BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - dinsdag 14 oktober 2014 - 16:27   quote  deeplink  
'Ajax wil Italiaans-Duitse middenvelder'

De talentvolle Savino Marotta mag zich verheugen met de interesse van Ajax. Althans, dat meldt Vocidisport.

Marotta is een zeventienjarige middenvelder die onder contract staat bij VfL Bochum. De Italiaan, die ook over een Duits paspoort beschikt, debuteerde echter nog niet in de hoofdmacht van de club uit de 2. Bundesliga.

Ajax kampt echter wel met serieuze concurrentie van Serie A-ploegen Atalanta en Udinese. De clubs moeten wel met geld over de brug komen, aangezien Marotta recent tot medio 2017 bijtekende in Bochum.


bron
Pietje
 Pietje - dinsdag 14 oktober 2014 - 16:27   quote  deeplink  
En... de volgende middenvelder??
nora
 nora - dinsdag 14 oktober 2014 - 16:32   quote  deeplink  
Je wordt gek van die geruchten als je die allemaal moet geloven dan krijgen wij er nog 8 middenvelders bij.
Pietje
 Pietje - dinsdag 14 oktober 2014 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 16:32 schreef nora het volgende:
Je wordt gek van die geruchten als je die allemaal moet geloven dan krijgen wij er nog 8 middenvelders bij.
Haha. Het zijn dan ook "maar" geruchten.
hjf
 hjf - woensdag 15 oktober 2014 - 08:40   quote  deeplink  
Moeten wij niet eens kritisch naar onze verdediging kijken? Ik zie daar liever een ervaren bikkel komen. Iemand waar je echt tegen op kijkt. Er komen in de geruchtenmachine alleen maar middenvelders voorbij. Ik moet er echt niet aan denken, dat VdV teruggehaald wordt. Hij is te vet, te traag en houdt zich vnl. bezig met het neuken van celebs. Bovendien komen er zeer grote talentvolle middenvelders aan (Van de Beek en Nouri). En volgens mij is de voorhoede voldoende bezet. De wijze waarop de laatste tijd door bijv. (Jong)Oranje en de Nederlandse clubs in internationale wedstrijden wordt verdedigd, doet echt pijn in mijn ogen. Tegen PSG hadden wij in de rust ook met 0-3 achter kunnen staan. En ik vrees het ergste tegen Barca (Neymar en Messi) .De eerste, die in mijn ogen zou moeten wijken is Moisander. Ook Boilissen moet op zijn tellen gaan passen. Voor Boilissen zou ik Viergever als LB willen zien.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 15 oktober 2014 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 16:32 schreef nora het volgende:
Je wordt gek van die geruchten als je die allemaal moet geloven dan krijgen wij er nog 8 middenvelders bij.
Ze komen alleen nooit want niemand wil voor Ajax spelen..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 15 oktober 2014 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2014 - 08:40 schreef hjf het volgende:
Moeten wij niet eens kritisch naar onze verdediging kijken? Ik zie daar liever een ervaren bikkel komen. Iemand waar je echt tegen op kijkt. Er komen in de geruchtenmachine alleen maar middenvelders voorbij. Ik moet er echt niet aan denken, dat VdV teruggehaald wordt. Hij is te vet, te traag en houdt zich vnl. bezig met het neuken van celebs. Bovendien komen er zeer grote talentvolle middenvelders aan (Van de Beek en Nouri). En volgens mij is de voorhoede voldoende bezet. De wijze waarop de laatste tijd door bijv. (Jong)Oranje en de Nederlandse clubs in internationale wedstrijden wordt verdedigd, doet echt pijn in mijn ogen. Tegen PSG hadden wij in de rust ook met 0-3 achter kunnen staan. En ik vrees het ergste tegen Barca (Neymar en Messi) .De eerste, die in mijn ogen zou moeten wijken is Moisander. Ook Boilissen moet op zijn tellen gaan passen. Voor Boilissen zou ik Viergever als LB willen zien.
Denswil voor Moisander?
Of inderdaad een sterkere speler aantrekken zo jammer dat Moisander afgelopen
zomer niet verkocht is.. Boilesen is ook niet echt super nee
hjf
 hjf - woensdag 15 oktober 2014 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2014 - 08:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denswil voor Moisander?
Of inderdaad een sterkere speler aantrekken zo jammer dat Moisander afgelopen
zomer niet verkocht is.. Boilesen is ook niet echt super nee
Denswil mist imo de persoonlijkheid om een aanvaller angst in te laten boezemen. Ik denk echt aan een type Ron Vlaar, die nog niet ontdekt is. Maar ons scoutingsapparaat zal wel weer liggen slapen. En meer aankopen zijn niet nodig. Kan ook niet, want anders komen de bonussen volgend jaar in het gedrang te liggen.
Eide
 Eide - woensdag 15 oktober 2014 - 18:57   quote  deeplink  
Denswil maakt geen minuten in Ajax 1 tenzij er echt geen andere mogelijkheid. Hij heeft nog altiijd niet bijgetekend wat inhoudt dat Ajax voor die positie normaliter voor Viergever zal kiezen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 24 oktober 2014 - 00:30   quote  deeplink  
Utrecht-spelmaker verschijnt op radar van Ajax'

Tommy Oar is in het shirt van FC Utrecht bezig aan een sterk seizoen. De Australiër gaf al meerdere malen een assist en zijn goede prestaties is ook anderen niet onopgemerkt gebleven.
Foto
Foto: ANP Pro Shots
Volgens Namen en Rugnummers, een programma op RTV Utrecht, staat de kleine aanvaller op het verlanglijstje van Ajax. Ook buitenlandse clubs zouden lonken naar zijn diensten. Welke clubs dat zijn is niet bekend.
In Utrecht is hij in het bezit van een contract tot 2015. Mocht Ajax hem bijvoorbeeld al in de winter in te willen lijven, dan zal het in de buidel moeten tasten.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - vrijdag 24 oktober 2014 - 08:29   quote  deeplink  
KJH ook vindt ik. Ze moeten beiden komen naar Ajax.
Dat is beter, en kan Ajax zijn slechtste spelers eindelijk op transfermarkt brengen.
Overigens valt het heel erg op dat de vertrek van Deley Blind Ajax vele wonderen heeft opgeleverd qua goed voetbal. Overigens moet Ajax nu eens kijken naar twee harde en lange goede verdedigers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2014 door nieuwe ajax --
nora
 nora - vrijdag 24 oktober 2014 - 08:35   quote  deeplink  
Tommy Oar als we die gaan kopen dan zijn we wel echt zielig bezig
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 oktober 2014 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 08:35 schreef nora het volgende:
Tommy Oar als we die gaan kopen dan zijn we wel echt zielig bezig
Die mag van mij komen.......
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 08:35 schreef nora het volgende:
Tommy Oar als we die gaan kopen dan zijn we wel echt zielig bezig
Dat zijn we al jaren....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 09:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die mag van mij komen.......
Zal hem wat meer gaan volgen, deed het tot zover niet verkeerd....ben nog niet overtuigd!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zal hem wat meer gaan volgen, deed het tot zover niet verkeerd....ben nog niet overtuigd!
Linksbuiten, links half.....of we hem nodig hebben is een tweede, maar ik volg hem al een tijdje.
Australiër, ik hou wel van die mentaliteit.....bikkels, ben sowieso gek op dat land.
Cadel Evans (fietsen) man man, die vent geeft ook nooit op....zo kan ik er nog 10 noemen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 09:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die mag van mij komen.......
Dat wordt dan nummer zoveel in het dozijn. 12 of 13......
Kom op man, we hebben zelf wel de opvolger voor Scöne in huis....;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Linksbuiten, links half.....of we hem nodig hebben is een tweede, maar ik volg hem al een tijdje.
Australiër, ik hou wel van die mentaliteit.....bikkels, ben sowieso gek op dat land.
Cadel Evans (fietsen) man man, die vent geeft ook nooit op....zo kan ik er nog 10 noemen
Als ze tegen ajax spelen hebben ze een "killers" mentaliteit, maar als ze bij ons komen, moeten ze dat weer afleren....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:21 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Als ze tegen ajax spelen hebben ze een "killers" mentaliteit, maar als ze bij ons komen, moeten ze dat weer afleren....
Tsja...dan wordt het nooit wat Ronald
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:27   quote  deeplink  
Soms zou ik ook wel willen dat we een type Davids hebben lopen bij het eerste, een pittbull.....
hjf
 hjf - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:27 schreef Ronald 1960 het volgende:
Soms zou ik ook wel willen dat we een type Davids hebben lopen bij het eerste, een pittbull.....
Dit ras is al een tijd geleden uitgestorven.
hjf
 hjf - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:30   quote  deeplink  
Tommy Oar doet het bij Fucktrecht leuk. Maar dat deed Van der Hoorn ook.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:29 schreef hjf het volgende:

[..]

Dit ras is al een tijd geleden uitgestorven.
Buiten dat...onze scheidsrechters maken er een sissy sport van, er mag godverdomme niks meer
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:30 schreef hjf het volgende:
Tommy Oar doet het bij Fucktrecht leuk. Maar dat deed Van der Hoorn ook.
van Wolfswinkel, Toornstra en Strootman ook
3sterren
 3sterren - vrijdag 24 oktober 2014 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

van Wolfswinkel, Toornstra en Strootman ook
En mertens :p
3sterren
 3sterren - vrijdag 24 oktober 2014 - 12:06   quote  deeplink  
Lijkt alsof ajax alleen scout op techniek en of je het positiespelletje zou kunnen spelen wat volgens achterhaald is, maar tegenwoordig zijn er ook andere facetten die meetellen zoals, fysiek, dynamiek, killersmentaliteit, lef!
Dat zijn dingen die ik mis ik zie alleen jochies die goed kunnen voetballen maar alleen met goed voetballen red je het niet.
Wrm kan depay al wel internationaal mee? Omdat hij fysiek veel verder is dan zijn leeftijdgenoten!
Wil alleen zeggen ajax moet het scoutingsapparaat nieuw leven in blazen
remco k
 remco k - vrijdag 24 oktober 2014 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Linksbuiten, links half.....of we hem nodig hebben is een tweede, maar ik volg hem al een tijdje.
Australiër, ik hou wel van die mentaliteit.....bikkels, ben sowieso gek op dat land.
Cadel Evans (fietsen) man man, die vent geeft ook nooit op....zo kan ik er nog 10 noemen
Ik vind hem ook wel ok..
remco k
 remco k - vrijdag 24 oktober 2014 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:30 schreef hjf het volgende:
Tommy Oar doet het bij Fucktrecht leuk. Maar dat deed Van der Hoorn ook.
Die vind ik het in de momenten dat ie nu speelt ook erg goed doen.. Zou hem weleens naast Veltman willen zien...
nora
 nora - vrijdag 24 oktober 2014 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 12:06 schreef 3sterren het volgende:
Lijkt alsof ajax alleen scout op techniek en of je het positiespelletje zou kunnen spelen wat volgens achterhaald is, maar tegenwoordig zijn er ook andere facetten die meetellen zoals, fysiek, dynamiek, killersmentaliteit, lef!
Dat zijn dingen die ik mis ik zie alleen jochies die goed kunnen voetballen maar alleen met goed voetballen red je het niet.
Wrm kan depay al wel internationaal mee? Omdat hij fysiek veel verder is dan zijn leeftijdgenoten!
Wil alleen zeggen ajax moet het scoutingsapparaat nieuw leven in blazen
Welk scoutingsapparaat heeft Ajax die dan ?
Eide
 Eide - zaterdag 25 oktober 2014 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 12:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Die vind ik het in de momenten dat ie nu speelt ook erg goed doen.. Zou hem weleens naast Veltman willen zien...
Eens, ik denk dat vd Hoorn na vorig seizoen nu prima mee kan bij Ajax. "Probleem" is wel dat Joel en Mike beide echte mandekkers zijn. Eigenlijk moet je een mandekker en een controleur naast elkaar hebben en daarin is Denswil wel wat sterker dan zowel vd Hoorn als Viergever denk ik. Maar misschien kunnen die 2 samen juist wel een prima oplossing zijn als Serero daar voor speelt.
remco k
 remco k - zaterdag 25 oktober 2014 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 08:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens, ik denk dat vd Hoorn na vorig seizoen nu prima mee kan bij Ajax. "Probleem" is wel dat Joel en Mike beide echte mandekkers zijn. Eigenlijk moet je een mandekker en een controleur naast elkaar hebben en daarin is Denswil wel wat sterker dan zowel vd Hoorn als Viergever denk ik. Maar misschien kunnen die 2 samen juist wel een prima oplossing zijn als Serero daar voor speelt.
Zat er net aan te denken. En inderdaad zou het met Serero of misschien wel Klaassen zoals de Boer zegt wel kunnen..

Maar vanavond dus Denswill op die plek, Moisander gewoon gepasseerd.. Een harde maar goede actie van de Boer..
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 25 oktober 2014 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 09:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Zat er net aan te denken. En inderdaad zou het met Serero of misschien wel Klaassen zoals de Boer zegt wel kunnen..

Maar vanavond dus Denswill op die plek, Moisander gewoon gepasseerd.. Een harde maar goede actie van de Boer..
Moisander had allang naar de tribune moeten worden gestuurd. Wil zijn contract niet verlengen en dan volgens de filosofie van Ajax, hoor je niet te spelen en daarnaast speelt hij sinds de winterstop als een krant.
Eide
 Eide - zaterdag 25 oktober 2014 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 09:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Zat er net aan te denken. En inderdaad zou het met Serero of misschien wel Klaassen zoals de Boer zegt wel kunnen..

Maar vanavond dus Denswill op die plek, Moisander gewoon gepasseerd.. Een harde maar goede actie van de Boer..
Terecht, Moisander is een zwakke schakel in plaats van een ervaren rots in de branding. Harde maar goede zet van De Boer en een duidelijk signaal aan Moisander dat er zeer geducgte concurrentie is.
Brandje
 Brandje - zondag 26 oktober 2014 - 22:19   quote  deeplink  
Wat een heerlijke aktie van Sinkgraven vandaag zeg. Ik ben bang dat hij NU AL te duur is maw meer moet kosten als wat ajax wil geven. Hadden ze hem maar deze zomer gehaald. Als ze voor van Ginkel al 7 miljoen wilde geven dan is hij dat ook minimaal waard. Ik kende hem nog niet zo goed maar wat is dat een fantastische speler zeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2014 door Brandje --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 26 oktober 2014 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 22:19 schreef Brandje het volgende:
Wat een heerlijke aktie van Sinkgraven vandaag zeg. Ik ben bang dat hij NU AL te duur is maw meer moet kosten als wat ajax wil geven. Hadden ze hem maar deze zomer gehaald. Als ze voor van Ginkel al 7 miljoen wilde geven dan is hij dat ook minimaal waard. Ik kende hem nog niet zo goed maar wat is dat een fantastische speler zeg.
Is allang mondeling accoord met Ajax...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 26 oktober 2014 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 22:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is allang mondeling accoord met Ajax...
Dat denk ik ook, is voor hem ook de juiste stap!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 26 oktober 2014 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 10:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Terecht, Moisander is een zwakke schakel in plaats van een ervaren rots in de branding. Harde maar goede zet van De Boer en een duidelijk signaal aan Moisander dat er zeer geducgte concurrentie is.
eens!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 26 oktober 2014 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 12:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Die vind ik het in de momenten dat ie nu speelt ook erg goed doen.. Zou hem weleens naast Veltman willen zien...
Ik ook!
nora
 nora - zondag 26 oktober 2014 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 22:19 schreef Brandje het volgende:
Wat een heerlijke aktie van Sinkgraven vandaag zeg. Ik ben bang dat hij NU AL te duur is maw meer moet kosten als wat ajax wil geven. Hadden ze hem maar deze zomer gehaald. Als ze voor van Ginkel al 7 miljoen wilde geven dan is hij dat ook minimaal waard. Ik kende hem nog niet zo goed maar wat is dat een fantastische speler zeg.
Ik ben al weken aan het promoten voor deze ras voetballer hoop dat hij het gaat worden
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 27 oktober 2014 - 00:47   quote  deeplink  
Uitgaande transfers:
Moisander, Sigthorsson, Schone.

Binnenkomende transfers:
Sinkgraven, Jetro Willems(als links buiten),
Hummel10
 Hummel10 - maandag 27 oktober 2014 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 23:43 schreef nora het volgende:

[..]

Ik ben al weken aan het promoten voor deze ras voetballer hoop dat hij het gaat worden
Hij speelt leuk mee ja. Ben benieuwd of hij komt ook nu Manchester
zich wil gaan melden. .

Las hier ook Oar maar dat is wel een leuke voetballer hoor heeft ook nog zat potentie
en is ook international van Australië.

Ryan Thomas ben ik ook nog wel fan van die gaat ook nog wel verder komen dan
Zwolle.

Verder hoeft er van mij eigenlijk niet heel veel meer te komen of ze moeten ergens nog een topper op kunnen duikelen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 27 oktober 2014 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 00:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Uitgaande transfers:
Moisander, Sigthorsson, Schone.

Binnenkomende transfers:
Sinkgraven, Jetro Willems(als links buiten),
Jetro Willems? Haha moet niet gekker worden hier
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 27 oktober 2014 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 00:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Uitgaande transfers:
Moisander, Sigthorsson, Schone.

Binnenkomende transfers:
Sinkgraven, Jetro Willems(als links buiten),
Laat Schöne nog maar ff blijven.
Binnenkomende transfers:
Sinkgraven, Vejinovic.

Uitgaand:
Wat jij zei + Duarte.

Wanneer Moisander niet vertrekt moeten we Denswil of Hoorn uitlenen, een half jaar eredivisie zal zeker Denswil goed doen.
hjf
 hjf - maandag 27 oktober 2014 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 07:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij speelt leuk mee ja. Ben benieuwd of hij komt ook nu Manchester
zich wil gaan melden. .

Las hier ook Oar maar dat is wel een leuke voetballer hoor heeft ook nog zat potentie
en is ook international van Australië.

Ryan Thomas ben ik ook nog wel fan van die gaat ook nog wel verder komen dan
Zwolle.

Verder hoeft er van mij eigenlijk niet heel veel meer te komen of ze moeten ergens nog een topper op kunnen duikelen.
Toppers komen niet naar de ED. Die gaan naar Engeland of Spanje. Ik begin ook steeds beter te begrijpen, dat wij alles inzetten op de jeugdopleiding. Maar de grootste talenten zullen dan wel snel en voor een langere periode (min. 5 jaar) vastgelegd moeten worden.
nora
 nora - maandag 27 oktober 2014 - 09:44   quote  deeplink  
5 jaar is erg lang met het risico dat zo,n talent de kantjes er af gaat lopen omdat hij zijn contract binnen heeft, ik hoop niet dat Kishna er zo een is want dat zou doodzonde zijn.
Eide
 Eide - maandag 27 oktober 2014 - 09:46   quote  deeplink  
Juist daarom heeft Ajax het beleid wat ze hebben voor contracten. Eerst een 3 jarig contract en dan als je Jong Ajax of Ajax 1 haalt wordt er gesproken over een langere verbintenis.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 27 oktober 2014 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 07:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jetro Willems? Haha moet niet gekker worden hier
Dan heb je toch weinig kijk op het spelletje.

voorzet prima
snelheid prima
overzicht prima
actie in huis prima

die man probeert een man te passeren terwijl de situatie vraagt dat hij die naar voren rost.
hij verliest de bal dan ook.
ik zie ook niet vaak dat zijn tegenstander uit de wedstrijd is gespeeld.

maar al die problemen ontloop je als je hem linksbuiten laat spelen
hjf
 hjf - maandag 27 oktober 2014 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 09:46 schreef Eide het volgende:
Juist daarom heeft Ajax het beleid wat ze hebben voor contracten. Eerst een 3 jarig contract en dan als je Jong Ajax of Ajax 1 haalt wordt er gesproken over een langere verbintenis.
Allereerst kan 5 jaar bestaan uit 3 jaar + optie voor 2 jaar. Dit zou ik doen als je nog enige twijfel hebt of zoals nora het omschrijft dat je bang bent dat het betreffende talent de kantjes ervan af gaat lopen. Nu loop je het risico dat het talent zich zo goed ontwikkelt dat het Ajax 1 helemaal niet haalt, omdat de steenrijke clubs in Europa hem al weggekaapt hebben voordat hij een bal in het eerste elftal heeft aangeraakt. Maar wat anders is, als talenten zich zo buitensporig goed ontwikkelen, dat twijfel totaal nicht im frage ist. Dan is 5 jaar zeker een optie. Ik denk momenteel aan Donny van de Beek. Of heb ik nu teveel gezegd?
geenwoordenmaarsex
 geenwoordenmaarsex - maandag 27 oktober 2014 - 17:06   quote  deeplink  
Vejinovic en Sinkgraven halen, en dan hebben wij de beste selectie van NL
Duarte en Zimling weg!

..........Cillessen.........
...Veltman......Denswil.....
..V Rhijn.........Riedewald.
.........Vejinovic..........
....Klaassen..Sinkgraven....
..El Ghazi.......Schone.....
...........Milik............
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - maandag 27 oktober 2014 - 18:42   quote  deeplink  
Als voorstander zijnde van de eventuele komst, hoop ik echt dat hij echt gaat komen. Hij is zeker welkom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 oktober 2014 door nieuwe ajax --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!









0.0084099