BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 15 februari 2020 - 23:17   quote  deeplink  
Antony komt aankomende week naar Nederland voor z'n medische keuring. Hij zit dit weekend dus ook niet bij de wedstrijdselectie van Sao Paulo. Na de medische keuring kan meteen het tekenmoment volgen.
remco k
 remco k - zaterdag 15 februari 2020 - 23:43   quote  deeplink  
Nou. Hopen dat het niet gebeuren dat ze weer naar een andere club vliegt.
JV
 JV - zondag 16 februari 2020 - 08:31   quote  deeplink  
ik denk dat er alsnog een vervanger voor ziyech zal worden aangetrokken, deze anthony is eerder vervanger voor neres
nummer10
 nummer10 - zondag 16 februari 2020 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2020 - 08:31 schreef JV het volgende:
ik denk dat er alsnog een vervanger voor ziyech zal worden aangetrokken, deze anthony is eerder vervanger voor neres
dat dacht ik dus ook, maar als neres niet weggaat (vanwege zijn lange blessure) wat dan.. mis je wederom een creatieve middenvelder...
remco k
 remco k - zondag 16 februari 2020 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2020 - 11:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat dacht ik dus ook, maar als neres niet weggaat (vanwege zijn lange blessure) wat dan.. mis je wederom een creatieve middenvelder...
Hoezo wederom?
nummer10
 nummer10 - zondag 16 februari 2020 - 16:07   quote  deeplink  
ok mis je wel een creatieve middenvelder...
remco k
 remco k - zondag 16 februari 2020 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2020 - 16:07 schreef nummer10 het volgende:
ok mis je wel een creatieve middenvelder...
Als hij gehaald wordt als de vervanger van Ziyech niet. Want dan gaat hij daar dus spelen als creatieve middenvelder want daar speelt Ziyech momenteel.

Daarnaast is Ajax echt niet klaar voor volgend jaar. Dus om daar nu alweer conclusies aan te hangen is een beetje raar.
nummer10
 nummer10 - zondag 16 februari 2020 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2020 - 16:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Als hij gehaald wordt als de vervanger van Ziyech niet. Want dan gaat hij daar dus spelen als creatieve middenvelder want daar speelt Ziyech momenteel.

Daarnaast is Ajax echt niet klaar voor volgend jaar. Dus om daar nu alweer conclusies aan te hangen is een beetje raar.
dat werd er gezegt hoor dat hij gehaald is als vervanger van ziyech.. en daar doelde ik op dat je dan nog geen creatieve middenvelder hebt, dus zou het gek zijn als het dus gaat om de vervanger van ziyech
Eide
 Eide - zondag 16 februari 2020 - 18:56   quote  deeplink  
Ach, Ziyech speelt ook meestal niet vanaf het middenveld. Het maakt niet uit waar de aanvallende creatieve speler speelt, als je er maar 1 of 2 hebt.
remco k
 remco k - zondag 16 februari 2020 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2020 - 18:56 schreef Eide het volgende:
Ach, Ziyech speelt ook meestal niet vanaf het middenveld. Het maakt niet uit waar de aanvallende creatieve speler speelt, als je er maar 1 of 2 hebt.
Zeker. Als die passes maar komen en die kansen gecreëerd worden.
Loetje
 Loetje - zondag 16 februari 2020 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2020 - 19:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker. Als die passes maar komen en die kansen gecreëerd worden.
Vind het überhaupt grappig dat er al een totaal beeld van de speler wordt geschetst, zonder iemand hem kent. Danny Blind, die het bekend maakte, zal hem evenmin niet kennen want die zit niet in de scouting en is hooguit om toestemming te geven voor een transfer
Eide
 Eide - zondag 16 februari 2020 - 19:14   quote  deeplink  
Ik heb beelden zitten kijken. Nu moet je daar wel met wat kilo's zout naar kijken, want ik kan met selectief gezamelde beelden zelf Urzaiz als fenomeen presenteren. Sat gezegd hebbende; hij oogt op de beelden als een mengeling tussen Neres en Ziyech. Passeert makkelijk, draait makkelijk weg bij tegenstanders en zoekt vaak met een indraaiende bal nasr de 2e paal.

Geen idee natuurlijk hoe hij defensief is en of hij de power heeft die in het topvoetbal wordt gevraagd.
Loetje
 Loetje - zondag 16 februari 2020 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2020 - 19:14 schreef Eide het volgende:
Ik heb beelden zitten kijken. Nu moet je daar wel met wat kilo's zout naar kijken, want ik kan met selectief gezamelde beelden zelf Urzaiz als fenomeen presenteren. Sat gezegd hebbende; hij oogt op de beelden als een mengeling tussen Neres en Ziyech. Passeert makkelijk, draait makkelijk weg bij tegenstanders en zoekt vaak met een indraaiende bal nasr de 2e paal.

Geen idee natuurlijk hoe hij defensief is en of hij de power heeft die in het topvoetbal wordt gevraagd.
Weet ik en zo zien ze hem ook, maar zoals je al terecht zegt, zegt het niks. Qua beelden hebben we miljoenen Messi en Ronaldo's
AkaS
 AkaS - maandag 17 februari 2020 - 10:36   quote  deeplink  
Mannen, het worden spannende tijden....

Ziyech weg...
Donny zeker weg.....
Onana weg....

Hopelijk brengt de blessure van Neres ook nog iets moois voort....

Volgend jaar een aanval met Neres en Anthony op de flanken...?

Ekkelenkamp ipv Donny...?

Wie gaat Onana opvolgen?

........ Varela... ? ........

..... Schuurs ... Blind......

Mazraoui................ Timber?

... Ekkelenkamp.. Martinez......

.......... ...Tadic ............

Anthony.................. Neres?

.......... Traore? .............
remco k
 remco k - maandag 17 februari 2020 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2020 - 10:36 schreef AkaS het volgende:
Mannen, het worden spannende tijden....

Ziyech weg...
Donny zeker weg.....
Onana weg....

Hopelijk brengt de blessure van Neres ook nog iets moois voort....

Volgend jaar een aanval met Neres en Anthony op de flanken...?

Ekkelenkamp ipv Donny...?

Wie gaat Onana opvolgen?

........ Varela... ? ........

..... Schuurs ... Blind......

Mazraoui................ Timber?

... Ekkelenkamp.. Martinez......

.......... ...Tadic ............

Anthony.................. Neres?

.......... Traore? .............
Tadic is geen tien. Die moet daar niet spelen.
Verwacht daar nog een aankoop.

Timber is een rechtsback. Castillio zou wel kunnen. Die doet het goed bij jong en had ik al wel een x verwacht eerlijk gezegd.

Varela gaat hier geen eerste keeper worden. Als Onana vertrekt staat er niemand direct klaar en dus zal daar nog wel iemand voor gehaald worden.

Ekkelenkamp heb ik twijfels bij of hij het aan kan.
Eide
 Eide - maandag 17 februari 2020 - 16:06   quote  deeplink  
Ajax zou een mondeling akkoord hebben met Antony. De juristen zijn nu bezig met het opstellen van het contract. Antony wordt niet in Amsterdam maar in Sao Paulo gekeurd.
Eide
 Eide - maandag 17 februari 2020 - 16:13   quote  deeplink  
Alle details van spectaculaire transfer nieuw ’Ajax-pareltje’ Antony

AMSTERDAM - De fikse hoeveelheid geld in de Ajax-kas heeft Marc Overmars in staat gesteld het leger andere clubs dat Antony Matheus dos Santos (19) wilde inlijven af te troeven. Ajax maakt volgens bronnen binnen de club in één keer een bedrag van circa vijftien miljoen euro over naar São Paulo, dat in acute geldnood verkeert en zelfs de salarissen niet meer zou kunnen betalen.

Daarnaast zouden de Brazilianen een bedrag van maximaal zes tot zeven miljoen euro ontvangen aan bonussen, die zijn gelinkt aan plaatsing door Ajax voor de Champions League en door de nieuwe financiële baas Susan Lenderink eventueel dus met plezier zullen worden uitgekeerd.

Een derde element in de totaalsom, die tot ruim 28 miljoen kan oplopen, is een bedrag van meer dan zes miljoen euro. Dat wordt betaald om de laatste twintig procent van de rechten van David Neres, die in handen van São Paulo waren gebleven, te bemachtigen. Geen slechte deal van Overmars als je bedenkt dat er een jaar geleden al vijftig miljoen euro op de Braziliaanse dribbelaar werd geboden vanuit China. Overigens is de kans groot dat het afkopen van de Neres-rechten zal worden losgekoppeld van de Antony-deal en die miljoenen dus zullen worden ’weggelaten’ als de transfer van Antony officieel wordt gecommuniceerd.

Het vijfjarige contract van Antony moet op 1 juli ingaan. Tot de handtekeningen zijn gezet, komt de aanvaller niet meer in actie voor zijn huidige club.

"Eerder plan om Braziliaan te stallen bij Cape Town"
Naar nu blijkt heeft Peter Gerards een belangrijke rol gespeeld in de grootste inkomende transfer ooit bij Ajax. De zaakwaarnemer en voormalig keeper kent het talent al sinds hij in 2014 werd getipt door de agent van Jong Ajax-speler Danilo. Ruim 3,5 jaar geleden bracht hij Antony in bij Ajax. ,,Ik krijg soms een profiel van Ajax welk soort spelers de club precies zoekt”, aldus Gerards. ,,Zo heb ik een rol gespeeld in de komst van Davinson Sanchez en Lisandro Martinez. En wat Antony betreft: destijds en ook nu was Ajax op zoek naar een zeer technische, snelle en vaardige buitenspeler, die goed overzicht heeft en sterk is in één-tegen-één-situaties en het positiespel. Hij heeft daarnaast het vermogen om écht vanaf de zijkant te spelen en dan naar binnen te komen.”

Hoofdscout Henk Veldmate en scout Hans van der Zee waren direct overtuigd van de meerwaarde van Antony. Omdat niet-EU-spelers pas na hun achttiende mogen worden vastgelegd, zocht Ajax een creatieve oplossing. Er is geprobeerd om Antony onder te brengen bij Ajax Cape Town, maar ook dat bleek volgens de reglementen uiteindelijk niet mogelijk. Dat Overmars er – nu in 2020 – toch in slaagde om clubs van het kaliber Borussia Dortmund het nakijken te geven, wordt in de makelaarswereld als een kunststukje omschreven.

Een ’afgang’ zoals bij Richarlison blijft de directeur voetbalzaken bespaard. Overmars was zo goed als rond met de smaakmaker van Everton en het Braziliaanse elftal, maar de commissarissen trapten op de rem vanwege onenigheid in het Technisch Hart, waarna Richarlison voor Watford koos. Inmiddels is de Braziliaan bijna 100 miljoen euro waard. ,,Ik denk dat Overmars na Neres – en in feite ook Richarlison – weer een parel heeft binnengehaald”, aldus Gerards.

de Telegraaf

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2020 door Eide --
remco k
 remco k - maandag 17 februari 2020 - 17:20   quote  deeplink  
Verhaal over Richarlison heb ik nooit eerder zo gelezen.

Top dat Ajax zich zo weet te roeren.
Loetje
 Loetje - maandag 17 februari 2020 - 17:51   quote  deeplink  
Als we De Telegraaf mogen geloven, die de laatste tijd weer aardig goed zit, gaat Siem de Jong per direct weg.

Toch weer opvallend, midden in het seizoen en nog niet iedereen hersteld.

Het ga je goed Siem, 15 mei 2010 vergeet ik nooit meer!
Eide
 Eide - maandag 17 februari 2020 - 18:20   quote  deeplink  
Siem schijnt inderdaad per onmiddellijk over te stappen naar het FC Cincinnati van Ron Jans (die onder vuur ligt).
remco k
 remco k - maandag 17 februari 2020 - 19:28   quote  deeplink  
Goed van Ajax. Gewoon het gunnen van een mooie transfer voor een gozer die in hart en ziel Ajacied is. Fantastisch heeft gepresteerd voor onze club maar het niveau simpelweg niet meer aan kan.

Doet Ajax goed in mijn ogen. Zeker gezien Eiting en Gravenberg de stap hebben gemaakt.
AkaS
 AkaS - maandag 17 februari 2020 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2020 - 11:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Tadic is geen tien. Die moet daar niet spelen.
Verwacht daar nog een aankoop.

Timber is een rechtsback. Castillio zou wel kunnen. Die doet het goed bij jong en had ik al wel een x verwacht eerlijk gezegd.

Varela gaat hier geen eerste keeper worden. Als Onana vertrekt staat er niemand direct klaar en dus zal daar nog wel iemand voor gehaald worden.

Ekkelenkamp heb ik twijfels bij of hij het aan kan.
Tadic was ook geen spits, maar is daar wel gaan spelen. En zal ook als 10 uit de voeten kunnen. Ekkelenkamp zie ik grote stappen maken mits hij de kans krijgt.

Maar we zullen het allemaal moeten afwachten Remco
Eide
 Eide - woensdag 19 februari 2020 - 21:55   quote  deeplink  
AD en Globo Esporte melden dat Antony zonder problemen door de medische keuring is gekomen. De verwachting is dat er ergens de aankomende dagen witte rook komt en het contract wordt getekend.

Daarnaast nog meer Braziliaans nieuws. De zaakwaarnemer van Giovanni Manson, een 18-jarige middenvelder, meldt dat ze in vergevorderde onderhandelingen zijn met Ajax over een transfer. De Telegraaf bevestig dit op basis van bronnen binnen Ajax. De onderhandelingen, het papierwerk en de keuring lopen allemaal nog. Overmars is in Spanje wat de zaak ook wat vetraagd.
Eide
 Eide - woensdag 19 februari 2020 - 21:57   quote  deeplink  
Giovanni is trouwens een aanvallende middenvelder die uitkomt voor de Braziliaanse jeugdelftallen. De 18-jarige heeft nog niet in het eerste van Santos FC gespeeld en komt daar uit voor de U20.
remco k
 remco k - donderdag 20 februari 2020 - 12:16   quote  deeplink  
Tadic schijnt zelf barca te hebben afgewezen omdat hij bij Ajax het zo goed naar zijn zin heeft en dit zijn club is

Die man kan bij mij nooit meer stuk.
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 februari 2020 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 12:16 schreef remco k het volgende:
Tadic schijnt zelf barca te hebben afgewezen omdat hij bij Ajax het zo goed naar zijn zin heeft en dit zijn club is

Die man kan bij mij nooit meer stuk.
mooi hoe die zegt dat ajax zijn club is en alles heeft wat hij wil en niet meer dan dit nodig is... geweldig !
p111
 p111 - donderdag 20 februari 2020 - 23:03   quote  deeplink  
Ach we zitten even in een dip maar dat komt vanzelf weer goed.
Eide
 Eide - vrijdag 21 februari 2020 - 23:04   quote  deeplink  
Ajax schijnt Sven Botman, nu verhuurt aan Heerenveen, een jaar langer aan zich te willen binden tot 2023. Botman is een vaste waarde in Friesland en lijkt volgend seizoen bij Ajax serieus te mogen gaan strijden voor een basisplaats in Ajax 1.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 februari 2020 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 februari 2020 - 23:04 schreef Eide het volgende:
Ajax schijnt Sven Botman, nu verhuurt aan Heerenveen, een jaar langer aan zich te willen binden tot 2023. Botman is een vaste waarde in Friesland en lijkt volgend seizoen bij Ajax serieus te mogen gaan strijden voor een basisplaats in Ajax 1.
heb hem eerlijk gezegt niet echt zien spelen.. zou dus ook betekenen dat ze niet het volledige vertrouwen hebben in wat we nu hebben lijkt mij ? hoe doet die het bij herenveen ? vergelijkbaar met een bepaald type verdediger ?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 februari 2020 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 23:03 schreef p111 het volgende:
Ach we zitten even in een dip maar dat komt vanzelf weer goed.
ik hoop het
AkaS
 AkaS - zaterdag 22 februari 2020 - 11:23   quote  deeplink  
We hebben een kuttrainer!!!

Zolang hij niet de juiste mensen op de juiste plaatsen opstelt, de juiste wissels toepast krijgen we alleen succes met buitencategorie spelers of een buitengewone chemie tussen goede spelers onderling.

Dat niemand, nou ja bijna niemand ziet dat we een kuttrainer hebben vind ik toch wel teleurstellend.

Bij deze man draait het bijna al het hele seizoen kut.

Voorondes CL hebben we echt met bedroevend slecht voetbal doorgeworsteld met enorme mazzel.

CL zelf hebben we 2x enorme " toevallige " pech gehad tegen Abramovitsjch Blues en de rest ook enorme mazzel gehad met wederom een bedroevend einde tegen Valencia thuis.

Én in de competitie staan we gelukkig nog bovenaan maar ook hier hebben we geluk dat zowel psv als az op de juiste momenten compleet door het ijs zakten want goed voetbal is bij ons ver te zoeken evenals automatisme en positiespel....

En dat ondanks een ver ajax ongekende luxe in kwaliteit en groot deel van de selectie die toch al een tijd samen is, speelt en of traint!

Kuttrainer hebben we!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 februari 2020 door AkaS --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 februari 2020 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2020 - 11:23 schreef AkaS het volgende:
We hebben een kuttrainer!!!

Zolang hij niet de juiste mensen op de juiste plaatsen opstelt, de juiste wissels toepast krijgen we alleen succes met buitencategorie spelers of een buitengewone chemie tussen goede spelers onderling.

Dat niemand, nou ja bijna niemand ziet dat we een kuttrainer hebben vind ik toch wel teleurstellend.

Bij deze man draait het bijna al het hele seizoen kut.

Voorondes CL hebben we echt met bedroevend slecht voetbal doorgeworsteld met enorme mazzel.

CL zelf hebben we 2x enorme " toevallige " pech gehad tegen Abramovitsjch Blues en de rest ook enorme mazzel gehad met wederom een bedroevend einde tegen Valencia thuis.

Én in de competitie staan we gelukkig nog bovenaan maar ook hier hebben we geluk dat zowel psv als az op de juiste momenten compleet door het ijs zakten want goed voetbal is bij ons ver te zoeken evenals automatisme en positiespel....

En dat ondanks een ver ajax ongekende luxe in kwaliteit en groot deel van de selectie die toch al een tijd samen is, speelt en of traint!

Kuttrainer hebben we!!!
dat bedoelde ik laatst dus ook, en dan met name een niet ingespeelt team hebben terwijl bijna iedereen is gebleven.. zelfs al mogen er spelers wegvallen moeten de reservers nu onderhand het positie spel samen onder de knie hebben.. soms lijkt het net zo of die man alleen met zijn basis 11 traint.. ik geloof best dat een babel of lang geen neres en promes is.. alleen dan nog moet je spelers zo in kunnen passen dat het wel voldoende loopt.
Eide
 Eide - zaterdag 22 februari 2020 - 21:13   quote  deeplink  
Ajax maakt recordtransfer officieel

Ajax heeft de komst van de Braziliaan Antony Matheus dos Santos bevestigd. De Amsterdammers hebben een recordbedrag over voor de 19-jarige vleugelaanvaller, die een contract voor vijf seizoenen zal tekenen.

Ajax neemt de jeugdinternational voor 15.750.000 euro over van São Paulo, een bedrag dat door bonussen kan oplopen tot 21.750.000 euro.

Daarnaast betaalt Ajax 7 miljoen euro aan de Braziliaanse topclub om de doorverkoopregeling van David Neres (die in 2017 ook van São Paulo naar Amsterdam kwam) af te kopen.

In totaal kan er daardoor met de transfer bijna 29 miljoen euro gemoeid zijn. Nog niet eerder betaalde een Nederlandse club zo'n groot bedrag voor een speler.

Bron
Eide
 Eide - zaterdag 22 februari 2020 - 21:14   quote  deeplink  
Ajax contracteert Antony Matheus dos Santos

Ajax, São Paulo FC en Antony Matheus dos Santos hebben overeenstemming bereikt over de transfer van de Braziliaans jeugdinternational naar Ajax. De vleugelspeler, die onder de voetbalnaam Antony speelt, tekent een contract dat per 1 juli 2020 ingaat en een looptijd heeft van 5 seizoenen, tot en met 30 juni 2025.

Ajax betaalt een transfersom van € 15,75 miljoen aan São Paulo FC, dit bedrag kan via variabelen oplopen tot maximaal € 21,75 miljoen. Antony werd op 24 februari 2000 geboren in São Paulo, Brazilië.

Directeur voetbalzaken Marc Overmars: “We moeten nog een aantal maanden geduld hebben voordat Antony hier kan beginnen, maar we hebben met hem een creatieve speler in huis gehaald die voorin op alle posities uit de voeten kan. Het staat vast dat ook komende zomer spelers van ons gaan vertrekken. Daar moeten we op vooruit lopen, dus is het mooi dat het gelukt is deze transfer af te ronden.”

Ajax.nl
Eide
 Eide - zaterdag 22 februari 2020 - 21:16   quote  deeplink  
Ajax meldt dus het afkopen van de doorverkoopregeling op Neres niet. Neres is destijds voor 12 miljoen gehaald. Daar moet je nu dus feitelijk 7 miljoen bij optellen. Die heeft dus alles bij elkaar 19 miljoen gekost.
AkaS
 AkaS - vrijdag 28 februari 2020 - 21:50   quote  deeplink  
Oja, ik vind Veltman óók kut. Ik gun hem héél snel een mooie transfer!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 maart 2020 - 08:54   quote  deeplink  
babel ook een kuit blessure lees ik, was mij ontgaan.. maar alweer ?
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2020 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 08:54 schreef nummer10 het volgende:
babel ook een kuit blessure lees ik, was mij ontgaan.. maar alweer ?
Zal wel door de trainingsarbeid komen in de winterstop. O wacht. Babel kwam daarna pas.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 maart 2020 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 13:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Zal wel door de trainingsarbeid komen in de winterstop. O wacht. Babel kwam daarna pas.
traint toch mee of niet en is na de winterstop.. hoeveel kuitblessures nu ? maar blijf lekker ontkennen ;)
AkaS
 AkaS - dinsdag 03 maart 2020 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 13:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Zal wel door de trainingsarbeid komen in de winterstop. O wacht. Babel kwam daarna pas.
Vind je aanval met deze post op nummer 10 onterecht!

Het doek is voor ten Hag aan het vallen gekomen. Langzaamaan wordt duidelijk dat hij het niet heeft. Zoveel mag toch duidelijk zijn. En de vele toevallige blessures kunnen onmogelijk toeval zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2020 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 17:16 schreef AkaS het volgende:

[..]

Vind je aanval met deze post op nummer 10 onterecht!

Het doek is voor ten Hag aan het vallen gekomen. Langzaamaan wordt duidelijk dat hij het niet heeft. Zoveel mag toch duidelijk zijn. En de vele toevallige blessures kunnen onmogelijk toeval zijn.
Ach toe. Eerst zeuren over de trainingsarbeid en dat was over de week voordat Babel er was. En als Babel dan een blessure heeft is dat daar ook direct aan gelieerd?? Nee natuurlijk niet. En fijn dat je het onterecht vind. En dat betekend wat precies???
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2020 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 14:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

traint toch mee of niet en is na de winterstop.. hoeveel kuitblessures nu ? maar blijf lekker ontkennen ;)
Kuit. Ziyech en nu Babel.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 maart 2020 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 19:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach toe. Eerst zeuren over de trainingsarbeid en dat was over de week voordat Babel er was. En als Babel dan een blessure heeft is dat daar ook direct aan gelieerd?? Nee natuurlijk niet. En fijn dat je het onterecht vind. En dat betekend wat precies???
wie zegt dat het alleen om die week ging ? heb ik dat ergens benoemd ? dacht ik niet, enkel na de winterstop.. hoeveel spier blessures ?
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2020 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 20:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wie zegt dat het alleen om die week ging ? heb ik dat ergens benoemd ? dacht ik niet, enkel na de winterstop.. hoeveel spier blessures ?
Eerst overdrijven met specifiek hamstrings, bleken er maar 2 te zijn. Nu specifiek over de kuiten, en dan echt benoemen hoeveel zijn het er wel niet. Ook dat blijken er 2.

Promes spier blessure. Ziyech en Babel spier blessure.

Neres en labyad meniscus Veltman geen spierblessure Mazraoui geen spier blessure.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 maart 2020 - 23:06   quote  deeplink  
en alle klachten KUNNEN onstaan door overbelasting.. en aangezien het er zoveel zijn kan dat heel goed met elkaar verband houden.. ga me nu niet wat proberen teleren over overbelasting met trainen.. qua voetbal denk je alles teweten maar hier sla je toch echt de plank volledig mis als het gaat om blessures door sporten..
AkaS
 AkaS - woensdag 04 maart 2020 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 19:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach toe. Eerst zeuren over de trainingsarbeid en dat was over de week voordat Babel er was. En als Babel dan een blessure heeft is dat daar ook direct aan gelieerd?? Nee natuurlijk niet. En fijn dat je het onterecht vind. En dat betekend wat precies???
Hahahaha die Remco, lees nou eens je eigen bericht en de toon die je hier in aanslaat als reactie op een neutraal bericht. En als ik zo hier en daar je andere reacties lees is dit geen uitzondering.

En wanneer je straks een kutreactie krijgt ben je weer verbaasd!

Snap ook niet waarom nummer 10 deze discussie überhaupt nog met je aangaat. Het is voor heel de wereld duidelijk dat er ergens iets niet goed gaat vanwege de vele blessures. Maar doe jij maar lekker alsof er niets aan de hand is. Prima joh als jou dat gelukkig maakt. Fijne dag nog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2020 door AkaS --
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2020 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 08:29 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahahaha die Remco, lees nou eens je eigen bericht en de toon die je hier in aanslaat als reactie op een neutraal bericht. En als ik zo hier en daar je andere reacties lees is dit geen uitzondering.

En wanneer je straks een kutreactie krijgt ben je weer verbaasd!

Snap ook niet waarom nummer 10 deze discussie überhaupt nog met je aangaat. Het is voor heel de wereld duidelijk dat er ergens iets niet goed gaat vanwege de vele blessures. Maar doe jij maar lekker alsof er niets aan de hand is. Prima joh als jou dat gelukkig maakt. Fijne dag nog.
Kijk eens op wie die reacties zijn. Geheel toevallig? Denk het niet.

Ik zeg nergens dat er niks aan de hand is. Lezen is ook al niet je sterkste kant. Doe dan toch eens een poging om het te lezen wat een ander schrijft.

Fijne dag man.
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 maart 2020 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 08:29 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahahaha die Remco, lees nou eens je eigen bericht en de toon die je hier in aanslaat als reactie op een neutraal bericht. En als ik zo hier en daar je andere reacties lees is dit geen uitzondering.

En wanneer je straks een kutreactie krijgt ben je weer verbaasd!

Snap ook niet waarom nummer 10 deze discussie überhaupt nog met je aangaat. Het is voor heel de wereld duidelijk dat er ergens iets niet goed gaat vanwege de vele blessures. Maar doe jij maar lekker alsof er niets aan de hand is. Prima joh als jou dat gelukkig maakt. Fijne dag nog.
snap ik zelf ook niet hahaha, zal het dan bijdeze ook niet meer doen qua blessuresz elk blindpaard ziet het dus die ene persoon die het niet ziet tjah..
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2020 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 09:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

snap ik zelf ook niet hahaha, zal het dan bijdeze ook niet meer doen qua blessuresz elk blindpaard ziet het dus die ene persoon die het niet ziet tjah..
Niet maar 1 hoor. Echt meer
Eide
 Eide - donderdag 26 maart 2020 - 10:56   quote  deeplink  
De ultieme komkommertijd.

Het uittenue van volgend seizoen lijkt lichtblauw te worden op basis van geruchten. Broek en shirt beide babyblauw zeg maar. Daarnaast heeft Ajax bevestigd dat er een derde tenue komt. Dat lijkt een zwart tenue te worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5874
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020









0.0181028