BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Seizoen 2023/24 met Maurice Steyn, Hedwiges Maduro en Said Bakkati

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 19 juli 2023 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 21:22 schreef remco k het volgende:
Ik vind dat vd boomen en tahirovic echt heersten op het middenveld door er echt heel kort op te zitten, Bergwijn en kudus creatief en prima acties.
Oke, nu lees ik ook dat Bassey 1x kinderlijk in de fout ging en datbWijndal finaal afgebrand wordt door de Ajax supporters.

Ik heb van begin af aan geroepen dat die jongen te kort schiet voor Ajax.

Heel veel supporters hebben Blind onterecht de grond in getrapt, van Wijndal kan ik het ergens wel begrijpen want die heeft nog niets laten zien, die is bij Ajax een flink eind minder geworden dan bij AZ al waar ik hem ook niet bizonder vond, in ieder geval geen 10 miljoen waard.

Of lag dit aan beide trainers van afgelopen seizoen want conditioneel liepen ze achter op bijvoorbeeld Feijenoord?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 19 juli 2023 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 21:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Fijne vakantie gap en veel sterkte in de hitte daar.
Dankjewel Pietje, ja het is bloedheet hier, lig vaak in de zee en zwembad, drink op z'n tijd een biertje en kijk graag naar de dames die hier rond huppelen šŸ¤£šŸ¤£
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 19 juli 2023 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 22:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Fijne fuckdagen
Whahahaha dat gaat goed komen Warrior, ik heb een volle doos met pilletjes stiekum weg gestopt hier šŸ¤£šŸ¤£
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 juli 2023 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2023 - 17:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Oke, nu lees ik ook dat Bassey 1x kinderlijk in de fout ging en datbWijndal finaal afgebrand wordt door de Ajax supporters.

Ik heb van begin af aan geroepen dat die jongen te kort schiet voor Ajax.

Heel veel supporters hebben Blind onterecht de grond in getrapt, van Wijndal kan ik het ergens wel begrijpen want die heeft nog niets laten zien, die is bij Ajax een flink eind minder geworden dan bij AZ al waar ik hem ook niet bizonder vond, in ieder geval geen 10 miljoen waard.

Of lag dit aan beide trainers van afgelopen seizoen want conditioneel liepen ze achter op bijvoorbeeld Feijenoord?
Geen idee.. bij az vond ik hem prima, daarom wou Overmars hem toen ook al naar Ajax halen
..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 19 juli 2023 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2023 - 17:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Geen idee.. bij az vond ik hem prima, daarom wou Overmars hem toen ook al naar Ajax halen
..
Ik vond hem toen al te traag, loopt graag naar voor, zie hem weinig onderscheppingen maken.
In het Nederlands Elftal ook maar een paar wedstrijden gespeeld later nooit meer uitgenodigd

Nooit mijn voetballer geweest.
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 juli 2023 - 17:40   quote  deeplink  
Dat kan natuurlijk ! En of die het nu wel of niet red maakt me niet heel veel uit . Ik hoop stiekem op Salah !
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 19 juli 2023 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2023 - 17:40 schreef nummer10 het volgende:
Dat kan natuurlijk ! En of die het nu wel of niet red maakt me niet heel veel uit . Ik hoop stiekem op Salah !
Huhh het maakt mij als supporter wel wat uit.
Er hoort een goede linksback te staan die zijn mannetje staat.

Maar Salah ???
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 19 juli 2023 - 23:21   quote  deeplink  
Jep Salah Eddine!!! Deed het al goed bij jong ajax en bij Twente vorig seizoen ook geweldig al was dat vaak op 6 volgens mij. Zag m gisteren eerste helft prima spelen, aanvallend,snel en verdedigend sterk. Prima optie op LB. En dan komt Wijndal erin en dan ziet er meteen sloom en ongeinspireerd uit....
Nee, dan liever eigen jeugd!!!
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 juli 2023 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2023 - 23:21 schreef bertus bikkel het volgende:
Jep Salah Eddine!!! Deed het al goed bij jong ajax en bij Twente vorig seizoen ook geweldig al was dat vaak op 6 volgens mij. Zag m gisteren eerste helft prima spelen, aanvallend,snel en verdedigend sterk. Prima optie op LB. En dan komt Wijndal erin en dan ziet er meteen sloom en ongeinspireerd uit....
Nee, dan liever eigen jeugd!!!
Precies dat :)
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 20 juli 2023 - 13:35   quote  deeplink  
Nu kan Bassey naar Fulham, Brobbey naar Everton en Kudus naar Arsenal als we alles mogen geloven. Heb je weer 100 miljoen erbij maar wat heb je eraan?
Ik zou Bassey wel laten gaan zodra centraal versterking is gehaald. Andere 2 proberen te behouden lijkt me. We zijn ineens in trek in de PL, haha...zou dat toch komen door Ten Hag?? Niet door Zyjech en vd Beek lijkt me...
p111
 p111 - donderdag 20 juli 2023 - 13:42   quote  deeplink  
Ach die Bassie moeten we gewoon meteen weg doen met alle respect en een geweldige gozer maar beslist geen Ajax speler.Dan hebben wij met Hato een veel betere voetballer en uit de jeugd,en Bassie is voor backup veels te duur en geen affiche voor de club Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 juli 2023 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2023 - 23:21 schreef bertus bikkel het volgende:
Jep Salah Eddine!!! Deed het al goed bij jong ajax en bij Twente vorig seizoen ook geweldig al was dat vaak op 6 volgens mij. Zag m gisteren eerste helft prima spelen, aanvallend,snel en verdedigend sterk. Prima optie op LB. En dan komt Wijndal erin en dan ziet er meteen sloom en ongeinspireerd uit....
Nee, dan liever eigen jeugd!!!
Oh die jongen, maar die zit toch al bij de selectie...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 juli 2023 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2023 - 13:42 schreef p111 het volgende:
Ach die Bassie moeten we gewoon meteen weg doen met alle respect en een geweldige gozer maar beslist geen Ajax speler.Dan hebben wij met Hato een veel betere voetballer en uit de jeugd,en Bassie is voor backup veels te duur en geen affiche voor de club Ajax.
Maar hij wil niet weg, dit is echt de schuld van Ajax.
Die blijft lekker zitten

Weet wel dat je 22 spelers nodig hebt, je hebt ook spelers voor de bank nodig, let wel bijna geen een speler wil reserve zijn he, dus snap ik wel dat ze hem houden, inclusief zien ze dat hij nog niet uitgeleerd is.

Alvarez in zijn eerste seizoen, iedereen wou hem weg hebben, later toen zijn gezin was overgekomen kwam hij uitstekend uit de verf.

Dat clubs uit de premier League hem willen overnemen zegt ook wel iets
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 juli 2023 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2023 - 15:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maar hij wil niet weg, dit is echt de schuld van Ajax.
Die blijft lekker zitten

Weet wel dat je 22 spelers nodig hebt, je hebt ook spelers voor de bank nodig, let wel bijna geen een speler wil reserve zijn he, dus snap ik wel dat ze hem houden, inclusief zien ze dat hij nog niet uitgeleerd is.

Alvarez in zijn eerste seizoen, iedereen wou hem weg hebben, later toen zijn gezin was overgekomen kwam hij uitstekend uit de verf.

Dat clubs uit de premier League hem willen overnemen zegt ook wel iets
Indd erg gegroeid maar wat ik gister zag hebben we al wel een prima vervanger binnen gehaald die ook nog eens beter kan voetballen.. hopen dat die dat doortrekt natuurlijk en dan Alvarez een mooie transfer gunnen...
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 juli 2023 - 16:43   quote  deeplink  
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2023/07/calvin-bassey-gelooft-zijn-oren-niet-en-schakelt-plots-over-naar-het-nederlands?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Toch wel mooie beelden van een zo lijkt het tenminste hechte selectie.. ik heb oprecht vorig jaar niet vaak zulke blije gezichten gezien..
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 21 juli 2023 - 20:17   quote  deeplink  
Trainertje heeft de wind er flink onder....ze lijken wel bevrijd na het vertrek van Tadic....zou dat kunnen??
p111
 p111 - vrijdag 21 juli 2023 - 20:41   quote  deeplink  
Ik heb wel vertrouwen in Steins
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 juli 2023 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 20:17 schreef bertus bikkel het volgende:
Trainertje heeft de wind er flink onder....ze lijken wel bevrijd na het vertrek van Tadic....zou dat kunnen??
Dat zou best wel eens kunnen, Bertus. Tadic was natuurlijk een dwingelandje, maar bezeten van voetbal, dus met de beste bedoelingen. Ik ben benieuwd naar het Ajax zonder Tadic. Ik denk serieus dat de Ajacieden hem enorm gaan missen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2023 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 juli 2023 - 12:41   quote  deeplink  
Calvin Bassey wil niet naar Fulham; management reageert verbolgen.
Door Dominic Mostert
22 juli 2023, 11:44

Calvin Bassey ziet een transfer naar Fulham niet zitten, zo meldt ESPN. De verdediger zou nog steeds voor zijn kansen bij Ajax willen gaan. Hoewel de clubs rond zijn over een transfersom van 21 miljoen euro, is er dan ook nog geen sprake van een persoonlijk akkoord.

"Volgens de zaakwaarnemer van Bassey is het nog maar de vraag of dat akkoord er Ć¼berhaupt gaat komen, omdat Bassey niet staat te springen om een overstap naar Engeland te maken", schrijft ESPN. Het Algemeen Dagblad stelt zelfs dat het management van de Nigeriaan 'verbolgen' reageert.
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 juli 2023 - 12:42   quote  deeplink  
En dan hebben we ook nog het gevalletje Wijndal, die totaal niet past bij Ajax... Wat moet je daar nou weer mee. Ik heb begrepen dat ook hij niet weg wil bij Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2023 door Pietje --
remco k
 remco k - zaterdag 22 juli 2023 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 12:41 schreef Pietje het volgende:
Calvin Bassey wil niet naar Fulham; management reageert verbolgen.
Door Dominic Mostert
22 juli 2023, 11:44

Calvin Bassey ziet een transfer naar Fulham niet zitten, zo meldt ESPN. De verdediger zou nog steeds voor zijn kansen bij Ajax willen gaan. Hoewel de clubs rond zijn over een transfersom van 21 miljoen euro, is er dan ook nog geen sprake van een persoonlijk akkoord.

"Volgens de zaakwaarnemer van Bassey is het nog maar de vraag of dat akkoord er Ć¼berhaupt gaat komen, omdat Bassey niet staat te springen om een overstap naar Engeland te maken", schrijft ESPN. Het Algemeen Dagblad stelt zelfs dat het management van de Nigeriaan 'verbolgen' reageert.
Die jongen gaat uiteindelijk wel. Zou me er totaal niet druk om maken.
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 juli 2023 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 13:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Die jongen gaat uiteindelijk wel. Zou me er totaal niet druk om maken.
Oh, ik maak me er zeker niet druk om. Het ging me alleen om het feit dat Ajax hem wil verkopen, maar dat uiteindelijk de speler zelf bepaalt wat er met hem gaat gebeuren.
Scout2
 Scout2 - zaterdag 22 juli 2023 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 14:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Oh, ik maak me er zeker niet druk om. Het ging me alleen om het feit dat Ajax hem wil verkopen, maar dat uiteindelijk de speler zelf bepaalt wat er met hem gaat gebeuren.
Als ie slim is, doet ie het.
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 juli 2023 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 14:28 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Als ie slim is, doet ie het.
Laten we het hopen scout!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 juli 2023 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 12:42 schreef Pietje het volgende:
En dan hebben we ook nog het gevalletje Wijndal, die totaal niet past bij Ajax... Wat moet je daar nou weer mee. Ik heb begrepen dat ook hij niet weg wil bij Ajax.
Ik stond al niet te springen om hem aan te trekken, hij is nog slechter dan ik al dacht
Weg met die gast
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 juli 2023 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 14:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Oh, ik maak me er zeker niet druk om. Het ging me alleen om het feit dat Ajax hem wil verkopen, maar dat uiteindelijk de speler zelf bepaalt wat er met hem gaat gebeuren.
Klopt maar ze hebben hem geen best vooruitzicht gebracht dus zal hij wel gaan
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 juli 2023 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 18:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt maar ze hebben hem geen best vooruitzicht gebracht dus zal hij wel gaan
Laten we het hopen!!
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 juli 2023 - 19:34   quote  deeplink  
En nou ook Wijndal maar dezelfde boodschap geven!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 juli 2023 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 19:34 schreef Pietje het volgende:
En nou ook Wijndal maar dezelfde boodschap geven!
Opbokken met die gast, totaal die inzet niet toen hij bij AZ speelde.
Heeft nu een vette bankrekening
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 juli 2023 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 19:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Opbokken met die gast, totaal die inzet niet toen hij bij AZ speelde.
Heeft nu een vette bankrekening
Zo is dat. Ik ben nooit een fan van hem geweest. Ook niet toen hij nog speelde voor AZ.
En nu maar hopen dat er een club is die van zijn diensten gebruik wil maken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 juli 2023 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 21:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo is dat. Ik ben nooit een fan van hem geweest. Ook niet toen hij nog speelde voor AZ.
En nu maar hopen dat er een club is die van zijn diensten gebruik wil maken.
Ajax gaat hem zeer zeker in de etalage zetten, en anders zijn zaakwaarnemer wel
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 juli 2023 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 22:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ajax gaat hem zeer zeker in de etalage zetten, en anders zijn zaakwaarnemer wel
Wijndal is een speler die zwaar op de begroting van Ajax drukt, maar niets toevoegt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 juli 2023 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 23:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wijndal is een speler die zwaar op de begroting van Ajax drukt, maar niets toevoegt.
Nooit begrepen deze aankoop, bij het Nederlands Elftal komt hij niet voor inn het rijtje van noem ze maar op...AkƩ, Daley, Malacia en van Aanholt.

Een back van Ajax hoort in de basis of als first back up in het Nederlands Elftal te staan, niet meer en niet minder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juli 2023 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - zondag 23 juli 2023 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juli 2023 - 00:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nooit begrepen deze aankoop, bij het Nederlands Elftal komt hij niet voor inn het rijtje van noem ze maar op...AkƩ, Daley, Malacia en van Aanholt.

Een back van Ajax hoort in de basis of als first back up in het Nederlands Elftal te staan, niet meer en niet minder
Eens! Wijndal is zowel bij Ajax als bij Oranje volledig uit beeld.
Ik zag een commentaar van Maurice Steijn over Wijndal, en dat loog er niet om.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 juli 2023 - 12:30   quote  deeplink  
En toch bij az niet voor niks aanvoerder geworden.. was gewoon goed in mijn ogen, geen idee wat er met hem is gebeurt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 juli 2023 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juli 2023 - 12:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eens! Wijndal is zowel bij Ajax als bij Oranje volledig uit beeld.
Ik zag een commentaar van Maurice Steijn over Wijndal, en dat loog er niet om.
Nee die heeft hem duide;ojk laten weten wat hij van hem verlangt, helemaal terecht
Pietje
 Pietje - woensdag 26 juli 2023 - 12:35   quote  deeplink  
Maurice Steijn is overduidelijk ontevreden over spelers. Tijdens de training in Duitsland vloekte hij nadrukkelijk tegen de selectie: "help elkaar dan, godverdomme".
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 juli 2023 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juli 2023 - 12:35 schreef Pietje het volgende:
Maurice Steijn is overduidelijk ontevreden over spelers. Tijdens de training in Duitsland vloekte hij nadrukkelijk tegen de selectie: "help elkaar dan, godverdomme".
Dat viel allemaal best mee... Foute pass 25x opdrukken.. gewoon scherpte en discipline creƫeren, door zulke oefeningen ook nog eens fysiek, conditioneel. niks mis mee...
remco k
 remco k - woensdag 26 juli 2023 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juli 2023 - 12:35 schreef Pietje het volgende:
Maurice Steijn is overduidelijk ontevreden over spelers. Tijdens de training in Duitsland vloekte hij nadrukkelijk tegen de selectie: "help elkaar dan, godverdomme".
Heb je die beelden gezien?

Gewoon een trainings vorm die voor een groot deel heel goed gaat maar ook een paar keer niet, hij creĆ«ert hier juist het hele ā€œwijā€ verhaal mee.

Niet te veel achter zoeken, gebeurt dagelijks.
Pietje
 Pietje - woensdag 26 juli 2023 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juli 2023 - 14:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb je die beelden gezien?

Gewoon een trainings vorm die voor een groot deel heel goed gaat maar ook een paar keer niet, hij creĆ«ert hier juist het hele ā€œwijā€ verhaal mee.

Niet te veel achter zoeken, gebeurt dagelijks.
Ik heb die beelden inderdaad gezien. Wat jij moet weten in dit geval dat ik heel slecht hoor en twee hoortoestellen draag, maar toch afhankelijk ben van liplezen. En dat deed ik dan ook bij Maurice Steijn.
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 juli 2023 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juli 2023 - 15:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb die beelden inderdaad gezien. Wat jij moet weten in dit geval dat ik heel slecht hoor en twee hoortoestellen draag, maar toch afhankelijk ben van liplezen. En dat deed ik dan ook bij Maurice Steijn.
Haha heerlijk pietje.. en dat bedoel ik op een leuke manier ! Maar wat Remco al zei en ik ook, niks bijzonders en een prima trainingsvorm
Pietje
 Pietje - woensdag 26 juli 2023 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juli 2023 - 16:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Haha heerlijk pietje.. en dat bedoel ik op een leuke manier ! Maar wat Remco al zei en ik ook, niks bijzonders en een prima trainingsvorm
Wat ik begrepen heb was het niet zomaar een trainingsvorm, maar was hij (Steijn) echt kwaad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juli 2023 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 juli 2023 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juli 2023 - 15:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb die beelden inderdaad gezien. Wat jij moet weten in dit geval dat ik heel slecht hoor en twee hoortoestellen draag, maar toch afhankelijk ben van liplezen. En dat deed ik dan ook bij Maurice Steijn.
Lastig Pietje heel vervelend, gelukkig kan je liplezen
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 26 juli 2023 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juli 2023 - 15:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb die beelden inderdaad gezien. Wat jij moet weten in dit geval dat ik heel slecht hoor en twee hoortoestellen draag, maar toch afhankelijk ben van liplezen. En dat deed ik dan ook bij Maurice Steijn.
Daarom laat ik jou nooit alleen met mijn vriendin, je zit steeds naar haar kut te kijken om haar te begrijpen:-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 juli 2023 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juli 2023 - 21:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Daarom laat ik jou nooit alleen met mijn vriendin, je zit steeds naar haar kut te kijken om haar te begrijpen:-)
Hahahahaha hij is in ieder geval recht voor zijn raap hahaha
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 juli 2023 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juli 2023 - 17:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat ik begrepen heb was het niet zomaar een trainingsvorm, maar was hij (Steijn) echt kwaad.
Ik vond dat oprecht meevallen..
Pietje
 Pietje - donderdag 27 juli 2023 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juli 2023 - 21:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Daarom laat ik jou nooit alleen met mijn vriendin, je zit steeds naar haar kut te kijken om haar te begrijpen:-)
Haha. Dat is een andere lip!! šŸ¤£
Are you ready for the USA?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 27 juli 2023 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juli 2023 - 09:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Dat is een andere lip!! šŸ¤£
Are you ready for the USA?
LipPEN!

Er is trouwens wel een vrouwelijke dier met maar 1 schaamlip, weet jij welke?

Ik zal je binnenkort ff de definitieve route laten zien, we zetten nog ff de puntjes op de i
Pietje
 Pietje - donderdag 27 juli 2023 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juli 2023 - 11:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

LipPEN!

Er is trouwens wel een vrouwelijke dier met maar 1 schaamlip, weet jij welke?

Ik zal je binnenkort ff de definitieve route laten zien, we zetten nog ff de puntjes op de i
Ja, dat weet ik natuurlijk ook wel dat het lippen zijn. Haha.

Geen idee. Een marmot? šŸ˜
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 27 juli 2023 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juli 2023 - 11:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik natuurlijk ook wel dat het lippen zijn. Haha.

Geen idee. Een marmot? šŸ˜
Nee...een halve kip šŸ„“

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Seizoen 2023/24 met Maurice Steyn, Hedwiges Maduro en Said Bakkati









0.0104777