BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Seizoen 2023/24 met Maurice Steyn, Hedwiges Maduro en Said Bakkati

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 11 juli 2023 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Er is nog geen contact met Ajax geweest.
Ze zijn alleen maar geïnteresseerd in jongere spelers tot nu toe
Pietje
 Pietje - dinsdag 11 juli 2023 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juli 2023 - 16:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Er is nog geen contact met Ajax geweest.
Ze zijn alleen maar geïnteresseerd in jongere spelers tot nu toe
Dan mag (moet) Ajax wel daadkracht tonen, want met name PSV (ja zij weer) blijkt aan het trekken te zijn aan Davinson Sánchez. Ook hier ben ik niet gerust op
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 11 juli 2023 - 18:56   quote  deeplink  
Bosz gaat echt op de Ajax tour...
Ajax is bezig met iemand van Sparta Praag als vervanger van Timber...
Sanchez gaat gewoon naar die lampjes vrees ik.
Ik moet zeggen, Lang en Sanchez had ik bij ons ook wel willen zien.
Wij moeten eerst verkopen en dus geduld....
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 11 juli 2023 - 19:14   quote  deeplink  
Aan de andere kant hebben we voorin Bergwijn, Daramy, Conceicao, en (vooralsnog) Tadic....waar zou Lang moeten spelen.
Sanchez klinkt leuk maar heb 'm al lang niet zien spelen en dus baseer ik me op 2017 in Amsterdam.
Ik hoop op de kans voor jeugd als Fitz Jim, Salah Eddine, Vos, Hato
Axel Dongen, Aertssen. Allemaal beter dan paniekankopen. En niet te vergeten Kaplan!!!
p111
 p111 - dinsdag 11 juli 2023 - 19:22   quote  deeplink  
Na zes jaar komt er voor Sánchez deze zomer mogelijk een einde aan zijn periode bij Tottenham Hotspur. De 27-jarige Colombiaan werd destijds overgenomen van Ajax, maar komt inmiddels niet meer in de plannen van de Londense club voor. Naar verluidt is Sánchez deze zomer voor een bedrag van tien tot vijftien miljoen euro op te pikken en staat hij ook in de belangstelling van onder meer Galatasaray en PSV.
Voor een prijs van 10/15 miljoen voor een topper van 27 jaar,dat zou nou een goede aankoop zijn !!!!!!!
remco k
 remco k - dinsdag 11 juli 2023 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Grappig. Volgens diezelfde statistieken wordt Rensch een topper. Maar daaar zie je niks in. Hmmmm
nummer10
 nummer10 - dinsdag 11 juli 2023 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juli 2023 - 20:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Grappig. Volgens diezelfde statistieken wordt Rensch een topper. Maar daaar zie je niks in. Hmmmm
Zo zie je maar dat cijfers niet veel zeggen inderdaad..
AkaS
 AkaS - woensdag 12 juli 2023 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2023 - 12:04 schreef remco k het volgende:
Ach weet je wat het is. Sommigen hebben een mening over een bepaalde speler aangenomen nog voordat ze hier uberhaubt spelen en zijn gewoon niet in staat om uberhaubt toe te geven dat die jongens het wel gewoon goed doen.

Rulli is tot nu toe in mijn beleving samen met Concencao de enige aankoop gebleken die wel bij Ajax passen.

Ik schrijf overigens ook bassey Wijndal en Bergwijn echt niet af. Die jongens hebben bij vorige clubs echt bewezen wel degelijk goed te kunnen voetballen.
Mee eens. Ik vind Rulli ook gewoon een goede keeper. Een paar foutjes maar Onana had dat ook en was verder een meer dan goede keeper. Conceicao moet meer speelminuten krijgen en komt dan ook wel in zijn flow. Ook hij is meer dan een prima speler en zal zich denk ik nog wel goed gaan ontwikkelen, mits hij vertrouwen en speelminuten krijgt.
AkaS
 AkaS - woensdag 12 juli 2023 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2023 - 15:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook Bassey gewoon mega belangrijk en goed in zijn Schotland periode waarbij hij de Europa league finale speelde. Dat haal je echt niet als je er niks van kan.
Lijkt mij heel simpel allemaal. Hij is een meer dan goede verdediger alleen het opbouwen, daar is hij erg inzeker in. Maar daar moet het team hem in ondersteunen... Zodra hij in de opbouw in balbezit komt moeten er twee vanuit het middenveld zich aanbieden en hem simpele opties geven. Dekt de tegenstander door, dan het middenveld overslaan en een lange bal, dat kan hij. Op die manier wordt hij een reversed handenbinder hahaha. Een hele goede speler trekt meerdere tegenstanders naar zich toe. En een speler die niet kan opbouwen, daar ruikt een tegenstander bloed en offeren ze ook mensen op om hem onder druk te zetten . In beide gevallen ontstaat er ruimte waar Ajax op in kan spelen.
AkaS
 AkaS - woensdag 12 juli 2023 - 09:23   quote  deeplink  
En toch vind ik het gek dat Ajax nul interesse toont in Sanchez. Hij is releatief goedkoop op te halen. Kent het Ajax systeem en is gewoon een goede verdediger. Straks voetballen al die oud ajacieden weer bij pisvee en de laatste keer dat dit gebeurde..... Kieft, Lerby, Arnessen, Vanenburg, etc

Ik vind dat Ajax enorm loopt te slapen.

Nu zitten we weer een seizoen met Tadic die echt zand in de ogen strooit met zijn assists. Iedere voetballer die zijn plekje heeft kan een aantal voorzetten geven per seizoen waar uit gescoord wordt.

Maar het spel stokt bij hem. Snelle counters lopen dood. Er is geen diepte in zijn spel en geen dreiging. Een tegenstander weet dit en zeker een goede tegenstander.

En die paar assists tegen relatief slechte tegenstanders kunnen mij echt gestolen worden.

Ik vind het jammer want hij verdient een waardig afscheid en niet dat hij straks wordt uitgefloten, want reken maar van yes dat dit gaat gebeuren!!!

En als club gaan we steeds verder weg zakken, want je wordt geen kampioen met hem en dan geen CL en dus geen CL inkomsten, maar wel flinke salariskosten etc... De neerwaardse spiraal krijgen we dan....

Nee, er moet echt even doorgepakt worden. Tadic als backup.
Er moeten echt 2 serieuze aanvallende versterkingen komen. Middenvelder te over inmiddels volgens mij, plus de jeugd die erachter zit. En een goede CV ter vervanging van Timber en Sanchez moet je als ajax altijd pakken !!!
p111
 p111 - woensdag 12 juli 2023 - 09:32   quote  deeplink  
Met het verhaal hierboven mee eens behalve met Bassey die is gewoon niet goed genoeg voor Ajax,hij zal opbouwend nooit een Blind of een Timber worden en dat is wat wij als Ajax fans gewend zijn en daar ook van houden.De tegenstanders zullen hem altijd laten opbouwen waardoor Ajax uiteindelijk of 80x terug moet op de keeper of de lange bal moet spelen.Dat constant terug spelen op de keeper is wel een dingetje wat het laatse jaar extreem is geworden daar zal Stein echt wat mee moeten,maar dat kan alleen met techn/begaafde spelers en dat is onmogelijk met Bassey,ook Rensch zal stappen moeten maken en Wijndal zal daar in ook stappen moeten maken en je zal ook techn/begaafde middenvelders moeten hebben,daar missen we Blind en Gravenberch enorm.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 juli 2023 door p111 --
remco k
 remco k - woensdag 12 juli 2023 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juli 2023 - 20:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zo zie je maar dat cijfers niet veel zeggen inderdaad..
Integendeel, het zegt heel erg veel en is zoals altijd bepalend en beslissend.

Al het andere draait om attractie en spelopvatting.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 12 juli 2023 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 09:23 schreef AkaS het volgende:
En toch vind ik het gek dat Ajax nul interesse toont in Sanchez. Hij is releatief goedkoop op te halen. Kent het Ajax systeem en is gewoon een goede verdediger. Straks voetballen al die oud ajacieden weer bij pisvee en de laatste keer dat dit gebeurde..... Kieft, Lerby, Arnessen, Vanenburg, etc

Ik vind dat Ajax enorm loopt te slapen.

Nu zitten we weer een seizoen met Tadic die echt zand in de ogen strooit met zijn assists. Iedere voetballer die zijn plekje heeft kan een aantal voorzetten geven per seizoen waar uit gescoord wordt.

Maar het spel stokt bij hem. Snelle counters lopen dood. Er is geen diepte in zijn spel en geen dreiging. Een tegenstander weet dit en zeker een goede tegenstander.

En die paar assists tegen relatief slechte tegenstanders kunnen mij echt gestolen worden.

Ik vind het jammer want hij verdient een waardig afscheid en niet dat hij straks wordt uitgefloten, want reken maar van yes dat dit gaat gebeuren!!!

En als club gaan we steeds verder weg zakken, want je wordt geen kampioen met hem en dan geen CL en dus geen CL inkomsten, maar wel flinke salariskosten etc... De neerwaardse spiraal krijgen we dan....

Nee, er moet echt even doorgepakt worden. Tadic als backup.
Er moeten echt 2 serieuze aanvallende versterkingen komen. Middenvelder te over inmiddels volgens mij, plus de jeugd die erachter zit. En een goede CV ter vervanging van Timber en Sanchez moet je als ajax altijd pakken !!!
En minimaal één spits er bij!
nummer10
 nummer10 - woensdag 12 juli 2023 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 09:23 schreef AkaS het volgende:
En toch vind ik het gek dat Ajax nul interesse toont in Sanchez. Hij is releatief goedkoop op te halen. Kent het Ajax systeem en is gewoon een goede verdediger. Straks voetballen al die oud ajacieden weer bij pisvee en de laatste keer dat dit gebeurde..... Kieft, Lerby, Arnessen, Vanenburg, etc

Ik vind dat Ajax enorm loopt te slapen.

Nu zitten we weer een seizoen met Tadic die echt zand in de ogen strooit met zijn assists. Iedere voetballer die zijn plekje heeft kan een aantal voorzetten geven per seizoen waar uit gescoord wordt.

Maar het spel stokt bij hem. Snelle counters lopen dood. Er is geen diepte in zijn spel en geen dreiging. Een tegenstander weet dit en zeker een goede tegenstander.

En die paar assists tegen relatief slechte tegenstanders kunnen mij echt gestolen worden.

Ik vind het jammer want hij verdient een waardig afscheid en niet dat hij straks wordt uitgefloten, want reken maar van yes dat dit gaat gebeuren!!!

En als club gaan we steeds verder weg zakken, want je wordt geen kampioen met hem en dan geen CL en dus geen CL inkomsten, maar wel flinke salariskosten etc... De neerwaardse spiraal krijgen we dan....

Nee, er moet echt even doorgepakt worden. Tadic als backup.
Er moeten echt 2 serieuze aanvallende versterkingen komen. Middenvelder te over inmiddels volgens mij, plus de jeugd die erachter zit. En een goede CV ter vervanging van Timber en Sanchez moet je als ajax altijd pakken !!!
Nee Akas.. de cijfers van Bergwijn tadic en rensch etc zijn uitmuntend en alles bepalend of iemand goed of slecht is..
remco k
 remco k - woensdag 12 juli 2023 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 12:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nee Akas.. de cijfers van Bergwijn tadic en rensch etc zijn uitmuntend en alles bepalend of iemand goed of slecht is..
Ach meneertje kan weer eens niet lezen en gaat zelf insinueren.

Bijzonder dat je zelf niet door hebt hoe verschrikkelijk vaak je ernaast zit over spelers, teams en coaches en gewoon dom door blijft gaan.
nummer10
 nummer10 - woensdag 12 juli 2023 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 12:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach meneertje kan weer eens niet lezen en gaat zelf insinueren.

Bijzonder dat je zelf niet door hebt hoe verschrikkelijk vaak je ernaast zit over spelers, teams en coaches en gewoon dom door blijft gaan.
Mmmh vraag me af welke spelers ik er naast heb gezeten.. Alvarez ? Vandaar is die nog altijd niet verkocht en is geen enkele top club blijkbaar geïnteresseerd of haken af.. zeker gegroeid de jaren bij ons, maar een echte topper?

Wie nog meer ?

Ohja tenhag, die wachten we dit seizoen even af ok ? 200 mil uitgegeven en een seizoen waar Liverpool en Chelsea en ook spurs het compleet hebben af laten weten.. na dit seizoen weer 200 mil ongeveer en dan mag die het laten zien of die het wederom kan presteren..

En op wie had ik nog meer commentaar ? Blind de laatste seizoenen toen die niet meer vooruit kwam en door iedereen voorbij werd gelopen ?

Tadic indd afgelopen seizoen gewoon slecht waarbij aanvallen stuk liepen etc.. maar hey de cijfers zeggen anders..

Maar wie nog meer ?

Maar Remco, ook jij zit er regelmatig naast, wij allemaal.. enige verschil is dat veel mensen hier hun ongelijk (wat ik had met Alvarez ondanks dat het nog geen top speler is) wel durven toe te geven en jij vast blijft houden aan niks (niet alles) zeggen de cijfertjes..

Zal wel met je beroep te maken hebben ofzo en dat kan, maar cijfers zeggen nooit alles..
nummer10
 nummer10 - woensdag 12 juli 2023 - 15:04   quote  deeplink  
Ow wacht ik vergeet rensch die te vaak aan de verkeerde kant loopt te dekken en ook in jong oranje door de mand viel, mag het absoluut van mij redden hoor leuke jongen verder maar ik zie er nog geen topper in wording in maar wil er graag naast zitten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 12 juli 2023 - 16:01   quote  deeplink  
Man man jij brand gewoon een half elftal af, dat jij nog een Ajax supporter bent??

En ten Hag kan er ook niets van...nee daarom werd hij trainer van het grote Manchester United en daarom mag hij blijven bouwen aan een beter elftal, heb je mee geteld hoeveel de concurenten mogen besteden of al uitgegeven had?

Ze hadden beter naar jou geluisterd...hahaha

Neem mij niet kwalijk maar je maak je wel belachelijk hier
remco k
 remco k - woensdag 12 juli 2023 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 13:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Mmmh vraag me af welke spelers ik er naast heb gezeten.. Alvarez ? Vandaar is die nog altijd niet verkocht en is geen enkele top club blijkbaar geïnteresseerd of haken af.. zeker gegroeid de jaren bij ons, maar een echte topper?

Wie nog meer ?

Ohja tenhag, die wachten we dit seizoen even af ok ? 200 mil uitgegeven en een seizoen waar Liverpool en Chelsea en ook spurs het compleet hebben af laten weten.. na dit seizoen weer 200 mil ongeveer en dan mag die het laten zien of die het wederom kan presteren..

En op wie had ik nog meer commentaar ? Blind de laatste seizoenen toen die niet meer vooruit kwam en door iedereen voorbij werd gelopen ?

Tadic indd afgelopen seizoen gewoon slecht waarbij aanvallen stuk liepen etc.. maar hey de cijfers zeggen anders..

Maar wie nog meer ?

Maar Remco, ook jij zit er regelmatig naast, wij allemaal.. enige verschil is dat veel mensen hier hun ongelijk (wat ik had met Alvarez ondanks dat het nog geen top speler is) wel durven toe te geven en jij vast blijft houden aan niks (niet alles) zeggen de cijfertjes..

Zal wel met je beroep te maken hebben ofzo en dat kan, maar cijfers zeggen nooit alles..
Kerel. Ik heb je post niet eens gelezen.

Succes man.
remco k
 remco k - woensdag 12 juli 2023 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 16:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Man man jij brand gewoon een half elftal af, dat jij nog een Ajax supporter bent??

En ten Hag kan er ook niets van...nee daarom werd hij trainer van het grote Manchester United en daarom mag hij blijven bouwen aan een beter elftal, heb je mee geteld hoeveel de concurenten mogen besteden of al uitgegeven had?

Ze hadden beter naar jou geluisterd...hahaha

Neem mij niet kwalijk maar je maak je wel belachelijk hier
Dit dus. Amen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 juli 2023 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 16:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Man man jij brand gewoon een half elftal af, dat jij nog een Ajax supporter bent??

En ten Hag kan er ook niets van...nee daarom werd hij trainer van het grote Manchester United en daarom mag hij blijven bouwen aan een beter elftal, heb je mee geteld hoeveel de concurenten mogen besteden of al uitgegeven had?

Ze hadden beter naar jou geluisterd...hahaha

Neem mij niet kwalijk maar je maak je wel belachelijk hier
Ok wie heb ik afgebrand papegaaitje ?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 juli 2023 - 12:38   quote  deeplink  
Kom hier niet vaak meer maar nog weinig gemist zo te zien :p
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 juli 2023 - 13:24   quote  deeplink  
Ajax zou intresse hebben in Sepp van den Berg... Ik heb geen idee wie het is trouwens en hoe die is.. iemand die hem wel heeft gevolgd ?
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 13 juli 2023 - 14:59   quote  deeplink  
Ja, las het ook op VI. Ik ken hem niet maar schijnt ooit bij pec Zwolle ofzo gespeeld te hebben. Hoorde dat hij vaak geblesseerd was en niet bijzonder voor de rest....waarom zou Liverpool er dan iets in gezien hebben, denk ik dan.
Waarschijnlijk hebben ze nu genoeg gezien en mag hij weg. Mag van mij terug naar pec, haha.
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 13 juli 2023 - 15:01   quote  deeplink  
Zijn toch wel betere en betrouwbaardere verdedigers te halen dan vd Berg of st Juste zeker? Anders maar jeugd erin!
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 juli 2023 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 14:59 schreef bertus bikkel het volgende:
Ja, las het ook op VI. Ik ken hem niet maar schijnt ooit bij pec Zwolle ofzo gespeeld te hebben. Hoorde dat hij vaak geblesseerd was en niet bijzonder voor de rest....waarom zou Liverpool er dan iets in gezien hebben, denk ik dan.
Waarschijnlijk hebben ze nu genoeg gezien en mag hij weg. Mag van mij terug naar pec, haha.
Las net dat die meerdere malen verhuurd is geweest en afgelopen seizoen het goed heeft gedaan bij Schalke.. ik heb echt geen idee verder man, nooit zien spelen zover ik weet.. nog wel jong dus tjah...
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 juli 2023 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 14:59 schreef bertus bikkel het volgende:
Ja, las het ook op VI. Ik ken hem niet maar schijnt ooit bij pec Zwolle ofzo gespeeld te hebben. Hoorde dat hij vaak geblesseerd was en niet bijzonder voor de rest....waarom zou Liverpool er dan iets in gezien hebben, denk ik dan.
Waarschijnlijk hebben ze nu genoeg gezien en mag hij weg. Mag van mij terug naar pec, haha.
Las net dat die meerdere malen verhuurd is geweest en afgelopen seizoen het goed heeft gedaan bij Schalke.. ik heb echt geen idee verder man, nooit zien spelen zover ik weet.. nog wel jong dus tjah...
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 juli 2023 - 17:20   quote  deeplink  
Tadic geruchten blijven ook aanhouden. Was hij er vandaag weer bij? Schijnt afwezig geweest te zijn door privé zaken.

Vind hem wel steeds minder worden maar zijn cijfers zijn nog gewoon geweldig.
Toch denk ik dat het team op dit moment beter af is zonder hem.

A trainers laten hem tijdens wedstrijden te lang staan.
B voegt niets toe als de tegenstander vroeg onder druk gezet moet worden
C Bergwijn ook nooit in zijn spel vanaf links kan komen
D Brobbey alleen moet jagen en Kudus daar ook geen zin meer in had.

Blind begon in de weg te lopen en vrees dat Tadic dat dit seizoen ook steeds vaker gaat doen. Als dan de trainer hem weer niet durft te wisselen krijgen we weer een minder seizoen vrees ik.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 juli 2023 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 09:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ok wie heb ik afgebrand papegaaitje ?
Hahahaha wie is hier het papegaaitje, wie vervalt hier al tijden in herhaling...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 juli 2023 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 17:20 schreef Hummel10 het volgende:
Tadic geruchten blijven ook aanhouden. Was hij er vandaag weer bij? Schijnt afwezig geweest te zijn door privé zaken.

Vind hem wel steeds minder worden maar zijn cijfers zijn nog gewoon geweldig.
Toch denk ik dat het team op dit moment beter af is zonder hem.

A trainers laten hem tijdens wedstrijden te lang staan.
B voegt niets toe als de tegenstander vroeg onder druk gezet moet worden
C Bergwijn ook nooit in zijn spel vanaf links kan komen
D Brobbey alleen moet jagen en Kudus daar ook geen zin meer in had.

Blind begon in de weg te lopen en vrees dat Tadic dat dit seizoen ook steeds vaker gaat doen. Als dan de trainer hem weer niet durft te wisselen krijgen we weer een minder seizoen vrees ik.
Is toch niet gek...dat ze minder worden maar het blijven Ajaxhelden, van mij mag een ander ook de kans krijgen, geen probleem mee.

Zou ik alleen maar toejuichen, dan weten we meteen hoe ver hij is
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 juli 2023 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 17:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahahaha wie is hier het papegaaitje, wie vervalt hier al tijden in herhaling...
Een papegaai praat mensen na... Goddank dat ik mijn eigen mening heb en daaraan vast hou (of je het ermee eens bent of niet mag en kan) en niet meega in een andermans mening en 180 graden draai ;)
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 juli 2023 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 17:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is toch niet gek...dat ze minder worden maar het blijven Ajaxhelden, van mij mag een ander ook de kans krijgen, geen probleem mee.

Zou ik alleen maar toejuichen, dan weten we meteen hoe ver hij is
Blijft zeker een held.. maar wat ik nu lees loopt die zich ook te bemoeien met het beleid.. of dit zo is of niet laten we maar in het midden.. maar niemand is groter dan de club.. ook tadic niet..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 juli 2023 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 17:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is toch niet gek...dat ze minder worden maar het blijven Ajaxhelden, van mij mag een ander ook de kans krijgen, geen probleem mee.

Zou ik alleen maar toejuichen, dan weten we meteen hoe ver hij is
Klopt is logisch dat ze minder worden zag je ook met Blind. Maar ook Tadic is een held maar ik denk dat afgelopen seizoen mede zo slecht was doordat Tadic nooit gewisseld werd.

Dan denk ik dat nu het moment gekomen is om afscheid te nemen of duidelijke afspraken maken en inderdaad andere een kans te geven.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 juli 2023 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 17:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Blijft zeker een held.. maar wat ik nu lees loopt die zich ook te bemoeien met het beleid.. of dit zo is of niet laten we maar in het midden.. maar niemand is groter dan de club.. ook tadic niet..
Toch alleen maar mooi dat hij nu zegt dat hij vind dat de selectie in zijn ogen nog niet op orde is?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 juli 2023 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 17:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Blijft zeker een held.. maar wat ik nu lees loopt die zich ook te bemoeien met het beleid.. of dit zo is of niet laten we maar in het midden.. maar niemand is groter dan de club.. ook tadic niet..
Je ziet het weer negatief, zit echt in jou.
Wil jij dat Ajax verder afglijd?
Het is niet bemoeien, hij is als aanvoeder bezorgd.

Alleen maar mooi dat iemand aan de bel trekt, welke Ajax supporter wil dat zijn club verder afglijdt?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 juli 2023 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 18:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toch alleen maar mooi dat hij nu zegt dat hij vind dat de selectie in zijn ogen nog niet op orde is?
+1
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 juli 2023 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 18:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt is logisch dat ze minder worden zag je ook met Blind. Maar ook Tadic is een held maar ik denk dat afgelopen seizoen mede zo slecht was doordat Tadic nooit gewisseld werd.

Dan denk ik dat nu het moment gekomen is om afscheid te nemen of duidelijke afspraken maken en inderdaad andere een kans te geven.
Bergwijn deed het niet beter op zijn positie, ging veel te vaak voor eigen succes.
Het probleem kwam meer vanaf rechts, Antony werd zeer zeker gemist.

Ik denk dat de grootste problemen kwamen van het middenveld en achterhoede, te vaak liepen we achter de feiten aan.

Vandaar dat Mislintat tot nu toe 2 middenvelders heeft aangekocht, maar of de nieuwelingen het verschil gaan maken is een vraagteken
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 juli 2023 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 18:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toch alleen maar mooi dat hij nu zegt dat hij vind dat de selectie in zijn ogen nog niet op orde is?
Valt indirect dus zijn collegas af van vorig seizoen aangezien er niemand weg is.. top voor de sfeer indd, gewoon zwaar oncollegiaal mits het waar is.. een spiegel mag die man overigens ook wel eens gebruiken want hij had ook debet aan het slechte spel..
remco k
 remco k - donderdag 13 juli 2023 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 17:20 schreef Hummel10 het volgende:
Tadic geruchten blijven ook aanhouden. Was hij er vandaag weer bij? Schijnt afwezig geweest te zijn door privé zaken.

Vind hem wel steeds minder worden maar zijn cijfers zijn nog gewoon geweldig.
Toch denk ik dat het team op dit moment beter af is zonder hem.

A trainers laten hem tijdens wedstrijden te lang staan.
B voegt niets toe als de tegenstander vroeg onder druk gezet moet worden
C Bergwijn ook nooit in zijn spel vanaf links kan komen
D Brobbey alleen moet jagen en Kudus daar ook geen zin meer in had.

Blind begon in de weg te lopen en vrees dat Tadic dat dit seizoen ook steeds vaker gaat doen. Als dan de trainer hem weer niet durft te wisselen krijgen we weer een minder seizoen vrees ik.
Serieus. Tadic voegt niets toe in het druk zetten? Tadic is juist een van de weinig die zijn taken daar wel uitvoert bij het vroege druk zetten.

Dat ze hem vaker hadden moeten wisselen is zeker waar evenals Bergwijn die alleen daar goed uit de voeten kan.

Maar het druk zetten klopt gewoon echt niet.
remco k
 remco k - donderdag 13 juli 2023 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 17:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Een papegaai praat mensen na... Goddank dat ik mijn eigen mening heb en daaraan vast hou (of je het ermee eens bent of niet mag en kan) en niet meega in een andermans mening en 180 graden draai ;)
Ah. Daarom lik je altijd meteen als iemand jouw mening ook heeft. Lachwekkend man.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 juli 2023 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 17:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Een papegaai praat mensen na... Goddank dat ik mijn eigen mening heb en daaraan vast hou (of je het ermee eens bent of niet mag en kan) en niet meega in een andermans mening en 180 graden draai ;)
Echt waar praat een papegaai mensen na,dat wist ik nog niet hahaha...

Ik weet niet over wie je het precies hebt, mocht het Remco zijn dan heb je het mis, ook al hebben wij vaak het zelfde beeld dan nog hebben wij verschil van mening over Taylor en Conceicao, lees anders maar terug.

Maar goed nu lul je weer uit je nek zoals je hier zo vaak heb gedaan
Ga een roddelblad beginnen man.

Oh vergeet niet met +1 te reageren op Akass zijn berichten, man man...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 juli 2023 door Jack Huntelaar --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 juli 2023 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus. Tadic voegt niets toe in het druk zetten? Tadic is juist een van de weinig die zijn taken daar wel uitvoert bij het vroege druk zetten.

Dat ze hem vaker hadden moeten wisselen is zeker waar evenals Bergwijn die alleen daar goed uit de voeten kan.

Maar het druk zetten klopt gewoon echt niet.
Zeker wel. Kijk maar terug meestal was Brobbey de enige die aan het jagen was. Tadic wees alleen nog maar aan het klappen en wijzen. En Kudus had er ook geen zin in.

Tadic liep alleen nog maar plichtmatig naar voren en heeft amper een bal veroverd of het de tegenstander lastig gemaakt.
Heb me er rot aan geërgerd maar ook aan Kudus die zette ook niet meer aan.

Meeste zagen Tadic nooit gewisseld worden denk dat het hele team daar onder leed.
Ondanks de cijfers van Tadic denk ik dat het zonder hem weer een team kan worden.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 14 juli 2023 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 20:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ah. Daarom lik je altijd meteen als iemand jouw mening ook heeft. Lachwekkend man.
Die zin snap ik niet ? Zijn er weinig hier met een eigenmening namelijk.... Zeggen links en als er mensen zijn die rechts zeggen lopen ze mee.. nou ik niet ;)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 14 juli 2023 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 22:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Echt waar praat een papegaai mensen na,dat wist ik nog niet hahaha...

Ik weet niet over wie je het precies hebt, mocht het Remco zijn dan heb je het mis, ook al hebben wij vaak het zelfde beeld dan nog hebben wij verschil van mening over Taylor en Conceicao, lees anders maar terug.

Maar goed nu lul je weer uit je nek zoals je hier zo vaak heb gedaan
Ga een roddelblad beginnen man.

Oh vergeet niet met +1 te reageren op Akass zijn berichten, man man...
Je zegt vaak wat anders dan een Remco... En draait de boel om als hij tegen je in gaat... Niks tegen jullie beide overigens hoor maar valt op ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 14 juli 2023 - 01:00   quote  deeplink  
Onthoud die naam goed, Susan Lenderink. De kut die Ajax helemaal naar de klote gaat helpen! Samen met de rest van het bestuur en de RvC.
remco k
 remco k - vrijdag 14 juli 2023 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 22:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zeker wel. Kijk maar terug meestal was Brobbey de enige die aan het jagen was. Tadic wees alleen nog maar aan het klappen en wijzen. En Kudus had er ook geen zin in.

Tadic liep alleen nog maar plichtmatig naar voren en heeft amper een bal veroverd of het de tegenstander lastig gemaakt.
Heb me er rot aan geërgerd maar ook aan Kudus die zette ook niet meer aan.

Meeste zagen Tadic nooit gewisseld worden denk dat het hele team daar onder leed.
Ondanks de cijfers van Tadic denk ik dat het zonder hem weer een team kan worden.
Brobbey was juist de speler die er maar wat achteraan sjokte waarbij het door zijn grote postuur nog weleens wat leek. En sterker nog? Brobbey speelde zelden.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 14 juli 2023 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juli 2023 - 08:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Brobbey was juist de speler die er maar wat achteraan sjokte waarbij het door zijn grote postuur nog weleens wat leek. En sterker nog? Brobbey speelde zelden.
Kijk zelf maar terug weet heus wel waar ik me aan geërgerd heb.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 14 juli 2023 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juli 2023 - 01:00 schreef Ajax Warrior het volgende:
Onthoud die naam goed, Susan Lenderink. De kut die Ajax helemaal naar de klote gaat helpen! Samen met de rest van het bestuur en de RvC.
Ik hoop dat je ernaast zit..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 14 juli 2023 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juli 2023 - 09:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je ernaast zit..
Die Lenderink is een smerige. En samen met de bonusklappers van de RvC vind zijn bonussen belangrijker dan spelers die onze club beter maken.
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 14 juli 2023 - 09:48   quote  deeplink  
Tadic gaat vertrekken, lijkt mij.
Weer n legende weg.
Wat nu?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Seizoen 2023/24 met Maurice Steyn, Hedwiges Maduro en Said Bakkati









0.0097119