|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 18:05 schreef Loetje het volgende:[..] Het is defensief heel, heel broos ja. Toen Daley speelde, stond het redelijk goed bij elkaar en was het samen drukzetten en samen terug. Sindsdien is het met menig moment gatenkaas geweest en is er amper druk meer op de bal. Klopt maar druk op de bal is toch ook een soort team effort. Wat ik probeer te zeggen is, zijn de spelers dan het probleem of moet je dan eigenlijk gewoon heel vaak met elkaar spelen.
Ja bouwman en Janse zijn op dit moment niet de spelers die het moeten dragen. Helemaal eens. Er moet wat bij, ook zeker. Je Moet ook vooral met Rosa blijven spelen en niet met Gaaei. En Hendrique kansen geven, want techniek heeft hij. Alleen verdedigend moet het beter. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
De beide Youri's weg ?? Regeer naar Bremen op huurkoop basis. Baas naar Porto? Ik zou Baas nooit wegdoen, deze gast kan goed op lcv, lb en op 6 spelen. Echt prima speler, zeker nu Blind er niet bij is en Henrique verdedigend zwak blijkt. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Carrizo al weer weg?? Het vliegt nu wel echt alle kanten op 😅😅 Heel benieuwd wie er donderdag allemaal op het trainingsveld zullen staan... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 12:53 schreef AkaS het volgende:Jack, ik haak in op jouw opmerking dat we moeten kijken/ rekening moeten houden met waar we vandaan komen. En dat doe je om te verzachten. En dat verzachten is iets dat zo diep in ons is geramd, wat ons op topniveau altijd de kop kost en waarom wij zo geilen op Argentijnse grinta of hoe je dit ook noemt. En die zachtheid associëer ik met lafheid en vandaar het bruggetje met Koeman. Die laffe slappe zak maakte iedere tegenstander de beste van de wereld zodat hij ingedekt was mocht het onverhoopt een verliespartij worden. Terwijl wij gewoon een supersterke voorhoede hadden en een prima middenveld. En als hij echt ballen had, had hij van Dijk niet opgesteld. Dus dat,terug naar Ajax. Jordi heeft een andere manier van werken wat bijzondere namen heeft opgeleverd die nu het Ajaxshirt dragen. Maar om nu de vlag uit te hangen moet ik nog zien of dit terecht is. Laten we ook de Afrika cup niet uit het oog verliezen. Leuk hoor die Marokkaanse patriotten die Nederland gebruiken om hun talenten te ontwikkelen en zakken te vullen. Maar als dat je basis is en de Afrika cup komt ben je ze allemaal kwijt. Tel hier Mokio bij op en het is feest. Trouwens, een vervanger van Godts lijkt niet te lukken en een echte goede TD had bij verkoop van Godts zijn vervanger al in de tas zitten. Dat vind ik. En verder juich ik mee, schijnheilig als ik ben, maar het stoort mij wel enorm dat we alleen nog maar kopen, onze eigen jeugd incluis! Ik weet niet of ik deze opmerking ooit gemaakt heeft, mocht dit zo zijn dan heb ik verwezen naar vorig seizen waar we 5e zijn geworden, dan is het toch juist motiverend om 2 stappen meer te zetten. Dan is het toch niet verzachtend, dit maak jij er van.
Je kleed het goed in "verzachtend" want nu ga je mij zelfs met Koeman vergelijken, hahaha asjeblieft niet zeg, dus stopt met die onzin We zijn hier trouwens niet met Koeman of met het Nederlands Elftal bezig
Wat betreft onze club is de vlag uit te hangen wat te vroeg, nieuwe spelers komen al weer te laat binnen, exact als onder Mislintat, ze zijn eerst nog 4 weken met vakantie wat Loetje laat weten. Dan kan je weleens achter de feiten aanlopen, onnodig punten verliezen. Dus is het bij mij nog geen hosanna gevoel.
Let wel ik zie ook veel liever Nederlandse spelers in onze club, die ben je met interlands minder lang kwijt, maar ook omdat ik gewoon Nederlander ben.
Het schijnt gewoon heel lastig als Ajax te zijn om basisspelers/ jonge talenten binnen te halen via een Nederlandse club, ze laten ze veel makkelijker naar een buitenlandse club gaan, zolang ze maar niet naar Ajax gaan. Kijk even naar de basisspelers en jonge talenten van AZ, die vertrekken never nooit naar Ajax.
Die vervanger voor Godts komt nog wel voor woensdagnacht, Cruyff heeft tot nu toe woord gehouden, maar weer wel veel te laat richting PSV, onzin dat hij geen goede TD zou zijn, hier zal een goede reden(en) voor zijn, kan jij bij hem in zijn keuken dan ? Kijk even hoeveel spelers hij al wel heeft binnen gehaald, voor Jong ook, En verwacht nou niet te veel van die nieuwe buitenspeler want Godts 1 op 1 vervangen is niet eenvoudig.
Maar goed dan heb je al weer een ander punt om negatief te zijn hahaha
Tot slot Hij moest wel kopen of zie jij Ajax liever pas over 10 jaar kampioen worden want de hele jeugdopleiding moet op de schop, eer dat ze dan zo ver zijn voor Ajax1 ...was het maar zo eenvoudig, ik juich liever wat eerder :) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 18:05 schreef Loetje het volgende:[..] Het is defensief heel, heel broos ja. Toen Daley speelde, stond het redelijk goed bij elkaar en was het samen drukzetten en samen terug. Sindsdien is het met menig moment gatenkaas geweest en is er amper druk meer op de bal. Die communiceert wel, iets wat Baas mist |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 19:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik weet niet of ik deze opmerking ooit gemaakt heeft, mocht dit zo zijn dan heb ik verwezen naar vorig seizen waar we 5e zijn geworden, dan is het toch juist motiverend om 2 stappen meer te zetten. Dan is het toch niet verzachtend, dit maak jij er van. Je kleed het goed in "verzachtend" want nu ga je mij zelfs met Koeman vergelijken, hahaha asjeblieft niet zeg, dus stopt met die onzin We zijn hier trouwens niet met Koeman of met het Nederlands Elftal bezig Wat betreft onze club is de vlag uit te hangen wat te vroeg, nieuwe spelers komen al weer te laat binnen, exact als onder Mislintat, ze zijn eerst nog 4 weken met vakantie wat Loetje laat weten. Dan kan je weleens achter de feiten aanlopen, onnodig punten verliezen. Dus is het bij mij nog geen hosanna gevoel. Let wel ik zie ook veel liever Nederlandse spelers in onze club, die ben je met interlands minder lang kwijt, maar ook omdat ik gewoon Nederlander ben. Het schijnt gewoon heel lastig als Ajax te zijn om basisspelers/ jonge talenten binnen te halen via een Nederlandse club, ze laten ze veel makkelijker naar een buitenlandse club gaan, zolang ze maar niet naar Ajax gaan. Kijk even naar de basisspelers en jonge talenten van AZ, die vertrekken never nooit naar Ajax. Die vervanger voor Godts komt nog wel voor woensdagnacht, Cruyff heeft tot nu toe woord gehouden, maar weer wel veel te laat richting PSV, onzin dat hij geen goede TD zou zijn, hier zal een goede reden(en) voor zijn, kan jij bij hem in zijn keuken dan ? Kijk even hoeveel spelers hij al wel heeft binnen gehaald, voor Jong ook, En verwacht nou niet te veel van die nieuwe buitenspeler want Godts 1 op 1 vervangen is niet eenvoudig. Maar goed dan heb je al weer een ander punt om negatief te zijn hahaha Tot slot Hij moest wel kopen of zie jij Ajax liever pas over 10 jaar kampioen worden want de hele jeugdopleiding moet op de schop, eer dat ze dan zo ver zijn voor Ajax1 ...was het maar zo eenvoudig, ik juich liever wat eerder :) Jack, ik haalde aan wat je schreef maar verder geen enkel verwijt aan jou. Ik gebruikte het slechts als een bruggetje naar een breder probleem.
De vervanger van Godts zou volgens Michel 100% rond zijn, ik laat me graag verrassen. Jammer alleen dat psv al voor de deur staat en 2 cruciale posities nog niet volledig zijn afgehandeld in de zin dat ze speelklaar zijn voor psv... Althans zo lijkt het nu. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 16:04 schreef Loetje het volgende:Voor wat het waard is, Farioli wil Baas. Achterin wordt het wel langzaam dun, veel jonkies en Blind zal er vaker niet bij zijn. Ik zou Baas er ook bij houden, vooral ook omdat hij blijkbaar zeer aardig uit de voeten kan als 6.
Mokio ook vandaag weer op het verkeerde moment te frivool en lichtzinnig. 6 is niet de positie voor fratsen maar blijkbaar wil dat kwartje niet vallen bij hem.
Ook weer aardige irritatie vandaag over die wannabe tobscheidsrechter Higler, Tolu zijn arm wordt bijna geamputeerd:-), vlak voor zijn ogen notabene en dan gewoon niet fluiten. Grrr.
Heerlijke overwinning trouwens weer! Deze wedstrijd zou vorig seizoen verloren zijn geworden! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 19:53 schreef AkaS het volgende:[..] Jack, ik haalde aan wat je schreef maar verder geen enkel verwijt aan jou. Ik gebruikte het slechts als een bruggetje naar een breder probleem. De vervanger van Godts zou volgens Michel 100% rond zijn, ik laat me graag verrassen. Jammer alleen dat psv al voor de deur staat en 2 cruciale posities nog niet volledig zijn afgehandeld in de zin dat ze speelklaar zijn voor psv... Althans zo lijkt het nu. Dat is inderdaad jammer, zo zitten veel clubs in de laatste ogenblikken. Het lijkt als of iedereen ineens wakker wordt van shit we moeten nog wat halen.
Zo staat ook Ueda Feijenoord ineens voor vertrek, Jordy die nog een keer Voor Noa Lang gaat, er gaat nog heel wat gebeuren vermoed ik |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| Michel zegt Youri niet kwijt te willen. Daarom speelt ie ook niet. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Zuideuropese betrouwbaarheid hahahaha |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 20:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat is inderdaad jammer, zo zitten veel clubs in de laatste ogenblikken. Het lijkt als of iedereen ineens wakker wordt van shit we moeten nog wat halen. Zo staat ook Ueda Feijenoord ineens voor vertrek, Jordy die nog een keer Voor Noa Lang gaat, er gaat nog heel wat gebeuren vermoed ik Het vertrek van Godts kan toch niet s verrassing zijn gekomen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Poh, maar echt joh. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nee maar clubs laten hun goede spelers toch niet direct gaan, er is natuurlijk al langer contact met zo wel Noa Lang als zijn huidige club.
En niet alleen Cruyff namens Ajax.
Met veel belangstelling voor Noa drijven ze de prijs op. Niet elke dag aan de telefoon hangen, laat ze maar even zweten.
In ieder geval is het spel op de wagen, ben benieuwd anders moet hij als nog elders een rechtsbuiten van zijn lijstje strikken waar hij ook al contact mee onder houdt. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 21:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Nee maar clubs laten hun goede spelers toch niet direct gaan, er is natuurlijk al langer contact met zo wel Noa Lang als zijn huidige club. En niet alleen Cruyff namens Ajax. Met veel belangstelling voor Noa drijven ze de prijs op. Niet elke dag aan de telefoon hangen, laat ze maar even zweten. In ieder geval is het spel op de wagen, ben benieuwd anders moet hij als nog elders een rechtsbuiten van zijn lijstje strikken waar hij ook al contact mee onder houdt. Maar kom op man, Noa Lang hebben we het over...
Dit mannetje heeft nog nooit aan iemand anders gedacht dan aan zichzelf, opofferen voor het team wat volgens mij cruciaal is binnen de visie en tactiek van Michel heeft hij op zijn minst alle schijn tegen zich dat hij daarin past.
Wellicht komt Cruijff wedsrom met een konijn uit de hoge hoed waarmee hij al sinds maart aan het appen en facetimen is :-) |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 22:01 schreef AkaS het volgende:[..] Maar kom op man, Noa Lang hebben we het over... Dit mannetje heeft nog nooit aan iemand anders gedacht dan aan zichzelf, opofferen voor het team wat volgens mij cruciaal is binnen de visie en tactiek van Michel heeft hij op zijn minst alle schijn tegen zich dat hij daarin past. Wellicht komt Cruijff wedsrom met een konijn uit de hoge hoed waarmee hij al sinds maart aan het appen en facetimen is :-) Echte Ajacied alleen een beetje apart. |
|
|
|
|
|