BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - maandag 27 oktober 2014 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 23:43 schreef nora het volgende:

[..]

Ik ben al weken aan het promoten voor deze ras voetballer hoop dat hij het gaat worden
Jij was zelfs voorafgaand het seizoen al aan het promoten en sindsdien ben ik ook op hem gaan Letten en had zelfs mijn twijfels.
Eide
 Eide - maandag 27 oktober 2014 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 17:04 schreef hjf het volgende:

[..]

Allereerst kan 5 jaar bestaan uit 3 jaar + optie voor 2 jaar. Dit zou ik doen als je nog enige twijfel hebt of zoals nora het omschrijft dat je bang bent dat het betreffende talent de kantjes ervan af gaat lopen. Nu loop je het risico dat het talent zich zo goed ontwikkelt dat het Ajax 1 helemaal niet haalt, omdat de steenrijke clubs in Europa hem al weggekaapt hebben voordat hij een bal in het eerste elftal heeft aangeraakt. Maar wat anders is, als talenten zich zo buitensporig goed ontwikkelen, dat twijfel totaal nicht im frage ist. Dan is 5 jaar zeker een optie. Ik denk momenteel aan Donny van de Beek. Of heb ik nu teveel gezegd?
Onder de 18 jaar mag een speler maximaal voor 3 jaar tekenen. Dus ook geen opties. Gewoon 3 jaar max. Dat is gewoon regelgeving.
Daarnaast bestaat het risico dat grote clubs wegkopen altijd, daar veranderd een contract niets aan. Op dit moment vertrekken de talenten onder het mom "zo'n kans komt misschien maar 1 keer". Geen enkel contract veranderd daar iets aan.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - maandag 27 oktober 2014 - 19:07   quote  deeplink  
Ja, daar moeten we mee leren leven.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 27 oktober 2014 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 12:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dan heb je toch weinig kijk op het spelletje.

voorzet prima
snelheid prima
overzicht prima
actie in huis prima

die man probeert een man te passeren terwijl de situatie vraagt dat hij die naar voren rost.
hij verliest de bal dan ook.
ik zie ook niet vaak dat zijn tegenstander uit de wedstrijd is gespeeld.

maar al die problemen ontloop je als je hem linksbuiten laat spelen
Heeft niks met kijk op het spelletje te maken hoor..
Maar geef me 1 goede rede waarom hij naar Ajax zal komen?
En geef me dan ook een goede rede waarom Psv dat zal willen?

Ow ja en wat gaat hij je kosten denk jij?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 27 oktober 2014 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 19:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heeft niks met kijk op het spelletje te maken hoor..
Maar geef me 1 goede rede waarom hij naar Ajax zal komen?
En geef me dan ook een goede rede waarom Psv dat zal willen?

Ow ja en wat gaat hij je kosten denk jij?
Als hij ooit kampioen wil worden en CL wil spelen dan moet je bij Ajax wezen.
Het is gewoon beter als je Ajax op je CV hebt staan.

Als je 15 miljoen bied, dat gaat psv niet meer krijgen voor hem.
Plus het is lekker voor siggie, als je zo linksbuiten hebt.
Gewoon voorzetten vanaf de achterlijn, kijk het doelpunt van maher even na.
Met zulke voorzetten kan sigie goed renderen en dan ga je zijn ware kracht zien.
Die kan je dan goed verkopen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 27 oktober 2014 - 21:23   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 oktober 2014 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - maandag 27 oktober 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 12:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dan heb je toch weinig kijk op het spelletje.

voorzet prima
snelheid prima
overzicht prima
actie in huis prima

die man probeert een man te passeren terwijl de situatie vraagt dat hij die naar voren rost.
hij verliest de bal dan ook.
ik zie ook niet vaak dat zijn tegenstander uit de wedstrijd is gespeeld.

maar al die problemen ontloop je als je hem linksbuiten laat spelen
Sorry maar dan heb jij toch echt heel weinig kijk op het spelletje.. Kijk eens tegen wie hij die acties maakt??? Juist, niet tegen de back van de tegenstander maar tegen de rechtsbuiten of middenvelder die inzakt.. De back gaat namelijk met Depay mee.. Willems is een jongen die er moet komen en er niet al moet staan.. Precies daarom is Urby niks als ie niet op linksback speelt, en daar is Vertonghen een goede CV maar geen CVM..
remco k
 remco k - maandag 27 oktober 2014 - 21:43   quote  deeplink  
En een van de spelers die het nu goed begint te doen, doen we maar weer weg.. Volgens mij vergeten jullie Andersen namelijk..
remco k
 remco k - maandag 27 oktober 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 21:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als hij ooit kampioen wil worden en CL wil spelen dan moet je bij Ajax wezen.
Het is gewoon beter als je Ajax op je CV hebt staan.

Als je 15 miljoen bied, dat gaat psv niet meer krijgen voor hem.
Plus het is lekker voor siggie, als je zo linksbuiten hebt.
Gewoon voorzetten vanaf de achterlijn, kijk het doelpunt van maher even na.
Met zulke voorzetten kan sigie goed renderen en dan ga je zijn ware kracht zien.
Die kan je dan goed verkopen
Is dat zo, de beste speler van Nederland is Robben, en die heeft toch echt PSV op zijn lijstje staan en geen Ajax..

En kijk inderdaad de goal van Maher even terug, maakt de achte tegen de rechtsbuiten.. een fatsoenlijke rechtsback komt ie niet voorbij..
nora
 nora - maandag 27 oktober 2014 - 22:36   quote  deeplink  
Wij moeten geen spelers bij PSV gaan halen wij zijn Ajax !!!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 28 oktober 2014 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 21:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als hij ooit kampioen wil worden en CL wil spelen dan moet je bij Ajax wezen.
Het is gewoon beter als je Ajax op je CV hebt staan.

Als je 15 miljoen bied, dat gaat psv niet meer krijgen voor hem.
Plus het is lekker voor siggie, als je zo linksbuiten hebt.
Gewoon voorzetten vanaf de achterlijn, kijk het doelpunt van maher even na.
Met zulke voorzetten kan sigie goed renderen en dan ga je zijn ware kracht zien.
Die kan je dan goed verkopen
15 miljoen betalen voor Willems haha je ben niet goed..
Als je dan toch de portemonnee wilt trekken voor een Pisvee speler
doe dan Depay maar(onhaalbaar).

Voor 15 miljoen haal je Sinkgraven, Oar en Thomas en jij vind dat je er kijk op hebt..
hjf
 hjf - dinsdag 28 oktober 2014 - 08:23   quote  deeplink  
Luitjes. Wij moeten geen middenvelders halen. Voor de komende jaren zitten wij ruim in onze middenvelders. Van de Beek en Nouri (om maar wat namen te noemen) komen eraan. En het zou mij niet verbazen als deze spelers in de winterstop meegaan op trainingskamp met het eerste elftal. Ik denk eerder aan een verdediger waar je tegenstanders tegenop kijken en respect voor hebben (type Jaap Stam om maar als voorbeeld te noemen). Alleen ik heb momenteel geen namen paraat wie dat zou kunnen zijn.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 28 oktober 2014 - 08:50   quote  deeplink  
alleen verdedigers zijn nodig, alleen zijn die in nederland niet.
Niet op niveau althans.
middenvelders en buitenspelers hebben we genoeg.
Spitsen en keepers zitten we goed.

dus ik verwacht enkel verkoop van spelers, zodat de talenten weer meer de kans krijgen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 28 oktober 2014 - 09:00   quote  deeplink  
agh, ik ga urby niet vergelijken met willems.
Urby was geen linksback en geen linksbuiten, maar linker middenvelder.
een positie die bij ajax niet bestaat.

als je een goeie actie maakt, maakt het niet uit tegen wie dat is.
Tegen een buitenspeler is dat natuurlijk wel wat makkelijker maar het is niet altijd zijn directe tegenstander.
Of speelt iedereen 433? nee toch, soms speelt de tegenstander op zone en niet op man en dan speelt willems tegen de rechtsback.

maar ja, ik zou het wel verkeerd zien.
geenwoordenmaarsex
 geenwoordenmaarsex - dinsdag 28 oktober 2014 - 13:25   quote  deeplink  
Maxwell mag van mij volgend jaar wel terug keren..

qua verdediging moeten we dit seizoen bekijken of,
Veltman,Denswil,Vd Hoorn,4gever genoeg is.. Teten en V Bruggen zijn er nog
niet aan toe.. Moisander gaat wellicht weg in de winter..

Prioriteit nummer 1 vind ik de nummer 6 positie..
Daarom loopt het vaak niet bij Ajax, omdat het maar zoeken is voor Frank..
maar dat hadden wij hem ook wel kunnen vertellen, 48uur voor het einde
van de transferwindow je beste speler weg, zonder een goede vervanger op
het oog te hebben.. Als je dat elk jaar laat gebeuren, dan snap ik niet dat je
voor de volle 100% overtuigend zegt onze ambitie is 2de ronde ChamL..
Je beste speler weg, en er niks voor terug halen, alleen opvolger voor Poulsen (Zimling)
tsja.. waar zijn dan je ambities?

Maargoed wat gebeurd is, is gebeurd.. hopelijk word het enigsinds hersteld in de winterstop..
Eide
 Eide - dinsdag 28 oktober 2014 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 08:23 schreef hjf het volgende:
Luitjes. Wij moeten geen middenvelders halen. Voor de komende jaren zitten wij ruim in onze middenvelders. Van de Beek en Nouri (om maar wat namen te noemen) komen eraan. En het zou mij niet verbazen als deze spelers in de winterstop meegaan op trainingskamp met het eerste elftal. Ik denk eerder aan een verdediger waar je tegenstanders tegenop kijken en respect voor hebben (type Jaap Stam om maar als voorbeeld te noemen). Alleen ik heb momenteel geen namen paraat wie dat zou kunnen zijn.
Ik kan ik mij wel in vinden hoor, zeker zolang Klaassen en Andersen nog onder contract staan bij Ajax. Neemt niet weg dat er wel ruimte zou moeten kunnen zijn voor een kwalitatieve impuls, zeker als Schone eventueel vertrekt.

De spoeling aan verdedigers is gewoon dunnetjes. Veltman ontwikkeld zich natuurlijk goed en Denswil is niets minder maar vanuit de jeugd is de aanwas van verdedigers niet geweldig. Het probleem blijven echter zelf opgeleide spitsen. El Idrissi doet het verrassend goed in de spits bij de A1 maar is eigenlijk een buitenspeler. Dat hij Ezra Walian bijvoorbeeld buiten de ploeg houdt zegt best veel over de spoeling in de jeugd.

De laatste veelbelovende spits uit eigen opleiding is nog altijd Brutil Hose die nooit wist door te breken. Dan hebben we het over eind jaren 90. Dramatisch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 oktober 2014 door Eide --
geenwoordenmaarsex
 geenwoordenmaarsex - dinsdag 28 oktober 2014 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 13:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik kan ik mij wel in vinden hoor, zeker zolang Klaassen en Andersen nog onder contract staan bij Ajax. Neemt niet weg dat er wel ruimte zou moeten kunnen zijn voor een kwalitatieve impuls, zeker als Schone eventueel vertrekt.

De spoeling aan verdedigers is gewoon dunnetjes. Veltman ontwikkeld zich natuurlijk goed en Denswil is niets minder maar vanuit de jeugd is de aanwas van verdedigers niet geweldig. Het probleem blijven echter zelf opgeleide spitsen. El Idrissi doet het verrassend goed in de spits bij de A1 maar is eigenlijk een buitenspeler. Dat hij Ezra Walian bijvoorbeeld buiten de ploeg houdt zegt best veel over de spoeling in de jeugd.

De laatste veelbelovende spits uit eigen opleiding is nog altijd Brutil Hose die nooit wist door te breken. Dan hebben we het over eind jaren 90. Dramatisch.
Aanwas niet groot?

Mirani is een top talent! echt onder de indruk van hem! Koesveld maar als back maar kan ook centraal
Tete is al van bekend dat het een top talent is. V Bruggen maakt ook belangrijke stappen..

Vd Hoorn maakt ook stappen, tegen Jong Psv was hij duidelijk aanwezig die ene na de andere geweldige pass van achteruit

Er is aanwas, alleen we moeten eerst zien of Veltman-Denswil/4gever voldoet.. en daarin is een goede VM ook zeer belangrijk..
Vejinovic zou perfect zijn.. maar ik zie dat niet zo snel gebeuren... Tielemans van Anderlecht vind ik ook geweldig maarja vast wel
meer top clubs..
Eide
 Eide - dinsdag 28 oktober 2014 - 15:13   quote  deeplink  
Ik vind dat de spoeling aan verdedigers in de jeugd gewoon mager is. Tete is een leuk talent voor met name de rechtsback positie maar verder zie ik momenteel maar weinig jongens die binnen afzienbare tijd zouden kunnen doorbreken. Lui als Bergsma en Leyder zijn weliswaar pas 17 maar zitten nog lang niet tegen het niveau Jong Ajax aan...

Damian van Bruggen was ik inderdaad vergeten maar die doet het goed bij Jong Ajax. Maar dan blijft het in mijn ogen dunnetjes.

Tielemans is een schitterende voetballer. Ik denk alleen dat die bij Anderlecht blijft tot de Europese (sub)top zich meldt.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 28 oktober 2014 - 15:45   quote  deeplink  
Tielemans heeft de clubs volgens mij voor het uitzoeken. .

Waarom hoor ik niemand meer over bazoer?
Eide
 Eide - dinsdag 28 oktober 2014 - 15:47   quote  deeplink  
Bazoer draait z'n wedstrijden bij Jong Ajax. Doet het daar goed, zeker voor z'n leeftijd, maar is nog niet toe aan Ajax 1. Riedewald is op dit moment gewoon iets verder dan Bazoer.
hjf
 hjf - dinsdag 28 oktober 2014 - 16:53   quote  deeplink  
Kijk nog eens goed naar de beelden op AjaxTV van de wedstrijd tussen de A1 en Sparta. Daarin wordt nog eens bevestigd hoe het met de ontwikkeling van onze aankomende verdedigers staat. Ik zou graag Van der Hoorn meer minuten willen zijn maken in Ajax 1 ipv zijn wedstrijdje laten spelen in Jong Ajax en hem beoordelen over 10 wedstrijden.
Ik ben van mening, dat wij Sinkgraven niet nodig hebben. Is imo ook al te duur nu meerdere clubs zich melden en daarom zal Heerenveen hem alleen voor de hoofdprijs laten gaan. Sinkgraven zal bij zijn keuze echter nog maar eens goed moeten kijken hoe het Marco van Ginkel momenteel vergaat. Echt. Ik maak mij zorgen over onze verdediging in de nabije toekomst. Ik zou daarom beginnen met Bazoer op te leiden tot centrale verdediger.
nora
 nora - dinsdag 28 oktober 2014 - 17:03   quote  deeplink  
Op dit moment heb je op het middenveld Andersen-Klaasen als vaste spelers en de rest Serero-Schone-Riedewald-Nouri-v/d Beek-Zimler-Bazoer zijn of niet goed genoeg en sommige nog te jong hebben nog tijd nodig, persoonlijk zou ik laten afvloeien Serero/Schone/Zimler.Het middenveld moet worden Sinkgraven-Andersen-Klaasen-Riedewald en Bazoer uiteraard roulerend.En Nouri en v/d Beek aankomend seizoen in jong AJax en trainen bij A selectie en af en toe meespelen in o.a beker wedstrijden.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 28 oktober 2014 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 15:45 schreef Hummel10 het volgende:
Tielemans heeft de clubs volgens mij voor het uitzoeken. .

Waarom hoor ik niemand meer over bazoer?
Bazoer vanavond in de basis.......
remco k
 remco k - dinsdag 28 oktober 2014 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 09:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
agh, ik ga urby niet vergelijken met willems.
Urby was geen linksback en geen linksbuiten, maar linker middenvelder.
een positie die bij ajax niet bestaat.

als je een goeie actie maakt, maakt het niet uit tegen wie dat is.
Tegen een buitenspeler is dat natuurlijk wel wat makkelijker maar het is niet altijd zijn directe tegenstander.
Of speelt iedereen 433? nee toch, soms speelt de tegenstander op zone en niet op man en dan speelt willems tegen de rechtsback.

maar ja, ik zou het wel verkeerd zien.
Ja, want in de ED zijn er heel veel verdedigers die gewoon hun man uit handen durven geven..

Ik vind het echt een waardeloze linksback die aan de bal weleens wat leuks laat zien. Met de nadruk op weleens.. Als buitenspelers niet beter dan de ondergrens in de ED..
Eide
 Eide - dinsdag 28 oktober 2014 - 20:10   quote  deeplink  
Ach hou toch op Remco. Willems is gewoon enorm goed in vorm momenteel en kan vooruit ontzettend veel met de bal. Het is een begaafde technicus die de hele linkerkant kan bestrijken. En ook verdedigend doet hij het prima momenteel. Hier en nu de beste linksback op de Nederlandse velden.

Als een aantal anderen weer in vorm is misschien niet, maar Willems presteert op het moment ontzettend goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 oktober 2014 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 28 oktober 2014 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 17:48 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Bazoer vanavond in de basis.......
Vond hem redelijk vanavond
Eide
 Eide - dinsdag 28 oktober 2014 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 20:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vond hem redelijk vanavond
Wel overduidelijk wat mij betreft dat hij Riedewald voor zich moet duiden in de pikorde jong talent.
remco k
 remco k - dinsdag 28 oktober 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 20:10 schreef Eide het volgende:
Ach hou toch op Remco. Willems is gewoon enorm goed in vorm momenteel en kan vooruit ontzettend veel met de bal. Het is een begaafde technicus die de hele linkerkant kan bestrijken. En ook verdedigend doet hij het prima momenteel. Hier en nu de beste linksback op de Nederlandse velden.

Als een aantal anderen weer in vorm is misschien niet, maar Willems presteert op het moment ontzettend goed.
Mag je vinden. Aan de bal een redelijke speler, voor een back zeker prima, verdedigend uitermate zwak, dat is mijn mening.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 oktober 2014 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 22:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag je vinden. Aan de bal een redelijke speler, voor een back zeker prima, verdedigend uitermate zwak, dat is mijn mening.
Zijn Boilesen en van Rhijn ook.. Schat Willems op dit moment hoger in dan Boilesen
maar om er nou 15 miljoen voor nerr te leggen. .
remco k
 remco k - woensdag 29 oktober 2014 - 15:30   quote  deeplink  
Boilesen ben ik met je eens. Vergelijkbaar met Willems van rhijn vind ik een stuk beter dan beide spelers.
Eide
 Eide - zaterdag 01 november 2014 - 10:57   quote  deeplink  
Moisander: Ik krijg het gevoel dat ik weg moet bij Ajax

Niklas Moisander (29) keert vanavond terug in de basiself van Ajax dat het thuis opneemt tegen FC Dordrecht. De Fin zat de afgelopen weken op de bank. 'En natuurlijk was dat pijnlijk, want ik ben aanvoerder en topfit, maar ik accepteer de keuze van de trainer.'

Een aanvoerder die gepasseerd wordt; zelfs in de malle wereld van de voetballerij komt dat raar over. Ajax-trainer Frank de Boer deed het met Niklas Moisander, die de laatste twee wedstrijden tegen Go Ahead Eagles en SV Urk vanaf de bank toekeek hoe Stefano Denswil hem verving. 'Natuurlijk is dat pijnlijk, want ik ben topfit, kan twee keer per week spelen. Dan krijg je toch het gevoel dat je wegmoet', aldus Moisander.

Ruim twee jaar lang was de Finse international onomstreden, maar voor het duel met Go Ahead riep De Boer hem bij zich. 'Ik heb uitleg gekregen van de trainer. We hebben een goed gesprek gehad. Hij maakt de keuzes en die accepteer ik. Het teambelang staat voorop.'

Denswil
De Boer wilde Denswil belonen voor zijn goede prestaties in Jong Ajax, maar zei gisteren dat Moisander 'de beste optie is op die positie'. 'Ook als hij na de winterstop blijft.' De Fin heeft een aflopend contract. Wil Ajax nog wat aan hem verdienen, dan zal hij in de winterstop moeten worden verkocht. Technisch directeur Marc Overmars liet al weten dat Moisander 'in principe zal vertrekken, al hangt dat van veel factoren af.'

Interessant wordt dus de vraag of Ajax straks kiest voor het geld (mochten clubs in de winterstop geïnteresseerd zijn), of voor de sportieve toegevoegde waarde van de routinier in de tweede helft van het seizoen. In dat geval vangt de club niets meer voor de captain. 'Ik wil het niet groter maken dan het is', zegt Moisander. 'Dat gaat misschien ten koste van de prestaties op het veld. Tot de winterstop wil ik er sowieso niet over nadenken.'

Zeker is wel dat Moisander aan zijn laatste seizoen bij Ajax bezig is. 'Ajax heeft geen aanbieding gedaan om te verlengen, maar dat wist ik toen ik hier tekende. Ik zou hier twee jaar spelen en daarbij de jeugd niet in de weg zitten. Dat was een afspraak. Veel mensen dachten dat ik afgelopen zomer al weg zou gaan. Ajax speelde in op de situatie. Nick Viergever kwam en Stefano had natuurlijk al veel gespeeld. Ik stond er ook open voor, maar er was geen concrete interesse.'

Moisander gaat er niet zomaar vanuit dat dat over twee maanden wel zo is. 'Zo gemakkelijk is het niet, hè. Als er een mooie club komt ga ik dat overwegen. Ik ben kritisch, maar ook weer niet superkritisch en ook realistisch. Maar ik ga niet weg omdat het moet. Ik hoop in ieder geval dat ik op een waardige manier afscheid kan nemen.'

Bron

------------

Denk dat Niklas behoorlijk warm zit met zijn gevoel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 november 2014 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 01 november 2014 - 12:29   quote  deeplink  
Het maakt niet zoveel uit. Gratis weg laten gaan is wel zonde.
Maar je weet wel wat je aan hem hebt mocht hij blijven tot de zomer.
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 november 2014 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 09:46 schreef Eide het volgende:
Juist daarom heeft Ajax het beleid wat ze hebben voor contracten. Eerst een 3 jarig contract en dan als je Jong Ajax of Ajax 1 haalt wordt er gesproken over een langere verbintenis.
Met dat beleid is helemaal niks mis mee. Ik sta daar volledig achter.
remco k
 remco k - zaterdag 01 november 2014 - 14:29   quote  deeplink  
Helemaal eens Pietje, Ajax moet ook niet buigen voor die paar talenten die de centen belangrijker vinden dat het behalen van een sportieve top carriere..
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 november 2014 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:29 schreef remco k het volgende:
Helemaal eens Pietje, Ajax moet ook niet buigen voor die paar talenten die de centen belangrijker vinden dat het behalen van een sportieve top carriere..
Zo is het Remco. Ik schreef gisteren al in een ander topic, dat jonge spelers die het nodig vinden om erg vroeg te vertrekken, bijna zeker op de bank of op de tribune terechtkomen bij een buitenlandse club. Dus hebben ze een verkeerde keuze gemaakt of hebben zij hun hoofd op hol laten slaan door dubieuze zaakwaarnemers, die andere (lees: financiële) belangen hebben.
Eide
 Eide - woensdag 05 november 2014 - 20:38   quote  deeplink  
Om toch nog eens een knuppeltje in het hoenderhok te gooien.

Het contract van Rafael van der Vaart loopt 30-06-2015 af. Hij schijnt ook niet op een contractverlenging te hoeven rekenen.
Wesley Sneijder schijnt weg te mogen bij Galataseray dat ook financiele troubles heeft.

Beide zijn over hun absolute top heen maar kunnen een absolute meerwaarde hebben bij Ajax. Een contract in combinatie met een deal over een start van hun trainersloopbaan na de actieve carriere lijkt toch een aantrekkelijk vooruitzicht te zijn voor dit soort mannen.

Ik hoop toch dat Ajax nog eens een poging gaat wagen bij een van deze heren.
remco k
 remco k - woensdag 05 november 2014 - 20:41   quote  deeplink  
Komende winter of zomer zal het dan wel moeten gebeuren.. Wat je zegt, ze zijn zeker nog van waarde voor ons...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 06 november 2014 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 20:38 schreef Eide het volgende:
Om toch nog eens een knuppeltje in het hoenderhok te gooien.

Het contract van Rafael van der Vaart loopt 30-06-2015 af. Hij schijnt ook niet op een contractverlenging te hoeven rekenen.
Wesley Sneijder schijnt weg te mogen bij Galataseray dat ook financiele troubles heeft.

Beide zijn over hun absolute top heen maar kunnen een absolute meerwaarde hebben bij Ajax. Een contract in combinatie met een deal over een start van hun trainersloopbaan na de actieve carriere lijkt toch een aantrekkelijk vooruitzicht te zijn voor dit soort mannen.

Ik hoop toch dat Ajax nog eens een poging gaat wagen bij een van deze heren.
Tja, dan haal je wel een beetje ervaring in huis natuurlijk, maar ik zie het niet zo snel gebeuren.....
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 06 november 2014 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 00:26 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Tja, dan haal je wel een beetje ervaring in huis natuurlijk, maar ik zie het niet zo snel gebeuren.....
Ik ook niet vooral Sneijder vind zichzelf nog te goed voor Ajax.
Zal ook veel teveel loon willen. En vd Vaart die wil volgens mij zelf ook helemaal niet.
Maar van mij mogen ze komen hoor. Nigel erachter en Huntie ervoor samen met Zlatan en
doe Maxwell dan ook gelijk maar..
Eide
 Eide - donderdag 06 november 2014 - 12:00   quote  deeplink  
Niemand kan in de hoofden van VDV en Sneijder kijken. Ik denk alleen dat Ajax in eventuele onderhandelingen een stuk meer te bieden heeft dan alleen salaris en dat dat best een overtuigend argument zou kunnen zijn in een poging een van beide terug te halen naar de club.
remco k
 remco k - donderdag 06 november 2014 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 12:00 schreef Eide het volgende:
Niemand kan in de hoofden van VDV en Sneijder kijken. Ik denk alleen dat Ajax in eventuele onderhandelingen een stuk meer te bieden heeft dan alleen salaris en dat dat best een overtuigend argument zou kunnen zijn in een poging een van beide terug te halen naar de club.
Er is wel eens verteld dat er over gesproken is, maar ik vraag me oprecht af of er wel eens een ultiem bod of gesprek is geweest met uberhaubt een terugkerende Ajacied..
Eide
 Eide - donderdag 06 november 2014 - 12:21   quote  deeplink  
FdB zou afgelopen zomer eens VDV hebben gepolst over een terugkeer. Sindsdien is de positie van VDV bij HSV niet verbetert en lijkt een contractverlenging niet aanstaande. Dat biedt minimaal een nieuwe opening om VDV nog eens te polsen. En uiteindelijk: niet geschoten is altijd mis.
Eide
 Eide - donderdag 06 november 2014 - 12:21   quote  deeplink  
FdB zou afgelopen zomer eens VDV hebben gepolst over een terugkeer. Sindsdien is de positie van VDV bij HSV niet verbetert en lijkt een contractverlenging niet aanstaande. Dat biedt minimaal een nieuwe opening om VDV nog eens te polsen. En uiteindelijk: niet geschoten is altijd mis.
Pietje
 Pietje - donderdag 06 november 2014 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 12:21 schreef Eide het volgende:
FdB zou afgelopen zomer eens VDV hebben gepolst over een terugkeer. Sindsdien is de positie van VDV bij HSV niet verbetert en lijkt een contractverlenging niet aanstaande. Dat biedt minimaal een nieuwe opening om VDV nog eens te polsen. En uiteindelijk: niet geschoten is altijd mis.
En ik denk serieus, dat Raffie de ontbrekende schakel is in het team.
3sterren
 3sterren - donderdag 06 november 2014 - 13:03   quote  deeplink  
Een verdediger uit italie halen, een middenvelder uit spanje en een spits uit brazilie!
Gwn op de juiste plekken gaan scouten.
Pietje
 Pietje - donderdag 06 november 2014 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 13:03 schreef 3sterren het volgende:
Een verdediger uit italie halen, een middenvelder uit spanje en een spits uit brazilie!
Gwn op de juiste plekken gaan scouten.
Alleen één of twee zeer ervaren spelers is genoeg. Voor de competitie en eredivisie is het misschien niet eens nodig, maar in Europees verband zie je overduidelijk waar de schoen wringt.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 06 november 2014 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 13:03 schreef 3sterren het volgende:
Een verdediger uit italie halen, een middenvelder uit spanje en een spits uit brazilie!
Gwn op de juiste plekken gaan scouten.
Chiellini, Xavi en Fred?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 06 november 2014 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 13:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Chiellini, Xavi en Fred?
Aardig trio ;-) moeten we alleen nog een rijke olie magnaat uit Koeweit strikken die dat voor ons wil betalen en dan ook nog op onze voorwaarden......
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 november 2014 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 13:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Chiellini, Xavi en Fred?
.......vooral Chielini doet me watertanden, hahahahaha
Pietje
 Pietje - donderdag 06 november 2014 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 14:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

.......vooral Chielini doet me watertanden, hahahahaha
Hahahaha. Suarez toch ook??? ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!









0.0114347