BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Seizoen 2023/24 met Maurice Steyn, Hedwiges Maduro en Said Bakkati

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 15 juli 2023 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 16:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ach, wat is dom? Hij durft in ieder geval zijn mond open te doen en is bepaald geen ja-knikker.
Zeker en dat is ook vermakelijk om te bekijken, maar ik zie zo’n gozer toch niet serieus op een zware functie bij Ajax.
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 juli 2023 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2023 - 20:43 schreef remco k het volgende:
Rulli is echt een van de betere zelfs van de drie topclubs. Bijlow maakt echt veel foutjes en Feyenoord mag blij zijn dat hij een deel van het seizoen gemist heeft. Ook gewoon statistisch meer tegengoals per minuut dan zijn collega daar.
Absoluut waar! Niet voor niets is Rulli een aantal keren tot MotM verkozen!
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 juli 2023 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2023 - 12:47 schreef p111 het volgende:
Alleen Bassey en Sanches zijn in mijn ogen niet goed genoeg voor Ajax.
Ik denk dat Bassey ons het komende seizoen blij gaat verrassen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 juli 2023 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2023 - 12:47 schreef p111 het volgende:
Alleen Bassey en Sanches zijn in mijn ogen niet goed genoeg voor Ajax.
Ik denk dat Bassey ons het komende seizoen blij gaat verrassen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 juli 2023 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 20:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker en dat is ook vermakelijk om te bekijken, maar ik zie zo’n gozer toch niet serieus op een zware functie bij Ajax.
Ach, beste Remco, je weet het nooit, je moet altijd maar afwachten. Je kunt altijd groeien in je rol. (Of afgaan).
Hummel10
 Hummel10 - zondag 16 juli 2023 - 04:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 20:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker en dat is ook vermakelijk om te bekijken, maar ik zie zo’n gozer toch niet serieus op een zware functie bij Ajax.
Nee inderdaad anders kun je net zo goed van der meyde er ook bij zetten.
Pietje
 Pietje - zondag 16 juli 2023 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2023 - 04:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee inderdaad anders kun je net zo goed van der meyde er ook bij zetten.
Ik dacht toch echt dat Sneijder wel wat te vertellen had. Niet dus.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 juli 2023 - 21:35   quote  deeplink  
Nou heren Mislintat is in gesprek met Wesley Sneijder lees ik net hahahaha het moet niet gekker worden Pietje, jij krijgt nog je zin ook hahahaha prachtig dit

Het is wel een driftig baasje, hij geeft ze wel op hun flikker wanneer ze niet vol uit gaan
Hummel10
 Hummel10 - zondag 16 juli 2023 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2023 - 21:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Nou heren Mislintat is in gesprek met Wesley Sneijder lees ik net hahahaha het moet niet gekker worden Pietje, jij krijgt nog je zin ook hahahaha prachtig dit

Het is wel een driftig baasje, hij geeft ze wel op hun flikker wanneer ze niet vol uit gaan
Maar zijn eigen leven is een puinhoop haha nou misschien kan hij iets toevoegen.
Pietje
 Pietje - zondag 16 juli 2023 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2023 - 21:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Nou heren Mislintat is in gesprek met Wesley Sneijder lees ik net hahahaha het moet niet gekker worden Pietje, jij krijgt nog je zin ook hahahaha prachtig dit

Het is wel een driftig baasje, hij geeft ze wel op hun flikker wanneer ze niet vol uit gaan
Ik heb even gebeld met Sven Mislintat. Hij zou het nog enkele dagen geheimhouden. Gaat-toch zijn mond voorbij praten. 😜😂
nummer10
 nummer10 - zondag 16 juli 2023 - 21:50   quote  deeplink  
Als assistent lees ik net.. ik denk dat dat geen eens een hele slechte gedachten is..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 juli 2023 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2023 - 21:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb even gebeld met Sven Mislintat. Hij zou het nog enkele dagen geheimhouden. Gaat-toch zijn mond voorbij praten. 😜😂
Whahahahaha het moet echt niet gekker worden Pietje
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 juli 2023 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2023 - 21:50 schreef nummer10 het volgende:
Als assistent lees ik net.. ik denk dat dat geen eens een hele slechte gedachten is..
Aan zijn mondje zal het niet liggen, maar of hij technisch iets kan toevoegen ???
nummer10
 nummer10 - zondag 16 juli 2023 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2023 - 22:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Aan zijn mondje zal het niet liggen, maar of hij technisch iets kan toevoegen ???
Geen idee.. maar oud Ajax spelers zijn wat mij betreft altijd welkom..
remco k
 remco k - zondag 16 juli 2023 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2023 - 22:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Geen idee.. maar oud Ajax spelers zijn wat mij betreft altijd welkom..
Hoezo altijd. Het moet om kwaliteit gaan en om herkenbaar Ajax.
nummer10
 nummer10 - maandag 17 juli 2023 - 01:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2023 - 22:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo altijd. Het moet om kwaliteit gaan en om herkenbaar Ajax.
Zegt de schreeuwerd die oud Ajacieden mist binnen Ajax...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 17 juli 2023 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2023 - 22:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo altijd. Het moet om kwaliteit gaan en om herkenbaar Ajax.
Inderdaad en behalve als speler heeft Sneijder volgens mij ook niet heel veel ervaring.
Oud spelers prima maar pak dan wat meer ervaren.
remco k
 remco k - maandag 17 juli 2023 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juli 2023 - 01:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zegt de schreeuwerd die oud Ajacieden mist binnen Ajax...
Met de juiste kwaliteit dombo.
nummer10
 nummer10 - maandag 17 juli 2023 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juli 2023 - 08:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Met de juiste kwaliteit dombo.
Misschien heeft die die wel ? Mocht dit doorgaan dan mag die dat laten zien..
p111
 p111 - maandag 17 juli 2023 - 11:04   quote  deeplink  
Ik vraag mij af of een combinatie -Stein/Maduro/Sneijder wel een goede combinatie is of krijgt hij een speciale ass/trainingstaak bv voor alleen de middenvelders ?? Kijk hij was een top middenvelder maar geen idee of hij wat extra,s kan toevoegen .
nummer10
 nummer10 - maandag 17 juli 2023 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juli 2023 - 11:04 schreef p111 het volgende:
Ik vraag mij af of een combinatie -Stein/Maduro/Sneijder wel een goede combinatie is of krijgt hij een speciale ass/trainingstaak bv voor alleen de middenvelders ?? Kijk hij was een top middenvelder maar geen idee of hij wat extra,s kan toevoegen .
Dat weet niemand... Maar we kunnen het altijd proberen toch ?
AkaS
 AkaS - maandag 17 juli 2023 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juli 2023 - 21:41 schreef remco k het volgende:
En mensen maar roepen dat Tadic weg moest, vd dat weg moest, overmars was in zijn eerste jaren niet goed en moest weg, veel spelers die het nu goed doen moesten weg, Bergkamp moest weg, jonk moest weg. Helft van de opleiding moest weg.

En maar roepen dat het allemaal aan die mensen lag.

Wederom een Ajax held de deur uitgejaagd.

Supporters hebben hier een hele grote bijdrage in met hun gezeik op spelers, staf en club.

Ik riep hier een drie jaar geleden al dat we gingen afglijden, steeds meer niet voetbal mensen binnen de club. En 99% op dit forum verklaarde de mensen die dat toen al zagen gebeuren voor gek.

Voor die mensen, kap eens met alles afzeiken wat de voetbal mensen aangaat op de club en doe je ogen eens open. De club wordt compleet ten gronde gericht.
Beste Remco, ondanks onze clashes wil ik je zeggen dat ik je mening zeer waardeer en daarom wil ik mijn reacties op jou anders aanvliegen dit seizoen :-)

Ik ben het gedeeltelijk niet eens met jouw post omdat je nu voor mijn gevoel populistisch inspeelt op een onrealistisch gevoel dat niet helemaal correct is. Ja er is een leegloop van mensen en spelers die toegedicht worden dat ze oer Ajacied zijn. Maar eerlijk gezegd is dat allemaal interpretatie van ons aan de buitenkant die moeten afgaan op wat er aan ons getoond en gezegd wordt.

Wat voor mij telt is wat ik zelf waarneem.

Een team is een geheel van individuele schakels die allemaal een eigen doel hebben en tegelijkertijd een algeheel belang dienen en dat is te komen tot resultaat. Resultaat is het gevolg van vele aspecten.

Blind kan in de balcirvulatie een versnellende factor zijn en denkt vooruit en heeft een passing techniek die hierbij past. Dit is leuk wanneer je dominant bent als ploeg. Wanneer je dit niet bent dan komt zijn gebrek aan snelheid om de hoek kijken. En dat gebrek werd steeds zichtbaarder. Enerzijds door hem zelf, misschien leeftijd en anderzijds omdat het team om hem heen steeds minder werd in kwaliteit. En dat de balans in het team weg was, plus dat er geen organisatie was onder Schreuder... Dus of het zijn schuld is of niet, zijn plussen en minnen sloegen door naar minnen.

En dus werd hij een zwakke schakel, waar hij zichzelf een geweldig schakel vond. En dat is gaan schuren en heeft geresulteerd in een vertrek. Een vertrek waar ik zeker niet rouwig om was.

Zie je wel, nu gaat hij naar Bayern. Het feit dat zij hem willen hebben was het ongelijk van de Blind criticasters. Maar nu we verder zijn, is duidelijk dat meneer Blind geen enkel bestaansrecht had bij Bayern!

Tadic... Jammer dat hij nu zo weggaat. Wat hier de echte reden van is daar kunnen wij alleen maar naar gissen. Misschien heeft hij wel te horen gekregen dat hij voor komend seizoen geen basiselftal rechten meer heeft.... Iedereen kan nogmaals gissen en invullen maar we weten het niet. Feit is wel dat hij tegen de zwakke tegenstanders waar hij ruimte krijgt nog altijd een scherpe voorzet kan afleveren voor de goal, maar zodra onder druk is het steeds net niet. Zag je ook in de afwerking waar hij telkens net even een stapje extra nodig had waar geen ruimte voor was en of hij wilde afwerken en hij fysiek net even teveel had gevraagd waardoor hij zichzelf uit balans bracht en dus niet meer kon afwerken zoals hij dit de afgelopen jaren wel kon.

Ook in de counter stokte het vaak bij hem omdat hij de snelheid niet heeft en verder door het gebrek aan kwaliteit en snelheid van het teamfunctioneren werd hij een erg statische schakel in het team waar geen enkele diepgang, dreiging en verrassing in zat. Jammer dat hij geen rol op de achtergrond kan krijgen en dit seizoen langzaam kon afbouwen bij Ajax en geleidelijk naar een staffunctie kon groeien, waarvan ik begreep dat het in de bedoeling lag...

Ten Hag heb ik vaker gezegd en uitgelegd. Hij heeft het uiteindelijk goed gedaan. Maar heeft ook de beschikking gehad over een geweldig team waar ondanks dat men toen niet data gedreven was, wel een verzameling van spelers had die prima in elkaar overvloeiden wat betreft specifieke kwaliteiten en eigenschappen. Hierbij moet ook nog gezegd worden dat hij heel heel lang andere keuzes probeerde door te drukken waarvan iedereen zag dat het niet werkte. En zelfs Overmars op gegeven moment in een interview subtiel aangaf dat "Erik" de juiste poppetjes op de juiste plaats moet zetten...

Ten Hag heeft onrealistisch veel kansen gekregen vanuit de directie en had elders allang eruit gevlogen. Achteraf gelukkig goed gekomen en hebben we enorm mogen genieten.

Overmars, heeft een aantal knallers op zijn naam en daardoor vergeten we de missers, die veel talrijker waren. Maakt verder niet uit, maar zijn functioneren springt er nu in positieve zin ook uit omdat van der Sar een drama was, omringd met allemaal goudzoekers zonder voetbalachtergrond en het feit dat de resultaten zover terugzakken.

Tot slot... Men maakt nu weer de fout die iedere beleidsbepaler in de marge maakt.... En hier moet ik een groot compliment aan Overmars maken... Voor hem geldt de aanval is de beste verdediging. In plaats van de hand op de knip en middelmaat kopen dat in je budget past. Zag hij blijkbaar het grote plaatje en durfde hij te investeren in spelers die paste bij het niveau dat hij nastreefde en investeerde hij in spelers die een aanvulling waren op de spelers die er al waren.

Als we niet oppassen glijden we verder en verder weg. Want van der Boomen is mislukt bij Ajax in een tijd dat het niveau echt niet hoogstaand was. Hoezo zou hij ons nu wel naar een hoger plan brengen???

Als het zo doorgaat gaan we komend seizoen weer geen kampioen worden en dus weer geen CL inkomsten en glijden we definitief weg en moeten weer hopen op geluk en toeval dat er uit de jeugd doorstroming komt dat toevallig in elkaar overgrijpt. Maar voorlopig zie ik mensen binnen Ajax op beleidsbepalende posities zitten die rommelen in de marge en glijden we verder en verder af!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 juli 2023 door AkaS --
remco k
 remco k - maandag 17 juli 2023 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juli 2023 - 13:11 schreef AkaS het volgende:

[..]

Beste Remco, ondanks onze clashes wil ik je zeggen dat ik je mening zeer waardeer en daarom wil ik mijn reacties op jou anders aanvliegen dit seizoen :-)

Ik ben het gedeeltelijk niet eens met jouw post omdat je nu voor mijn gevoel populistisch inspeelt op een onrealistisch gevoel dat niet helemaal correct is. Ja er is een leegloop van mensen en spelers die toegedicht worden dat ze oer Ajacied zijn. Maar eerlijk gezegd is dat allemaal interpretatie van ons aan de buitenkant die moeten afgaan op wat er aan ons getoond en gezegd wordt.

Wat voor mij telt is wat ik zelf waarneem.

Een team is een geheel van individuele schakels die allemaal een eigen doel hebben en tegelijkertijd een algeheel belang dienen en dat is te komen tot resultaat. Resultaat is het gevolg van vele aspecten.

Blind kan in de balcirvulatie een versnellende factor zijn en denkt vooruit en heeft een passing techniek die hierbij past. Dit is leuk wanneer je dominant bent als ploeg. Wanneer je dit niet bent dan komt zijn gebrek aan snelheid om de hoek kijken. En dat gebrek werd steeds zichtbaarder. Enerzijds door hem zelf, misschien leeftijd en anderzijds omdat het team om hem heen steeds minder werd in kwaliteit. En dat de balans in het team weg was, plus dat er geen organisatie was onder Schreuder... Dus of het zijn schuld is of niet, zijn plussen en minnen sloegen door naar minnen.

En dus werd hij een zwakke schakel, waar hij zichzelf een geweldig schakel vond. En dat is gaan schuren en heeft geresulteerd in een vertrek. Een vertrek waar ik zeker niet rouwig om was.

Zie je wel, nu gaat hij naar Bayern. Het feit dat zij hem willen hebben was het ongelijk van de Blind criticasters. Maar nu we verder zijn, is duidelijk dat meneer Blind geen enkel bestaansrecht had bij Bayern!

Tadic... Jammer dat hij nu zo weggaat. Wat hier de echte reden van is daar kunnen wij alleen maar naar gissen. Misschien heeft hij wel te horen gekregen dat hij voor komend seizoen geen basiselftal rechten meer heeft.... Iedereen kan nogmaals gissen en invullen maar we weten het niet. Feit is wel dat hij tegen de zwakke tegenstanders waar hij ruimte krijgt nog altijd een scherpe voorzet kan afleveren voor de goal, maar zodra onder druk is het steeds net niet. Zag je ook in de afwerking waar hij telkens net even een stapje extra nodig had waar geen ruimte voor was en of hij wilde afwerken en hij fysiek net even teveel had gevraagd waardoor hij zichzelf uit balans bracht en dus niet meer kon afwerken zoals hij dit de afgelopen jaren wel kon.

Ook in de counter stokte het vaak bij hem omdat hij de snelheid niet heeft en verder door het gebrek aan kwaliteit en snelheid van het teamfunctioneren werd hij een erg statische schakel in het team waar geen enkele diepgang, dreiging en verrassing in zat. Jammer dat hij geen rol op de achtergrond kan krijgen en dit seizoen langzaam kon afbouwen bij Ajax en geleidelijk naar een staffunctie kon groeien, waarvan ik begreep dat het in de bedoeling lag...

Ten Hag heb ik vaker gezegd en uitgelegd. Hij heeft het uiteindelijk goed gedaan. Maar heeft ook de beschikking gehad over een geweldig team waar ondanks dat men toen niet data gedreven was, wel een verzameling van spelers had die prima in elkaar overvloeiden wat betreft specifieke kwaliteiten en eigenschappen. Hierbij moet ook nog gezegd worden dat hij heel heel lang andere keuzes probeerde door te drukken waarvan iedereen zag dat het niet werkte. En zelfs Overmars op gegeven moment in een interview subtiel aangaf dat "Erik" de juiste poppetjes op de juiste plaats moet zetten...

Ten Hag heeft onrealistisch veel kansen gekregen vanuit de directie en had elders allang eruit gevlogen. Achteraf gelukkig goed gekomen en hebben we enorm mogen genieten.

Overmars, heeft een aantal knallers op zijn naam en daardoor vergeten we de missers, die veel talrijker waren. Maakt verder niet uit, maar zijn functioneren springt er nu in positieve zin ook uit omdat van der Sar een drama was, omringd met allemaal goudzoekers zonder voetbalachtergrond en het feit dat de resultaten zover terugzakken.

Tot slot... Men maakt nu weer de fout die iedere beleidsbepaler in de marge maakt.... En hier moet ik een groot compliment aan Overmars maken... Voor hem geldt de aanval is de beste verdediging. In plaats van de hand op de knip en middelmaat kopen dat in je budget past. Zag hij blijkbaar het grote plaatje en durfde hij te investeren in spelers die paste bij het niveau dat hij nastreefde en investeerde hij in spelers die een aanvulling waren op de spelers die er al waren.

Als we niet oppassen glijden we verder en verder weg. Want van der Boomen is mislukt bij Ajax in een tijd dat het niveau echt niet hoogstaand was. Hoezo zou hij ons nu wel naar een hoger plan brengen???

Als het zo doorgaat gaan we komend seizoen weer geen kampioen worden en dus weer geen CL inkomsten en glijden we definitief weg en moeten weer hopen op geluk en toeval dat er uit de jeugd doorstroming komt dat toevallig in elkaar overgrijpt. Maar voorlopig zie ik mensen binnen Ajax op beleidsbepalende posities zitten die rommelen in de marge en glijden we verder en verder af!
Hey kerel. Ik waardeer je mening hier ook zeker.

Maar ben wel heel benieuwd, hoe ga je het anders aanvliegen?
AkaS
 AkaS - maandag 17 juli 2023 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juli 2023 - 14:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey kerel. Ik waardeer je mening hier ook zeker.

Maar ben wel heel benieuwd, hoe ga je het anders aanvliegen?
Ik ook hahahaha. We gaan minder ruzie maken Remco. Als je niet voor iemand bent ben je niet automatisch tegen iemand. Dit bedoel ik niet letterlijk maar `we` leden in het algemeen kunnen nogal fel tegen elkaar reageren. Ik ben daar een van geweest. En daar wil ik verandering in brengen.

Minder irritatie in de posts proberen te leggen.

Dus voel je vrij om inhoudelijk te reageren op mijn lange post ;-)
AkaS
 AkaS - maandag 17 juli 2023 - 16:10   quote  deeplink  
Ik zou nog graag 1 ding willen toevoegen...

Je kan heel goed Ajacied zijn en toch uit boosheid en teleurstelling de nodige spelers en stafleden verrot schelden en wensen dat ze oprotten! Noch is het aantal malen dat je in het stadion vertoeft een indicatie hoezeer Ajax in je bloed zit.

Ik ga lang niet meer zo vaak als vroeger, heb zelfs nog nooit een seizoenskaart gehad, maar niemand hoeft te twijfelen of ik voor Ajax ben of niet. Maar leeftijd, het hebben van kinderen doet je wel e.e.a. in perspectief plaatsen.

Ik ben nu op een leeftijd dat heel veel van die gassies in theorie mijn kinderen kunnen zijn en hun beleving omtrent voetbal, maatschappij en omgang met vele zaken vind ik nou niet dat je zegt daar loop ik warm voor.

En tot slot vind ik veel van die gasten oliedom en zichzelf giga overschattend.

Kijk naar al die sukkels die denken dat ze slim zijn en voor een habbekrats de club de rug toekeren die ze heeft opgeleid... Gravenberch inclusief met zijn populistische uitspraken dat hij niet weggaat zonder dat Ajax aan hem heeft verdiend.... Een grijpstuiver heeft hij Ajax gegund en niet meer.

De zaakwaarnemer is hier dan de grote winnaar, die bij een lage - of geen transfersom een enorme commissie ontvangt en de club valt zich geen buil aan jou als speler.... Dus dan moet je wel zo gigantisch goed en boven de rest uitsteken om een goede kans te krijgen basisspeler te worden...

Nee, veel beter kun je ze de absolute hoofdprijs voor je laten betalen, dan weet je zeker dat ze jou als speler echt willen hebben. Plus ze kijken wel uit dat je op de bank wegrot want ze hebben flink in je geïnvesteerd. Plus je draagt bij aan de continuiteit van de club die je heeft opgeleid en de transfer voor je heeft mogelijk gemaakt!

Dat wilde ik nog even kwijt!
AkaS
 AkaS - maandag 17 juli 2023 - 18:25   quote  deeplink  
----------------------------- Rulli --------------------------------

----------------------Sanchez ----- Hato ---------------------------

Rensch ----------------------------------------------------- Wijndal

--------------------- v.d. Boomen ---- Tahirovic -------------------

--------------------------------Berghuis ----------------------------

Conceicao -------------------------------------------------- Bergwijn

------------------------------- Brobbey -----------------------------

Hierbij nog een spits, een CV, een middenvelder en een vleugelspeler en dan moet het gaan gebeuren denk ik.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 17 juli 2023 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juli 2023 - 18:25 schreef AkaS het volgende:
----------------------------- Rulli --------------------------------

----------------------Sanchez ----- Hato ---------------------------

Rensch ----------------------------------------------------- Wijndal

--------------------- v.d. Boomen ---- Tahirovic -------------------

--------------------------------Berghuis ----------------------------

Conceicao -------------------------------------------------- Bergwijn

------------------------------- Brobbey -----------------------------

Hierbij nog een spits, een CV, een middenvelder en een vleugelspeler en dan moet het gaan gebeuren denk ik.
Leuke opstelling alleen komt Sanchez niet naar Ajax, Sutalo wordt genoemd maar dit betreft een gerucht.
Gelukkig halen ze inderdaad nog een spits, het gerucht gaat Rafa Mir van Sevilla maar is nog allerminst zeker
Inderdaad misschien nog een rechtsbuiten en een nieuwe keeper.

Wat betreft de keeper wordt Altay Bayindir genoemd
Hummel10
 Hummel10 - maandag 17 juli 2023 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juli 2023 - 18:25 schreef AkaS het volgende:
----------------------------- Rulli --------------------------------

----------------------Sanchez ----- Hato ---------------------------

Rensch ----------------------------------------------------- Wijndal

--------------------- v.d. Boomen ---- Tahirovic -------------------

--------------------------------Berghuis ----------------------------

Conceicao -------------------------------------------------- Bergwijn

------------------------------- Brobbey -----------------------------

Hierbij nog een spits, een CV, een middenvelder en een vleugelspeler en dan moet het gaan gebeuren denk ik.
Sanchez jammer maar komt denk ik niet. Rensch rechtsback vind ik ook niet veel.

Vd Boomen en Tahirovic Heb ik nog geen beeld bij.
Alvarez en Kudus gaan dan weg in deze opstelling denk ik?

Berghuis, Bergwijn, Wijndal en Brobbey mogen het nieuwe seizoen ook wel eens goed loskomen want het was niet veel. Zullen meer arbeid moeten leveren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 17 juli 2023 - 22:18   quote  deeplink  
F-side verklaart de oorlog aan dwaas Wesley Sneyder mocht hij komen..
p111
 p111 - maandag 17 juli 2023 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juli 2023 - 18:25 schreef AkaS het volgende:
----------------------------- Rulli --------------------------------

----------------------Sanchez ----- Hato ---------------------------

Rensch ----------------------------------------------------- Wijndal

--------------------- v.d. Boomen ---- Tahirovic -------------------

--------------------------------Berghuis ----------------------------

Conceicao -------------------------------------------------- Bergwijn

------------------------------- Brobbey -----------------------------

Hierbij nog een spits, een CV, een middenvelder en een vleugelspeler en dan moet het gaan gebeuren denk ik.
Rulli
Rensch- Kaplan-Hato-Wijndal
Boomenn- Tahirovic
Kudus
Berghuis- Brobbey - Bergwijn
p111
 p111 - maandag 17 juli 2023 - 23:11   quote  deeplink  
Uiteraard Hoop ik dat Fritz jim weer oke is en een kans krijgt ,en Vos
En voor de rest weet ik niet wat er bij komt
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 juli 2023 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juli 2023 - 22:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:
F-side verklaart de oorlog aan dwaas Wesley Sneyder mocht hij komen..
Hij heeft een paar domme uitspraken gedaan... Heel dom, maar dat is ondertussen ook alweer een paar jaar geleden ? Het boeit me niet of die komt of niet maar die is vrij kinderachtig..
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 18 juli 2023 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juli 2023 - 18:25 schreef AkaS het volgende:
----------------------------- Rulli --------------------------------

----------------------Sanchez ----- Hato ---------------------------

Rensch ----------------------------------------------------- Wijndal

--------------------- v.d. Boomen ---- Tahirovic -------------------

--------------------------------Berghuis ----------------------------

Conceicao -------------------------------------------------- Bergwijn

------------------------------- Brobbey -----------------------------

Hierbij nog een spits, een CV, een middenvelder en een vleugelspeler en dan moet het gaan gebeuren denk ik.
Zoiets zal het wel worden, alleen gaat Sanchez volgens mij naar Peter Bos in Eindhoven dus dat zal n ander worden. Die ze op het oog hebben kan pas vanaf 15 augustus ofzo dus zullen we het voorlopig met jeugd moeten doen. Ipv Wijndal zou ik liever Salah Eddine of Rensch daar zien. Prima team en met de juiste instelling kun je er zomaar mee bij de eerste 3 eindigen en dus CL of voorronde CL...
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 18 juli 2023 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 00:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hij heeft een paar domme uitspraken gedaan... Heel dom, maar dat is ondertussen ook alweer een paar jaar geleden ? Het boeit me niet of die komt of niet maar die is vrij kinderachtig..
Hij zat zich erin te slijmen bij Utrecht en ging op Jodenjacht toen ze tegen Ajax moesten voor de beker. Utrecht was zijn club bla bla. Dus snap wel dat dit tegen het zere been van de F side was.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 juli 2023 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 07:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij zat zich erin te slijmen bij Utrecht en ging op Jodenjacht toen ze tegen Ajax moesten voor de beker. Utrecht was zijn club bla bla. Dus snap wel dat dit tegen het zere been van de F side was.
was ook gewoon dom absoluut!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 18 juli 2023 - 12:24   quote  deeplink  
Opzouten met die pauper kabouter! Laat hem lekker verrotten in Kutrecht! Eerst een grote bek en nu slijmen voor een contract!
Pietje
 Pietje - dinsdag 18 juli 2023 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 07:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij zat zich erin te slijmen bij Utrecht en ging op Jodenjacht toen ze tegen Ajax moesten voor de beker. Utrecht was zijn club bla bla. Dus snap wel dat dit tegen het zere been van de F side was.
Ik heb het allemaal niet gevolgd. Wat heeft Sneijder bij Utrecht gedaan? De F-side reageert ook furieus op hem, dus zal hij zich wel misdragen hebben. Praat me even bij alsjeblieft.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 18 juli 2023 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 14:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb het allemaal niet gevolgd. Wat heeft Sneijder bij Utrecht gedaan? De F-side reageert ook furieus op hem, dus zal hij zich wel misdragen hebben. Praat me even bij alsjeblieft.
Hij had grote praatjes en Utrecht was zijn club. Utrecht liedjes zingen ruzie maken met de F side. Provoceren toen zijn Utrecht van Ajax gewonnen had.

Snap wel dat er wat irritatie naar hem toe is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 18 juli 2023 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 14:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb het allemaal niet gevolgd. Wat heeft Sneijder bij Utrecht gedaan? De F-side reageert ook furieus op hem, dus zal hij zich wel misdragen hebben. Praat me even bij alsjeblieft.
Wesley heeft ooit in een opgenomen filmpje geroepen dat Utrecht Ajax ging slopen. Dat filmpje is vervolgens na een gewonnen bekerwedstrijd van Utrecht tegen Ajax naar buiten gekomen. Vervolgens had de F-Side daar weer op gereageerd dat hij persona non grata was. Wat Wesley weer deed besluiten op een filmpje te maken waarbij hij in Amsterdam rijd en heel hard Utrecht me Stadje op te zetten en mee te blèren en dat hij schikt heeft aan de F-Side. Nu die een baantje kan pikken is Amsterdam in de ogen van die tuinkabouter ineens wel weer goed genoeg.

Maar ja, het huidige bestuur van Ajax is zo stom als het achtereind van een varken en snapt bepaalde sentimenten niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juli 2023 door Ajax Warrior --
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 18 juli 2023 - 15:43   quote  deeplink  
Ofwel kleutergedrag van beide kanten. Moet je als Ajax boven staan toch?
Zou liever Rafael zien in die rol dan Wesley, maar wie ben ik....
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 juli 2023 - 15:46   quote  deeplink  
Van de sar en Wesley hadden toch ook al een bakkie gedaan om het 1 en ander uit te praten ?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 18 juli 2023 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 15:43 schreef bertus bikkel het volgende:
Ofwel kleutergedrag van beide kanten. Moet je als Ajax boven staan toch?
Zou liever Rafael zien in die rol dan Wesley, maar wie ben ik....
Die lijkt me verstandiger dan Wesley inderdaad.
Pietje
 Pietje - dinsdag 18 juli 2023 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 15:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wesley heeft ooit in een opgenomen filmpje geroepen dat Utrecht Ajax ging slopen. Dat filmpje is vervolgens na een gewonnen bekerwedstrijd van Utrecht tegen Ajax naar buiten gekomen. Vervolgens had de F-Side daar weer op gereageerd dat hij persona non grata was. Wat Wesley weer deed besluiten op een filmpje te maken waarbij hij in Amsterdam rijd en heel hard Utrecht me Stadje op te zetten en mee te blèren en dat hij schikt heeft aan de F-Side. Nu die een baantje kan pikken is Amsterdam in de ogen van die tuinkabouter ineens wel weer goed genoeg.

Maar ja, het huidige bestuur van Ajax is zo stom als het achtereind van een varken en snapt bepaalde sentimenten niet.
Ah, nu begrijp ik het. Niet bepaald handig van Sneijder (= eufemisme). Dan sluit ik me bij jullie aan: wegblijven die gast!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 18 juli 2023 - 20:37   quote  deeplink  
Ik heb de wedstrijd vanmiddag niet gezien omdat ik onderweg was naar Marbella.

Nu lees ik dat Ajax het zo slecht niet deed met de beide nieuwe aanwinsten en daarnaast Bergwijn en Kudus.

Echt jammer dat ik de wedstrijd gemist heb
Dus ook zonder Timber ging het niet slecht?
remco k
 remco k - dinsdag 18 juli 2023 - 21:22   quote  deeplink  
Ik vind dat vd boomen en tahirovic echt heersten op het middenveld door er echt heel kort op te zitten, Bergwijn en kudus creatief en prima acties.
Pietje
 Pietje - dinsdag 18 juli 2023 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 20:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik heb de wedstrijd vanmiddag niet gezien omdat ik onderweg was naar Marbella.

Nu lees ik dat Ajax het zo slecht niet deed met de beide nieuwe aanwinsten en daarnaast Bergwijn en Kudus.

Echt jammer dat ik de wedstrijd gemist heb
Dus ook zonder Timber ging het niet slecht?
Fijne vakantie gap en veel sterkte in de hitte daar.
Pietje
 Pietje - dinsdag 18 juli 2023 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 21:22 schreef remco k het volgende:
Ik vind dat vd boomen en tahirovic echt heersten op het middenveld door er echt heel kort op te zitten, Bergwijn en kudus creatief en prima acties.
Absoluut. Het geeft de burger moed. Het is nu ook zaak om Kudus te behouden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 18 juli 2023 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 20:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik heb de wedstrijd vanmiddag niet gezien omdat ik onderweg was naar Marbella.

Nu lees ik dat Ajax het zo slecht niet deed met de beide nieuwe aanwinsten en daarnaast Bergwijn en Kudus.

Echt jammer dat ik de wedstrijd gemist heb
Dus ook zonder Timber ging het niet slecht?
Fijne fuckdagen
p111
 p111 - woensdag 19 juli 2023 - 10:27   quote  deeplink  
Wat ik mij afvraag hoe zit het nou met Fritz/Jim en Kaplan ? ik dacht dat zij weer zouden aansluiten in de voorbereiding ?
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 juli 2023 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2023 - 10:27 schreef p111 het volgende:
Wat ik mij afvraag hoe zit het nou met Fritz/Jim en Kaplan ? ik dacht dat zij weer zouden aansluiten in de voorbereiding ?
Misschien nog niet genoeg hersteld ? Geen idee eigenlijk, niks meer over gelezen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Seizoen 2023/24 met Maurice Steyn, Hedwiges Maduro en Said Bakkati









0.0100278