BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 22 juni 2017 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2017 - 17:18 schreef p111 het volgende:
De kilometers zullen gemaakt worden door v/d Beek en Zyech dus zou Sneijder wel zijn klasse kunnen tonen.
Dat gaat met dit type voetbal niet kunnen.
remco k
 remco k - donderdag 22 juni 2017 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2017 - 17:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Schöne nog minder
Eens. En dat werkte ook al niet. Laat staan twee die het niet doen.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 23 juni 2017 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2017 - 21:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens. En dat werkte ook al niet. Laat staan twee die het niet doen.
Lees net dat Nigel de Jong rond is die past beter cvm.
Dan vd Beek en Ziyech ervoor.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 juni 2017 - 13:30   quote  deeplink  
'Ajax strikt transfervrije Nigel de Jong.

Volgens Turkse media keert Nigel de Jong terug bij Ajax. De middenvelder van Galatasaray zou inmiddels al een akkoord hebben bereikt met directeur spelerszaken Marc Overmars over een terugkeer bij de Amsterdammers. De Jong zou ook een verzoek hebben ingediend bij Galatasaray tot contractontbinding.

Zodoende kan De Jong gratis de overstap maken naar Ajax. De Amsterdammers hadden volgens de laatste geruchten concurrentie van aartsrivaal Feyenoord, maar De Jong zou toch besloten hebben om terug te keren bij Ajax. De Jong doorliep de jeugdopleiding van de Amsterdammers en maakte in 2002 zijn debuut in de hoofdmacht.

In 2006 verliet hij Ajax voor Hamburger SV en via Manchester City, AC Milan, Los Angeles Galaxy en Galatasaray keert hij mogelijk weer terug bij Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 juni 2017 - 13:31   quote  deeplink  
Het is maar Turkse media maar als het waar is zou het perfect wezen! Middenveld met De Jong, Ziyech en v.d. Beek!
Brandje
 Brandje - vrijdag 23 juni 2017 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juni 2017 - 13:31 schreef Ajax Warrior het volgende:
Het is maar Turkse media maar als het waar is zou het perfect wezen! Middenveld met De Jong, Ziyech en v.d. Beek!
Ik zie veel liever Nouri naast Ziyech. Dat kan ook makkelijk met een De Jong erachter.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 23 juni 2017 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juni 2017 - 14:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik zie veel liever Nouri naast Ziyech. Dat kan ook makkelijk met een De Jong erachter.
Gewoon rouleren. Nigel, Ziyech, Frenkie, vd Beek en Nouri kom je het seizoen wel door.
Schöne weg of back up.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 23 juni 2017 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juni 2017 - 13:30 schreef Ajax Warrior het volgende:
'Ajax strikt transfervrije Nigel de Jong.

Volgens Turkse media keert Nigel de Jong terug bij Ajax. De middenvelder van Galatasaray zou inmiddels al een akkoord hebben bereikt met directeur spelerszaken Marc Overmars over een terugkeer bij de Amsterdammers. De Jong zou ook een verzoek hebben ingediend bij Galatasaray tot contractontbinding.

Zodoende kan De Jong gratis de overstap maken naar Ajax. De Amsterdammers hadden volgens de laatste geruchten concurrentie van aartsrivaal Feyenoord, maar De Jong zou toch besloten hebben om terug te keren bij Ajax. De Jong doorliep de jeugdopleiding van de Amsterdammers en maakte in 2002 zijn debuut in de hoofdmacht.

In 2006 verliet hij Ajax voor Hamburger SV en via Manchester City, AC Milan, Los Angeles Galaxy en Galatasaray keert hij mogelijk weer terug bij Ajax.
Ik hoop dat het waar is. Zou er heel blij mee zijn.
Huntelaar, de Jong. Prachtig man
Eide
 Eide - vrijdag 23 juni 2017 - 23:08   quote  deeplink  
Mike Verweij geeft aan dat er niets waar is van interesse in Nigel de Jong.
Eide
 Eide - zaterdag 24 juni 2017 - 22:02   quote  deeplink  
'Ajax en PSV strijden om handtekening van Amerikaans toptalent'

Het gonst zaterdag van de geruchten over een mogelijke transfer van een Amerikaans talent naar Ajax of PSV. Erik Palmer-Brown zou bovenaan het verlanglijstje van de twee Eredivisie-clubs staan.

Palmer-Brown is een twintigjarige verdediger van Kansas City, die zich in de kijker heeft gespeeld als jeugdinternational van de Verenigde Staten op het WK onder 20. Hij staat volgens Amerikaanse media in de belangstelling van een groot aantal clubs, waarvan Ajax en PSV het meest kansrijk zijn. Sterker nog, de race om de handtekening van Palmer-Brown zou alleen nog tussen de twee Eredivisie-clubs gaan.

Indien de transfer doorgaat, sluit het Amerikaanse talent waarschijnlijk aan bij Jong Ajax of Jong PSV in de Jupiler League. Hij staat in eigen land te boek als één van de grootste talenten, al kwam hij afgelopen seizoen nauwelijks in actie voor zijn club Kansas City. Palmer-Brown mag over een week officieel praten met andere clubs, omdat zijn contract in Kansas op 31 december 2017 afloopt. Verlengt hij niet, dan is hij transfervrij.

Bron

De naam van deze jongen gonst al wat vaker in combinatie met Ajax. Een Amerikaan in de selectie is met de opkomst van de MLS en groeiende populariteit van het voetbal in de VS ook qua marketing natuurlijk prettig. Kwaliteit moet altijd voorop staan maar dit zijn jongens die ook op andere gebieden extra interessant zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 juni 2017 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2017 - 22:02 schreef Eide het volgende:
'Ajax en PSV strijden om handtekening van Amerikaans toptalent'

Het gonst zaterdag van de geruchten over een mogelijke transfer van een Amerikaans talent naar Ajax of PSV. Erik Palmer-Brown zou bovenaan het verlanglijstje van de twee Eredivisie-clubs staan.

Palmer-Brown is een twintigjarige verdediger van Kansas City, die zich in de kijker heeft gespeeld als jeugdinternational van de Verenigde Staten op het WK onder 20. Hij staat volgens Amerikaanse media in de belangstelling van een groot aantal clubs, waarvan Ajax en PSV het meest kansrijk zijn. Sterker nog, de race om de handtekening van Palmer-Brown zou alleen nog tussen de twee Eredivisie-clubs gaan.

Indien de transfer doorgaat, sluit het Amerikaanse talent waarschijnlijk aan bij Jong Ajax of Jong PSV in de Jupiler League. Hij staat in eigen land te boek als één van de grootste talenten, al kwam hij afgelopen seizoen nauwelijks in actie voor zijn club Kansas City. Palmer-Brown mag over een week officieel praten met andere clubs, omdat zijn contract in Kansas op 31 december 2017 afloopt. Verlengt hij niet, dan is hij transfervrij.

Bron

De naam van deze jongen gonst al wat vaker in combinatie met Ajax. Een Amerikaan in de selectie is met de opkomst van de MLS en groeiende populariteit van het voetbal in de VS ook qua marketing natuurlijk prettig. Kwaliteit moet altijd voorop staan maar dit zijn jongens die ook op andere gebieden extra interessant zijn.
Hij hoeft enkel naar de stand van afgelopen seizoen te kijken. Zowel Jong Ajax alsmede Ajax eindigde boven de club uit Eindhoven! ;-)
Eide
 Eide - zondag 25 juni 2017 - 14:43   quote  deeplink  
Volgens VI Ajax volger Freek Janssen ligt de prioriteit voor Ajax op de transfermarkt op een linksback. Daarbij is geen sprake van acute haast aangezien er met Viergever, Dijks, Riedewald en Sinkgraven voldoende opties zijn.

De prioriteit voor versterkingen op de buitenposities lijkt dus lager te zijn. Opvallend, kennelijk is er dus veel vertrouwen in Cerny, Kluivert, Younes en misschien nog wel iemand vanuit de jeugd.
remco k
 remco k - zondag 25 juni 2017 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juni 2017 - 14:43 schreef Eide het volgende:
Volgens VI Ajax volger Freek Janssen ligt de prioriteit voor Ajax op de transfermarkt op een linksback. Daarbij is geen sprake van acute haast aangezien er met Viergever, Dijks, Riedewald en Sinkgraven voldoende opties zijn.

De prioriteit voor versterkingen op de buitenposities lijkt dus lager te zijn. Opvallend, kennelijk is er dus veel vertrouwen in Cerny, Kluivert, Younes en misschien nog wel iemand vanuit de jeugd.
En Nerres
Eide
 Eide - zondag 25 juni 2017 - 15:54   quote  deeplink  
die ja :)
Brandje
 Brandje - zondag 25 juni 2017 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juni 2017 - 14:43 schreef Eide het volgende:
Volgens VI Ajax volger Freek Janssen ligt de prioriteit voor Ajax op de transfermarkt op een linksback. Daarbij is geen sprake van acute haast aangezien er met Viergever, Dijks, Riedewald en Sinkgraven voldoende opties zijn.

De prioriteit voor versterkingen op de buitenposities lijkt dus lager te zijn. Opvallend, kennelijk is er dus veel vertrouwen in Cerny, Kluivert, Younes en misschien nog wel iemand vanuit de jeugd.
En terecht dat Ajax zo denkt. Viergever met afstand je beste back vind ik maar je kan niet nu een LB gaan kopen als we vier opties hebben voor die positie al vind ik experiment Sinkgraven mislukt.
p111
 p111 - maandag 26 juni 2017 - 09:48   quote  deeplink  
Ik vind Sinkgraven zeker nog niet mislukt voor zijn blessure ging hij het steeds beter doen,en ja Viergever heeft voor zijn beperkte voetbal bagage een top seizoen gedraaid en ik begrijp Ajax wel ik zou daar ook niet een heel seizoen op gokken.
remco k
 remco k - maandag 26 juni 2017 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2017 - 09:48 schreef p111 het volgende:
Ik vind Sinkgraven zeker nog niet mislukt voor zijn blessure ging hij het steeds beter doen,en ja Viergever heeft voor zijn beperkte voetbal bagage een top seizoen gedraaid en ik begrijp Ajax wel ik zou daar ook niet een heel seizoen op gokken.
Huh? Viergever speelt al anderhalf seizoen heel stabiel en gewoon heel goed, Sinkgraven zijn beste wedstrijd als linksback was nog niet zo goed als een normale wedstrijd van Viergever.

Als ik dan moet gokken doe ik dat van de 10 keer alle keren op Viergever..

Ik denk ook niet dat Sinkgraven door Keijzer nog als back gebruikt gaat worden..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 26 juni 2017 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2017 - 10:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh? Viergever speelt al anderhalf seizoen heel stabiel en gewoon heel goed, Sinkgraven zijn beste wedstrijd als linksback was nog niet zo goed als een normale wedstrijd van Viergever.

Als ik dan moet gokken doe ik dat van de 10 keer alle keren op Viergever..

Ik denk ook niet dat Sinkgraven door Keijzer nog als back gebruikt gaat worden..
Ik hoop dat ook niet. Sinkgraven heeft het voor mij ook niet. Brengt zowel aanvallend als verdedigend weinig extra. Toch zijn er meer mensen die positief zijn lees net Frank en Alfons ook en ook over Schöne op Cvm.

https://www.ajaxshowtime.com/article/opinie/105776/hand-van-bosz-meest-zichtbaar-in-spel-schone?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Peterhs
 Peterhs - maandag 26 juni 2017 - 14:44   quote  deeplink  
Die gast spoort niet.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 26 juni 2017 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2017 - 14:44 schreef Peterhs het volgende:
Die gast spoort niet.
Toch benieuwd wie hij gaat halen en welke eredivisie bekenden.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/747781/-er-is-maar-n-persoon-die-beslist-over-aankopen-en-dat-is-frank-de-boer-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=voetbal

Hij krijgt de vrije hand kijken wat hij er dan van bakt. Bij Ajax lukte het hem niet altijd maar was hij schijnbaar ook niet verantwoordelijk voor..
Eide
 Eide - maandag 26 juni 2017 - 17:33   quote  deeplink  
Keizer geeft in voorbereiding Ajax-talent de kans: 'Donderdag sluit ik aan'

Carel Eiting weet nog niet waar hij komend seizoen precies speelt bij Ajax. De negentienjarige middenvelder krijgt in de voorbereiding de kans om zich te bewijzen bij het eerste elftal.

"Donderdag sluit ik aan bij de A-selectie en train ik twee dagen mee", laat Eiting weten op de clubsite. "Vervolgens ga ik ook mee op trainingskamp naar Oostenrijk. Voor mij persoonlijk is het van groot belang dat ik goed speel en veel minuten maak." De controleur kwam het afgelopen seizoen tot 28 optredens in de Jupiler League namens Jong Ajax.

Of de nieuwe trainer van de beloften, Michael Reiziger, straks over hem kan beschikken is nog gissen. "Het is onze taak om deze jongens klaar te stomen voor het grote werk. Als staf zijnde moeten we complete voetballers creëren", kent Reiziger zijn taak. Zijn assistent Winston Bogarde voorzag hem de afgelopen dagen van de spelersprofielen.

"Michael is natuurlijk nieuw bij de club, ik ben hier al tijden actief en kan hem daarom goed voorbereiden", aldus Bogarde. "Hij weet dus wat voor groep hij voor zich krijgt."

Bron
p111
 p111 - maandag 26 juni 2017 - 21:00   quote  deeplink  
Goede voetballer Eiting maar ik ga toch eerder voor Frenkie de Jong.
p111
 p111 - maandag 26 juni 2017 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2017 - 10:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh? Viergever speelt al anderhalf seizoen heel stabiel en gewoon heel goed, Sinkgraven zijn beste wedstrijd als linksback was nog niet zo goed als een normale wedstrijd van Viergever.

Als ik dan moet gokken doe ik dat van de 10 keer alle keren op Viergever..

Ik denk ook niet dat Sinkgraven door Keijzer nog als back gebruikt gaat worden..
We zullen het zien als Viergever weer op zijn normale niveau zit dus subtop dan Komt vanzelf Sinkgraven weer in beeld een echte Ajax voetballer.
p111
 p111 - maandag 26 juni 2017 - 21:07   quote  deeplink  
We gaan het zien in de toekomst met Sinkgraven,ik kijk altijd naar de basis die is gewoon goed en helaas denk ik dat Viergever boven zijn kunnen speelt en nog veel fouten maakt door een gebrek aan techniek.
==========================================================================================
Eide
 Eide - maandag 26 juni 2017 - 21:44   quote  deeplink  
Welke basis heeft Sinkgraven dan in godesnaam als back? Hij staat consequent verkeerd terwijl juist dat zo belangrijk is voor een back. Iemand als Veltman, die jij steeds maar weer met de grond gelijk maakt, is vele malen beter als back dan Sinkgraven ooit zal worden. En toch moet Veltman, 17-voudig international, opzouten terwijl je niets dan goeds te zeggen hebt over Sinkgraven die van z'n leven nooit het Nederlands elftal zal halen.

Ik snap niet hoe jij die Sinkgraven zo hoog kan hebben zitten. Leuk als invalback bij gebrek aan beter maar je kan toch niet menen dat Sinkgraven ooit het niveau van Veltman of Viergever (beide gemaakte backs) als back gaat halen of wel soms?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juni 2017 door Eide --
remco k
 remco k - maandag 26 juni 2017 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2017 - 21:02 schreef p111 het volgende:

[..]

We zullen het zien als Viergever weer op zijn normale niveau zit dus subtop dan Komt vanzelf Sinkgraven weer in beeld een echte Ajax voetballer.
Al anderhalf seizoen stabiel bij Ajax en meer dan terecht basis speler. Dit is zijn niveau. Sinkgraven. Ik vraag me echt af wat hij heeft laten zien dat ie meer vertrouwen krijgt van je dan Viergever.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 juni 2017 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2017 - 17:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toch benieuwd wie hij gaat halen en welke eredivisie bekenden.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/747781/-er-is-maar-n-persoon-die-beslist-over-aankopen-en-dat-is-frank-de-boer-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=voetbal

Hij krijgt de vrije hand kijken wat hij er dan van bakt. Bij Ajax lukte het hem niet altijd maar was hij schijnbaar ook niet verantwoordelijk voor..
We hebben nog wel wat spelers die hij mag hebben toch????
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 juni 2017 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2017 - 21:02 schreef p111 het volgende:

[..]

We zullen het zien als Viergever weer op zijn normale niveau zit dus subtop dan Komt vanzelf Sinkgraven weer in beeld een echte Ajax voetballer.
Toch snap ik er geen drol van bij jou??? Sinkgraven staat positioneel continu verkeerd opgesteld en jij vind het een echte Ajax voetballer??? Daarnaast krijgt Veltman kritiek die zeker ook voor Sinkgraven geldt!
Eide
 Eide - dinsdag 27 juni 2017 - 06:43   quote  deeplink  
Ajax praat met keeper Van Leer

Ajax onderneemt een poging om Benjamin van Leer (25) in te lijven. De doelman van Roda JC, die maandag een eerste gesprek met de Amsterdamse club voerde, moet de opvolger worden van tweede keeper Diederik Boer.

Die vertrok transfervrij naar PEC Zwolle. Ajax polste eerder ook Frederik Rønnow van Brondby en Hendrik van Crombrugge van KAS Eupen, maar gaat nu vol voor Van Leer, die tot de zomer van 2019 vastligt in Kerkrade.

Bron

Mijn eerste reactie was "wie?" en mijn reactie na dit gelezen te hebben is nog altijd "wie?".
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 27 juni 2017 - 09:41   quote  deeplink  
@Eide:
Geen idee haha.
Ach het is tenslotte 'maar' een 2e keeper. Met zo'n keeper weet je dat je geen topper haalt, want die zet je niet op de bank.
Daarom zal je zo vaak een keeper uit de jeugd zien als 2e keeper.
Nu hebben we denk ik niet eentje die goed genoeg is, anders gingen ze niet shoppen.
p111
 p111 - dinsdag 27 juni 2017 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2017 - 21:44 schreef Eide het volgende:
Welke basis heeft Sinkgraven dan in godesnaam als back? Hij staat consequent verkeerd terwijl juist dat zo belangrijk is voor een back. Iemand als Veltman, die jij steeds maar weer met de grond gelijk maakt, is vele malen beter als back dan Sinkgraven ooit zal worden. En toch moet Veltman, 17-voudig international, opzouten terwijl je niets dan goeds te zeggen hebt over Sinkgraven die van z'n leven nooit het Nederlands elftal zal halen.

Ik snap niet hoe jij die Sinkgraven zo hoog kan hebben zitten. Leuk als invalback bij gebrek aan beter maar je kan toch niet menen dat Sinkgraven ooit het niveau van Veltman of Viergever (beide gemaakte backs) als back gaat halen of wel soms?
Ja Eide maar ik begrijp niet waarom jij die beperkte voetballer Viergever zo hoog heb zitten,zo,n beperkte voetballer die alleen maar slechter gaat worden sorry mijn mening.En nou heb jij het over het verkeerd staan als back bij Daley maar dat zie ik Viergever ook regelmatig doen en ook vele fouten gemaakt,hij heeft veel inzet en veel geluk gehad maar ook veel fouten gemaakt.Daarom geef ik liever Daley een kans een heerlijke voetballer hopelijk krijgt hij die bij Keyzer.
p111
 p111 - dinsdag 27 juni 2017 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2017 - 23:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Toch snap ik er geen drol van bij jou??? Sinkgraven staat positioneel continu verkeerd opgesteld en jij vind het een echte Ajax voetballer??? Daarnaast krijgt Veltman kritiek die zeker ook voor Sinkgraven geldt!
Ja hij maakt nog zijn foutjes als nw bakken back maar dat maakt die beperkte Viergever ook,vandaar dat ik Sinkgraven nog een nw kans gun.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 27 juni 2017 - 12:10   quote  deeplink  
Ik vond Viergever ook helemaal niks, maar hij heeft zich dit seizoen duidelijk erg verbeterd, waardoor ik mijn mening heb moeten bijstellen. ten opzichte van wat we verder hebben lopen verreweg de beste op die positie.
Sinkgraven is echt ruk man, hoe kun je dat nu verdedigen. Niks gepresteerd daar en zal hij niet doen ook.
JOOD
 JOOD - dinsdag 27 juni 2017 - 16:01   quote  deeplink  
https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/105795/filipe-luis-zou-graag-terugkeren-bij-ajax?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Hmmm.. dit is dus een echte aanwinst. Helaas waarschijnlijk niet te betalen..?
remco k
 remco k - dinsdag 27 juni 2017 - 21:20   quote  deeplink  
Dat lijkt me niet. Verdient nu volgens internet 6,2 miljoen euro per jaar
JOOD
 JOOD - dinsdag 27 juni 2017 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 21:20 schreef remco k het volgende:
Dat lijkt me niet. Verdient nu volgens internet 6,2 miljoen euro per jaar
Dat is qua salaris zeker niet te doen.

Wel vreemd om te zien dat we 15 miljoen voor een Braziliaans talent van 18 jaar kunnen/willen betalen (waar ik overigens alle vertrouwen in heb!), maar dat je geen 10-20 miljoen aan salaris/vergoeding kunt betalen voor een speler van de buitencategorie voor 3-4-5 jaar. Ik snap dat je geen restwaarde hebt, of winst, bij oudere spelers. Maar je investeert dan in kwaliteit voor de korte termijn.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 27 juni 2017 - 23:42   quote  deeplink  
Ik snap wat je bedoeld en in theorie is 12 mil aankoop en 3 mil salaris (1 per jaar) hetzelfde als 6 mil aankoop en 9 mil salaris (3 per jaar)
In werkelijkheid werkt dit echter niet zo.
Zoals in ieder bedrijf werk je voor alle uitgaves met verschillende potjes, waar je een bepaald bedrag voor begroot. 1 zo'n speler aankopen met 3 mil salaris betekend dat er 3 voor in de plaats konden spelen met max salaris.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 28 juni 2017 - 03:16   quote  deeplink  
Altijd leuk dat soort uitspraken van spelers wat vervolgens nooit zal terugkeren! NEXT!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 28 juni 2017 - 03:16   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juni 2017 door Ajax Warrior --
Peterhs
 Peterhs - woensdag 28 juni 2017 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juni 2017 - 03:16 schreef Ajax Warrior het volgende:
Altijd leuk dat soort uitspraken van spelers wat vervolgens nooit zal terugkeren! NEXT!!!
Ik ken heel die gast niet eens meer, dus hij zal geen indruk gemaakt hebben :)
Nou heel kort bij ons gezeten en verdient nu een dik salaris. Nee bedankt, we kunnen vast nog wel een nieuwe Sanchez back vinden.
JOOD
 JOOD - woensdag 28 juni 2017 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2017 - 23:42 schreef Peterhs het volgende:
Ik snap wat je bedoeld en in theorie is 12 mil aankoop en 3 mil salaris (1 per jaar) hetzelfde als 6 mil aankoop en 9 mil salaris (3 per jaar)
In werkelijkheid werkt dit echter niet zo.
Zoals in ieder bedrijf werk je voor alle uitgaves met verschillende potjes, waar je een bepaald bedrag voor begroot. 1 zo'n speler aankopen met 3 mil salaris betekend dat er 3 voor in de plaats konden spelen met max salaris.
Waarom dan geen 'speciaal' potje maken? Geld genoeg. Wat mij betreft als investering wegzetten?
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 28 juni 2017 - 16:13   quote  deeplink  
Waarom zou je dat doen? Echte toppers krijg je toch niet. Heb je straks we zo'm albert luque die mega veel salaris krijgt en niets presteerd... Geef mij maar gewoon een mega talent.
JOOD
 JOOD - woensdag 28 juni 2017 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juni 2017 - 16:13 schreef Ajax we love you het volgende:
Waarom zou je dat doen? Echte toppers krijg je toch niet. Heb je straks we zo'm albert luque die mega veel salaris krijgt en niets presteerd... Geef mij maar gewoon een mega talent.
Ik heb het over Filipe Luis, Eto'o een paar jaar geleden en andere wereldspelers. Albert Luque heeft nooit lange tijd op topniveau gespeeld..

Ik wil hier geen serieuze discussie over starten, maar we hebben geld genoeg om creatief te worden..

En een mega talent, zeker mee eens. Maar het lukt ons al jaren niet om een fatsoenlijke routinier aan te trekken (op Poulussen na) met een echte toegevoegde waarde. Daar moet toch iets op te vinden zijn?

Het is dat we voorzien zijn in de spits, maar 5 miljoen voor 1 jaar Zlatan bijvoorbeeld is een investering voor je hele selectie, uitstraling van de club, marketing enz.. wat hij de jongste jongens kan leren in 1 seizoen is onbetaalbaar.

Over 3 of 4 jaar loopt bijvoorbeeld Suarez zn contract af. Dat is echt buitencategorie hoor.
Eide
 Eide - woensdag 28 juni 2017 - 17:45   quote  deeplink  
Ajax-talent Clement vertrekt naar het Reading van Jaap Stam

Pelle Clement heeft een driejarig contract getekend bij Reading, waar Jaap Stam zijn trainer wordt. De 21-jarige aanvallende middenvelder komt over van Ajax, waar hij tot vier wedstrijden in de hoofdmacht kwam.

Clement wordt de vierde Nederlander in de selectie van Reading, na Roy Beerens, Denzell Gravenberch en Joey van der Berg. Hoofdtrainer Jaap Stam wordt bij Reading geassisteerd door Said Bakkati en Andries Ulderink. Brian Tevreden is technisch directeur bij de club. The Royals liepen afgelopen seizoen promotie naar de Premier League mis, door in de beslissende wedstrijd van de play-offs op Wembley na strafschoppen te verliezen van Huddersfield Town.

Clement speelde sinds 2006 in de jeugdopleiding van Ajax. Op 26 oktober 2016 maakte hij zijn debuut in het eerste elftal in de KNVB-beker tijdens Kozakken Boys – Ajax (1-6). Daarin scoorde hij twee keer. Ook in de bekerwedstrijd bij Cambuur, waar Ajax verrassend met 2-1 verloor, scoorde Clement. In de Europa League viel Clement 28 minuten in tegen Panathinaikos, in de Eredivisie speelde hij 24 minuten tegen NEC (5-0). Daar bleef het bij voor Clement, die begin dit jaar werd geopereerd aan zijn liezen.

Op 8 mei 2015 maakte de voormalig jeugdinternational zijn debuut in het betaald voetbal voor Jong Ajax in de Jupiler League wedstrijd Ajax – FC Oss (1-1). Voor het beloftenelftal kwam Clement in totaal 54 keer officieel uit. Daarin scoorde hij zes doelpunten.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juni 2017 door Eide --
Eide
 Eide - woensdag 28 juni 2017 - 17:48   quote  deeplink  
Benjamin van Leer was gister in de Johan Cruijff ArenA om met Marcel Keizer en Carlo l'Ami te praten. Haps is niet in beeld bij Ajax zolang er niemand vertrekt. Beide berichten van Mike Verweij via Twitter.
JOOD
 JOOD - woensdag 28 juni 2017 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juni 2017 - 17:45 schreef Eide het volgende:
Ajax-talent Clement vertrekt naar het Reading van Jaap Stam

Pelle Clement heeft een driejarig contract getekend bij Reading, waar Jaap Stam zijn trainer wordt. De 21-jarige aanvallende middenvelder komt over van Ajax, waar hij tot vier wedstrijden in de hoofdmacht kwam.

Clement wordt de vierde Nederlander in de selectie van Reading, na Roy Beerens, Denzell Gravenberch en Joey van der Berg. Hoofdtrainer Jaap Stam wordt bij Reading geassisteerd door Said Bakkati en Andries Ulderink. Brian Tevreden is technisch directeur bij de club. The Royals liepen afgelopen seizoen promotie naar de Premier League mis, door in de beslissende wedstrijd van de play-offs op Wembley na strafschoppen te verliezen van Huddersfield Town.

Clement speelde sinds 2006 in de jeugdopleiding van Ajax. Op 26 oktober 2016 maakte hij zijn debuut in het eerste elftal in de KNVB-beker tijdens Kozakken Boys – Ajax (1-6). Daarin scoorde hij twee keer. Ook in de bekerwedstrijd bij Cambuur, waar Ajax verrassend met 2-1 verloor, scoorde Clement. In de Europa League viel Clement 28 minuten in tegen Panathinaikos, in de Eredivisie speelde hij 24 minuten tegen NEC (5-0). Daar bleef het bij voor Clement, die begin dit jaar werd geopereerd aan zijn liezen.

Op 8 mei 2015 maakte de voormalig jeugdinternational zijn debuut in het betaald voetbal voor Jong Ajax in de Jupiler League wedstrijd Ajax – FC Oss (1-1). Voor het beloftenelftal kwam Clement in totaal 54 keer officieel uit. Daarin scoorde hij zes doelpunten.

Bron
Deze had ik niet aan zien komen..

Nu is de spoeling weer dunner geworden op de flank.
JOOD
 JOOD - woensdag 28 juni 2017 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juni 2017 - 17:48 schreef Eide het volgende:
Benjamin van Leer was gister in de Johan Cruijff ArenA om met Marcel Keizer en Carlo l'Ami te praten. Haps is niet in beeld bij Ajax zolang er niemand vertrekt. Beide berichten van Mike Verweij via Twitter.
Van Leer lijkt me een prima keeper! Als Onana zo doorkeept kan hij volgend seizoen zomaar eerste keeper zijn.

Als Dijks vertrekt, zullen ze dan al voor Haps gaan?
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 28 juni 2017 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juni 2017 - 16:55 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik heb het over Filipe Luis, Eto'o een paar jaar geleden en andere wereldspelers. Albert Luque heeft nooit lange tijd op topniveau gespeeld..

Ik wil hier geen serieuze discussie over starten, maar we hebben geld genoeg om creatief te worden..

En een mega talent, zeker mee eens. Maar het lukt ons al jaren niet om een fatsoenlijke routinier aan te trekken (op Poulussen na) met een echte toegevoegde waarde. Daar moet toch iets op te vinden zijn?

Het is dat we voorzien zijn in de spits, maar 5 miljoen voor 1 jaar Zlatan bijvoorbeeld is een investering voor je hele selectie, uitstraling van de club, marketing enz.. wat hij de jongste jongens kan leren in 1 seizoen is onbetaalbaar.

Over 3 of 4 jaar loopt bijvoorbeeld Suarez zn contract af. Dat is echt buitencategorie hoor.
Ik begrijp wel waar je naartoe wil en idd als iemand een prima staat van dienst heeft en nog echt top is, dan zou je die best wel veel salaris mogen bieden. Toch blijf ik dan denken, dat elke club zo'n speler wel wil hebben als ze nog echt top zijn en dan wordt het alweer lastig voor Ajax om dit soort toppers toch te strikken. Mits er natuurlijk een sentimentele band is tussen de speler en Ajax. Suarez zou ik zo transfervrij binnenhalen en dan mag hij van mij 3m salaris krijgen per jaar.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 28 juni 2017 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juni 2017 - 17:45 schreef Eide het volgende:
Ajax-talent Clement vertrekt naar het Reading van Jaap Stam

Pelle Clement heeft een driejarig contract getekend bij Reading, waar Jaap Stam zijn trainer wordt. De 21-jarige aanvallende middenvelder komt over van Ajax, waar hij tot vier wedstrijden in de hoofdmacht kwam.

Clement wordt de vierde Nederlander in de selectie van Reading, na Roy Beerens, Denzell Gravenberch en Joey van der Berg. Hoofdtrainer Jaap Stam wordt bij Reading geassisteerd door Said Bakkati en Andries Ulderink. Brian Tevreden is technisch directeur bij de club. The Royals liepen afgelopen seizoen promotie naar de Premier League mis, door in de beslissende wedstrijd van de play-offs op Wembley na strafschoppen te verliezen van Huddersfield Town.

Clement speelde sinds 2006 in de jeugdopleiding van Ajax. Op 26 oktober 2016 maakte hij zijn debuut in het eerste elftal in de KNVB-beker tijdens Kozakken Boys – Ajax (1-6). Daarin scoorde hij twee keer. Ook in de bekerwedstrijd bij Cambuur, waar Ajax verrassend met 2-1 verloor, scoorde Clement. In de Europa League viel Clement 28 minuten in tegen Panathinaikos, in de Eredivisie speelde hij 24 minuten tegen NEC (5-0). Daar bleef het bij voor Clement, die begin dit jaar werd geopereerd aan zijn liezen.

Op 8 mei 2015 maakte de voormalig jeugdinternational zijn debuut in het betaald voetbal voor Jong Ajax in de Jupiler League wedstrijd Ajax – FC Oss (1-1). Voor het beloftenelftal kwam Clement in totaal 54 keer officieel uit. Daarin scoorde hij zes doelpunten.

Bron
Balen. Had verwacht dat hij komend seizoen definitief zou aansluiten
remco k
 remco k - woensdag 28 juni 2017 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juni 2017 - 16:55 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik heb het over Filipe Luis, Eto'o een paar jaar geleden en andere wereldspelers. Albert Luque heeft nooit lange tijd op topniveau gespeeld..

Ik wil hier geen serieuze discussie over starten, maar we hebben geld genoeg om creatief te worden..

En een mega talent, zeker mee eens. Maar het lukt ons al jaren niet om een fatsoenlijke routinier aan te trekken (op Poulussen na) met een echte toegevoegde waarde. Daar moet toch iets op te vinden zijn?

Het is dat we voorzien zijn in de spits, maar 5 miljoen voor 1 jaar Zlatan bijvoorbeeld is een investering voor je hele selectie, uitstraling van de club, marketing enz.. wat hij de jongste jongens kan leren in 1 seizoen is onbetaalbaar.

Over 3 of 4 jaar loopt bijvoorbeeld Suarez zn contract af. Dat is echt buitencategorie hoor.
Etto was toen al lang geen wereld speler meer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1514918