BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - donderdag 06 november 2014 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 12:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

En ik denk serieus, dat Raffie de ontbrekende schakel is in het team.
Waar wil je hem gaan neerzetten? Klaassen is in bloedvorm en wordt nog beter. Andersen begint ook dingen te laten zien waardoor je denkt "dat wordt een grote".
VDV als spits want op het middenveld hoef ik hem niet meer. Vergane glorie. Dan liever Sinkgraven al zullen ze wel eerst en Jong Ajax stallen
Pietje
 Pietje - donderdag 06 november 2014 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 15:02 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waar wil je hem gaan neerzetten? Klaassen is in bloedvorm en wordt nog beter. Andersen begint ook dingen te laten zien waardoor je denkt "dat wordt een grote".
VDV als spits want op het middenveld hoef ik hem niet meer. Vergane glorie. Dan liever Sinkgraven al zullen ze wel eerst en Jong Ajax stallen
Raffie kan op meedere plaatsen worden ingezet: op 7, op 8, op 9, op 10 en zelfs op 11. Hij is beslist geen vergane glorie: hij is en blijft een oer-Ajacied, hij kent het spelletje en hij kent de club. Daarnaast neemt hij een ongelooflijke hoeveelheid ervaring met zich mee. Bovendien hoeft hij niet alle wedstrijden te spelen. Zijn overwicht in de kleedkamer (de Ooijer rol!) kan ook belangrijk zijn of als invaller wanneer de situatie daarom vraagt.
Eide
 Eide - donderdag 06 november 2014 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 15:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Raffie kan op meedere plaatsen worden ingezet: op 7, op 8, op 9, op 10 en zelfs op 11. Hij is beslist geen vergane glorie: hij is en blijft een oer-Ajacied, hij kent het spelletje en hij kent de club. Daarnaast neemt hij een ongelooflijke hoeveelheid ervaring met zich mee. Bovendien hoeft hij niet alle wedstrijden te spelen. Zijn overwicht in de kleedkamer (de Ooijer rol!) kan ook belangrijk zijn of als invaller wanneer de situatie daarom vraagt.
Wat Pietje zegt. Multifunctionele klasbak die op alle aanvallende posities uit de voeten kan. Vergeet niet dat Lasse Schone een aflopend contract heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2014 door Eide --
Brandje
 Brandje - donderdag 06 november 2014 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 15:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Raffie kan op meedere plaatsen worden ingezet: op 7, op 8, op 9, op 10 en zelfs op 11. Hij is beslist geen vergane glorie: hij is en blijft een oer-Ajacied, hij kent het spelletje en hij kent de club. Daarnaast neemt hij een ongelooflijke hoeveelheid ervaring met zich mee. Bovendien hoeft hij niet alle wedstrijden te spelen. Zijn overwicht in de kleedkamer (de Ooijer rol!) kan ook belangrijk zijn of als invaller wanneer de situatie daarom vraagt.
Als hij een oerajacied zou zijn dan was hij deze zomer gekomen. Daarbij was Ooijer 35/36 toen hij kwam en werd er direct gezegd dat hij niet veel zou spelen. Daar gaat VDV nooit mee akkoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2014 door Brandje --
Brandje
 Brandje - donderdag 06 november 2014 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 15:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Wat Pietje zegt. Multifunctionele klasbak die op alle aanvallende posities uit de voeten kan. Vergeet niet dat Lasse Schone een aflopend contract heeft.
Die verder dit seizoen niet wilde komen en vaker geblesseerd is dan fit. Nee hij mag van mij wegblijven. Graag of niet. Terugkomen als je wat kan toevoegen.
Pietje
 Pietje - donderdag 06 november 2014 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 15:17 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als hij een oerajacied zou zijn dan was hij deze zomer gekomen. Daarbij was Ooijer 35/36 toen hij kwam en werd er direct gezegd dat hij niet veel zou spelen. Daar gaat VDV nooit mee akkoord.
Ik heb begrepen, dat HSV hem afgelopen zomer niet wilde laten gaan.
Pietje
 Pietje - donderdag 06 november 2014 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 15:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Die verder dit seizoen niet wilde komen en vaker geblesseerd is dan fit. Nee hij mag van mij wegblijven. Graag of niet. Terugkomen als je wat kan toevoegen.
En ik denk, dat hij serieus wat kan gaan toevoegen. Natuurlijk heb je gelijk, dat hij nogal eens geblesseerd is. Helaas voor hem, maar dan denk ik aan zijn rol in de kleedkamer ten opzichte van de jonge spelers.
Brandje
 Brandje - donderdag 06 november 2014 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 15:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb begrepen, dat HSV hem afgelopen zomer niet wilde laten gaan.
30-4-2014 14:31 - Hamburger SV wil deze zomer Rafael van der Vaart weg zien te werken. Van der Vaart drukt op de begroting bij de Duitse club en HSV zou van de middenvelder af wilen.

De Oranje-international zou een salaris bij HSV van 3,5 miljoen euro per jaar ontvangen. De Duitse club schrijft echter al jaren met een rode pen en daarom wil de club schoon schip maken volgend seizoen. Vooral omdat dit seizoen dramatisch is verlopen en HSV nog altijd kan degraderen uit de Bundesliga. Het zou zomaar kunnen dat dit ten koste van Van der Vaart zou gaan.

Van der Vaart wist zich dit seizoen ook niet te onderscheiden bij HSV, mede door blessures. Dit zou ook een reden zijn waarom de Duitse club van de middenvelder af wil.

Voor 13 miljoen euro kwam Van der Vaart 2 jaar geleden over van Tottenham Hotspur. Er is momenteel geen concrete interesse voor de middenvelder, maar de Duitse club zou van hem af willen deze zomer, ongeacht of de club degradeert.

Van der Vaart zelf zou een voorkeur hebben om terug te keren naar Nederland en dit zou Ajax wel eens goed uit kunnen komen. Trainer Frank de Boer liet eerder nog weten dat hij in Van der Vaart een ideale spits voor 'zijn' Ajax zou zien. Bij HSV heeft de middenvelder nog een verbintenis tot medio 2015 dus een transfersom moet Ajax wel betalen wanneer ze Van der Vaart willen halen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------
afael van der Vaart denkt voorlopig nog niet aan stoppen. De middenvelder van Hamburger SV wil graag tot zijn veertigste doorvoetballen. Terugkeren naar Ajax is ook niet het eerste doel, ooit wil hij nog in Italië spelen. Al denkt hij daar niet veel over na, HSV is wat nu telt.

"Ik wil nog een keer in Italië spelen", zegt Van der Vaart in gesprek met NUsport. "Daar mag je als voetballer wat ouder zijn. Totti, Pirlo en Buffon worden er nog op handen gedragen. Mooi land, mooie steden. Maar ik kijk nooit vooruit. Zelfs morgen boeit me niet. Ik leef nu. En nu moet ik zorgen dat HSV omhoog klimt."

Afgelopen zomer had hij de kans terug te keren naar Ajax. Frank de Boer wilde Van der Vaart als spits. "Daar heeft-ie me over gebeld, ja. Vooropgesteld: ik vind hem een fantastische trainer en een fantastisch mens. Maar toen hij over die spitspositie begon, zei ik tegen hem: 'Tegen Zwolle hadden jullie in de bekerfinale met mij op het middenveld niet met 5-1 verloren.' Goed, ik kan in de spits spelen. Zeker hoe hij het uitlegde, met veel vrijheid. Zeg nooit, nooit. Maar ik voel er nog niet veel voor nu."

Voorlopig is de 31-jarige Van der Vaart ook nog niet klaar, hij wil nog wel even door als voetballer. "Tot mijn veertigste. Ik geniet momenteel meer dan ooit van het spelletje, ben nog zo gretig als wat. Vorige week hadden we een oefenwedstrijd. Stond ik op een bijveldje tegen een stel bierbuiken te voetballen. We wonnen met 9-0. Er stond een dikke keeper in het doel, maar elke keer als ik schoot, dook hij ze de kruising uit. Dan word ik helemaal gek. Nog steeds."

"Ik ben gek van dit spelletje. Echt, hoor, wil tot mijn veertigste door. En ik gá tot mijn veertigste door. Zo'n kuitblessuretje krijgt mij er niet onder. Ze zullen mij van dat veld moeten sleuren", aldus de linkspoot, die de laatste interlands moest missen door een kuitblessure.
JOOD
 JOOD - donderdag 06 november 2014 - 15:25   quote  deeplink  
Ik heb het Overmars een beetje makkelijker gemaakt.

Hieronder een lijstje met spelers zonder club:

http://www.transfermarkt.nl/jermaine-jenas/profil/spieler/3461
http://www.transfermarkt.nl/demy-de-zeeuw/profil/spieler/19087
http://www.transfermarkt.nl/massimo-ambrosini/profil/spieler/5818

En een lijstje met spelers van wie het contract bijna afloopt:

http://www.transfermarkt.nl/klaas-jan-huntelaar/profil/spieler/4357
http://www.transfermarkt.nl/nigel-de-jong/profil/spieler/4672
http://www.transfermarkt.nl/jeremy-toulalan/profil/spieler/5513
http://www.transfermarkt.nl/mathieu-flamini/profil/spieler/17396
http://www.transfermarkt.nl/rafael-van-der-vaart/profil/spieler/4192
http://www.transfermarkt.nl/yoann-gourcuff/profil/spieler/18912
http://www.transfermarkt.nl/youssuf-mulumbu/profil/spieler/45272
http://www.transfermarkt.nl/adama-traore/profil/spieler/204103
http://www.transfermarkt.nl/vagner-love/profil/spieler/18829

Of zou hij bang zijn voor een 'grotere naam'?
Eide
 Eide - donderdag 06 november 2014 - 15:28   quote  deeplink  
Hij had nog een contract in Hamburg. Ik heb er wel respect voor als men het contract wil uitdienen. Bovendien weet ik niet wat FdB en VDV hebben besproken. Maar VDV kan met 31 echt nog wel van grote waarde zijn bij Ajax, zeker omdat de Eredivisie toch aanmerkelijk minder belastend is dan de Bundesliga. En al kan hij niet elke wedstrijd, dat biedt dan weer kansen voor het laten indribbelen van eigen jeugd. Met dan weer Raf op de achtergrond als mentor richting die jongens.
Eide
 Eide - donderdag 06 november 2014 - 15:29   quote  deeplink  
Demy de Zeeuw was bij Ajax al niet geweldig en is daarna niet beter geworden. Nigel de Jong heeft deze week gezegd in milaan te blijven. KJH heeft een nieuwe aanbieding van Schalke. Al die buitenlanders weet ik verder niet.
JOOD
 JOOD - donderdag 06 november 2014 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 15:29 schreef Eide het volgende:
Demy de Zeeuw was bij Ajax al niet geweldig en is daarna niet beter geworden. Nigel de Jong heeft deze week gezegd in milaan te blijven. KJH heeft een nieuwe aanbieding van Schalke. Al die buitenlanders weet ik verder niet.
Al die buitenlanders hebben anders wel bewezen dat ze kunnen voetballen. Voetballen is wat ze moeten komen doen. Het zijn professionals van de hoogste plank, dus ze weten wat ze kunnen verwachten en wat ze moeten doen.

En waarom niet?

Ajax is ten slotte ook maar een voetbalclub, geen hoog opleidings instituut waar je een IQ van 140 voor nodig hebt. Eigen jeugd is ook niet altijd alles hebben we wel gezien.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 06 november 2014 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Cabaye mag ook weg bij Psg mooie voor op de Cvm ook Toulalan of Ambrosini kunnen daar ook.?

Vagner Love haha had Ajax niet al eens interesse?

Traore talentje en Gourceff is ook niet verkeerd..
Brandje
 Brandje - donderdag 06 november 2014 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 15:28 schreef Eide het volgende:
Hij had nog een contract in Hamburg. Ik heb er wel respect voor als men het contract wil uitdienen. Bovendien weet ik niet wat FdB en VDV hebben besproken. Maar VDV kan met 31 echt nog wel van grote waarde zijn bij Ajax, zeker omdat de Eredivisie toch aanmerkelijk minder belastend is dan de Bundesliga. En al kan hij niet elke wedstrijd, dat biedt dan weer kansen voor het laten indribbelen van eigen jeugd. Met dan weer Raf op de achtergrond als mentor richting die jongens.
Maar zoals in het stukje staat wil hij graag NA HSV nog een keer naar Italie. Dus is hij 33/34 als hij terugkomt. Nee dit jaar was hij welkom en niet over 2/3 jaar.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 06 november 2014 - 15:40   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-voetbal/article/detail/3480956/2013/07/24/Vagner-Love-van-CSKA-naar-China.dhtml

Vagner Love zit al in China voor 12 miljoen
Pietje
 Pietje - donderdag 06 november 2014 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 15:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

30-4-2014 14:31 - Hamburger SV wil deze zomer Rafael van der Vaart weg zien te werken. Van der Vaart drukt op de begroting bij de Duitse club en HSV zou van de middenvelder af wilen.

De Oranje-international zou een salaris bij HSV van 3,5 miljoen euro per jaar ontvangen. De Duitse club schrijft echter al jaren met een rode pen en daarom wil de club schoon schip maken volgend seizoen. Vooral omdat dit seizoen dramatisch is verlopen en HSV nog altijd kan degraderen uit de Bundesliga. Het zou zomaar kunnen dat dit ten koste van Van der Vaart zou gaan.

Van der Vaart wist zich dit seizoen ook niet te onderscheiden bij HSV, mede door blessures. Dit zou ook een reden zijn waarom de Duitse club van de middenvelder af wil.

Voor 13 miljoen euro kwam Van der Vaart 2 jaar geleden over van Tottenham Hotspur. Er is momenteel geen concrete interesse voor de middenvelder, maar de Duitse club zou van hem af willen deze zomer, ongeacht of de club degradeert.

Van der Vaart zelf zou een voorkeur hebben om terug te keren naar Nederland en dit zou Ajax wel eens goed uit kunnen komen. Trainer Frank de Boer liet eerder nog weten dat hij in Van der Vaart een ideale spits voor 'zijn' Ajax zou zien. Bij HSV heeft de middenvelder nog een verbintenis tot medio 2015 dus een transfersom moet Ajax wel betalen wanneer ze Van der Vaart willen halen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------
afael van der Vaart denkt voorlopig nog niet aan stoppen. De middenvelder van Hamburger SV wil graag tot zijn veertigste doorvoetballen. Terugkeren naar Ajax is ook niet het eerste doel, ooit wil hij nog in Italië spelen. Al denkt hij daar niet veel over na, HSV is wat nu telt.

"Ik wil nog een keer in Italië spelen", zegt Van der Vaart in gesprek met NUsport. "Daar mag je als voetballer wat ouder zijn. Totti, Pirlo en Buffon worden er nog op handen gedragen. Mooi land, mooie steden. Maar ik kijk nooit vooruit. Zelfs morgen boeit me niet. Ik leef nu. En nu moet ik zorgen dat HSV omhoog klimt."

Afgelopen zomer had hij de kans terug te keren naar Ajax. Frank de Boer wilde Van der Vaart als spits. "Daar heeft-ie me over gebeld, ja. Vooropgesteld: ik vind hem een fantastische trainer en een fantastisch mens. Maar toen hij over die spitspositie begon, zei ik tegen hem: 'Tegen Zwolle hadden jullie in de bekerfinale met mij op het middenveld niet met 5-1 verloren.' Goed, ik kan in de spits spelen. Zeker hoe hij het uitlegde, met veel vrijheid. Zeg nooit, nooit. Maar ik voel er nog niet veel voor nu."

Voorlopig is de 31-jarige Van der Vaart ook nog niet klaar, hij wil nog wel even door als voetballer. "Tot mijn veertigste. Ik geniet momenteel meer dan ooit van het spelletje, ben nog zo gretig als wat. Vorige week hadden we een oefenwedstrijd. Stond ik op een bijveldje tegen een stel bierbuiken te voetballen. We wonnen met 9-0. Er stond een dikke keeper in het doel, maar elke keer als ik schoot, dook hij ze de kruising uit. Dan word ik helemaal gek. Nog steeds."

"Ik ben gek van dit spelletje. Echt, hoor, wil tot mijn veertigste door. En ik gá tot mijn veertigste door. Zo'n kuitblessuretje krijgt mij er niet onder. Ze zullen mij van dat veld moeten sleuren", aldus de linkspoot, die de laatste interlands moest missen door een kuitblessure.
Oké je hebt me overtuigd ;)

Maar toch zie ik VDV graag komen
Pietje
 Pietje - donderdag 06 november 2014 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 15:28 schreef Eide het volgende:
Hij had nog een contract in Hamburg. Ik heb er wel respect voor als men het contract wil uitdienen. Bovendien weet ik niet wat FdB en VDV hebben besproken. Maar VDV kan met 31 echt nog wel van grote waarde zijn bij Ajax, zeker omdat de Eredivisie toch aanmerkelijk minder belastend is dan de Bundesliga. En al kan hij niet elke wedstrijd, dat biedt dan weer kansen voor het laten indribbelen van eigen jeugd. Met dan weer Raf op de achtergrond als mentor richting die jongens.
Precies!!
nora
 nora - donderdag 06 november 2014 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 15:17 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als hij een oerajacied zou zijn dan was hij deze zomer gekomen. Daarbij was Ooijer 35/36 toen hij kwam en werd er direct gezegd dat hij niet veel zou spelen. Daar gaat VDV nooit mee akkoord.
Met alle respect voor Ooijer v/d Vaart is op dit moment nog 3 klasse beter als dat Ooijer was.Het is een hoger niveau Schone zo moet je het zien.
nora
 nora - donderdag 06 november 2014 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 15:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

En ik denk, dat hij serieus wat kan gaan toevoegen. Natuurlijk heb je gelijk, dat hij nogal eens geblesseerd is. Helaas voor hem, maar dan denk ik aan zijn rol in de kleedkamer ten opzichte van de jonge spelers.
Die blessures hebben ook te maken met het vuile werk wat hij bij HSV moet doen volgens mij heeft hij het bij Ajax een stuk makkelijker qua vuil werk.
Pietje
 Pietje - donderdag 06 november 2014 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 16:50 schreef nora het volgende:

[..]

Met alle respect voor Ooijer v/d Vaart is op dit moment nog 3 klasse beter als dat Ooijer was.Het is een hoger niveau Schone zo moet je het zien.
Het ging me alleen om de rol binnen een selectie. Ik doelde niet op het verschil in klasse.
Eide
 Eide - donderdag 06 november 2014 - 18:05   quote  deeplink  
'Geheime scoutingstrip van Napoli naar Arena: Italianen volgen Van Rhijn intensief'

Het Italiaanse Napoli staat bekend om zijn uitgebreide scoutingsnetwerk. De club gaat niet over één nacht ijs en bekijkt potentiële versterkingen liever een keer extra, dan een keer te weinig.

Eén van de laatste namen die volgens La Gazzetta dello Sport op het lijstje van Napoli is verschenen is die van Ricardo van Rhijn. De verdediger van Ajax knokte zich terug uit een dipje en ontwikkelde zich dit seizoen weer tot de dragende speler die de club uit Amsterdam in hem ziet. Van Rhijn speelde zich bovendien weer in de kijker bij het Nederlands elftal, waarmee zijn opmars in Amsterdam verder gestalte kreeg. De hervonden vorm van Van Rhijn is ook Napoli niet ontgaan.

De Italiaanse club volgt de rechtsback van de Amsterdammers volgens de roze krant al een poosje, zonder daar al te veel ruchtbaarheid aan te willen geven. Zo was er woensdag een delegatie aanwezig in de Amsterdam Arena tijdens het Champions League-duel met FC Barcelona. La Gazzetta rept over een 'geheime reis' van de Napoli-delegatie. Ook middenvelder Davy Klaassen zou in de gaten worden gehouden door de Serie A-club. Hij zou een optie zijn voor de middenlinie in Napels.

Bron

------------

Vanzelfsprekend lezen met de zoutmolen naast de computer maar okay.
3sterren
 3sterren - donderdag 06 november 2014 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 13:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Chiellini, Xavi en Fred?
Fred hahaha grapjas die andere 2 zouden een versterking zijn maar onhaalbaar!
Ik denk zelfs dat ze in de serie B nog betere verdedigers hebben dan bij de meeste eredivisie clubs of een grote snelle sterke "domme"afrikaan halen (no-racist)!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 november 2014 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 22:33 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Fred hahaha grapjas die andere 2 zouden een versterking zijn maar onhaalbaar!
Ik denk zelfs dat ze in de serie B nog betere verdedigers hebben dan bij de meeste eredivisie clubs of een grote snelle sterke "domme"afrikaan halen (no-racist)!
Fred met de pornosnor ;-)
3sterren
 3sterren - donderdag 06 november 2014 - 23:13   quote  deeplink  
Nathan ake overnemen? Kan als 6 uit de voeten! Speelt af en toe maar ik denk dat hij nog niet het niveau heeft om bij chelsea in het 1e te spelen, en ja was volgens mij jeugdspeler van 010.

Mitrovic van anderlecht? Niet de ideale ajax spits maar die bestaan bijna niet en zo ja onbetaalbaar!
Weet alleen niet wat hij zou moeten kosten.

Hector bellerin van arsenal? Rechtsback Is uitgeleend geweest vorig seizoen dit seizoen teruggekomen maar ze hebben chambers en debuchy(geblesseerd). En laten we eerlijk zijn ligeon zie ik als van rhijn weggaat niet direct 1e keus zijn!

Van dijk zou ik per direct terughalen naar nederland! Naast veltman perfect!

Luca marrone van juventus? Was ook verhuurd vorig seizoen is nu teruggehaald maar speelt bijna nooit omdat de concurrentie moordend is!
Is een 6 trouwens!

Zomaar wat spelers die wellicht wat kunne toevoegen aan dit ajax

Trouwens die julian weigl waar ajax voor in de markt zou zijn is ook een goede speler!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 06 november 2014 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 22:33 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Fred hahaha grapjas die andere 2 zouden een versterking zijn maar onhaalbaar!
Ik denk zelfs dat ze in de serie B nog betere verdedigers hebben dan bij de meeste eredivisie clubs of een grote snelle sterke "domme"afrikaan halen (no-racist)!
Fred is nog best goed(geweest). Heb wel filmpjes gezien dat hij uit alle hoeken scoorde..
Niet dat ik hem bij Ajax wil hoor..

Xavi gaat misschien voor een salaris van 7 miljoen een jaartje naar Tokyo
dan kunnen wij hem dat toch ook geven? 5 miljoen tekengeld 2 miljoen salaris.

Chielini was net als de rest niet heel serieus bedoeld :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 november 2014 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 23:13 schreef 3sterren het volgende:
Nathan ake overnemen? Kan als 6 uit de voeten! Speelt af en toe maar ik denk dat hij nog niet het niveau heeft om bij chelsea in het 1e te spelen, en ja was volgens mij jeugdspeler van 010.

Mitrovic van anderlecht? Niet de ideale ajax spits maar die bestaan bijna niet en zo ja onbetaalbaar!
Weet alleen niet wat hij zou moeten kosten.

Hector bellerin van arsenal? Rechtsback Is uitgeleend geweest vorig seizoen dit seizoen teruggekomen maar ze hebben chambers en debuchy(geblesseerd). En laten we eerlijk zijn ligeon zie ik als van rhijn weggaat niet direct 1e keus zijn!

Van dijk zou ik per direct terughalen naar nederland! Naast veltman perfect!

Luca marrone van juventus? Was ook verhuurd vorig seizoen is nu teruggehaald maar speelt bijna nooit omdat de concurrentie moordend is!
Is een 6 trouwens!

Zomaar wat spelers die wellicht wat kunne toevoegen aan dit ajax

Trouwens die julian weigl waar ajax voor in de markt zou zijn is ook een goede speler!
Willen allemaal niet in de Nederlandse competitie spelen en qua salaris niet te halen....wanneer gaan jullie dat eens een keer inzien.
Heuvel of berg afwaarts is allang ingezet en we gaan steeds harder afwaarts.

Bij de russen willen ze nog wel ballen (lees salaris)....Nederland is passé, ze willen domweg niet.
Van der Vaart gaat zijn zakken nog vullen in de zandbak...zomaar een voorbeeld.
Nederland is van topland naar tobland gegaan.....take it or leave it
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 06 november 2014 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 23:13 schreef 3sterren het volgende:
Nathan ake overnemen? Kan als 6 uit de voeten! Speelt af en toe maar ik denk dat hij nog niet het niveau heeft om bij chelsea in het 1e te spelen, en ja was volgens mij jeugdspeler van 010.

Mitrovic van anderlecht? Niet de ideale ajax spits maar die bestaan bijna niet en zo ja onbetaalbaar!
Weet alleen niet wat hij zou moeten kosten.

Hector bellerin van arsenal? Rechtsback Is uitgeleend geweest vorig seizoen dit seizoen teruggekomen maar ze hebben chambers en debuchy(geblesseerd). En laten we eerlijk zijn ligeon zie ik als van rhijn weggaat niet direct 1e keus zijn!

Van dijk zou ik per direct terughalen naar nederland! Naast veltman perfect!

Luca marrone van juventus? Was ook verhuurd vorig seizoen is nu teruggehaald maar speelt bijna nooit omdat de concurrentie moordend is!
Is een 6 trouwens!

Zomaar wat spelers die wellicht wat kunne toevoegen aan dit ajax

Trouwens die julian weigl waar ajax voor in de markt zou zijn is ook een goede speler!
Ake is een prima speler ja.. Bij jong Oranje vond ik hem ook wel goed.

Die Kramaric waar Feyenoord net tegen speelde is ook wel ok..

Kramer van Ado staat ook vaak op de goede plek (vind het wel een prestatie om zoveel
te scoren als je team laag staat)

Van Dijk tja dat gaat hem niet worden speelt rechts in de verdediging
op de plek van Veltman
remco k
 remco k - vrijdag 07 november 2014 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 23:13 schreef 3sterren het volgende:
Nathan ake overnemen? Kan als 6 uit de voeten! Speelt af en toe maar ik denk dat hij nog niet het niveau heeft om bij chelsea in het 1e te spelen, en ja was volgens mij jeugdspeler van 010.

Mitrovic van anderlecht? Niet de ideale ajax spits maar die bestaan bijna niet en zo ja onbetaalbaar!
Weet alleen niet wat hij zou moeten kosten.

Hector bellerin van arsenal? Rechtsback Is uitgeleend geweest vorig seizoen dit seizoen teruggekomen maar ze hebben chambers en debuchy(geblesseerd). En laten we eerlijk zijn ligeon zie ik als van rhijn weggaat niet direct 1e keus zijn!

Van dijk zou ik per direct terughalen naar nederland! Naast veltman perfect!

Luca marrone van juventus? Was ook verhuurd vorig seizoen is nu teruggehaald maar speelt bijna nooit omdat de concurrentie moordend is!
Is een 6 trouwens!

Zomaar wat spelers die wellicht wat kunne toevoegen aan dit ajax

Trouwens die julian weigl waar ajax voor in de markt zou zijn is ook een goede speler!
Hij begint anders steeds meer te spelen bij Chelsea. Die jongen is voor Ajax echt onhaalbaar. Wel een goede speler.
Eide
 Eide - vrijdag 07 november 2014 - 08:45   quote  deeplink  
Gister Quasim Bouy zien schutteren tegen PSV. Dat is toch ook weer een tragisch verhaal van een jongen die veel te vroeg is vetrokken.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 07 november 2014 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 08:45 schreef Eide het volgende:
Gister Quasim Bouy zien schutteren tegen PSV. Dat is toch ook weer een tragisch verhaal van een jongen die veel te vroeg is vetrokken.
Jahh zo zonde.. Zo zijn er helaas veel teveel van die gasten..
hjf
 hjf - vrijdag 07 november 2014 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 08:45 schreef Eide het volgende:
Gister Quasim Bouy zien schutteren tegen PSV. Dat is toch ook weer een tragisch verhaal van een jongen die veel te vroeg is vetrokken.
Dit moet toch een signaal zijn voor die jonge toptalenten uit de A1. Het is kip en klaar dat zijn zaakwaarnemer uiteindelijk alleen maar aan zijn eigen bankrekening denkt en niet aan de toekomst van die nog kwetsbare jonge gasten.
Eide
 Eide - vrijdag 07 november 2014 - 09:27   quote  deeplink  
Zo'n Mink Peeters die naar Real is gegaan of Dilrosun naar City... Gister plaatste Nenam het al maar dit verhaal is wel heel illustratief.
nora
 nora - vrijdag 07 november 2014 - 10:46   quote  deeplink  
Ik zit gisteren die armoedige wedstrijd van PSV tegen de nummer 6 van Griekenland te kijken en dan zie ik daar in de spits staan Berg en ook Petric met alle respect die gasten zijn een klasse beter als Siggi hoe kunnen deze gasten bij een of andere derde rangsclub uit Griekenland spelen met een bouval stadion van 16000 plaatsen en wij kunnen geen spits vinden ???????????????????///
hjf
 hjf - vrijdag 07 november 2014 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 10:46 schreef nora het volgende:
Ik zit gisteren die armoedige wedstrijd van PSV tegen de nummer 6 van Griekenland te kijken en dan zie ik daar in de spits staan Berg en ook Petric met alle respect die gasten zijn een klasse beter als Siggi hoe kunnen deze gasten bij een of andere derde rangsclub uit Griekenland spelen met een bouval stadion van 16000 plaatsen en wij kunnen geen spits vinden ???????????????????///
Milik? Zivkovic?
3sterren
 3sterren - vrijdag 07 november 2014 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 09:27 schreef Eide het volgende:
Zo'n Mink Peeters die naar Real is gegaan of Dilrosun naar City... Gister plaatste Nenam het al maar dit verhaal is wel heel illustratief.
Ik begrijp het ook totaal niet! Maar aan de andere kant bij ajax zit ook veel talent en niet iedereen zal daar uiteindelijk doorbreken misschien speelt die gedachte ook bij de ouders!
Dan maar nu gelijk et grote geld aanpakken en als het niet lukt heb je in ieder geval dat geld nog en kan je nog bij veel andere clubs terrecht!
Ik vind et persoonlijk een domme keus maarja gelukkig is niet iedereen hetzelfde!
Vindt het doodzonde voor die jongens en dat wordt allemaal bepaald door de ouders die zijn betoverd door de praatjes van zon club!
nora
 nora - vrijdag 07 november 2014 - 13:06   quote  deeplink  
Ik heb het over Siggi afgelopen zomer hadden wij die Petric of Berg in mijn ogen kunnen kopen, je kan als Ajax geen seizoen ingaan met een jongen van 17 en 20 en een mislukte spits Siggi.
remco k
 remco k - vrijdag 07 november 2014 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 13:06 schreef nora het volgende:
Ik heb het over Siggi afgelopen zomer hadden wij die Petric of Berg in mijn ogen kunnen kopen, je kan als Ajax geen seizoen ingaan met een jongen van 17 en 20 en een mislukte spits Siggi.
Berg is toch ook gewoon een zwaar mislukte spits,..
Eide
 Eide - vrijdag 07 november 2014 - 13:47   quote  deeplink  
Mislukt bij PSV en wissel bij Panathinaikos. Als we die nu gewoon eens in Athene laten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2014 door Eide --
Pietje
 Pietje - vrijdag 07 november 2014 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 08:45 schreef Eide het volgende:
Gister Quasim Bouy zien schutteren tegen PSV. Dat is toch ook weer een tragisch verhaal van een jongen die veel te vroeg is vetrokken.
Het grote geld is één, maar sportief succes is toch wat anders.
Pietje
 Pietje - vrijdag 07 november 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 08:58 schreef hjf het volgende:

[..]

Dit moet toch een signaal zijn voor die jonge toptalenten uit de A1. Het is kip en klaar dat zijn zaakwaarnemer uiteindelijk alleen maar aan zijn eigen bankrekening denkt en niet aan de toekomst van die nog kwetsbare jonge gasten.
Precies! Dat heb ik in diverse topics ook al gezegd.
Pietje
 Pietje - vrijdag 07 november 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 13:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Berg is toch ook gewoon een zwaar mislukte spits,..
Is dat dezelfde Berg, die bij FC Groningen (en PSV??) is mislukt? Dan zeg ik: niet doen.
remco k
 remco k - vrijdag 07 november 2014 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 14:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Is dat dezelfde Berg, die bij FC Groningen (en PSV??) is mislukt? Dan zeg ik: niet doen.
Bij Groningen was ie heel erg goed, alleen net als zovelen voor hem te vroeg naar het buitenland gegaan met te weinig bagage, daar volledig mislukt, daarna een huurperiode bij PSV waar die mislukt is en nu bankzitter bij Panatinaikos..

Tsjaa, dan lijkt me Siggy toch echt wel een betere speler, die is in ieder geval nog international waar die zijn goals maakt..
Pietje
 Pietje - vrijdag 07 november 2014 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 15:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij Groningen was ie heel erg goed, alleen net als zovelen voor hem te vroeg naar het buitenland gegaan met te weinig bagage, daar volledig mislukt, daarna een huurperiode bij PSV waar die mislukt is en nu bankzitter bij Panatinaikos..

Tsjaa, dan lijkt me Siggy toch echt wel een betere speler, die is in ieder geval nog international waar die zijn goals maakt..
Dank je wel voor deze info, Remco.
Wat betreft Sightórsson: mwah... "betere speler" zou ik willen vervangen door "minder slechte speler". ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 07 november 2014 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 15:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dank je wel voor deze info, Remco.
Wat betreft Sightórsson: mwah... "betere speler" zou ik willen vervangen door "minder slechte speler". ;-)
Ja dat is ook weer waar.. Whahaha..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 november 2014 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 12:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

En ik denk serieus, dat Raffie de ontbrekende schakel is in het team.
Jep, op de tribune na weer een nieuwe blessure!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 november 2014 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 23:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jep, op de tribune....... na weer een nieuwe blessure!
Eens gap....opbokken met die gozer
remco k
 remco k - zaterdag 08 november 2014 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 23:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jep, op de tribune na weer een nieuwe blessure!
Al zal die maar 20 wedstrijden spelen, maar die wel heel goed spelen, dan is het toch geweldig als zo'n jongen nog weer terug komt om bij ons te ballen??

In mijn optiek kan je niet eens zonder dat soort gasten terug naar de Europese subtop..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 november 2014 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 11:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Al zal die maar 20 wedstrijden spelen, maar die wel heel goed spelen, dan is het toch geweldig als zo'n jongen nog weer terug komt om bij ons te ballen??

In mijn optiek kan je niet eens zonder dat soort gasten terug naar de Europese subtop..
Sorry Remco, maar ik heb niets met hem! Doe mij Sneijder dan maar!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 november 2014 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 11:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry Remco, maar ik heb niets met hem! Doe mij Sneijder dan maar!
Eens...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 08 november 2014 - 12:50   quote  deeplink  
Ik gok dat Ajax alleen spelers wil verkopen, cue wegdoen.

Spelers die komen, zitten of aan hun begin of aan hun eind van hun carrière.
De vraag is of de spelers die aan hun eind van hun carrière zitten, nog wat kunnen beteken voor Ajax.
Ik heb het idee dat met van der vaart niet veel opschieten(te vaak geblesseerd).
Sneijder is welkom maar wel gemotiveerd, ik heb daar soms wel eens twijfels bij.
Nigel de jong, vroeger kon hij nog wel eens naar voren gaan, te lang in Italië gezeten.
Andere kunnen nog jaren mee, is dus onbespreekbaar. Of met moet mislukt avontuur zijn geweest.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!









0.0152869