BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Transferroom 2026 van Jordy Cruyff...wtf

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 05 juni 2026 - 08:18   quote  deeplink  
Ajax zet 21 spelers in de etalage

Jordi Cruijff werkt bij Ajax aan de selectie voor het komende seizoen en lijkt bereid om van flink wat spelers afscheid te nemen: volgens voetbalanalist Theo Janssen verschenen deze week liefst 21 Ajacieden op het internationale platform TransferRoom. Dat maakte Janssen bekend in het tv-programma De Oranjezomer op woensdagavond.

TransferRoom is een netwerk waarop clubs, technische mensen en scouts spelersprofielen delen en transfermogelijkheden verkennen; plaatsing betekent niet per se dat een club wil verkopen, maar wel dat ze openstaan voor belangstelling of gesprekken. Janssen stelde dat ongeveer de helft van de selectie is aangeboden. Niet op de lijst zouden staan: Paes, Bouwman, Klaassen, Fitz-Jim, Mokio, Steur en Godts.

De volgens Janssen op TransferRoom geplaatste spelers: Dies Janse, Don-Angelo Konadu, Kasper Dolberg, Oscar Gloukh, Rayane Bounida, Steven Berghuis, Oliver Edvardsen, Julian Rijkhoff, Youri Regeer, Ko Itakura, Youri Baas, Josip Sutalo, Anton Gaaei, Owen Wijndal, Tristan Gooijer, Lucas Rosa, Ahmetcan Kaplan, Sivert Mannsverk, Branco van den Boomen, Amourricho van Axel Dongen en Gastón Ávila.

***************************************************************************************************

Ik zit dan toch met een aantal vragen...

1) Is dit een slimme actie van Jordy Cruyff om zoveel spelers openbaar te koop te zetten?

2) Een aantal spelers zoals: Dies Janse, Don-Angelo Konadu, Kasper Dolberg, Oscar Gloukh, Rayane Bounida, Steven Berghuis, Julian Rijkhoff, Ko Itakura, Youri Baas, Anton Gaaei, Lucas Rosa, Ahmetcan Kaplan zo maar openbaar te koop zetten terwijl deze jongens volgens mij volgend seizoen nog van waarde kunnen zijn bij Ajax, toch ?

3) Worden sommige spelers te goedkoop verkocht op deze manier ?

4) Hoe zit het bijvoorbeeld met Paes en Fitz Jim, mogen die dan wel blijven ?

Je krijgt ze natuurlijk nooit allen verkocht, met een groot aantal van de 21 spelers moet je zeer waarschijnlijk volgend seizoen door.

4) Zijn de spelers die niet verkocht worden volgend seizoen nog wel 100% te motiveren ??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juni 2026 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - vrijdag 05 juni 2026 - 10:30   quote  deeplink  
Ze staan op een speciaal platform.Dit wil niet zeggen dat ze verkocht worden maar er kan wel over gesproken worden,dus mocht er een waanzinig bod komen op Godts of Baas enz dan gaat Ajax wel in onderhandeling.Maar zoals Vital/Mansverk/Kaplan/Regeer enz die willen ze wel kwijt.Best wel ingewikkeld,als je niet op die lijst staat kun je niet in gesprek begrijp ik.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 05 juni 2026 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2026 - 10:30 schreef p111 het volgende:
Ze staan op een speciaal platform.Dit wil niet zeggen dat ze verkocht worden maar er kan wel over gesproken worden,dus mocht er een waanzinig bod komen op Godts of Baas enz dan gaat Ajax wel in onderhandeling.Maar zoals Vital/Mansverk/Kaplan/Regeer enz die willen ze wel kwijt.Best wel ingewikkeld,als je niet op die lijst staat kun je niet in gesprek begrijp ik.
Klopt, oneerbiedig gezegd Marktplaats voor spelers..
Niet op de lijst dan vraagje een gesprek aan, overigens misschien willen sommigen niet op die lijst
jodocus
 jodocus - dinsdag 09 juni 2026 - 20:35   quote  deeplink  
er gebeurd nog verrekte weinig moet ik zeggen
p111
 p111 - dinsdag 09 juni 2026 - 23:35   quote  deeplink  
Zoals voorgaande transfers
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 juni 2026 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2026 - 20:35 schreef jodocus het volgende:
er gebeurd nog verrekte weinig moet ik zeggen
Ze zijn niet op vakantie hoor, ze zijn echt wel bezig achter de schermen.

Sommige spelers hebben waarschijnlijk iets toe gezegd in de media maar kunnen nog makkelijk switchen mochten ze ergens anders een aantrekkelijker bod ontvangen.

Ze mogen nu nog geen spelers aanmelden.

In Nederland mogen Eredivisie- en Keuken Kampioen Divisie-clubs spelers registreren vanaf 22 juni 2026. De transfermarkt sluit op 2 september 2026 om 23:59 uur

Bundesliga (Duitsland): 1 juli tot 31 augustus 2026
La Liga (Spanje): 1 juli tot 31 augustus 2026
Ligue 1 (Frankrijk): 1 juli tot 31 augustus 2026

Daarnaast moeten er eerst spelers verkocht worden voordat je miljoenen kan uitgeven, dus zal het druk worden na 22 juni voor Jordy Cruyff, vooral als je van 15 spelers afscheid wilt nemen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juni 2026 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - vrijdag 12 juni 2026 - 09:18   quote  deeplink  
Ik vrees weer het ergste geen verkoop en geen inkoop tot op heden.Ik weet dat er nog genoeg tijd is maar totaal geen enkele gerucht is een slecht teken.Ik vrees dat we as seizoen nog steeds met een hoop b/spelrs meten beginnen.
freakie
 freakie - zaterdag 13 juni 2026 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2026 - 09:18 schreef p111 het volgende:
Ik vrees weer het ergste geen verkoop en geen inkoop tot op heden.Ik weet dat er nog genoeg tijd is maar totaal geen enkele gerucht is een slecht teken.Ik vrees dat we as seizoen nog steeds met een hoop b/spelrs meten beginnen.
Als je leest wat huntelaar zegt. Ajax zou ook moeten verkopen.
p111
 p111 - zaterdag 13 juni 2026 - 23:18   quote  deeplink  
Zoals ik al aangaf verkoop en inkoop.
freakie
 freakie - zondag 14 juni 2026 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juni 2026 - 23:18 schreef p111 het volgende:
Zoals ik al aangaf verkoop en inkoop.
Ja hebt denk ik niet zoveel te zeggen als Ajax. Verkoop is toch echt door andere clubs en spelers die Ajax wil verkopen, daarvan moet een deel ook weg maar kan Ajax ook niet het minimale voor vragen.

Aankoop zal vast op verdedigend middenveld mogelijk zijn. Maar daarna is het toch echt verkopen, en flink.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 17 juni 2026 - 13:59   quote  deeplink  
Deense topclub over transfer van Dolberg'
Ajax in onderhandeling met Deense topclub
Vandaag om 13:20

Het verblijf van Kasper Dolberg bij Ajax blijft waarschijnlijk beperkt tot één seizoen. De Deense spits staat in de nadrukkelijke belangstelling van FC Midtjylland. De Deense topclub is momenteel in vergevorderde gesprekken met Ajax en de aanvaller over een definitieve transfer.

Dolberg keerde afgelopen september nog voor een miljoenenbedrag terug in de Johan Cruijff Arena, maar de hereniging bracht niet het gehoopte succes. Na een veelbelovende start raakte de 27-jarige international zijn basisplaats kwijt onder trainer Oscar García. Sinds eind januari wist de Deen bovendien niet meer te scoren in de Eredivisie.

Technisch directeur Jordi Cruijff heeft Dolberg inmiddels groen licht gegeven om uit te kijken naar een nieuwe club. FC Midtjylland hoopt de spits nu snel te presenteren en hem terug te halen naar zijn vaderland
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 17 juni 2026 - 17:33   quote  deeplink  
Ajax moet op zoek naar twee spitsen

Met het aanstaande vertrek van Kasper Dolberg en Wout Weghorst raakt het de twee spitsen kwijt die het afgelopen seizoen het meeste speelden op die positie, terwijl ook Chuba Akpom al vertrokken is op definitieve basis en daarnaast Julian Rijkhoff en Don-Angelo Konadu ook verhuurd mogen worden. In het geval van Rijkhoff is zelfs een definitief vertrek realistisch. Daardoor heeft Ajax welgeteld nul spitsen richting het nieuwe seizoen en als het maandag 22 juni aan het nieuwe seizoen gaat beginnen door de voorbereiding af te trappen.

Hier komen twee problemen bij kijken voor Jordi Cruijff. Ten eerste moet het snel gaan gebeuren, aangezien Ajax in midden juli al aan de voorrondes van de Conference League gaat beginnen en dit seizoen dus ook eerder aan de voorbereiding zal starten. De kans dat de club dan twee spitsen heeft gehaald is vrij klein. Hier komt nog eens bij dat Ajax niet kan schermen met voetbal in de Champions League of een goeie sportieve situatie, en eigenlijk alleen maar met het plan van Cruijff en de club Ajax.

Vervolgens is er nog een tweede probleem: scorende spitsen vinden is al niet makkelijk, laat staan goedkope spitsen die veel scoren. Het is de meest dure posities die er is in het voetbal en daarnaast ook nog eens een positie waar goede opties (die niet duur zijn) lastig te vinden zijn. Daar moet Ajax er dus twee van gaan zien te vinden, terwijl eentje vinden al een grote uitdaging is. Tot die tijd zal Ajax creatief moeten zijn en wellicht weer het alternatief met Oscar Gloukh uit de kant moeten halen die met succes werd gebruikt uit tegen PSV.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 17 juni 2026 - 20:50   quote  deeplink  
We kunnen beter een paar africanen kopen, kijkend naar het WK 😂😂😂
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 19 juni 2026 - 09:17   quote  deeplink  
Ajax-fans overspoelen transferdoelwit Caio Henrique, die meteen reageert
19 juni 2026, 03:19
Fans van Ajax roepen Caio Henrique op om naar Amsterdam te komen

Ajax heeft zijn vizier gericht op Caio Henrique. Volgens Foot Mercato wil de Amsterdamse club deze zomer serieus werk maken van de komst van de ervaren linksback van AS Monaco.

De 28-jarige Braziliaan staat hoog op het verlanglijstje van de Amsterdammers. Vooral zijn aanvallende kwaliteiten spreken de clubleiding aan. Ajax ziet in Henrique een profiel dat uitstekend past bij de speelwijze die het nastreeft en zou daarom willen doorpakken op de transfermarkt.
Ajax ziet ideale versterking voor linkerflank

Henrique verruilde Atlético Madrid in de zomer van 2020 voor AS Monaco en groeide sindsdien uit tot een belangrijke schakel binnen de ploeg uit het prinsdom. De vleugelverdediger speelde inmiddels 211 officiële wedstrijden voor de Monegasken, waarin hij drie keer scoorde en liefst 41 assists afleverde.

Ook afgelopen seizoen was hij een vaste kracht. De Braziliaan kwam tot 32 officiële optredens en was daarbij goed voor twee assists. Zijn prestaties leverden hem bovendien vijf interlands voor Brazilië op, al maakte hij geen deel uit van de WK-selectie.

Volgens de berichtgeving zou een transfersom van ongeveer tien miljoen euro, exclusief eventuele bonussen, voldoende kunnen zijn om Monaco aan de onderhandelingstafel te krijgen. Naast Ajax volgt ook Flamengo zijn situatie op de voet. Het contract van Henrique bij Monaco loopt nog maar een jaar door.

Ajax-supporters laten direct van zich horen
Het nieuws over de mogelijke komst van Henrique heeft direct voor enthousiasme gezorgd onder de Ajax-aanhang. Op Instagram stromen de reacties onder zijn meest recente bericht massaal binnen. Supporters roepen de linksback op om de overstap naar Amsterdam te maken en laten in groten getale weten hem graag in het rood-witte shirt te zien spelen.

De Braziliaan blijft niet onbewogen onder alle aandacht. Henrique reageert vrijwel direct door verschillende berichten van Ajax-supporters van een like te voorzien. Daarmee wakkert hij de speculaties rond een mogelijke transfer naar Amsterdam alleen maar verder aan.
p111
 p111 - vrijdag 19 juni 2026 - 19:38   quote  deeplink  
Waarom verkoop je Dolberg,is een echte Ajax voetballer en je hebt niks direct achter hem.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 juni 2026 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2026 - 19:38 schreef p111 het volgende:
Waarom verkoop je Dolberg,is een echte Ajax voetballer en je hebt niks direct achter hem.
Hij is te wisselend, de ene keer speelt hij goed de andere keer is hij onzichtbaar, is op zijn retour. Hij is niet meer zo goed als in zijn eerste periode bij Ajax, toen was hij ook 1e keus in het Deens elftal, wat hij nou niet meer is.

Ik vermoed dat Jordy en Michel iemand anders op het oog hebben.
Maar wie weet zijn het geruchten en blijft hij gewoon
p111
 p111 - zaterdag 20 juni 2026 - 22:56   quote  deeplink  
Ik hoop het hij is dacht ik 29 dus normaal niet op zijn retour,maar een aantal wedstrijden achter elkaar spelen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 juni 2026 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2026 - 22:56 schreef p111 het volgende:
Ik hoop het hij is dacht ik 29 dus normaal niet op zijn retour,maar een aantal wedstrijden achter elkaar spelen.
Misschien niet op zijn retour maar dit heeft hij bij het nationaal elftal ook gehad, wisselend spelen.
Waar het aan ligt is een goede vraag, het kan zijn te weinig wedstrijden achter elkaar zoals jij zegt.

Eerder door onze buitenspelers, hij werd niet vaak betrokken via onze buitenspelers, als je vaak over geslagen wordt dan kan je ook niet scoren, kijk ook even terug naar Brobbey en Weghorst werden ook vaak over geslagen.

Godts en Bounina zijn leuke voetballers waarbij Godts best vaak scoort, maar beiden gaan te veel voor hun zelf, beiden hebben geen goede voorzet, Dusan Tadic had dat wel.

Met de nieuwe trainer zou ik hem nog behouden, die kan hem misschien laten renderen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 25 juni 2026 - 19:43   quote  deeplink  
Het volgende gerucht

Cruijff haalt Ter Stegen naar Ajax
Vandaag om 15:25
Update: Vandaag om 15:39

Marc-André ter Stegen staat op het punt om een spectaculaire huurtransfer naar Ajax af te ronden. De 34-jarige Duitse topdoelman moet in Amsterdam de nieuwe eerste keeper onder de lat worden voor het komende seizoen. Alle seinen in Barcelona en Amsterdam lijken inmiddels op groen te staan om deze tijdelijke overstap definitief te maken, meldt Diario AS.

De kersverse Ajax-hoofdtrainer Míchel heeft volgens het medium een belangrijke rol gespeeld in de huurtransfer. De oefenmeester werkte afgelopen maanden bij Girona FC al samen met Ter Stegen, voordat de doelman zwaar geblesseerd raakte aan zijn hamstring. Míchel heeft intern bij de Ajax-directie aangegeven dat de ervaren Duitser zijn absolute prioriteit is om de defensie te leiden en het team naar een hoger niveau te tillen.

Hoewel Ter Stegen nog tot medio 2028 onder contract staat bij FC Barcelona, mag hij de Catalanen tijdelijk verlaten. Na de komst van Joan García is de Duitser niet langer onomstreden en drukt zijn forse salaris zwaar op de begroting van Barcelona.
freakie
 freakie - vrijdag 26 juni 2026 - 10:47   quote  deeplink  
Toch fijn dat er van alles gaande is. Ter stegen, klinkt echt grof geschut maar even afwachten war hij kan. Kan niet anders dan beter zijn dan dat we hadden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 26 juni 2026 - 12:18   quote  deeplink  
Cruyff en Michel schakelen door nu naar het lijkt, het schijnt dat ze aardig bezig zijn achter de schermen, spelers/trainers vertrekken, aan de andere kant zijn ze met grote namen bezig die moeten komen, even afwachten wat er van waar is en of ze daadwerkelijk ook gaan komen
freakie
 freakie - vrijdag 26 juni 2026 - 15:50   quote  deeplink  
Vind het ergens wel goed dat Cruijf zijn hoofd echt op een plank legt. Hij haalt een hele Spaanse staf binnen, haalt Ter Stegen, maar het lijkt dat er ook echt wel andere komen. Hij is echt flink aan het sjorren nu.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 juni 2026 - 12:18   quote  deeplink  
Het is nu zeker Weghorst naar FC Twente, Konadu zal verhuurd worden dus werk aan de winkel voor Cruyff mocht Dolberg ook verkocht worden moeten er al 2 nieuwe spitsen komen al verwacht ik niet dat Dolberg zal vertrekken
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 juni 2026 - 23:05   quote  deeplink  
Ajax en Ter Stegen naderen akkoord over definitieve overstap, huurdeal van tafel'
Vandaag om 22:13
Update: Vandaag om 22:24

Ajax komt volgens transferjournalist Gianluigi Longari van Sportitalia steeds dichter bij een akkoord met Marc-André ter Stegen. De Duitse doelman zou niet op huurbasis naar Amsterdam komen, maar een definitieve overstap naar de Johan Cruijff ArenA maken.

Volgens Longari zijn Ajax en de entourage van Ter Stegen momenteel in gesprek over de voorwaarden van het contract. De verwachting is dat de 34-jarige keeper deze zomer vertrekt bij FC Barcelona, waar hij jarenlang de eerste doelman was.

Ter Stegen staat al geruime tijd onder contract in Barcelona, maar zijn toekomst bij de Spaanse grootmacht is onzeker nadat hij vorig seizoen al verhuurd werd aan het gedegradeerde Girona. De vorige club van huidig Ajax-trainer Míchel. Dat de club de ervaren Duitser graag zou willen toevoegen aan de selectie en in hem een directe versterking onder de lat ziet, was al een tijdje bekend. Lang ging het over een huurdeal, maar volgens de Italiaanse journalist gaan de Amsterdammers de ervaren doelman definitief vastleggen.

Volgens het Spaanse SPORT zou de Duitse doelman zou zich volgende week al bij de selectie van Ajax willen melden, maar daarvoor is nog wel groen licht nodig van FC Barcelona. Hoewel alle betrokken partijen dezelfde intentie zouden hebben - een definitieve transfer naar Ajax - wordt er nog gesproken over de financiële invulling van de deal. Ook zijn Míchel en technisch directeur Jordi Cruijff naar verluidt al door Ter Stegen op de hoogte gebracht van zijn wens om naar Amsterdam te komen, maar het salaris van de doelman zou nog altijd voor problemen zorgen.

Stel dat ze er uit komen, dan hebben we zeker meer een slot op de deur achter in voor een aantal jaren
freakie
 freakie - zondag 28 juni 2026 - 23:12   quote  deeplink  
Is wel veel geblesseerd geweest, maar ja als keeper zonder meer geweldig.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 30 juni 2026 - 12:16   quote  deeplink  
Ajax maakt komst Caio Henrique officieel: ‘Doel is om titels te winnen’
Ajax presenteert Caio Henrique: 'Ik wil kampioen worden' | VN

Het hing al enkele dagen in de lucht, maar Ajax heeft dinsdag de komst van Caio Henrique officieel bevestigd. De Amsterdamse club neemt de 28-jarige linksback naar verluidt voor ongeveer 10 miljoen euro over van AS Monaco.

Henrique is de eerste zomeraanwinst van Ajax en moet met zijn ervaring sturing geven aan zijn jongere ploeggenoten. De Braziliaanse verdediger, die dinsdag werd gepresenteerd, heeft in Amsterdam een contract getekend tot medio 2030.

In gesprek met het clubkanaal van Ajax liet Henrique geen gras groeien over zijn ambitie met de club. 'Ik wil kampioen worden van Nederland, zo simpel is het. We moeten de lat hoog leggen.’ Na gesprekken met technisch directeur Jordi Cruijff raakte de Braziliaan enthousiast over het plan van Ajax. 'Hij heeft mij heel duidelijk gemaakt dat het doel is om titels te winnen. We moeten met Ajax terugkeren naar de periode waarin we prijzen pakten.'

De vijfvoudig Braziliaans international doorliep de jeugdopleiding van topclub Santos en maakte in 2016 zijn profdebuut bij Atlético Madrid. De Madrileense grootmacht verhuurde Henrique vervolgens aan Paraná, Fluminense en Grêmio. In de zomer van 2020 maakte back een transfer naar AS Monaco en ontpopte zich in het prinsendom tot een vaste waarde met meer dan 200 duels voor de Franse topclub.

Technisch directeur Jordi Cruijff is in zin nopjes met de komst van Henrique. 'We hebben lange tijd gewerkt aan zijn komst. Hij is een speler die veel ervaring en leiderschap met zich mee brengt. Met zijn kwaliteiten is hij een waardevolle aanvulling, die er direct kan staan.'

De ervaren back wil bij de Nederlandse recordkampioen in de voetsporen treden van de Brazilianen die in het verleden het shirt van de Amsterdammers hebben gedragen. 'Ik heb nog samengespeeld met Antony en David Neres in de nationale jeugdteams van Brazilië en Maxwell heeft hier ook grote successen gekend. Zijn naam is vereeuwigd in de geschiedenis van Ajax en dat wil ik ook.'
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 30 juni 2026 - 19:58   quote  deeplink  
Hoppa de volgende:

Officieel: talent Atlético Madrid tekent bij Ajax
Vandaag om 17:33

Jano Monserrate maakt de overstap van Atlético Madrid naar Ajax. Het twintigjarige talent tekent tot 2030 en sluit aan bij Jong Ajax.

Officieel: talent Atlético Madrid tekent bij Ajax
Monserrate is een aanvallende middenvelder die ook op de vleugels kan spelen. Hij speelde vorig seizoen twee wedstrijden in La Liga voor Atlético, waar zijn contract nog een jaar doorliep. Ajax koopt dat af en stalt hem in eerste instantie bij Jong Ajax, waar hij vlieguren moet maken om vervolgens de stap naar het eerste elftal te zetten.

Monserrate was vrijdag al in Amsterdam voor de medische keuring en is dinsdag door Ajax gepresenteerd. Jong Ajax startte deze week de voorbereiding op het nieuwe seizoen in de Keuken Kampioen Divisie
p111
 p111 - dinsdag 30 juni 2026 - 22:49   quote  deeplink  
Het gaat lopen nu.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 juli 2026 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2026 - 22:49 schreef p111 het volgende:
Het gaat lopen nu.
Ja nou door gaan!
AkaS
 AkaS - woensdag 01 juli 2026 - 21:56   quote  deeplink  
Het doet mij deugt om de namen van regeer en baas op de lijst te zien staan. En de naam van Fitz-Jim juist weer niet!!!

Wil nou die middenvelder weleens zien komen waarvan heel ajax al een jaar roept dat hij hard nodig is !!!
freakie
 freakie - woensdag 01 juli 2026 - 22:11   quote  deeplink  
Welke “lijst” heb jij het nou weer over. Voor Fitz heb je geen lijst nodig. Moet gewoon weg.

Wat denk je zelf, zie net die lijst van Theo Janssen. Die man heeft geen flauw idee. Hele verhaal is er ook niet van Ajax zelf. Zou ook heel dom zijn, daarnaast is een Baas juist waarde en moet je zo iemand niet op een lijst zetten. Vervolgens staat Bounida, vind ik ergens ook gek. Ajax heeft echt niet alle plek om spelers te kopen. Fitz Jim kan je dan weer te koop zetten maar levert je toch niks op. En voor Ajax 2 toch best een mooie invulling.

Ik kan me wel voorstellen dat ze Baas willen verkopen, verkoop je hem goed dan kan je daar weer 2 spelers voor 15 miljoen voor halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juli 2026 door freakie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Transferroom 2026 van Jordy Cruyff...wtf

0.0054459