BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Transferroom 2026 van Jordy Cruyff...wtf

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 juli 2026 - 20:44   quote  deeplink  
Nu nog een 6 Jordy, je kan niet met Regeer achter topper Brandt gaan spelen hahahahahahah hahahahahahah hahahahahaha GEWELDIG!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2026 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 juli 2026 - 20:48   quote  deeplink  
Cruyff is geen open boek als Overmars, Mislintat en Kroes want de volgende verassing dient zich aan:

Mika Godts gespot op bekend vliegveld: geruchten over transfer nemen toe
31 juli 2026, 20:03

Ajax-aanvaller Mika Godts is vrijdagavond gesignaleerd op Aeroporto Francisco Sá Carneiro, het vliegveld van Porto. Dat schrijft het account WFCGroningen, inclusief een foto waarop Godts te zien zou zijn. Daardoor ontstaan direct geruchten over een mogelijke overstap naar het FC Porto van Francesco Farioli.

Godts speelde donderdag nog negentig minuten tegen FK Vojvodina in de tweede voorronde van de Conference League. Een dag later pakte hij het vliegtuig naar Porto. Op de foto die wordt gedeeld op sociale media, lijkt Godts aan het bellen te zijn.
Loetje
 Loetje - vrijdag 31 juli 2026 - 20:50   quote  deeplink  
Het moet altijd maar blijken, maar die as lijkt wel even een transformatie te ondergaan.

Nu die 6 nog. En gok dat daar ook geen kleintje gaat komen.

Ter Stegen komt morgen. Zal dan denk ik nog even afwachten zijn wat er met de huidige CV's en rechtsbacks gaat gebeuren.
Loetje
 Loetje - vrijdag 31 juli 2026 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2026 - 20:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Cruyff is geen open boek als Overmars, Mislintat en Kroes want de volgende verassing dient zich aan:

Mika Godts gespot op bekend vliegveld: geruchten over transfer nemen toe
31 juli 2026, 20:03

Ajax-aanvaller Mika Godts is vrijdagavond gesignaleerd op Aeroporto Francisco Sá Carneiro, het vliegveld van Porto. Dat schrijft het account WFCGroningen, inclusief een foto waarop Godts te zien zou zijn. Daardoor ontstaan direct geruchten over een mogelijke overstap naar het FC Porto van Francesco Farioli.

Godts speelde donderdag nog negentig minuten tegen FK Vojvodina in de tweede voorronde van de Conference League. Een dag later pakte hij het vliegtuig naar Porto. Op de foto die wordt gedeeld op sociale media, lijkt Godts aan het bellen te zijn.
Dat zou oprecht een aderlating zijn, want dat is je beste speler en die zul je moeten gaan vervangen.

Echter, ik vindt het in alles geen logische transfer. Vraag me überhaupt af of Porto hem kan betalen en of Godts dit überhaupt ziet zitten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 juli 2026 - 20:55   quote  deeplink  
Dit is wel de grootste verrassing in deze transfertijd, oke er was soms een gerucht wat niet serieus werd genomen, tovert hij na maanden lang in gesprek met elkaar Brandt aan

Cruijff ontzettend blij met komst Brandt: 'Echte aanwinst voor onze selectie'
Vandaag om 20:40

Jordi Cruijff is dolblij met de komst van Julian Brandt. De Amsterdammers maakten vrijdagavond uit het niets de komst van de 48-voudig Duitse international bekend.

Brandt tekent een contract voor drie seizoenen in de Johan Cruijff ArenA. De Duitser vertrok vorig seizoen transfervrij bij Borussia Dortmund. "Julian heeft voor Ajax gekozen en daar zijn we ontzettend blij mee", luidt de eerste reactie van technisch directeur Cruijff op de officiële kanalen van Ajax.

De komst werd voor alles en iedereen stilgehouden, terwijl beide partijen lang met elkaar in onderhandeling waren. "We hebben maandenlang met hem onderhandeld en hij had ook de mogelijkheid om voor andere clubs te tekenen", vertelt Cruijff.

"Met Julian halen we een topinternational binnen met een schat aan ervaring en een fantastische mentaliteit. Ik ben ervan overtuigd dat hij een echte aanwinst voor onze selectie zal zijn", besluit de technisch directeur van de Amsterdammers
Loetje
 Loetje - vrijdag 31 juli 2026 - 20:57   quote  deeplink  
Brandt afgelopen seizoen gewoon 32 potten voor Dortmund he.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 juli 2026 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2026 - 20:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat zou oprecht een aderlating zijn, want dat is je beste speler en die zul je moeten gaan vervangen.

Echter, ik vindt het in alles geen logische transfer. Vraag me überhaupt af of Porto hem kan betalen en of Godts dit überhaupt ziet zitten.
Dit brengt zeker weten heel wat miljoenen in het laadje van Cruyff, wie weet waar hij mee komt straks
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 juli 2026 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2026 - 20:57 schreef Loetje het volgende:
Brandt afgelopen seizoen gewoon 32 potten voor Dortmund he.
Een ongelooflijke transfer
Loetje
 Loetje - vrijdag 31 juli 2026 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2026 - 20:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dit brengt zeker weten heel wat miljoenen in het laadje van Cruyff, wie weet waar hij mee komt straks
Ajax zal sowieso moeten verkopen. Maar Godts maar Porto lijkt me oprecht onwaarschijnlijk. Dat zijn niet de clubs die 40 miljoen betalen normaliter.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 juli 2026 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2026 - 20:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax zal sowieso moeten verkopen. Maar Godts maar Porto lijkt me oprecht onwaarschijnlijk. Dat zijn niet de clubs die 40 miljoen betalen normaliter.
Idd de enige club zou Benfica kunnen zijn, die willen na een slecht seizoen kampioen worden
Loetje
 Loetje - vrijdag 31 juli 2026 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2026 - 21:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Idd de enige club zou Benfica kunnen zijn, die willen na een slecht seizoen kampioen worden
Zelfs dat denk ik niet. Ik vind een topper uit de ED ook niet logisch, als die naar Portugal gaat. Bij Baas zou ik het snappen. Maar Godts was na Saibari de beste speler afgelopen jaar in de ED.
freakie
 freakie - vrijdag 31 juli 2026 - 21:46   quote  deeplink  
Wat een speler haalt Ajax dan eigenlijk binnen gek. En dan misschien Ter Stegen binnen? Wat te hell staat er dan op het veld. 3 spelers van internationaal top niveau en echt ervaring op alle plekken. (Blind, Brandt en Ter Stegen) ervaring aanvallend is Brandt ook goed genoeg.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 juli 2026 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2026 - 21:46 schreef freakie het volgende:
Wat een speler haalt Ajax dan eigenlijk binnen gek. En dan misschien Ter Stegen binnen? Wat te hell staat er dan op het veld. 3 spelers van internationaal top niveau en echt ervaring op alle plekken. (Blind, Brandt en Ter Stegen) ervaring aanvallend is Brandt ook goed genoeg.
Ongelooflijk wat Cruyff ter weeg brengt, hij werd afgedaan als een 2e rang technisch directeur door een aantal voetbalanalisten met name door mister negatief snorretje Derksen, wat moet hij met die spaanse enclave...?

De berichten stromen binnen, wat heeft hij dit binnen kamers gehouden.

De Telegraaf onthult drie redenen waarom Brandt voor Ajax heeft gekozen
Vandaag om 21:14
Update: Vandaag om 21:19

Jordi Cruijff is al zeer lange tijd bezig met de komst van Julian Brandt. De 48-voudig Duitse international stond in de belangstelling van de hele (sub)top van Spanje, Italië, Engeland en Duitsland, maar koos voor Ajax, schrijft De Telegraaf. Het aantrekken van Brandt was voor technisch directeur Jordi Cruijff een 'militaire operatie'.

Niemand zag de transfer van Brandt naar Ajax aankomen. Plots werd de Duitser aangekondigd via de officiële kanalen van Ajax. Daarmee troeven de Amsterdammers de nodige topclubs af, weet De Telegraaf. 'Het binnenhalen van de transfervrije Brandt, die werd begeerd door vrijwel de hele (sub)top van Spanje, Italië, Engeland en Duitsland en in die landen ook een veelvoud kon verdienen van zijn salaris bij Ajax, was een militaire operatie', schrijft de ochtendkrant.

Cruijff heeft veel tijd in de transfer gestopt. 'Die startte Cruijff al op 1 april, omdat Brandt door zijn contractsituatie op dat moment al met andere clubs mocht praten. De voorsprong die hij zodoende verwierf, gaf Cruijff niet meer prijs', zo valt te lezen.

De ochtendkrant komt vervolgens met drie redenen waarom de Duitse middenvelder voor Ajax heeft gekozen. 'Omdat Brandt in het Ajax-verhaal gelooft en de club ondanks de resultaten van de afgelopen jaren nog een gigantische aantrekkingskracht heeft. Mede ook door de naam Cruijff en diens ongelooflijk grote netwerk', aldus De Telegraaf.
Loetje
 Loetje - vrijdag 31 juli 2026 - 22:09   quote  deeplink  
Net even dat filmpje van Mika gekeken. Die is daar gewoon met zijn vader.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 juli 2026 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2026 - 22:09 schreef Loetje het volgende:
Net even dat filmpje van Mika gekeken. Die is daar gewoon met zijn vader.
Even een weekendje weg misschien 🤣🤣
freakie
 freakie - vrijdag 31 juli 2026 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2026 - 21:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ongelooflijk wat Cruyff ter weeg brengt, hij werd afgedaan als een 2e rang technisch directeur door een aantal voetbalanalisten met name door mister negatief snorretje Derksen, wat moet hij met die spaanse enclave...?

De berichten stromen binnen, wat heeft hij dit binnen kamers gehouden.

De Telegraaf onthult drie redenen waarom Brandt voor Ajax heeft gekozen
Vandaag om 21:14
Update: Vandaag om 21:19

Jordi Cruijff is al zeer lange tijd bezig met de komst van Julian Brandt. De 48-voudig Duitse international stond in de belangstelling van de hele (sub)top van Spanje, Italië, Engeland en Duitsland, maar koos voor Ajax, schrijft De Telegraaf. Het aantrekken van Brandt was voor technisch directeur Jordi Cruijff een 'militaire operatie'.

Niemand zag de transfer van Brandt naar Ajax aankomen. Plots werd de Duitser aangekondigd via de officiële kanalen van Ajax. Daarmee troeven de Amsterdammers de nodige topclubs af, weet De Telegraaf. 'Het binnenhalen van de transfervrije Brandt, die werd begeerd door vrijwel de hele (sub)top van Spanje, Italië, Engeland en Duitsland en in die landen ook een veelvoud kon verdienen van zijn salaris bij Ajax, was een militaire operatie', schrijft de ochtendkrant.

Cruijff heeft veel tijd in de transfer gestopt. 'Die startte Cruijff al op 1 april, omdat Brandt door zijn contractsituatie op dat moment al met andere clubs mocht praten. De voorsprong die hij zodoende verwierf, gaf Cruijff niet meer prijs', zo valt te lezen.

De ochtendkrant komt vervolgens met drie redenen waarom de Duitse middenvelder voor Ajax heeft gekozen. 'Omdat Brandt in het Ajax-verhaal gelooft en de club ondanks de resultaten van de afgelopen jaren nog een gigantische aantrekkingskracht heeft. Mede ook door de naam Cruijff en diens ongelooflijk grote netwerk', aldus De Telegraaf.
Ja die snap ik ergens wel hoor. Hij haalt ook wel echt veel spaanse mensen binnen. Alleen ja, hij laat nu ook zien echt mensen te halen die iets voor Ajax kunnen betekenen.
AkaS
 AkaS - zaterdag 01 augustus 2026 - 01:20   quote  deeplink  
Godts naar PSG?

Van mij mag hij, dan kan Gloukh prima op zijn positie. Maar als ik hem was zou ik nog lekker een jaartje bij Ajax de sterren van de hemel spelen en dan lekker naar Spanje gaan....
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2026 - 07:49   quote  deeplink  
Gaat hij naar PSG is het klaar met godts en zijn carrière. Is bij Ajax zeker goed genoeg, maar niet zo goed dat ik hem elke wedstrijd een stempel zie drukken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 augustus 2026 - 08:34   quote  deeplink  
50 a 60 miljoen voor Godts, gaat dan voor Justin Kluivert en haalt dan ook Nemanja Gudelj (Sevilla) voor de 6 positie op, die is transfervrij en heeft eerder bij Ajax gespeeld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2026 door Jack Huntelaar --
AkaS
 AkaS - zaterdag 01 augustus 2026 - 09:23   quote  deeplink  
Je vraagt je af waar mensen hun verstand hebben zitten.

Van halst wil Blind op 6 hebben, op de plek van Henderson. Dus Daley als waakhond ipv de creatieve opbouwer. Natuurlijk!

Godts naar PSG. Hij is niet eens international bij België, verliest zo vaak nog de bal op het niveau van onze eredivisie....

Van mij mag hij gaan voor een mooi bedrag, maar dan niet huilie huilie doen Mika wantnje bent in voetbal nog maar een puber en nog lang geen grote meneer!

En dan lees ik verkoop en haal Noah Lang hahahaha dit ongeleid projectiel zonder discipline zal vast een hele goede klik hebben met deze Spaanse coach die qua discipline en eisen nog een treetje hoger is dan Ten Hag.

Ik zou Noah Lang never nooit binnenhalen!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 augustus 2026 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2026 - 09:23 schreef AkaS het volgende:

Van halst wil Blind op 6 hebben, op de plek van Henderson. Dus Daley als waakhond ipv de creatieve opbouwer. Natuurlijk!

Godts naar PSG. Hij is niet eens international bij België, verliest zo vaak nog de bal op het niveau van onze eredivisie....

Van mij mag hij gaan voor een mooi bedrag, maar dan niet huilie huilie doen Mika wantnje bent in voetbal nog maar een puber en nog lang geen grote meneer!

En dan lees ik verkoop en haal Noah Lang hahahaha dit ongeleid projectiel zonder discipline zal vast een hele goede klik hebben met deze Spaanse coach die qua discipline en eisen nog een treetje hoger is dan Ten Hag.

Realistisch AkaS, dus eens want Mika komt daar niet aan spelen toe, leuk voor de reservebank
Hij kan op dit moment nog niet tippen aan Kvaratskhelia

Blind kan op 6 heeft daar eerder gespeeld maar is nog beter in de verdediging centraal, dit is al gebleken sinds hij terug is, al vermoed ik dat Blind niet het hele seizoen gaat spelen.

Dies Janse zal zijn positie langzamerhand overnemen, zal bij Blind in de leer gaan. Baas zal vermoedelijk wel een transfer maken naar een grote club.

Noa Lang asjeblieft niet zeg
freakie
 freakie - zaterdag 01 augustus 2026 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2026 - 09:23 schreef AkaS het volgende:

Dan ben jij degene die zegt verstand te hebben? Blind was slecht, te oud, kon er niks meer van en was te traag. Natuurlijk kan blind wel op die positie. Tegen een volendam kan hij daar prima. Tegen betere misschien niet maar hij is beter dan welke speler dan ook op dit moment. Als stand in op die positie heel goed.
p111
 p111 - zaterdag 01 augustus 2026 - 10:53   quote  deeplink  
Het zou heel zonde zijn als Godts naar PSG gaat alleen je houd het niet meer tegen,hopelijk voor 50/60 miljoen,dan zit je financieel ook weer prima.
hjf
 hjf - zaterdag 01 augustus 2026 - 15:18   quote  deeplink  
Je knippert even op een zaterdagmorgen vroeg met je ogen en hoor je dat Julian Brandt naar onze mooie club komt. Dit had niemand voor elkaar gekregen behalve Jordi. De naam Cruijff heeft een enorme boost gegeven. Nu kiezen spelers voor onze club, die je normaal nooit had binnen kunnen halen. En het zal niet alleen de naam Cruijff zijn, want je moet ook een geweldig plan klaar hebben liggen. Toen Jordi een paar maanden geleden zei, dat we komend seizoen voor de titel moeten gaan, dacht ik echt aan hoogmoedswaanzin. Nu wordt het realistisch. Ter Stegen komt eraan. Nu nog een 6: Edson Alvarez is van harte welkom. Maar wie weet tovert Jordi een andere topspeler uit de hoge hoed. Mika Godts kan onze kas flink spekken, maar je gaat hem wel missen als hij er niet meer is. Hij is pas 21 jaar hé.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 01 augustus 2026 - 18:26   quote  deeplink  
Godts gaat naar PSG. Uiteraard zegt Jordi, om de prijs op te drijven, dat hij nog 1 jaar moet blijven maar tegen de bedragen die geboden gaan worden, kun je geen nee blijven zeggen....wellicht verkopen en 1e jaar in Amsterdam stallen ??
Nu moet er dus een linksbuiten en een 6 komen.
Gaat die transfer van Brandt, hoe geweldig ook, niet de nummers 10 Oscar en Ouazane in de weg zitten?? Die bloeien nu juist op onder de nieuwe trainer en spelen het best op 10...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 augustus 2026 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2026 - 18:26 schreef bertus bikkel het volgende:
Godts gaat naar PSG. Uiteraard zegt Jordi, om de prijs op te drijven, dat hij nog 1 jaar moet blijven maar tegen de bedragen die geboden gaan worden, kun je geen nee blijven zeggen....wellicht verkopen en 1e jaar in Amsterdam stallen ??
Nu moet er dus een linksbuiten en een 6 komen.
Gaat die transfer van Brandt, hoe geweldig ook, niet de nummers 10 Oscar en Ouazane in de weg zitten?? Die bloeien nu juist op onder de nieuwe trainer en spelen het best op 10...
Ik had exact dezelfde gedachte dat Jordy op deze wijze de prijs mee op drijft, wel een mooie optie om hem hier nog een jaar te stallen, maar of PSG hier mee akkoord gaat ?
Overigens heeft Cruyff allang een vervanger voor hem op zijn lijstje staan

Brandt zal wel centraal gaan spelen, alhoewel je weet het niet want hij heeft op beide posities gespeeld, overigens kunnen Oscar en Ouazane goed op links, beiden hebben daar gespeeld.

Ouazane willen ze voorzichtig brengen dus gaat die niet in de basis beginnen, mag die af en toe invallen
p111
 p111 - zaterdag 01 augustus 2026 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2026 - 08:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik lees hier niets over, maar waar haalt Ajax met Jordy Cruyff zo plots zoveel miljoenen vandaan ?
Caio Henrique (10,5 miljoen)
Azzedine Ounahi (afkoopsom 25 miljoen)
Leonardo (17,5 miljoen)

Die Ounahai is een cretieve 10, dus moeten ze nog steeds een 6 en een doelman halen.
Oke Steur heeft natuurlijk best wat miljoenen op gebracht want die is verkocht voor 24 miljoen.

Maar toch...waar haalt Ajax ineens die vele miljoenen vandaan ?
[/quot

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2026 door p111 --
freakie
 freakie - zondag 02 augustus 2026 - 08:49   quote  deeplink  
Ajax koopt eigenlijk maar “weinig” het is vooral huur. Of transfervrij. Best slim eigenlijk, al dr eerste 3 hebben geld gekost. De rest is dan vooral salaris.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 augustus 2026 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2026 - 08:49 schreef freakie het volgende:
Ajax koopt eigenlijk maar “weinig” het is vooral huur. Of transfervrij. Best slim eigenlijk, al dr eerste 3 hebben geld gekost. De rest is dan vooral salaris.
Noemt dit maar weinig: 32,1 miljoen aan aankopen tot nu toe

Oh en huren kost ook geld, wat denk je dat sommige spelers aan huur kosten ? Wat hebben sommige spelers die transfervrij waren cash in hun handjes gekregen ?

Als ze transfervrij zijn wil niet zeggen dat ze goedkoop zijn, bijvoorbeeld Julian Brandt kom echt niet over voor het salaris van Edvardsen bijvoorbeeld, en wie weet wat hij cash in zijn handjes heeft gekregen.

Ik noem het niet slim, elke club koopt of huurt, kijkt wat er in hun mogelijkheden kan of niet kan.

Het is eerder knap dat Cruyff drie grote namen heeft binnen gehengeld, Henrique, Leonardo, Brandt die elders "misschien" meer hadden kunnen pakken.

Leonardo die overigens Ajax gebruikt om straks door een grote club terecht te komen, Ajax als springplank gebruikt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 augustus 2026 - 14:13   quote  deeplink  
Het zal toch niet waar zijn zeker, laat Godts maar blijven asjeblieft...

Ajax neemt door Godts-ontwikkelingen contact op met oude bekende'
zondag, 2 augustus 2026 (14:04) - VoetbalPrimeur
Ajax onderzoekt de mogelijkheid om Noa Lang terug te halen als opvolger van Mika Godts. Volgens Calciomercato heeft de Amsterdamse club contact met de 27-jarige linksbuiten van Napoli.

Godts lijkt Ajax deze zomer te verlaten voor Paris Saint-Germain. De Belgische aanvaller zou al dicht bij een persoonlijk akkoord zijn met de Champions League-winnaar en Ajax kan naar verwachting ongeveer zestig miljoen euro voor hem ontvangen.

Napoli maakte zaterdag bekend dat Lang mag vertrekken. De Italiaanse club zou openstaan voor een verhuurperiode met een koopoptie die bij het behalen van bepaalde prestaties automatisch wordt geactiveerd. Lang doorliep de jeugdopleiding van Ajax, brak later door bij Club Brugge en won met PSV twee landstitels. Zijn transfer naar Napoli voor 28 miljoen euro werd geen succes; na een verhuur aan Galatasaray zoekt de club opnieuw naar een oplossing voor de Oranje-international.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 augustus 2026 - 17:00   quote  deeplink  
Het eerste bod van PSG is binnen, opgeteld op 45 miljoen.
Hier gaat hij echt niet voor weg ben ik in de veronderstelling
freakie
 freakie - zondag 02 augustus 2026 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2026 - 12:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Oh en huren kost ook geld, wat denk je dat sommige spelers aan huur kosten ? Wat hebben sommige spelers die transfervrij waren cash in hun handjes gekregen ?

Als ze transfervrij zijn wil niet zeggen dat ze goedkoop zijn, bijvoorbeeld Julian Brandt kom echt niet over voor het salaris van Edvardsen bijvoorbeeld, en wie weet wat hij cash in zijn handjes heeft gekregen.

Ik noem het niet slim, elke club koopt of huurt, kijkt wat er in hun mogelijkheden kan of niet kan.

Het is eerder knap dat Cruyff drie grote namen heeft binnen gehengeld, Henrique, Leonardo, Brandt die elders "misschien" meer hadden kunnen pakken.

Leonardo die overigens Ajax gebruikt om straks door een grote club terecht te komen, Ajax als springplank gebruikt
Ja even gekeken naar wat je nu kwijt bent voor voor spelers deze tijd, dan is 32 miljoen en een aantal spelers rond de 3 miljoen salaris en weet ik het. Niet enorm veel uitgeven. Vind dat juist in deze tijd niet veel. En dan nagaan dat Mislintat en daarna altijd meer uitgaven en aan minder spelers.

Ja het is niet weinig. Ik doe het voor minder.
freakie
 freakie - zondag 02 augustus 2026 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2026 - 12:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vind het trouwens ergens wel slim. Je krijgt een budget, hij weet daar het meeste uit te halen. Tot nu toe, al verwacht en moet er eigenlijk nog een verdedigende middenvelder bij.
p111
 p111 - zondag 02 augustus 2026 - 22:00   quote  deeplink  
Nou een 6 zie ik nog niet in ons team,maar dat we een stuk sterker zijn als afgelopen seizoen is wel duidelijk,hopelijk blijft Godts anders Clock/Edwartsen/Bounida of Noa Lang maar niet voor 25 miljoen.Je hebt hier mensen die niks zien in Lang,hij is internationaal en was sterk bij PSV en had bij Ajax Tadic voor zich,is gewoon een prima linkerspits,het is een mannetje maar daar moet je doorheen kijken.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 03 augustus 2026 - 11:38   quote  deeplink  
Ben ook geen fan van de maniertjes van Noa maar die heeft het gewoon goed gedaan sinds zijn vertrek hoor!! Met Club Brugge en PSV werd hij gewoon 3x kampioen en had daarin een flink aandeel dacht ik. Een trainer die hem vertrouwen geeft en hem op zijn donder kan geven indien nodig , doet wonderen. Bovendien wil hij in Amsterdam nog iets bewijzen...huur met koop optie lijkt me prima!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 augustus 2026 door bertus bikkel --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 03 augustus 2026 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2026 - 11:38 schreef bertus bikkel het volgende:
Ben ook geen fan van de maniertjes van Noa maar die heeft het gewoon goed gedaan sinds zijn vertrek hoor!! Met Club Brugge en PSV werd hij gewoon 3x kampioen en had daarin een flink aandeel dacht ik. Een trainer die hem vertrouwen geeft en hem op zijn donder kan geven indien nodig , doet wonderen. Bovendien wil hij in Amsterdam nog iets bewijzen...huur met koop optie lijkt me prima!
Huhh goed gedaan sinds zijn Vertrek, hij mag overal vertrekken, ze bieden hem overal aan sinds PSV ?
Het is niet dat ik tegen zijn komst ben want het is wel een echte Ajax speler, heeft een betere voorzet dan Godts, ook scorend vermogen, helaas met zijn maniertjes kan hij stik vervelend zijn voor de rest van zijn teamgenoten, Michel wil een team dat voor elkaar gaat en vindt een goede sfeer in zijn elftal heel belangrijk heeft hij laten weten. Ik hoop dat hij hem aan kan..

Vanwege zijn kwaliteiten laat maar komen al had ik liever Justin Kluivert gezien maar die zal wel te prijzig zijn
freakie
 freakie - maandag 03 augustus 2026 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2026 - 13:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Huhh goed gedaan sinds zijn Vertrek, hij mag overal vertrekken, ze bieden hem overal aan sinds PSV ?
Het is niet dat ik tegen zijn komst ben want het is wel een echte Ajax speler, heeft een betere voorzet dan Godts, ook scorend vermogen, helaas met zijn maniertjes kan hij stik vervelend zijn voor de rest van zijn teamgenoten, Michel wil een team dat voor elkaar gaat en vindt een goede sfeer in zijn elftal heel belangrijk heeft hij laten weten. Ik hoop dat hij hem aan kan..

Vanwege zijn kwaliteiten laat maar komen al had ik liever Justin Kluivert gezien maar die zal wel te prijzig zijn
Dat is waarom je Noa Lang nu vooral niet wil hebben inderdaad
freakie
 freakie - maandag 03 augustus 2026 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2026 - 13:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat is waarom je Noa Lang nu vooral niet wil hebben inderdaad
p111
 p111 - maandag 03 augustus 2026 - 15:43   quote  deeplink  
Onzin Noa is een echte Ajacied alleen met een elftal vrienden word je ook geen kampioen.
freakie
 freakie - maandag 03 augustus 2026 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2026 - 15:43 schreef p111 het volgende:
Onzin Noa is een echte Ajacied alleen met een elftal vrienden word je ook geen kampioen.
Gaat gelukkig niet om “vrienden” maar wel voor elkaar door het vuur gaan. Noa Lang laat alles en iedereen vallen als het niet gaat zoals hij het wil.
p111
 p111 - maandag 03 augustus 2026 - 19:11   quote  deeplink  
Totale onzin een prima speler die ook nog eens een echte Ajacied is.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 03 augustus 2026 - 20:32   quote  deeplink  
Het liefste natuurlijk Godts behouden maar boven de 60 M.kun je een bod niet weigeren en is Noa een prima vervanger!!
freakie
 freakie - maandag 03 augustus 2026 - 20:48   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd, Noa Lang halen is 1 echt niet zonder risico en Dan heb je in principe al vervanging zitten. Maar lees vooral veel jongens die positief zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Transferroom 2026 van Jordy Cruyff...wtf

0.0096218