BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet er komen i.p.v. Blind?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
dege
 dege - zaterdag 30 augustus 2014 - 14:52   quote  deeplink  
zou idd Poulsen alsnog liever terug zien keren, die mis je wel zo'n type en heeft nog steeds geen nieuwe club, hoeft niet te wennen en staat meteen klaar, op en top prof, dan ben je denk ik al klaar en hoef je ook geen enorme bedragen te betalen, iets wat ajax zowieso niet wil doen. zou verder echt geen type weten die ajax op dit moment verder kan helpen, spelers die aan de top spelen komen echt niet naar ajax, die tijd is geweest.
nora
 nora - zaterdag 30 augustus 2014 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 13:37 schreef remco k het volgende:

[..]

En toch ben je zo kortzichtig als de pest. Je zegt het namelijk zelf al, het gaat om het nu..
Dat is kortzichtig..

En men heeft geanticipeerd, kerel waarom schijn je dat maar niet te snappen..

Of speelt Viergever niet bij Ajax? En spelen Muric Zivkovic en Millik niet bij Ajax??
Ervaring kwijt Paulsen-Blind-de Jong en daar heb je voor terug 2 tieners en een achterhoede speler die CVM moet spelen dat noem jij anticiperen ? mooi man
nora
 nora - zaterdag 30 augustus 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 14:16 schreef riveco het volgende:

[..]

Er is vroeg geanticipeerd, alleen wil jij het niet zien schijnbaar.
Viergever is aangekocht en jij denkt geloof ik dat je binnen een uur een speler haalt, want het is pas net bekend. En je hebt het over ervaren spelers? (hoeveel wil je er hebben ) Wat is in jou ogen ervaring? Iemand die al jaren Cl speelt is niet haalbaar en dan heb ik het alleen al over salaris, verder gaan die niet in Nederland spelen.
Dus kom je uit bij ervaren spelers uit Nederland ( die weer niet gewend zijn om CL te spelen ) dus niet de ervaring hebben wat nodig is.
Beter een eigen talent een kans als een oudere speler met alleen eredivisie ervaring.
Misschien halen ze Poulsen nog wel om, omdat hij nog geen club heeft, dus wacht nu even rustig af.
Dus jij noemt anticiperen voor de ervaren de Jong-Paulsen-Blind !!!! 2 tieners en een achterhoedespeler van AZ. ?? een kinderhand is gauw gevuld he
nora
 nora - zaterdag 30 augustus 2014 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 14:44 schreef Ciler het volgende:
Sommigen hier of eigenlijk de meesten scharen zich met 200% overtuiging achter het zuinige beleid van Ajax! Ik ben zelf ook een voorstander van de fluwelen revolutie echter ik ben het wel eens met Bobby1972 want ik denk inderdaad dat Ajax nu een risico neemt door de hand op de knip te houden en blind te geloven in de ontwikkeling van haar talenten. Hoe is Ajax de laatste jaren kampioen geworden? Juist door een mix van jonge jeugdige talenten en oudere ervaren spelers (Andre ooijer en Christiaan Poulsen) Wat je nu over houdt zijn geweldige talenten die nooit een volledig seizoen stabiel kunnen spelen. In feite is Ajax 1 nu een Jong Ajax want ik zie niemand met ervaring jij wel Remco dus ja Ajax neemt een risico door enkel voor de lange termijn te gaan en enkel maar jeugdige talenten te kopen en niet te zorgen voor een juiste balans en mix van jonge en oudere ervaren spelers (korte termijn). Je kan wel roepen we hebben zat talent maar die talenten hebben juist de ervaring van oudere ervaren spelers nodig om te groeien. Hoe zijn we de laatste 4 jaar kampioen geworden juist met een mix van jonge en ervaren spelers. Wat houdt je nu over een 2e Jong Ajax! Hoe kan het dat Bazoer en Anderssen zich zo langzaam ontwikkelen? Je hebt ervaring nodig die de jonge jongens bij de hand nemen in het veld. Gooi dan pas die jonge honden voor de leeuwen. Dure aankopen hoeft niet maar wel ervaring voor de balans in een elftal!
+ 1
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 13:44 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax had kunnen kiezen voor een mix van eigen jeugd, jonge talenten en een paar extra ervaren spelers. Dat heeft men dus niet gedaan.

Kortzichtigheid is hier gebaseerd op het feit dat ik niet ineens ga schreeuwen van kijk ik had het al voorspeld. Daar hou ik niet van. Uiteindelijk gaat het echter wel om de feiten. En die spreken de waarheid.

Ik heb het over ervaren spelers die Ajax te weinig heeft aangetrokken. Hadden ze kunnen doen als ze gewild hadden.

Jij haalt voortdurend jonge spelers erbij die aangetrokken zijn. Spelen niet eens in het eerste. Dat zegt toch veel. Ajax heeft juist kwalitatief betere basisspelers nodig. Ik zie hun genomen keuzes van dit jaar niet als de juiste.
Dat heeft men dus wel gedaan..
Moisander op leeftijd, Schone op leeftijd, Viergever een prima leeftijd. Cilissen een prima leeftijd. de rest aangevuld met jonge spelers in de begin jaren 20. en een paar talenten onder de 20.. Het enige dat je niet hebt is een speler boven de 30..

Ik noem die jongens om aan te tonen dat jij onzin verkondigd m.b.t. de kijk op de toekomst bij Ajax..
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 13:48 schreef Bobby1972 het volgende:
"En welke feiten kun jij aangeven dat het dit seizoen gaat mislukken. Daar lijk jij namelijk met 200% van overtuigd."

Dan lees jij heel slecht wat ik schrijf. Ik vind nog steeds dat Ajax een prima ploeg heeft. En dat ik genoten heb van het Ajax tot nu toe. Alleen dat Ajax het zich veel gemakkelijker had kunnen maken met de aankoop van een paar ervaren spelers aan het begin van het seizoen. En die keuze had een groot verschil kunnen maken. Ik vind het jammer dat ze die keuze niet genomen hebben.
Jij zegt structureel dat de selectie niet goed genoeg is en dat men andere en meer spelers had moeten halen, al dan niet om ervaring.

Wel apart. Onze trainer waar de meeste Ajacieden terecht veel vertrouwen in hebben, zegt dat dit de beste selectie is waar hij in deze jaren mee heeft mogen werken..
3sterren
 3sterren - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 11:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Die hadden ze al moeten hebben met bijvoorbeeld Mokotjo. Sinkgraven is een talent maar zal weer tijd nodig hebben om te wennen dus schuif dan Bazoer maar door die heb je al een tijdje rondlopen en weet nu wel wat er verwacht wordt
Bazoer beseft het soms nog niet dat je bij elke bal geconcentreerd moet zijn te vaak denkt hij te makkelijk er wordt het kaas van zn brood gegeten
Brandje
 Brandje - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij zegt structureel dat de selectie niet goed genoeg is en dat men andere en meer spelers had moeten halen, al dan niet om ervaring.

Wel apart. Onze trainer waar de meeste Ajacieden terecht veel vertrouwen in hebben, zegt dat dit de beste selectie is waar hij in deze jaren mee heeft mogen werken..
Ja wat moet hij anders zeggen? Ik vond een selectie met Alderweireld, Eriksen, Vd Wiel, Anita, de Zeeuw en Vertonghen toch echt wat sterker.
FdB is een topcoach waar ik veel vertrouwen in heb maar de directie laat in mijn ogen wel na om ervoor te zorgen dat we wel een keer overwinteren. We hebben meer dan 100 miljoen is kas. We hadden Ziyech en Mokotjo samen kunnen ophalen voor nog geen 5 miljoen. Nu is Blind weg en is Viergever de enige goede CVM. Dat is wat bij de meeste fans wringht.
Brandje
 Brandje - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:08 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Bazoer beseft het soms nog niet dat je bij elke bal geconcentreerd moet zijn te vaak denkt hij te makkelijk er wordt het kaas van zn brood gegeten
Klopt echter moet dit zeer grote talent wel de kans krijgen om in Ajax1 beter te worden. En om beter te worden moet je ook fouten maken!
3sterren
 3sterren - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 11:57 schreef Nenam_tiL het volgende:
Frans leer je het beste in Frankrijk, Spaans leer je het beste in Spanje......
Voetballen leer je het beste in het beste team, gooi die jonkies maar voor de leeuwen.....niet 90 minuten, maar wel flinke inval beurten.
In Noorwegen speelt een gozertje van 15....om ons heen in diverse clubs spelen 18 jarige of zelfs iets jonger.
Dus gooi Zivkovic en Bazoer er maar in.
Eens! Kunnen ze alleen sneller beter worden
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 13:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je vergeet een ding en dat vergeet Eide helaas ook. Viergever is niet als vervanger van Blind gehaald maar eerder voor Moisander/Poulsen want vorig jaar had je twee CVM. Blind en Poulsen. Nu heb je alleen Viergever dus sorry maar je reactie is feitelijk onjuist
Hij is aangetrokken omdat ie op CV lb en CVM kon spelen. En de Boer zegt zelf dat ie niemand erbij hoeft omdat ie Viergever voor die plek heeft..

Het is dus feitelijk wel degelijk juist. Hij is namelijk gehaald voor diverse posities. Als alleen Moisander was vertrokken was hij daar de vervanger voor geweest.

http://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax-nieuwsarchief/Ajax-nieuwsartikel/196904/Ajax-contracteert-Nick-Viergever.htm
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 14:29 schreef nora het volgende:

[..]

Sinkgraven is verder als Bazoer !!! speelt al basis Heerenveen
Dat zegt helemaal niks..
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 14:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als ze lef hadden gehad dan hadden ze Bazoer eerder moet doorschuiven. Hadden Zivkovich de kans moeten geven en niet verlengen met Siggi.
De aankopen die gedaan zijn blijken voor 80% te mislukken op Schone en Moisander(nog steeds een matige verdediger in mijn ogen) na.
Iedereen zag deze transfer aankomen dus nu moet men weer alle bijzetten om iemand te halen binnen een paar dagen.
Ik denk niet dat men iemand wil halen, dat hebben ze ook al meerdere malen aangegeven.
3sterren
 3sterren - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 13:30 schreef martymcfly het volgende:
Zou van ginkel haalbaar zijn. Huren dan?
Chelsea wil van ginkel niet aan een eredivisie club verhuren helaas!
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:25   quote  deeplink  
Niemand komt er ajax heeft gecast dat is et belangrijkste....dat noemen ze beleid.
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 14:41 schreef Bobby1972 het volgende:
Wanneer je kijkt naar de spelers die nu in het eerste staan zijn de meeste gekocht en niet eigen jeugd. Ajax had kwalitatief betere spelers kunnen kopen met meer ervaring.

De Boer mag net als voorgaande jaren weer aan de bak. Gelukkig is hij nog bij Ajax en hij kan er vast wel weer wat van maken. Alleen is PSV sterker en verder dan een jaar geleden!
Ik schaal spelers die in de jeugd zijn gehaald onder eigen jeugd, dat is namelijk een aparte afdeling en men moet nog maar dusdanig goed zien te worden om daadwerkelijk het eerste te halen..

Volgens mij hebben we aardig wat jongens die uit de jeugd doorkomen bij de eerste selectie.

Vermeer
van Rhijn Veltman Denswill Boilesen
Klaassen Andersen Serrero (CT) Fischer
Kishna el Ghazi Ligeon
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:29   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd hoe Blind het gaat doen bij MU, ik heb net een paar engelse kranten gelezen en dan vooral de commentaren van supporters....verder als middelmatig kom hij daar niet, de meeste hadden liever Vidal die ook op de lijst stond.

Verder las ik ook dat van Gaal niet bepaald wie er komt maar ene Woodward.....tsja het blijven tabloids

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2737825/Louis-van-Gaal-I-don-t-final-say-Manchester-United-sign-transfer-window-closes.html
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 15:07 schreef nora het volgende:

[..]

Ervaring kwijt Paulsen-Blind-de Jong en daar heb je voor terug 2 tieners en een achterhoede speler die CVM moet spelen dat noem jij anticiperen ? mooi man
Viergever is niet een achterhoede speler die CVM moet spelen.

Hij is voor 3 posities gehaald
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja wat moet hij anders zeggen? Ik vond een selectie met Alderweireld, Eriksen, Vd Wiel, Anita, de Zeeuw en Vertonghen toch echt wat sterker.
FdB is een topcoach waar ik veel vertrouwen in heb maar de directie laat in mijn ogen wel na om ervoor te zorgen dat we wel een keer overwinteren. We hebben meer dan 100 miljoen is kas. We hadden Ziyech en Mokotjo samen kunnen ophalen voor nog geen 5 miljoen. Nu is Blind weg en is Viergever de enige goede CVM. Dat is wat bij de meeste fans wringht.
Leuk he spelers noemen die goed zijn vertrokken. Alleen waren de spelers die jij noemt nooit samen erg goed. vd Wiel werd na 2010 verguist. Anita werd door vrijwel iedereen hier volledig afgeschreven. Alderweireld kon er tijdenlang niks van.

Op het moment dat de Zeeuw goed was vond men Anita een waardeloze linksback. Toen hij zo goed was kon Eriksen er helemaal niks van. Alderweireld heeft 1 prima seizoen bij ons gespeeld en vd Wiel kon er niets meer van na 2010..

de jongens die er nu staan, staan in dezelfde schoenen als de spelers destijds.. Een Veltman, Klaassen, van Rhijn, Cilissen, Kishna el Ghazi Boilesen zijn allemaal jongens die de mogelijkheid hebben op een gouden toekomst..
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:29 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Blind het gaat doen bij MU, ik heb net een paar engelse kranten gelezen en dan vooral de commentaren van supporters....verder als middelmatig kom hij daar niet, de meeste hadden liever Vidal die ook op de lijst stond.

Verder las ik ook dat van Gaal niet bepaald wie er komt maar ene Woodward.....tsja het blijven tabloids

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2737825/Louis-van-Gaal-I-don-t-final-say-Manchester-United-sign-transfer-window-closes.html
Ze zijn ook nog bezig met Vidal..

Blind komt daar wel op zijn pootjes terecht..
riveco
 riveco - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 15:11 schreef nora het volgende:

[..]

Dus jij noemt anticiperen voor de ervaren de Jong-Paulsen-Blind !!!! 2 tieners en een achterhoedespeler van AZ. ?? een kinderhand is gauw gevuld he
Ik begrijp echt niet wat jou nog trekt om Ajax fan te zijn, je bent zo verschrikkelijk negatief en weet toch alles beter.
Laat nou gewoon ieder zijn werk doen en ga niet voor je beurt lopen huilen, wat had je nou gewild? Dat ze 2 maanden geleden alvast 2 spelers hadden gehaald ( Viergever en nog iemand ) Met het gevolg dat als Blind niet werd verkocht er 2 spelers over waren en dus ook 2 spelers te veel op loonlijst. Dan zeg jij weer , er moet ervaring bij, maar je legt niet uit welke ervaring ze dan moeten hebben en waar je ze op zou moeten stellen.
riveco
 riveco - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja wat moet hij anders zeggen? Ik vond een selectie met Alderweireld, Eriksen, Vd Wiel, Anita, de Zeeuw en Vertonghen toch echt wat sterker.
FdB is een topcoach waar ik veel vertrouwen in heb maar de directie laat in mijn ogen wel na om ervoor te zorgen dat we wel een keer overwinteren. We hebben meer dan 100 miljoen is kas. We hadden Ziyech en Mokotjo samen kunnen ophalen voor nog geen 5 miljoen. Nu is Blind weg en is Viergever de enige goede CVM. Dat is wat bij de meeste fans wringht.
Hoeveel kans heb je momenteel om door te komen in de Cl? Ook al koop je voor 70 miljoen aan spelers heb je de zekerheid niet ( nog buiten dat de spelers niet willen, maar dat is blijkbaar tegen dovenmans oren )
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:49 schreef riveco het volgende:

[..]

Hoeveel kans heb je momenteel om door te komen in de Cl? Ook al koop je voor 70 miljoen aan spelers heb je de zekerheid niet ( nog buiten dat de spelers niet willen, maar dat is blijkbaar tegen dovenmans oren )
Kansloos...
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:52   quote  deeplink  
Je ziet het bij Manchester United..

Een geweldige trainer. in de afgelopen 8 maanden voor iets meer dan 250 miljoen Euro aan spelers gekocht. Maar gewoon nog geen officiele wedstrijd gewonnen dit seizoen en afgelopen jaar niet eens voor Europa geplaatst..

Mooi het dat kopen.
Boca
 Boca - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:58   quote  deeplink  
Frederico Bravo (20jr)Argentinie. Boca juniors, Primera Divison.
Goeie middenvelder man.
nora
 nora - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:45 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik begrijp echt niet wat jou nog trekt om Ajax fan te zijn, je bent zo verschrikkelijk negatief en weet toch alles beter.
Laat nou gewoon ieder zijn werk doen en ga niet voor je beurt lopen huilen, wat had je nou gewild? Dat ze 2 maanden geleden alvast 2 spelers hadden gehaald ( Viergever en nog iemand ) Met het gevolg dat als Blind niet werd verkocht er 2 spelers over waren en dus ook 2 spelers te veel op loonlijst. Dan zeg jij weer , er moet ervaring bij, maar je legt niet uit welke ervaring ze dan moeten hebben en waar je ze op zou moeten stellen.
je hebt het alleen over Blind maar je hebt ook nog de Jong en Poulsen. Ik ben een bloedfanatieke Ajax fan, wat ik wil is echt niet zo gek sterker worden als vorig seizoen en met het weggaan van die 3 gasten en als aankoop viergever en Milik en Zicovic zie ik er ons niet sterker opgeworden maar jij vind het geen probleem nou sorry voor negatieviteit.
nora
 nora - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:52 schreef remco k het volgende:
Je ziet het bij Manchester United..

Een geweldige trainer. in de afgelopen 8 maanden voor iets meer dan 250 miljoen Euro aan spelers gekocht. Maar gewoon nog geen officiele wedstrijd gewonnen dit seizoen en afgelopen jaar niet eens voor Europa geplaatst..

Mooi het dat kopen.
Nee het is beslist geen vastigheidje maar je kans dat je sterker wordt is behoorlijk als je investeerd.
riveco
 riveco - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:58 schreef Boca het volgende:
Frederico Bravo (20jr)Argentinie. Boca juniors, Primera Divison.
Goeie middenvelder man.
En ook zeer ervaren haha, maar misschien wel een leuke voetballer daar niet van
riveco
 riveco - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:00 schreef nora het volgende:

[..]

je hebt het alleen over Blind maar je hebt ook nog de Jong en Poulsen. Ik ben een bloedfanatieke Ajax fan, wat ik wil is echt niet zo gek sterker worden als vorig seizoen en met het weggaan van die 3 gasten en als aankoop viergever en Milik en Zicovic zie ik er ons niet sterker opgeworden maar jij vind het geen probleem nou sorry voor negatieviteit.
Nora, kom dan eens met namen die ervaren zijn, niet veel kosten, een betaalbaar salaris hebben en die nog in Nederland wil spelen.
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:58 schreef Boca het volgende:
Frederico Bravo (20jr)Argentinie. Boca juniors, Primera Divison.
Goeie middenvelder man.
Ik ken hem niet hoor.. Maar volgens velen veel te jong..
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:01 schreef nora het volgende:

[..]

Nee het is beslist geen vastigheidje maar je kans dat je sterker wordt is behoorlijk als je investeerd.
Je moet investeren in vernieuwing binnen de selectie, volgens mij is de selectie best veel veranderd.. Dat hoeft niet perse met aankopen..

Overigens zeg ik nergens dat Ajax niet moet kopen.. Maar als Ajax denkt het hiermee te kunnen en dat deze jongens goed genoeg zijn. Laat dan maar zien.. Het begin van het seizoen is in ieder geval erg hoopgevend..
Ciler
 Ciler - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:39   quote  deeplink  
Waarom zijn mijn vorige posts verwijderd? Omdat ik tegen de meningen van Remco inga ofzo? Ik kwam in mijn ogen met onderbouwde meningen maar nee het wordt hier gewoon verwijderd?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:39 schreef Ciler het volgende:
Waarom zijn mijn vorige posts verwijderd? Omdat ik tegen de meningen van Remco inga ofzo? Ik kwam in mijn ogen met onderbouwde meningen maar nee het wordt hier gewoon verwijderd?
Ik denk dat de hond van Boudewijn Ciler heet.....anders zou ik het niet weten ;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:39 schreef Ciler het volgende:
Waarom zijn mijn vorige posts verwijderd? Omdat ik tegen de meningen van Remco inga ofzo? Ik kwam in mijn ogen met onderbouwde meningen maar nee het wordt hier gewoon verwijderd?
Zeer waarschijnlijk ander topic, want je post-count is gewoon nog 23. Als je posts waren verwijderd zie je dat terug in het aantal posts.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:42 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Zeer waarschijnlijk ander topic, want je post-count is gewoon nog 23. Als je posts waren verwijderd zie je dat terug in het aantal posts.
Is dat zo Hassie....is me nooit opgevallen eerlijk gezegd
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Kansloos...
Hey gap, kansloos zijn we nooit! Een mindere dag van PSG, Barca, een goede dag van onze jongens en een beetje geluk en je kan 2e worden in de poule.
We hebben bewezen dat we tegen de zogenaamde grotere clubs aardig mee kunnen komen en zelfs kunnen winnen....

Nee, kansloos ben je nooit op voorhand!
Ciler
 Ciler - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:42 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Zeer waarschijnlijk ander topic, want je post-count is gewoon nog 23. Als je posts waren verwijderd zie je dat terug in het aantal posts.
Nou denk het niet want mijn reacties op Maduro en Viergever zijn verwijderd en dat was binnen dit topic..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is dat zo Hassie....is me nooit opgevallen eerlijk gezegd
Jup, dat is zo. Heb het namelijk vaak zien gebeuren met mn eigen post-count.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:48 schreef Ciler het volgende:

[..]

Nou denk het niet want mijn reacties op Maduro en Viergever zijn verwijderd en dat was binnen dit topic..
Jouw Maduro-post
Ciler
 Ciler - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:51   quote  deeplink  
En dan lekker de post-counts handmatig aanpassen onder het mom we willen hier alleen lezen als het in ons straatje past maar geeft niet ik lees en volg alles en reageer zelden misschien wordt ik wat serieuzer genomen als ik hier meer post prima daar heb ik vrede mee!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door Ciler --
Ciler
 Ciler - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:52   quote  deeplink  
????? Lijkt wel of ik onder de hash zit?????
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:51 schreef Ciler het volgende:
En dan lekker de post-counts handamtig aanpassen onder het mom we willen hier alleen lezen als het in ons straatje past maar geeft niet ik lees en volg alles en reageer zelden misschien wordt ik wat serieuzer genomen als ik hier meer post prima daar heb ik vrede mee!
Je zit hier toch fout. De enigen die posts verwijderen zijn Boudewijn en Thomas. Van Thomas heeft niemand al jaren iets van gehoord en Boudewijn verwijderd alleen wanneer er "ruzie" ontstaat.

Ik heb een linkje van jouw Maduro-post hierboven al gepost.
Ciler
 Ciler - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:53   quote  deeplink  
Daarom zeg ik lijkt wel of ik onder de hash zit!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:48 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hey gap, kansloos zijn we nooit! Een mindere dag van PSG, Barca, een goede dag van onze jongens en een beetje geluk en je kan 2e worden in de poule.
We hebben bewezen dat we tegen de zogenaamde grotere clubs aardig mee kunnen komen en zelfs kunnen winnen....

Nee, kansloos ben je nooit op voorhand!
Zoals jij het schrijft hangt het van 4 factoren af......kansloos dus
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:53 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Je zit hier toch fout. De enigen die posts verwijderen zijn Boudewijn en Thomas. Van Thomas heeft niemand al jaren iets van gehoord en Boudewijn verwijderd alleen wanneer er "ruzie" ontstaat.

Ik heb een linkje van jouw Maduro-post hierboven al gepost.
Thomas is er echt nog wel....beetje sneaky is tie, maar hij is er wel degelijk
Ciler
 Ciler - zaterdag 30 augustus 2014 - 18:00   quote  deeplink  
Sorry was inderdaad ander topic!
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 30 augustus 2014 - 18:51   quote  deeplink  
Ik zou wel eens willen weten wat Cruyff zijn mening is over de balans en samenstelling van de huidige groep.

Uiteindelijk bepalen de resultaten of de huidige werkwijze functioneert en acceptabel is. Ik hoop voor Ajax dat ze zich dit weer kunnen permitteren. Toch ben ik bang dat het deze keer een keer niet goed uitpakt. Dat zou ik zonde vinden!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 augustus 2014 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:52 schreef remco k het volgende:
Je ziet het bij Manchester United..

Een geweldige trainer. in de afgelopen 8 maanden voor iets meer dan 250 miljoen Euro aan spelers gekocht. Maar gewoon nog geen officiele wedstrijd gewonnen dit seizoen en afgelopen jaar niet eens voor Europa geplaatst..

Mooi het dat kopen.
Te weinig tijd in de voorbereiding kunnen steken...aan het materiaal ligt het echt niet...komt goed als de spelers voor hem door het vuur willen gaan!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 augustus 2014 - 19:51   quote  deeplink  
We hebben Viergever maar daarnaast zou Maduro Blind heel goed kunnen vervangen als CVM...overigens vond Remko dat ook in het verleden maar nu ineens niet meer....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 augustus 2014 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 19:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Te weinig tijd in de voorbereiding kunnen steken...aan het materiaal ligt het echt niet...komt goed als de spelers voor hem door het vuur willen gaan!
....en dat gaan ze niet doen Sjakie, MU wordt zijn waterloo

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet er komen i.p.v. Blind?









0.0069940