BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 januari 2020 - 17:21   quote  deeplink  
lang dus misschien op huurbasis weg lees ik nu net... dan is dat het einde van lang vrees ik...
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 januari 2020 - 17:24   quote  deeplink  
wat vinden we van onze nieuwesponsor ?
p111
 p111 - woensdag 15 januari 2020 - 17:33   quote  deeplink  
Oke Lang verbaasd mij niks zoals ik al vaker heb gemeld had ik al mijn twijfels over Lang in Ajax 1.Ik vind dat hij technisch te kort komt,kan niet mee in het korte snelle combinatie spel.
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 januari 2020 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2020 - 17:33 schreef p111 het volgende:
Oke Lang verbaasd mij niks zoals ik al vaker heb gemeld had ik al mijn twijfels over Lang in Ajax 1.Ik vind dat hij technisch te kort komt,kan niet mee in het korte snelle combinatie spel.
gewogen en telicht bevonden, vandaar babel dus.. en dat unuvar minuten gemaakt heeft wss
Eide
 Eide - woensdag 15 januari 2020 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2020 - 17:24 schreef nummer10 het volgende:
wat vinden we van onze nieuwesponsor ?
Meh, straks 5 sponsoren op het shirt en dan ook nog 2 op de broek?

Wel een mooi bedrag en aardige plek voor een trainingskamp.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2020 door Eide --
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 januari 2020 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2020 - 18:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Meh, straks 5 sponsoren op het shirt en dan ook nog 2 op de broek?

Wel een mooi bedrag en aardige plek voor een trainingskamp.
mee eens hoor... vind het zelf maar niks al die rommel op het shirt, commercieel gezien natuurlijk wel een goede deal..
Loetje
 Loetje - woensdag 15 januari 2020 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2020 - 15:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

Loetje, de tijd die jij in het forum investeert is jouw keuze. En iedereen heeft zijn eigen reden om op dit forum actief te zijn. Ik vind je een aardige kerel maar jouw reden om hier aanwezig te zijn mag een andere zijn dan die van mij.

Voor mij persoonlijk is het een uitlaatklep voor zaken waar ik geen invloed op hem en mij enorm irriteren ten aanzien van Ajax.

Als het goed gaat, geniet ik met volle teugen. En uiteindelijk ben ik een enorme fan en juist daarom baal ik van een Veltman omdat ik er heilig van overtuigt ben dat wij zonder hem betere resultaten boeken.
Ik zeg volgens mij helemaal nergens dat iedereen voor dezelfde reden hier moet zijn, anders moet je dat toch eens even naar voren halen.

Een mening is harstikke prima, volgens mij ook geschreven. Maar 100x hetzelfde, 100x topics verneuken om diezelfde dingen terwijl het niet eens de discussie is... Nee, dat is verre van tof.

En dan alleen maar aan komen kakken om te zeiken en nooit wat positiefs melden, tsja ik stoor me daar aan en dat is ook niks meer dan een mening.

Als je Ajax niet zou volgen en alleen hier zou meelezen, zou je zeggen dat we in een inktzwarte crisis zitten.
Loetje
 Loetje - woensdag 15 januari 2020 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2020 - 17:33 schreef p111 het volgende:
Oke Lang verbaasd mij niks zoals ik al vaker heb gemeld had ik al mijn twijfels over Lang in Ajax 1.Ik vind dat hij technisch te kort komt,kan niet mee in het korte snelle combinatie spel.
Ik vind hem ook nog niet geweldig, anderzijds zijn Labyad en Neres nog niet terug, haal je Babel en mag Lang nu gaan. Ik had dan echt gewacht tot de laatste week van januari zodat je zeker was van Neres.
Eide
 Eide - woensdag 15 januari 2020 - 20:58   quote  deeplink  
Ik denk dat een verhuurbeurt voor Lang niet gek is. Hij is soms onnavolgbaar, maar toch ook veel te vaak totaal afwezig. Een ploeg als Utrecht of Heracles zou goed voor hem zijn, of zelfs RKC, bij Fredje Grim.
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 januari 2020 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2020 - 20:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zeg volgens mij helemaal nergens dat iedereen voor dezelfde reden hier moet zijn, anders moet je dat toch eens even naar voren halen.

Een mening is harstikke prima, volgens mij ook geschreven. Maar 100x hetzelfde, 100x topics verneuken om diezelfde dingen terwijl het niet eens de discussie is... Nee, dat is verre van tof.

En dan alleen maar aan komen kakken om te zeiken en nooit wat positiefs melden, tsja ik stoor me daar aan en dat is ook niks meer dan een mening.

Als je Ajax niet zou volgen en alleen hier zou meelezen, zou je zeggen dat we in een inktzwarte crisis zitten.
als het goed gaat pak ik een extra biertje en is het gezellig hier.. als een speler wederom iets verneukt wil ik mij gal spugen... daarbij vorige keer zeker wel iets positiefs neergezet, niet vaak.. maar gebeurt wel ;) en absoluut niet denken dat ik je topics niet waarder want dat zou onzin zijn, lees ze altijd met plezier en de negatieve reacties zijn dan ook zeker niet om je topics kapot temaken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2020 door nummer10 --
Eide
 Eide - woensdag 15 januari 2020 - 22:55   quote  deeplink  
De moraal van het verhaal is dat cynisme gewoon weinig brengt anders dan veel zure gezichten. Dat werkt alle kanten op. Iets minder fel soms ook misschien, hoewel ik dat de laatste tijd eigenlijk best vindt meevallen.

En nu weer on-topic voordat ik boos wordt op jullie allemaal. ;)
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 januari 2020 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2020 - 22:55 schreef Eide het volgende:
De moraal van het verhaal is dat cynisme gewoon weinig brengt anders dan veel zure gezichten. Dat werkt alle kanten op. Iets minder fel soms ook misschien, hoewel ik dat de laatste tijd eigenlijk best vindt meevallen.

En nu weer on-topic voordat ik boos wordt op jullie allemaal. ;)
en dat kunnen we niet hebben een boze eide... :P ontopic, denk dat het verhuur van lang ook wel temaken heeft met zijn houding in de bekende wedstrijd waar die op zijn flikker krijgt...
remco k
 remco k - donderdag 16 januari 2020 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2020 - 20:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de helft van 5 actieve mensen... wauw... daarbij als ik kritiek wil hebben op tenhag of veltman of wie ook maak ik dat altijd zelf nog uit.. jullie snappen ook dat er heeeeel veel mensen weg zijn gegaan van het forum door jullie betweterigheid toch en daarom bijna niemand meer actief is... en nee nogmaals, niet negatief.. kritisch waarom bepaalde mensen nog steeds spelen... en geloof me, er zijn er heeeeel veel die precies zodenken, alleen hier niet zitten maar op de meer actieve forums..
Kerel, je moet het uiteraard allemaal lekker zelf weten.

En het is hier juist weer een hele tijd veel drukker geweest dan anders, totdat.............
remco k
 remco k - donderdag 16 januari 2020 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2020 - 22:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kijk loetje, jij vind dat niet zijn schuld dan perse, maar ik dan wel.. ieder zijn mening toch ? als jij dan zegt van nee dat komt daar en daardoor en ik ga er niet inmee is het dan perse azijnzeiken omdat ik jouw mening niet heb ? of is het omdat ik veltman afbrand omdat ik hem tekort vind komen en gewoon te slecht vind.. geloof me er zijn meer tegenstanders dan voorstanders, dat er hier op het forum anders overgedacht word... tjah.. als ik echt over alles negatief was, had ik er wel meer afgebrand.. net zoals ziyech hier heel veel is afgebrand en zo nog vele andere spelers door andere personen.. maar zal bij de eerst volgende pot ook als veltman wederom iets doms doet hem een veer in zijn reet steken om het gezellig te houden..
zelfs als je het 100 keer zou doen is het nog geen azijnzeiken, als daar dan ook ooit eens iets positiefs tegenover zou staan, maar bij jou zijn 999 van de 1000 berichten gezeur, gezever of gezeik.
remco k
 remco k - donderdag 16 januari 2020 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2020 - 23:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nu maak je alleen 1 fout... ben nooit negatief geweest op de personen op het forum (alleen dat remco een zakenmannetje is maar is niet perse een aanval of negatief, dat is die ook en dat is prima) en dat heb ik wel eens anders gezien hier, wat ik erger vind dan wel een paar spelers afbranden, dolberg en veltman, dejong.. een aantal waarik never nooit wat in heb gezien... what a crime.. wel grappig overigens dat je mij nog niet zolang geleden wou bellen over het eea.. misschien word dat eens tijd, en ja misschien typ ik het hier compleet verkeerd hoe ik erover denk en vatten jullie het verkeerd op.. dat is het nadeel van typen, net als met whatsapp kunnen dingen verkeerd/anders overkomen..
Nee hoor ben ik totaal niet. Je kent me niet eens.
nummer10
 nummer10 - donderdag 16 januari 2020 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2020 - 11:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel, je moet het uiteraard allemaal lekker zelf weten.

En het is hier juist weer een hele tijd veel drukker geweest dan anders, totdat.............
totdat het beter ging... toen het slecht ging waren er veel meer negatieve noten door wie dan ? niet door mij, en zelfs tot ruzies/bedreigingen aan toe..
nummer10
 nummer10 - donderdag 16 januari 2020 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2020 - 11:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor ben ik totaal niet. Je kent me niet eens.
in mijn ogen... ;) maar dat is niet perse negatief
p111
 p111 - donderdag 16 januari 2020 - 13:44   quote  deeplink  
Er zijn 2 vrienden jij en ik …………………………………………………ha ha voor jullie geschreven.
nummer10
 nummer10 - donderdag 16 januari 2020 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2020 - 13:44 schreef p111 het volgende:
Er zijn 2 vrienden jij en ik …………………………………………………ha ha voor jullie geschreven.
lief van je ! haha
Eide
 Eide - vrijdag 17 januari 2020 - 15:24   quote  deeplink  
Noa Lang maakt het seizoen af op huurbasis bij Twente.
p111
 p111 - vrijdag 17 januari 2020 - 23:29   quote  deeplink  
Daar zal hij beter tot zijn recht komen denk ik,meer ruimte.
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 januari 2020 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 januari 2020 - 23:29 schreef p111 het volgende:
Daar zal hij beter tot zijn recht komen denk ik,meer ruimte.
Dat is zeker niet zijn probleem geweest, die jongen kan echt wel wat in de kleine ruimte.
p111
 p111 - zaterdag 18 januari 2020 - 10:36   quote  deeplink  
Helaas ben ik het niet met je eens wat dat betreft,hij kan zeker niet meekomen in de korte snelle combinaties,het zelfde geld voor Marin/Alvares.
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 januari 2020 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 januari 2020 - 10:36 schreef p111 het volgende:
Helaas ben ik het niet met je eens wat dat betreft,hij kan zeker niet meekomen in de korte snelle combinaties,het zelfde geld voor Marin/Alvares.
Alvarez eens, Marin daar veel te weinig voor gezien. Lang heeft al diverse keren bewezen die acties juist wel te kunnen maken in de kleine ruimte, alleen het is heel vaak met het koppie omlaag en allemaal wat nonchalant. Daar ligt zijn manco ook
Eide
 Eide - zaterdag 18 januari 2020 - 16:42   quote  deeplink  
Daley Blind is weer aan te trainen alsdus vader Danny. Men heeft wel een terugkeertermijn in gedachten, maar dat wil Ajax voor zich houden om geen verwachtingen te creëren. Punt is dat Blind weer aan te trainen is om te herstellen van de ontsteking.
remco k
 remco k - zaterdag 18 januari 2020 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 januari 2020 - 16:42 schreef Eide het volgende:
Daley Blind is weer aan te trainen alsdus vader Danny. Men heeft wel een terugkeertermijn in gedachten, maar dat wil Ajax voor zich houden om geen verwachtingen te creëren. Punt is dat Blind weer aan te trainen is om te herstellen van de ontsteking.
Klinkt iig positief.
p111
 p111 - zaterdag 18 januari 2020 - 23:22   quote  deeplink  
Gelukkig,hopelijk snel terug
Eide
 Eide - zondag 19 januari 2020 - 10:20   quote  deeplink  
Die Ndayishimiye van Willem II is trouwens ook een prachtige voetballer zeg. Bizar dat NEC, een eerste divisionist, hem heeft verhuurd. De gozer ontwikkeld zich als een vuurpijl.
Eide
 Eide - woensdag 22 januari 2020 - 07:04   quote  deeplink  
Juan Fernando Quintero, een Columbiaanse aanvallende middenvelder van Rivera Plate is aangeboden aan Ajax. Ajax ziet vooralsnog geen heil in de speler die een afkoopclausule van 22 miljoen in z'n contact heeft. .

Zuid-Amerikaanse media hebben gemeldt dat Ajax 15 miljoen heeft geboden. Mike Verweij houdt het erop dat de zaakwaarnemer van Quintero hem bij Ajax heeft aangeboden.
Loetje
 Loetje - woensdag 22 januari 2020 - 08:56   quote  deeplink  
Geruchten worden sterker dat Ziyech er 2 tot 4 weken uit zal liggen en sowieso de duels met Groningen, PSV, Utrecht en Getafe gaat missen.

Als je ziet hoe Ajax veranderde toen Ziyech eruit ging zondag, mag dit als zorgwekkend worden beschouwd.
remco k
 remco k - woensdag 22 januari 2020 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2020 - 08:56 schreef Loetje het volgende:
Geruchten worden sterker dat Ziyech er 2 tot 4 weken uit zal liggen en sowieso de duels met Groningen, PSV, Utrecht en Getafe gaat missen.

Als je ziet hoe Ajax veranderde toen Ziyech eruit ging zondag, mag dit als zorgwekkend worden beschouwd.
Ik zou van de Beek dan weer op 10 laten spelen, Martinez terug naast Gravenberg, en Schuurs naast Veltman laten spelen.
remco k
 remco k - woensdag 22 januari 2020 - 09:23   quote  deeplink  
Ik denk namelijk dat je met Ekkelenkamp van de Beek en Gravenberg teveel van hetzelfde rond hebt lopen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 januari 2020 - 09:37   quote  deeplink  
je zou ook gewoon tadic of promea naar 10 kunnen doen, we hebben gezien wat traore kan in de spits en kan babel terug naar zijn vertrouwde lb en laat je de rest mooi staan..

promes

tadic traore babel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 januari 2020 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - woensdag 22 januari 2020 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2020 - 09:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou van de Beek dan weer op 10 laten spelen, Martinez terug naast Gravenberg, en Schuurs naast Veltman laten spelen.
Dat lijkt me ook zo'n beetje de enige optie die er is. En dan wel Tadic weer de spits in
Loetje
 Loetje - woensdag 22 januari 2020 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2020 - 09:23 schreef remco k het volgende:
Ik denk namelijk dat je met Ekkelenkamp van de Beek en Gravenberg teveel van hetzelfde rond hebt lopen.
Wel doodzonde dat je in de fase met misschien wel de 3 lastigste wedstrijden van het seizoen zowel Ziyech als Blind mist.
remco k
 remco k - woensdag 22 januari 2020 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2020 - 09:37 schreef nummer10 het volgende:
je zou ook gewoon tadic of promea naar 10 kunnen doen, we hebben gezien wat traore kan in de spits en kan babel terug naar zijn vertrouwde lb en laat je de rest mooi staan..

promes

tadic traore babel
Ik vermoed dat ie voor deze variant gaat kiezen met Huntelaar dan op 9.
Eide
 Eide - woensdag 22 januari 2020 - 10:37   quote  deeplink  
Ik denk ook dat Traore erbij komt.
Loetje
 Loetje - woensdag 22 januari 2020 - 11:20   quote  deeplink  
Ajax bevestigd het nu zelf ook.

Ondanks het twisten blijft, kun je je achreraf vragen of Ajax tegen Sparta niet teveel risico genomen heeft met Ziyech, gezien die kuit niet voor niets ingetaped was.

De winterstop was nodig, veel spelers waren op. Nu direct je sterspeler weer niet fit. Het zit met dat betreft totaal niet mee.
remco k
 remco k - woensdag 22 januari 2020 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2020 - 11:20 schreef Loetje het volgende:
Ajax bevestigd het nu zelf ook.

Ondanks het twisten blijft, kun je je achreraf vragen of Ajax tegen Sparta niet teveel risico genomen heeft met Ziyech, gezien die kuit niet voor niets ingetaped was.

De winterstop was nodig, veel spelers waren op. Nu direct je sterspeler weer niet fit. Het zit met dat betreft totaal niet mee.
Hm. die was wel gewoon fit, anders had hij niet gestart, aldus ten Hag, hij speelde ook een deel tegen Brugge toch.

Maar sinds Promes en Neres is het ineens wel bal ja.
remco k
 remco k - woensdag 22 januari 2020 - 13:35   quote  deeplink  
Bande waarschijnlijk voor anderhalf jaar verhuurd aan het Zwitserse FC Thun
Eide
 Eide - woensdag 22 januari 2020 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2020 - 11:20 schreef Loetje het volgende:
Ajax bevestigd het nu zelf ook.

Ondanks het twisten blijft, kun je je achreraf vragen of Ajax tegen Sparta niet teveel risico genomen heeft met Ziyech, gezien die kuit niet voor niets ingetaped was.

De winterstop was nodig, veel spelers waren op. Nu direct je sterspeler weer niet fit. Het zit met dat betreft totaal niet mee.
Hij was niet ingetapet. Hij draagt altijd compressie-sleeves onder z'n voetbalsokken.
Loetje
 Loetje - woensdag 22 januari 2020 - 19:31   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 januari 2020 door Loetje --
JV
 JV - woensdag 22 januari 2020 - 22:50   quote  deeplink  
Blessure hakim nu reden om strengs te kopen?
Loetje
 Loetje - woensdag 22 januari 2020 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2020 - 22:50 schreef JV het volgende:
Blessure hakim nu reden om strengs te kopen?
Tuurlijk niet. 1, AZ laat hem nu niet gaan, 2 als het al lukt, kost die nu het 3 dubbele en 3, gewoon kans dat Ziyech volgend jaar nog bij ons speelt.

Stengs van de zomer maar weer eens voor verder kijken
AkaS
 AkaS - vrijdag 24 januari 2020 - 18:12   quote  deeplink  
Wat te denken van Eiting ... Restwaarde lijkt me nul. Ik bedoel als hij nu al zonder een groot gedeelte van zijn kraakbeen in de knie verder moet... Zal hij geen medische keuringen doorkomen in het buitenland.

En is hij daadwerkelijk zo goed ?

Mijn inziens is ons middenveld voor de toekomst, Gravenberch - Ekkelenkamp en Unuvar
remco k
 remco k - vrijdag 24 januari 2020 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2020 - 18:12 schreef AkaS het volgende:
Wat te denken van Eiting ... Restwaarde lijkt me nul. Ik bedoel als hij nu al zonder een groot gedeelte van zijn kraakbeen in de knie verder moet... Zal hij geen medische keuringen doorkomen in het buitenland.

En is hij daadwerkelijk zo goed ?

Mijn inziens is ons middenveld voor de toekomst, Gravenberch - Ekkelenkamp en Unuvar
Ik las het van Eiting vandaag. Wel bijzonder op die leeftijd.

Geen idee eigenlijk wat dat voor invloed heeft op zijn carrière.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 24 januari 2020 - 19:21   quote  deeplink  
weet enkel dat de knieschuif dan eerder slijt.. voor nu kan dat nog prima, alleen die gaat niet zolang door, en wat akas al zegt, ik denk niet dat die nog ergens door een keuring komt
Eide
 Eide - vrijdag 31 januari 2020 - 15:36   quote  deeplink  
Goed nieuws rond Daley Blind. Blind traint weer volledig met de selectie mee. PSV komt zeker nog te vroeg, en waarschijnlijk de aankomende week ook wel, maar Blind is op de weg terug. Rond Ziyech is het signaal ook dat hij zeer voorspoedig herstelt. Wat dat concreet betekent wordt er echter niet bij gezegd.
remco k
 remco k - vrijdag 31 januari 2020 - 15:49   quote  deeplink  
Met name voor Blind echt heel erg prettig nieuws is... Gelukkig maar want het zat bij velen toch niet lekker..
p111
 p111 - vrijdag 31 januari 2020 - 17:09   quote  deeplink  
Dat is geweldig nws vooral voor Blind,hopelijk zien wij hem snel weer op het veld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020









0.0187790