BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - vrijdag 07 februari 2020 - 15:59   quote  deeplink  
Hopelijk komen we er een beetje zonder kleerscheuren af deze maand.
remco k
 remco k - vrijdag 07 februari 2020 - 17:21   quote  deeplink  
Blind waarschijnlijk nog niet in de basis.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 07 februari 2020 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2020 - 17:21 schreef remco k het volgende:
Blind waarschijnlijk nog niet in de basis.
gaan we zien..
Eide
 Eide - vrijdag 07 februari 2020 - 22:46   quote  deeplink  
Bayern Munchen zou Sergino Dest aankomende zomer willen overnemen, aldus de Telegraaf. Bayern zou deze wintertransferperiode duidelijk nee op het rekest hebben gekregen, maar een zomerse overgang zou wel bespreekbaar zijn voor Ajax.

Edit: Overmars zou ondanks een bod van 20 miljoen nee hebben gezegd tegen een tussentijds vertrek. Dat is echt enorm veel geld voor een ventje die nog niet eens onbetwist basisspeler is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 februari 2020 door Eide --
remco k
 remco k - zaterdag 08 februari 2020 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2020 - 22:46 schreef Eide het volgende:
Bayern Munchen zou Sergino Dest aankomende zomer willen overnemen, aldus de Telegraaf. Bayern zou deze wintertransferperiode duidelijk nee op het rekest hebben gekregen, maar een zomerse overgang zou wel bespreekbaar zijn voor Ajax.

Edit: Overmars zou ondanks een bod van 20 miljoen nee hebben gezegd tegen een tussentijds vertrek. Dat is echt enorm veel geld voor een ventje die nog niet eens onbetwist basisspeler is.
En toch geeft het ook wel aan dat er een bepaald beleid gevoerd wordt.

Bergwijn ging voor een derde meer weg. Dat is echt een bizar klein verschil aangezien Bergwijn werd gezien als de onbetwiste topspeler van op voorhand onze grootste concurrent.

En waar ze in Eindhoven zielsgelukkig zijn met die transfer zegt Overmars gewoon nee voor een totaal niet gearriveerde speler. Sterker nog. Dest is het stempel talent eigenlijk nog niet eens ontgroeid.
Eide
 Eide - zaterdag 08 februari 2020 - 15:08   quote  deeplink  
Tegelijkertijd zegt het ook wel iets dat Bayern Munchen bereid is 20 mio voor Dest neer te tellen. Natuurlijk helpt het dat hij de Amerikaanse nationaliteit heeft (marketing) maar dan nog.
Eide
 Eide - zondag 09 februari 2020 - 22:12   quote  deeplink  
EtH heeft vandaag gezegd dat Ziyech er woensdag nog niet bij is, maar aankomende zondag waarschijnlijk wel.
Eide
 Eide - zondag 09 februari 2020 - 22:13   quote  deeplink  
Tevens heeft EtH ook gezegd dat Ajax de situatie rond Jan Vertonghen in de gaten houdt. Jantje heeft een aflopend contract in Londen.
nummer10
 nummer10 - zondag 09 februari 2020 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2020 - 22:13 schreef Eide het volgende:
Tevens heeft EtH ook gezegd dat Ajax de situatie rond Jan Vertonghen in de gaten houdt. Jantje heeft een aflopend contract in Londen.
is wat mij betreft welkom, alleen voor welke positie...tenzij blind vertrekt, maar eerlijk gezegt zie ik dat niet zo snel gebeuren na zijn hartspierontsteking.. of taqi moet vertrekken en blind moet dan uitwijken naar linksback waar die in oranje ook speelt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2020 door nummer10 --
Eide
 Eide - zondag 09 februari 2020 - 23:31   quote  deeplink  
Vergeet niet dat er ook fors aan Martinez getrokken zal gaan worden. Die kan zo aan de bak in Engeland of Spanje.
nummer10
 nummer10 - maandag 10 februari 2020 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2020 - 23:31 schreef Eide het volgende:
Vergeet niet dat er ook fors aan Martinez getrokken zal gaan worden. Die kan zo aan de bak in Engeland of Spanje.
absoluut ! cvm lb en lcv..
remco k
 remco k - maandag 10 februari 2020 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2020 - 22:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

is wat mij betreft welkom, alleen voor welke positie...tenzij blind vertrekt, maar eerlijk gezegt zie ik dat niet zo snel gebeuren na zijn hartspierontsteking.. of taqi moet vertrekken en blind moet dan uitwijken naar linksback waar die in oranje ook speelt..
Of blind gaat dan weer op het middenveld spelen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 10 februari 2020 - 16:52   quote  deeplink  
Vertonghen zou ik zeker welkom heten, Veltman is weg na dit seizoen, Martinez misschien ook wel en Blind kan idd op meerdere andere posities prima uit de voeten, dus dat komt wel goed.
nummer10
 nummer10 - maandag 10 februari 2020 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2020 - 15:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Of blind gaat dan weer op het middenveld spelen.
nou nee dankje... was prima in het tikkiebreed voetbal onder de boer, zie dit echter niet zitten met dit voetbal.. daarbij vonden wij schone daar te traag en blind is echt niet sneller
Eide
 Eide - maandag 10 februari 2020 - 19:41   quote  deeplink  
Ik vond Schone daar helemaal niet traag. Nou ja, qua loopsnelheid maar de handelingssnelheid van Lasse Schone was echt uitstekend. Dat is wat Daley Blind daar in z'n eerste periode bij Ajax ook bracht. Die ploeg ging goed draaien op het moment dat Blind CVM ging spelen in plaats van linksback.

Of Daley, na jarenlang CV te hebben gespeeld, nu nog de uitgelezen speler voor is weet ik niet. Feit is wel dat het wel degelijk uitmaakt wat voor snelheid je het over hebt. Daley is een slimme speler met een goede pass, dus in principe moet hij die CVM positie wel aankunnen.
nummer10
 nummer10 - maandag 10 februari 2020 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2020 - 19:41 schreef Eide het volgende:
Ik vond Schone daar helemaal niet traag. Nou ja, qua loopsnelheid maar de handelingssnelheid van Lasse Schone was echt uitstekend. Dat is wat Daley Blind daar in z'n eerste periode bij Ajax ook bracht. Die ploeg ging goed draaien op het moment dat Blind CVM ging spelen in plaats van linksback.

Of Daley, na jarenlang CV te hebben gespeeld, nu nog de uitgelezen speler voor is weet ik niet. Feit is wel dat het wel degelijk uitmaakt wat voor snelheid je het over hebt. Daley is een slimme speler met een goede pass, dus in principe moet hij die CVM positie wel aankunnen.
ik denk dat het middenveld tesnel voor hem gaat nu tenopzichte van toen, maar goed dus is nog helemaal niet aan de orde natuurlijk.. ik vermoed wel dat blind blijft en dat de basis een nieuwe rechtsback word en schuurs en blind centraal de basis is straks..
p111
 p111 - maandag 10 februari 2020 - 21:48   quote  deeplink  
Blind is gewoon een klasse beter als Schone ooit was en zal worden.
remco k
 remco k - dinsdag 11 februari 2020 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2020 - 19:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nou nee dankje... was prima in het tikkiebreed voetbal onder de boer, zie dit echter niet zitten met dit voetbal.. daarbij vonden wij schone daar te traag en blind is echt niet sneller
Qua handelings snelheid was Schöne daar helemaal niet traag.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 11 februari 2020 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2020 - 08:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Qua handelings snelheid was Schöne daar helemaal niet traag.
qua rennen... maar blind is niet sneller
remco k
 remco k - dinsdag 11 februari 2020 - 10:08   quote  deeplink  
Ik vraag me van sommigen weleens af of ze hun eigen meningen van een tijd terug nog wel weten.

Je zou voor de grap eens wat terug moeten gaan lezen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 11 februari 2020 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2020 - 10:08 schreef remco k het volgende:
Ik vraag me van sommigen weleens af of ze hun eigen meningen van een tijd terug nog wel weten.

Je zou voor de grap eens wat terug moeten gaan lezen.
dat kan maar blind op het middenveld is nooit mijn keus geweest... sterker nog ik wou graag schone behouden
p111
 p111 - woensdag 12 februari 2020 - 10:06   quote  deeplink  
Iedereen moet is accepteren dat voetballers boven de dertig minder worden,ze worden blessure gevoeliger,de snelheid word minder de honger word minder, wel kunnen ze dan een extra bijdrage zijn in leiderschap en jonge spelers in het veld coachen wat ook belangrijk is.Maar je moet wel opletten dat je daar niet te veel spelers van in je team hebt.Ik lees nu constant over een terugkeer van Jan Vertongen naar Ajax,wat moeten wij met een speler van 33 terwijl wij zoveel goede jeugdspelers hebben en hij ook voor Tottenham geen basis meer is. En we hebben ook al genoeg routine met Blind/Tadic/Huntelaar/Babel dat is meer als genoeg.Ook Barcelona is er achter gekomen dat ze te laat hebben door geselecteerd met teveel routine jongens waar de sleet op zit,Messi .32/Rakatich 31/Pique.33/Busquets 31/Alba 30/Vidal 32/Suarez 33 ze draaien minder als voorgaande jaren.Dus wij moeten bij Aax stoppen met nog meer oude jongens terug te willen,we hebben er genoeg en ik vind zelfs dat aan het eind van dit seizoen onze geweldige Klaas jan en Babel weg moeten dan hou je Tadic en Blind over als routine.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 februari 2020 door p111 --
Eide
 Eide - woensdag 12 februari 2020 - 14:24   quote  deeplink  
Hakim Ziyech verruilt Ajax voor Chelsea

Hakim Ziyech is bezig aan zijn laatste maanden als speler van Ajax. De 26-jarige technicus zal binnenkort een contract tekenen bij het Engelse Chelsea. Ziyech staat al langere tijd op de radar van de Londense club. Chelsea meldde zich in januari met bod bij Ajax voor een wintertransfer, maar de Amsterdamse clubleiding wilde tussentijds geen basisspelers laten vertrekken. Chelsea gaf echter niet op en deed begin deze week opnieuw een poging.

Dat resulteerde in een deal tussen beide clubs, waarbij Ajax ruim 40 miljoen euro zal ontvangen, mogelijk nog oplopend met bonussen. De verwachting is dat Ziyech op korte termijn zijn handtekening zal zetten.

De Marokkaanse spelverdeler, die momenteel revalideert van een kuitblessure, wordt al langere begeerd door buitenlandse topclubs. Zo was hij in het recente verleden nog dichtbij een overgang naar AS Roma, terwijl afgelopen zomer Sevilla hem wilde halen. Ziyech was echter heel kieskeurig en wilde alleen bij Ajax vertrekken als het totale plaatje zou kloppen. Dat is nu met Chelsea het geval.

Bron
Eide
 Eide - woensdag 12 februari 2020 - 14:25   quote  deeplink  
Het gaat op dit moment kennelijk om een mondeling akkoord tussen de clubs voor een totaalbedrag van rond de 45 miljoen euro.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 12 februari 2020 - 14:39   quote  deeplink  
Het is die jongen van harte gegund.
Maar pfoeh, hoe gaan we dat opvangen?
Loetje
 Loetje - woensdag 12 februari 2020 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2020 - 14:24 schreef Eide het volgende:
Hakim Ziyech verruilt Ajax voor Chelsea

Hakim Ziyech is bezig aan zijn laatste maanden als speler van Ajax. De 26-jarige technicus zal binnenkort een contract tekenen bij het Engelse Chelsea. Ziyech staat al langere tijd op de radar van de Londense club. Chelsea meldde zich in januari met bod bij Ajax voor een wintertransfer, maar de Amsterdamse clubleiding wilde tussentijds geen basisspelers laten vertrekken. Chelsea gaf echter niet op en deed begin deze week opnieuw een poging.

Dat resulteerde in een deal tussen beide clubs, waarbij Ajax ruim 40 miljoen euro zal ontvangen, mogelijk nog oplopend met bonussen. De verwachting is dat Ziyech op korte termijn zijn handtekening zal zetten.

De Marokkaanse spelverdeler, die momenteel revalideert van een kuitblessure, wordt al langere begeerd door buitenlandse topclubs. Zo was hij in het recente verleden nog dichtbij een overgang naar AS Roma, terwijl afgelopen zomer Sevilla hem wilde halen. Ziyech was echter heel kieskeurig en wilde alleen bij Ajax vertrekken als het totale plaatje zou kloppen. Dat is nu met Chelsea het geval.

Bron
Als het klopt, dit hou je niet tegen.

Ik vind dat Ziyech, net als destijds Suárez nog behoorlijk lang bij Ajax is gebleven en dat is al uniek.

Wel krijgt Overmars een hels karwei om hier een adequate vervanger voor te vinden.

En als ik Ten Hag was, stopte ik na dit seizoen. Wordt totaal opnieuw bouwen
Eide
 Eide - woensdag 12 februari 2020 - 15:04   quote  deeplink  
Zeker, en 45 miljoen klinkt leuk, maar netto blijft daar wel aanzienlijk minder van over. Ajax verdiende van 2009/10 t/m 2018/19 €133.389.000 aan transfers op basis van de jaarcijfers. Daar moet dan nog vennootschapsbelasting vanaf, wat hier nog een forse hap vanaf haalt.

Het gaat in deze op de vergoedingssommen zoals deze op de balans staan. Het ‘resultaat vergoedingssommen’ bestaat uit de verkoopopbrengsten min de afschrijving op de aangekochte selectie.

Het is dus niet dat Ajax nu weer 45 miljoen heeft om plat te slaan op de transfermarkt. En dan een geschikte vervanger vinden is een buitengewoon moeilijke klus.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 februari 2020 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2020 - 15:04 schreef Eide het volgende:
Zeker, en 45 miljoen klinkt leuk, maar netto blijft daar wel aanzienlijk minder van over. Ajax verdiende van 2009/10 t/m 2018/19 €133.389.000 aan transfers op basis van de jaarcijfers. Daar moet dan nog vennootschapsbelasting vanaf, wat hier nog een forse hap vanaf haalt.

Het gaat in deze op de vergoedingssommen zoals deze op de balans staan. Het ‘resultaat vergoedingssommen’ bestaat uit de verkoopopbrengsten min de afschrijving op de aangekochte selectie.

Het is dus niet dat Ajax nu weer 45 miljoen heeft om plat te slaan op de transfermarkt. En dan een geschikte vervanger vinden is een buitengewoon moeilijke klus.
Sowieso is een gelijkwaardige type onmogelijk. Maar dat er een creatief brein op het middenveld hoort, ziet iedereen.
Eide
 Eide - woensdag 12 februari 2020 - 15:33   quote  deeplink  
Helemaal mee eens.
p111
 p111 - woensdag 12 februari 2020 - 15:48   quote  deeplink  
Nou hij heeft het verdiend,maar inderdaad dit wordt lastig jammer dat Odegaard ons is ontglipt.
Een lijstje met zijn vervanger zal heel wat discussie opleveren.Ik zou niet snel effe een vervanger kunnen opnoemen.
JV
 JV - woensdag 12 februari 2020 - 18:43   quote  deeplink  
Nou ik zou zeggen stengs evt ittharan beide nl elftal spelers die het ongetwijfeld gaan maken
Kosten 25 miljoen
Eide
 Eide - woensdag 12 februari 2020 - 20:08   quote  deeplink  
Stengs zou eventueel een mooie optie zijn.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 12 februari 2020 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2020 - 20:08 schreef Eide het volgende:
Stengs zou eventueel een mooie optie zijn.
Alleen zal AZ een bedrag willen ontvangen dat Ajax nooit gaat betalen.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 februari 2020 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2020 - 20:18 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Alleen zal AZ een bedrag willen ontvangen dat Ajax nooit gaat betalen.
Waarschijnlijk verkoopt AZ überhaupt niet aan Ajax.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 februari 2020 - 20:34   quote  deeplink  
Overigens vind ik Stengs al sinds december helemaal niet zo geweldig meer.
Eide
 Eide - woensdag 12 februari 2020 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2020 - 20:18 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Alleen zal AZ een bedrag willen ontvangen dat Ajax nooit gaat betalen.
Ik denk dat ze elkaar wel kunnen vinden als de speler echt graag wil. De vraag is wat jongens als Stengs willen. Gaan ze voor het "Ziyech-traject" met een geleidelijke weg richting de top, of willen ze meteen in de diepe springen?
Eide
 Eide - woensdag 12 februari 2020 - 20:37   quote  deeplink  
Over Ziyech;
Volgens Mike Verweij is de relatief lage transfersom het resultaat van afspraken tussen Overmars en Ziyech.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 februari 2020 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2020 - 20:37 schreef Eide het volgende:
Over Ziyech;
Volgens Mike Verweij is de relatief lage transfersom het resultaat van afspraken tussen Overmars en Ziyech.
Iets wat Overmars al aan had gegeven. Zal voor meer spelers gelden
remco k
 remco k - woensdag 12 februari 2020 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2020 - 20:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Iets wat Overmars al aan had gegeven. Zal voor meer spelers gelden
En ook een hele logische afspraak.
Eide
 Eide - woensdag 12 februari 2020 - 23:10   quote  deeplink  
Ik ben gewoon echt heel blij dat Blind en Ziyech terug zijn. Die gaan we de aankomende weken echt vreselijk hard nodig hebben.
p111
 p111 - woensdag 12 februari 2020 - 23:20   quote  deeplink  
Mooie uitslag,en geweldig dat Blind en Ziyech terug zijn.
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 februari 2020 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 februari 2020 - 20:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Iets wat Overmars al aan had gegeven. Zal voor meer spelers gelden
en dan toch nog 45 mil ipv 30 wat in zijn oude contract stond..
Eide
 Eide - donderdag 13 februari 2020 - 15:58   quote  deeplink  
Het is al officieel: Ziyech verruilt Ajax na dit seizoen voor Chelsea. De transfersom bedraagt 40 miljoen euro vast en hier kan nog een bonus bovenop komen van 4 miljoen euro.
Eide
 Eide - zaterdag 15 februari 2020 - 08:43   quote  deeplink  
Ajax hengelt Antony binnen voor nieuw transferrecord

Antony Matheus dos Santos komt dan toch naar Ajax. De Amsterdammers hebben een akkoord bereikt met Sao Paulo over de transfer van de 19-jarige Braziliaan.

Ajax zette in januari nog in op een wintertransfer, maar beide clubs kwamen destijds niet tot een akkoord. Marc Overmars gaf ook na de transferdeadline echter niet op en de gesprekken met de Braziliaanse topclub raakten deze week in een stroomversnelling.

Antony, die als een groot talent te boek staat en ook werd begeerd door Borussia Dortmund en Manchester City, maakt komende zomer de overstap naar Ajax. De linksbenige aanvaller speelt vanaf de rechterflank en komt onder meer uit voor het Olympisch elftal van Brazilië.

Volgens Braziliaanse media verbreken de Amsterdammers met de komst van Antony een transferrecord. Het talent komt voor 20 miljoen euro over van de Braziliaanse topclub, waarbij het bedrag door bonussen nog kan oplopen tot 25 miljoen euro. Antony treedt met zijn transfer in de voetsporen van David Neres, die drie jaar geleden de overstap maakte van Sao Paulo naar Ajax.

Bron

Het zou gaan om 20 miljoen euro vast, 5 miljoen aan mogelijke bonussen en 5 miljoen om de transfervergoeding op Neres af te kopen. Anderen stellen een vaste transfersom van €16 miljoen, €6 miljoen variabel bij een X aantal goals, 20% doorverkoop op David Neres is afgekocht voor €7 miljoen. Op Antony zit wederom een 20% doorverkoop op bedrag boven de initiele €16 miljoen. Wat giswerk over de exacte constructie, maar je komt linksom of rechtsom rond de 30 miljoen uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 februari 2020 door Eide --
Eide
 Eide - zaterdag 15 februari 2020 - 11:16   quote  deeplink  
Ajax schijnt 3.5 jaar met Antony bezig te zijn geweest vanaf de eerste tip. Tientallen scoutingrapporten en nu dus uiteindelijk een akkoord.

Antony is een kleine (172cm) behendige linkspoot die als linker- of rechter vleugelaanvaller uit de voeten kan. Hij speelt bij zijn club en de Braziliaanse jeugdelftallen rechtsbuiten op een manier die doet denken aan hoe Ziyech dat invult. Veel indraaiende ballen richting de tweede paal en steekpasjes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 februari 2020 door Eide --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 15 februari 2020 - 12:25   quote  deeplink  
lijkt me een mooie voetballerz echter is dit een opvolger van ziyech, of neres.. want als neres blijft word het voorin wel erg vol, en hebben we nog geen creatieve 10... kan tadic hier ook spelen overigens ?

voorin, promes neres tadic traore anthony en dan de aankomende talenten nog.. lang brobbey en zo nog een paar.. dus had liever een echte creatieve 10 zien komen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 februari 2020 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 februari 2020 - 16:12   quote  deeplink  
Danny Blind heeft zojuist bevestigd dat het nagenoeg rond is met Anthony. Hij zou de opvolger moeten zijn van Ziyech, maar heeft tijd nodig. Ook is het een heel ander type speler, zo klonk het. Of er dus meer gaat komen en deze man puur naar de vleugel gaat, weet ik dus niet.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 15 februari 2020 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2020 - 16:12 schreef Loetje het volgende:
Danny Blind heeft zojuist bevestigd dat het nagenoeg rond is met Anthony. Hij zou de opvolger moeten zijn van Ziyech, maar heeft tijd nodig. Ook is het een heel ander type speler, zo klonk het. Of er dus meer gaat komen en deze man puur naar de vleugel gaat, weet ik dus niet.
zie hem graag komen hoor, vraag me enkel af dan waar aangezien ziyech 10 speelde toen iedereem fit was.. stel dat neres blijft en promes en tadic troare.. waar wil je hem dan laten of 1 van de anderen..
Eide
 Eide - zaterdag 15 februari 2020 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2020 - 16:12 schreef Loetje het volgende:
Danny Blind heeft zojuist bevestigd dat het nagenoeg rond is met Anthony. Hij zou de opvolger moeten zijn van Ziyech, maar heeft tijd nodig. Ook is het een heel ander type speler, zo klonk het. Of er dus meer gaat komen en deze man puur naar de vleugel gaat, weet ik dus niet.
De clubs zijn eruit, nu een kwestie van een persoonlijk akkoord lijkt mij.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 februari 2020 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2020 - 19:54 schreef Eide het volgende:

[..]

De clubs zijn eruit, nu een kwestie van een persoonlijk akkoord lijkt mij.
Dat zou normaal gesproken de formule inderdaad moeten zijn

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020









0.0177500