BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zaterdag 28 maart 2015 - 14:12   quote  deeplink  
Ajax (Overmars) was in mijn ogen zeer goed bezig met het verlengen van contracten van diverse jeugdspelers, dan wel het aanbieden van een eerste contract van jeugdspelers. Echter, niemand kan ontkennen, dat diezelfde Overmars over het algemeen enorme miskleunen heeft gemaakt met de aankoop van een hoop goedkope spelers. Die spelers waren uiteraard niet voor niets zo goedkoop Dat is sowieso het parool van Ajax: veel geld ontvangen voor vertrekkende spelers, maar de knip zo goed als gesloten houden voor komende spelers. Op een enkele uitzondering na, zoals Daley Sinkgraven.

Als Ajax niet snel maatregelen neemt, om -zoals aangegeven- enkele spelers met ervaring op cruciale posities in het elftal binnen te halen, dan zullen zij zonder enige twijfel de strijd om het kampioenschap van het volgende seizoen met concurrenten als PSV en Feyenoord gaan verliezen, die wel al bezig zijn om de juiste balans in het team op orde te brengen.

Overmars was enkele dagen geleden wel zo brutaal om Guardado naar Ajax proberen te halen, maar dat is uiteraard niet gelukt. Het resultaat was enkel dat PSV woedend is, net als de zaakwaarnemer van Guardado. Dat kan ik goed begrijpen.

Ik heb verder begrepen, dat Ajax toch niet verder wil met Arek Milik en dat zij aan het eind van dit seizoen wel degelijk afscheid willen nemen van Ricardo Kishna (Overmars loopt alweer met eurotekentjes in zijn ogen rond). Uiteraard zullen er nog wel wat spelers vertrekken, dat gebeurt immers elk jaar in Amsterdam. Voor mij is Kishna een uitzonderlijk talent, die alleen maar nóg beter en constanter gaat worden. Maar ja, we hebben ook nog Viktor Fisher, dus dat zal wel de reden zijn dat men (waarschijnlijk) Kishna laat lopen.

Verder, wat wil Ajax doen met zijn vele tientallen miljoenen op de spaarbank?? Ik had toch echt begrepen, dat Ajax in januari bekend zou maken, wat zij met een groot deel van dat geld wilde gaan doen. Maar vervolgens hoort geen mens meer iets hierover Dat is natuurlijk ook een tactiek: een worst voorhouden en hopen dat de supporters in slaap zijn gevallen.

Al met al denk ik dat Ajax niet goed bezig is, behalve met de jeugdspelers, maar het huidige seizoen toont aan, dat je er met louter jeugdspelers niet komt, met name tegen fysiek sterke teams, die bereid zijn de grenzen van het toelaatbare op te zoeken.

Sorry voor mijn kritiek en cynisme, maar ik heb ongelooflijk de ziekte in.
Eide
 Eide - zaterdag 28 maart 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 14:12 schreef Pietje het volgende:
Verder, wat wil Ajax doen met zijn vele tientallen miljoenen op de spaarbank?? Ik had toch echt begrepen, dat Ajax in januari bekend zou maken, wat zij met een groot deel van dat geld wilde gaan doen.
Nee, de bedoeling was dat Ajax gaat dat op de eerstvolgende AVA gaat toelichten. En die is, normaliter, pas in oktober.
Pietje
 Pietje - zaterdag 28 maart 2015 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 14:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, de bedoeling was dat Ajax gaat dat op de eerstvolgende AVA gaat toelichten. En die is, normaliter, pas in oktober.
Ik had toch echt gelezen, dat Ajax al in januari 2015 met z'n plannen zou komen ten aanzien van al die miljoenen.
Eide
 Eide - zaterdag 28 maart 2015 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 14:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik had toch echt gelezen, dat Ajax al in januari 2015 met z'n plannen zou komen ten aanzien van al die miljoenen.
Nee, tijdens de vorige AVA heeft Ajax op een vraag van lid Van Eijk hierover gezegd dat Ajax bij de volgende AVA een meerjarenbeleidsplan zal presenteren waarin toekomstige investeringen en aanwending van liquide middelen zullen worden toegelicht.
Dit aldus de notulen van de vorige AVA, pagina 9 op precies te zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 maart 2015 door Eide --
Pietje
 Pietje - zaterdag 28 maart 2015 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 15:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, tijdens de vorige AVA heeft Ajax op een vraag van lid Van Eijk hierover gezegd dat Ajax bij de volgende AVA een meerjarenbeleidsplan zal presenteren waarin toekomstige investeringen en aanwending van liquide middelen zullen worden toegelicht.
Dit aldus de notulen van de vorige AVA, pagina 9 op precies te zijn.
Thanks, Eide. Wat dat betreft ben ik nu op de hoogte.
Maar van de rest van mijn eerdere post neem ik niks terug. Je zult maar een seizoenkaart hebben...
Eide
 Eide - zaterdag 28 maart 2015 - 16:26   quote  deeplink  
Nu trouwens bevestigd dat VDV geen nieuwe contactaanbieding krijgt in Hamburg.
nora
 nora - zaterdag 28 maart 2015 - 16:58   quote  deeplink  
Ja klopt Marc is al onderweg met het vliegtuig retourtje Hamburg
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 28 maart 2015 - 16:59   quote  deeplink  
ik ben wel benieuwd naar de plannen, hiermee gaan rentenieren lijkt mij geen oplossing, omdat je daar geen plan voor hoeft te maken. Begroting verhogen is ook geen optie, ze hebben de begroting juist naar beneden gebracht omdat ze niet afhankelijk willen zijn van spelersverkoop en Europees voetbal.

Cruijff vind dat ajax van de beurs af moet, dat is vooral op emotie gebaseerd.
namelijk dat het een club is en geen bedrijf. maar manu zit ook op de beurs en dat gaat prima.
of dat ging prima.
En gemeente amsterdam wil van de aandelen af, die ze in de arena hebben.
een ander gerucht is dat ajax een eigen tv kanaal wil beginnen.

het maakt mij wel nieuwsgierig naar die plannen.
of zou het een broodje aap zijn?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 28 maart 2015 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 16:58 schreef nora het volgende:
Ja klopt Marc is al onderweg met het vliegtuig retourtje Hamburg
moet hij niet in amsterdam zijn?
Hunterlaar, sneijder en de jong zijn vnv hier.

naar hamburg vliegen kan volgende keer ook als iedereen weer terug gaat.
volgens mij bespaard dat geld en volgens velen is hij daar toch mee bezig
Eide
 Eide - zaterdag 28 maart 2015 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 17:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

moet hij niet in amsterdam zijn?
Hunterlaar, sneijder en de jong zijn vnv hier.
Scherp ;)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 28 maart 2015 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 14:12 schreef Pietje het volgende:
Ajax (Overmars) was in mijn ogen zeer goed bezig met het verlengen van contracten van diverse jeugdspelers, dan wel het aanbieden van een eerste contract van jeugdspelers. Echter, niemand kan ontkennen, dat diezelfde Overmars over het algemeen enorme miskleunen heeft gemaakt met de aankoop van een hoop goedkope spelers. Die spelers waren uiteraard niet voor niets zo goedkoop Dat is sowieso het parool van Ajax: veel geld ontvangen voor vertrekkende spelers, maar de knip zo goed als gesloten houden voor komende spelers. Op een enkele uitzondering na, zoals Daley Sinkgraven.

Als Ajax niet snel maatregelen neemt, om -zoals aangegeven- enkele spelers met ervaring op cruciale posities in het elftal binnen te halen, dan zullen zij zonder enige twijfel de strijd om het kampioenschap van het volgende seizoen met concurrenten als PSV en Feyenoord gaan verliezen, die wel al bezig zijn om de juiste balans in het team op orde te brengen.

Overmars was enkele dagen geleden wel zo brutaal om Guardado naar Ajax proberen te halen, maar dat is uiteraard niet gelukt. Het resultaat was enkel dat PSV woedend is, net als de zaakwaarnemer van Guardado. Dat kan ik goed begrijpen.

Ik heb verder begrepen, dat Ajax toch niet verder wil met Arek Milik en dat zij aan het eind van dit seizoen wel degelijk afscheid willen nemen van Ricardo Kishna (Overmars loopt alweer met eurotekentjes in zijn ogen rond). Uiteraard zullen er nog wel wat spelers vertrekken, dat gebeurt immers elk jaar in Amsterdam. Voor mij is Kishna een uitzonderlijk talent, die alleen maar nóg beter en constanter gaat worden. Maar ja, we hebben ook nog Viktor Fisher, dus dat zal wel de reden zijn dat men (waarschijnlijk) Kishna laat lopen.

Verder, wat wil Ajax doen met zijn vele tientallen miljoenen op de spaarbank?? Ik had toch echt begrepen, dat Ajax in januari bekend zou maken, wat zij met een groot deel van dat geld wilde gaan doen. Maar vervolgens hoort geen mens meer iets hierover Dat is natuurlijk ook een tactiek: een worst voorhouden en hopen dat de supporters in slaap zijn gevallen.

Al met al denk ik dat Ajax niet goed bezig is, behalve met de jeugdspelers, maar het huidige seizoen toont aan, dat je er met louter jeugdspelers niet komt, met name tegen fysiek sterke teams, die bereid zijn de grenzen van het toelaatbare op te zoeken.

Sorry voor mijn kritiek en cynisme, maar ik heb ongelooflijk de ziekte in.
misschien is hij ook wel bezig! dat weet ik niet en volgens mij weet jij dat ook niet.
laten we kijken wat hij deze zomer doet en laten we niet op elk gerucht reageren.
en dan bedoel ik dat je daar meteen een oordeel aan geeft.

oordeel na deze zomer wat hij gedaan heeft.
oordelen wat hij niet doet is lastig, want wellicht doet hij het wel maar wil de andere partij niet.

Je gaat al vanuit dat millik volgend jaar er niet meer bij is, is dat enkel gebaseerd op het feit dat die optie niet gelicht is?
waarom zou ajax die optie nu al lichten? je wint er weinig mee! Hij loopt niet heel snel weg, want ajax is de eerste die iets moet zeggen.
zeggen ze ja, dan blijft hij, ook al komt er een hoger bod binnen bij leverkussen.
contract is contract, ajax moet eerst beslissen of ze die optie lichten, zo niet, dan pas kan leverkussen beslissen wat ze doen met hem.
overigens heeft ajax zivko en siggy voor volgend jaar en missen ze een ervaren man in de aanval.
maar als ze een ervaren man vinden voor in de spits en siggy of zivko gaat weg, dan is wel ruimte voor millik.
als ze geen ervaren man vinden, dan kan hij ook nog blijven.
dus ik weet niet waarom je hier zo druk over maakt(millik), het is niet ideaal.
maar dat licht eerder aan een niet verkoopbare spits(siggy) en aan zivko die niet blij is met zijn rol en dat ajax een ervaren man mist in de aanval, dan dat ajax millik niet goed zou vinden
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 28 maart 2015 - 17:29   quote  deeplink  
situatie met kishna ben ik wel zat.
rioolrat kan hem wel naar rotterdam en naar Eindhoven willen brengen, maar heeft hij ooit nagedacht hoe hij dat wil doen?
gaat hij kishna contract zelf afkopen?

maar een speler die 1 van de 5 wedstrijden goed speelt, daar ga je toch niet wakker van liggen?
vind Vermeer veel erger, omdat je weet dat hij een goeie doelman is, dat heeft hij namelijk laten zien.
kishna moet maar eens laten zien dat hij meerdere wedstrijden achter elkaar goed kan spelen, ipv zeuren.
ik ben er echt klaar mee!
Brandje
 Brandje - zaterdag 28 maart 2015 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 17:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

misschien is hij ook wel bezig! dat weet ik niet en volgens mij weet jij dat ook niet.
laten we kijken wat hij deze zomer doet en laten we niet op elk gerucht reageren.
en dan bedoel ik dat je daar meteen een oordeel aan geeft.

oordeel na deze zomer wat hij gedaan heeft.
oordelen wat hij niet doet is lastig, want wellicht doet hij het wel maar wil de andere partij niet.

Je gaat al vanuit dat millik volgend jaar er niet meer bij is, is dat enkel gebaseerd op het feit dat die optie niet gelicht is?
waarom zou ajax die optie nu al lichten? je wint er weinig mee! Hij loopt niet heel snel weg, want ajax is de eerste die iets moet zeggen.
zeggen ze ja, dan blijft hij, ook al komt er een hoger bod binnen bij leverkussen.
contract is contract, ajax moet eerst beslissen of ze die optie lichten, zo niet, dan pas kan leverkussen beslissen wat ze doen met hem.
overigens heeft ajax zivko en siggy voor volgend jaar en missen ze een ervaren man in de aanval.
maar als ze een ervaren man vinden voor in de spits en siggy of zivko gaat weg, dan is wel ruimte voor millik.
als ze geen ervaren man vinden, dan kan hij ook nog blijven.
dus ik weet niet waarom je hier zo druk over maakt(millik), het is niet ideaal.
maar dat licht eerder aan een niet verkoopbare spits(siggy) en aan zivko die niet blij is met zijn rol en dat ajax een ervaren man mist in de aanval, dan dat ajax millik niet goed zou vinden
"waarom zou ajax die optie nu al lichten? je wint er weinig mee! Hij loopt niet heel snel weg, want ajax is de eerste die iets moet zeggen.
zeggen ze ja, dan blijft hij, ook al komt er een hoger bod binnen bij leverkussen."

Feitelijk onjuist. Milik moet zelf ook nog JA zeggen om bij Ajax te blijven. Hoe langer ze wachten met die optie te lichten des te meer gaat Milik ook twijfelen en verder gaat kijken. Als ze hem echt wilde hebben dan had je veel verwarring kunnen voorkomen. Dus ik denk daarom ook dat ze niet overtuigd van Milik zijn
Eide
 Eide - zaterdag 28 maart 2015 - 18:39   quote  deeplink  
Ik denk dat Ajax daar ook wel gerede aanleiding heeft niet overtuigd te zijn van Milik. Hij scoort vrij makkelijk maar brengt voetballend niet wat je er van hoopt. Helaas blijft de spits positie zwak bezet bij Ajax. Milik is een prima spits, maar eerder voor de speelwijze van PSV dan voor de van Ajax.
nora
 nora - zaterdag 28 maart 2015 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 17:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

moet hij niet in amsterdam zijn?
Hunterlaar, sneijder en de jong zijn vnv hier.

naar hamburg vliegen kan volgende keer ook als iedereen weer terug gaat.
volgens mij bespaard dat geld en volgens velen is hij daar toch mee bezig
Ja dat zou mooi zijn maar die komen echt niet
Eide
 Eide - zaterdag 28 maart 2015 - 18:59   quote  deeplink  
De Jong heeft de deur op een kier gezet. Van der Vaart lijkt toch ook nog een optie te zijn. De kans is klein dat Ajax dit soort mannen aankomende zomer kan aantrekken maar hoop doet leven.
nora
 nora - zaterdag 28 maart 2015 - 19:04   quote  deeplink  
Klopt Milik is denk ik bij de meeste fans nog wel een twijfeltje op dit moment vind ik hem zeker de beste optie in de spits maar voetballend in de combinatie vinf ik hem niet altijd overtuigen ik vind daar Zivkovic zeker beter in maar fysiek en een geweldig linker been is hij op dit moment de beste maar tja ik denk inderdaad dat Ajax tot het laatste moment wacht omdat ze hopen dat hij nog meer laat zien voetballend dan.
remco k
 remco k - zaterdag 28 maart 2015 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 08:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ach als je niet inziet dat El Ahmadi een prima speler is en een goede aankoop dan ben je gewoon weet bezig om je kop in het zand te steken en kom je dadelijk weer met je reactie dat het jouw mening is. Maar heel Nederland ziet dat Guardado, de Jong en El Ahmadi gewoon zeer goede aankopen zijn maar jij ligt gewoon dwars om dwars te liggen en verdedigd het zeer zwakke aankoopbeleid van Overmars tot het domme toe.

Overmars heeft geld verdiend door oude en verrotte panden te kopen en die op te knappen en dan met winst verkopen of zelf te verhuren/uitbaten.Helaas werkt de voetbal totaal anders. Daar hoort je kapitaal op het veld te staan en niet op de bank.
Nou, vrij weinig van de mensen die ik spreek vinden El Ahmadi een goede speler die Feyenoord echt beter maakt..

En inderdaad ja, dat is ook mijn mening, dat jij vind dat iemand dan zijn kop in het zand steekt is prima, maar het begint er meer en meer op te lijken dat je vrij weinig respect hebt voor de mening van een ander.
remco k
 remco k - zaterdag 28 maart 2015 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 07:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toornstra en bacicoqlu gingen ook gewoon naar Feyenoord.
Las net ook dat ze Joey vd berg ook vast hebben gelegd voor de zomer.
Plus Kuijt dus dat wordt ook weer sterker.

PSV heeft Guardado voor 3 miljoen vastgelegd

En Ajax licht de optie van MilIk waarschijnlijk niet..
Feyenoord moet ook sterker worden, want die lopen ook nog een heel stuk achter op Ajax en Feyenoord.

Overigens is vd Berg echt een prima speler voor Feyenoord. Die tweede die je noemt, waarom noem je die eigenlijk, speelt die wel?

En als Ajax de optie van Millik niet licht, betekend dit dat ze dus niet tevreden zijn, en denken dat ze nog betere opties hebben voor die positie. Dat is alleen maar positief toch..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 28 maart 2015 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 19:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Feyenoord moet ook sterker worden, want die lopen ook nog een heel stuk achter op Ajax en Feyenoord.

Overigens is vd Berg echt een prima speler voor Feyenoord. Die tweede die je noemt, waarom noem je die eigenlijk, speelt die wel?

En als Ajax de optie van Millik niet licht, betekend dit dat ze dus niet tevreden zijn, en denken dat ze nog betere opties hebben voor die positie. Dat is alleen maar positief toch..
Gaat er toch niet om of hij de speelt ? Bedoelde alleen maar te zeggen dat zelfs Feyenoord met
beperktere middelen zichzelf gewoon probeert te versterken door toppers van de subtop aan te trekken.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 28 maart 2015 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 19:04 schreef nora het volgende:
Klopt Milik is denk ik bij de meeste fans nog wel een twijfeltje op dit moment vind ik hem zeker de beste optie in de spits maar voetballend in de combinatie vinf ik hem niet altijd overtuigen ik vind daar Zivkovic zeker beter in maar fysiek en een geweldig linker been is hij op dit moment de beste maar tja ik denk inderdaad dat Ajax tot het laatste moment wacht omdat ze hopen dat hij nog meer laat zien voetballend dan.
Ja en geef ze eens ongelijk? Ze kunnen wachten en zullen ook.vast andere opties intensief
bekijken. Milik is wel ok en pas 21 dus kan nog groeien toch vind ik hem momenteel
nog niet super. Maar dat is Siggie ook niet en die heeft minder potentie
Brandje
 Brandje - zaterdag 28 maart 2015 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 19:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou, vrij weinig van de mensen die ik spreek vinden El Ahmadi een goede speler die Feyenoord echt beter maakt..

En inderdaad ja, dat is ook mijn mening, dat jij vind dat iemand dan zijn kop in het zand steekt is prima, maar het begint er meer en meer op te lijken dat je vrij weinig respect hebt voor de mening van een ander.
Als jij het niet meer weet dan kom je altijd, om je eigen mening kracht bij te zetten, met mensen die jij spreekt. Kom eens met wat originelers. Deze ken ik nu wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 maart 2015 door Brandje --
Eide
 Eide - zaterdag 28 maart 2015 - 21:00   quote  deeplink  
Ik moet eerlijk beknnen dat El Ahmadi bij mij ook niet hoog op het lijstje beste middenvelders van de Eredivisie zou scoren hoor. Sowieso scoren Klaassen, Wijnaldum en Clasie daar veel hoger op. Maar Guardado, Vejnovic, Propper, Chery en Ziyech ook allemaal duidelijk beter. Gudelj ook nog wel denk ik en als Bazoer zo door blijft gaan ga ik die ook rap hoger inschatten dan El Ahmadi.
JOOD
 JOOD - zaterdag 28 maart 2015 - 21:29   quote  deeplink  
http://www.transfermarkt.nl/detailsuche/spielerdetail/suche/1298717#ath

Aflopende contracten:

Nigel de Jong
Marco van Ginkel
van der Vaart
Affelay
Van der Heijden
Emanuelson
Van Wolfswinkel

Dus... Overmars...

Bellen en regelen? De keuze is reuze..
Brandje
 Brandje - zaterdag 28 maart 2015 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 21:00 schreef Eide het volgende:
Ik moet eerlijk beknnen dat El Ahmadi bij mij ook niet hoog op het lijstje beste middenvelders van de Eredivisie zou scoren hoor. Sowieso scoren Klaassen, Wijnaldum en Clasie daar veel hoger op. Maar Guardado, Vejnovic, Propper, Chery en Ziyech ook allemaal duidelijk beter. Gudelj ook nog wel denk ik en als Bazoer zo door blijft gaan ga ik die ook rap hoger inschatten dan El Ahmadi.
Jr gaat echt controleurs met aanvallende middenvelders vergelijken???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 maart 2015 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 21:29 schreef JOOD het volgende:
http://www.transfermarkt.nl/detailsuche/spielerdetail/suche/1298717#ath

Aflopende contracten:

Nigel de Jong
Marco van Ginkel
van der Vaart
Affelay
Van der Heijden
Emanuelson
Van Wolfswinkel

Dus... Overmars...

Bellen en regelen? De keuze is reuze..
Geen van allen dus hoeft hij ook niet te bellen
JOOD
 JOOD - zaterdag 28 maart 2015 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 21:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Geen van allen dus hoeft hij ook niet te bellen
Kijk! Dan komen we een heel eind! Deze gematigde instelling zorgt ervoor dat het nederlands voetbal naar de tering gaat..

Psv haalt de jong en guardado, feyenoord kuyt en guidetti..

Kan ajax toch niet achterblijven..
Eide
 Eide - zaterdag 28 maart 2015 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 21:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jr gaat echt controleurs met aanvallende middenvelders vergelijken???
Nee, ik vergelijk middenvelders die hun club beter laten spelen met elkaar. En dan scoren die mannen die ik noemen allemaal aanzienlijk beter dan iemand als El Ahmadi die ik gewoon niet zo heel erg goed vindt.

Als jij daar een andere mening over hebt is dat prima, maar ik deel die mening niet.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 maart 2015 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 21:49 schreef JOOD het volgende:

[..]

Kijk! Dan komen we een heel eind! Deze gematigde instelling zorgt ervoor dat het nederlands voetbal naar de tering gaat..

Psv haalt de jong en guardado, feyenoord kuyt en guidetti..

Kan ajax toch niet achterblijven..
Zit je te kijken vanavond ?? Affelay en de Jong Pfffffff
JOOD
 JOOD - zaterdag 28 maart 2015 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 21:51 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zit je te kijken vanavond ?? Affelay en de Jong Pfffffff
Nee, totaal niet te vergelijken. Zie jij Boilessen en Kishna lopen?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 maart 2015 - 21:58   quote  deeplink  
Van der Heijden is weggestuurd bij Ajax, v/d Vaart is meer bezig met de bunte illustrierte en bild.... Emanuelson gaat het echt niet meer worden...van Ginkel wil niet en Wolfswinkel ken ik niet
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 maart 2015 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 21:58 schreef JOOD het volgende:

[..]

Nee, totaal niet te vergelijken. Zie jij Boilessen en Kishna lopen?
Kishna gaat ook weg....die is bang voor Fisher
JOOD
 JOOD - zaterdag 28 maart 2015 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 21:58 schreef Nenam_tiL het volgende:
Van der Heijden is weggestuurd bij Ajax, v/d Vaart is meer bezig met de bunte illustrierte en bild.... Emanuelson gaat het echt niet meer worden...van Ginkel wil niet en Wolfswinkel ken ik niet
Manisch depressief? Net gedumpt? Of gewoon DOWN?

Lekker negatief, naam onwaardig..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 maart 2015 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 22:20 schreef JOOD het volgende:

[..]

Manisch depressief? Net gedumpt? Of gewoon DOWN?

Lekker negatief, naam onwaardig..
Alle drie...maar geef gewoon een mening, ik heb mijn hersens nog bij elkaar.
Hoezo naam onwaardig...ga jij daar ook al om oordelen...lekker bij de hand van je
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 maart 2015 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2015 - 15:18 schreef Pietje het volgende:
Vanmorgen stond de radio aan in de loods van de voedselbank. Het was knap lawaaierig, dus ik kon het niet goed horen. (Ik heb sowieso erg slechte oren). Ik ving op, dat Ajax voor de broodnodige ervaring, Maarten Stekelenburg wil terughalen, althans wil huren van Fulham. Daarnaast zien zij af van de optie tot koop van Arek Milik. Ik kan het nergens teruglezen. Heeft iemand anders dit ook ergens gehoord/gelezen? Als dit waar is, ECHT waar is, dan ben ik zwaar teleurgesteld, sterker, dan ben ik woedend en dan zal ik mij zeker beraden of ik nog wel langer fan van deze club wil zijn... Dit is te gek voor woorden. En een motie van wantrouwen jegens Cillessen.
Jezelf beraden omdat ze een bepaalde speler willen halen en een ander niet??? Hmmm Pietje, ik denk een reactie uit emotie geschreven, maar zoiets verwacht ik niet van jou!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 maart 2015 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 12:05 schreef nora het volgende:
vandaar dat Milik geen contract krijgt leve v/d Vaart !!!
In dat geval zou ik Milik maar wel een contract geven, aangezien v/d Vaart door blessures de helft van de competitie zou missen!
riveco
 riveco - zondag 29 maart 2015 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 19:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gaat er toch niet om of hij de speelt ? Bedoelde alleen maar te zeggen dat zelfs Feyenoord met
beperktere middelen zichzelf gewoon probeert te versterken door toppers van de subtop aan te trekken.
Staat daar nu "Probeert zich te versterken"? Hmmmmm als Overmars iets probeert krijgt hij een strontcar over zich heen!
riveco
 riveco - zondag 29 maart 2015 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 14:12 schreef Pietje het volgende:
Ajax (Overmars) was in mijn ogen zeer goed bezig met het verlengen van contracten van diverse jeugdspelers, dan wel het aanbieden van een eerste contract van jeugdspelers. Echter, niemand kan ontkennen, dat diezelfde Overmars over het algemeen enorme miskleunen heeft gemaakt met de aankoop van een hoop goedkope spelers. Die spelers waren uiteraard niet voor niets zo goedkoop Dat is sowieso het parool van Ajax: veel geld ontvangen voor vertrekkende spelers, maar de knip zo goed als gesloten houden voor komende spelers. Op een enkele uitzondering na, zoals Daley Sinkgraven.

Als Ajax niet snel maatregelen neemt, om -zoals aangegeven- enkele spelers met ervaring op cruciale posities in het elftal binnen te halen, dan zullen zij zonder enige twijfel de strijd om het kampioenschap van het volgende seizoen met concurrenten als PSV en Feyenoord gaan verliezen, die wel al bezig zijn om de juiste balans in het team op orde te brengen.

Overmars was enkele dagen geleden wel zo brutaal om Guardado naar Ajax proberen te halen, maar dat is uiteraard niet gelukt. Het resultaat was enkel dat PSV woedend is, net als de zaakwaarnemer van Guardado. Dat kan ik goed begrijpen.

Ik heb verder begrepen, dat Ajax toch niet verder wil met Arek Milik en dat zij aan het eind van dit seizoen wel degelijk afscheid willen nemen van Ricardo Kishna (Overmars loopt alweer met eurotekentjes in zijn ogen rond). Uiteraard zullen er nog wel wat spelers vertrekken, dat gebeurt immers elk jaar in Amsterdam. Voor mij is Kishna een uitzonderlijk talent, die alleen maar nóg beter en constanter gaat worden. Maar ja, we hebben ook nog Viktor Fisher, dus dat zal wel de reden zijn dat men (waarschijnlijk) Kishna laat lopen.

Verder, wat wil Ajax doen met zijn vele tientallen miljoenen op de spaarbank?? Ik had toch echt begrepen, dat Ajax in januari bekend zou maken, wat zij met een groot deel van dat geld wilde gaan doen. Maar vervolgens hoort geen mens meer iets hierover Dat is natuurlijk ook een tactiek: een worst voorhouden en hopen dat de supporters in slaap zijn gevallen.

Al met al denk ik dat Ajax niet goed bezig is, behalve met de jeugdspelers, maar het huidige seizoen toont aan, dat je er met louter jeugdspelers niet komt, met name tegen fysiek sterke teams, die bereid zijn de grenzen van het toelaatbare op te zoeken.

Sorry voor mijn kritiek en cynisme, maar ik heb ongelooflijk de ziekte in.
Is er een bron die duidelijk maakt dat Ajax niet door wil met Milik? en dito over Kishna??????? In mijn ogen wordt er iets gezegd zonder het te kunnen onderbouwen!!!!
nora
 nora - zondag 29 maart 2015 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 22:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

In dat geval zou ik Milik maar wel een contract geven, aangezien v/d Vaart door blessures de helft van de competitie zou missen!
Dat komt door het spel van HSV dat is kilometers vreten en daar Raffie niet voor gemaakt en geeft zijn lichaam het aan, kom maar Raf verdeel het spel en coachen en de vrije trappen met links toegevoegde waarde in mijn ogen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 29 maart 2015 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2015 - 00:15 schreef riveco het volgende:

[..]

Staat daar nu "Probeert zich te versterken"? Hmmmmm als Overmars iets probeert krijgt hij een strontcar over zich heen!
Ehm Feyenoord heeft geen en koopt Toornstra en Ajax heeft centen en haalt Duarte en Zimling?
Groot verschil hoor
remco k
 remco k - zondag 29 maart 2015 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 19:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gaat er toch niet om of hij de speelt ? Bedoelde alleen maar te zeggen dat zelfs Feyenoord met
beperktere middelen zichzelf gewoon probeert te versterken door toppers van de subtop aan te trekken.
Natuurlijk gaat het daar wel om, het toont namelijk aan dat die subtoppers je niet direct sterker maken..
Brandje
 Brandje - zondag 29 maart 2015 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2015 - 00:15 schreef riveco het volgende:

[..]

Staat daar nu "Probeert zich te versterken"? Hmmmmm als Overmars iets probeert krijgt hij een strontcar over zich heen!
Klopt want bijna al zijn probeersels zijn gewoon zware rukaankopen.

Ben benieuwd met wie hij deze zomer komt. Vorige keer was het Eto'o. Nu zullen het wel Ibrahimovic en Messi zijn die hij "probeert" te halen.
remco k
 remco k - zondag 29 maart 2015 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 20:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als jij het niet meer weet dan kom je altijd, om je eigen mening kracht bij te zetten, met mensen die jij spreekt. Kom eens met wat originelers. Deze ken ik nu wel.
Waarom zou ik iets anders moeten doen, het is namelijk gewoon zo.

En hoezo ik weet het niet meer, donder op man, het is net zo goed mijn mening als dat jij die hebt, en doe nu aub niet alsof jij de wijsheid in pacht hebt..
remco k
 remco k - zondag 29 maart 2015 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 21:58 schreef JOOD het volgende:

[..]

Nee, totaal niet te vergelijken. Zie jij Boilessen en Kishna lopen?
Speelde Brenet en Bakkali gister ook dan?
Brandje
 Brandje - zondag 29 maart 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2015 - 00:50 schreef nora het volgende:

[..]

Dat komt door het spel van HSV dat is kilometers vreten en daar Raffie niet voor gemaakt en geeft zijn lichaam het aan, kom maar Raf verdeel het spel en coachen en de vrije trappen met links toegevoegde waarde in mijn ogen.
Waar wil je hem neerzetten beste Nora? In de spits? Dan is het lastig coachen aangezien je de meest vooruit geschoven speler bent en coachen werkt vaak het beste wanneer je het spel en de spelers "voor" je hebt.
Middenveld is prima in mijn ogen.Met Bazoer, Andersen, Klaassen, Sinkgraven. vd Beek en Nouri gaan ook minuten maken. Dus daar moet je iemand hebben die de jeugd niet in de weg staat. Genoegen neemt met een reserveplek. Dus ik denk echt Heitinga daarvoor gemaakt is. Kan eventueel ook nog centrale verdediger spelen. Kent de club, kent de klappen van de zweep. Perfect in mijn mogen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 maart 2015 door Brandje --
Brandje
 Brandje - zondag 29 maart 2015 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2015 - 12:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom zou ik iets anders moeten doen, het is namelijk gewoon zo.

En hoezo ik weet het niet meer, donder op man, het is net zo goed mijn mening als dat jij die hebt, en doe nu aub niet alsof jij de wijsheid in pacht hebt..
Donder op man? Toe maar weer hahaha. Sterk argument overigens
Absoluut heb ik de wijsheid niet in pacht maar als ik kom met de reactie dat de mensen die ik spreek El Ahmadi een hele goede speler en aankoop vinden dan komt dat niet echt geloofwaardig over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 maart 2015 door Brandje --
freakie
 freakie - zondag 29 maart 2015 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2015 - 07:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ehm Feyenoord heeft geen en koopt Toornstra en Ajax heeft centen en haalt Duarte en Zimling?
Groot verschil hoor
Wowow wait.. Ben je nu spelers uit andere jaren ook aan het meetellen? Als je dit seizoen kijkt, dan HUURT hij Zimling en Milik, wat is daar mis mee? En hebben ze Sinkgraven gekocht. Daarnaast als je zo verder kijkt als jij doet, hebben we bijvoorbeeld ook een Bazoer voor niks binnen gehaald.

Heb jij toornstra veel gezien dan?
freakie
 freakie - zondag 29 maart 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2015 - 12:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Donder op man? Toe maar weer. Sterk argument overigens
Absoluut heb ik de wijsheid niet in pacht maar als ik kom met de reactie dat de mensen die ik spreek El Ahmadi een hele goede speler en aankoop vinden dan komt dat niet echt geloofwaardig over.
Dat is ook niet geloofwaardig beste Brandje... El Ahmadi.. Die staat sowieso achter Bazoer en Klaassen en we hebben nu Sinkgraven.. Wat wil je met hem dan?
Brandje
 Brandje - zondag 29 maart 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2015 - 12:40 schreef freakie het volgende:

[..]

Wowow wait.. Ben je nu spelers uit andere jaren ook aan het meetellen? Als je dit seizoen kijkt, dan HUURT hij Zimling en Milik, wat is daar mis mee? En hebben ze Sinkgraven gekocht. Daarnaast als je zo verder kijkt als jij doet, hebben we bijvoorbeeld ook een Bazoer voor niks binnen gehaald.

Heb jij toornstra veel gezien dan?
Ja om te zien dat het aankoopbeleid van Marc waardeloos is dan zetten we dat kracht bij door alle aankopen onder de loep te nemen en een groot aantal, ook het jaar voor Overmars kwam, zijn gewoon zwaar ruk.
nora
 nora - zondag 29 maart 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2015 - 12:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waar wil je hem neerzetten beste Nora? In de spits? Dan is het lastig coachen aangezien je de meest vooruit geschoven speler bent en coachen werkt vaak het beste wanneer je het spel en de spelers "voor" je hebt.
Middenveld is prima in mijn ogen.Met Bazoer, Andersen, Klaassen, Sinkgraven. vd Beek en Nouri gaan ook minuten maken. Dus daar moet je iemand hebben die de jeugd niet in de weg staat. Genoegen neemt met een reserveplek. Dus ik denk echt Heitinga daarvoor gemaakt is. Kan eventueel ook nog centrale verdediger spelen. Kent de club, kent de klappen van de zweep. Perfect in mijn mogen.
p.s ik denk dat van Beek en Nouri in de A selectie meetrainen maar nog een jaar jong Ajax moeten spelen.
Ja dat blijft altijd een heet hangijzer we willen de jeugd niet in de weg staan maar we willen ook ervaring en met een middenveld Bazoer/Klaasen/Sinkgraven en in mindere maten Andersen daar moet je een heel seizoen mee doen dus zou in mijn ogen Raffie er nog wel bij kunnen en met blesures en rust en schorsingen zouden ze allemaal aan genoeg speeltijd komen.Dus wat mij betreft zou je Raffie in meerder variaties kunnen gebruiken indien het niet loopt in de spits met een variatie als een 10 er zijn genoeg mogelijkheden om hem te benutten vind ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 maart 2015 door nora --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5913
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0148010