BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Aartus
 Aartus - maandag 29 oktober 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 15:38 schreef pat het volgende:

[..]

-1000
meer niets over te zeggen
AAAAAAH Daarom reageer je zo negatief op me .En dan zeg je als ajaxcied,wat ik als Fc Twente supporter hier te zoeken heb.Laat me niet lachen man.Maak jij uit met je amsterdamse arrogantie welk ik forum ik zit.Rot toch op man,spring in 1 van die vervuilde grachten in Mokum.
Aartus
 Aartus - maandag 29 oktober 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 15:38 schreef pat het volgende:

[..]

-1000
meer niets over te zeggen
T word tijd dat ze jouw opsluiten,in een kliniek of zo.
Aartus
 Aartus - maandag 29 oktober 2012 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 22:57 schreef Aartus het volgende
hoe min 1000...................voor welke club ben je nu eigenlijk
Aartus
 Aartus - maandag 29 oktober 2012 - 23:10   quote  deeplink  
Oh Nee verkeerd gelezen dit bericht kwam van ene marco.Foutje sorry.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 november 2012 - 17:52   quote  deeplink  
Van Hanegem: "Echt getest is Oranje nog niet onder Van Gaal"

thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.soccernews.nl%2Fuploads%2Fwillem-van-hanegem(1).jpg&key=724164cc98c9c868409f8b7554d090a361068b7a&tt=XL

Willem van Hanegem wil nog niet te veel lof zaaien over bondscoach Louis van Gaal en het Nederlands elftal. Tot nu toe won Oranje alle duels in de WK-kwalificatie, maar een echte test ontbreekt nog. 

Wel is Oranje in goede handen bij Van Gaal. "Op dit moment kun je moeilijk anders beweren, al moet hij het natuurlijk niet gaan overdrijven. Echt getest zijn ze natuurlijk nog niet. Ik zag de wedstrijd tegen Andorra, dat was heel bedroevend. Als je goed kan voetballen, poets je dat soort elftallen weg met 8-0. En niet aankomen met 'er bestaan geen kleintjes meer', want dat is flauwekul. Je moet dwergen niet groter maken dan ze zijn", aldus Van Hanegem in NUsport.

Over het EK is Van Hanegem negatief. "Heb zelden zo'n droevig Oranje gezien als op het EK. Van Gaal gooit het nu over een andere boeg, daar heeft hij groot gelijk in. Van sommige spelers moet je gewoon afscheid nemen. Maar kom dan niet aan met drogredenen als 'hij is er met zn hoofd niet bij' of 'hij moest verhuizen'. Alsof die gasten zelf met een bankstel boven hun hoofd staan."
Bron:Soccernews
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 08 november 2012 - 21:43   quote  deeplink  
Komkommertijd-Willem.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 09 november 2012 - 16:08   quote  deeplink  
Willem SUPERRRRHELD ! ! ! !
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 09 november 2012 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 16:08 schreef Arie.Klooster het volgende:
Willem SUPERRRRHELD ! ! ! !
inderdaad positief
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 november 2012 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 november 2012 - 16:50 schreef piet de paler het volgende:

[..]

inderdaad positief
Even kijken of je dat na vandaag nog vind?

Willem /// Held!!
Wim2
 Wim2 - maandag 12 november 2012 - 10:19   quote  deeplink  
Willem van Hanegem moet weer even zeiken...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 12 november 2012 - 14:53   quote  deeplink  
Hij heeft groot gelijk, slechte wedstrijd van enkelen (Martins Indi/Immers!). Deze wedstrijd was uitermate geschikt om het doelsaldo op te vijzelen! Is niet gebeurd..
de kromme2
 de kromme2 - maandag 12 november 2012 - 17:57   quote  deeplink  
Niet stoken Willem !
Die jonkies worden prima betaald voor het uitoefenen van hun hobby en het krijgen van een perfecte opleiding bij de mooiste club ter wereld.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 november 2012 - 18:59   quote  deeplink  
Van Hanegem: ''Dan hoor je niet thuis bij Feyenoord"

thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.voetbalcentraal.nl%2Fupload%2Fimages%2Fcrop%2F10791.jpg&key=fb461caf156bb7370525d05e71fb847e4933af0a&tt=XL

Ondanks de ruime overwinning van Feyenoord op Roda JC zondagmiddag (5-2), blijft Feyenoord-icoon Willem van Hanegem realistisch. ''Roda kreeg een werkelijk belachelijke rode kaart, er werd een doelpunt van Roda onterecht afgekeurd wegens buitenspel en van Daryl Janmaat werd een buitenspelgoal juist weer wél goedgekeurd. Eric Braamhaar mag zich namens alle betrokken arbiters in de Kuip gaan schamen en zijn excuses aanbieden in Limburg.''

In zijn wekelijkse column zet de Kromme ook zijn vraagtekens bij Lex Immers, die een strafschop miste voor Feyenoord. ''Eerst missen, daarna de rebound missen en vervolgens de bal half raken en naast schieten. Sorry hoor, maar ik vind als je in één situatie drie keer de verkeerde beslissing neemt, dat je dan niet thuis hoort in Feyenoord 1.''

Van Hanegem was ook allesbehalve blij met Bruno Martins Indi. ''Ik spreek die jongen regelmatig, heb ook wel een zwak voor hem, maar gisteren liep hij er op de linksbackpositie slecht bij. Hij was besluiteloos, leek amper geïnteresseerd en liet zich bij de eerste tegentreffer nogal simpel wegblokken.''
Bron:Voetbalcentraal 
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 november 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 november 2012 - 17:57 schreef de kromme2 het volgende:
Niet stoken Willem !
Die jonkies worden prima betaald voor het uitoefenen van hun hobby en het krijgen van een perfecte opleiding bij de mooiste club ter wereld.
Lijkt me toch echt stug dat die gasten onderbetaald worden..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 november 2012 - 19:48   quote  deeplink  
Maar waarom zet Vilhena dan niet zijn handtekening op die verbeterde contract?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 november 2012 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 november 2012 - 19:48 schreef Leon FR1908 het volgende:
Maar waarom zet Vilhena dan niet zijn handtekening op die verbeterde contract?
Omdat zijn contract voorlopig nog niet afloopt..?
bode
 bode - maandag 12 november 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 november 2012 - 18:59 schreef RenatoBos het volgende:
Van Hanegem: ''Dan hoor je niet thuis bij Feyenoord"

[ afbeelding ]

Ondanks de ruime overwinning van Feyenoord op Roda JC zondagmiddag (5-2), blijft Feyenoord-icoon Willem van Hanegem realistisch. ''Roda kreeg een werkelijk belachelijke rode kaart, er werd een doelpunt van Roda onterecht afgekeurd wegens buitenspel en van Daryl Janmaat werd een buitenspelgoal juist weer wél goedgekeurd. Eric Braamhaar mag zich namens alle betrokken arbiters in de Kuip gaan schamen en zijn excuses aanbieden in Limburg.''

In zijn wekelijkse column zet de Kromme ook zijn vraagts bij Lex Immers, die een strafschop miste voor Feyenoord. ''Eerst missen, daarna de rebound missen en vervolgens de bal half raken en naast schieten. Sorry hoor, maar ik vind als je in één situatie drie keer de verkeerde beslissing neemt, dat je dan niet thuis hoort in Feyenoord 1.''

Van Hanegem was ook allesbehalve blij met Bruno Martins Indi. ''Ik spreek die jongen regelmatig, heb ook wel een zwak voor hem, maar gisteren liep hij er op de linksbackpositie slecht bij. Hij was besluiteloos, leek amper geïnteresseerd en liet zich bij de eerste tegentreffer nogal simpel wegblokken.''
Bron:Voetbalcentraal 
Als er één is waar ik 100% mee eens ben dat is mijn Willem van hanegem
volgens mij heeft Immers het zelfde als Tiendali Kuip koorts
als je drie maal een open kans mist dan hoor je nog
niet eens bij het hek van de KUIP te staan, kijk eens hoe kleine Clasie die bal er in schopte klase toch noch maals zeer goed stuk van Willem
bode
 bode - maandag 12 november 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 november 2012 - 18:59 schreef RenatoBos het volgende:
Van Hanegem: ''Dan hoor je niet thuis bij Feyenoord"

[ afbeelding ]

Ondanks de ruime overwinning van Feyenoord op Roda JC zondagmiddag (5-2), blijft Feyenoord-icoon Willem van Hanegem realistisch. ''Roda kreeg een werkelijk belachelijke rode kaart, er werd een doelpunt van Roda onterecht afgekeurd wegens buitenspel en van Daryl Janmaat werd een buitenspelgoal juist weer wél goedgekeurd. Eric Braamhaar mag zich namens alle betrokken arbiters in de Kuip gaan schamen en zijn excuses aanbieden in Limburg.''

In zijn wekelijkse column zet de Kromme ook zijn vraagts bij Lex Immers, die een strafschop miste voor Feyenoord. ''Eerst missen, daarna de rebound missen en vervolgens de bal half raken en naast schieten. Sorry hoor, maar ik vind als je in één situatie drie keer de verkeerde beslissing neemt, dat je dan niet thuis hoort in Feyenoord 1.''

Van Hanegem was ook allesbehalve blij met Bruno Martins Indi. ''Ik spreek die jongen regelmatig, heb ook wel een zwak voor hem, maar gisteren liep hij er op de linksbackpositie slecht bij. Hij was besluiteloos, leek amper geïnteresseerd en liet zich bij de eerste tegentreffer nogal simpel wegblokken.''
Bron:Voetbalcentraal 
Als er één is waar ik 100% mee eens ben dat is mijn Willem van hanegem
volgens mij heeft Immers het zelfde als Tiendali Kuip koorts
als je drie maal een open kans mist dan hoor je nog
niet eens bij het hek van de KUIP te staan, kijk eens hoe kleine Clasie die bal er in schopte klase toch noch maals zeer goed stuk van Willem
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 november 2012 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 november 2012 - 19:48 schreef Leon FR1908 het volgende:
Maar waarom zet Vilhena dan niet zijn handtekening op die verbeterde contract?
Heeft nog 2 jaar en hoopt op wat moois --> broodvoetballer
tomson
 tomson - maandag 12 november 2012 - 21:03   quote  deeplink  
Raiola...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 november 2012 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 november 2012 - 20:26 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Heeft nog 2 jaar en hoopt op wat moois --> broodvoetballer
na volgende maand nog maar 1 jaar,verder waarschijnlijk eens!
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 november 2012 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 november 2012 - 21:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

na volgende maand nog maar 1 jaar,verder waarschijnlijk eens!
Nee dan nog 1.5 jaar he, zijn geen kalender jaren.
van geil
 van geil - maandag 12 november 2012 - 21:06   quote  deeplink  
elke voetballer voetbalt voor zn brood....is namelijk zn werk.
maar waardering en plezier doen veel.
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 november 2012 - 21:08   quote  deeplink  
Die gast is 18, die moet fokking blij zijn met alle minuten die hij mag maken.
van geil
 van geil - maandag 12 november 2012 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 november 2012 - 21:08 schreef Stylzz het volgende:
Die gast is 18, die moet fokking blij zijn met alle minuten die hij mag maken.
tijden zijn veranderd stylzz
tien jaar geleden moest n speler zich enkele jaren bewijzen voor n transfer..

mede door de championsleague en buitenlandse eigenaren van clubs is deze tendens verschoven naar jeugd..

dat kun je de spelers niet kwalijk nemen..maar het systeem.
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 november 2012 - 21:42   quote  deeplink  
Veranderd, maar niet zo ver. 21/22 jaar, die kunnen dat nu vragen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 november 2012 - 21:47   quote  deeplink  
Op de gehuurde spelers na vind ik het een schande dat Leerdam waarschijnlijk minder is geboden dan nieuwkomers zoals Goosens Verhoek Vormer en eigenlijk ook als Janmaat..
Laat ik Mathijsen en zijn status even buiten beschouwing houden
want dat hij het krijgt begrijp ik nog wel..(blijf hem wel een overbodige aankoop vinden maar dat ook even terzijde)
van geil
 van geil - maandag 12 november 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 november 2012 - 21:42 schreef Stylzz het volgende:
Veranderd, maar niet zo ver. 21/22 jaar, die kunnen dat nu vragen.
ik ben t eigenlijk wel met je eens..
maar ja..t werkt nu eenmaal zo..
kan me er zeer aan ergeren eigenlijk,maar heb me er maar bij neergelegd.
de tijden veranderen vanzelf weer,,veel mensen zijn al europees voetbalmoe aan het worden.
geld,geld ,geld,
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 november 2012 - 22:01   quote  deeplink  
Minder wedstrijden ipv meer op tv.
Kwaliteit ipv kwantiteit.
van geil
 van geil - maandag 12 november 2012 - 22:12   quote  deeplink  
terug naar drie buitenlanders per team.
knock out systeem.
en geen negatieve begrotingen meer toestaan.
minder wedstrijden live op tv.
en salarisnormen opstellen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 13 november 2012 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 november 2012 - 21:06 schreef van geil het volgende:
elke voetballer voetbalt voor zn brood....is namelijk zn werk.
maar waardering en plezier doen veel.
Als je zoveel verdienen kunt en het nog moet laten zien, mag je gerust met je hart kiezen. Raiola zorgt ervoor dat ze alleen maar naar de dollars kijken. Die jochies zijn zo materialistisch. Loyaliteit daarentegen kennen ze niet meer, hoewel Feyenoord ook alleen maar loyaal is als een speler goed is. Niet goed betekent ook opzouten, dus dat is eigenlijk net zo... Maar naar het publiek zou loyaliteit mooi zijn. Waarom niet tot je 25ste in Nederland om daarna, vol ervaring naar het buitenland te gaan (a lá Van Bommel)

Puur naar het loon gekeken hebben ze daarentegen groot gelijkomdat ze elders meer kunnen krijgen als ze transfervrij zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 november 2012 - 15:56   quote  deeplink  
Van Hanegem maakt zich zorgen: "Tijd voor de noodklok"

thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.soccernews.nl%2Fuploads%2Fwillem-van-hanegem(1).jpg&key=724164cc98c9c868409f8b7554d090a361068b7a&tt=XL

Willem van Hanegem vindt het tijd voor de noodklok. De oud-voetballer laat in zijn column in het Algemeen Dagblad weten dat de Eredivisie steeds verder achter op de rest van Europa komt te liggen. 

Dit gezien de teleurstellende prestaties van FC Twente en PSV in de Europa League. "Dick Advocaat lag de afgelopen dagen, nog vóór het verlies van Vitesse, nogal onder vuur", begon Van Hanegem zijn uitleg. "Op een oneigenlijke manier, naar mijn idee. Overal werd PSV de maat genomen omdat ze de Europa League hebben laten lopen. Dat was ook slecht, de manier waarop dat gebeurde en hoe we in dat toernooi gepresteerd hebben. Het is alleen raar om nu met zijn allen zo op Dick te focussen."

"Feyenoord, AZ, Heerenveen, FC Twente en Vitesse stonden ook in dat toernooi, hoor. Hebben we ook niet heel veel van vernomen en hebben nergens in Europa indruk gemaakt. Deze clubs hebben allemaal dikke kansen laten liggen op punten voor de UEFA-ranking. Daarin hebben we collectief gefaald. We zijn afgegaan en moeten blij zijn dat Ajax nog vier puntjes gepakt heeft tegen Manchester City. Voor het overige was het helemaal niks en daar wordt Advocaat nu op afgerekend. Ook door zijn collega's." 

"Ik vind dat belachelijk. Op de eerste plaats is Advocaat een goede trainer. Die huur je in voor een degelijke aanpak en een snel resultaat. Dick heeft zich al genoeg bewezen, overal in Europa en die voert gewoon de opdracht uit die hij krijgt: landskampioen worden. Mocht hem dat niet lukken, dan moet je hem daar straks hard op afrekenen en daar zal hij als laatste moeite mee hebben. De wijsneuzen die nu op televisie en in de kranten piepen, zijn waarschijnlijk dezelfden die dachten dat Dicky veranderd is."

"En nu zijn we met zijn allen weer samen in de Eredivisie en hebben we het vooral leuk. Goh, wat een onverwachte uitslagen allemaal weer. Twente gelijk, Ajax maar net gewonnen, PSV onderuit. Dat woord 'leuk' begint me zo ontzettend de keel uit te hangen. Ik heb het ook graag leuk, maar wil wel graag eerst iets gepresteerd hebben. Ik vind dat we heel kritisch naar ons eigen voetbal moeten kijken."

"En 'we' is de hele Eredivisie, niet alleen Dick. En maak het ook los van de waan van de dag, van de resultaten van gisteren en morgen. Het gaat om de trend. We zitten nu op een dood spoor. Hopelijk wordt dat onderkend. Waar we nu mee bezig zijn, leidt tot niets en dat komt niet alleen door de economie, of doordat we in zo'n klein land spelen of omdat we aan tv-opbrengsten veel minder scoren dan de echt grote landen. Nee, het ligt aan onszelf. We zijn alleen maar bezig met zogenaamd goed positiespel, extreem veel balbezit, collectief aanvallen en arrogant verdedigen."

"Het moet anders. Laten we eens stoppen met al onze backs naar voren te jagen. Dan wordt het voorin te druk en is er geen ruimte meer om de tegenstander dol te spelen. Juist door dat laatste waren we aan de top zo goed. Ik stel voor, dat vind ik overigens al jaren, om voorin consequent met drie man te spelen De buitenspelers blijven op hun plaats, de backs komen niet verder dan aan de buitenkant van het middenveld, maar dan ook alleen maar als de twee aanvallende middenvelders naar voren bijsluiten en de verdedigende middenvelder eventueel assistentie van een doorgeschoven centrale verdediger heeft.

"Teken het maar uit, heb ik al duizend keer gedaan. In die posities houd je de mogelijkheid en vooral de ruimte voor snelle driehoekjes. In feite moeten we ons systeem uit elkaar trekken en flexibeler maken, maar wel met de afspraak dat iedereen zijn positie houdt, waardoor je elkaar niet voor de voeten loopt. Zo zouden we het met zijn allen moeten proberen. We moeten écht verbeteren, het is tijd voor de noodklok; kijk wekelijks naar ons niveau in de competitie, kijk naar onze plaats op de UEFA-ranking."
bron:Soccernews

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 november 2012 door RenatoBos --
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 29 november 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 november 2012 - 10:43 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Als je zoveel verdienen kunt en het nog moet laten zien, mag je gerust met je hart kiezen. Raiola zorgt ervoor dat ze alleen maar naar de dollars kijken. Die jochies zijn zo materialistisch. Loyaliteit daarentegen kennen ze niet meer, hoewel Feyenoord ook alleen maar loyaal is als een speler goed is. Niet goed betekent ook opzouten, dus dat is eigenlijk net zo... Maar naar het publiek zou loyaliteit mooi zijn. Waarom niet tot je 25ste in Nederland om daarna, vol ervaring naar het buitenland te gaan (a lá Van Bommel)

Puur naar het loon gekeken hebben ze daarentegen groot gelijkomdat ze elders meer kunnen krijgen als ze transfervrij zijn.
Plus dat feyenoord spelers aantrekt voor jou positie en hen het dubbele betaalt van wat jij vraagt en dan wordt neergezet als geldwolf
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 november 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:34 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Plus dat feyenoord spelers aantrekt voor jou positie en hen het dubbele betaalt van wat jij vraagt en dan wordt neergezet als geldwolf
Aanname.
Graag aantoonbaar maken.
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 29 november 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Aanname.
Graag aantoonbaar maken.
Een club wil je twee keer achter elkaar kopen. Je krijgt een contract aangeboden van Fulham om in the Premier League te spelen. Je wordt gehaald als basisspeler. Die gaat echt geen contract tekenen voor 5 ton wanneer hij in de Premier League voor het dubbele direct zou kunnen tekenen. Zoals ik eerder zei: financiele en sportieve belangen zijn altijd in evenwicht.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 november 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:57 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Een club wil je twee keer achter elkaar kopen. Je krijgt een contract aangeboden van Fulham om in the Premier League te spelen. Je wordt gehaald als basisspeler. Die gaat echt geen contract tekenen voor 5 ton wanneer hij in de Premier League voor het dubbele direct zou kunnen tekenen. Zoals ik eerder zei: financiele en sportieve belangen zijn altijd in evenwicht.
Verhaal ken ik, is aannemelijk, maar daarmee nog niet feitelijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Aanname.
Graag aantoonbaar maken.
Mathijssen 1 miljoen
Kongolo jeugdcontract 1,5 ton

Hou op met je aannamens Henk..

Stel Kongolo wat mij betreft morgen maar op
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 22:00   quote  deeplink  
Zaterdag uiteraard haha
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 29 november 2012 - 22:01   quote  deeplink  
Ik stel ook niet wat ie letterlijk verdient. Maar het is logisch aan te nemen dat dit ergens tussen 7 en 9 ton ligt...

Dan is de 4 ton van vilhena niet eens zo gek. Plus dat een talent uit de buitencategorie best 3maal zoveel mag krijgen als een talent waarvan nog niet duidelijk is wat het wordt (kongolo).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 november 2012 door BertusBadeend --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 29 november 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mathijssen 1 miljoen
Kongolo jeugdcontract 1,5 ton

Hou op met je aannamens Henk..

Stel Kongolo wat mij betreft morgen maar op
Je weet dat hij geblesseerd is he?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 29 november 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mathijssen 1 miljoen
Kongolo jeugdcontract 1,5 ton

Hou op met je aannamens Henk..

Stel Kongolo wat mij betreft morgen maar op
Die bedragen zijn trouwens aannames! ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 22:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Je weet dat hij geblesseerd is he?
hahaha eerlijk was ik ff vergeten.. ;)
Nibke
 Nibke - donderdag 29 november 2012 - 22:07   quote  deeplink  
Ook Kongolo wordt een kanjer!!!
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 29 november 2012 - 22:10   quote  deeplink  
Klopt, maar ik denk geen speler van internationale buitencategorie. Dat wordt Vilhena wel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 22:10 schreef BertusBadeend het volgende:
Klopt, maar ik denk geen speler van internationale buitencategorie. Dat wordt Vilhena wel.
moeilijk te beoordelen!Hij gaat nu pas fysiek groeien.
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 29 november 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

moeilijk te beoordelen!Hij gaat nu pas fysiek groeien.
Die jongen is zijn leeftijd zo ver vooruit qua spelinzicht en qua techniek. Fysiek is eenvoudig te trainen...

En als ie niet vooruit gaat killt Pelle hem :p

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 november 2012 door BertusBadeend --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 22:27 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Die jongen is zijn leeftijd zo ver vooruit qua spelinzicht en qua techniek. Fysiek is eenvoudig te trainen...

En als ie niet vooruit gaat killt Pelle hem :p
Ik heb het niet over Vilhena Bertus..Zijn Fysiek is op 17 jarige leeftijd
bijna buitenaards..En Pellè geeft m zeker opz`n valie :)
Nee ik bedoelde Kongolo,jij ziet in hem geen internationale topper maar
ik weet het nog niet...Hij heeft een leuk opbouwend vermogen al laten zien.
Verdedigend kan het alleen nog maar beter door te spelen..Maar zijn fysiek moet omhoog.
Gebeurd dat dan zou hij best de internationale top kunnen halen.
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 29 november 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 22:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over Vilhena Bertus..Zijn Fysiek is op 17 jarige leeftijd
bijna buitenaards..En Pellè geeft m zeker opz`n valie :)
Nee ik bedoelde Kongolo,jij ziet in hem geen internationale topper maar
ik weet het nog niet...Hij heeft een leuk opbouwend vermogen al laten zien.
Verdedigend kan het alleen nog maar beter door te spelen..Maar zijn fysiek moet omhoog.
Gebeurd dat dan zou hij best de internationale top kunnen halen.
Absoluut waar. Daarom vind ik het zo jammer dat Mathijsen erbij is gekomen. Nou staan er 3 spelers boven hem in de pikorde. Hopelijk mag ie tweede seizoenshelft serieus minuten gaan pakken, al is het maar op momenten dat we gewonnen staan.

Ik twijfel alleen of ie het haalt of niet. Ononderbouwd, maar mn onderbuikgevoel zegt dat ie net niet goed genoeg is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 29 november 2012 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 22:41 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Absoluut waar. Daarom vind ik het zo jammer dat Mathijsen erbij is gekomen. Nou staan er 3 spelers boven hem in de pikorde. Hopelijk mag ie tweede seizoenshelft serieus minuten gaan pakken, al is het maar op momenten dat we gewonnen staan.

Ik twijfel alleen of ie het haalt of niet. Ononderbouwd, maar mn onderbuikgevoel zegt dat ie net niet goed genoeg is.
Vergeet niet dat Indi en De Vrij volop in de belangstelling staan. En als Mathijsen minder wordt, zal Koeman het niet nalaten hem uit de basis te halen als hij denk dat anderen beter zijn. De status van Kongolo kan kortom snel veranderen.
BertusBadeend
 BertusBadeend - vrijdag 30 november 2012 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 23:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Indi en De Vrij volop in de belangstelling staan. En als Mathijsen minder wordt, zal Koeman het niet nalaten hem uit de basis te halen als hij denk dat anderen beter zijn. De status van Kongolo kan kortom snel veranderen.
Zonder Mathijssen had Kongolo dit seizoen al serieus speelminuten kunnen pakken. Als Feyenoord dan einde van het seizoen De Vrij of Martins Indi moet verkopen, dan is Kongolo al ingespeeld met de rest van het team en heeft hij de broodnodige ervaring opgedaan op eredivisie niveau. Als zo'n jongen zo snel wil groeien als Martins Indi en De Vrij dan moet ie gewoon veel meer spelen.

Mochten ze beide vertrekken, dan kan je aan het einde van het seizoen altijd nog een centrale verdediger aantrekken. We zouden dan nagenoeg uit de schuld zijn (uitgaande van zowel DV als MI weg voor circa 7-9m)

Mensen vergeten ook vaak te kijken naar de restwaarde voor de club. Mathijsen is te oud. Die ga je nooit van je leven slijten. Krijgt een gigantisch hoog salaris en is een tijdelijke oplossing voor de club. Een speler als Kongolo is veel goedkoper, heeft veel meer potentie en ook zakelijk gezien kan een speler die wel doorbreekt een serieuze inkomstenbron voor de club zijn

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem









0.0088040