BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Seizoen 2023/24 met Maurice Steyn, Hedwiges Maduro en Said Bakkati

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - dinsdag 04 juli 2023 - 22:42   quote  deeplink  
Help dit kan niet waar zijn Ajax concreet voor st Juste,mijn god dit is een diepte punt.De man is echt van een rechter rijtje niveau geen international een paniek voetballer enz,waarom hebben die kutjes geen v/d Ven gekocht van Volendam 2 jaar terug.Snel techn/vaardig en lang hij heeft de basis alles wat die st Juste niet heeft.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 juli 2023 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2023 - 19:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach kerel. Je schreef eerst dat ie niet presteerde. Toen dat het alleen maar simpele voorzetten waren en nu gaat het om z’n gedrag en niet zijn kwaliteiten.

Als zijn kwaliteiten niet ter discussie staan, waarom moet en moest hij dan naar de bank?
Vaak zat balverlies waar aanvallen stopten, vaak te traag terug mee verdedigen etc
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 05 juli 2023 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2023 - 22:42 schreef p111 het volgende:
Help dit kan niet waar zijn Ajax concreet voor st Juste,mijn god dit is een diepte punt.De man is echt van een rechter rijtje niveau geen international een paniek voetballer enz,waarom hebben die kutjes geen v/d Ven gekocht van Volendam 2 jaar terug.Snel techn/vaardig en lang hij heeft de basis alles wat die st Juste niet heeft.
Dit kan toch niet waar zijn?? Dan kun je nog beter Bassey houden.
Daar gaan we weer. Volgens de kenners hier mogen we niet vooraf oordelen en moeten we iedereen een kans geven. Nou n afdankertje van Heerenveen en Feyenoord kan nooit het beoogde niveau zijn lijkt mij....
Opvolger van Timber en dan komen met dit???? Pffff....als je dit niet in de jeugd hebt rondlopen, kun je beter stoppen met opleiden.
We wachten maar weer af, zal wel n grap zijn (hoop ik)
nummer10
 nummer10 - woensdag 05 juli 2023 - 11:43   quote  deeplink  
Komt van de site 1908... Een fan site van de kakkies
p111
 p111 - woensdag 05 juli 2023 - 12:50   quote  deeplink  
Nou dat moet haast wel,dit kan echt niet serieus zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 05 juli 2023 - 16:27   quote  deeplink  
Mislintat gaat echt geen 20 miljoen uitgeven, Ajax speelt geen C.L.

Hij is heel blessuregevoelig maar supersnel en verdedigen kan hij.
Vanwege het blessuregevoelig zijn zal hij waarschijnlijk niet komen

Informeren is niet kopen, voor elke positie hebben ze meerdere namen dus don't panic..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - woensdag 05 juli 2023 - 20:01   quote  deeplink  
-

Heb hem nooit verder gevolgd dus geen idee of het wat is als die gewoon dit blijft..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2023 door nummer10 --
p111
 p111 - woensdag 05 juli 2023 - 20:16   quote  deeplink  
Een waardeloze speler ,snel en dat is het meer niet
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 juli 2023 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 20:16 schreef p111 het volgende:
Een waardeloze speler ,snel en dat is het meer niet
Kortom we kunnen ook Usain bolt erbij halen haha
remco k
 remco k - donderdag 06 juli 2023 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2023 - 23:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vaak zat balverlies waar aanvallen stopten, vaak te traag terug mee verdedigen etc
Ach ja. Een aanvaller mag geen balverlies hebben. Dat was ik helemaal vergeten joh.
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 juli 2023 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juli 2023 - 08:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja. Een aanvaller mag geen balverlies hebben. Dat was ik helemaal vergeten joh.
Dat mag zeker, alleen niet zo vaak.. maar goed heel Ajax was kut, haald die het niveau van de jaren ervoor mooi laten staan natuurlijk
remco k
 remco k - vrijdag 07 juli 2023 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juli 2023 - 09:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat mag zeker, alleen niet zo vaak.. maar goed heel Ajax was kut, haald die het niveau van de jaren ervoor mooi laten staan natuurlijk
Van alle Ajax aanvallers statistisch gezien het minste balverlies per gespeelde minuut.

Je punt is?
remco k
 remco k - vrijdag 07 juli 2023 - 09:49   quote  deeplink  
O de tering wat is er met ons geweldige thuis shirt gebeurt zeg. Wat een afschuwelijk aftreksel van een Ajax shirt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 07 juli 2023 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2023 - 09:49 schreef remco k het volgende:
O de tering wat is er met ons geweldige thuis shirt gebeurt zeg. Wat een afschuwelijk aftreksel van een Ajax shirt.
Inderdaad wat een kutontwerp
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 07 juli 2023 - 17:01   quote  deeplink  
Geheel in de stijl van waar we als club nu inzitten!!!!
Echt drama...
Mocht onze keeper trouwens terug gaan naar Spanje zoals de geruchten aangeven, dan mag onze nieuwe trainer zijn keeper van Sparta bellen wat mij betreft...
AkaS
 AkaS - vrijdag 07 juli 2023 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juli 2023 - 17:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt man. Maar wel in het bericht dat je quote.

Met mij is het prima. Zin in het nieuwe seizoen en met name heel benieuwd naar het vernieuwende aankoop beleid waarbij statistieken heel erg bepalend zijn. In andere sporten maar ook in het voetbal is dat al erg succesvol gebleken is.
Mooi om te horen, gezondheid is een groot voorrecht om te hebben. Zo zie maar weer.

Ik hoop ook op een mooi seizoen, maar ik vrees Remco. Kopen is niet altijd een garantie voor succes zo hebben we gezien, maar het begint nu wel heel armoedig te worden.

Branco is ooit weggegaan omdat hij niet goed genoeg was, nu is hij vooralsnog de grootste aankoop. En het ziet ernaar uit dat we de pareltjes van vorig seizoen ook nog gaan kwijtraken en zoals het het er verder uitziet zal de knip redelijk gesloten blijven.

Steyn is een gok. Die Duitser is een gok en we zitten rammetjevol met mensen die geen voetbalachtergrond hebben.

Zal dit dan de downfall gaan worden van Ajax waar zo velen op hopen in Nederland???
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 juli 2023 - 11:37   quote  deeplink  
Vergeef me, ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar Ajax is getroffen door een transferblokkade. Eerst waren het twee spelers die verkocht moesten worden (Timber en Alvarez), vervolgens waren het drie spelers (plus Kudus) en nou hoorde ik dat het om vijf uitgaande transfers gaat, waarbij Alvarez niet zeker van een vertrek is. Bayern was een wild gerucht en West Ham ziet Alvarez zelf niet zitten. Zoals het er nu naar uit ziet komt er dus geen enkele inkomende transfer. Ik heb begrepen dat Maurice Steijn woedend is.
Kortom een lekker begin van het nieuwe seizoen...
nummer10
 nummer10 - zaterdag 08 juli 2023 - 12:35   quote  deeplink  
Daar heb ik echt niks over gelezen pietje en lees toch echt alle Ajax en voetbal sites.. maar mocht dit waar zijn is dat natuurlijk kut..

Wat betreft Branco ik heb die man totaal niet zien voetballen in frankrijk maar wat ik zo lees moet dit wel een goede middenvelder zijn geweest daar? Misschien een laatbloeier ?
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 juli 2023 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 juli 2023 - 12:35 schreef nummer10 het volgende:
Daar heb ik echt niks over gelezen pietje en lees toch echt alle Ajax en voetbal sites.. maar mocht dit waar zijn is dat natuurlijk kut..

Wat betreft Branco ik heb die man totaal niet zien voetballen in frankrijk maar wat ik zo lees moet dit wel een goede middenvelder zijn geweest daar? Misschien een laatbloeier ?
Het was gisterenavond ergens op internet. Ik weet bij god niet meer waar.
Het zou zomaar een wild gerucht kunnen zijn, maar ik schrok er wel van. Het zou ook wèl waar kunnen zijn, gezien de rol van de RvC.
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 juli 2023 - 13:56   quote  deeplink  
Ajax op achterstand (0-1) tegen FC Den Bosch??
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 juli 2023 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2023 - 17:01 schreef bertus bikkel het volgende:
Geheel in de stijl van waar we als club nu inzitten!!!!
Echt drama...
Mocht onze keeper trouwens terug gaan naar Spanje zoals de geruchten aangeven, dan mag onze nieuwe trainer zijn keeper van Sparta bellen wat mij betreft...
Maar er mogen voorlopig geen inkomende transfers plaatsvinden. Eerst een aantal spelers verkopen...
p111
 p111 - zaterdag 08 juli 2023 - 15:12   quote  deeplink  
Nou dat was een leuk oefenpartijtje van Jong Ajax,de tweede helft wel een aardig potje met een prima Marta.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 08 juli 2023 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 juli 2023 - 12:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het was gisterenavond ergens op internet. Ik weet bij god niet meer waar.
Het zou zomaar een wild gerucht kunnen zijn, maar ik schrok er wel van. Het zou ook wèl waar kunnen zijn, gezien de rol van de RvC.
Nee joh, de RvC wil echt niet dat Ajax naar de kloten gaat, ze gaan voorzichtig met de miljoen om.
Wat ik gelezen heb is dat ze met de verkoop van Timber kiet spelen.

Omdat er geen C.L. gespeeld wordt moet er nog een speler verkocht worden, met die inkomsten kan Ajax weer speler(s) kopen.

Het wachten is op de verkoop van Alvarez en/of Kudus.
Ik denk dat ze voor alsnog niet verkeerd bezig zijn
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 juli 2023 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 juli 2023 - 21:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee joh, de RvC wil echt niet dat Ajax naar de kloten gaat, ze gaan voorzichtig met de miljoen om.
Wat ik gelezen heb is dat ze met de verkoop van Timber kiet spelen.

Omdat er geen C.L. gespeeld wordt moet er nog een speler verkocht worden, met die inkomsten kan Ajax weer speler(s) kopen.

Het wachten is op de verkoop van Alvarez en/of Kudus.
Ik denk dat ze voor alsnog niet verkeerd bezig zijn
Natuurlijk wil de RvC niet dat Ajax naar de klote gaat. Maar ze hebben wel vaker dwarsgelegen bij de aankoop van spelers. Ik ben zeer benieuwd wat Ajax nog mag gaan doen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 juli 2023 - 08:41   quote  deeplink  
Indien Kudus of Alvarez verkocht wordt is de weg vrij voor verdere aankopen, de vraag is wanneer want de tijd dringt.

Natuurlijk hebben ze al spelers in de wachtkamer staan maar voor Steyn is dit balen want hij moet het met het spelers materieel doen zoals ook vorig seizoen Schreuder als ook Heitinga
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 juli 2023 - 08:59   quote  deeplink  
Ajax in de wachtkamer: "Dat is niet goed voor Sven Mislin

Volgens Mike Verweij gaat Ajax eerst een aantal grote uitgaande transfers regelen voordat er spelers aangetrokken kunnen worden. Dat stelt de clubwatcher in Kick-off.

"Bij Ajax weten ze nu al dat ze geen Champions League gaan spelen, die moeten hopen dat ze in de Europa League komen en hebben een gat van 45 miljoen euro te dichten", begint Verweij. "Eerst wordt de transfer van Timber afgerond, dan willen ze Álvarez verkopen en dan gaat er pas uitgegeven worden."

Die transfer van Álvarez leek al zeker, maar Borussia Dortmund trok op het laatste moment de stekker eruit. West Ham United en Bayern München moeten de alternatieven vormen. "Álvarez zal ook niet zomaar "ja" zeggen tegen West Ham United", denkt Verweij. "Die hebben weliswaar een goed seizoen gedraaid in de Conference League, maar kunnen komend seizoen zomaar weer een degradatiekandidaat zijn."

"De kans dat Bayern op het toneel verschijnt is aanwezig en ik denk dat Álvarez daarop wil wachten", vervolgt hij. "Dat is niet goed voor Mislintat, die pas kan uitgeven op het moment dat hij verkocht wordt.

****************

Ik zeg niet dat Verweij het weet, weet wel dat er op dit even gewacht wordt met verdere aankopen anders had er wel meer gekomen
Pietje
 Pietje - zondag 09 juli 2023 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juli 2023 - 08:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ajax in de wachtkamer: "Dat is niet goed voor Sven Mislin

Volgens Mike Verweij gaat Ajax eerst een aantal grote uitgaande transfers regelen voordat er spelers aangetrokken kunnen worden. Dat stelt de clubwatcher in Kick-off.

"Bij Ajax weten ze nu al dat ze geen Champions League gaan spelen, die moeten hopen dat ze in de Europa League komen en hebben een gat van 45 miljoen euro te dichten", begint Verweij. "Eerst wordt de transfer van Timber afgerond, dan willen ze Álvarez verkopen en dan gaat er pas uitgegeven worden."

Die transfer van Álvarez leek al zeker, maar Borussia Dortmund trok op het laatste moment de stekker eruit. West Ham United en Bayern München moeten de alternatieven vormen. "Álvarez zal ook niet zomaar "ja" zeggen tegen West Ham United", denkt Verweij. "Die hebben weliswaar een goed seizoen gedraaid in de Conference League, maar kunnen komend seizoen zomaar weer een degradatiekandidaat zijn."

"De kans dat Bayern op het toneel verschijnt is aanwezig en ik denk dat Álvarez daarop wil wachten", vervolgt hij. "Dat is niet goed voor Mislintat, die pas kan uitgeven op het moment dat hij verkocht wordt.

****************

Ik zeg niet dat Verweij het weet, weet wel dat er op dit even gewacht wordt met verdere aankopen anders had er wel meer gekomen
Begrijp mij niet verkeerd, Jack.
De financiële huishouding is ook heel belangrijk, echter, de competitie gaat 12 augustus weer beginnen en nog eerder de belangrijke play-offs voor de Europa League. Dan MOET Ajax er al staan, dan MOET de selectie zo veel mogelijk op orde zijn.

Als je wacht tot er spelers verkocht zijn, dan kun je zomaar de boot missen.
Bovendien is het maar de vraag welke spelers (nog) beschikbaar zijn en welke spelers überhaupt (nog) voor Ajax willen spelen, wetende dat Ajax Champions League voetbal heeft gemist.

Ik ben geen zwartkijker, maar ik ben er niet gerust op! Je kunt namelijk ook TE voorzichtig zijn.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 09 juli 2023 - 14:09   quote  deeplink  
Is ook niet zo gek dat de RVC dwars ligt als je de aankopen van vorig jaar bekijkt,haha...
Nog 10 miskopen erbij en je bent failliet.
Aan Steyn om te laten zien dat hij met het huidige materiaal er meer uit kan halen dan zijn voorgangers. Dit zijn aanzienlijk betere spelers dan hij gewend is dus dat zou hij moeten kunnen. En laten we eerlijk zijn,de.namwn die je nu hoort en leest daar wordt je ook niet beter en vrolijk van maar wel armer...dan maar niks kopen. Dan wordt je ook minimaal 4de of 5de....
Pietje
 Pietje - zondag 09 juli 2023 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juli 2023 - 14:09 schreef bertus bikkel het volgende:
Is ook niet zo gek dat de RVC dwars ligt als je de aankopen van vorig jaar bekijkt,haha...
Nog 10 miskopen erbij en je bent failliet.
Aan Steyn om te laten zien dat hij met het huidige materiaal er meer uit kan halen dan zijn voorgangers. Dit zijn aanzienlijk betere spelers dan hij gewend is dus dat zou hij moeten kunnen. En laten we eerlijk zijn,de.namwn die je nu hoort en leest daar wordt je ook niet beter en vrolijk van maar wel armer...dan maar niks kopen. Dan wordt je ook minimaal 4de of 5de....
Haha. Optimist :-)
p111
 p111 - zondag 09 juli 2023 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 juli 2023 - 12:35 schreef nummer10 het volgende:
Daar heb ik echt niks over gelezen pietje en lees toch echt alle Ajax en voetbal sites.. maar mocht dit waar zijn is dat natuurlijk kut..

Wat betreft Branco ik heb die man totaal niet zien voetballen in frankrijk maar wat ik zo lees moet dit wel een goede middenvelder zijn geweest daar? Misschien een laatbloeier ?
Wel tweede divisie in Frankrijk
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 juli 2023 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juli 2023 - 11:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Begrijp mij niet verkeerd, Jack.
De financiële huishouding is ook heel belangrijk, echter, de competitie gaat 12 augustus weer beginnen en nog eerder de belangrijke play-offs voor de Europa League. Dan MOET Ajax er al staan, dan MOET de selectie zo veel mogelijk op orde zijn.

Als je wacht tot er spelers verkocht zijn, dan kun je zomaar de boot missen.
Bovendien is het maar de vraag welke spelers (nog) beschikbaar zijn en welke spelers überhaupt (nog) voor Ajax willen spelen, wetende dat Ajax Champions League voetbal heeft gemist.

Ik ben geen zwartkijker, maar ik ben er niet gerust op! Je kunt namelijk ook TE voorzichtig zijn.
Ben het met je eens Pietje, Steyn en Mislintat hebben versterkingen nodig anders gaan er na het nieuwe seizoen weer koppen rollen.

De aankoop vorig seizoen was niet goed genoeg, maar ook Schreuder en Heitinga kwamen te kort.
Brobbey en Lucca onze doodgeverfde spitsen kwamen ook te kort.
Er is impuls nodig op bepaalde posities anders loopt je weer achter de feiten aan.

De huidige selectie van onze club is niet beter dan die van PSV en Feijenoord.

Één spits hebben we minimaal nodig want alleen met Brobbey vraag je om problemen, is op dit moment niet goed genoeg en is heel snel geblesseerd

Ook missen we minimaal één RCV
nummer10
 nummer10 - zondag 09 juli 2023 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juli 2023 - 15:05 schreef p111 het volgende:

[..]

Wel tweede divisie in Frankrijk
Ik meende de cijfers van afgelopen seizoen.. maar ach, koste niks toch ?
Pietje
 Pietje - zondag 09 juli 2023 - 21:24   quote  deeplink  
Hoe is het trouwens met onze Turkse vriend Kaplan? Is hij inmiddels verlost van zijn blessure, zodat hij kan spelen?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 juli 2023 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juli 2023 - 21:24 schreef Pietje het volgende:
Hoe is het trouwens met onze Turkse vriend Kaplan? Is hij inmiddels verlost van zijn blessure, zodat hij kan spelen?
Hij trainde vorige week apart, is dus onderweg
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 juli 2023 - 22:29   quote  deeplink  
Kaplan is overigens LCV zoals ook Hato, omdat Timber is vertrokken missen we nu 2x RCV, er staan ook 2 nominaties om deze positie in te vullen echter moet er eerst wat verkocht worden naast Timber
Pietje
 Pietje - maandag 10 juli 2023 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juli 2023 - 22:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij trainde vorige week apart, is dus onderweg
Dank voor de info!
Pietje
 Pietje - maandag 10 juli 2023 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juli 2023 - 22:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Kaplan is overigens LCV zoals ook Hato, omdat Timber is vertrokken missen we nu 2x RCV, er staan ook 2 nominaties om deze positie in te vullen echter moet er eerst wat verkocht worden naast Timber
Ja, dat wist ik. Het was meer een "algemene" vraag over zijn fysieke gesteldheid.
Pietje
 Pietje - maandag 10 juli 2023 - 13:11   quote  deeplink  
Dit zegt misschien iets over de status van onze club?

https://www.msn.com/nl-nl/sport/other/ajax-ingehaald-door-feyenoord-en-psv-op-de-transfermarkt/ar-AA1dF9eH?ocid=msedgntp&cvid=a4f0eb3ff96a4c43904de5703de34c74&ei=10]bron
nummer10
 nummer10 - maandag 10 juli 2023 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Wel nee joh.. 1 slecht seizoen, volgend jaar lachen we hun weer uit.. hoop ik :P
Pietje
 Pietje - maandag 10 juli 2023 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juli 2023 - 15:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wel nee joh.. 1 slecht seizoen, volgend jaar lachen we hun weer uit.. hoop ik :P
Dat verwacht ik zeker niet. Ik verwacht een aantal mindere jaren. Dat is meestal na een crisis. Ik hoop oprecht dat ik ernaast zit, maar een crisis is nooit maar één jaar.
Pietje
 Pietje - maandag 10 juli 2023 - 17:14   quote  deeplink  
Donny van de Beek naar Feyenoord??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 10 juli 2023 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Ajax komt heus nog wel met gerichte aankopen, de transfermarkt is nog niet voorbij.
Voor de competitie wordt het kort dag 10 augustus tegen Heracles

Voor de Europa League speelt Ajax als nummer drie van de Eredivisie pas in de laatste voorronde, de play-offs, ergens eind augustus
remco k
 remco k - maandag 10 juli 2023 - 17:40   quote  deeplink  
1 slecht jaar mensen. Waarom in hemelsnaam deze paniek zeg.

Ik vind oprecht dat de aankopen veel gerichter zijn tot nu toe en veel minder random zoals vorig jaar.

Er is strategisch gekozen voor een trainer en TD.

Wij strijden dit jaar gewoon weer mee om de titel hoor. En het hele beleid van Feyenoord is gebouwd op Arne Slot.
nummer10
 nummer10 - maandag 10 juli 2023 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juli 2023 - 17:40 schreef remco k het volgende:
1 slecht jaar mensen. Waarom in hemelsnaam deze paniek zeg.

Ik vind oprecht dat de aankopen veel gerichter zijn tot nu toe en veel minder random zoals vorig jaar.

Er is strategisch gekozen voor een trainer en TD.

Wij strijden dit jaar gewoon weer mee om de titel hoor. En het hele beleid van Feyenoord is gebouwd op Arne Slot.
Eens... Hebben gewoon ook bovenverwachting gepresteerd afgelopen seizoen en waarbij Ajax en ook psv flink hebben gefaald... En ik geloof nooit dat Feyenoord volgend jaar weer net zo draait als ik eerlijk ben en wij niet zo slecht als afgelopen seizoen, dus zoals je al zegt we doen gewoon mee volgend seizoen
Hummel10
 Hummel10 - maandag 10 juli 2023 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juli 2023 - 17:40 schreef remco k het volgende:
1 slecht jaar mensen. Waarom in hemelsnaam deze paniek zeg.

Ik vind oprecht dat de aankopen veel gerichter zijn tot nu toe en veel minder random zoals vorig jaar.

Er is strategisch gekozen voor een trainer en TD.

Wij strijden dit jaar gewoon weer mee om de titel hoor. En het hele beleid van Feyenoord is gebouwd op Arne Slot.
Inderdaad al die stemmingmakerij Psv haalt Lang en Feyenoord heeft er een paar verkocht en haalt iets terug. En dan zijn ze gelijk verder dan Ajax omdat het daar nog stil ligt?

Ajax heeft gewoon een gat te dichten na een slecht seizoen. Heeft ook twee spelers gehaald nu zal het inderdaad even wachten zijn totdat er wat meer ruimte in de selectie komt en financieel meer duidelijk is.
nummer10
 nummer10 - maandag 10 juli 2023 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juli 2023 - 18:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad al die stemmingmakerij Psv haalt Lang en Feyenoord heeft er een paar verkocht en haalt iets terug. En dan zijn ze gelijk verder dan Ajax omdat het daar nog stil ligt?

Ajax heeft gewoon een gat te dichten na een slecht seizoen. Heeft ook twee spelers gehaald nu zal het inderdaad even wachten zijn totdat er wat meer ruimte in de selectie komt en financieel meer duidelijk is.
Precies er is nog niemand weg.. zelfs Alvarez niet.. en zelfs met de selectie van afgelopen seizoen had je makkelijk kampioen kunnen worden, iedereen zag hoe goed Ajax speelde in het begin van de competitie, daarna ging het mis om een onbekende reden.. dus er zit genoeg kwaliteit in de huidige selectie, mits een trainer dit eruit kan persen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 10 juli 2023 - 19:26   quote  deeplink  
Wat ik al eerder liet weten zie ik het ook niet zo somber in al zijn we wel toe aan een goede spits want om alleen met Brobbey het seizoen in te gaan is vragen om problemen.

In voorgaande seizoenen had ten Hag 3 spitsen tot zijn beschikking, dus mag er wat bij.
Ook op de positie van Timber moet een minimaal een gelijkwaardige vervanger komen en eigenlijk nog een back up.

Ik kijk absoluut niet wat de concurrentie doet, ik hou alleen de de verrichtingen omtrent Ajax in de gaten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 juli 2023 door Jack Huntelaar --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 11 juli 2023 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juli 2023 - 19:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wat ik al eerder liet weten zie ik het ook niet zo somber in al zijn we wel toe aan een goede spits want om alleen met Brobbey het seizoen in te gaan is vragen om problemen.

In voorgaande seizoenen had ten Hag 3 spitsen tot zijn beschikking, dus mag er wat bij.
Ook op de positie van Timber moet een minimaal een gelijkwaardige vervanger komen en eigenlijk nog een back up.

Ik kijk absoluut niet wat de concurrentie doet, ik hou alleen de de verrichtingen omtrent Ajax in de gaten
Ik lees wel eens wat en nu bij vertrek Timber lijkt Sanchez me toch wel echt een reëele optie voor Ajax. Psv wilt stunten met hem. Er wordt nu onder de 10 miljoen geboden door een Turkse club.

Weet niet hoe goed hij nu nog is maar is nog niet heel oud en wel ervaren. Kan ook nog rechtsback eventueel. Spits inderdaad ook nog welkom.

Voor de rest zal er eerst ruimte gemaakt moeten worden. Dus dat gejank wat je overal leest is iets voorbarig.
p111
 p111 - dinsdag 11 juli 2023 - 10:48   quote  deeplink  
Het is zolangzamerhand PSV en Feyenooit transfertijd je leest alleen maar de transfer geruchten over PSV en Feyenooit en voor de rest weinig van Ajax.Als Sanschez inderdaad onder de 10 miljoen kost zou dat een geweldige aankoop voor Ajax zijn.Maar als ik zo die geruchten lees van Ajax en kijk naar de namen dan zijn dat behoorlijk veel jonge gasten die nog restwaarde hebben na een paar jaar.Dus ze zijn duidelijk op de centjes aan het letten.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 11 juli 2023 - 16:19   quote  deeplink  
https://www.footballtransfers.com/nl/transfernieuws/uk-premier-league/2023/07/davinson-sanchez-moet-de-opvolger-van-jurrien-timber-gaan-worden-bij-ajax?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Opvallende cijfers ook

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5906
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Seizoen 2023/24 met Maurice Steyn, Hedwiges Maduro en Said Bakkati









0.0077729