BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - donderdag 26 maart 2020 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2020 - 10:56 schreef Eide het volgende:
De ultieme komkommertijd.

Het uittenue van volgend seizoen lijkt lichtblauw te worden op basis van geruchten. Broek en shirt beide babyblauw zeg maar. Daarnaast heeft Ajax bevestigd dat er een derde tenue komt. Dat lijkt een zwart tenue te worden.
oke, komkommertijd... De hoogste tijd voor belangrijke zaken die onderbelicht blijven... :-)

Het uitshirt van Ajax... Het traditionele thuisshirt en tenue van Ajax is 100% het mooiste in de wereld, althans dat vind ik. En zoals we hier al gemerkt hebben... Smaken verschillen.

Het uitshirt en tenue is voor mij soms echt te gruwelijk lelijk om aan te kijken, zoals het ook weer dit jaar het geval is...

Nu wil ik jullie vragen naar jullie favoriete uitshirt / tenue?

Ik ben wel gecharmeerd van zwart... met rood (Amsterdam) of zwart met goud...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 maart 2020 door AkaS --
remco k
 remco k - donderdag 26 maart 2020 - 15:48   quote  deeplink  
Het groene shirt van 95/96 vind ik een van de mooiste shirts die we hebben gehad.
Eide
 Eide - donderdag 26 maart 2020 - 15:56   quote  deeplink  
De uittenues boeien mij eigenlijk totaal niet. Ik vind het thuistenue belangrijk. Dat prachtige shirt moet trouw zijn aan Ajax. Geen rare poespas maar mooi in eenvoud en traditie.

Uitshirts moeten wat mij betreft zo commercieel mogelijk zijn, zolang Ajax er maar aan verdient. Ik zal nooit of te nimmer de knip trekken voor een uitshirt, maar ik heb dan ook geen enkele emotionele band met uitkleding.
AkaS
 AkaS - donderdag 26 maart 2020 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2020 - 15:48 schreef remco k het volgende:
Het groene shirt van 95/96 vind ik een van de mooiste shirts die we hebben gehad.
Hahaha mooi vond ik het niet, maar wat een groot feest heb ik uit die tijd in mijn herinnering! :-)
AkaS
 AkaS - donderdag 26 maart 2020 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2020 - 15:56 schreef Eide het volgende:
De uittenues boeien mij eigenlijk totaal niet. Ik vind het thuistenue belangrijk. Dat prachtige shirt moet trouw zijn aan Ajax. Geen rare poespas maar mooi in eenvoud en traditie.

Uitshirts moeten wat mij betreft zo commercieel mogelijk zijn, zolang Ajax er maar aan verdient. Ik zal nooit of te nimmer de knip trekken voor een uitshirt, maar ik heb dan ook geen enkele emotionele band met uitkleding.
Ja, zoiets is het bij mij dus ook al vind ik wel dat bij Ajax een mooi uitshirt hoort. En hoe mooier hoe hoger de sales...
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 maart 2020 - 23:16   quote  deeplink  
ajax-uitshirt-2020-2021-kopen-online.jpg
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 maart 2020 - 23:17   quote  deeplink  
godverrek zo moest ik dus plaatjes plakken... haha... dit is het gelekte shirt
AkaS
 AkaS - vrijdag 27 maart 2020 - 09:58   quote  deeplink  
Dat is wel een mooi shirt nummer10!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 maart 2020 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2020 - 09:58 schreef AkaS het volgende:
Dat is wel een mooi shirt nummer10!
zal vast iets afwijken maar kan er meedoor indd !.. zat alleen gister nog tedenken welk jaar we ook met babyblauw hebben gespeelt en schoot me net tebinnen dat dit het team was met vdmeyde zlaten pienaar etc 2002 2003
Eide
 Eide - dinsdag 31 maart 2020 - 07:52   quote  deeplink  
KJH heeft z'n ontslagbrief binnen van Ajax. Zijn contract loopt af en wordt niet verlengd met dezelfde voorwaarden als nu. Ajax en KJH schijnen wel in gesprek te zijn.
Eide
 Eide - dinsdag 31 maart 2020 - 07:57   quote  deeplink  
Nico heeft gisteren in een interview aangegeven graag nog een stap te willen maken in zijn voetballeven. Een transfer lijkt dus voor de hand te liggen. Naar verluid heeft Ajax intresse in de 19-jarige Pablo Pérez van Sevilla als opvolger.
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 april 2020 - 12:30   quote  deeplink  
kjh kan blijven, mits hij salaris inleverd... mag van mij blijven overigens nog 1 seizoen en dan spitsen trainer worden bij ajax, denk dat hij bij geen enkele andere nl club alsnog gaat verdienen zoals bij ajax..
Eide
 Eide - woensdag 01 april 2020 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2020 - 12:30 schreef nummer10 het volgende:
kjh kan blijven, mits hij salaris inleverd... mag van mij blijven overigens nog 1 seizoen en dan spitsen trainer worden bij ajax, denk dat hij bij geen enkele andere nl club alsnog gaat verdienen zoals bij ajax..
Dat lijkt inderdaad het scenario met Klaas. Ik ben benieuwd of Familia-Castillo een contract gaat krijgen. Hij maakte op mij een goede indruk en zou ook een mogelijke vervanger voor Nico kunnen zijn. Idem eigenlijk met Botman die statistisch een van de beste centrale verdedigers van dit seizoen is.
Eide
 Eide - vrijdag 10 april 2020 - 17:57   quote  deeplink  
Het contract van Jan Vertonghen loopt af en er lijkt weinig beweging te zijn om Janthe te verlengen. Lijkt mij een buitenkansje voor Ajax. Dan is ook meteen een vertrek van Nico opgevangen omdat Blind eventueel als linksback kan spelen.
remco k
 remco k - vrijdag 10 april 2020 - 18:15   quote  deeplink  
Hij scheen toch al zo goed als rond te zijn met Inter?
Eide
 Eide - vrijdag 10 april 2020 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2020 - 18:15 schreef remco k het volgende:
Hij scheen toch al zo goed als rond te zijn met Inter?
Voorlopig is er nog niets getekent.
p111
 p111 - vrijdag 10 april 2020 - 21:21   quote  deeplink  
Laat Jan maar naar Inter gaan,sorry ik ga voor Castillo of een andere jong talent.Jan is een stuk minder geworden en 33 en een hoog salaris en geen restwaarde en een dikke deur voor een talent.
Pietje
 Pietje - maandag 13 april 2020 - 15:05   quote  deeplink  
Deportiva Alavés maakt geen gebruik van de koopoptie in de van Ajax gehuurde Lisandro Magallán, die dus terugkeert naar Ajax.
Eide
 Eide - maandag 13 april 2020 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2020 - 15:05 schreef Pietje het volgende:
Deportiva Alavés maakt geen gebruik van de koopoptie in de van Ajax gehuurde Lisandro Magallán, die dus terugkeert naar Ajax.
Als ik de FIFA moet geloven gaat de transferperiode helemaal niet open. Ik ben wel benieuwd wat daar nu het effect van gaat zijn. Ik ben ook benieuwd naar het plan van Ajax met Botman. Botman heeft bij Heerenveen gewoon een hartstikke goed seizoen gedraaid.
p111
 p111 - maandag 13 april 2020 - 16:10   quote  deeplink  
Nou ik vind wel dat Botman een kans verdiend,ik vind hem op dit moment zeker beter als Pirie.
Eide
 Eide - maandag 13 april 2020 - 16:17   quote  deeplink  
Pirie is echt vreselijk door de mand gezakt. Die heeft echt een verschrikkelijk slecht seizoen gedraaid bij Jong Ajax.
p111
 p111 - maandag 13 april 2020 - 18:34   quote  deeplink  
Ik moet eerlijk zeggen dat hij mij bij Heerenveen al niet opviel ik was verbaasd dat Ajax hem kocht.
Eide
 Eide - maandag 13 april 2020 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2020 - 18:34 schreef p111 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat hij mij bij Heerenveen al niet opviel ik was verbaasd dat Ajax hem kocht.
Dat Ajax zo'n jongen ophaalt is tot daar aan toe, maar voor 5 miljoen... holy hell.

Botman moest echt ervaring gaan opdoen in de Eredivisie. Te goed voor de Eerste Divisie maar was bij Ajax zoveelste keuze geweest achter Veltman, Martinez, Alvarez en (toen nog) Magallan (of misschien wel voor Magallan in de pikorde). Die verhuurperiode was dus prima.
p111
 p111 - maandag 13 april 2020 - 19:32   quote  deeplink  
Zeker maar Botman was mij al positief opgevallen bij jong Ajax.
AkaS
 AkaS - woensdag 22 april 2020 - 11:00   quote  deeplink  
Ik lees overal dat Donny van de Beek in de belangstelling staat van grote clubs. Maar telkens lees ik ook een maar....

Interesse tenzij... Pogba komt...
Interesse als Pogba gaat...

Interessant alternatief als....

Volgens mij moet Donny nog een jaartje bij Ajax knallen en wachten tot deze clubs hem gewoon willen hebben zonder mitsen en maren...

Het zou eeuwig zonde zijn als hij ergens in Spanje of waar dan ook op een reservebank weg loopt te kwijnen...

Aldus mijn bijdrage van de dag!
p111
 p111 - woensdag 22 april 2020 - 14:00   quote  deeplink  
Amen
Pietje
 Pietje - woensdag 22 april 2020 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2020 - 11:00 schreef AkaS het volgende:
Ik lees overal dat Donny van de Beek in de belangstelling staat van grote clubs. Maar telkens lees ik ook een maar....

Interesse tenzij... Pogba komt...
Interesse als Pogba gaat...

Interessant alternatief als....

Volgens mij moet Donny nog een jaartje bij Ajax knallen en wachten tot deze clubs hem gewoon willen hebben zonder mitsen en maren...

Het zou eeuwig zonde zijn als hij ergens in Spanje of waar dan ook op een reservebank weg loopt te kwijnen...

Aldus mijn bijdrage van de dag!
Hé AkaS. Het komt niet vaak voor, maar ik ben het volledig met je eens! :-)
Ik denk dat er sowieso weinig transfers te verwachten zijn door covid-19.
Niemand weet hoe het over een poosje zal gaan.
Ik verwacht dat Sonny volgend seizoen gewoon nog Ajacied is.
p111
 p111 - woensdag 22 april 2020 - 16:17   quote  deeplink  
He Pietje ik denk dat je Donny bedoeld,Sonny kan ik niet of je bedoelt Sonny Silooy maar die blijft wel.
Pietje
 Pietje - woensdag 22 april 2020 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2020 - 16:17 schreef p111 het volgende:
He Pietje ik denk dat je Donny bedoeld,Sonny kan ik niet of je bedoelt Sonny Silooy maar die blijft wel.
Haha. Ik bedoelde Donny inderdaad. Die hopeloos kleine lettertjes op mijn telefoon...
Eide
 Eide - dinsdag 28 april 2020 - 07:05   quote  deeplink  
Barca zou zich officieel hebben gemeldt bij Ajax voor Andre Onana. Dit meldt Mike Verweij op Twitter en in een betaald artikel van de Televaag.
AkaS
 AkaS - dinsdag 28 april 2020 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2020 - 14:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hé AkaS. Het komt niet vaak voor, maar ik ben het volledig met je eens! :-)
Ik denk dat er sowieso weinig transfers te verwachten zijn door covid-19.
Niemand weet hoe het over een poosje zal gaan.
Ik verwacht dat Sonny volgend seizoen gewoon nog Ajacied is.
Hoi Pietje, sorry voor de late reactie. Zou mooi zijn om het vaker met elkaar eens te zijn. En soms even botsen, dat houdt ons scherp hahahaha. Fijne dag vandaag.
AkaS
 AkaS - dinsdag 28 april 2020 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2020 - 07:05 schreef Eide het volgende:
Barca zou zich officieel hebben gemeldt bij Ajax voor Andre Onana. Dit meldt Mike Verweij op Twitter en in een betaald artikel van de Televaag.
Helaas is Onana niet te houden na zoveel jaren van trouwe dienst. Dus mocht het inderdaad waar zijn dan is het een mooie transfer voor hem die ik hem dubbel en dwars gun.

Maarja... wie moet deze puntenpakker dan vervangen..?
remco k
 remco k - dinsdag 28 april 2020 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2020 - 08:33 schreef AkaS het volgende:

[..]

Helaas is Onana niet te houden na zoveel jaren van trouwe dienst. Dus mocht het inderdaad waar zijn dan is het een mooie transfer voor hem die ik hem dubbel en dwars gun.

Maarja... wie moet deze puntenpakker dan vervangen..?
Geen idee. Toen onana Cilissen verving wisten we het ook niet. Onana was een grabbelaar bij Jong Ajax en niemand zag aankomen dat er voor hem gekozen zou worden.

Zo gaat het wel met meer spelers. Vaak komen de spelers door waar wij nog niet van gehoord hebben.
Pietje
 Pietje - dinsdag 28 april 2020 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2020 - 08:31 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hoi Pietje, sorry voor de late reactie. Zou mooi zijn om het vaker met elkaar eens te zijn. En soms even botsen, dat houdt ons scherp hahahaha. Fijne dag vandaag.
Haha. Komt goed! Jij ook een fijne dag.
p111
 p111 - dinsdag 28 april 2020 - 15:21   quote  deeplink  
Cilissen,is gewoon een betrouwbare goeie keeper die het bij Ajax prima heeft gedaan.
remco k
 remco k - dinsdag 28 april 2020 - 17:22   quote  deeplink  
Pff. Aub niet. Ik zou graag een keeper zien die weleens een punt pakt voor zijn team.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 28 april 2020 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2020 - 17:22 schreef remco k het volgende:
Pff. Aub niet. Ik zou graag een keeper zien die weleens een punt pakt voor zijn team.
lol hier sluit ik me bij aan.. jasper prima gozer maar niet ajax waardig, dat barca hem haalde vond ik al een raadsel..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 mei 2020 - 11:51   quote  deeplink  
Cilissen is betrouwbaar, jammer dat hij sinds Ajax niet echt meer gegroeid is maar is nog steeds de eerste keeper van het Nederlands Elftal dus laat maar komen.
Met een andere keeper neem ergens een risico...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 02 mei 2020 - 12:04   quote  deeplink  
Jasper heeft bij Barca veel te weinig gespeeld waardoor hij zich niet kon doorontwikkelen. Bij valencia heeft hij zich na zijn blessure toh weer teruggekokt tot een basisplaats.
Ik zeg laat maar komen als Onana echt wegggaat. Jasper is niet voor niets de nummer één van Nederland
remco k
 remco k - zaterdag 02 mei 2020 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 11:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Cilissen is betrouwbaar, jammer dat hij sinds Ajax niet echt meer gegroeid is maar is nog steeds de eerste keeper van het Nederlands Elftal dus laat maar komen.
Met een andere keeper neem ergens een risico...
Met Jasper ga je in kwaliteit gewoon flink inleveren. Nooit begrepen wat iemand überhaupt in een keeper ziet die nooit punten pakt.
Eide
 Eide - zaterdag 02 mei 2020 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 12:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Met Jasper ga je in kwaliteit gewoon flink inleveren. Nooit begrepen wat iemand überhaupt in een keeper ziet die nooit punten pakt.
Cillissen is veel beter dan jij hem krediet voor geeft. Neemt niet weg dat je met Onana altijd kwaliteit inlevert. De Boss behoort ondertussen tot de beste keepers ter wereld. Dat koop je niet zomaar terug. Ik ben benieuwd of Scherpen een kans krijgt of dat Ajax de markt op gaat.
Pietje
 Pietje - zaterdag 02 mei 2020 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 13:27 schreef Eide het volgende:

[..]

Cillissen is veel beter dan jij hem krediet voor geeft. Neemt niet weg dat je met Onana altijd kwaliteit inlevert. De Boss behoort ondertussen tot de beste keepers ter wereld. Dat koop je niet zomaar terug. Ik ben benieuwd of Scherpen een kans krijgt of dat Ajax de markt op gaat.
Maar André Onana is nog niet weg hoor ;)
Ik heb het zeer sterke vermoeden dat met het huidige coronavirus alles anders wordt wat betreft transfers. Veel clubs zijn in financiële nood, zelfs clubs al FC Barcelona heb ik gelezen, waarbij spelers, directie en alle andere werknemers fors salaris moeten inleveren. Dan is het niet heel moeilijk te voorspellen dat veel geplande transfers geen doorgang zullen vinden. Ik kijk dan ook niet raar op wanneer (onder andere) Onana het komende seizoen nog gewoon Ajacied is!
Eide
 Eide - zaterdag 02 mei 2020 - 14:42   quote  deeplink  
Het gerucht is dat Barca een keeper wil betrekken in de deal.
Pietje
 Pietje - zaterdag 02 mei 2020 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 14:42 schreef Eide het volgende:
Het gerucht is dat Barca een keeper wil betrekken in de deal.
Dat heb ik niet gehoord, maar ik geloof je direct hoor.
Overigens moet Ajax dat uiteraard ook wel willen. Ter Stegen zou ik best wel in de Johan Cruijff Arena willen zien ;)
Eide
 Eide - zaterdag 02 mei 2020 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 15:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gehoord, maar ik geloof je direct hoor.
Overigens moet Ajax dat uiteraard ook wel willen. Ter Stegen zou ik best wel in de Johan Cruijff Arena willen zien ;)
Ter Stegen schijnt te veel salaris te willen (18 miljoen per jaar). Barca zou een van de reservekeepers in de deal willen betrekken.
Pietje
 Pietje - zaterdag 02 mei 2020 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 15:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Ter Stegen schijnt te veel salaris te willen (18 miljoen per jaar). Barca zou een van de reservekeepers in de deal willen betrekken.
Wat betreft Ter Stegen was ik niet helemaal serieus. Die is voor Ajax onhaalbaar. Bovendien kan ik mij niet voorstellen dat hij naar Ajax zou willen komen.

Maar welke reservedoelman zou dat dan zijn? Het moet wel een keeper zijn die er meteen staat. Of Kjell Scherpen moet een kans krijgen. Bij Jong Ajax deed hij het prima. Bruno Varela gaat weer terug naar Portugal. En Dominik Kotarski ken ik onvoldoende.

Maar nogmaals, Ajax mag zelf ook wat eisen en daardoor is het voor mij lang niet zeker dat André Onana volgend seizoen geen Ajacied meer zal zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 mei 2020 door Pietje --
Eide
 Eide - zaterdag 02 mei 2020 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 15:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat betreft Ter Stegen was ik niet helemaal serieus. Die is voor Ajax onhaalbaar. Bovendien kan ik mij niet voorstellen dat hij naar Ajax zou willen komen.
Ik bedoel dat hij te duur is voor Barca. Het contract van Ter Stegen loopt namelijk af in 2022. Barca wil met Onana voorsorteren op een afscheid van Ter Stegen.

quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 15:31 schreef Pietje het volgende:
Maar welke reservedoelman zou dat dan zijn? Het moet wel een keeper zijn die er meteen staat. Of Kjell Scherpen moet een kans krijgen. Bij Jong Ajax deed hij het prima. Bruno Varela gaat weer terug naar Portugal. En Dominik Kotarski ken ik onvoldoende.

Maar nogmaals, Ajax mag zelf ook wat eisen en daardoor is het voor mij lang niet zeker dat André Onana volgend seizoen geen Ajacied meer zal zijn.
Kotarski vind ik vreselijk door de mand gevallen net als Varela. Ik vind El Maach en Scherpen de twee beste doelmannen bij Ajax op dit moment achter Onana.

Er wordt al langer geroepen dat Ajax Joel Drommel van FC Twente in de gaten houdt. Verder weet ik niet zomaar een keeper waar Ajax meteen beter van wordt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 02 mei 2020 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 17:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik bedoel dat hij te duur is voor Barca. Het contract van Ter Stegen loopt namelijk af in 2022. Barca wil met Onana voorsorteren op een afscheid van Ter Stegen.

[..]

Kotarski vind ik vreselijk door de mand gevallen net als Varela. Ik vind El Maach en Scherpen de twee beste doelmannen bij Ajax op dit moment achter Onana.

Er wordt al langer geroepen dat Ajax Joel Drommel van FC Twente in de gaten houdt. Verder weet ik niet zomaar een keeper waar Ajax meteen beter van wordt.
Scherpen? Alsjeblieft niet zeg! Pffff
Eide
 Eide - zaterdag 02 mei 2020 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 18:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Scherpen? Alsjeblieft niet zeg! Pffff
Ik vond hem bij Jong Ajax de beste keeper van het hele stel. Jij hebt moeite met die jongen omdat hij een aantal keer heeft gezegd dat hij feyenoordfan is. Dat boeit mij echt geen ene zak. De beste moet er staan of welke club hij dan in z'n hart heeft zal mij echt jeuken.

Alsof Theo Janssen nu Ajacied in hart en nieren was. Of Wesley Sneijder. Of nu Hakim Ziyech. Het zal mij echt jeuken. De beste moet er staan en van het keepersmateriaal wat Ajax NU onder contract heeft vind ik Scherpen de beste.

Eerlijk gezegd denk ik dat ook Scherpen te licht is voor Ajax 1, zeker in Europees verband, maar ik weet ook niet waar Ajax dan een betere kan oppikken.
remco k
 remco k - zaterdag 02 mei 2020 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 13:27 schreef Eide het volgende:

[..]

Cillissen is veel beter dan jij hem krediet voor geeft. Neemt niet weg dat je met Onana altijd kwaliteit inlevert. De Boss behoort ondertussen tot de beste keepers ter wereld. Dat koop je niet zomaar terug. Ik ben benieuwd of Scherpen een kans krijgt of dat Ajax de markt op gaat.
Dat mag je vinden. Hij is geen puntenpakker. Vermeer was dat in zijn Ajax tijd wel. Onana is dat ook, en ik begrijp prima dat Onana van een hele andere orde is. Maar het type keeper staat mij gewoon meer aan.

Cilissen is echt geen slechte keeper, maar ik was destijds blij dat hij verkocht werd, en was teleurgesteld dat hij Vermeer passeerde destijds.

Ik ben ook wel heel benieuwd naar de plannen van Ajax met de selectie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020









0.0203919