BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Transferroom 2026 van Jordy Cruyff...wtf

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 05 juni 2026 - 08:18   quote  deeplink  
Ajax zet 21 spelers in de etalage

Jordi Cruijff werkt bij Ajax aan de selectie voor het komende seizoen en lijkt bereid om van flink wat spelers afscheid te nemen: volgens voetbalanalist Theo Janssen verschenen deze week liefst 21 Ajacieden op het internationale platform TransferRoom. Dat maakte Janssen bekend in het tv-programma De Oranjezomer op woensdagavond.

TransferRoom is een netwerk waarop clubs, technische mensen en scouts spelersprofielen delen en transfermogelijkheden verkennen; plaatsing betekent niet per se dat een club wil verkopen, maar wel dat ze openstaan voor belangstelling of gesprekken. Janssen stelde dat ongeveer de helft van de selectie is aangeboden. Niet op de lijst zouden staan: Paes, Bouwman, Klaassen, Fitz-Jim, Mokio, Steur en Godts.

De volgens Janssen op TransferRoom geplaatste spelers: Dies Janse, Don-Angelo Konadu, Kasper Dolberg, Oscar Gloukh, Rayane Bounida, Steven Berghuis, Oliver Edvardsen, Julian Rijkhoff, Youri Regeer, Ko Itakura, Youri Baas, Josip Sutalo, Anton Gaaei, Owen Wijndal, Tristan Gooijer, Lucas Rosa, Ahmetcan Kaplan, Sivert Mannsverk, Branco van den Boomen, Amourricho van Axel Dongen en Gastón Ávila.

***************************************************************************************************

Ik zit dan toch met een aantal vragen...

1) Is dit een slimme actie van Jordy Cruyff om zoveel spelers openbaar te koop te zetten?

2) Een aantal spelers zoals: Dies Janse, Don-Angelo Konadu, Kasper Dolberg, Oscar Gloukh, Rayane Bounida, Steven Berghuis, Julian Rijkhoff, Ko Itakura, Youri Baas, Anton Gaaei, Lucas Rosa, Ahmetcan Kaplan zo maar openbaar te koop zetten terwijl deze jongens volgens mij volgend seizoen nog van waarde kunnen zijn bij Ajax, toch ?

3) Worden sommige spelers te goedkoop verkocht op deze manier ?

4) Hoe zit het bijvoorbeeld met Paes en Fitz Jim, mogen die dan wel blijven ?

Je krijgt ze natuurlijk nooit allen verkocht, met een groot aantal van de 21 spelers moet je zeer waarschijnlijk volgend seizoen door.

4) Zijn de spelers die niet verkocht worden volgend seizoen nog wel 100% te motiveren ??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juni 2026 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - vrijdag 05 juni 2026 - 10:30   quote  deeplink  
Ze staan op een speciaal platform.Dit wil niet zeggen dat ze verkocht worden maar er kan wel over gesproken worden,dus mocht er een waanzinig bod komen op Godts of Baas enz dan gaat Ajax wel in onderhandeling.Maar zoals Vital/Mansverk/Kaplan/Regeer enz die willen ze wel kwijt.Best wel ingewikkeld,als je niet op die lijst staat kun je niet in gesprek begrijp ik.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 05 juni 2026 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2026 - 10:30 schreef p111 het volgende:
Ze staan op een speciaal platform.Dit wil niet zeggen dat ze verkocht worden maar er kan wel over gesproken worden,dus mocht er een waanzinig bod komen op Godts of Baas enz dan gaat Ajax wel in onderhandeling.Maar zoals Vital/Mansverk/Kaplan/Regeer enz die willen ze wel kwijt.Best wel ingewikkeld,als je niet op die lijst staat kun je niet in gesprek begrijp ik.
Klopt, oneerbiedig gezegd Marktplaats voor spelers..
Niet op de lijst dan vraagje een gesprek aan, overigens misschien willen sommigen niet op die lijst

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Transferroom 2026 van Jordy Cruyff...wtf

0.0067019