BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
3sterren
 3sterren - zaterdag 14 februari 2015 - 00:59   quote  deeplink  
Ik ben klaar met namen noemen van mensen die moeten komen.
Scouts worden betaald om dit werk te doen dus ik verwacht dat ze dit dan ook doen.
Hoop dat er 3 ervaren namen komen elke linie 1!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 14 februari 2015 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 00:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Over het algemeen zijn die wel inzetbaar. FdB begint namelijk in aanloop van een speelronde met 18 namen voor Ajax 1 opschrijven. Wat er overblijft speelt bij Jong Ajax. En als die spelers tekort komen gaat de A1 leveren. Zo werkt het nu ook al, en zo werkt het al jaren.

Maar om te verduidelijken wat ik bedoelde: Jou 22 is een arbitrair getal gebaseerd op 2 elftallen. De A selectie van Ajax bestaat echter uit al uit 25 spelers. De selectie van Jong Ajax bestaat bovendien ook nog eens uit 18 spelers. En dan put hij dus ook nog regelmatig uit de A1. Dus elke positie niet niet alleen dubbel bezet, die is zelfs gewoon drie-dubbel bezet. Ajax heeft ruim voldoende spelers.

Ajax heeft 63 contractspelers om precies te zijn, bovendien worden er ook nog 8 verhuurd aan verschillende clubs. Een aantal hiervan zijn aangetrokken buitenlandse jeugdspelers, een aantal zitten op hun eerste contract maar grotendeels zijn dit gewoon spelers met een A contract (43 in totaal).

Ten slotte gaf ik geen commentaar op wat Frank de Boer wil. Ik gaf aan waar ik na een vertrek van Moisander echt een leegte zie, en dat is op LCV. Nu Denswil is vertrokken en Moisander in de zomer weg gaat is Viergever namelijk de enige gedebuteerde LCV die we hebben. Want zoals ik al schreef: ik zie die opmerking van FdB op dit moment toch voornamelijk als een uitnodiging voor bijvoorbeeld VDV (of Sneijder, of De Jong bijvoorbeeld) en nog niet als een gerichte intentie om iemand te halen. Dat kan natuurlijk veranderen op basis van het verdere verloop van dit seizoen.
Ik weet ook wel dat Ajax over veel spelers kan beschikken maar sommige zijn daar nog niet klaar voor.
Volgens mij hebben A1 en Jong Ajax ook genoeg spelers nodig om een seizoen vol te kunnen maken.
Volgens mij heeft A1 speelt Europees, al heel het seizoen.
Dus het is gewoon niet handig om daar van uit te gaan.
Jong Ajax daar zit een limiet op, na een aantal wedstrijden mag je ze niet meer gebruiken.
En A1 spelers zit in een opleidingstraject met Europees voetbal, niet bevorderlijk om daar tussen te komen.
En overigens zijn er een aantal spelers van AjaxA1 nog niet geschikt om te gebruiken voor Ajax1.

Je hebt gewoon genoeg spelers nodig en Jong Ajax en AjaxA1 heeft dat ook.
Dan moet je dus niet enkel staren op Ajax1, want de andere spelen meestal in het zelfde weekend.

Uitzonderingen daargelaten, Vorig seizoen Riedewald. 1ste Back Boilissen(geblesseerd), 2de back Blind nodig als Controleur(Poulsen geblesseerd), 3de back Dijks(verhuurd), Spelers van Jong Ajax speelde ook hun wedstrijd in dat weekend, dan moet je dus een speler van AjaxA1 gebruiken.
Je had Riedewald niet hoeven gebruiken als je een extra CVM in je selectie had, dan kon blind LB.
Het is dat het goed ging en bijzonder dat hij juist die beslissing maakte, maar ideaal is het niet.
Daar streef je wel naar.

Ik denk dat Ajax voor de LCV gewoon de spelers al heeft voor het aankomende seizoen.
Riedewald en Viergever, die mogen het uitmaken wie Moisander vervangt, ik zie daar geen aankoop voor komen. Over Riedewald word immers gezegd dat hij op Rijkaard lijkt, dan bedoel ik op de manier van spelen. Dat wil ik dan wel zien..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 14 februari 2015 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 00:59 schreef 3sterren het volgende:
Ik ben klaar met namen noemen van mensen die moeten komen.
Scouts worden betaald om dit werk te doen dus ik verwacht dat ze dit dan ook doen.
Hoop dat er 3 ervaren namen komen elke linie 1!
Het lijkt erop dat in de verdediging geen ervaren kracht bij komt.
Of Ajax een ervaren man voor het middenveld en de aanval kan vinden, dat is een 2de.
Maar het lijkt er op dat Ajax vind dat de verdediging ervaren genoeg is.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 14 februari 2015 - 02:21   quote  deeplink  
Eide neem even voor het gemak de 29 koppige selectie van Qatar in je hoofd.
Als je die niet meer weet dan was dit hem:

Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Joël Veltman
Niklas Moisander
Nicolai Boilesen
Mike van der Hoorn
Viktor Fischer
Kolbeinn Sigthórsson
Davy Klaassen
Ricardo Kishna
Jairo Riedewald
Lucas Andersen
Robert Muric
Arek Milik
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Kenny Tete
Stefano Denswil
Thulani Serero
Nick Viergever
Riechedly Bazoer
Ruben Ligeon
Richairo Zivkovic
Niki Zimling
Diederik Boer
Queensy Menig
Abdelhak Nouri
Donny van de Beek
Indy Groothuizen

Als je daar nou de spelers ervan af trekt die een contract tot 2015 hebben.
Zet dan de spelers die je overhoud op de posities waarvan jij denkt dat ze daar tot hun recht komen. Spelers komen in de opstelling natuurlijk maar 1x voor..
Ik heb het alvast voor je gedaan...

Dit is dan mijn opstelling
GK: Cilissen (Boer, Groothuizen)
LB: Boilissen (...)
LCV: Viergever (Riedewald)
RCV: Veltman (Van Der Hoorn)
RB: Van Rhijn (Ligeon, Tete)
CVM: Serero (Bazoer)
LM: Sinkgraven (Andersen, Nouri)
RM: Klaassen (van Beek)
LB: Fisher(Kisnha, Muric)
SP: Siggy (Zivko)
RB: El Ghazi (Menig)

Dus als je goed gezien hebt, heb ik de volgende spelers uitgelaten.
Denswil, Moissander, Schone, Millik, Zimling.
Daarvan zijn 2 zeker al vertrokken. Van de andere 3 moet nog duidelijk worden of ze mogen blijven of niet.

Daarnaast heb ik Sinkgraven toegevoegd, die was nog niet mee naar Qatar

De 1 is matig bezet en er zijn ook een paar die flink zijn bezet.
Als dit de selectie voor volgend seizoen is, dan heb je verdediger extra nodig.
Dat kan via jong Ajax, A1 of extern worden gehaald.

Daarnaast moet je wat extra kwaliteit in huis halen. Spits en CVM. Dat vind ik wankel.
Ook al zijn alle spelers in vorm, dat blijft dan onze zwakke posities.
Rekik en Kongolo zijn echt niet beter dan Viergever of Riedewald.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 februari 2015 door Positieve Arrogantie --
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 14 februari 2015 - 10:34   quote  deeplink  
Alle bespiegelingen daar gelaten, het wordt uiteindelijk een verloren seizoen. Onze technische staf heeft niet op tijd geanticipeerd op de kwaliteitsachteruitgang en gebrek aan ervarenheid van ons elftal. Dus kan men nu tot aan het nieuwe seizoen op zoek gaan naar spelers, die direct iets toevoegen aan het elftal en de jeugdigheid aan de hand neemt in het veld.
Eide
 Eide - zaterdag 14 februari 2015 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 10:34 schreef Ztjes het volgende:
Alle bespiegelingen daar gelaten, het wordt uiteindelijk een verloren seizoen.
Omdat er geen kampioenschap wordt behaald? Dat vind ik nogal een uitspraak. We spelen nog Europees, staan er goed voor om in ieder geval voorronde CL te gaan spelen en hebben een seizoen dat waardevol is voor zowel Frank de Boer, als de huidige directie als de hele jonge spelers in de selectie.

Ik zou het dus niet als verloren beschouwen. Wel als teleurstellend.
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 14 februari 2015 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 10:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Omdat er geen kampioenschap wordt behaald? Dat vind ik nogal een uitspraak. We spelen nog Europees, staan er goed voor om in ieder geval voorronde CL te gaan spelen en hebben een seizoen dat waardevol is voor zowel Frank de Boer, als de huidige directie als de hele jonge spelers in de selectie.

Ik zou het dus niet als verloren beschouwen. Wel als teleurstellend.
Voor mij is het kampioenschap inderdaad verreweg het belangrijkste, je kunt en hoeft niet elke keer kampioen te worden, maar wel als Ajax tot de laatste wedstrijden mee kunnen blijven strijden. Europese wedstrijden zijn altijd goed voor een jonge selectie en na de ervaring van Frank en consorten van 4+ seizoenen, mag het niveau van je team eigenlijk niet minder worden.

Voor mij is het ook teleurstellend, omdat het niveau niet is verbeterd, eerder verminderd en niet om het verloren kampioenschap. En dan vind ik het wel een verloren seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 februari 2015 door Ztjes --
Eide
 Eide - zaterdag 14 februari 2015 - 11:03   quote  deeplink  
Natuurlijk is dat kampioenschap het belangrijkst maar met het niet behalen is het seizoen nog niet verloren. Althans, niet in mijn ogen. Dat is wat ik er mee wilde zeggen.
remco k
 remco k - zaterdag 14 februari 2015 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 februari 2015 - 20:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ach dat weet ik niet maar ik meen wel dat Ajax in januari al naar buiten zou komen met plannen waarom nem zo zuinig is op het moment
Daar heb ik laatst al een linkje van neergezet dat dit helemaal niet klopt, in de loop van dit jaar zou men met die plannen naar buiten komen. NIet in Januari..
remco k
 remco k - zaterdag 14 februari 2015 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 februari 2015 - 21:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Zie liever Nigel De Jong
Helemaal niet haalbaar, heeft aangegeven gewoon in Italie te willen blijven.
Pietje
 Pietje - zaterdag 14 februari 2015 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 13:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal niet haalbaar, heeft aangegeven gewoon in Italie te willen blijven.
En wat moet hij wel niet kosten? 15 miljoen? Nog meer? Daarnaast, wat jij ook zegt, hij heeft te kennen gegeven om in Italië te willen blijven en daar ook zijn carrière te willen afsluiten. Die zien we dus alleen nog maar in de ArenA verschijnen als toeschouwer.
Eide
 Eide - zaterdag 14 februari 2015 - 14:31   quote  deeplink  
En als Nigel Italië verlaat zal hij toch eerder terug gaan naar Duitsland waar zijn autobedrijf zit. Die heeft sportief en persoonlijk gewoon geen banden meer met Nederland zoals bijvoorbeeld Clarence Seedorf dat ook niet meer had.

Van der Vaart en KJH hebben dat nog veel meer. KJH woont zelfs nog in Nederland terwijl VDV regelmatig in Nederland te vinden is.
Eide
 Eide - zaterdag 14 februari 2015 - 14:44   quote  deeplink  
FdB gaf vandaag op de persconferentie trouwens aan dat Ajax binnenkort ene ei gaat leggen over Milik. Hij gaf aan dat men wel tevreden is over Milik.
Pietje
 Pietje - zaterdag 14 februari 2015 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 14:44 schreef Eide het volgende:
FdB gaf vandaag op de persconferentie trouwens aan dat Ajax binnenkort ene ei gaat leggen over Milik. Hij gaf aan dat men wel tevreden is over Milik.
Dat heb ik ook gehoord. Daarmee nam hij eerlijk gezegd wel wat gas terug, omdat ik de Boer in een eerder stadium heb horen zeggen, dat de optie tot koop hoe dan ook wordt gelicht. Ik snap het werkelijk niet. Misschien ziet hij toch meer in Zivkovic? Maar die schijnt ook super ontevreden te zijn met zijn situatie. Volgens Frits Barend, toch bekend als een behoorlijke insider, heeft Zivkovic contact met zijn zaakwaarnemer opgenomen om een gesprek te hebben met de Boer en Overmars en dat een vervroegd vertrek aan de orde is. Nogmaals, ik snap het niet. Waar is Ajax nou mee bezig???
Robinho
 Robinho - zaterdag 14 februari 2015 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 14:31 schreef Eide het volgende:
En als Nigel Italië verlaat zal hij toch eerder terug gaan naar Duitsland waar zijn autobedrijf zit. Die heeft sportief en persoonlijk gewoon geen banden meer met Nederland zoals bijvoorbeeld Clarence Seedorf dat ook niet meer had.

Van der Vaart en KJH hebben dat nog veel meer. KJH woont zelfs nog in Nederland terwijl VDV regelmatig in Nederland te vinden is.
Als je daar van te voren al vanuit gaat heb je ook geen ambitie. Ajax heeft uitgesproken terug te willen naar de Europese top. Dan moet je dit soort spelers met een goed verhaal en een zak geld proberen te overtuigen. En niet straks als ze uitgeblust zijn nog wat af laten bouwen. Ik zeg niet dat dit lukt, maar als je 3 van dat soort spelers tegelijk benadert maak je kans, mits het verhaal goed is en deze mannen inzien dat ze sportief iets moois kunnen bereiken. En anders moet je je ambities bijstellen.
Eide
 Eide - zaterdag 14 februari 2015 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 15:18 schreef Robinho het volgende:

[..]

Als je daar van te voren al vanuit gaat heb je ook geen ambitie.
Dat heeft geen zak met de ambitie van Ajax te maken. Dat heeft te maken met de ambities en motivaties van individuele spelers. Je kan nog zo veel geld en ambitie hebben, als een speler geen zin heeft gebeurt het niet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 14 februari 2015 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 14:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

En wat moet hij wel niet kosten? 15 miljoen? Nog meer? Daarnaast, wat jij ook zegt, hij heeft te kennen gegeven om in Italië te willen blijven en daar ook zijn carrière te willen afsluiten. Die zien we dus alleen nog maar in de ArenA verschijnen als toeschouwer.
Volgens mij loopt zijn contract af. dus veel zal het niet zijn
Eide
 Eide - zaterdag 14 februari 2015 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 17:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Volgens mij loopt zijn contract af. dus veel zal het niet zijn
Hij is met Milan in gesprek over een nieuw contract en heeft zelf meermaals aangegeven daar te willen blijven.
Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 februari 2015 door Eide --
nora
 nora - zaterdag 14 februari 2015 - 18:24   quote  deeplink  
Vandaag weer v/d Vaart zien ploeteren bij een degradatie kandidaat met 8-0 op hun reed van Bayer en een half wedstrijdje weer voor Raffie hij moet zo hard werken in die ploeg hij kan zijn kwaliteiten niet laten zien omdat hij alleen maar achter de tegenstander aanloopt. Wat bezielt je dan om je laatse voetbal jaren zo moet afsluiten terwijl je eigenlijk nog 2 tot 3 jaar bij je oude club nog kan spelen zoals je altijd wilde korte comb/en europeesch spelen wat gaat er in zijn kop om dat je dit dramatische werkvoetbal prefereerd boven Ajax ????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 februari 2015 door nora --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 14 februari 2015 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 11:03 schreef Eide het volgende:
Natuurlijk is dat kampioenschap het belangrijkst maar met het niet behalen is het seizoen nog niet verloren. Althans, niet in mijn ogen. Dat is wat ik er mee wilde zeggen.
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ok normaal gesproken kun je zo een
seizoen hebben maar na vier kampioenschappenis dit wel wat mager.
Champions league ok dat kan gebeuren dat je geen ronde verder komt.
De beker thuis in een vroeg stadium er met 0-4 afgaan is niet best.
Europa league verwacht ik niet heel veel van maar we zullen zien.
Mocht je ook geen tweede worden dan is dat gewoon slecht.

Als team niet echt stappen kunnen maken en idividueel zijn er ook weinig
die echt stappen gemaakt hebben.
Dan vertrekt er ook nog minimaal 1 basisspeler gratis.

Wanneer is jou seizoen dan wel een verloren seizoen?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 14 februari 2015 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 18:24 schreef nora het volgende:
Vandaag weer v/d Vaart zien ploeteren bij een degradatie kandidaat met 8-0 op hun reed van Bayer en een half wedstrijdje weer voor Raffie hij moet zo hard werken in die ploeg hij kan zijn kwaliteiten niet laten zien omdat hij alleen maar achter de tegenstander aanloopt. Wat bezielt je dan om je laatse voetbal jaren zo moet afsluiten terwijl je eigenlijk nog 2 tot 3 jaar bij je oude club nog kan spelen zoals je altijd wilde korte comb/en europeesch spelen wat gaat er in zijn kop om dat je dit dramatische werkvoetbal prefereerd boven Ajax ????
Wees maar niet bang die komt van de zomer echt wel.

Bron. Ajaxboy2
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 14 februari 2015 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 17:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij is met Milan in gesprek over een nieuw contract en heeft zelf meermaals aangegeven daar te willen blijven.
Bron
Juvebis volgens mij ook geïnteresseerd daar zal hij wel stukje meer knaken
kunnen verdienen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 14 februari 2015 - 21:00   quote  deeplink  
Ik weet niet hoe betrouwbaar onderstaand bericht is, maar wil het jullie niet onthouden.

http://www.ajaxfanatics.nl/nieuws/583/-overmars-en-de-boer-in-gesprek-met-oude-bekende-.html?
Eide
 Eide - zaterdag 14 februari 2015 - 21:10   quote  deeplink  
Op Ajax 1 stond alleen niets dergelijks te lezen. Dus waar AF het nu eigenlijk vandaan haalt.... en natuurlijk is VDV de usual suspect als het gaat om een ervaren speler terug halen. Zeker gezien de dramatische omstandigheden in Hamburg.
Pietje
 Pietje - zondag 15 februari 2015 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 - 21:10 schreef Eide het volgende:
Op Ajax 1 stond alleen niets dergelijks te lezen. Dus waar AF het nu eigenlijk vandaan haalt.... en natuurlijk is VDV de usual suspect als het gaat om een ervaren speler terug halen. Zeker gezien de dramatische omstandigheden in Hamburg.
Het zal me inmiddels niet verbazen wanneer Raffie gaat toehappen. Hij heeft het absoluut niet meer naar zijn zin bij HSV. Daarnaast heeft hij een aflopend contract. Dus mijn vraag aan Marc Overmars is: "Waar wacht je nog op???".
remco k
 remco k - zondag 15 februari 2015 - 12:33   quote  deeplink  
Ik voel het aan mn water. Raffie gaat terug komen..
Robinho
 Robinho - zondag 15 februari 2015 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 12:33 schreef remco k het volgende:
Ik voel het aan mn water. Raffie gaat terug komen..
Mijn gevoel zegt dat dit een beetje ligt aan het uitgavenpatroon van zijn ega......Net als bij zovelen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 15 februari 2015 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 12:48 schreef Robinho het volgende:

[..]

Mijn gevoel zegt dat dit een beetje ligt aan het uitgavenpatroon van zijn ega......Net als bij zovelen.
Ja want met een miljoen per seizoen kan ze niks?
remco k
 remco k - zondag 15 februari 2015 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 13:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja want met een miljoen per seizoen kan ze niks?
Ik denk dat het er niets mee te maken zal hebben.. Die jongen heeft meer geld dan dat ze samen in hun leven zullen uitgeven..
Robinho
 Robinho - zondag 15 februari 2015 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 13:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja want met een miljoen per seizoen kan ze niks?
Klopt. Een miljoen is kattepis voor deze dames. Denk je dat ze naar de H&M gaan en daarna een pizzaatje eten bij Bella Italia?
De familie Sneijder heeft bijvoorbeeld een stuk of wat huizen. Als ie achteruit gaat in salaris moet ie de helft verkopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2015 door Robinho --
freakie
 freakie - zondag 15 februari 2015 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 12:33 schreef remco k het volgende:
Ik voel het aan mn water. Raffie gaat terug komen..
Ja ik kan het me ook zo voorstellen, het zou namelijk heel goed zijn voor heel veel middenvelders. Voor het hele team natuurlijk gewoon maar de middenvelder sowieso
Eide
 Eide - maandag 16 februari 2015 - 22:41   quote  deeplink  
'Ajax weet eind maart meer, Van der Vaart op weg naar de uitgang'

Ajax weet eind maart meer over de kansen om Rafael van der Vaart binnen te halen. De 32-jarige middenvelder gaat dan met zijn huidige club Hamburger SV om de tafel.

Dat meldt de Hamburger Morgenpost maandag. In Duitsland is ook doorgekomen dat Frank de Boer zondag inging op het mogelijk vastleggen van Van der Vaart. De Ajax-trainer ontkent dat er reeds gesprekken gevoerd worden, maar heeft de Oranje-international wel aangemerkt als zeer interessante speler.

Eind maart, tijdens de eerste interlandperiode van dit jaar, gaat Van der Vaart met de directie van HSV zitten. Volgens Hamburger Morgenpost is de kans groot dat besloten wordt om na dit seizoen afscheid te nemen en uit elkaar te gaan. 'Misschien gaat hij dan wel naar Amsterdam', schrijft de krant.

Het is de vraag of Van der Vaart zelf zit te wachten op een terugkeer. In december zei hij dit: "Ajax is en blijft mijn club, maar ik ben nog heel ambitieus. Terug naar Nederland zie ik nu niet voor me. Dat is een buikgevoel. Ik doe alles vanuit het buikgevoel."

Bron
freakie
 freakie - maandag 16 februari 2015 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 22:41 schreef Eide het volgende:
'Ajax weet eind maart meer, Van der Vaart op weg naar de uitgang'

Ajax weet eind maart meer over de kansen om Rafael van der Vaart binnen te halen. De 32-jarige middenvelder gaat dan met zijn huidige club Hamburger SV om de tafel.

Dat meldt de Hamburger Morgenpost maandag. In Duitsland is ook doorgekomen dat Frank de Boer zondag inging op het mogelijk vastleggen van Van der Vaart. De Ajax-trainer ontkent dat er reeds gesprekken gevoerd worden, maar heeft de Oranje-international wel aangemerkt als zeer interessante speler.

Eind maart, tijdens de eerste interlandperiode van dit jaar, gaat Van der Vaart met de directie van HSV zitten. Volgens Hamburger Morgenpost is de kans groot dat besloten wordt om na dit seizoen afscheid te nemen en uit elkaar te gaan. 'Misschien gaat hij dan wel naar Amsterdam', schrijft de krant.

Het is de vraag of Van der Vaart zelf zit te wachten op een terugkeer. In december zei hij dit: "Ajax is en blijft mijn club, maar ik ben nog heel ambitieus. Terug naar Nederland zie ik nu niet voor me. Dat is een buikgevoel. Ik doe alles vanuit het buikgevoel."

Bron
Ik zou dit echt helemaal geweldig vinden.
Eide
 Eide - maandag 16 februari 2015 - 22:56   quote  deeplink  
Het is publiek geheim van Zimbauer en VDV een gebrouilleerde relatie hebben. Bovendien heeft HSV een enorm financieel probleem. De inkomsten dalen al jaren en verschillende grote sponsoren en investeerders hebben zich terug getrokken. Zo heeft HSV zelfs een lening van 17 miljoen (!!) bij de fans lopen.

En na dit teleurstellende seizoen zitten VDV en HSV misschien beide wel niet meer op elkaar te wachten. Voor HSV is Van der Vaart een hele dure speler die behoorlijke op het salarishuis drukt. Datzelfde salarishuis moet omlaag wil HSV financieel boven water blijven. En Van der Vaart zal toch geen degradatievoetbal willen spelen, of zelfs in de 2. Bundesliga willen spelen. HSV staat namelijk maar 2 punten boven de degradatiestreep.

Het is dus afwachten maar er lijken wel mogelijkheden te zijn. Afgelopen zomer wilde VDV nog niet terugkeren naar de Eredivisie. Wie weet hoe dat na dit jaar is. Wat mij betreft is VDV meer dan welkom.
freakie
 freakie - maandag 16 februari 2015 - 23:03   quote  deeplink  
Hij moet gewoon.. Dan misschien Maxwell ook terug vragen? Of Emanuelson.. Jeetje wat is daar van gekomen jo.
Eide
 Eide - maandag 16 februari 2015 - 23:13   quote  deeplink  
Maxwell gaf begin dit seizoen aan na te denken over het beëindigen van zijn actieve voetbalcarrière.
nora
 nora - maandag 16 februari 2015 - 23:37   quote  deeplink  
Laten wij hopen op Raffie dit is toch afzien voor hem in de bodem van de BL alleen maar keihard werken totaal niet zijn spel voor zijn kwaliteiten.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 17 februari 2015 - 06:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 23:03 schreef freakie het volgende:
Hij moet gewoon.. Dan misschien Maxwell ook terug vragen? Of Emanuelson.. Jeetje wat is daar van gekomen jo.
Urby nooit kapot van geweest voor welke positie?
nora
 nora - dinsdag 17 februari 2015 - 09:13   quote  deeplink  
Urby linksback maar niet echt noodzakelijk
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 17 februari 2015 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 09:13 schreef nora het volgende:
Urby linksback maar niet echt noodzakelijk
Dan liever Maxwell
remco k
 remco k - dinsdag 17 februari 2015 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 06:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Urby nooit kapot van geweest voor welke positie?
Op een stoeltje op de tribune..

Nee, als back is het een redelijke speler, hij had alleen veel beter kunnen zijn..

Dat is nou typisch zon speler die gewoon zijn hele carriere lekker voor 1 clubje had moeten blijven ballen..
remco k
 remco k - dinsdag 17 februari 2015 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 09:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan liever Maxwell
100 keer liever.. Maar die gaat niet komen verwacht ik.
nora
 nora - dinsdag 17 februari 2015 - 13:25   quote  deeplink  
Ik zou ook zeggen van niet maar ik blijf hopen zie bericht hieronder weet geen bron.
===================================================================================
Deze geruchten/geluiden gaan al langer en het zou zomaar kunnen. Maxwell heeft zelf aangegeven zijn carrière best bij Ajax af te willen sluiten, is transfervrij in de zomer en was onlangs nog in Amsterdam met PSG. Daarnaast valt Moisander in de zomer weg uit de verdediging en heeft Ajax aangegeven al met een ervaren kracht te praten. Dat Frank daarin de nadruk legt op een middenvelder aanvaller kan duiden op gesprekken voor een andere positie, die ze liever geheim houden. Immers is er achterin het duidelijks versterking nodig, zeker op LCV, na het vertrek van Denswil en Moisander.
Pietje
 Pietje - dinsdag 17 februari 2015 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 13:25 schreef nora het volgende:
Ik zou ook zeggen van niet maar ik blijf hopen zie bericht hieronder weet geen bron.
===================================================================================
Deze geruchten/geluiden gaan al langer en het zou zomaar kunnen. Maxwell heeft zelf aangegeven zijn carrière best bij Ajax af te willen sluiten, is transfervrij in de zomer en was onlangs nog in Amsterdam met PSG. Daarnaast valt Moisander in de zomer weg uit de verdediging en heeft Ajax aangegeven al met een ervaren kracht te praten. Dat Frank daarin de nadruk legt op een middenvelder aanvaller kan duiden op gesprekken voor een andere positie, die ze liever geheim houden. Immers is er achterin het duidelijks versterking nodig, zeker op LCV, na het vertrek van Denswil en Moisander.
Frank de Boer is kennelijk tevreden over zijn verdedigers, want hij wil alleen maar middenvelders en aanvallers aantrekken. Wat Maxwell betreft, ik kan het me nauwelijks voorstellen dat hij serieus geïnteresseerd in Ajax is. Maar ja, laat Overmars maar met hem gaan praten, dan kom je er snel genoeg achter.
nora
 nora - dinsdag 17 februari 2015 - 14:29   quote  deeplink  
Dat dacht ik ook maar ik denk dat hij genoeg verdiend heeft en heeft geen contract meer, dus nog een of twee jaartjes in Amsterdam bivakkeren waarom niet lijkt mij niet verkeerd om je carriere af te sluiten zo gek is dat toch niet.
remco k
 remco k - dinsdag 17 februari 2015 - 15:12   quote  deeplink  
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik onze verdediging ook prima vind, we geven weinig weg aan goals en Moisander is eigenlijk constant de minste van het stel.

Ik zou komend seizoen lekker gaan spelen met vd Hoorn en Veltman in het centrum. van Rhijn op rechts en Boilesen op links mits die beter gaat spelen, zoniet gewoon banken en Viergever op linksback.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 18 februari 2015 - 00:07   quote  deeplink  
In Italie is er wel een gerucht dat de jong overweegt om naar ajax terug te keren.
Hoe betrouwbaar dat gerucht is dat zie we wel.
ze hebben sowieso contact, de vraag is of hij dat wil.
Hij zegt in ieder geval geen nee en nog altijd zijn contract niet verlengd.

ik weet 100% zeker dat hij volgend jaar nog wil spelen en zolang hij zijn contract niet heeft verlengd hou ik er hoop op!

Geld is misschien niet eens het grootste probleem, alsof hij niet genoeg heeft verdiend?
alsof hij dat geld op zou kunnen maken
ik denk dat hij er niet zo over denkt, dat hij opzoek is naar een beter contract.
Die had hij ergens anders al veel eerder kunnen verdienen.
Hij vond city zijn minste periode, terwijl je daar flink veel geld kon verdienen
Brandje
 Brandje - woensdag 18 februari 2015 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 00:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
In Italie is er wel een gerucht dat de jong overweegt om naar ajax terug te keren.
Hoe betrouwbaar dat gerucht is dat zie we wel.
ze hebben sowieso contact, de vraag is of hij dat wil.
Hij zegt in ieder geval geen nee en nog altijd zijn contract niet verlengd.

ik weet 100% zeker dat hij volgend jaar nog wil spelen en zolang hij zijn contract niet heeft verlengd hou ik er hoop op!

Geld is misschien niet eens het grootste probleem, alsof hij niet genoeg heeft verdiend?
alsof hij dat geld op zou kunnen maken
ik denk dat hij er niet zo over denkt, dat hij opzoek is naar een beter contract.
Die had hij ergens anders al veel eerder kunnen verdienen.
Hij vond city zijn minste periode, terwijl je daar flink veel geld kon verdienen
Is alweer ontkracht door Ajax en Mike Verweij van de telegraaf. Echter vind ik dat Ajax gewoon een poging moet doen. Hij is transfervrij dus je kan hem best een salaris van rond de 2 miljoen bieden en wellicht gaat hij overstag. Dan kan je ook zeggen dat je je je best hebt gedaan
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 februari 2015 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 09:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Is alweer ontkracht door Ajax en Mike Verweij van de telegraaf. Echter vind ik dat Ajax gewoon een poging moet doen. Hij is transfervrij dus je kan hem best een salaris van rond de 2 miljoen bieden en wellicht gaat hij overstag. Dan kan je ook zeggen dat je je je best hebt gedaan
Ik las het ook net, maar toch de moeite waard om in gesprek proberen te gaan met Nigel de Jong
nora
 nora - woensdag 18 februari 2015 - 09:33   quote  deeplink  
We moeten maar weer afwachten ik ben benieuwd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0205650