BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zondag 09 november 2014 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 11:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat we daar andere spelers voor moeten halen he.. Heel veel gasten op die posities zijn nog jong en zitten in een dip..
Ik zeg ook niet dat jij dat zeg.. Ik weet namelijk hoe jij er overdenk.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 09 november 2014 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 11:40 schreef nora het volgende:

[..]

Klopt als een bus ik had al aangegeven dat ik verbaasd was dat zo,n slimme techn/voetballer als Petric in de spits voetbalt bij een griekse laagvlieger speelt met een bouval stadion waar er 16000 man in kunnen.Dan komen wij met een aankoop van Zimler dat noem ik de fans in de zeik nemen.
Roep het ook al heel lang maar goed Sigthorsson is alvast uit de basis.
nu nog een goede Lcv en een Cvm en je bent aardig op weg..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2014 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 09 november 2014 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 11:42 schreef nora het volgende:

[..]

Jij bent zo dom want het gaat maar om 1 of 2 spelers en de rest is onze jeugd.
Plus 1 wat je niet in je selectie hebt en in je jeugd moet je dan maar zoeken.
Cvm geen Zimling dus eerste prioriteit en Moisander verkopen en een sterke lcv aantrekken prioriteit
2. Rest staat prima. Al heb ik liever een type Ghazi op linksbuiten dat is een bonus en
zal ik nog niet over zeuren. ;-)
freakie
 freakie - zondag 09 november 2014 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 08:31 schreef Hummel10 het volgende:
Dit zijn een beetje de gelijkwaardige teams uit Europa

Geen echte hele grote clubs, geen Russische koopclubs.
En ieder team heeft wat oudere spelers die alles gezien hebben of kwalitatief
hoger aangeschreven staan. Hier moeten wij toch mee kunnen concurreren
met aan trekken van spelers? Zelfde vijver om uit te vissen?
Veel van die spelers had Ajax niet beter gemaakt. Niet beter dan een "gok" milik en zimling. Milik doet het nu geweldig, zimling niet. Milik heeftniet veel laten zien voor dat Ajax kwam en doet het nu ineens goed. Een topspeler kan het ook ineens slecht doen: pantelic ofzo?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 november 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 18:09 schreef freakie het volgende:

[..]

Veel van die spelers had Ajax niet beter gemaakt. Niet beter dan een "gok" milik en zimling. Milik doet het nu geweldig, zimling niet. Milik heeftniet veel laten zien voor dat Ajax kwam en doet het nu ineens goed. Een topspeler kan het ook ineens slecht doen: pantelic ofzo?
Door Pantelic gingen andere spelers goed voetballen...zo slecht vond ik hem niet
Eide
 Eide - zondag 09 november 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 22:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Door Pantelic gingen andere spelers goed voetballen...zo slecht vond ik hem niet
Ik vond Pantelic uiteindelijk een zeer prima spits. Dat kwam bij mij wel pas in de 2e seizoenshelft hoor. Maar hij ging naast prima mee spelen toen ook scoren waarna hij het gewoon zeer goed deed.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 09 november 2014 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 18:09 schreef freakie het volgende:

[..]

Veel van die spelers had Ajax niet beter gemaakt. Niet beter dan een "gok" milik en zimling. Milik doet het nu geweldig, zimling niet. Milik heeftniet veel laten zien voor dat Ajax kwam en doet het nu ineens goed. Een topspeler kan het ook ineens slecht doen: pantelic ofzo?
Pantelic vond ik juist prima het oogde niet altijd maar hij was wel nuttig op zijn manier.
Ook voor het team vond ik zijn inbreng juist positief.
Een Kuffour, Atouba en die spaanse spits dat zijn voorbeelden dat het niet altijd goed uitpakt.

Poulsen, Ooijer dat soort jongens waren ook nuttig in bepaalde wedstrijden.
Vond ze ook niet altijd goed maar wel nuttig om erbij te hebben. .

Defour of die Guardodo bv hadden je sterker kunnen maken op Cvm.
Zulke spelers zitten er nog zat op de bank bij grote clubs.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 09 november 2014 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 22:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vond Pantelic uiteindelijk een zeer prima spits. Dat kwam bij mij wel pas in de 2e seizoenshelft hoor. Maar hij ging naast prima mee spelen toen ook scoren waarna hij het gewoon zeer goed deed.
Het oogde voor geen meter maar was best nog nuttig
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 november 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 22:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Pantelic vond ik juist prima het oogde niet altijd maar hij was wel nuttig op zijn manier.
Ook voor het team vond ik zijn inbreng juist positief.
Een Kuffour, Atouba en die spaanse spits dat zijn voorbeelden dat het niet altijd goed uitpakt.

Poulsen, Ooijer dat soort jongens waren ook nuttig in bepaalde wedstrijden.
Vond ze ook niet altijd goed maar wel nuttig om erbij te hebben. .

Defour of die Guardodo bv hadden je sterker kunnen maken op Cvm.
Zulke spelers zitten er nog zat op de bank bij grote clubs.
Yep...zo'n Ritzmaier, die gaat bij ons niet bankzitten
Eide
 Eide - zondag 09 november 2014 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 22:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het oogde voor geen meter maar was best nog nuttig
Beste woord voor Pantelic denk ik: nuttig.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 november 2014 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 23:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Beste woord voor Pantelic denk ik: nuttig.
In jouw wereld....geschikt ;-)
freakie
 freakie - zondag 09 november 2014 - 23:53   quote  deeplink  
Ik vond het om te gieren, dan nog, hij is dan "nuttig" het hele punt bij ajax is dat het echt een hele verbetering moet zijn. Dat heb je niet met oude spelers
Eide
 Eide - maandag 10 november 2014 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 23:53 schreef freakie het volgende:
Ik vond het om te gieren, dan nog, hij is dan "nuttig" het hele punt bij ajax is dat het echt een hele verbetering moet zijn. Dat heb je niet met oude spelers
Frank Rijkaard. Jaap Stam. Volgende argument?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2014 door Eide --
3sterren
 3sterren - maandag 10 november 2014 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 14:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Plus 1 wat je niet in je selectie hebt en in je jeugd moet je dan maar zoeken.
Cvm geen Zimling dus eerste prioriteit en Moisander verkopen en een sterke lcv aantrekken prioriteit
2. Rest staat prima. Al heb ik liever een type Ghazi op linksbuiten dat is een bonus en
zal ik nog niet over zeuren. ;-)
Kishna zou de linkspoot op links kunne zijn dan heb je "klassieke" buitenspelers maar schone dan?
Is gwn nog steeds belangrijk
remco k
 remco k - maandag 10 november 2014 - 10:10   quote  deeplink  
Zag de samenvatting van Jong Ajax, maar Kishna was daar erg goed van de week.. Hopelijk kan hij net zo dreigend gaan worden als El Ghazi
Ztjes
 Ztjes - maandag 10 november 2014 - 11:48   quote  deeplink  
Milik vanaf nu blijven opstellen en de optie tot koop z.s.m. activeren. Die IJslander en Fin wegdoen. Tegen je eigen keeper opbotsen en een strafschop veroorzaken tonen aan, dat hij het niveau niet aan kan. Wie weet vangt Ajax er nog een redelijk bedrag voor! Denswil laten tekenen en opstellen. Die kan het niet slechter doen dan Klooisander.
Brandje
 Brandje - maandag 10 november 2014 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 11:48 schreef Ztjes het volgende:
Milik vanaf nu blijven opstellen en de optie tot koop z.s.m. activeren. Die IJslander en Fin wegdoen. Tegen je eigen keeper opbotsen en een strafschop veroorzaken tonen aan, dat hij het niveau niet aan kan. Wie weet vangt Ajax er nog een redelijk bedrag voor! Denswil laten tekenen en opstellen. Die kan het niet slechter doen dan Klooisander.
Ben ook (nog) geen fan van Denswil. Ik vind nog steeds dat Ajax de beste verdedigende indruk maakte met vd Hoorn in de basis tijdens de eerste wedstrijden van dit seizoen.
Ztjes
 Ztjes - maandag 10 november 2014 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 12:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ben ook (nog) geen fan van Denswil. Ik vind nog steeds dat Ajax de beste verdedigende indruk maakte met vd Hoorn in de basis tijdens de eerste wedstrijden van dit seizoen.
Ook prima alleen stelt Frank geen 2 rechtsbenige cv samen in een elftal op.
freakie
 freakie - maandag 10 november 2014 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 00:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Frank Rijkaard. Jaap Stam. Volgende argument?
Als jij dat een argument noemt, dat zijn 2 spelers in hoeveel jaar? Voor de rest kan je het: "nuttig" noemen. Ja sorry maar dan neem ik jullie standpunt en zeg ik, nuttige spelers maken Ajax niet veel beter.
MBB
 MBB - maandag 10 november 2014 - 14:36   quote  deeplink  
Mijns inziens hebben we niemand nodig. Riedewald of Serrero op 6, Milik in de spits met El Ghazi en straks weer Fisher op links. Andersen en Klaassen completeren het middenveld. Achterin Van Rhijn, Veltman, Denswil en Boilesen. Dan heb je Viergever als sub, net als Schone, Kishna en Zivkovic. Met de talenten in de A1 en jong Ajax die eraan staan te komen zou een nieuwe aankoop alleen maar jeugd in de weg staan.
freakie
 freakie - maandag 10 november 2014 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 14:36 schreef MBB het volgende:
Mijns inziens hebben we niemand nodig. Riedewald of Serrero op 6, Milik in de spits met El Ghazi en straks weer Fisher op links. Andersen en Klaassen completeren het middenveld. Achterin Van Rhijn, Veltman, Denswil en Boilesen. Dan heb je Viergever als sub, net als Schone, Kishna en Zivkovic. Met de talenten in de A1 en jong Ajax die eraan staan te komen zou een nieuwe aankoop alleen maar jeugd in de weg staan.
Ik snap het maar deze opstelling is wel heel erg jong dan hoor..
MBB
 MBB - maandag 10 november 2014 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 14:45 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik snap het maar deze opstelling is wel heel erg jong dan hoor..
Dat is zeker waar. Maar dure aankopen/huren hebben ook geen garantie, waarbij je wel weet dat ze de jeugd in de weg zitten.
Eide
 Eide - maandag 10 november 2014 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 13:15 schreef freakie het volgende:

[..]

Als jij dat een argument noemt, dat zijn 2 spelers in hoeveel jaar? Voor de rest kan je het: "nuttig" noemen. Ja sorry maar dan neem ik jullie standpunt en zeg ik, nuttige spelers maken Ajax niet veel beter.
Jij schreef letterlijk dat oude spelers Ajax niet beter maken. Ik gaf zo uit de losse mouw 2 spelers die je ongelijk wat dat betreft bewijzen. Dan moet je daarna niet plots overspringen op "nuttig". Oudere spelers kunnen Ajax dus wel degelijk beter maken.
remco k
 remco k - maandag 10 november 2014 - 17:32   quote  deeplink  
Davids, Galasek Ooijer. Poulsen..
freakie
 freakie - maandag 10 november 2014 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 15:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Jij schreef letterlijk dat oude spelers Ajax niet beter maken. Ik gaf zo uit de losse mouw 2 spelers die je ongelijk wat dat betreft bewijzen. Dan moet je daarna niet plots overspringen op "nuttig". Oudere spelers kunnen Ajax dus wel degelijk beter maken.
Ik zei dat het een hele verbetering moet zijn. Dat heb je met oude spelers niet. Ik ga gelijk dan over op remco, ooijer? Galasek? Davids? Poulsen? Die hebben Ajax niet veel beter gemaakt, ja in direct misschien. Maar is geen kwaliteits impuls. Ik begon ermee dat als je oude spelers koopt je wel direct heel veel kwaliteit moet kunnen toevoegen. Ik heb nooit gezegd dat ze Ajax niet beter maken, ik heb gezegd dat het niet een hele verbetering is.
Eide
 Eide - dinsdag 11 november 2014 - 00:02   quote  deeplink  
Meerjarig contract ligt klaar voor Milik

Arek Milik mag zich zeer binnenkort hoogstwaarschijnlijk voor langere tijd Ajacied noemen. De Telegraaf meldt maandagochtend dat de Poolse spits en zijn zaakwaarnemer reeds een akkoord hebben over een contract tot de zomer van 2018.

Marc Overmars moet volgens de ochtendkrant begin 2015 laten weten of de huur echt wordt omgezet in een meerjarig contract. Milik was zondagmiddag nog goed voor twee treffers tegen SC Cambuur en daarmee zorgde hij voor drie belangrijke punten in Friesland. Ajax Showtime meldde eerder al dat Overmars slechts 2,8 miljoen euro hoeft over te maken naar Leverkusen als Milik inderdaad langer een Ajax-spits blijft.

Milik is vooralsnog reservespits bij Ajax, waar hij de laatste weken wel steeds vaker wordt opgesteld. Kolbeinn Sigthórsson lijkt nog steeds de nummer één in de pikorde, maar de IJslander heeft straks geen contract tot 2018. Milik zelf gaf al meerdere keren aan dat hij graag langer bij Ajax wil blijven. In Amsterdam voelt hij zich goed en kan hij eindelijk zijn belofte inlossen. Bij FC Augsburg en Leverkusen kwam hij nooit echt uit verf.

Bron
Eide
 Eide - dinsdag 11 november 2014 - 00:03   quote  deeplink  
Het persoonlijk akkoord zou er dus al zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 11 november 2014 - 04:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 00:03 schreef Eide het volgende:
Het persoonlijk akkoord zou er dus al zijn.
Hehe weer slecht gedaan door Overmars, veel te lang mee gewacht! ;-)
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 11 november 2014 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 04:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehe weer slecht gedaan door Overmars, veel te lang mee gewacht! ;-)
Frank bedoel je dan zeker?

Nu Moisander, Schone en Sigthorsson snel verkopen deze winter en het
begint ergens op te lijken..
hjf
 hjf - dinsdag 11 november 2014 - 10:32   quote  deeplink  
1 versterking zie ik graag komen deze winter. Ik weet echter ook, dat hij nu al niet haalbaar is, tenzij je hem Engelse salarissen gaat bieden en dat is nu net het probleem. Ron Vlaar. Dan ben je gewoon klaar en op naar de 5e titel op rij.
riveco
 riveco - dinsdag 11 november 2014 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 14:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Plus 1 wat je niet in je selectie hebt en in je jeugd moet je dan maar zoeken.
Cvm geen Zimling dus eerste prioriteit en Moisander verkopen en een sterke lcv aantrekken prioriteit
2. Rest staat prima. Al heb ik liever een type Ghazi op linksbuiten dat is een bonus en
zal ik nog niet over zeuren. ;-)
Snel tevreden met je plus 1 haha, maar je moet geen dure spelers halen als er jeugd aan komt. Dan probeer je dus een oplossing te vinden voor 1 jaar of zo. Maar de clubs die genoemd werden heeft schijt aan de jeugd en is niet zo gezond als ons Ajax. Je moet eens wat vaker gaan kijken bij de jeugd dan zie je dat er zat aankomt en ook voor de cvm
Pietje
 Pietje - dinsdag 11 november 2014 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 09:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Frank bedoel je dan zeker?

Nu Moisander, Schone en Sigthorsson snel verkopen deze winter en het
begint ergens op te lijken..
Wat hebben jullie toch tegen Schöne? Ik vind die jongen hartstikke belangrijk en nuttig geweest (en nog altijd) voor Ajax. Begonnen als 12e man, dus voor de breedte, maar al heel snel gegroeid in zijn rol als basisspeler, zelfs als sterkhouder. Mocht hij vertrekken bij Ajax, dan zou ik dat meer dan spijtig vinden! Hij is na zijn blessure nog niet in vorm gekomen, maar er zijn wel meer spelers (nog) niet helemaal in vorm.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 11 november 2014 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 12:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat hebben jullie toch tegen Schöne? Ik vind die jongen hartstikke belangrijk en nuttig geweest (en nog altijd) voor Ajax. Begonnen als 12e man, dus voor de breedte, maar al heel snel gegroeid in zijn rol als basisspeler, zelfs als sterkhouder. Mocht hij vertrekken bij Ajax, dan zou ik dat meer dan spijtig vinden! Hij is na zijn blessure nog niet in vorm gekomen, maar er zijn wel meer spelers (nog) niet helemaal in vorm.
Vind hem gewoon geen echte buitenspeler en zie liever een speler als Ghazi
op de flanken. Schone doet zijn best en maakt belangrijke doelpunten
maar het is echt weer een speler die nooit hoger komt dan Ajax.
Dus niet goed genoeg..
nora
 nora - dinsdag 11 november 2014 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 12:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ben ook (nog) geen fan van Denswil. Ik vind nog steeds dat Ajax de beste verdedigende indruk maakte met vd Hoorn in de basis tijdens de eerste wedstrijden van dit seizoen.
Denswil eerst tekenen anders opbokken
nora
 nora - dinsdag 11 november 2014 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 14:36 schreef MBB het volgende:
Mijns inziens hebben we niemand nodig. Riedewald of Serrero op 6, Milik in de spits met El Ghazi en straks weer Fisher op links. Andersen en Klaassen completeren het middenveld. Achterin Van Rhijn, Veltman, Denswil en Boilesen. Dan heb je Viergever als sub, net als Schone, Kishna en Zivkovic. Met de talenten in de A1 en jong Ajax die eraan staan te komen zou een nieuwe aankoop alleen maar jeugd in de weg staan.
Denswil opfucken zolang hij niet tekend, Serero te licht ligt steeds op de grond
remco k
 remco k - dinsdag 11 november 2014 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 09:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Frank bedoel je dan zeker?

Nu Moisander, Schone en Sigthorsson snel verkopen deze winter en het
begint ergens op te lijken..
Frank doet de contracten niet .goed gedaan door Overmars dus.
Pietje
 Pietje - dinsdag 11 november 2014 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 13:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind hem gewoon geen echte buitenspeler en zie liever een speler als Ghazi
op de flanken. Schone doet zijn best en maakt belangrijke doelpunten
maar het is echt weer een speler die nooit hoger komt dan Ajax.
Dus niet goed genoeg..
Of hij niet verder komt dan Ajax is nog maar de vraag. Ik heb begrepen, dat er nogal wat clubs aan hem aan het trekken zijn. En daar zitten zeer aardige clubs tussen. Althans als je alle geruchten mag geloven. Al met al een aardig bewijs dat hij het goed heeft gedaan. Ik hoop dan ook dat hij bij ons blijft!
freakie
 freakie - dinsdag 11 november 2014 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 13:53 schreef nora het volgende:

[..]

Denswil opfucken zolang hij niet tekend, Serero te licht ligt steeds op de grond
Serero voor de verdedigende middenvelder is prima. Meer dan zelfs, vaak de bal naar voren en sterk in het drukzetten.
Eide
 Eide - dinsdag 11 november 2014 - 20:36   quote  deeplink  
Serero als controleur bevalt mij goed hoor. Door zijn handelingssnelheid kan hij ook in de dekking worden aangespeeld en hij geeft goed druk op de bal. Maar, Klaassen zou daar ook prima zijn, Schone een linie terug en dan Fischer erbij.
freakie
 freakie - dinsdag 11 november 2014 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 20:36 schreef Eide het volgende:
Serero als controleur bevalt mij goed hoor. Door zijn handelingssnelheid kan hij ook in de dekking worden aangespeeld en hij geeft goed druk op de bal. Maar, Klaassen zou daar ook prima zijn, Schone een linie terug en dan Fischer erbij.
Klaassen is aanvallend veel sterker, hij kan het ook wel, maar zonde van zijn aanvallende impulsen!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 11 november 2014 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 17:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Of hij niet verder komt dan Ajax is nog maar de vraag. Ik heb begrepen, dat er nogal wat clubs aan hem aan het trekken zijn. En daar zitten zeer aardige clubs tussen. Althans als je alle geruchten mag geloven. Al met al een aardig bewijs dat hij het goed heeft gedaan. Ik hoop dan ook dat hij bij ons blijft!
Wil niet zeggen dat hij daar ook gelijk slaagt? Zal er niet wakker van liggen..
Hij is nuttig en soms mooie combinaties maar ik zie liever een vleugelflitser ala Ghazi op de buitenposities.
Meer dynamiek naar voren want dat vind ik de zwakke plek van Schone hij mist die power/drang.
Maar goed zolang hij er nog is of blijft vind ik dat ook best want het is verder een beste vent.
Eide
 Eide - dinsdag 11 november 2014 - 22:08   quote  deeplink  
Italiaanse media roept dat Inter FdB wil gaan aantrekken deze zomer.
hjf
 hjf - dinsdag 11 november 2014 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 22:08 schreef Eide het volgende:
Italiaanse media roept dat Inter FdB wil gaan aantrekken deze zomer.
Gaat Frank niet doen Vergeet dat maar. Inter staat niet op zijn wensenlijstje.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 11 november 2014 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 22:22 schreef hjf het volgende:

[..]

Gaat Frank niet doen Vergeet dat maar. Inter staat niet op zijn wensenlijstje.
Die gaat naar Feijenoord.....
Eide
 Eide - dinsdag 11 november 2014 - 22:24   quote  deeplink  
Hangt er denk ik vanaf hoeveel vrijheid hij krijgt en of de financiele problemen bij Inter onder controle zijn. Italie lijkt geen plek voor een Nederlandse trainer maar toch.
nora
 nora - dinsdag 11 november 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 20:36 schreef Eide het volgende:
Serero als controleur bevalt mij goed hoor. Door zijn handelingssnelheid kan hij ook in de dekking worden aangespeeld en hij geeft goed druk op de bal. Maar, Klaassen zou daar ook prima zijn, Schone een linie terug en dan Fischer erbij.
Sereo is techn/sterk maar ligt veel op de grond in de duels en de scheids fluit veel ook afgelopen zondag maar als je een scheids krijgt die het een paar keer door laat gaan kan dat helemaal verkeerd aflopen ik vind hem geen zekerheid als CVM en dat moet hij wel zijn, zo,n Blind en ook Anita hadden praktisch geen balverlies en die kwaliteit mis ik bij Serero.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 11 november 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 22:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die gaat naar Feijenoord.....
Ga jij even heel gauw je mond spoelen gap!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 11 november 2014 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 23:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ga jij even heel gauw je mond spoelen gap!
Hap hap hap...dat zal lekker smaken en weer hap jij ;-)
Eide
 Eide - dinsdag 11 november 2014 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 22:26 schreef nora het volgende:

[..]

Sereo is techn/sterk maar ligt veel op de grond in de duels en de scheids fluit veel ook afgelopen zondag maar als je een scheids krijgt die het een paar keer door laat gaan kan dat helemaal verkeerd aflopen ik vind hem geen zekerheid als CVM en dat moet hij wel zijn, zo,n Blind en ook Anita hadden praktisch geen balverlies en die kwaliteit mis ik bij Serero.
Dat is dan ook de reden dat ik over Klaassen heb geschreven. Groot, sterk, loopvermogen en leidt nauwelijks balverlies. En je levert dan wel aanvallend vermogen in, maar Schone is ook iemand die makkelijk scoort.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 11 november 2014 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 23:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hap hap hap...dat zal lekker smaken en weer hap jij ;-)
Nee gap, ik hap niet! Alleen het idee al!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!









0.0111060