BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Seizoen 2023/24 met Maurice Steyn, Hedwiges Maduro en Said Bakkati

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 16 juni 2023 - 09:05   quote  deeplink  
Gaan hun Ajax weer kampioen maken met mooi aanvallend voetbal zodat we weer in de Champions League uitkomen...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 16 juni 2023 - 12:38   quote  deeplink  
Ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren deze transferwindow.. Olij mag van mij wel mee, rulli kan me simpelweg niet bekoren.. had ik in iedergeval liever gezien dan pasveer achteraf en hadden de ervaren rulli en de 2 talenten mooi mogen concurreren..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 16 juni 2023 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juni 2023 - 12:38 schreef nummer10 het volgende:
Ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren deze transferwindow.. Olij mag van mij wel mee, rulli kan me simpelweg niet bekoren.. had ik in iedergeval liever gezien dan pasveer achteraf en hadden de ervaren rulli en de 2 talenten mooi mogen concurreren..
Gaat vast goed komen, Rulli heeft overigens naar behoren gepresteerd.

Van mij mogen Sanchez, Taylor, Brobbey, Grillitsch, Bassey en Bergwijn naar de bank verhuizen of een transfer maken
p111
 p111 - vrijdag 16 juni 2023 - 13:34   quote  deeplink  
Weg ALVARES/Kudus/Sanchez/Grilisch/Bassey en Vergeer
nummer10
 nummer10 - zaterdag 17 juni 2023 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juni 2023 - 13:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Gaat vast goed komen, Rulli heeft overigens naar behoren gepresteerd.

Van mij mogen Sanchez, Taylor, Brobbey, Grillitsch, Bassey en Bergwijn naar de bank verhuizen of een transfer maken
Brobbey heb ik zeker niet afgeschreven 1 doelpunt per 100 minuten en nog vaak inval beurten en met weinig vertrouwen ook..

Denk dat de flanken een groter zorgen kindje is.. en middenveld eigenlijk ook..

Wat betreft rulli ik vind hem 1 bonk onrust in het doel en gewoon niet echt volledig betrouwbaar in mijn ogen.. prima keeper verder, maar vind hem wel de minste van de keepers van de top 3
nummer10
 nummer10 - zaterdag 17 juni 2023 - 16:04   quote  deeplink  
Benieuwd hoe het staat met die Armeense rus...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 17 juni 2023 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2023 - 16:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Brobbey heb ik zeker niet afgeschreven 1 doelpunt per 100 minuten en nog vaak inval beurten en met weinig vertrouwen ook..

Denk dat de flanken een groter zorgen kindje is.. en middenveld eigenlijk ook..

Wat betreft rulli ik vind hem 1 bonk onrust in het doel en gewoon niet echt volledig betrouwbaar in mijn ogen.. prima keeper verder, maar vind hem wel de minste van de keepers van de top 3
Ik schrijf Brobbey niet af alleen is hij er nog lang niet.
Ajax verdiend gewoon een betere spits, kijk hoe vaak een bal voor de goal beland..

Hij staat veel te vaak op de verkeerde plaats, is te ongecontroleerd waardoor hij weer maar eens geblesseerd raakt
Hij is nog lang geen Huntelaar, Kluivert of Suarez, dit waren spitsen waar heel Europa achter aan zat, schoten minimaal 30 in het mandje per seizoen.

De buitenspelers zijn op dit moment niet al te best, ook het middenveld werd het afgelopen seizoen overlopen zodat de verdediging onder grote druk kwam te staan

Maar ondanks dit is onze verdediging lachwekkend in Europa willen we weer mee doen.

Timber is goed wanneer er goede verdedigers om hem heen staan, zoals Martinez, Mazraoui, en Tagliafico.

Er is nog heel wat werk voor de boeg willen we weer op niveau zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 juni 2023 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - zaterdag 17 juni 2023 - 20:43   quote  deeplink  
Rulli is echt een van de betere zelfs van de drie topclubs. Bijlow maakt echt veel foutjes en Feyenoord mag blij zijn dat hij een deel van het seizoen gemist heeft. Ook gewoon statistisch meer tegengoals per minuut dan zijn collega daar.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 17 juni 2023 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2023 - 20:43 schreef remco k het volgende:
Rulli is echt een van de betere zelfs van de drie topclubs. Bijlow maakt echt veel foutjes en Feyenoord mag blij zijn dat hij een deel van het seizoen gemist heeft. Ook gewoon statistisch meer tegengoals per minuut dan zijn collega daar.
Eens, Bijlow was dramatisch slecht tegen Kroatië, bij minimaal 2 doelpunten zat hij fout
remco k
 remco k - zondag 18 juni 2023 - 12:04   quote  deeplink  
Ach weet je wat het is. Sommigen hebben een mening over een bepaalde speler aangenomen nog voordat ze hier uberhaubt spelen en zijn gewoon niet in staat om uberhaubt toe te geven dat die jongens het wel gewoon goed doen.

Rulli is tot nu toe in mijn beleving samen met Concencao de enige aankoop gebleken die wel bij Ajax passen.

Ik schrijf overigens ook bassey Wijndal en Bergwijn echt niet af. Die jongens hebben bij vorige clubs echt bewezen wel degelijk goed te kunnen voetballen.
p111
 p111 - zondag 18 juni 2023 - 12:47   quote  deeplink  
Alleen Bassey en Sanches zijn in mijn ogen niet goed genoeg voor Ajax.
p111
 p111 - zondag 18 juni 2023 - 12:48   quote  deeplink  
Alvarez en Kudus mogen weg omdat ze weg willen.
Pietje
 Pietje - zondag 18 juni 2023 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2023 - 20:43 schreef remco k het volgende:
Rulli is echt een van de betere zelfs van de drie topclubs. Bijlow maakt echt veel foutjes en Feyenoord mag blij zijn dat hij een deel van het seizoen gemist heeft. Ook gewoon statistisch meer tegengoals per minuut dan zijn collega daar.
Absoluut eens. Niet voor niets is Rulli een aantal keren MotM geweest. Die kan echt wel keepen hoor!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 juni 2023 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2023 - 12:47 schreef p111 het volgende:
Alleen Bassey en Sanches zijn in mijn ogen niet goed genoeg voor Ajax.
In principe schrijf ik alleen Sanchez af, verkopen die hap, ik zie er wel een aantal die rijp zijn voor de bank met uitzicht op spelen

Ik hoop volgend jaar op basisplaatsen voor sommige jeugdspelers zoals Hato en Vos
remco k
 remco k - zondag 18 juni 2023 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2023 - 12:47 schreef p111 het volgende:
Alleen Bassey en Sanches zijn in mijn ogen niet goed genoeg voor Ajax.
Ook Bassey gewoon mega belangrijk en goed in zijn Schotland periode waarbij hij de Europa league finale speelde. Dat haal je echt niet als je er niks van kan.
remco k
 remco k - zondag 18 juni 2023 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2023 - 14:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

In principe schrijf ik alleen Sanchez af, verkopen die hap, ik zie er wel een aantal die rijp zijn voor de bank met uitzicht op spelen

Ik hoop volgend jaar op basisplaatsen voor sommige jeugdspelers zoals Hato en Vos
Vos is net 18 en heeft twee keer ingevallen. Op basis waarvan moet die jongen nu al ineens tot basis speler worden gebombardeerd?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 juni 2023 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2023 - 15:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Vos is net 18 en heeft twee keer ingevallen. Op basis waarvan moet die jongen nu al ineens tot basis speler worden gebombardeerd?
Lees ik hoop het...
Vond hem goed invallen sterk aan de bal, zou mooi zijn ipv miljoenen uit te geven zoals vorig seizoen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 juni 2023 - 15:59   quote  deeplink  
Verrassend...
Ajax leidt in de race om AS Roma-middenvelder Benjamin Tahirovic over te nemen, zo melden journalisten Gianluca Di Marzio en Fabrizio Romano. Er zijn meerdere clubs geïnteresseerd in de middenvelder, maar volgens Romano kan Ajax de deal volgende week al afronden en is de medische keuring al gepland voor na de interlandperiode.
remco k
 remco k - zondag 18 juni 2023 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2023 - 15:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Lees ik hoop het...
Vond hem goed invallen sterk aan de bal, zou mooi zijn ipv miljoenen uit te geven zoals vorig seizoen
Zo’n jongen moet toch gewoon in alles rustig gebracht worden. Hij heeft 6 balcontact en gehad in het eerste. Hoe kan je dan in hemelsnaam een beeld denken te hebben
remco k
 remco k - zondag 18 juni 2023 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2023 - 15:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Verrassend...
Ajax leidt in de race om AS Roma-middenvelder Benjamin Tahirovic over te nemen, zo melden journalisten Gianluca Di Marzio en Fabrizio Romano. Er zijn meerdere clubs geïnteresseerd in de middenvelder, maar volgens Romano kan Ajax de deal volgende week al afronden en is de medische keuring al gepland voor na de interlandperiode.
Geen speler waar ik heel blij van wordt.
Pietje
 Pietje - zondag 18 juni 2023 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2023 - 16:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen speler waar ik heel blij van wordt.
Bovendien nog een middenvelder?? Straks kan Ajax een heel elftal met middenvelders opstellen...
remco k
 remco k - zondag 18 juni 2023 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2023 - 16:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Bovendien nog een middenvelder?? Straks kan Ajax een heel elftal met middenvelders opstellen...
Dat ligt eraan wat de plannen met andere heren zijn.

Als Steijn Berghuis als buitenspeler ziet. Heb je Klaassen Alvarez en Taylor waarvan Alvarez waarschijnlijk vertrekt. Als je dan twee controlerende middenvelders erbij haalt begrijp ik dat wel. Klaassen zal steeds minder gaan spelen en dan houd je voor de basis zelfs alleen Taylor over. Ik verwacht eigenlijk ook nog wel een echte tien erbij.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 juni 2023 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2023 - 19:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat ligt eraan wat de plannen met andere heren zijn.

Als Steijn Berghuis als buitenspeler ziet. Heb je Klaassen Alvarez en Taylor waarvan Alvarez waarschijnlijk vertrekt. Als je dan twee controlerende middenvelders erbij haalt begrijp ik dat wel. Klaassen zal steeds minder gaan spelen en dan houd je voor de basis zelfs alleen Taylor over. Ik verwacht eigenlijk ook nog wel een echte tien erbij.
Ik hoop dat Taylor verdedigend stappen maakt, aanvallend geen probleem, is hij goed.

In eerste instantie is hij basis maar moet nog zien dat hij zich handhaaft tussen de 2 nieuwe middenvelders, mits Alvarez vertrekt waar ze inmiddels van uit gaan.

Vermoed dat Berghuis op 10 gaat, Kudus vertrekt dus verwacht ik conceicao op rechts of ze halen nog iemand voor op rechts

Ik denk eerder aan een extra spits want alleen Brobbey is wat magertjes, Tadic in de spits zal verleden tijd zijn vermoed ik
nummer10
 nummer10 - zondag 18 juni 2023 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2023 - 16:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Bovendien nog een middenvelder?? Straks kan Ajax een heel elftal met middenvelders opstellen...
Alvarez en Kudus gaan zeker vertrekken vermoed ik en voor Klaassen was volgens mij belangstelling van Besiktas ?

Taylor is het gewoon nog niet..

Kortom dan heb je verdomd weinig opties dus snap het wel..

Las net ergens dat de as roma fans het jammer vinden en ook mourinho zag het in hem zitten, nog maar 20 en niet heel duur.. ben benieuwd
Hummel10
 Hummel10 - maandag 19 juni 2023 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2023 - 20:43 schreef remco k het volgende:
Rulli is echt een van de betere zelfs van de drie topclubs. Bijlow maakt echt veel foutjes en Feyenoord mag blij zijn dat hij een deel van het seizoen gemist heeft. Ook gewoon statistisch meer tegengoals per minuut dan zijn collega daar.
Onana begon ook slecht. Rulli doet het best aardig al heeft hij ook rare momenten en bracht hij zijn verdediging in gevaar. Hij mag stabieler worden net als heel Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 19 juni 2023 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2023 - 14:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

In principe schrijf ik alleen Sanchez af, verkopen die hap, ik zie er wel een aantal die rijp zijn voor de bank met uitzicht op spelen

Ik hoop volgend jaar op basisplaatsen voor sommige jeugdspelers zoals Hato en Vos
Sanchez is er net vind een Rensch veel beroerder.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 19 juni 2023 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2023 - 20:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Alvarez en Kudus gaan zeker vertrekken vermoed ik en voor Klaassen was volgens mij belangstelling van Besiktas ?

Taylor is het gewoon nog niet..

Kortom dan heb je verdomd weinig opties dus snap het wel..

Las net ergens dat de as roma fans het jammer vinden en ook mourinho zag het in hem zitten, nog maar 20 en niet heel duur.. ben benieuwd
Roma vind het jammer maar heeft geld nodig las ik. En Ajax sorteert vast voor op het vertrek van Alvarez lijkt mij prima.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 juni 2023 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2023 - 21:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sanchez is er net vind een Rensch veel beroerder.
In totaliteit is Rensch veel verder, heeft wel een paar ongelukkige wedstrijden gespeeld het afgelopen seizoen
Sanchez moet nog veel leren dekte vaak aan de verkeerde kant van zijn tegenstander
nummer10
 nummer10 - dinsdag 20 juni 2023 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2023 - 21:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

In totaliteit is Rensch veel verder, heeft wel een paar ongelukkige wedstrijden gespeeld het afgelopen seizoen
Sanchez moet nog veel leren dekte vaak aan de verkeerde kant van zijn tegenstander
Waarin is rensch verder ? Ook hij staat en loopt 9 van de 10 x verkeerd..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 20 juni 2023 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2023 - 21:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Onana begon ook slecht. Rulli doet het best aardig al heeft hij ook rare momenten en bracht hij zijn verdediging in gevaar. Hij mag stabieler worden net als heel Ajax.
Onana was een jonge talent volle keeper, dit is een ervaren keeper..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 21 juni 2023 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2023 - 09:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Waarin is rensch verder ? Ook hij staat en loopt 9 van de 10 x verkeerd..
Hij is in totaliteit beter, zo wel verdedigend als ook opkomend

Rensch is niet voor niets samen met Xavi Simons genomineerd voor de Golden Boy award van 2023. Simons staat inmiddels op de zesde plek en Rensch op de negende plek.

Dit klassement gaat over 100 jeugdige spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juni 2023 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 21 juni 2023 - 17:03   quote  deeplink  
Wederom een gerucht nu eens niet over een middenvelder maar over een centrumspits namelijk Amdouni waar in Ajax interesse heeft getoond.
Pietje
 Pietje - woensdag 21 juni 2023 - 17:44   quote  deeplink  
Ik las ergens dat Chelsea zich bij Ajax heeft gemeld voor Kudus.
De volgende bankzitter zoals Ziyech was? Ik hoop dat Kudus zich dat realiseert.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 21 juni 2023 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2023 - 17:44 schreef Pietje het volgende:
Ik las ergens dat Chelsea zich bij Ajax heeft gemeld voor Kudus.
De volgende bankzitter zoals Ziyech was? Ik hoop dat Kudus zich dat realiseert.
Dit vermoed ik ook, denk niet dat hij dit realiseert
Pietje
 Pietje - woensdag 21 juni 2023 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2023 - 18:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dit vermoed ik ook, denk niet dat hij dit realiseert
Gravenberch, Mazraoui en Daley Blind bij Bayern houde de bank daar ook warm. Zo zijn er legio voorbeelden. Donny van de Beek, et cetera. Wel een goed gevulde portemonee, maar niet spelen is toch frusterend. Op die leeftijd moet je spelen. Voor je ontwikkeling.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juni 2023 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 21 juni 2023 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2023 - 18:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

Gravenberch, Mazraoui en Daley Blind bij Bayern houde de bank daar ook warm. Zo zijn er legio voorbeelden. Donny van de Beek, et cetera. Wel een goed gevulde portemonee, maar niet spelen is toch frusterend. Op die leeftijd moet je spelen. Voor je ontwikkeling.
Inderdaad dit frustreert hun zeer zeker
nummer10
 nummer10 - woensdag 21 juni 2023 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2023 - 16:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij is in totaliteit beter, zo wel verdedigend als ook opkomend

Rensch is niet voor niets samen met Xavi Simons genomineerd voor de Golden Boy award van 2023. Simons staat inmiddels op de zesde plek en Rensch op de negende plek.

Dit klassement gaat over 100 jeugdige spelers.
Ja vind ik vreemd... Vind rensch echt totaal niet bijzonder
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 21 juni 2023 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2023 - 20:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ja vind ik vreemd... Vind rensch echt totaal niet bijzonder
Rensch liet zijn man nooit lopen, Sanchez tegen PSV met Gakpo in de 1e seizoenshelft dekte hij Gakpo aan de verkeerde kant, Gakpo komt altijd naar binnen.

Had bij Rensch niet gebeurd, maar was toen geblesseerd, niet dat Rensch een wereldwonder is maar duidelijk beter dan Sanchez, strik er om en weg wezen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 21 juni 2023 - 21:09   quote  deeplink  
Rensch was vanavond met jong Nederland trouwens ook niet best om helemaal eerlijk te zijn
nummer10
 nummer10 - woensdag 21 juni 2023 - 22:01   quote  deeplink  
Wat jij zegt dat rensch nooit doet doet die juist met enige regelmaat.. ik zeg overigens niet dat Sanchez beter is... Beiden komen gewoon zwaar te kort..

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2023/06/ibrahim-afellay-staat-versteld-van-devyne-rensch-dat-is-het-eerste-wat-je-leert-als-verdediger?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juni 2023 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 juni 2023 - 12:10   quote  deeplink  
Kuttekop

Jan Joost van Gangelen wekt met opmerking over Devyne Rensch woede van Ajax-fans op
Vincent Houttuin
21 juni 2023, 17:21

Jan Joost van Gangelen heeft zich met een opmerking over Devyne Rensch de woede van supporters van Ajax op de hals gehaald. De twintigjarige verdediger is één van de honderd genomineerden voor de Golden Boy Award 2023 en bezet op dit moment zelfs een plek in de top-tien.

Rensch staat, op basis van statistieken, negende op de lijst met honderd kandidaten. Jamal Musiala, Jude Bellingham, Gavi, António Silva, Alejandro Baldé, Xavi Simons, Florian Wirtz, Benjamin Sisko en Giorgio Scalvani behoren ook tot de tien belangrijkste kandidaten voor de prijs van grootste talent van Europa.

Artikel gaat verder onder video

Op Instagram vraagt ESPN zijn volgers wie de Golden Boy Award gaat winnen. Jan Joost van Gangelen, presentator van de sportzender, kan het niet laten om te reageren. 'Nou, Rensch in ieder geval niet. Gekke index', schrijft de presentator, die daarmee enkele boze Ajax-fans op zijn dak krijgt. 'Moet je niet je profielfoto veranderen naar een Feyenoord-logo?', reageert iemand. 'Is het nu een sport om te bewijzen dat je geen Ajax-fan bent?', vraagt een ander zich af.


Van Gangelen is het niet eens met de kritiek die hij krijgt. 'Ik beoordeel hem als onafhankelijke journalist. Xavi Simons heeft het wel verdiend. Feiten én statistieken', aldus de presentator.
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 juni 2023 - 15:32   quote  deeplink  
Tjah Jan joost is een kwal, maar wat doet rensch daar tussen dan ? Hij is nog maar 20 absoluut.. maar zovaak de zelfde fouten maken kan en mag gewoon niet, sterker nog dit leer je al vrij vroeg in de jeugd..
p111
 p111 - donderdag 22 juni 2023 - 18:00   quote  deeplink  
Een van zijn problemen is dat hij te vaak achteruit loopt als een aanvaller op hem af komt,als die snel is die aanvaller dan is Rensch qua draaien altijd te laat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 juni 2023 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2023 - 15:32 schreef nummer10 het volgende:
Tjah Jan joost is een kwal, maar wat doet rensch daar tussen dan ? Hij is nog maar 20 absoluut.. maar zovaak de zelfde fouten maken kan en mag gewoon niet, sterker nog dit leer je al vrij vroeg in de jeugd..
Omdat hij ook goede wedstrijden heeft gespeeld, hij komt niet zo maar op die lijst en op die positie
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 juni 2023 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2023 - 18:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Omdat hij ook goede wedstrijden heeft gespeeld, hij komt niet zo maar op die lijst en op die positie
Op 1 hand te tellen zoon beetje.. nee absoluut nog niet overtuigd van rensch.. maar hey nieuw seizoen nieuwe kansen he en misschien nu wel een trainer en staf die spelers beter kan maken..
remco k
 remco k - vrijdag 23 juni 2023 - 15:30   quote  deeplink  
Tsja. Ik denk eerder dat het aangeeft dat sommige mensen gewoon absoluut geen kijk hebben op spelers.

Haller kon er niks van, Tadic was een matige aankoop, Onana was maar matig en onzeker, Frenkie was alleen maar balletje breed, de Ligt was te langzaam, Blind was te langzaam, Ziyech werkte niet hard genoeg, Nerres had geen rendement, Anthony kon alleen maar duikelen, Alvarez kon er niks van.

Tsja.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 juni 2023 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juni 2023 - 15:30 schreef remco k het volgende:
Tsja. Ik denk eerder dat het aangeeft dat sommige mensen gewoon absoluut geen kijk hebben op spelers.

Haller kon er niks van, Tadic was een matige aankoop, Onana was maar matig en onzeker, Frenkie was alleen maar balletje breed, de Ligt was te langzaam, Blind was te langzaam, Ziyech werkte niet hard genoeg, Nerres had geen rendement, Anthony kon alleen maar duikelen, Alvarez kon er niks van.

Tsja.
rensch is indd een wereld verdediger die altijd goed staat opgesteld en nooit slap ingrijpt...
remco k
 remco k - vrijdag 23 juni 2023 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juni 2023 - 22:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

rensch is indd een wereld verdediger die altijd goed staat opgesteld en nooit slap ingrijpt...
Ach ja. Gelukkig niet jong en tijd om zich te verbeteren.

Nee hoor, meneer schrijft hem weer af.

Ach ja. Succes kerel.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 juni 2023 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juni 2023 - 23:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja. Gelukkig niet jong en tijd om zich te verbeteren.

Nee hoor, meneer schrijft hem weer af.

Ach ja. Succes kerel.
De fouten die hij op dit moment maakt leer je al vanaf de jeugd... Zo lastig is het niet hoor om aan de goede kant te dekken.. hij zal ongetwijfeld bijleren en beter worden, maar een wereld topper word het niet
remco k
 remco k - zaterdag 24 juni 2023 - 12:23   quote  deeplink  
Ach ja, gelukkig zijn er mensen met verstand van voetbal die hem wat hoger aanslaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Seizoen 2023/24 met Maurice Steyn, Hedwiges Maduro en Said Bakkati









0.0071170