|
|
Leuv
|
|
|
| Ik vraag me toch echt af of die Belg wel de juiste man is. Zijn interviews vallen mij tot nog toe niet mee of eigenlijk behoorlijk tegen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2026 - 16:56 schreef Leuv het volgende:Ik vraag me toch echt af of die Belg wel de juiste man is. Zijn interviews vallen mij tot nog toe niet mee of eigenlijk behoorlijk tegen. Is dit niet duidelijk genoeg voor jou dan?
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heel net en logisch antwoord op dun vraag ale, beetje bizar zulke vragen ook eigenlijk als je net je eerste bakje pleur gedaan hebt op je nieuwe club maar goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat is precies waar de schoen wringt vermoed ik ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2026 - 16:56 schreef Leuv het volgende:Ik vraag me toch echt af of die Belg wel de juiste man is. Zijn interviews vallen mij tot nog toe niet mee of eigenlijk behoorlijk tegen. Dat weet toch niemand? Je kunt pas over langere periode oordelen. Gezond voor Robin: meerdere stevige karakters in de directie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2026 - 17:48 schreef bijft007 het volgende:Heel net en logisch antwoord op dun vraag ale, beetje bizar zulke vragen ook eigenlijk als je net je eerste bakje pleur gedaan hebt op je nieuwe club maar goed. Ja komt er gelijk 1 binnen met een botte zaag 😂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat vermoeden heb ik ook 😂 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Welkom in Rotterdam. Ik weet zeker dat dit geen verassing voor hem was. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Bij Brugge een beste reputatie opgebouwd, benieuwd wat hij hier kan bij ons! Praat tenminste geen onzin. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Ik hoor hem alleen maar over aankopen maar hij moet als de bliksem spelers zien te verkopen en beleid te voeren binnen de Academy. Ik ben bang dat hij hier niet voor geboren is en dat de nadruk ligt op transfers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Zit er neutraal in. Geen reden tot grote blij, maar ook niet tot negativiteit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik kan alleen maar positief zijn omdat hij zijn werk niet ziet als een eenmans missie . Hij heeft over team werk van directie en scouts en het betrekken van de eigen jeugd en jeugdopleiding . Het lijkt op een herstart waar Arnessen mee was geeindigd . Ik ben dus extreem positief .
En dat puin ruimen zal langer nodig hebben dan sommige verwachten. Simpel en alleen al omdat hij een paar maanden te laat gaat starten wat nodig was 3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2026 - 22:02 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik kan alleen maar positief zijn omdat hij zijn werk niet ziet als een eenmans missie . Heeft heeft over team werk van directie en scouts en het betrekken van de eigen jeugd en jeugdopleiding . Het lijkt op een herstart waar Arnessen mee was geeindigd . Ik ben dus extreem positief . En dat puin ruimen zal langer nodig hebben dat sommige verwachten. Simpel en alleen al omdat hij een paar maanden te laat gaat starten wat nodig was Daar gok ik ook op.
Dat later starten is heel vervelend, maar ja...wij starten altijd laat. Dus dat is niet iets nieuws. Kunnen we gelijk zien hoe hij dit oplost en of plakt. Ik zie het ook wel positief in met deze man. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zo is het ,t glas moet in het begin gewoon vol zijn als een nieuw persoon met een goede CV ergens gaat beginnen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2026 - 21:15 schreef Leuv het volgende:Ik hoor hem alleen maar over aankopen maar hij moet als de bliksem spelers zien te verkopen en beleid te voeren binnen de Academy. Ik ben bang dat hij hier niet voor geboren is en dat de nadruk ligt op transfers. Kwam vanmiddag bij de persco wel voorbij. Zie onderstaande (via FR12.nl):
Daarbij gaat het niet alleen over het aantrekken van nieuwe spelers, maar ook over het kleiner maken van de bestaande selectie. "Er staan veel spelers onder contract. Dat zijn niet allemaal jongens die hier afgelopen seizoen gespeeld hebben. Dat betekent dat we goed moeten nagaan wie er nog van waarde kunnen zijn en wie beter kunnen vertrekken. Feyenoord is tweede geworden, het aantal punten lag daarbij te laag, maar er zijn ook veel zaken goed gegaan. Er lopen veel goede spelers rond. Wij gaan zorgen dat we de juiste jongens kunnen behouden en dat aanvullen met goede profielen, zodat we komend seizoen sterker voor de dag kunnen komen." |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik vond m een prima indruk maken. Maar dat vond ik eerder van DtK, RvP en Priske ook. Dus tja… |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2026 - 00:05 schreef Alexmem het volgende:Ik vond m een prima indruk maken. Maar dat vond ik eerder van DtK, RvP en Priske ook. Dus tja… Precies. Zelfde als met eenhoorn Laat t eerst maar zien. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| DtK en Prutske vond ik beide helemaal niets. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: DtK Bestuurlijk top . Punt uit Heeft meer bereiikt dan meeste vorige AD Eenwording Feyenoord Koop stadion Uitkopen vvf Toekomst verbouwing kuip Groot eigen vermogen
De enige die dit niet ziet is Leuv |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar hij was ook TD en dat was ruk. En de meeste dingen die jij opschrijft zijn nog niet voltooid. Op t vermogen na, waar hij aantoonbaar niet alleen verantwoordelijk voor is geweest. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kwestie van ondertekening. Maar nu veder, ik denk dat RvP exit is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
DtK heeft het pad gebaand (eenwording, meer compacte bestuursstructuur, vermogen) waar Eenhoorn een vervolg aan kan geven. Dat heeft m.i. bijgedragen aan de Feyenoordstap van Robert. Ik denk dat ze bij Feyenoord al langer wisten waar Robert t.a.v. Feyenoord, voor staat.
Zinloos om in te schatten of deze wisselingen succes of failures gaan worden.
Ranzige media zal natuurlijk wél weer uit gaan melken of verzinnen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Er zullen er vast wel meer zijn.
Hij heeft er werkelijk niets van gebakken. Alles is van een topsport klimaat waar Arnessen voor heeft gezorgd naar een beperkelijk bestuurlijk niveau gegaan.
Kijk eens hoe hij de organisatie heeft opgezet. Kijk eens hoe hij Prutske heeft aangenomen. Kijk eens hoe hij met Arnessen en anderen is omgegaan.
Hij heeft nog helemaal niets bereikt want er is richting het stadion maar de VVF niets rond.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juni 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus als het hamerstuk komt ( stemming rvc en vvf) en het wordt aangenomen!!!!! zeg je dan sorry ik zar fout of blijf je haten ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik haat die Belgentaal en mentaliteit. Hopelijk is dit een uitzondering. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bij een vrouw vind ik het wel opwindend.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Lekker hoor dat zachte zwoele accentje ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja ik ook wel, gek eigenlijk. Die mannen die praten, ik trek dat echt niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Afgaande op wat er over hem gezegd wordt en ook wat hij zelf te melden heeft, lijkt hij geen stereotype Belg in ieder geval. Hij lijkt heel direct. Accent zul je erbij op de koop toe moeten nemen. ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tis een beetje gecamoufleerd Brabants hahah Welkom terug Geile |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoe ziet zijn vrouw eruit? Of heeft hij n man? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kan jij wel iets mee denk ik Geile
 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Das echt n heerlijke vrouw. 😘 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
|
quote: Dit zeg je waarschijnlijk omdat je fan bent van RvP Onder Priske (!) heb ik veel leukere en betere wedstrijden gezien. Hij verdient veel meer krediet en respect |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja alleen had van Persie niet meer de beschikking over Hancko Paixão Milambo Bueno ,en eigenlijk ook Stengs en Timber die onder Priske nog wel niveau hadden en niet kapot waren. Die 2 maandjes na het ontslag Priske wil ik niet meetellen. Gewoon op basis van beiden op een nieuw seizoen was de selectie van Priske veel en veel beter dan wat we nu hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juni 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Al vind ik Bos dan wel weer wat beter dan Bueno |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2026 - 01:30 schreef Kratos het volgende:[..] Dit zeg je waarschijnlijk omdat je fan bent van RvP Onder Priske (!) heb ik veel leukere en betere wedstrijden gezien. Hij verdient veel meer krediet en respect Priske had nooit een optie moeten zijn. Dat was in zijn eerste interview al gelijk duidelijk. Die had zich mooi naar binnen geluld! Het zal vast een goede trainer zijn, alleen niet voor ons en zeker niet op dat moment (achteraf).
Edit: RVP moet gewoon ergens bij Zwart/wit 28 beginnen, daarna KKD of zo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juni 2026 door R()b -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Voor een Belg wel behoorlijk wat bla bla |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Mooi zo. Nu nog daden. Zou helemaal mooi zijn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Is toch wel heel bizar, net een paar dagen bezig en al een discussie over hem. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zoveel verkeerds heeft hij bij net binnenkomst nog niet gezegd toch, lijkt net of mensen hem beoordelen na de uitspraken of hij er tijdje zit, wil gewoon eerst goed de situatie beoordelen en bekijken en daarna pas handelen
En lees zelf echt nog niet door de regels door dat hij gelijk rvp eruit gooit of whatever, alles is gewoon open, en eerlijk wat had hij dan gelijk moeten zeggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
You only get one chance to make a great first impression!
Dat heeft hij dus echt volledig verknald. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Dus hij had bij binnenkomst gelijk direct moeten zeggen ik ontsla van Persie en ga niet zo verder na afgelopen seizoen op basis van resultaten en getoonde spel of begrijp ik je niet goed😉 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eens! Ik hoop zelfs op wonderen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Hoop gewoon dat er mooi lijstje spelers klaar staat om ons team te komen versterken, het valt of staat wat er op het veld gebeurd. |
|
|
|