BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 11 november 2014 - 23:12   quote  deeplink  
Nog maar eens schaamteloos reclame maken dan: http://foebele.blogspot.nl/2014/10/nummer-6.html

Het stukje waarin ik mijn argumenten voor Klaasen op 6 uiteen zet.
freakie
 freakie - dinsdag 11 november 2014 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 22:26 schreef nora het volgende:

[..]

Sereo is techn/sterk maar ligt veel op de grond in de duels en de scheids fluit veel ook afgelopen zondag maar als je een scheids krijgt die het een paar keer door laat gaan kan dat helemaal verkeerd aflopen ik vind hem geen zekerheid als CVM en dat moet hij wel zijn, zo,n Blind en ook Anita hadden praktisch geen balverlies en die kwaliteit mis ik bij Serero.
Valt geloof ik wel mee met het balverlies, hij moet verdedigend meer inzicht krijgen. Is vrij logisch als je al die tijd aanvallend hebt gespeeld
freakie
 freakie - dinsdag 11 november 2014 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 23:09 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is dan ook de reden dat ik over Klaassen heb geschreven. Groot, sterk, loopvermogen en leidt nauwelijks balverlies. En je levert dan wel aanvallend vermogen in, maar Schone is ook iemand die makkelijk scoort.
Juist dat vind ik totaal verkeerd ingeschat. Schone op de positie van Klaassen? Je leverd 5-6 assists en 2-3 goals in. Schone zorgt er ook nog voor dat de aanval trager loopt. Dan kies je voor

andersen-schone
Klaassen

Of

Anderssen-Klaassen
serero

Ja sorry dan weet ik het wel, inleveren in snelheid van een opbouw en in scorend vermogen voorin is doodzonde
Eide
 Eide - dinsdag 11 november 2014 - 23:41   quote  deeplink  
Schone zit anders achter een flink aantal van de mooiste aanvallen van Ajax. Ik denk dat je daar niet veel mij inleverd qua goals en voorzetten. Je levert wel gevaarlijk in de 16 maar dat vang je op doordat je met iemand als Fischer op de flank gaat spelen die ook weer voor gevaarlijk zorgt. Daarin zit wel een denkfout bij jou, want je moet even doordenken wat dit betekent voor de invulling van de huidige positie van Schone.

Maar goed, elke speler brengt een andere set aan vaardigheden. Ik denk dat voor de opbouw bij Ajax en het spel in balbezit Klaassen op 6 een verademing zou zijn.
Stanley
 Stanley - dinsdag 11 november 2014 - 23:45   quote  deeplink  
Milik in de spits, Zivkovic ter opleiding erachter. Fischer straks terug en Kishna erachter. El Ghazi op rechts en Becker in de aanstormende rol met Schöne als noodoplossing, terwijl hij goed als rechtermiddenvelder uit de voeten kan. Serero op 6 met Riedewald erachter in de opleiding. ..

Rechtsachter Ligeon, linksachter Boilesen. Centraal achterin vanRhijn met Denswil. ..En natuurlijk Cilessen op de goal. ..

En Klaasen als linkermiddenvelder;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 november 2014 door Stanley --
freakie
 freakie - dinsdag 11 november 2014 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 23:41 schreef Eide het volgende:
Schone zit anders achter een flink aantal van de mooiste aanvallen van Ajax. Ik denk dat je daar niet veel mij inleverd qua goals en voorzetten. Je levert wel gevaarlijk in de 16 maar dat vang je op doordat je met iemand als Fischer op de flank gaat spelen die ook weer voor gevaarlijk zorgt. Daarin zit wel een denkfout bij jou, want je moet even doordenken wat dit betekent voor de invulling van de huidige positie van Schone.

Maar goed, elke speler brengt een andere set aan vaardigheden. Ik denk dat voor de opbouw bij Ajax en het spel in balbezit Klaassen op 6 een verademing zou zijn.
Ja denk je maar in, wat gaat er dan gebeuren? We hebben niemand die we gelijk zo kunnen brengen. Ja misschien Siggie op de vleugels....... We hebben overgens Schone een aantal wedstrijden op de Klaassen positie gehad. Dat liep stroef, heel stroef. Hij zit achter maar weinig combinatie goals. Die goal van afgelopen weekend was op het conto van Milik, schone liep gewoon door. Goed dat wel.

Op dit moment is die invulling met Klaassen juist niet handig. Want daar is dan een minpunt bij de gedachte van jou. Waar gaat Riedewalt spelen? Er komen er nog meer aan. Ik denk dat Schone niet heel lang meer speelt bij Ajax. Die plek vervalt uiteindelijk. Riedewalt kan Serero zijn plek opvullen. Ik denk dat we uiteindelijk ook van Serero "af moeten". Werkt als een paard maar is geen echte verbetering, nou ja nu wel maar in vergelijking met riedewalt zijn potentieel denk ik dat riedewald daar volgend seizoen kan staan.
Eide
 Eide - dinsdag 11 november 2014 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 23:50 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja denk je maar in, wat gaat er dan gebeuren? We hebben niemand die we gelijk zo kunnen brengen.
Kishna sowieso. Fischer na de winterstop. Cerny en Muric nog bij de jeugd. Juist voor die posities zitten we nu en straks vrij ruim in de spelers.

Over Riedewald: die gaat verder met zich ontwikkelen. Meer op die positie spelen of een linie naar achter waar Boilesen en Moisander ook niet bijzonder sterk bezig zijn. Riedewald zal op den duur echt een prima 6 kunnen worden, daar ben ik van overtuigd.

Maar Ajax zou hier en nu de moeizame opbouw kunnen versterken door Klaassen op 6 te zetten, Schone op 10 en dan met Kishna (en straks Fischer) vanaf links gaan spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 november 2014 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 12 november 2014 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 23:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Kishna sowieso. Fischer na de winterstop. Cerny en Muric nog bij de jeugd. Juist voor die posities zitten we nu en straks vrij ruim in de spelers.

Over Riedewald: die gaat verder met zich ontwikkelen. Meer op die positie spelen of een linie naar achter waar Boilesen en Moisander ook niet bijzonder sterk bezig zijn. Riedewald zal op den duur echt een prima 6 kunnen worden, daar ben ik van overtuigd.

Maar Ajax zou hier en nu de moeizame opbouw kunnen versterken door Klaassen op 6 te zetten, Schone op 10 en dan met Kishna (en straks Fischer) vanaf links gaan spelen.
Menig ook nog en acolatse ofzoiets? Komt nog zat aan.. voor de flanken.
Milik linksbuiten en Zivkovic centraal lijkt me ook niet gek. Lekker dynamisch
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 12 november 2014 - 07:40   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=229388

Hier moet ik van Marwijk toch gelijk in geven.
Dit bepaald ook gelijk waarom het niveau lager is dan de toppers uit de competenties om ons heen.
Hier wordt Olympiakos ook genoemd leest hij mee?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 november 2014 door Hummel10 --
nora
 nora - woensdag 12 november 2014 - 13:03   quote  deeplink  
Schöne en Denswil wachten met verlengen van contract

1

0

Lasse Schöne en Stefano Denswil hebben nog niet besloten of zij hun contract bij Ajax gaan verlengen. Denswil is een contract tot 2018 aangeboden, maar is hier nog niet op in gegaan.

Dat is dus duidelijk niet verlengen is niet OPSTELLEN.
Eide
 Eide - woensdag 12 november 2014 - 13:11   quote  deeplink  
Denswil speelt sowieso z'n minuten bij Jong Ajax.

Van Lasse Schone begrijp ik het hartstikke goed. Kwam transfervrij met de bank als vooruitzicht. Heeft zich in de basis geknokt en is gewoon een bepaalde speler geworden. Gezien zijn achtergrond en werk voor de club verdient die geen uitsluiting naar de bank. Wel moeten er natuurlijk anderen de kans krijgen om minuten te maken op die positie maar het een sluit het ander niet uit denk ik.
nora
 nora - woensdag 12 november 2014 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 23:45 schreef Stanley het volgende:
Milik in de spits, Zivkovic ter opleiding erachter. Fischer straks terug en Kishna erachter. El Ghazi op rechts en Becker in de aanstormende rol met Schöne als noodoplossing, terwijl hij goed als rechtermiddenvelder uit de voeten kan. Serero op 6 met Riedewald erachter in de opleiding. ..

Rechtsachter Ligeon, linksachter Boilesen. Centraal achterin vanRhijn met Denswil. ..En natuurlijk Cilessen op de goal. ..

En Klaasen als linkermiddenvelder;-)
Denswil wil niet bijtekenen dus opbokken met diet gozer.
Eide
 Eide - woensdag 12 november 2014 - 13:38   quote  deeplink  
Denswil heeft niet gezegd dat hij niet wil bijtekenen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 12 november 2014 - 14:08   quote  deeplink  
Als Moisander in de winter vertrekt zal Denswil wel blijven denk ik.
Pietje
 Pietje - woensdag 12 november 2014 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 14:08 schreef Hasjkoph het volgende:
Als Moisander in de winter vertrekt zal Denswil wel blijven denk ik.
Klopt. Dat heeft zijn zaakwaarnemer min of meer ook bevestigd.
Eide
 Eide - woensdag 12 november 2014 - 14:45   quote  deeplink  
Hij vraagt ook geen garantie op speelminuten, hij wil echter wel duidelijkheid over zijn perspectief. Ik weet niet of het heel verstandig is wat Denswil doet maar hij heeft zeker niet gezegd niet bij te willen tekenen.
hjf
 hjf - woensdag 12 november 2014 - 16:27   quote  deeplink  
Ik blijf Denswil geen hoogvlieger vinden. Goed voor de ED. Te licht voor de CL / EL.
Eide
 Eide - woensdag 12 november 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 16:27 schreef hjf het volgende:
Ik blijf Denswil geen hoogvlieger vinden. Goed voor de ED. Te licht voor de CL / EL.
Ik vind dat lastig te zeggen. Hij heeft lang niet de ervaring van bijvoorbeeld Veltman. Uiteindelijk kan je je alleen bewijzen op het hoogste niveau.
nora
 nora - woensdag 12 november 2014 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 13:38 schreef Eide het volgende:
Denswil heeft niet gezegd dat hij niet wil bijtekenen.
Lees de berichten maar vandaag hij en Schone kunnen verlengen zij willen wachten
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 12 november 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 22:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind dat lastig te zeggen. Hij heeft lang niet de ervaring van bijvoorbeeld Veltman. Uiteindelijk kan je je alleen bewijzen op het hoogste niveau.
En hij is nog jong
nora
 nora - woensdag 12 november 2014 - 23:21   quote  deeplink  
Tekenen of niet spelen ik blijf daar over zeiken je moet blij zijn dat je de kans krijgt bij Ajax !!!!
Peterhs
 Peterhs - donderdag 13 november 2014 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 23:21 schreef nora het volgende:
Tekenen of niet spelen ik blijf daar over zeiken je moet blij zijn dat je de kans krijgt bij Ajax !!!!
Mee eens.
Ik teken zelfs voor een kwart en dat hoef ik niet eens te spelen.
Beetje mee trainen en op de tribune meekijken is prima.
Je zal mij niet horen klagen :-)
3sterren
 3sterren - donderdag 13 november 2014 - 05:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 12:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat hebben jullie toch tegen Schöne? Ik vind die jongen hartstikke belangrijk en nuttig geweest (en nog altijd) voor Ajax. Begonnen als 12e man, dus voor de breedte, maar al heel snel gegroeid in zijn rol als basisspeler, zelfs als sterkhouder. Mocht hij vertrekken bij Ajax, dan zou ik dat meer dan spijtig vinden! Hij is na zijn blessure nog niet in vorm gekomen, maar er zijn wel meer spelers (nog) niet helemaal in vorm.
Ben het met je eens vind em ook erg belangrijk maar aan de andere kant, dat hij zo'n sterkhouder is zegt alles over dit ajax en nog op een positie die niet zijn echte positie is
3sterren
 3sterren - donderdag 13 november 2014 - 05:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 21:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wil niet zeggen dat hij daar ook gelijk slaagt? Zal er niet wakker van liggen..
Hij is nuttig en soms mooie combinaties maar ik zie liever een vleugelflitser ala Ghazi op de buitenposities.
Meer dynamiek naar voren want dat vind ik de zwakke plek van Schone hij mist die power/drang.
Maar goed zolang hij er nog is of blijft vind ik dat ook best want het is verder een beste vent.
Snelheid vergeten?
3sterren
 3sterren - donderdag 13 november 2014 - 05:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 16:27 schreef hjf het volgende:
Ik blijf Denswil geen hoogvlieger vinden. Goed voor de ED. Te licht voor de CL / EL.
Nee moisander kan wel hogerop toch? Hou op!
Ik zou ook niet een jaar achter moisander willen blijven zitten dan zou je als jonge speler toch achter je oren moeten krabben
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 november 2014 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 05:34 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Snelheid vergeten?
Volgens mij kon je dat wel uit dat stukje opmaken?
Vleugelflitser, dynamischer zonder hem ect. ;-)
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 november 2014 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 05:32 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Ben het met je eens vind em ook erg belangrijk maar aan de andere kant, dat hij zo'n sterkhouder is zegt alles over dit ajax en nog op een positie die niet zijn echte positie is
Dat is ook mijn punt hij doet het verder goed maar ik zie 10x liever type Ghazi linksbuiten en rechtsbuiten
(Ghazi moet nog wel meer oog voor medespelers krijgen). Rechtsbuiten moet kunnen passeren en
daarin komt schone gewoon te kort..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 november 2014 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 05:47 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Nee moisander kan wel hogerop toch? Hou op!
Ik zou ook niet een jaar achter moisander willen blijven zitten dan zou je als jonge speler toch achter je oren moeten krabben
Inderdaad als jij een talent bent en een stuntelaar als Moisander blijft de voorkeur
krijgen mag je best een punt maken. Ik denk ook niet dat Denswil weg wilt maar gewoon
een kans wil krijgen (moet hij hem wel grijpen). Milik kun je ook niet lang meer op de bank houden.
hjf
 hjf - donderdag 13 november 2014 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 05:47 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Nee moisander kan wel hogerop toch? Hou op!
Ik zou ook niet een jaar achter moisander willen blijven zitten dan zou je als jonge speler toch achter je oren moeten krabben
Heb ik het nu over Moisander gehad? Lees eens goed waar ik het over heb, voordat je reageert op mijn post. En als je mijn posts over Moisander van de laatste tijd nog eens een keer terug leest, dan had je wel anders gereageerd. Maar goed. Ik zal mijn mening over Moisander voor jou nog eens herhalen. Hij moet weg en vervangen worden door een type Ron Vlaar of Jaap Stam. Zo'n verdediger waar je als aanvaller je voor inhoudt als er een duel aankomt. Dat mis ik bij Denswil en bij Moisander. En in de jeugd heb ik zover ik weet ook dat type verdediger niet rondlopen.
nora
 nora - donderdag 13 november 2014 - 09:37   quote  deeplink  
Dat soort types komen niet bij Ajax in de jeugd die zijn meestal niet techn/genoeg.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 13 november 2014 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 09:00 schreef hjf het volgende:

[..]

Heb ik het nu over Moisander gehad? Lees eens goed waar ik het over heb, voordat je reageert op mijn post. En als je mijn posts over Moisander van de laatste tijd nog eens een keer terug leest, dan had je wel anders gereageerd. Maar goed. Ik zal mijn mening over Moisander voor jou nog eens herhalen. Hij moet weg en vervangen worden door een type Ron Vlaar of Jaap Stam. Zo'n verdediger waar je als aanvaller je voor inhoudt als er een duel aankomt. Dat mis ik bij Denswil en bij Moisander. En in de jeugd heb ik zover ik weet ook dat type verdediger niet rondlopen.
Hehehe, zou bijna denken dat jij Frank de boer bent, of één van zijn stafleden gezien een stukje tekst: "En in de jeugd heb ik zover ik weet ook dat type verdediger niet rondlopen". Als dit echt zo is pb mij dan ff, kunnen we serieus over voetbal praten ;-)
hjf
 hjf - donderdag 13 november 2014 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 09:47 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hehehe, zou bijna denken dat jij Frank de boer bent, of één van zijn stafleden gezien een stukje tekst: "En in de jeugd heb ik zover ik weet ook dat type verdediger niet rondlopen". Als dit echt zo is pb mij dan ff, kunnen we serieus over voetbal praten ;-)
Flauw. "En in de jeugd heb ik zover ik weet ook dat type verdediger niet ZIEN rondlopen". Je kunt je wel eens verschrijven he. En volgens mij gebeurt dat bij jou ook nog wel eens. Alleen dan begrijp ik tenminste wel wat je bedoelt en ga niet meteen op een kinderachtige wijze reageren.
Ik volg redelijk de ontwikkelingen van de jeugdspelers binnen mijn cluppie, die ik al bijna 50 jaar een warm hart toedraag. Daar ben ik altijd al geïnteresseerd in geweest, want wie de jeugd heeft de toekomst. En mijn Ajax heeft in het verleden genoeg centrale verdedigers gehad, die ontzag hadden bij hun tegenstanders.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 13 november 2014 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 10:07 schreef hjf het volgende:

[..]

Flauw. "En in de jeugd heb ik zover ik weet ook dat type verdediger niet ZIEN rondlopen". Je kunt je wel eens verschrijven he. En volgens mij gebeurt dat bij jou ook nog wel eens. Alleen dan begrijp ik tenminste wel wat je bedoelt en ga niet meteen op een kinderachtige wijze reageren.
Ik volg redelijk de ontwikkelingen van de jeugdspelers binnen mijn cluppie, die ik al bijna 50 jaar een warm hart toedraag. Daar ben ik altijd al geïnteresseerd in geweest, want wie de jeugd heeft de toekomst. En mijn Ajax heeft in het verleden genoeg centrale verdedigers gehad, die ontzag hadden bij hun tegenstanders.
Dat knipoog staat er niet voor niets achter natuurlijk. Ik vond het wel leuk namelijk, omdat ik de meeste van je posts wel inhoud vind hebben. Ikzelf reageer wel op dingen, maar ik volg de jeugd te weinig om er daadwerkelijk over te kunnen meepraten. Heb wel al jaren een seizoenskaart en kijk alle wedstrijden van ajax1 die ze uit spelen. Mijn reactie was dus absoluut niet negatief bedoeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 november 2014 door Ronald 1960 --
hjf
 hjf - donderdag 13 november 2014 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 10:14 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dat knipoog staat er niet voor niets achter natuurlijk. Ik vond het wel leuk namelijk, omdat ik de meeste van je posts wel inhoud vind hebben. Ikzelf reageer wel op dingen, maar ik volg de jeugd te weinig om er daadwerkelijk over te kunnen meepraten. Heb wel al jaren een seizoenskaart en kijk alle wedstrijden van ajax1 die ze uit spelen. Mijn reactie was dus absoluut niet negatief bedoeld.
Sorry dat ik dan zo heftig heb gereageerd. Ik ga morgen mijn moeder en laatste ouder naar haar laatste rustplaats brengen. Dus ik leef een beetje in een achtbaan.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 november 2014 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 10:07 schreef hjf het volgende:

[..]

Flauw. "En in de jeugd heb ik zover ik weet ook dat type verdediger niet ZIEN rondlopen". Je kunt je wel eens verschrijven he. En volgens mij gebeurt dat bij jou ook nog wel eens. Alleen dan begrijp ik tenminste wel wat je bedoelt en ga niet meteen op een kinderachtige wijze reageren.
Ik volg redelijk de ontwikkelingen van de jeugdspelers binnen mijn cluppie, die ik al bijna 50 jaar een warm hart toedraag. Daar ben ik altijd al geïnteresseerd in geweest, want wie de jeugd heeft de toekomst. En mijn Ajax heeft in het verleden genoeg centrale verdedigers gehad, die ontzag hadden bij hun tegenstanders.
Zou je je voortaan niet willen verschrijven aub vind ik echt niet kunnen! ;-)
Maar je hebt gelijk hoor vd Hoorn kan wel zo een type kunnen worden en Denswil
misschien ook nog (hij heeft wel de fysiek alleen gebruikt hij hem niet).
Moisander wordt niemand bang van hoop echt dat ie snel vertrekt.
Ook Viergever is teveel type Veltman maar denk wel beter op die positie dan Moisander.
En misschien Bazoer? Wel benieuwd wie er volgend jaar staat kan alle kanten op..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 november 2014 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 10:54 schreef hjf het volgende:

[..]

Sorry dat ik dan zo heftig heb gereageerd. Ik ga morgen mijn moeder en laatste ouder naar haar laatste rustplaats brengen. Dus ik leef een beetje in een achtbaan.
Gecondoleerd en sterkte! Dacht al zo fel reageer je nooit en Ronald valt ook nooit
echt aan. Sorry van het berichtje hiervoor was ik al aan het typen voor jou bericht.
Nogmaals sterkte!
3sterren
 3sterren - donderdag 13 november 2014 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 09:00 schreef hjf het volgende:

[..]

Heb ik het nu over Moisander gehad? Lees eens goed waar ik het over heb, voordat je reageert op mijn post. En als je mijn posts over Moisander van de laatste tijd nog eens een keer terug leest, dan had je wel anders gereageerd. Maar goed. Ik zal mijn mening over Moisander voor jou nog eens herhalen. Hij moet weg en vervangen worden door een type Ron Vlaar of Jaap Stam. Zo'n verdediger waar je als aanvaller je voor inhoudt als er een duel aankomt. Dat mis ik bij Denswil en bij Moisander. En in de jeugd heb ik zover ik weet ook dat type verdediger niet rondlopen.
Srry hoor wist niet dat je boos werd

Wou je niet aanvallen ofzo wou alleen discussie aangaan om et feit dat ik liever denswil daar zie dan moisander maar goed had ook niet goed opgelet wat je eerder allemaal over moisander had gepost! My bad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 november 2014 door 3sterren --
Eide
 Eide - donderdag 13 november 2014 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 10:54 schreef hjf het volgende:

[..]

Sorry dat ik dan zo heftig heb gereageerd. Ik ga morgen mijn moeder en laatste ouder naar haar laatste rustplaats brengen. Dus ik leef een beetje in een achtbaan.
Gecondoleerd en sterkte.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 13 november 2014 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 10:54 schreef hjf het volgende:

[..]

Sorry dat ik dan zo heftig heb gereageerd. Ik ga morgen mijn moeder en laatste ouder naar haar laatste rustplaats brengen. Dus ik leef een beetje in een achtbaan.
No problem. zie pb
hjf
 hjf - donderdag 13 november 2014 - 13:27   quote  deeplink  
Dank voor jullie steun.
Pietje
 Pietje - donderdag 13 november 2014 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 10:54 schreef hjf het volgende:

[..]

Sorry dat ik dan zo heftig heb gereageerd. Ik ga morgen mijn moeder en laatste ouder naar haar laatste rustplaats brengen. Dus ik leef een beetje in een achtbaan.
Gecondoleerd! En voor morgen heel veel sterkte toegewenst voor jou en jouw familie en vrienden.
remco k
 remco k - vrijdag 14 november 2014 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 23:50 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja denk je maar in, wat gaat er dan gebeuren? We hebben niemand die we gelijk zo kunnen brengen. Ja misschien Siggie op de vleugels....... We hebben overgens Schone een aantal wedstrijden op de Klaassen positie gehad. Dat liep stroef, heel stroef. Hij zit achter maar weinig combinatie goals. Die goal van afgelopen weekend was op het conto van Milik, schone liep gewoon door. Goed dat wel.

Op dit moment is die invulling met Klaassen juist niet handig. Want daar is dan een minpunt bij de gedachte van jou. Waar gaat Riedewalt spelen? Er komen er nog meer aan. Ik denk dat Schone niet heel lang meer speelt bij Ajax. Die plek vervalt uiteindelijk. Riedewalt kan Serero zijn plek opvullen. Ik denk dat we uiteindelijk ook van Serero "af moeten". Werkt als een paard maar is geen echte verbetering, nou ja nu wel maar in vergelijking met riedewalt zijn potentieel denk ik dat riedewald daar volgend seizoen kan staan.
Volgens mij zet Schone die aanval op en geeft ook de uiteindelijke assist, Millik komt in dat stuk maar 1 keer voor.. Wat je stelt klopt dus pertinent niet..

Ik ben geen van van Schone op het middenveld, maar ben het wel met Eide eens dat dit op het moment gewoon ons sterkst mogelijke middenveld zou kunnen en misschien wel moeten zijn..

Schone is de meest waardevolle speler van de ED op het moment, en wat goals en assists betreft zul je daar dus totaal niet op inleveren met Schone..

Fischer Kishna, Menig kunnen dan prima op de plek van Schone spelen..
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 14 november 2014 - 00:28   quote  deeplink  
Ajax had stabieler en verder kunnen zijn wanneer het meer aandacht had besteed aan het aantrekken van betere spelers met meer potentie. Ajax moet veel gerichter spelers aantrekken. En niet voor weinig geld spelers als Ziemling aantrekken die niks toevoegen.

Ik denk wanneer Ajax meer eisend was geweest we verder in de CL kunnen komen. Je ziet hoe bepaalde spelers het gezamenlijke niveau naar beneden halen. En daarmee ook het eindresultaat. Ik hoop echt dat Ajax een paar gerichte aankopen doet wanneer Moisander en Sigthorsson verkocht kunnen worden in de winter. Omdat je voor een kampioenschap stabiliteit nodig hebt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 14 november 2014 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 10:54 schreef hjf het volgende:

[..]

Sorry dat ik dan zo heftig heb gereageerd. Ik ga morgen mijn moeder en laatste ouder naar haar laatste rustplaats brengen. Dus ik leef een beetje in een achtbaan.
Veel sterkte de komende tijd!!!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 14 november 2014 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 00:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij zet Schone die aanval op en geeft ook de uiteindelijke assist, Millik komt in dat stuk maar 1 keer voor.. Wat je stelt klopt dus pertinent niet..

Ik ben geen van van Schone op het middenveld, maar ben het wel met Eide eens dat dit op het moment gewoon ons sterkst mogelijke middenveld zou kunnen en misschien wel moeten zijn..

Schone is de meest waardevolle speler van de ED op het moment, en wat goals en assists betreft zul je daar dus totaal niet op inleveren met Schone..

Fischer Kishna, Menig kunnen dan prima op de plek van Schone spelen..
Maar waar laat je de steeds beter spelende andersen dan?

Schone--Sorero---Klaassen wordt het dan neem ik aan?
Eide
 Eide - vrijdag 14 november 2014 - 13:00   quote  deeplink  
In geval van "mijn" betoog kies je dan voor Schone - Klaassen - Andersen met dus Klaassen in de rol van controlerende middenvelder en grote man achter de opbouw.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 14 november 2014 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 13:00 schreef Eide het volgende:
In geval van "mijn" betoog kies je dan voor Schone - Klaassen - Andersen met dus Klaassen in de rol van controlerende middenvelder en grote man achter de opbouw.
Klaassen heb ik liever dichbij het doel dan liever schone
in de tweede helft brengen. Hij gaat waarschijnlijk toch weg..
Eide
 Eide - vrijdag 14 november 2014 - 13:55   quote  deeplink  
Schone maakt meer goals dan Klaassen. Bovendien gaat het niet om Schone, waar het om gaat is dat Ajax in balbezit beter moet gaan voetballen en minder balverlies moet gaan leiden. Dan is de keuze voor Klaassen een stapje terug vrij logisch. groot, sterk, kopsterk en heel zeker aan de bal. Dan kan Schone mooi nog een half jaar op 10 spelen terwijl Ajax in die periode Riedewald klaar stoomt voor basisspeler op 6.

Krijg je Fischer er voorin bij waarmee je 2 creatieve buitenspelers hebt die niet bang zijn het duel op te zoeken en iets kunnen creeren tussen 2 of 3 tegenstanders in. Meer voetballend vermogen van achteruit en je behoudt het scorend vermogen en traptechniek van Schone.
remco k
 remco k - vrijdag 14 november 2014 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 08:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maar waar laat je de steeds beter spelende andersen dan?

Schone--Sorero---Klaassen wordt het dan neem ik aan?
Nee, Andersen i.p.v. Serero..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 14 november 2014 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 13:55 schreef Eide het volgende:
Schone maakt meer goals dan Klaassen. Bovendien gaat het niet om Schone, waar het om gaat is dat Ajax in balbezit beter moet gaan voetballen en minder balverlies moet gaan leiden. Dan is de keuze voor Klaassen een stapje terug vrij logisch. groot, sterk, kopsterk en heel zeker aan de bal. Dan kan Schone mooi nog een half jaar op 10 spelen terwijl Ajax in die periode Riedewald klaar stoomt voor basisspeler op 6.

Krijg je Fischer er voorin bij waarmee je 2 creatieve buitenspelers hebt die niet bang zijn het duel op te zoeken en iets kunnen creeren tussen 2 of 3 tegenstanders in. Meer voetballend vermogen van achteruit en je behoudt het scorend vermogen en traptechniek van Schone.
Dat is wel waar alleen hij is geen middenvelder met veel power dan..
Komt hij dan nog makkelijk in balbezit voor het doel?
In de omschakeling heb je geen ruk aan hem.
Doe mij toch Serero maar gewoon op 6 of Riedewald vast proberen te brengen.
Schone en Andersen naast elkaar lijkt me niet echt prettig voetballen.
Ik zie Schone eigenlijk nu alleen als noodoplossing op links heeft ie ook minder
verdedigende taken. Fischer fit Schone bank lijkt me een betere optie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!









0.0131001