BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 februari 2014 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 18:50 schreef Els het volgende:

[..]

Je refelecteert het teveel aan jezelf. Voor een ouwe man is een ingetogen feestje op donderdag misschien onoverkomelijk als er zondag iets te doen is, maar voor kerels van 18-32 jaar is dat prima op te brengen. En voor Koeman al helemaal natuurlijk.
Blijkbaar is een verjaardag voor jou belangrijker dan een voorbereiding op een wedstrijd !
VVout
 VVout - zondag 23 februari 2014 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 11:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Blijkbaar is een verjaardag voor jou belangrijker dan een voorbereiding op een wedstrijd !
Lekkere kudtsmoes, ff om de hoek je gezicht een uurtje laten zien dat verstoord je hele voorbereiding man.

Nog sterker, dit ontbrekende gevoel voor je clubhelden zegt veel over hoe je in Feyenoord staat en heeft een negatieve invloed op je drang te presteren voor Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2014 door VVout --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 februari 2014 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 12:13 schreef VVout het volgende:

[..]

Lekkere kudtsmoes, ff om de hoek je gezicht een uurtje laten zien dat verstoord je hele voorbereiding man.
Aan de andere kant: Willem heeft geregeld kritiek op de groep en Koeman.
Dus misschien hadden ze wel geen zin?

En weten we alle details dan? Misschien zijn ze wel geweest , alleen niet in de kuip.

Het allemaal gissen na dat lomp stukje in het AD van Sjoerd Moussou, laat die LUL zich lekker met NAC in Breda bezig houden ...
Els
 Els - zondag 23 februari 2014 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 11:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Blijkbaar is een verjaardag voor jou belangrijker dan een voorbereiding op een wedstrijd !
Dat hangt eerlijk gezegd een beetje af van wie die verjaardag is en van welke wedstrijd. Maar als een speler niet op een verjaardag kan komen op donderdagmiddag om half 4 omdat ze om half 5 op zondag een wedstrijd hebben, dan hebben ze helemaal niks bij Feyenoord te zoeken.
Mogen ze in jouw ogen na zaterdagochtend nog wel een weg over steken, of brengt dat ook al teveel afleiding teweeg?
Els
 Els - zondag 23 februari 2014 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 12:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Aan de andere kant: Willem heeft geregeld kritiek op de groep en Koeman.
Dus misschien hadden ze wel geen zin?

En weten we alle details dan? Misschien zijn ze wel geweest , alleen niet in de kuip.

Het allemaal gissen na dat lomp stukje in het AD van Sjoerd Moussou, laat die LUL zich lekker met NAC in Breda bezig houden ...
Als ze niet tegen kritiek kunnen, hebben ze al helemaal niets te zoeken bij Feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 februari 2014 - 13:18   quote  deeplink  
Bij zo'n speciale gebeurtenis, namens de club, ben je als werknemer aanwezig. Zichtbaar, voor de jubilaris en zeker ook de supporters.
Betrokkenheid tonen is een verantwoordelijkheid.
piet
 piet - zondag 23 februari 2014 - 23:21   quote  deeplink  
Een van de grootste voetballers van nederland is deze week 70 jaar geworden. Studio voetbal schenkt geen 5 seconden aandacht aan. Triest! echt belachelijk!
tomson
 tomson - zondag 23 februari 2014 - 23:30   quote  deeplink  
Ik wil niet Calimero doen hoor, maar Cruyff kreeg een hele uitzending :p
hotjumper
 hotjumper - zondag 23 februari 2014 - 23:35   quote  deeplink  
Maar die stond dan ook aan de basis van de graaicultuur die het hedendaagse voetbal is.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 februari 2014 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 23:21 schreef piet het volgende:
Een van de grootste voetballers van nederland is deze week 70 jaar geworden. Studio voetbal schenkt geen 5 seconden aandacht aan. Triest! echt belachelijk!
Vind ik bij dit prietpraat=geleuter alleen maar een compliment.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 februari 2014 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 23:30 schreef tomson het volgende:
Ik wil niet Calimero doen hoor, maar Cruyff kreeg een hele uitzending :p
Jaaa, maar dan heb je het over ajaks.. dat is niet zomaar een club. Hilversum is toch ajaks, dus..... tel op.... Ik wil ook niet Calimero doen, maar het is een feitje die er toch best om doet...
sevillana
 sevillana - maandag 24 februari 2014 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 16:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Teammanager? Er zal toch wel iets beters te vinden zijn voor Willem?
vraag me niet waarom, maar ik denk dat hij dat graag zou willen, bij de spelers betrokken zijn en in wat mindere mate bij de bobo's..
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 februari 2014 - 13:48   quote  deeplink  
Ik denk dat Willem af en toe een bakkie koffie met die jongens moet doen of een balletje slaan op de club, maar dat is alles.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 februari 2014 - 15:54   quote  deeplink  
Hij moet gewoon aan de zijlijn staan, af en toe een praatje maken met de trainers om ze even te wijzen op dingen die de trainers zelf misschien niet zien omdat ze er middenin staan. Misschien op eenzelfde manier met spelers. Af en toe eens opzoeken om ze even een wijze les te geven, waardoor ze met beide beentjes op de grond blijven. Niet verkeerd lijkt me.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 februari 2014 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 23:30 schreef tomson het volgende:
Ik wil niet Calimero doen hoor, maar Cruyff kreeg een hele uitzending :p
Kan je absoluut niet vergelijken helaas ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 februari 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 13:03 schreef Els het volgende:

[..]

Als ze niet tegen kritiek kunnen, hebben ze al helemaal niets te zoeken bij Feyenoord.
Het blijkt dat Willem het niet erg vond. Anderen maken er teveel een punt van !
Dus die Moussou maakt van een mug een olifant ... Lul van een reporter !
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 februari 2014 - 22:23   quote  deeplink  
Gaat er om dat je je laat zien.
Ook een gebaar naaar de supporters.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 25 februari 2014 - 06:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 22:23 schreef FR-Henk het volgende:
Gaat er om dat je je laat zien.
Ook een gebaar naaar de supporters.
Boeien! Lekker belangrijk zeg , pfffff!
Het is voor jou belangrijker dan wat Willem er van vind!!!
VVout
 VVout - dinsdag 25 februari 2014 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 22:21 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het blijkt dat Willem het niet erg vond. Anderen maken er teveel een punt van !
Dus die Moussou maakt van een mug een olifant ... Lul van een reporter !
Hij had het alleen over Koeman, die met Sjaak naar een wedstrijdje was. Over de rest had hij het naar mijn idee bewust niet en dat lijkt me ook beter zo wat heb je aan die onrust nu.
JanM
 JanM - dinsdag 25 februari 2014 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 07:58 schreef VVout het volgende:

[..]

Hij had het alleen over Koeman, die met Sjaak naar een wedstrijdje was. Over de rest had hij het naar mijn idee bewust niet en dat lijkt me ook beter zo wat heb je aan die onrust nu.
Je kunt je energie nog beter in OSM stoppen ;-P
VVout
 VVout - dinsdag 25 februari 2014 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 08:23 schreef JanM het volgende:

[..]

Je kunt je energie nog beter in OSM stoppen ;-P
...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 februari 2014 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 06:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Boeien! Lekker belangrijk zeg , pfffff!
Het is voor jou belangrijker dan wat Willem er van vind!!!
Als de selectie wél geweest zou zijn, had Willem dat ook niet erg gevonden.
Hark.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 maart 2014 - 11:21   quote  deeplink  
'Zonder Pellè is Feyenoord beter dan het zelf dacht'

th?id=HN.608018445482069139&pid=15.1

Willem van Hanegem genoot gisteren van een gemotiveerd Feyenoord. De legendarische oud-middenvelder van de club zag tot zijn ergernis weleens dat de spelers niet voor elkaar door het vuur wilden gaan, maar gistermiddag leek de selectie het dan eindelijk te beseffen. 'Feyenoord toonde een gedrevenheid waar ik in de voorgaande wedstrijden nogal eens naar zat te verlangen', zegt Van Hanegem dan ook in zijn column in het Algemeen Dagblad.

'Ook toen Boëtius inviel, met nog minder dan een half uur te gaan en een voorsprong van 0-2, zag je dat hij de opdracht meekreeg te blijven jagen op die Groningers', gaat hij verder. 'Je ziet dat als Feyenoord dat doet, de tegenstander dan vrij snel op zijn rug komt te liggen.'

Die instellining kan een extra wapen vormen. 'Dat fanatisme, mits collectief aan de dag gelegd, geeft je iets extra's bovenop je voetballende kwaliteiten. We weten dat het op dat technische vlak wel goed zit bij jongens als Vilhena en Boëtius, maar net dat extra alles geven voor elkaar, dat mis je weleens.'

De Kromme ziet dat Feyenoord het ook kan zonder topscorer Graziano Pellè kan. 'Het aanvalsspel was, met de diepstaanden Kongolo en Van Beek, eigenlijk veel gevarieerder dan normaal met Pellè. Ik heb dat al heel vaak gezegd, Pellè is veel te belangrijk gemaakt. Daardoor heeft de rest het geloof in zichzelf deels verloren en was Feyenoord een eenvoudig te verdedigen ploeg. Zonder Pellè is Feyenoord beter dan het zelf dacht, dat is winst.'
Bron:AD
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 maart 2014 - 14:11   quote  deeplink  
Mwah, gaat me ook weer wat te ver, maar zonder Pelle spelen in uitwedstrijden, met meer gesloten systeem als gisteren is een aardige plan B om door te zetten.

In thuiswedstrijden weer andere koek.
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 maart 2014 - 14:20   quote  deeplink  
niet als je daadwerkelijk 352 speelt ipv 532
Dan kan t thuis ook.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 10 maart 2014 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 14:11 schreef FR-Henk het volgende:
Mwah, gaat me ook weer wat te ver, maar zonder Pelle spelen in uitwedstrijden, met meer gesloten systeem als gisteren is een aardige plan B om door te zetten.

In thuiswedstrijden weer andere koek.
Willem heeft er geen verstand van, hè Henk?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 maart 2014 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 15:03 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Willem heeft er geen verstand van, hè Henk?
Heb ik nooit gezegd.
Ben het dan weer eens, dan weer oneens met Willem, laatste vooral als ie teveel over intern beleid gaat oreren.
Met deze zienswijze ben ik geneigd het eens te zijn, maar kan daar pas over twee weken echt oordelen.
Milo
 Milo - maandag 10 maart 2014 - 15:26   quote  deeplink  
Het pakt goed uit, het had ook fout kunnen gaan, dan had je weer een zuur stukje gehad.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 april 2014 - 08:00   quote  deeplink  
Willem van Hanegem in wachtkamer bij Feyenoord

media_xll_2185454.jpg

Willem van Hanegem wacht op een vervolggesprek met Feyenoord. De Kromme sprak ruim drie weken geleden uitgebreid met algemeen directeur Eric Gudde en commercieel directeur Mark Koevermans.

Bij dat gesprek, dat beide partijen als positief hadden ervaren, werd afgesproken dat technisch directeur Martin van Geel een vervolgafspraak met Van Hanegem zou maken. Dat is er nog niet van gekomen, zegt de laatste.

'Ik heb nog niets gehoord', aldus de 70-jarige Van Hanegem, die met de leiding van Feyenoord wil bekijken of hij op structurele basis iets kan doen bij de club. Bij de festiviteiten rond zijn 70ste verjaardag werd in februari afgesproken dat de club en de oud-speler nadrukkelijk met elkaar in gesprek zouden gaan. De voormalig international benadrukte daarbij dat hij niet uit is op een baantje in De Kuip. Hij wil graag nog iets betekenen voor de club waar hij groot werd. 'Ik wacht nu rustig op het telefoontje', zegt Van Hanegem.

Martin van Geel bevestigt dat hij Van Hanegem na de ontmoeting met Gudde en Koevermans nog niet heeft gesproken. 'Dat klopt, ik heb Willem nog niet gebeld', zegt hij. 'Maar de gesprekken gaan zeker verder. En net als de eerste keer vast in een goede sfeer.'
Bron:AD
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 april 2014 - 08:22   quote  deeplink  
70 jaar he...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 april 2014 - 22:23   quote  deeplink  
Nieuw gesprek Van Hanegem en Feyenoord

600x400-WvHHH.jpg

Willem van Hanegem en Feyenoord gaan binnenkort weer om de tafel zitten over een mogelijke rol van De Kromme bij de Rotterdamse club. De voormalig speler en trainer van Feyenoord, die onlangs zijn zeventigste verjaardag vierde en toen een tribune naar hem vernoemd kreeg in De Kuip, sprak al eerder met de clubleiding.

'Ik ben afgelopen woensdag gebeld door Martin van Geel (technisch directeur, red.) en we hebben binnenkort een afspraak. Het is niet zo dat ik de hele tijd zat te wachten op dat telefoontje, want ik lig er ook niet wakker van of dat binnen een week, tien dagen of twee weken gebeurt. We gaan heel snel praten, maar ook weer niet morgen of zo,' liet Van Hanegem zondag weten in de voetbaltalkshow FC Rijnmond.

Over de invulling van een eventuele samenwerking tussen Van Hanegem en Feyenoord kan de oud-international nog niets kwijt. 'Een heleboel mensen gaan zich daarmee bemoeien en interessant doen, maar ik heb er nog helemaal niet over nagedacht. Dat heb ik ook tegen Eric Gudde gezegd (algemeen directeur, red.). Natuurlijk wil ik helpen. Ik ga niet bij het hek staan. Maar er is maar één ding belangrijk en dat is de club zelf.'
http://youtu.be/kbX-ZIpXIjU
Bron:Rijnmond
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 april 2014 - 23:22   quote  deeplink  
Allemaal best, al moet Willem niet gefrustreerd raken als hij een voetbalwereld tegenkomt die minder rechtvaardig en romantisch is, als hij vindt dat het zou moeten. Ook bij Feyenoord kan dat hem tegen vallen.
tomson
 tomson - zondag 06 april 2014 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 23:22 schreef FR-Henk het volgende:
Allemaal best, al moet Willem niet gefrustreerd raken als hij een voetbalwereld tegenkomt die minder rechtvaardig en romantisch is, als hij vindt dat het zou moeten. Ook bij Feyenoord kan dat hem tegen vallen.
Je kan ook zeggen : dat was hem jaren geleden al tegengevallen en er is in de jaren gewoon niks veranderd. Het feit dat Willem zo verschrikkelijk verknocht is aan de club zorgt ervoor dat hij al die shit die ze hem flikken ook blijft pikken. Blijf toch eens niet zo draaikonten onder druk van de publieke opinie en de sentimenten van de supporters en hou hem niet zo aan het lijntje. Of laat hem voorlopig gezellig theedrinken zoals Hiddink. Fredje vond het ook prima toch ? En als ze het niet willen laat ze dan ook de knoop doorhakken zou ik zeggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2014 door tomson --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 april 2014 - 23:34   quote  deeplink  
Kan me goed voorstellen dat van Hanegem het benodigde 'gezicht' van Feyenoord moet zijn. Dat ontbreekt toch wel, het nieuwe seizoen.
Anderzijds moet je ook oppassen dat de rol van van Hanegem niet te ver kan gaan. Dat vinden de meer anonieme types in de club niet zo leuk.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 april 2014 - 11:32   quote  deeplink  
Van Hanegem: 'Feyenoord speelde als een topploeg'

600x400-psvjuichenuitvak.JPG

Willem van Hanegem genoot gisteren in Eindhoven van zijn Feyenoord. Na tien jaar zonder competitiezege in het Philips Stadion wisten de Rotterdammers zondagmiddag eindelijk weer eens te winnen. De manier waarop getuigde van grote klasse. 'De ploeg van Koeman speelde als een topploeg en ik vond dat het vooral tactisch goed stond', vertelt De Kromme in het Algemeen Dagblad.

'Ik was niet meteen overtuigd. Maar het bleek tegen PSV in elk geval een gouden greep', gaat de clubicoon verder. 'Als de backs naar voren trokken, bleef Mathijsen op zijn stek en waaierden Martins Indi en De Vrij uit naar de posities van Kongolo en Janmaat. Het liep gesmeerd. Pellè was daarnaast erg goed aan de bal, maar dan weer niet voor de goal. Dat gaat bij hem kennelijk niet samen.'

Feyenoord was gisteren alles wat PSV juist niet was. 'Heel Feyenoord speelde met een goed idee en overtuigd van zichzelf. Dat viel des te meer op, omdat dat bij PSV volledig ontbrak. Daar doet iedereen maar wat, het speelt de bal door en denkt: zoek het verder maar uit. Nij PSV opereren spelers voornamelijk op zichzelf en lijken zij geen deel uit te maken van een gezamenlijk concept.'
Bron:AD
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 18 april 2014 - 15:46   quote  deeplink  
IK hoop niet dat hij wat gaat doen bij ADO Den Haag
van geil
 van geil - vrijdag 18 april 2014 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 11:32 schreef RenatoBos het volgende:
Van Hanegem: 'Feyenoord speelde als een topploeg'

[ afbeelding ]

Willem van Hanegem genoot gisteren in Eindhoven van zijn Feyenoord. Na tien jaar zonder competitiezege in het Philips Stadion wisten de Rotterdammers zondagmiddag eindelijk weer eens te winnen. De manier waarop getuigde van grote klasse. 'De ploeg van Koeman speelde als een topploeg en ik vond dat het vooral tactisch goed stond', vertelt De Kromme in het Algemeen Dagblad.

'Ik was niet meteen overtuigd. Maar het bleek tegen PSV in elk geval een gouden greep', gaat de clubicoon verder. 'Als de backs naar voren trokken, bleef Mathijsen op zijn stek en waaierden Martins Indi en De Vrij uit naar de posities van Kongolo en Janmaat. Het liep gesmeerd. Pellè was daarnaast erg goed aan de bal, maar dan weer niet voor de goal. Dat gaat bij hem kennelijk niet samen.'

Feyenoord was gisteren alles wat PSV juist niet was. 'Heel Feyenoord speelde met een goed idee en overtuigd van zichzelf. Dat viel des te meer op, omdat dat bij PSV volledig ontbrak. Daar doet iedereen maar wat, het speelt de bal door en denkt: zoek het verder maar uit. Nij PSV opereren spelers voornamelijk op zichzelf en lijken zij geen deel uit te maken van een gezamenlijk concept.'
Bron:AD
als t tactisch van begin af goed had gestaan , dan hadden we de schaal al in de kast staan.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 april 2014 - 16:01   quote  deeplink  
als..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 mei 2014 - 13:13   quote  deeplink  
Van Hanegem kritisch op 'Tomtom-voetballer' Schaken

600x400-schakenjuich.jpg

Willem van Hanegem was zaterdagavond aanwezig in Alkmaar. Hoewel het duel nergens meer omging, viel één Feyenoord-speler hem in negatieve zin op. De Feyenoord-legende was op zijn zachtst gezegd niet gecharmeerd van het spel van Ruben Schaken. Dat wordt duidelijk in zijn column in het Algemeen Dagblad.

'Schaken deed niets, maar dan ook werkelijk helemaal niets goed bij Feyenoord. Op een bepaald moment zei Pellè daar iets van en vervolgens werd Schaken daarom kwaad op Pellè', zegt een verbaasde Van Hanegem. 'Joh, denk ik dan, wees blij dat een man als Pellè kwaad wordt op je en je gepruts überhaupt serieus neemt. Luister naar wat hij te zeggen heeft, daar word je beter van.'

'Maar nee hoor, meneer Schaken was gepikeerd', vervolgt De Kromme. 'Dat is het gedrag van wat je de Tomtom-generatie zou kunnen noemen. Gastjes die alles op de automatische piloot doen en zo denken te kunnen overleven. Ze laten zich niet niet uitdagen. Door niets en niemand, ze denken dat ze er al zijn.'

Het is een tendens die het gehele voetbal kenmerkt. 'Analisten, directeuren, journalisten, trainers, alles wil maar gezellig onder elkaar blijven. Niemand luistert naar het publiek, niemand neemt de concurrentie serieus, iedereen baalt van kritiek en allemaal zijn ze heel erg tevreden met zichzelf. Ik wil een harde eredivisie, met harde media, kundige bestuurders, bevlogen trainers en leergierige spelers.'
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 mei 2014 - 13:14   quote  deeplink  
+1..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 05 mei 2014 - 13:25   quote  deeplink  
Ome Willem heeft helemaal gelijk!
Sterker nog Schakens seizoen was drama!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 05 mei 2014 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 13:13 schreef RenatoBos het volgende:
Van Hanegem kritisch op 'Tomtom-voetballer' Schaken

[ afbeelding ]

Willem van Hanegem was zaterdagavond aanwezig in Alkmaar. Hoewel het duel nergens meer omging, viel één Feyenoord-speler hem in negatieve zin op. De Feyenoord-legende was op zijn zachtst gezegd niet gecharmeerd van het spel van Ruben Schaken. Dat wordt duidelijk in zijn column in het Algemeen Dagblad.

'Schaken deed niets, maar dan ook werkelijk helemaal niets goed bij Feyenoord. Op een bepaald moment zei Pellè daar iets van en vervolgens werd Schaken daarom kwaad op Pellè', zegt een verbaasde Van Hanegem. 'Joh, denk ik dan, wees blij dat een man als Pellè kwaad wordt op je en je gepruts überhaupt serieus neemt. Luister naar wat hij te zeggen heeft, daar word je beter van.'

'Maar nee hoor, meneer Schaken was gepikeerd', vervolgt De Kromme. 'Dat is het gedrag van wat je de Tomtom-generatie zou kunnen noemen. Gastjes die alles op de automatische piloot doen en zo denken te kunnen overleven. Ze laten zich niet niet uitdagen. Door niets en niemand, ze denken dat ze er al zijn.'

Het is een tendens die het gehele voetbal kenmerkt. 'Analisten, directeuren, journalisten, trainers, alles wil maar gezellig onder elkaar blijven. Niemand luistert naar het publiek, niemand neemt de concurrentie serieus, iedereen baalt van kritiek en allemaal zijn ze heel erg tevreden met zichzelf. Ik wil een harde eredivisie, met harde media, kundige bestuurders, bevlogen trainers en leergierige spelers.'
Bron:AD
Keep on dreaming Willem ... die tijden krijgen we helaas niet meer !!!
de bluffer
 de bluffer - maandag 05 mei 2014 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 13:13 schreef RenatoBos het volgende:
Van Hanegem kritisch op 'Tomtom-voetballer' Schaken

[ afbeelding ]

Willem van Hanegem was zaterdagavond aanwezig in Alkmaar. Hoewel het duel nergens meer omging, viel één Feyenoord-speler hem in negatieve zin op. De Feyenoord-legende was op zijn zachtst gezegd niet gecharmeerd van het spel van Ruben Schaken. Dat wordt duidelijk in zijn column in het Algemeen Dagblad.

'Schaken deed niets, maar dan ook werkelijk helemaal niets goed bij Feyenoord. Op een bepaald moment zei Pellè daar iets van en vervolgens werd Schaken daarom kwaad op Pellè', zegt een verbaasde Van Hanegem. 'Joh, denk ik dan, wees blij dat een man als Pellè kwaad wordt op je en je gepruts überhaupt serieus neemt. Luister naar wat hij te zeggen heeft, daar word je beter van.'

'Maar nee hoor, meneer Schaken was gepikeerd', vervolgt De Kromme. 'Dat is het gedrag van wat je de Tomtom-generatie zou kunnen noemen. Gastjes die alles op de automatische piloot doen en zo denken te kunnen overleven. Ze laten zich niet niet uitdagen. Door niets en niemand, ze denken dat ze er al zijn.'

Het is een tendens die het gehele voetbal kenmerkt. 'Analisten, directeuren, journalisten, trainers, alles wil maar gezellig onder elkaar blijven. Niemand luistert naar het publiek, niemand neemt de concurrentie serieus, iedereen baalt van kritiek en allemaal zijn ze heel erg tevreden met zichzelf. Ik wil een harde eredivisie, met harde media, kundige bestuurders, bevlogen trainers en leergierige spelers.'
Bron:AD
Willem heeft 100% gelijk wat hij schreef in zijn column in het AD over Schaken
ik was bij die wedstrijd afgelopen zaterdagavond
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 mei 2014 - 11:24   quote  deeplink  
Willem zit er helemaal naast met wat hij schreef over Schaken in het AD.
Ik was niet in het stadion afgelopen zaterdagavond
Wim2
 Wim2 - maandag 12 mei 2014 - 16:09   quote  deeplink  
Zozo die Willem heeft weer eens stevig uitgehaald..
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 13 mei 2014 - 15:19   quote  deeplink  
Co is goed maar Willem en Johan blijven voor mij de alle besten
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 mei 2014 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2014 - 15:19 schreef de bluffer het volgende:
Co is goed maar Willem en Johan blijven voor mij de alle besten
Inderdaad Elmander was een heerlijke voetballer..
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 13 mei 2014 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2014 - 15:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Inderdaad Elmander was een heerlijke voetballer..
KENNER ik heb het over DE JOHAN nummer 14 alle tijden
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 13 mei 2014 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2014 - 15:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Inderdaad Elmander was een heerlijke voetballer..
Ja dat is en was (bij Feyenoord) een zeer goeie voetballer hij speelt nog steeds
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 mei 2014 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2014 - 15:41 schreef de bluffer het volgende:

[..]

KENNER ik heb het over DE JOHAN nummer 14 alle tijden
À okay, dom van mij..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem









0.0107760