer10
 nummer10 - maandag 29 april 2019 - 00:05   quote  deeplink  
mooi stuk van vd beek... alle roddels gezeik en getief op tenhag in 1 klap teniet gedaan... ok wissels soms raar, maar motivatie ligt dus NIET aan de trainer..
mja zakenmannetjes hier zullen dat blijven ontkennen
remco k
 remco k - maandag 29 april 2019 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 00:05 schreef nummer10 het volgende:
mooi stuk van vd beek... alle roddels gezeik en getief op tenhag in 1 klap teniet gedaan... ok wissels soms raar, maar motivatie ligt dus NIET aan de trainer..
mja zakenmannetjes hier zullen dat blijven ontkennen
Geen zakenmannetjes, gewoon met feiten onderbouwd, en denk je nu echt dat van de Beek zijn trainer publiekelijk zal afvallen? Nee natuurlijk niet man, zeker niet nu hij een basis plaats heeft en er een mooie kans ontstaat op een transfer naar een grote club.

Maar goed, blijf jij lekker dat soort uitspraken als de waarheid zien, ik kijk liever naar bewezen studies en de bijbehorende onderbouwingen.
nummer10
 nummer10 - maandag 29 april 2019 - 09:46   quote  deeplink  
vd beek blijft gewoon nog een seizoen.. daarbij waar tenhag ook heeft gewerkt was iedereen tespreken over hem.. en nogmaals de discussie over motivatie gaan we toch niet uitkomen.. en studies zegt mij niet zoveel kerel, cijferneukers(jij niet maar zie het bij ons op het werk ook) weten juist niet hoe het in de praktijk daadwerkelijk werkt..
remco k
 remco k - maandag 29 april 2019 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 09:46 schreef nummer10 het volgende:
vd beek blijft gewoon nog een seizoen.. daarbij waar tenhag ook heeft gewerkt was iedereen tespreken over hem.. en nogmaals de discussie over motivatie gaan we toch niet uitkomen.. en studies zegt mij niet zoveel kerel, cijferneukers(jij niet maar zie het bij ons op het werk ook) weten juist niet hoe het in de praktijk daadwerkelijk werkt..
Dat is dus het grote verschil. Ik ben vanaf de werkvloer doorgegroeid en niet na een paar maanden maar heb bewust 8 jaar op die werkvloer gelopen terwijl ik al vee eerder had kunnen doorgroeien. Dit om er voor te zorgen dat ik alle processen prima ken en altijd weet wat er speelt. En kan dus prima zaken relativeren en beoordelen welke “boekjes” wel en niet werken.

Dit is trouwens wat van de Beek zegt. En daarmee bewijst hij je ongelijk, hij geeft nameloijk aan dat ten Hag hun weet te prikkelen en dat ten Hag ze superscherp krijgt.

Blijkbaar is dat in deze selectie dus nodig en komt het niet vanuit de spelers zelf

https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/121983/van-de-beek-ten-hag-krijgt-ons-altijd-scherp

Maar goed. Ik was al lang en breed gestopt met de discussie hierover. Jij zwengelt het iedere keer weer aan als je iets gelezen hebt of gezien hebt om daarmee je mening te kunnen staven.

Kap er dan ook gewoon mee als we er toch niet uit komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 april 2019 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 06 mei 2019 - 09:34   quote  deeplink  
Even titeltje aangepast!!
Loetje
 Loetje - maandag 06 mei 2019 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 mei 2019 - 09:34 schreef Ajax Warrior het volgende:
Even titeltje aangepast!!
Whahaahahaahahahaahha!!!!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 07 mei 2019 - 20:29   quote  deeplink  
Die Ten Hag is toch een topper gebleken en dan kan iedereen wel roepen dat het niet anders kan met zo'n selectie, maar dat is onzin. De selectie van Madrid, Juventus, PSG en Manchester City is zeker niks minder en die zijn al uitgespeeld in Europa.
nummer10
 nummer10 - woensdag 08 mei 2019 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 11:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is dus het grote verschil. Ik ben vanaf de werkvloer doorgegroeid en niet na een paar maanden maar heb bewust 8 jaar op die werkvloer gelopen terwijl ik al vee eerder had kunnen doorgroeien. Dit om er voor te zorgen dat ik alle processen prima ken en altijd weet wat er speelt. En kan dus prima zaken relativeren en beoordelen welke “boekjes” wel en niet werken.

Dit is trouwens wat van de Beek zegt. En daarmee bewijst hij je ongelijk, hij geeft nameloijk aan dat ten Hag hun weet te prikkelen en dat ten Hag ze superscherp krijgt.

Blijkbaar is dat in deze selectie dus nodig en komt het niet vanuit de spelers zelf

https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/121983/van-de-beek-ten-hag-krijgt-ons-altijd-scherp

Maar goed. Ik was al lang en breed gestopt met de discussie hierover. Jij zwengelt het iedere keer weer aan als je iets gelezen hebt of gezien hebt om daarmee je mening te kunnen staven.

Kap er dan ook gewoon mee als we er toch niet uit komen.
zo de wind waait waait mijn jasje..
remco k
 remco k - woensdag 08 mei 2019 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2019 - 01:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zo de wind waait waait mijn jasje..
pfff, tijden later..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 08 mei 2019 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2019 - 01:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zo de wind waait waait mijn jasje..
Als je je jasje dicht doet, kun je heel goed tegen de wind in lopen hoor, zonder dat je jasje weg waait ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 mei 2019 door Ronald 1960 --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 08 mei 2019 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2019 - 20:29 schreef Ronald 1960 het volgende:
Die Ten Hag is toch een topper gebleken en dan kan iedereen wel roepen dat het niet anders kan met zo'n selectie, maar dat is onzin. De selectie van Madrid, Juventus, PSG en Manchester City is zeker niks minder en die zijn al uitgespeeld in Europa.
Ja dat kan je nu wel stellen idd. Ten Hag is een tacticus die weet wat hij doet, daarbij heeft hij een perfect assistent en die ga je wel missen volgend jaar.
Maar het is duidelijk dat Ten Hag hier ook een serieus aandeel in heeft en dat de spelers nu wel doen wat Ten Hag wil dat ze doen.

Ten Hag heeft veel geleerd dit jaar en de spelers ook
p111
 p111 - donderdag 09 mei 2019 - 09:55   quote  deeplink  
Ja Ten gehakt heeft inderdaad veel geleerd hij was dat gisteravond even kwijt,wat een droplul eerste klas.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 13 mei 2019 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 09:55 schreef p111 het volgende:
Ja Ten gehakt heeft inderdaad veel geleerd hij was dat gisteravond even kwijt,wat een droplul eerste klas.
Tja.... Kutwissel, dat zeker!! Dit was toch allemaal iets teveel. Men dacht met 2-0 dat ze er al waren. Eigenlijk had Ten Hag in de rust moeten ingrijpen, wetende dat Tottenham echt alles eruit zal gooien. Consolideren net als in de uitwedstrijd, maar helaas.... Dat neem ik hem wel kwalijk, maar dat komt ook omdat ik die coach (Pochettino) van de tegenstander nog veel beter vindt, die is een meester in schaken en aanpassen, die ziet zwaktes en past zijn team meteen aan. Dat was de echte ondergang.
remco k
 remco k - maandag 13 mei 2019 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 13:09 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tja.... Kutwissel, dat zeker!! Dit was toch allemaal iets teveel. Men dacht met 2-0 dat ze er al waren. Eigenlijk had Ten Hag in de rust moeten ingrijpen, wetende dat Tottenham echt alles eruit zal gooien. Consolideren net als in de uitwedstrijd, maar helaas.... Dat neem ik hem wel kwalijk, maar dat komt ook omdat ik die coach (Pochettino) van de tegenstander nog veel beter vindt, die is een meester in schaken en aanpassen, die ziet zwaktes en past zijn team meteen aan. Dat was de echte ondergang.
Nee de echte ondergang waren we echt zelf, dit had niets, maar dan ook helemaal niets met Pochetino te maken ondanks dat het een hele goede trainer is.

Gewoon hele domme grote grove persoonlijke fouten.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 13 mei 2019 - 17:11   quote  deeplink  
Ten Hag pakt toch mooi de dubbel
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 13 mei 2019 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 14:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee de echte ondergang waren we echt zelf, dit had niets, maar dan ook helemaal niets met Pochetino te maken ondanks dat het een hele goede trainer is.

Gewoon hele domme grote grove persoonlijke fouten.
Ja, maar hij heeft wwel het team weer omgezet in de rust, iets dat Ten HAg niet heeft gedaan terwijl men wist wat er zou gebeuren. Je kan ook tegen je team zeggen dat ze niet als een idioot voor de 3-0 moetsen gaan maar consolideren.
Dat er dan persoonlijke fouten aan ten grondslag liggen, dat kan gebeuren. LAten we heel eerlijk zijn, die 2-1, iedereen stond voorin.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 13 mei 2019 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 17:11 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ten Hag pakt toch mooi de dubbel
Dat is wel waar en ook in Europa heeft hij het gewoon geweldig gedaan, maar een team dat steeds van tactiek veranderd, was wel lastig.
remco k
 remco k - maandag 13 mei 2019 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 17:46 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja, maar hij heeft wwel het team weer omgezet in de rust, iets dat Ten HAg niet heeft gedaan terwijl men wist wat er zou gebeuren. Je kan ook tegen je team zeggen dat ze niet als een idioot voor de 3-0 moetsen gaan maar consolideren.
Dat er dan persoonlijke fouten aan ten grondslag liggen, dat kan gebeuren. LAten we heel eerlijk zijn, die 2-1, iedereen stond voorin.
Ajax ging ook helemaal niet volle bak voor de 3-0. Ajax liep juist veel te vaak veel te ver achteruit.

Men maakte inzet veld verkeerde keuzes. En speelde niet meer als een geheel.
Loetje
 Loetje - maandag 13 mei 2019 - 18:55   quote  deeplink  
Je moet hem beoordelen op resultaten he... Dan moet je hem de credits geven voor een fenomenaal goed seizoen. Maar mag ik nog zeggen dat ik nog altijd geen fan ben?
remco k
 remco k - maandag 13 mei 2019 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 18:55 schreef Loetje het volgende:
Je moet hem beoordelen op resultaten he... Dan moet je hem de credits geven voor een fenomenaal goed seizoen. Maar mag ik nog zeggen dat ik nog altijd geen fan ben?
Natuurlijk kan en moet dat zelfs. Iedereen zijn eigen voorkeuren toch.

Persoonlijk heb ik het liefst een voorhoede vol met dit soort spelers. Anderen denken daar anders over.
Loetje
 Loetje - maandag 13 mei 2019 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 20:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk kan en moet dat zelfs. Iedereen zijn eigen voorkeuren toch.

Persoonlijk heb ik het liefst een voorhoede vol met dit soort spelers. Anderen denken daar anders over.
De spelers klaag ik ook niet over, al kan Ajax er qua balans nog altijd op vooruit gaan.

Maar blijf Ten Hag gewoon ergens heel raar vinden, maargoed.

Ik ga overigens wel met Kraay mee omtrent vertrekken. Ik denk dat Ten Hag volgend jaar bijna alleen maar kan zakken.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 13 mei 2019 - 20:23   quote  deeplink  
Tot dusver is alleen Frenkie en Schreuder vertrokken.

De grote vraag is wie gaan er nog meer vertrekken en is het dan niet handig om als trainer zelf ook de deur achter je te sluiten. Net als dat Gio dat doet bij Feyenoord.
Loetje
 Loetje - maandag 13 mei 2019 - 20:55   quote  deeplink  
Situaties niet te vergelijken
nummer10
 nummer10 - maandag 13 mei 2019 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 20:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

De spelers klaag ik ook niet over, al kan Ajax er qua balans nog altijd op vooruit gaan.

Maar blijf Ten Hag gewoon ergens heel raar vinden, maargoed.

Ik ga overigens wel met Kraay mee omtrent vertrekken. Ik denk dat Ten Hag volgend jaar bijna alleen maar kan zakken.
ongeslagen kampioen, nogmaals de dubbel.. en nog mooier spelend team het hele seizoen door.. ipv pieken en dalen en goed meedoen in europa... ik teken ervoor ;)
remco k
 remco k - maandag 13 mei 2019 - 22:16   quote  deeplink  
Ten Hag moet gewoon blijven nu. Wederom laten zien hoe goed hij is.

Doelstellingen vanuit de supporters moeten echter wel realistisch blijven.
nummer10
 nummer10 - maandag 13 mei 2019 - 22:17   quote  deeplink  
maar zat nog te denken.. kampioen nu dan eigenlijk virtueel kampioen dan met voor nu een doelsaldo +14
remco k
 remco k - maandag 13 mei 2019 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 22:17 schreef nummer10 het volgende:
maar zat nog te denken.. kampioen nu dan eigenlijk virtueel kampioen dan met voor nu een doelsaldo +14
Daarom is het ook officieus.
Loetje
 Loetje - maandag 13 mei 2019 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 22:16 schreef remco k het volgende:
Ten Hag moet gewoon blijven nu. Wederom laten zien hoe goed hij is.

Doelstellingen vanuit de supporters moeten echter wel realistisch blijven.
Laatste eens, maar al zijn de supporters dat, zal de media het wel doen.

Komend jaar kan bijna alleen maar minder worden. En zoveel geniale dingen kon ik Ten Hag niet op betrappen
remco k
 remco k - maandag 13 mei 2019 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 22:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Laatste eens, maar al zijn de supporters dat, zal de media het wel doen.

Komend jaar kan bijna alleen maar minder worden. En zoveel geniale dingen kon ik Ten Hag niet op betrappen
Uiteindelijk de gehele speelwijze waar we de credits voor krijgen. Aangepast aan de spelers die er zijn en uiteindelijkers er echt zijn zin doorgedreven en toch aangepast aan door naar bepaalde spelers te luisteren en ze er bij te betrekken.

Fantastisch dus in het bedenken en neerzetten van het eerste wedstrijd plan. Het bijsturen als het niet liep was niet bepaald succesvol en dat zal dus beter kunnen en moeten. Maar ook hij wordt steeds wijzer en meer ervaring.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 mei 2019 - 00:22   quote  deeplink  
Yep...

En de vraag of het met minder materiaal ook kan...
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2019 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 00:22 schreef Loetje het volgende:
Yep...

En de vraag of het met minder materiaal ook kan...
Ik denk dat hij dat al bewezen heeft, prestaties bij Utrecht waren ook niet mals toch, speelde toen ook prima voetbal met minder materiaal.

Komend seizoen zal de dynamiek op het veld een stukje anders worden, de grote regisseur is er dan niet meer en dat is echt de grootste verandering in het type voetbal dat je speelt met bijbehorend tactisch plan.

Misschien staan Blind en Marin komend seizoen wel naast elkaar ipv Schone en Frenkie dit seizoen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 14 mei 2019 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 22:16 schreef remco k het volgende:
Ten Hag moet gewoon blijven nu. Wederom laten zien hoe goed hij is.

Doelstellingen vanuit de supporters moeten echter wel realistisch blijven.
Ik zou vertrekken als ik bij me zelf weet dat ik niet goed genoeg zou zijn. Dus als hij blijft is hij overtuigd van zichzelf
guusje
 guusje - dinsdag 14 mei 2019 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 07:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Komend seizoen zal de dynamiek op het veld een stukje anders worden, de grote regisseur is er dan niet meer en dat is echt de grootste verandering in het type voetbal dat je speelt met bijbehorend tactisch plan.

Maar Remco, er kan toch weer een nieuwe regisseur opstaan?
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 mei 2019 - 12:02   quote  deeplink  
Daar is Marin voor gehaald.

En dat is nog geen De Jong, maar wel een fantastische speler waar nog heel veel rek in zit. Ik geloof daar wel in. Ben benieuwd wat er met Eiting en Schöne gebeurd en welke middenvelders er nog bij komen. Tevens heel benieuwd naar de opvolger van De Ligt en of Ajax de back positie gaat versterken...
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2019 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 11:31 schreef guusje het volgende:
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 07:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Komend seizoen zal de dynamiek op het veld een stukje anders worden, de grote regisseur is er dan niet meer en dat is echt de grootste verandering in het type voetbal dat je speelt met bijbehorend tactisch plan.

Maar Remco, er kan toch weer een nieuwe regisseur opstaan?
NIet op deze manier en niet met zo veel gemak en dominantie, een spelers zoals Frenkie komt eens in de zoveel tijd langs.

Dat getuige ook de loftrompet die de hele wereld over hem blaast, en het feit dat hij na 1 volledig seizoen voor 85 miljoen wordt weggekocht.

Maar uiteindelijk kan je overal overheen komen. We dachten ook dat we het tijdperk Eriksen Vertonghen Suarez enz enzo niet konden verbteren wat spelers betreft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 mei 2019 door remco k --
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2019 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 12:02 schreef Loetje het volgende:
Daar is Marin voor gehaald.

En dat is nog geen De Jong, maar wel een fantastische speler waar nog heel veel rek in zit. Ik geloof daar wel in. Ben benieuwd wat er met Eiting en Schöne gebeurd en welke middenvelders er nog bij komen. Tevens heel benieuwd naar de opvolger van De Ligt en of Ajax de back positie gaat versterken...
Ik denk echt dat Marin gehaald is voor de positie van Schone, en niet voor die van Frenkie..
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 mei 2019 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 12:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk echt dat Marin gehaald is voor de positie van Schone, en niet voor die van Frenkie..
Zou ik zonde vinden, want zijn kwaliteiten hebben veel meer wel van Frenkie dan van Schöne
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2019 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 13:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zou ik zonde vinden, want zijn kwaliteiten hebben veel meer wel van Frenkie dan van Schöne
Sorry, dat zie ik niet zo.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 mei 2019 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 13:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, dat zie ik niet zo.
Ik vind sowieso trouwens dat Schöne als die speelt, al verkeerd staat hoor. Maar Marin heeft in principe vrijwel alles wat Frenkie heeft, alleen nog op een minder niveau. Dingen al zien voor je het doet bijvoorbeeld. Dat doet Frenkie, maar Schöne niet. Tempo maken aan de bal idemdito. Vrijwel altijd vooruit ook. Het makkelijke opendraaien ook. Steekballen geven ook. Alleen in defensief opzicht heeft die wat weg van Schöne vind ik, oh en hij heeft een redelijke vrije trap.
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2019 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 13:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind sowieso trouwens dat Schöne als die speelt, al verkeerd staat hoor. Maar Marin heeft in principe vrijwel alles wat Frenkie heeft, alleen nog op een minder niveau. Dingen al zien voor je het doet bijvoorbeeld. Dat doet Frenkie, maar Schöne niet. Tempo maken aan de bal idemdito. Vrijwel altijd vooruit ook. Het makkelijke opendraaien ook. Steekballen geven ook. Alleen in defensief opzicht heeft die wat weg van Schöne vind ik, oh en hij heeft een redelijke vrije trap.
Als ik kijk naar Marin, dan zie ik niet de dingen die Frenkie heeft en meer de voetballer die Schone is, maar dan op een hoger tempo en niveau.

Ach, het middenveld zal er straks echt anders uit gaan zien. Zeer benieuwd of van de Beek ook vertrekt..
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 mei 2019 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 13:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Als ik kijk naar Marin, dan zie ik niet de dingen die Frenkie heeft en meer de voetballer die Schone is, maar dan op een hoger tempo en niveau.

Ach, het middenveld zal er straks echt anders uit gaan zien. Zeer benieuwd of van de Beek ook vertrekt..
Van de Beek is op een een of andere manier de enige op wie ik vertrouw dat die zal blijven.

Ben wel benieuwd als dat zo is, wie de 3e middenvelder wordt na hem en Marin... En of Ajax sowieso gaat versterken in de breedte van het middenveld. Ekkelenkamp en De Wit kun je echt onmogelijk iets over zeggen. Eiting weet ik niet wat ze er mee doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5172
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!









0.0251290