BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Seizoen 2023/24 met Maurice Steyn, Hedwiges Maduro en Said Bakkati

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - donderdag 27 juli 2023 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juli 2023 - 22:43 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nee...een halve kip 🥴
Hahahahaha. Grapjas! En een kippenbout?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 27 juli 2023 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juli 2023 - 22:43 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nee...een halve kip 🥴
Hahahahahaja weer wat geleerd hahahaha
Blijf jij maar hier hangen makker, hier zijn er te weinig van...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 28 juli 2023 - 12:06   quote  deeplink  
Dank u dank u, ik waardeer het compliment 😄
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 28 juli 2023 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juli 2023 - 12:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Dank u dank u, ik waardeer het compliment 😄
Nee jij bedankt🤣🤣
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 juli 2023 - 14:11   quote  deeplink  
Opstelling Ajax tegen Augsburg vanmiddag:

Rulli; Rensch, Aertssen, Hato, Wijndal; Tahirovic, Taylor, Van den Boomen; Daramy, Brobbey, Bergwijn

Daramy als rechtsbuiten
remco k
 remco k - zaterdag 29 juli 2023 - 15:28   quote  deeplink  
Brobbey nu wel wat meer betrokken in het spel maar doet echt alles eigenlijk verkeerd.

Ons centrale duo is echt een verschrikking. Daar kan je niet tegen voetballen.
remco k
 remco k - zaterdag 29 juli 2023 - 15:33   quote  deeplink  
Aertsen kan er echt niks van. Ons middenveld vind ik echt wel prima hoor. Ook Taylor echt prima aan het voetballen op 10.
remco k
 remco k - zaterdag 29 juli 2023 - 15:35   quote  deeplink  
Oja. Daramy kan er ook niks van.
remco k
 remco k - zaterdag 29 juli 2023 - 15:40   quote  deeplink  
Nu een aantal prima aanvallen van Ajax.
remco k
 remco k - zaterdag 29 juli 2023 - 15:45   quote  deeplink  
Grote fout van Rulli.
remco k
 remco k - zaterdag 29 juli 2023 - 15:46   quote  deeplink  
Wijndal die gewoon heel makkelijk zijn mannetje laat lopen daarvoor. Dat vind ik echt schrikbarend hoor.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 juli 2023 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 15:46 schreef remco k het volgende:
Wijndal die gewoon heel makkelijk zijn mannetje laat lopen daarvoor. Dat vind ik echt schrikbarend hoor.
Wijndal belabberd, rulli zeg ik niks meer over ;)
remco k
 remco k - zaterdag 29 juli 2023 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 16:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wijndal belabberd, rulli zeg ik niks meer over ;)
Stond vorige wedstrijd en vandaag gewoon prima te keepen.
remco k
 remco k - zaterdag 29 juli 2023 - 16:34   quote  deeplink  
Ik was het net aan het nakijken. Maar op 1 tegengoal na zijn alle tegengoals in de voorbereiding met Aertsen op het veld gemaakt door zijn directe tegenstander of door de man die op dat moment bij hem in de buurt was.

Die jongen kan er echt niks van.

Defensief wordt het dadelijk met Alvarez terug en een aankoop erbij een stuk beter.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 juli 2023 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 16:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Stond vorige wedstrijd en vandaag gewoon prima te keepen.
Zie het... Ik zeg niet dat de verdediging top is overigens..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juli 2023 door nummer10 --
remco k
 remco k - zaterdag 29 juli 2023 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 16:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zie het...
Ah je hebt niet gekeken? Pakt vorige wedstrijd nog twee of drie zekere goals en kan niets doen aan de tegengoals. Vandaag de eerste een blunder, de tweede kan hij niets aan doen, wordt meerdere keren in de steek gelaten door het defensieve deel van het middenveld en het centrale duo.

Ook Hato namelijk gewoon echt heel matig.
remco k
 remco k - zaterdag 29 juli 2023 - 16:37   quote  deeplink  
En ook nu toch gewoon volledig in de steek gelaten door Taylor.
remco k
 remco k - zaterdag 29 juli 2023 - 16:38   quote  deeplink  
Vandaag voetballend uiteindelijk ook gewoon erg matig ondanks een goed begin.

Eigenlijk kansloos verloren van de nummer 15 van de Bundesliga van vorig jaar en kanshebber voor degradatie dit jaar.

Poe poe. Een hele hoop werk te verzetten.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 juli 2023 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 16:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ah je hebt niet gekeken? Pakt vorige wedstrijd nog twee of drie zekere goals en kan niets doen aan de tegengoals. Vandaag de eerste een blunder, de tweede kan hij niets aan doen, wordt meerdere keren in de steek gelaten door het defensieve deel van het middenveld en het centrale duo.

Ook Hato namelijk gewoon echt heel matig.
Verkeerd uitkomen, korte hoek is ALTIJD voor de keeper, regel nummer 1.. en nu weer een penal.. hou lekker vertrouwen in hem zou ik zeggen.. Gorter mocht minder foutjes maken als talent... En rulli is toch echt geen talentje meer..

en als het wel heimwee is, wat er gezegd werd.. gewoon die transfer gunnen simpel zat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juli 2023 door nummer10 --
remco k
 remco k - zaterdag 29 juli 2023 - 16:42   quote  deeplink  
Zo. De eerste goede actie van Brobbey van vandaag.
remco k
 remco k - zaterdag 29 juli 2023 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 16:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Verkeerd uitkomen, korte hoek is ALTIJD voor de keeper, regel nummer 1.. en nu weer een penal.. hou lekker vertrouwen in hem zou ik zeggen.. Gorter mocht minder foutjes maken als talent... En rulli is toch echt geen talentje meer..

en als het wel heimwee is, wat er gezegd werd.. gewoon die transfer gunnen simpel zat
Weet je wat leuk is. Ik heb een aantal jaren keepers kampen gehad bij Frans Hoek. Weet je wat hij daar altijd over zei? Dat dit een populistische uitspraak van net niet voetballer is, en wat blijkt, hij had nog gelijk ook aangezien de persoon die er hier het meeste naast zit van iedereen dat ook ineens gaat roepen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 juli 2023 - 16:50   quote  deeplink  
Zow je hebt keepers kampen gehad, ik ook... En keeper geweest in selectie elftallen tot mijn 24ste.. Dat jij denkt dat mensen er geen kijk op hebben is jou idee ervan.. gelukkig is mijn leven groter dan dit mini forumpje ;)

Ik zeg overigens nergens dat de rest top was he.. het is gewoon prut wat er nu is..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juli 2023 door nummer10 --
pth
 pth - zaterdag 29 juli 2023 - 16:53   quote  deeplink  
Als er niet heel snel iets gaat veranderen, wordt dit zo mogelijk een nog groter rampseizoen dan afgelopen jaar. Wat een dramatisch elftal tot nu toe. Goed bezig die Duitse trekpop!
pth
 pth - zaterdag 29 juli 2023 - 17:08   quote  deeplink  
Wat is eigenlijk het probleem met wat fatsoenlijke aankopen? (40 voor Timber, 22,5 voor Bassie, salaris Tadic verdwenen). Begint er meer en meer op te lijken dat ze met die Duitser een ongelofelijke prutser binnen hebben gehaald. Enige aankoop: Tahirovic en die voegt helemaal niets toe. Die Kroaat ophalen + Davinson Sanchez + Donny + Sheraldo Becker + Gravenberch (huur) en dan nog een spits en je doet gewoon weer mee. Nu geen risico’s nemen betekent de komende jaren een bijrol, niets meer en niets minder. Is en blijft kut beleid met al die niet voetballers in de top van Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 29 juli 2023 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 16:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Verkeerd uitkomen, korte hoek is ALTIJD voor de keeper, regel nummer 1.. en nu weer een penal.. hou lekker vertrouwen in hem zou ik zeggen.. Gorter mocht minder foutjes maken als talent... En rulli is toch echt geen talentje meer..

en als het wel heimwee is, wat er gezegd werd.. gewoon die transfer gunnen simpel zat
Je hebt je volgende slachtoffer?? Triest figuur ben je eigenlijk!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 29 juli 2023 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 16:53 schreef pth het volgende:
Als er niet heel snel iets gaat veranderen, wordt dit zo mogelijk een nog groter rampseizoen dan afgelopen jaar. Wat een dramatisch elftal tot nu toe. Goed bezig die Duitse trekpop!
Die Duitser kan er niks aan doen. Is gewoon naar voren geschoven door die marionetten die de club runnen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 juli 2023 - 17:25   quote  deeplink  
Nou mannen, maak je borst maar nat voor het komende seizoen. Ajax is op dit moment pure middelmaat. Teveel spelers geven niet thuis of komen simpelweg tekort. Goed voor Fc Emmen, maar niet voor Ajax.
Dat moet Sven Mislintat toch ook zien?
Er is dringend behoefte aan een spits en aan topverdedigers. Allen over het middenveld ben ik tevreden.
Wat een waardeloos clubje is Ajax geworden. De miljoenen stromen weer binnen en komen terecht op de spaarbank i.p.v. op het veld.
Nee, het gaat het niet worden dit seizoen. We zijn rijp voor de 5e of 6e plaats!
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 juli 2023 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 17:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die Duitser kan er niks aan doen. Is gewoon naar voren geschoven door die marionetten die de club runnen.
Eens, volledig eens!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 juli 2023 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 16:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Verkeerd uitkomen, korte hoek is ALTIJD voor de keeper, regel nummer 1.. en nu weer een penal.. hou lekker vertrouwen in hem zou ik zeggen.. Gorter mocht minder foutjes maken als talent... En rulli is toch echt geen talentje meer..

en als het wel heimwee is, wat er gezegd werd.. gewoon die transfer gunnen simpel zat
Voor dat Rulli de strafschop creëerde was het Taylor die de bal niet onder controle kreeg, daardoor kwam die Duitser alleen voor Rulli
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 juli 2023 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 16:42 schreef remco k het volgende:
Zo. De eerste goede actie van Brobbey van vandaag.
Echt weer dramatisch als spits man, man, wat verdient dit team een goede spits
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 juli 2023 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 17:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die Duitser kan er niks aan doen. Is gewoon naar voren geschoven door die marionetten die de club runnen.
Juist, volledig mee eens
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 juli 2023 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 17:25 schreef Pietje het volgende:
Nou mannen, maak je borst maar nat voor het komende seizoen. Ajax is op dit moment pure middelmaat. Teveel spelers geven niet thuis of komen simpelweg tekort. Goed voor Fc Emmen, maar niet voor Ajax.
Dat moet Sven Mislintat toch ook zien?
Er is dringend behoefte aan een spits en aan topverdedigers. Allen over het middenveld ben ik tevreden.
Wat een waardeloos clubje is Ajax geworden. De miljoenen stromen weer binnen en komen terecht op de spaarbank i.p.v. op het veld.
Nee, het gaat het niet worden dit seizoen. We zijn rijp voor de 5e of 6e plaats!
Als ze nu niet achter kwaliteit spelers aan gaan redden we het niet bij de eerste 4
Eens Pietje
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 juli 2023 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 17:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als ze nu niet achter kwaliteit spelers aan gaan redden we het niet bij de eerste 4
Eens Pietje
Ja, jammer Jack.
Al die gasten die geen gevoel hebben, die niets met voetbal hebben en die heerlijk op het pluche zitten en hun bonussen veiligstellen, helpen onze mooie club wel even naar de ratsmodee. Onverteerbaar. Bah!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juli 2023 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 juli 2023 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 17:08 schreef pth het volgende:
Wat is eigenlijk het probleem met wat fatsoenlijke aankopen? (40 voor Timber, 22,5 voor Bassie, salaris Tadic verdwenen). Begint er meer en meer op te lijken dat ze met die Duitser een ongelofelijke prutser binnen hebben gehaald. Enige aankoop: Tahirovic en die voegt helemaal niets toe. Die Kroaat ophalen + Davinson Sanchez + Donny + Sheraldo Becker + Gravenberch (huur) en dan nog een spits en je doet gewoon weer mee. Nu geen risico’s nemen betekent de komende jaren een bijrol, niets meer en niets minder. Is en blijft kut beleid met al die niet voetballers in de top van Ajax.
Ik denk serieus dat het níet ligt aan Sven Mislintat, pth.
Het ligt volgens mij puur aan de RvC, die voor inkomende transfers is gaan liggen. Waarschijnlijk allemaal Zeeuwen:lekker zuinig.
remco k
 remco k - zaterdag 29 juli 2023 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 16:50 schreef nummer10 het volgende:
Zow je hebt keepers kampen gehad, ik ook... En keeper geweest in selectie elftallen tot mijn 24ste.. Dat jij denkt dat mensen er geen kijk op hebben is jou idee ervan.. gelukkig is mijn leven groter dan dit mini forumpje ;)

Ik zeg overigens nergens dat de rest top was he.. het is gewoon prut wat er nu is..
Dan zou je moeten weten dat dit dus gewoon niet waar is. Zelfs bij de knvb opleidingen van dit moment wordt dat uitgelegd.

Geen idee wat de rest van je post er mee te maken heeft, zal wel weer een kansloze poging tot geen idee zijn.
remco k
 remco k - zaterdag 29 juli 2023 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 17:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je hebt je volgende slachtoffer?? Triest figuur ben je eigenlijk!
Dit dus. Geen idee waarom ik het ook nog blijf proberen.
remco k
 remco k - zaterdag 29 juli 2023 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 17:25 schreef Pietje het volgende:
Nou mannen, maak je borst maar nat voor het komende seizoen. Ajax is op dit moment pure middelmaat. Teveel spelers geven niet thuis of komen simpelweg tekort. Goed voor Fc Emmen, maar niet voor Ajax.
Dat moet Sven Mislintat toch ook zien?
Er is dringend behoefte aan een spits en aan topverdedigers. Allen over het middenveld ben ik tevreden.
Wat een waardeloos clubje is Ajax geworden. De miljoenen stromen weer binnen en komen terecht op de spaarbank i.p.v. op het veld.
Nee, het gaat het niet worden dit seizoen. We zijn rijp voor de 5e of 6e plaats!
Louter het defensieve deel. De wereld kan er heel anders uitzien met een goede nieuwe cv.

Wat ik al schreef. Vrijwel alles goals worden gemaakt door de tegenstander van Aertsen. Die jongen gaat niet bij Ajax 1 spelen straks.

Ik ben er niet zo bang voor, echt niet.
pth
 pth - zaterdag 29 juli 2023 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 18:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat het níet ligt aan Sven Mislintat, pth.
Het ligt volgens mij puur aan de RvC, die voor inkomende transfers is gaan liggen. Waarschijnlijk allemaal Zeeuwen:lekker zuinig.
Tijd om die hockey, tennis en golf lullo’s en trutjes zsm uit de Arena te verjagen. Ben tegen geweld, maar een beetje dreigen mag zo langzamerhand wel. Ik snap ook wel dat je geen klappers kan halen als je geen CL speelt, maar gewoon zo goed als niets halen vraagt echt om harde actie. Hiermee speel voor de PO UCL en ga je de komende 5-10 jaar achter de feiten aanlopen.
pth
 pth - zaterdag 29 juli 2023 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 18:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Louter het defensieve deel. De wereld kan er heel anders uitzien met een goede nieuwe cv.

Wat ik al schreef. Vrijwel alles goals worden gemaakt door de tegenstander van Aertsen. Die jongen gaat niet bij Ajax 1 spelen straks.

Ik ben er niet zo bang voor, echt niet.
Hopen tegen beter weten in mag natuurlijk altijd, maar dit team speelt voor de plaatsen 5-8. Alleen een CV gaat dat probleem niet oplossen. LB is ruk, RB is niet veel, spits scoort niet, RB (Daramy en Conceicao) functioneert voor geen meter, Tahirovic kan er geen klote van …. Dus lovenswaardig dat je hoop hebt, ik zou zeggen dream on …
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 29 juli 2023 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 16:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ah je hebt niet gekeken? Pakt vorige wedstrijd nog twee of drie zekere goals en kan niets doen aan de tegengoals. Vandaag de eerste een blunder, de tweede kan hij niets aan doen, wordt meerdere keren in de steek gelaten door het defensieve deel van het middenveld en het centrale duo.

Ook Hato namelijk gewoon echt heel matig.
Die tweede twijfelt hij en gaat hij door zijn handen in de korte hoek waar hij staat. Hij is hard maar moet hij toch gewoon hebben?

Verdediging is ook gewoon erg slecht. En aanvallend ook matig al creëren je nog wel genoeg Brobbey had er een paar moeten scoren en Conceição mist ook een flinke kans.

Conclusie is toch wel dat er Verdedigend nog veel werk aan de winkel is, er aanvallend iets bij mag. En Rulli helemaal niet erg is als die vertrekt
Moet zeggen dat de hele voorbereiding je aankopen er nog het best voor staan.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 29 juli 2023 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 17:25 schreef Pietje het volgende:
Nou mannen, maak je borst maar nat voor het komende seizoen. Ajax is op dit moment pure middelmaat. Teveel spelers geven niet thuis of komen simpelweg tekort. Goed voor Fc Emmen, maar niet voor Ajax.
Dat moet Sven Mislintat toch ook zien?
Er is dringend behoefte aan een spits en aan topverdedigers. Allen over het middenveld ben ik tevreden.
Wat een waardeloos clubje is Ajax geworden. De miljoenen stromen weer binnen en komen terecht op de spaarbank i.p.v. op het veld.
Nee, het gaat het niet worden dit seizoen. We zijn rijp voor de 5e of 6e plaats!
Paniek!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 29 juli 2023 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 18:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Louter het defensieve deel. De wereld kan er heel anders uitzien met een goede nieuwe cv.

Wat ik al schreef. Vrijwel alles goals worden gemaakt door de tegenstander van Aertsen. Die jongen gaat niet bij Ajax 1 spelen straks.

Ik ben er niet zo bang voor, echt niet.
Die kan er weinig van inderdaad
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 juli 2023 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 17:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je hebt je volgende slachtoffer?? Triest figuur ben je eigenlijk!
Neehoor, niet de eerste keer dat rulli blundert en vast ook niet zijn laatste.. maar dat zei ik al voordat die begon.. soms erg goede reddingen, maar ook vaak een grabbelaar.. al voordat die naar Ajax kwam overigens
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 juli 2023 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 17:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Voor dat Rulli de strafschop creëerde was het Taylor die de bal niet onder controle kreeg, daardoor kwam die Duitser alleen voor Rulli
Met een man in zijn rug, hij had die bal nooit mogen spelen
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 juli 2023 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 18:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan zou je moeten weten dat dit dus gewoon niet waar is. Zelfs bij de knvb opleidingen van dit moment wordt dat uitgelegd.

Geen idee wat de rest van je post er mee te maken heeft, zal wel weer een kansloze poging tot geen idee zijn.
Gaat als ik een bal doorliet bij de eerste paal werd dit steeds herhaald, hij stond simpelweg compleet verkeerd omdat die twijfelde met uitkomen.. uitkomen is gaan en niet twijfelen, en dit is dan een keeper op top niveau..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 juli 2023 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 18:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Die tweede twijfelt hij en gaat hij door zijn handen in de korte hoek waar hij staat. Hij is hard maar moet hij toch gewoon hebben?

Verdediging is ook gewoon erg slecht. En aanvallend ook matig al creëren je nog wel genoeg Brobbey had er een paar moeten scoren en Conceição mist ook een flinke kans.

Conclusie is toch wel dat er Verdedigend nog veel werk aan de winkel is, er aanvallend iets bij mag. En Rulli helemaal niet erg is als die vertrekt
Moet zeggen dat de hele voorbereiding je aankopen er nog het best voor staan.
Eens
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 juli 2023 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 18:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Paniek!
Klopt. Ik ben heel blij dat jij kennelijk wel tevreden bent.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 juli 2023 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 19:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt. Ik ben heel blij dat jij kennelijk wel tevreden bent.
Denk dat niemand tevreden is pietje... Ja ik haalde rulli aan omdat hij bij alle tegendoelpunten een negatieve rol had... Maar dat neemt niet weg dat het met name achterin echt dikke gaten kaas is.. wat dat betreft ben ik bang dat AW gelijk heeft mbt de rvc en Lenderink etc..

Wat Steijn ook al aangaf dat het belachelijk is dat hij poppetjes op verkeerde plekken moet zetten om er nog wat van te maken...
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 29 juli 2023 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 19:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt. Ik ben heel blij dat jij kennelijk wel tevreden bent.
Tevreden niet maar is geen reden tot paniek.
Iedereen zeurt maar over aankopen en dat het niet opschiet.

Er is gewoon een heel groot gat gevallen door afgelopen seizoen en een selectie totaal uit balans. Ik ben blij dat er nu verstandig naar gekeken wordt ipv gewoon wat geld te smijten.
Vd Boomen en Taharovic kunnen me bekoren en er komt echt nog wel iets bij.
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 juli 2023 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 19:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Denk dat niemand tevreden is pietje... Ja ik haalde rulli aan omdat hij bij alle tegendoelpunten een negatieve rol had... Maar dat neemt niet weg dat het met name achterin echt dikke gaten kaas is.. wat dat betreft ben ik bang dat AW gelijk heeft mbt de rvc en Lenderink etc..

Wat Steijn ook al aangaf dat het belachelijk is dat hij poppetjes op verkeerde plekken moet zetten om er nog wat van te maken...
Over de RvC en het pluche schreef ik ook al eerder. En zeker, Rulli maakte geen betrouwbare indruk met zijn fouten, maar toch heb ik veel vertrouwen in hem.
Ik moet óók constateren dat met name Aertssen niet in Ajax-1 hoort te spelen. Hij was zowat bij elke tegengoal betrokken tijdens diverse oefenwedstrijden.

Dus paniek? Jazeker: ik zie een tweede rampjaar in successie op ons afkomen, terwijl het saldo op de spaarrekening gestaag groeit.
Er moet echt wat gebeuren wat betreft inkomende transfers.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Seizoen 2023/24 met Maurice Steyn, Hedwiges Maduro en Said Bakkati









0.0104949