BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 19 mei 2019 - 10:07   quote  deeplink  
Doel:
André Onana
Bruno Varela
Dominik Kotarski
Kjell Scherpen

Verdediging
Sergino Dest
Daley Blind
Perr Schuurs
Kik Pierie
Nicolas Tagliafco
Lisandro Martinez
Joël Veltman
Noussair Mazraoui

Middenveld:
Hakim Ziyech
Donny van de Beek
Carel Eiting
Jurgen Ekkelenkamp
Razvan Marin
Ryan Gravenberch
Edson Alvarez
Siem de Jong

Aanval:
Klaas-Jan Huntelaar
Quinsy Promes
Lassina Traore
Dusan Tadic
David Neres
Zakaria Labyad
Ryan Babel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2020 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 19 mei 2019 - 16:27   quote  deeplink  
Ligt het aan mij, of oogt het middenveld tot nu toe heel broos?
remco k
 remco k - zondag 19 mei 2019 - 16:30   quote  deeplink  
Ik heb het vermoeden dat je Blind volgend seizoen tot middenvelder kan benoemen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 19 mei 2019 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2019 - 16:30 schreef remco k het volgende:
Ik heb het vermoeden dat je Blind volgend seizoen tot middenvelder kan benoemen.
Dit vermoeden heb ik ook, maar dat hangt een beetje van de invulling van Marin af.

Ook denk ik dat je Gravenberch bij de middenvelders kan zetten, Loetje.
JOOD
 JOOD - zondag 19 mei 2019 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2019 - 16:30 schreef remco k het volgende:
Ik heb het vermoeden dat je Blind volgend seizoen tot middenvelder kan benoemen.
Laten we het hopen! Blind op 6!
Loetje
 Loetje - zondag 19 mei 2019 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2019 - 16:30 schreef remco k het volgende:
Ik heb het vermoeden dat je Blind volgend seizoen tot middenvelder kan benoemen.
Dan zal er in het centrum aardig wat moeten gaan veranderen nog. Want neem aan dat Schuurs en Pierie naar jong gaan en De Ligt vertrekt. Daar redt je het gewoon niet mee dus neem aan dat dan er ook back ups moeten gaan komen en ben sowieso benieuwd wat Ajax met De Ligt gaat doen ...

Tevens vind ik het middenveld in de breedte dan nog steeds broos. Die jonkies zijn nog heel ver van het niveau waar ze heen moeten

Ergens vermoed ik dat er een van Tottenham gaat komen. Maar dat is enkel gebaseerd op gevoel
JOOD
 JOOD - zondag 19 mei 2019 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2019 - 16:27 schreef Loetje het volgende:
Ligt het aan mij, of oogt het middenveld tot nu toe heel broos?
Martinez is nog niet rond...
Loetje
 Loetje - zondag 19 mei 2019 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2019 - 16:35 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dit vermoeden heb ik ook, maar dat hangt een beetje van de invulling van Marin af.

Ook denk ik dat je Gravenberch bij de middenvelders kan zetten, Loetje.
Ga ik doen. Alles uit het hoofd vergeet je er wel eens eentje gap ;-)

Was Labyad ook vergeten
Loetje
 Loetje - zondag 19 mei 2019 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2019 - 16:38 schreef JOOD het volgende:

[..]

Martinez is nog niet rond...
Wel. Zelfs bevestigd door zijn club. Alleen medische keuring nog deze week.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 19 mei 2019 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2019 - 16:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ga ik doen. Alles uit het hoofd vergeet je er wel eens eentje gap ;-)

Was Labyad ook vergeten
Ik zou willen dat we Labyad konden vergeten.
Loetje
 Loetje - zondag 19 mei 2019 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2019 - 16:40 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik zou willen dat we Labyad konden vergeten.
Mijn god he, die kan er echt helemaal niks van. Zelfde geldt trouwens voor Kristensen. Alleen die toont tenminste nog inzet
JOOD
 JOOD - zondag 19 mei 2019 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2019 - 16:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wel. Zelfs bevestigd door zijn club. Alleen medische keuring nog deze week.
Heb je de link van ajax.nl?

Zo lang het daar niet op staat geloof ik er geen bal meer van...
Loetje
 Loetje - zondag 19 mei 2019 - 19:39   quote  deeplink  
Geloof wat je wilt. Zodra een club en zelfs een voorzitter van een club het bevestigd, geloof ik het. Wat jij doet moet je zelf weten
Eide
 Eide - zondag 19 mei 2019 - 23:42   quote  deeplink  
Het AD meldt dat Utrecht zich heeft gemeld voor Vaclav Cerny.
remco k
 remco k - maandag 20 mei 2019 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2019 - 16:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan zal er in het centrum aardig wat moeten gaan veranderen nog. Want neem aan dat Schuurs en Pierie naar jong gaan en De Ligt vertrekt. Daar redt je het gewoon niet mee dus neem aan dat dan er ook back ups moeten gaan komen en ben sowieso benieuwd wat Ajax met De Ligt gaat doen ...

Tevens vind ik het middenveld in de breedte dan nog steeds broos. Die jonkies zijn nog heel ver van het niveau waar ze heen moeten

Ergens vermoed ik dat er een van Tottenham gaat komen. Maar dat is enkel gebaseerd op gevoel
Ik denk niet dat Pierie naar jong gaat. Die jongen heeft geloof ik al 80+ wedstrijden voor Heerenveen gespeeld toch?
remco k
 remco k - maandag 20 mei 2019 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2019 - 19:30 schreef JOOD het volgende:

[..]

Heb je de link van ajax.nl?

Zo lang het daar niet op staat geloof ik er geen bal meer van...
Ja man. Zon club die hem verkoopt zet het voor de grap op de eigen site.
Loetje
 Loetje - maandag 20 mei 2019 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2019 - 08:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Pierie naar jong gaat. Die jongen heeft geloof ik al 80+ wedstrijden voor Heerenveen gespeeld toch?
Yep, maar wat was die dit jaar grotendeels mak hoor. Kleine periode gehad dat het goed ging maar meer was het niet. Daar wordt je nu echt nog niet sterker of gelijkwaardig van.
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 20 mei 2019 - 11:25   quote  deeplink  
Of Veldman, Labyad en Schöne nog wel goed zijn voor Ajax weet ik niet. Ik heb mijn twijfels.

Schöne zit nu op een leeftijd waardoor hij (vaak) het niveau / tempo niet meer aankan, en Veldman en Labyad hebben veel te weinig kwaliteit in huis om Ajax naar een hoger niveau te brengen.
p111
 p111 - maandag 20 mei 2019 - 11:25   quote  deeplink  
Pierie is in mijn ogen nog niet sterk genoeg voor basis en dat geld ook voor schuurs,ik ben benieuwd wie op de plek van de Ligt gaat spelen misschien Botman ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 mei 2019 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2019 - 08:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Pierie naar jong gaat. Die jongen heeft geloof ik al 80+ wedstrijden voor Heerenveen gespeeld toch?
Ik weet 99,9% zeker dat die in Jong in eerste instantie zijn wedstrijden gaat spelen, met de A-selectie meetraint en daar op de bank zit.
Eide
 Eide - maandag 20 mei 2019 - 11:44   quote  deeplink  
Lisandro Martinez is vanochtend aangekomen op Schiphol. Hij tekent vandaag of morgen.

D7AD6JrXkAAS8Fk.jpg
Eide
 Eide - maandag 20 mei 2019 - 11:46   quote  deeplink  
’Ajax-aanwinst heeft veel weg van Maxwell’

De nieuwste Ajax-aanwinst Lisandro Martinez (21) arriveert maandag vanuit Buenos Aires in Amsterdam. Nadat Ajax afgelopen week overeenstemming bereikte met zijn club Defensa y Justicia over de transfersom van naar verluidt zeven miljoen euro, is er inmiddels ook een akkoord met de linksback zelf. Na de medische keuring tekent de Argentijn een contract voor vier seizoenen met een optie voor nog één jaar.

Zuid-Amerika-kenner Grads Fühler, die met Ajax-hoofdscout Henk Veldmate samenwerkte bij FC Groningen, denkt dat de Amsterdammers weer een ’grote vis’ hebben binnengehaald. „Hij is voetballend een betere en slimmere versie van Nicolas Tagliafico”, trapt de scout af.

„Zijn techniek, zijn passing. Ondanks zijn geringe lengte (1,78 meter) speelt hij in Argentinië ook weleens centrale verdediger. Ik vind het een heel goede keuze van Ajax, omdat hij al twee, drie jaar écht top is in de Argentijnse competitie. Maar vooral omdat hij alle tijd krijgt om te acclimatiseren in Amsterdam. Tagliafico blijft immers nog een jaar. Net als Nico heeft Lisandro een drang naar voren. Alleen oogt het bij Tagliafico feller en agressiever, omdat dat zijn stijl is. Daar moet hij het van hebben. Dat gif miste Ajax, dus is die aankoop ook een prima match geweest.”

Toch vergelijkt Fühler Martinez liever met een andere oud-Ajacied dan met Tagliafico. „Nico werd weleens vergeleken met Maxwell, maar daar deed je Maxwell mee tekort. Hij was een stilist pur sang, Tagliafico meer een bijter. Maar Martinez heeft wel veel weg van Maxwell”, aldus Fühler.

„Marc Overmars heeft al genoeg complimenten gekregen, maar dit is wéér een prima aankoop van Ajax. Als de bedragen die ik lees (zeven miljoen euro, red.) kloppen, vind ik het een reële prijs. En in deze tijd is het voor een 21-jarige Argentijn die al een interland speelde zelfs heel goedkoop, denk ik.”

Martinez komt van Defensa y Justicia, de verrassende nummer twee van de Argentijnse Primera Division die boven Boca Juniors en River Plate eindigde. „Twee of drie jaar geleden zijn daar twee grote investeerders ingestapt”, aldus Fühler. „Het stelde weinig voor, zeker als je naar de accommodatie kijkt, die in de armste wijk van Buenos Aires ligt. Maar nu verkopen ze dus wel een speler aan Ajax.”

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 mei 2019 door Eide --
Eide
 Eide - maandag 20 mei 2019 - 11:48   quote  deeplink  
Nico blijft nog een jaartje, dus ik ben benieuwd hoe Ajax deze gozer gaat gebruiken. Naast Blind is niet logisch. Dan heb je twee kleine CV's, dat moet je niet willen. Nico blijft nog een jaartje dus linksback ligt ook niet voor de hand.

Misschien Mazraoui naar 6 en dan met deze vent en Nico de backposities invullen?
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 20 mei 2019 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2019 - 11:48 schreef Eide het volgende:
Nico blijft nog een jaartje, dus ik ben benieuwd hoe Ajax deze gozer gaat gebruiken. Naast Blind is niet logisch. Dan heb je twee kleine CV's, dat moet je niet willen. Nico blijft nog een jaartje dus linksback ligt ook niet voor de hand.

Misschien Mazraoui naar 6 en dan met deze vent en Nico de backposities invullen?
Ik denk dat Marin onze nieuwe 6 gaat worden met Schöne als back up. Veltman en Mazraoui zullen het uitvechten voor de rechtsback positie en Tagliafico zal linksback blijven met Martinez als back up. Martinez zal er niet direct staan denk ik.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 20 mei 2019 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2019 - 11:25 schreef p111 het volgende:
Pierie is in mijn ogen nog niet sterk genoeg voor basis en dat geld ook voor schuurs,ik ben benieuwd wie op de plek van de Ligt gaat spelen misschien Botman ?
Hier ben ik ook het meest benieuwd naar. Normaliter is een RCV ook rechtsbenig, dus Pierie zal daar niet komen, lijkt me. Ook Botman is linksbenig. De vraag is dan of Schuurs het al aan zou kunnen met Blind naast hem. Het zou me niet verbazen als ze die gok gewoon nemen.
remco k
 remco k - maandag 20 mei 2019 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2019 - 11:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Yep, maar wat was die dit jaar grotendeels mak hoor. Kleine periode gehad dat het goed ging maar meer was het niet. Daar wordt je nu echt nog niet sterker of gelijkwaardig van.
Je gaat er sowieso op achteruit. Gelijkwaardig of sterker dan de ligt is voor Ajax onmogelijk.
remco k
 remco k - maandag 20 mei 2019 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2019 - 11:48 schreef Eide het volgende:
Nico blijft nog een jaartje, dus ik ben benieuwd hoe Ajax deze gozer gaat gebruiken. Naast Blind is niet logisch. Dan heb je twee kleine CV's, dat moet je niet willen. Nico blijft nog een jaartje dus linksback ligt ook niet voor de hand.

Misschien Mazraoui naar 6 en dan met deze vent en Nico de backposities invullen?
Ik vermoed eerder blind naar het midden.

Je leest heel veel verschillende berichten over zijn positie. Je leest bijna meer dat het een centrale verdediger is dan een linksback.

Misschien gaat deze man wel samen met Veltman centraal spelen.
Loetje
 Loetje - maandag 20 mei 2019 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2019 - 13:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Je gaat er sowieso op achteruit. Gelijkwaardig of sterker dan de ligt is voor Ajax onmogelijk.
Klopt. Maar sterker als Pierie is sowieso mogelijk
aaadjuh
 aaadjuh - maandag 20 mei 2019 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2019 - 15:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klopt. Maar sterker als Pierie is sowieso mogelijk
Denk dat ze pas een directe vervanger voor de Ligt halen als hij ook echt verkocht is.
Brandje
 Brandje - maandag 20 mei 2019 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2019 - 15:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klopt. Maar sterker als Pierie is sowieso mogelijk
Ach geef die jongen een kans. Ik ben wel gecharmeerd van hem dus mag die het laten zien. In de eredivisie kan hij sowieso makkelijk mee. Aan de bal prima, mooie lange trap in de benen maar moet verdedigend harder worden maar je kan iemand die twee jaar basisspeler is niet bij JA droppen
Brandje
 Brandje - maandag 20 mei 2019 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2019 - 13:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vermoed eerder blind naar het midden.

Je leest heel veel verschillende berichten over zijn positie. Je leest bijna meer dat het een centrale verdediger is dan een linksback.

Misschien gaat deze man wel samen met Veltman centraal spelen.
Zullen we dat laatste aub niet doen
p111
 p111 - maandag 20 mei 2019 - 18:04   quote  deeplink  
Ik zie nog niet direct een goede oplossing als de Ligt verkocht is.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 20 mei 2019 - 20:10   quote  deeplink  
Martinez is binnen....

https://www.ajax.nl/streams/actueel/ajax-verzekert-zich-van-komst-argentijn-lisandro-martinez-.htm?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 mei 2019 door Ronald 1960 --
remco k
 remco k - dinsdag 21 mei 2019 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2019 - 15:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klopt. Maar sterker als Pierie is sowieso mogelijk
Zeker. Maar Ajax zou Ajax niet zijn als het ook gewoon weer met groeibrilliantjes gaat spelen.

De Ligt was ook niet zon geweldenaar totdat ie debuteerde. Zelfs naast sanchez riepen er heel veel mensen dat ie alleen goed speelde door sanchez.

Het blijft altijd koffiedik kijken. Misschien pakt zon Pierre het wel op en wordt hij naast Blind de grote man.
p111
 p111 - dinsdag 21 mei 2019 - 08:37   quote  deeplink  
Het probleem is dat je er heel snel al weer moet staan ivm voorronde CL.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 21 mei 2019 - 09:42   quote  deeplink  
Ik zie telkens de namen Pierie en Schruurs naast Blind voorbij komen voor de CV rol.
Zou een combi Magallan (r) en Martinez (l) ook kunnen? Blind zou ook een rol van Schone kunnen overnemen.
Zelf heeft Magallan mij nog niet kunnen bekoren, maar is nu wel aangepast aan onze cultuur en ik neem aan, als Ajax er 2 seizoenen over doet om hem te krijgen, dan kan hij wel wat toch? Kwestie van vertrouwen opbouwen lijkt mij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 mei 2019 door Eindhovense Ajaxfan --
Eide
 Eide - dinsdag 21 mei 2019 - 14:38   quote  deeplink  
Aardig dat je dat zegt. Hedwiges Maduro denkt dat Ajax met Martinez en Magallan centraal achterin gaat spelen en dat Blind doorschuift naar 6. Nous en Nico blijven de back en dan worden Van de Beek en Marin meer aanvallend ingestelde middenvelders.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 21 mei 2019 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 14:38 schreef Eide het volgende:
Aardig dat je dat zegt. Hedwiges Maduro denkt dat Ajax met Martinez en Magallan centraal achterin gaat spelen en dat Blind doorschuift naar 6. Nous en Nico blijven de back en dan worden Van de Beek en Marin meer aanvallend ingestelde middenvelders.
zou zo trainer kunnen worden.-)
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 21 mei 2019 - 15:47   quote  deeplink  
Laten we hopen dat Arsenal de finale verliest tegen Chelsea, dan komt Ajax in pot 2 terecht voor de CL. Dan moeten we ons natuurlijk nog wel plaatsen vie de voorronde, maar dat zou wel weer heel mooi zijn.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 21 mei 2019 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 14:38 schreef Eide het volgende:
Aardig dat je dat zegt. Hedwiges Maduro denkt dat Ajax met Martinez en Magallan centraal achterin gaat spelen en dat Blind doorschuift naar 6. Nous en Nico blijven de back en dan worden Van de Beek en Marin meer aanvallend ingestelde middenvelders.
Ik denk dat dit wel eens echt zou kunnen gebeuren, zou dat ook niet zo raar vinden
p111
 p111 - dinsdag 21 mei 2019 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 14:38 schreef Eide het volgende:
Aardig dat je dat zegt. Hedwiges Maduro denkt dat Ajax met Martinez en Magallan centraal achterin gaat spelen en dat Blind doorschuift naar 6. Nous en Nico blijven de back en dan worden Van de Beek en Marin meer aanvallend ingestelde middenvelders.
Dat zou prima zijn,maar ik heb toch het gevoel dat ze ook voor Odegaard gaan.Die zou eventueel ook nog op de rechterspits positie kunnen,ga er van uit dat Neres ook we gaat.
Eide
 Eide - dinsdag 21 mei 2019 - 17:23   quote  deeplink  
De enige bedenking die ik daarbij heb is dat Ten Hag min of meer 4-2-1-3 speelt. In die opstelling van Maduro komt Ajax in 4-1-2-3 te staan. Juist die twee controleurs, in de vorm van Schone en De Jong, lijkt Ajax veel te hebben gebracht. Nu kan het altijd dat Marin in een De Jong-actige rol komt, maar toch.

Als gezegd: Odegaard zie ik helemaal zitten, maar die bal ligt vooral bij Real Madrid.
remco k
 remco k - dinsdag 21 mei 2019 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 17:23 schreef Eide het volgende:
De enige bedenking die ik daarbij heb is dat Ten Hag min of meer 4-2-1-3 speelt. In die opstelling van Maduro komt Ajax in 4-1-2-3 te staan. Juist die twee controleurs, in de vorm van Schone en De Jong, lijkt Ajax veel te hebben gebracht. Nu kan het altijd dat Marin in een De Jong-actige rol komt, maar toch.

Als gezegd: Odegaard zie ik helemaal zitten, maar die bal ligt vooral bij Real Madrid.
Marin speelt nu veel box to box. Dat zou dus echt een prima optie zijn in de frenkie rol.
remco k
 remco k - dinsdag 21 mei 2019 - 19:52   quote  deeplink  
Neres en tagliafico overigens definitief geselecteerd voor de copa Amerika. Die missen we dus een flink deel.
p111
 p111 - dinsdag 21 mei 2019 - 23:06   quote  deeplink  
Vanavond weer even een magistrale Odegaard gezien !!!
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 22 mei 2019 - 08:52   quote  deeplink  
Al met al lijkt mij dat Ajax de goede weg is ingeslagen om nóg beter te worden in de komende jaren, dan als nu het geval is ! ! !

Ruim vooruit gezien en hopend, ben ik heel erg benieuwd hoe / waar Ajax in het jaar 2021 of 2022 ervoor staat op Europees niveau. Zowel sportief als financieel.

Mogelijk dat er vaker de kwart-, (of zelfs de halve) finale in de Champions League word(en) behaald. Maar dat Ajax goed bezig is, lijkt mij wel duidelijk.
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 mei 2019 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 14:38 schreef Eide het volgende:
Aardig dat je dat zegt. Hedwiges Maduro denkt dat Ajax met Martinez en Magallan centraal achterin gaat spelen en dat Blind doorschuift naar 6. Nous en Nico blijven de back en dan worden Van de Beek en Marin meer aanvallend ingestelde middenvelders.
argentijnse verdediging bijna... zie ik niet zo 1 2 3 gebeuren..
remco k
 remco k - woensdag 22 mei 2019 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 23:06 schreef p111 het volgende:
Vanavond weer even een magistrale Odegaard gezien !!!
Eens, echt heel erg goed.
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 mei 2019 - 09:55   quote  deeplink  
eredivisie op de schop... en europa deelnemers kunnen geld afstaan 5procent aan de rest ? dan ook dat plastic eruit
Eide
 Eide - woensdag 22 mei 2019 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 mei 2019 - 09:55 schreef nummer10 het volgende:
eredivisie op de schop... en europa deelnemers kunnen geld afstaan 5procent aan de rest ? dan ook dat plastic eruit
Nou ja, de veranderingen worden naar voren gehaald. De extra inkomsten gaan inderdaad in eerste aanleg naar clubs met natuurgras.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020









0.0072319