BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 juli 2017 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 14:18 schreef Brandje het volgende:
Veltman heeft zijn contract met twee jaar verlengt tot 2020. Mijn dag kan niet meer stuk(sarcasme ten top)
weet jij een betere haalbare back ? en kom niet aan met tete want die is vertieft door die italiaanse rat... daarbij weet ik zo net nog niet wie beter is..
JV
 JV - dinsdag 04 juli 2017 - 14:50   quote  deeplink  
zeker perfect nieuws, is gewoon back van Nl elftal, een nieuwe back is altijd maar afwachten
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 04 juli 2017 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 14:18 schreef Brandje het volgende:
Veltman heeft zijn contract met twee jaar verlengt tot 2020. Mijn dag kan niet meer stuk(sarcasme ten top)
Exit Tete is wel duidelijk dan..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 04 juli 2017 - 15:28   quote  deeplink  
Tja, ik had liever Tete gezien (topper in de dop), maar aangezien hij sowieso zou weggaan ben ik toch een beetje opgelucht dat Ajax niet op zoek hoeft naar een Rechts Back. Veltman heeft wel ervaring en in de finale speelde hij een prima pot. Dit geeft ook aan dat andere clubs blijkbaar niet staan te springen om Veltman, zeker in de Europa league kwam hij vaak tekort vergeleken met Tete en dat heeft elke scout gezien.

Ik hoop dat er wat talent uit de jeugd komt en dat Veltman dan volgend jaar een leuke slag kan slaan bij een club uit de middenmood in Turkije of Rusland.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 04 juli 2017 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 15:28 schreef Ajax we love you het volgende:
Tja, ik had liever Tete gezien (topper in de dop), maar aangezien hij sowieso zou weggaan ben ik toch een beetje opgelucht dat Ajax niet op zoek hoeft naar een Rechts Back. Veltman heeft wel ervaring en in de finale speelde hij een prima pot. Dit geeft ook aan dat andere clubs blijkbaar niet staan te springen om Veltman, zeker in de Europa league kwam hij vaak tekort vergeleken met Tete en dat heeft elke scout gezien.

Ik hoop dat er wat talent uit de jeugd komt en dat Veltman dan volgend jaar een leuke slag kan slaan bij een club uit de middenmood in Turkije of Rusland.
Ja geen Tete maar wel een international kan slechter inderdaad. Had het liever ook anders gezien maar het is niet anders.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 04 juli 2017 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 juli 2017 - 13:32 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Volledig eens. Plus dat de Ligt nog piepjong is. Mag je dan verwachten dat hij er dan het hele seizoen al staat te schitteren? Denk het niet. Al mochten we dat bij Sanchez ook niet.
Nou dan als de sodemieter dan nog maar zo'n speler halen voor 5 mil. Moeten er toch wel meer rondlopen.
Tja gewoon nog een keer gaan shoppen daar in Zuid Amerika, zal heus nog wel 1 rondlopen met gelijke kwaliteiten, ook al was Sanchez al voor zijn komst naar Ajax erg in trek bij top clubs. Het verbaasd me ook echt dat juist hij naar Ajax is gegaan en nee heeft verkocht aan Barcelona die hem overigens wilde stallen in het tweede. Denk dat Barca nu al een principe akkoord heeft met Ajax van 40m en optie tot eerste koop, dan mag hij nog lekker een jaartje rijpen bij Ajax. Barca doet dit wel vaker met clubs en spelers.
p111
 p111 - dinsdag 04 juli 2017 - 19:10   quote  deeplink  
Ja Tete heeft het al een hele tijd geleden verbruikt bij Marc.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 05 juli 2017 - 00:59   quote  deeplink  
Zoals ik al eerder aan gaf, dat ik weinig geloof in geruchten.

Toen zaakwaarnemer van Dolberg zei dat hij aan het onderhandelen.
Werd dat aangehaald, of ik dat wel geloofde. Ik zei dat ik dat niet geloofde. Ook vanwege de geruchten dat het niet meer klikt tussen hun.

Nu zegt Dolberg zelf dat hij geen reden heeft om te vertrekken.
Zet zijn eigen zaakwaarnemer weer op zijn plek.

Of hij dit zegt voor de bunhe en alsnog vertrekt, tja dat weet ik niet.

Maar die berichten vind ik allemaal wel een beetje onzin.
Mijn zout begint wel op te raken zo
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 05 juli 2017 - 11:59   quote  deeplink  
Ajax zit achter Zeca aan, dat zou niet verkeerd zijn als ze die binnen hengelen :) Iemand die op 2 plekken kan spelen (links en rechts back) en kan heerlijk dribbelen en ballen afpakken, alleen zit Liverpool ook achter hem aan geloof ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2017 door Ajax we love you --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 05 juli 2017 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2017 - 11:59 schreef Ajax we love you het volgende:
Ajax zit achter Zeca aan, dat zou niet verkeerd zijn als ze die binnen hengelen :) Iemand die op 2 plekken kan spelen (links en rechts back) en kan heerlijk dribbelen en ballen afpakken, alleen zit Liverpool ook achter hem aan geloof ik.
Ken je Zeca of is dat wat ze schrijven?
Vind het filmpje met zijn skills beetje tegenvallen..
Hij schijnt ook regelmatig geblesseerd te zijn.

https://youtu.be/uwKq4OeyJSY
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 05 juli 2017 - 12:54   quote  deeplink  
Hartstikke mooi dat Veltman heeft bijgetekend. Ik heb me soms ook kapot geërgerd aan zijn spel afgelopen seizoen maar als je dan vervolgens zijn statistieken bestudeerd deed hij het dus eigenlijk helemaal niet zo slecht als sommigen hier op het forum, in de media en uit de kranten deden vermoeden. Ik ga er zelfs vanuit dat hij onze nieuwe aanvoerder wordt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 05 juli 2017 - 12:54   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - woensdag 05 juli 2017 - 13:01   quote  deeplink  
Ik vind met name het moment ook gewoon mooi. Opties zat om naar het buitenland te gaan en dan gewoon bijtekenen ruim voor verstrijken van de transferdeadline.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 05 juli 2017 - 13:09   quote  deeplink  
Tja het contract lag er al heel lang, maar ik denk dat Ajax nu iets extra's heeft gegeven en denk ook dat er geen echte goede aanbieding uit het buitenland kwam. Ajax zal ook wel druk hebben uitgeoefend op Veltman.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 05 juli 2017 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2017 - 12:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ken je Zeca of is dat wat ze schrijven?
Vind het filmpje met zijn skills beetje tegenvallen..
Hij schijnt ook regelmatig geblesseerd te zijn.

https://youtu.be/uwKq4OeyJSY
Nouja hij speelt bij Santos en Atletico Madrid had al een bod uitgebracht vorig jaar. Liverpool wil hem ook hebben en hij stond al een tijdje bekend als een redelijk goed talent in Brazilie. Hij heeft goed gespeeld tijdens de olympische spelen, maar verder kan ik hem natuurlijk ook niet.
aaadjuh
 aaadjuh - woensdag 05 juli 2017 - 15:12   quote  deeplink  
Zeca, een rechtsbenige linksback van Santos??
Ben ik geen fan van hoor rechtsbenen op links en linksbenen op rechts
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 05 juli 2017 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2017 - 15:12 schreef aaadjuh het volgende:
Zeca, een rechtsbenige linksback van Santos??
Ben ik geen fan van hoor rechtsbenen op links en linksbenen op rechts
De buitenspelers staan ook aan de verkeerde kant met hun been, daarmee kan je ook makkelijker de verdediger aftroeven, tenzij de verdediger ook liever hebt dat je naar binnen gaat. Ik vind dat helemaal zo gek nog niet en hij is meer tweebenig, dan echt puur rechtsbenig
aaadjuh
 aaadjuh - woensdag 05 juli 2017 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2017 - 16:28 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

De buitenspelers staan ook aan de verkeerde kant met hun been, daarmee kan je ook makkelijker de verdediger aftroeven, tenzij de verdediger ook liever hebt dat je naar binnen gaat. Ik vind dat helemaal zo gek nog niet en hij is meer tweebenig, dan echt puur rechtsbenig
Nee, het wordt juist makkelijker verdedigen als je buitenspelers naar binnen gaan (ruimtes worden kleiner en ze kunnen zo beter rugdekking geven. Verdedigers vinden het minder fijn als je het veld breed houdt. En nu ook waarschijnlijk je linksback erbij. Als hij idd 2 benig is kan hij misschien wel voorgeven met links??
remco k
 remco k - donderdag 06 juli 2017 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2017 - 22:38 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

Nee, het wordt juist makkelijker verdedigen als je buitenspelers naar binnen gaan (ruimtes worden kleiner en ze kunnen zo beter rugdekking geven. Verdedigers vinden het minder fijn als je het veld breed houdt. En nu ook waarschijnlijk je linksback erbij. Als hij idd 2 benig is kan hij misschien wel voorgeven met links??
Dat Wij Youness hebben die vrijwel alles binnendoor doet betekend niet dat iedere linkspoot op rechts hetzelfde doet..
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 06 juli 2017 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juli 2017 - 08:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat Wij Youness hebben die vrijwel alles binnendoor doet betekend niet dat iedere linkspoot op rechts hetzelfde doet..
Waar lees jij dan waar ik zeg dat alle spelers op links altijd met rechts altijd naar binnen gaan??

Ik bedoel dat er bij Ajax weinig buitenspelers zijn die buitenom gaan en een goede voorzet geven en het veld mooi breed houden. Dit is moelijker verdedigen en ik denk dat Dolberg/Huntelaar daar heel blij van gaan worden.

Ik ben fan van "echte" buitenspelers, dit betekent niet dat ik een mooie actie binnendoor niet kan waarderen . Maar het kan wel te druk worden in het centrum als er teveel naar binnen gaan.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 06 juli 2017 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juli 2017 - 09:49 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

Waar lees jij dan waar ik zeg dat alle spelers op links altijd met rechts altijd naar binnen gaan??

Ik bedoel dat er bij Ajax weinig buitenspelers zijn die buitenom gaan en een goede voorzet geven en het veld mooi breed houden. Dit is moelijker verdedigen en ik denk dat Dolberg/Huntelaar daar heel blij van gaan worden.

Ik ben fan van "echte" buitenspelers, dit betekent niet dat ik een mooie actie binnendoor niet kan waarderen . Maar het kan wel te druk worden in het centrum als er teveel naar binnen gaan.
Ik waardeer en deel je mening aaadjuh, maar die discussie is tevergeefs moeite.
We zijn blijkbaar de enigen die een buitenspeler liever buitenom zien gaan.
Het is tenslotte sinds oudsher altijd, gelukkig niet ons sterkste wapen geweest...
Met de binnentrekkers van nu, kun je net zo goed van het systeem van 4-3-3 afstappen en met een extra middenvelder gaan ballen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 juli 2017 door Peterhs --
remco k
 remco k - donderdag 06 juli 2017 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juli 2017 - 09:49 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

Waar lees jij dan waar ik zeg dat alle spelers op links altijd met rechts altijd naar binnen gaan??

Ik bedoel dat er bij Ajax weinig buitenspelers zijn die buitenom gaan en een goede voorzet geven en het veld mooi breed houden. Dit is moelijker verdedigen en ik denk dat Dolberg/Huntelaar daar heel blij van gaan worden.

Ik ben fan van "echte" buitenspelers, dit betekent niet dat ik een mooie actie binnendoor niet kan waarderen . Maar het kan wel te druk worden in het centrum als er teveel naar binnen gaan.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat juist de afwisseling goed is, maar een buitenspeler die alleen buitenom gaat zorgt ervoor dat de back dus niet op kan komen..
remco k
 remco k - donderdag 06 juli 2017 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juli 2017 - 11:42 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ik waardeer en deel je mening aaadjuh, maar die discussie is tevergeefs moeite.
We zijn blijkbaar de enigen die een buitenspeler liever buitenom zien gaan.
Het is tenslotte sinds oudsher altijd, gelukkig niet ons sterkste wapen geweest...
Met de binnentrekkers van nu, kun je net zo goed van het systeem van 4-3-3 afstappen en met een extra middenvelder gaan ballen.
Dat is altijd een van onze wapens geweest, volgens mij had je met Finidi en Marc Overmars ook twee jongens die zowel buitenom als binnendoor konden en dat ook deden..

Ik denk dat juist de combinatie van de twee dodelijk is. Dus een buitenspeler die beiden beheerst, met een back die ook beiden kan, dus een opkomende back die zowel buitenom voor een voorzet kan, als binnendoor voor de combinatie kan..

Er moet gewoon veer meer afgewisseld worden, maar dat er structureel te weinig (goede) voorzetten zijn ben ik volledig met je eens..
Peterhs
 Peterhs - donderdag 06 juli 2017 - 12:20   quote  deeplink  
Dat zeg je goed inderdaad. ALS ze beiden doen en beheersen, maar daar ligt nu juist het punt.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 06 juli 2017 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2017 - 13:17 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nouja hij speelt bij Santos en Atletico Madrid had al een bod uitgebracht vorig jaar. Liverpool wil hem ook hebben en hij stond al een tijdje bekend als een redelijk goed talent in Brazilie. Hij heeft goed gespeeld tijdens de olympische spelen, maar verder kan ik hem natuurlijk ook niet.
Bedankt voor de info.. Kon hem niet vandaar.
remco k
 remco k - donderdag 06 juli 2017 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juli 2017 - 12:20 schreef Peterhs het volgende:
Dat zeg je goed inderdaad. ALS ze beiden doen en beheersen, maar daar ligt nu juist het punt.
Kluivert Nerres en Cerny zijn jongens die beiden goed beheersen.
JOOD
 JOOD - donderdag 06 juli 2017 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juli 2017 - 11:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is altijd een van onze wapens geweest, volgens mij had je met Finidi en Marc Overmars ook twee jongens die zowel buitenom als binnendoor konden en dat ook deden..

Ik denk dat juist de combinatie van de twee dodelijk is. Dus een buitenspeler die beiden beheerst, met een back die ook beiden kan, dus een opkomende back die zowel buitenom voor een voorzet kan, als binnendoor voor de combinatie kan..

Er moet gewoon veer meer afgewisseld worden, maar dat er structureel te weinig (goede) voorzetten zijn ben ik volledig met je eens..
Sleutel hierin is Youness. Mocht hij blijven, hoop ik dat hij veel af gaat wisselen en zijn hoofd omhoog houdt tijdens het dribbelen. Ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 07 juli 2017 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juli 2017 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Kluivert Nerres en Cerny zijn jongens die beiden goed beheersen.
Dus je bent het er in ieder geval dus mee eens dat het eigenlijk belangrijk is voor ons elftal om weer te gebruiken als wapen.
Waarom was je dan zo stellig in het verdedigen van Younes laatst? Dat was dezelfde discussie namelijk, maar die prijs je de hemel in.
remco k
 remco k - vrijdag 07 juli 2017 - 06:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 00:28 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Dus je bent het er in ieder geval dus mee eens dat het eigenlijk belangrijk is voor ons elftal om weer te gebruiken als wapen.
Waarom was je dan zo stellig in het verdedigen van Younes laatst? Dat was dezelfde discussie namelijk, maar die prijs je de hemel in.
Die prijs ik totaal niet de hemel in. Hoe je daar bij komt begrijp ik niet.

Wat wel zo is. Is dat Youness een handenbinder is en vaak gewoon de gevaarlijkste aanvaller was.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 07 juli 2017 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 06:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Die prijs ik totaal niet de hemel in. Hoe je daar bij komt begrijp ik niet.

Wat wel zo is. Is dat Youness een handenbinder is en vaak gewoon de gevaarlijkste aanvaller was.
Je hebt gelijk excuus. Dat ware Warrior en PA (nagezocht)
Ik ben zo gewend dat wij bijna nooit op 1 lijn zitten, dat ik er blindelings vanuit ging dat jij het was haha.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 07 juli 2017 - 13:17   quote  deeplink  
Toch wel uniek dat Ajax ineens een Braziliaanse spits koopt
Eide
 Eide - vrijdag 07 juli 2017 - 13:47   quote  deeplink  
TETE VERTREKT VAN AJAX NAAR OLYMPIQUE LYON

Kenny Tete heeft een nieuwe club gevonden. De 21-jarige verdediger verruilt Ajax voor Olympique Lyon. Tete wordt in Frankrijk momenteel medisch gekeurd.

Tete krijgt in Olympique Lyon gezelschap van voormalig PSV'er Memphis Depay. Ook wordt hij herenigd met Bertrand Traoré, die vorig jaar nog op huurbasis uitkwam voor Ajax. Chelsea verkocht Traoré echter aan Olympique Lyon.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 juli 2017 door Eide --
Eide
 Eide - vrijdag 07 juli 2017 - 13:50   quote  deeplink  
BREAKING: #Ajax strikt Braziliaanse spits Danilo Pereira da Silva (18). Jeugdinternational tekent voor 5 jaar.
Bron

Ajax slaat verrassende slag en betaalt miljoenen voor Danilo

Ajax heeft een verrassende slag op de transfermarkt geslagen, zo meldt De Telegraaf vrijdag. Volgens het dagblad staat de Amsterdamse club op het punt om de komst van Danilo Pereira da Silva af te ronden. De achttienjarige spits uit Brazilië kreeg donderdag al een rondleiding op sportpark De Toekomst en zal spoedig zijn transfer afronden.

Directeur spelersbeleid Marc Overmars kwam al tot een vergelijk met werkgever Santos over een transfersom van naar verluidt twee miljoen euro. Diverse (top)clubs uit Europa hebben interesse in Danilo, maar de Braziliaanse tiener vervolgt zijn loopbaan uiteindelijk in de gelederen van de Amsterdammers. Alleen een medische keuring, die een dezer dagen op de planning staat, scheidt beide partijen nog van een overeenkomst.

Het is de bedoeling dat Danilo eerst meters gaat maken in Ajax Onder-19 en Jong Ajax, om daarna de overstap naar de hoofdmacht te maken. Met Kasper Dolberg, Klaas-Jan Huntelaar en Mateo Casierra beschikt de eerste selectie over drie centrumspitsen, terwijl Kaj Sierhuis de spits van Jong Ajax is. De Braziliaans jeugdinternational heeft een uitstekende en trefzekere periode bij Santos Onder-20 achter de rug, met zeven treffers in zijn eerste acht wedstrijden.

Ajax haalt de laatste tijd steeds vaker spelers uit Zuid-Amerika. Bijna een jaar geleden werden Casierra en Davinson Sánchez in Colombia opgepikt. Laatstgenoemde wordt nu door tal van topclubs begeerd. Een half jaar geleden kwam David Neres over van Sao Paulo.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 juli 2017 door Eide --
remco k
 remco k - vrijdag 07 juli 2017 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 11:23 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Je hebt gelijk excuus. Dat ware Warrior en PA (nagezocht)
Ik ben zo gewend dat wij bijna nooit op 1 lijn zitten, dat ik er blindelings vanuit ging dat jij het was haha.
Voor alles is een eerste keer he..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 07 juli 2017 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 13:47 schreef Eide het volgende:
TETE VERTREKT VAN AJAX NAAR OLYMPIQUE LYON

Kenny Tete heeft een nieuwe club gevonden. De 21-jarige verdediger verruilt Ajax voor Olympique Lyon. Tete wordt in Frankrijk momenteel medisch gekeurd.

Tete krijgt in Olympique Lyon gezelschap van voormalig PSV'er Memphis Depay. Ook wordt hij herenigd met Bertrand Traoré, die vorig jaar nog op huurbasis uitkwam voor Ajax. Chelsea verkocht Traoré echter aan Olympique Lyon.

Bron
Tsja, niks aan te doen. Had hem graag zien willen blijven, maar het was al duidelijk dat hij zou vertrekken. Wat het echte verhaal is zullen we wellicht nooit weten, maar Raiola zal zeker zijn aandeel hierin hebben gehad.
Eide
 Eide - vrijdag 07 juli 2017 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 14:43 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Tsja, niks aan te doen. Had hem graag zien willen blijven, maar het was al duidelijk dat hij zou vertrekken. Wat het echte verhaal is zullen we wellicht nooit weten, maar Raiola zal zeker zijn aandeel hierin hebben gehad.
Zou de club waarvandaan de interesse komt ook niet meespelen? OL is niet bepaald een prutclubje meer.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 07 juli 2017 - 15:07   quote  deeplink  
tete lijkt dus voor het geld te kiezen.. kan me niet voorstellen dat hij bij lyon een basis plaats direct afdwingt..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 07 juli 2017 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 14:43 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Tsja, niks aan te doen. Had hem graag zien willen blijven, maar het was al duidelijk dat hij zou vertrekken. Wat het echte verhaal is zullen we wellicht nooit weten, maar Raiola zal zeker zijn aandeel hierin hebben gehad.
absoluut
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 07 juli 2017 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 15:07 schreef nummer10 het volgende:
tete lijkt dus voor het geld te kiezen.. kan me niet voorstellen dat hij bij lyon een basis plaats direct afdwingt..
Nou zoals ik de verdediging van OL zag tegen Ajax, dan denk ik juist van wel ;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 07 juli 2017 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 14:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Zou de club waarvandaan de interesse komt ook niet meespelen? OL is niet bepaald een prutclubje meer.
De vraag is meer of hij daar aan spelen toekomt. Ik weet niet hoe goed de verdediging staat van OL, maar als hij daar ook begint op de bank is het niet bepaald een stap vooruit, ondanks dat OL normaliter sterker wordt geacht.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 07 juli 2017 - 15:58   quote  deeplink  
Nee maar wel een flinke stap vooruit in je portemonnee en daar zijn vooral het vrouwtje en Raiola erg content mee. Ik hoop dat hij het gaat redden, maar ik vrees dat deze jongen verkeerd begeleid wordt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 07 juli 2017 - 16:02   quote  deeplink  
Ajax is wel lekker bezig, ze halen de een na de andere speler binnen. NU nog wachten op Zeco en we zijn compleet
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 07 juli 2017 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 15:58 schreef Ajax we love you het volgende:
Nee maar wel een flinke stap vooruit in je portemonnee en daar zijn vooral het vrouwtje en Raiola erg content mee. Ik hoop dat hij het gaat redden, maar ik vrees dat deze jongen verkeerd begeleid wordt.
Fout nummer één is inderdaad Raiola aannemen. Volgensmij valt verder alleen nog Justin Kluivert onder Raiola?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 07 juli 2017 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 16:05 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Fout nummer één is inderdaad Raiola aannemen. Volgensmij valt verder alleen nog Justin Kluivert onder Raiola?
snap je dan ook niet dat papa kluivert dit toelaat
Eide
 Eide - zaterdag 08 juli 2017 - 11:41   quote  deeplink  
OL zou trouwens 5 miljoen betalen om het aflopende contract van Tete af te kopen. Het blijft jammer dat hij gaat.
Ajax we love you
 Ajax we love you - zaterdag 08 juli 2017 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 juli 2017 - 11:41 schreef Eide het volgende:
OL zou trouwens 5 miljoen betalen om het aflopende contract van Tete af te kopen. Het blijft jammer dat hij gaat.
Wel heel veel geld, maar idd zonde. Aan de andere kant is dit ook wel beter voor Tete en het Nederlandse voetbal. Er komen heus wel weer nieuwe top talenten eraan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 juli 2017 - 17:51   quote  deeplink  
Riedewald op weg naar 'een heel mooie club'

Jairo Riedewald is voor de oefenwedstrijd tegen Werder Bremen in het Oostenrijkse Hippau druk met zijn telefoon. De verdediger belt met hem thuisfront over zijn aanstaande transfer naar een nog niet bekende club. 

,,Het is in elk geval een heel mooie club. En niet in Rusland", laat hij los. ,,En ook niet één." 

Meerdere clubs hebben belangstelling, zo liet technisch directeur Marc Overmars weten aan hem. Vanmiddag liet hij aan de nieuwe trainer Marcel Keizer weten dat hij de oefenwedstrijd tegen Werder liever niet zou spelen met het oog op de aanstaande transfer. Die trainer verwijt hij niets. ,,In de korte tijd heb ik goed met hem gewerkt. Daar ligt het niet aan." 

 Wel deed het hem pijn dat hij rugnummer 36 kreeg toegewezen. Vorig seizoen speelde hij nog met nummer 4. ,,Opeens was ik, zonder overleg mijn nummer kwijt. Ja dan knapt er wel iets ja. Een duidelijk signaal, zonder dat ik er verder iets over hoorde. Geen uitleg dan weet je als speler wel genoeg. Het heeft overigens niets met deze trainer te maken, in hem heb ik veel vertrouwen.'' 

Voor Riedewald was het vorige seizoen onder trainer Peter Bosz een grote teleurstelling. Hij raakte zijn basisplaats kwijt en kwam nog maar summier in actie voor Ajax. Riedewald doorliep de jeugdopleiding van de club en debuteerde in 2013 voor de club. 

Tekst: AD.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 juli 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 08 juli 2017 - 19:35   quote  deeplink  
wie bepaald de rugnummers eigenlijk... met andere woorden ziet deze trainer dus ook niks in hem.. of wederomhet TH die deze dingen bepalen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 juli 2017 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 juli 2017 - 19:35 schreef nummer10 het volgende:
wie bepaald de rugnummers eigenlijk... met andere woorden ziet deze trainer dus ook niks in hem.. of wederomhet TH die deze dingen bepalen
Volgens mij de trainer.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 08 juli 2017 - 19:47   quote  deeplink  
ok dus ziet keizer ook niks in hem..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1154398