BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 17 augustus 2017 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 20:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Haha bonussen weet je nooit of je ze krijgt he... Dus geloof het vooralsnog niet
Ligt er heel erg aan wat de voorwaarde is, waardoor de bonus word geactiveerd
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 augustus 2017 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 21:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ligt er heel erg aan wat de voorwaarde is, waardoor de bonus word geactiveerd
Dan nog weet je nooit of je ze krijgt, stel je voor dat de voorwaarde is dat ie 20 wedstrijden speelt in de PL voor spurs en hij wordt volgend seizoen alweer verkocht ofzo. Champions League halen is voor spurs ook geen zekerheidje, zeker niet nu ze weer Europa in gaan en verder geen spelers hebben toegevoegd aan de selectie.

Je moet gewoon harde cash vragen en die bonussen, dat is pas wanneer de vraagprijs benaderd wordt.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 augustus 2017 - 23:34   quote  deeplink  
Keizer benoemde, net als Overmars, dat Ajax nog wel met versterkingen bezig is en dat er misschien nog een verassing aankomt.

Ben heel benieuwd, mag hopen dat ze er nog 30 miljoen tegen aangooien. Opvolger Sanchez, Aanvallende middenvelder en een buitenspeler. Maar die buitenspeler zal die Johnsen van H'veen wel zijn.
Scout2
 Scout2 - donderdag 17 augustus 2017 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 23:34 schreef NatjosFC het volgende:
Keizer benoemde, net als Overmars, dat Ajax nog wel met versterkingen bezig is en dat er misschien nog een verassing aankomt.

Ben heel benieuwd, mag hopen dat ze er nog 30 miljoen tegen aangooien. Opvolger Sanchez, Aanvallende middenvelder en een buitenspeler. Maar die buitenspeler zal die Johnsen van H'veen wel zijn.
Mogen toch hopen dat ze nu wel door hebben
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 00:31   quote  deeplink  
lekker bezig TH en trainer.. vooral doorgaan.. er straalt niks geen vertrouwen uit in de spelers groep de sterkhouders zijn geen schim meer van vorig jaar.. zoals een ziyech.. de groep is niet op orde en het is geen groep die voor elkaar knokt zoals vorig jaar.. het zijn eenlingen geworden, en wie is daar verantwoordelijk voor ?
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 00:47   quote  deeplink  
Deze zomer gaat er wel erg veel mis bij Ajax. Er moet nu echt wel wat gebeuren en daar waar ze mee bezig zijn moet wel echt gaan lukken wil het seizoen niet volledig mislukken.
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 00:31 schreef nummer10 het volgende:
lekker bezig TH en trainer.. vooral doorgaan.. er straalt niks geen vertrouwen uit in de spelers groep de sterkhouders zijn geen schim meer van vorig jaar.. zoals een ziyech.. de groep is niet op orde en het is geen groep die voor elkaar knokt zoals vorig jaar.. het zijn eenlingen geworden, en wie is daar verantwoordelijk voor ?
Knokte vorig seizoen ook pas voor elkaar na februari.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 01:02   quote  deeplink  
is dezelfde spelers groep, waar ligt het dan aan remco ? waarom hebben spelers nu geen vertrouwen ? waarom knokken ze nu niet ? waarom werken ze nu niet voor elkaar ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 01:17   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/756699/vijf-conclusies-na-ajax-afgang-los-zand-en-de-onvermijdelijke-overmars.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

kortom? falen van th en staf/trainer.. of is het wat anders ?

Totaal gebrek aan samenhang
Even los van de roep om transfers, mag van het huidige Ajax verwacht worden dat het verder is. Veel verder. Davinson Sánchez, Davy Klaassen en Bertrand Traoré zijn uit het elftal verdwenen, de overige acht (!) spelers staan er nog gewoon in. Dat het elftal bij één verkeerde bal totaal uit elkaar valt, is ook de trainer aan te rekenen. Het compact druk zetten komt daardoor niet meer uit de verf. Sterker nog, in alle wedstrijden dit seizoen is Ajax tegen doelpunten uit counters aangelopen.

maar ligt niet aan de staf hoor.. lekker blijven kijken want sommigen hier zien het totaal verkeerd.. en letten niet op de mensen zonder bal.. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door nummer10 --
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 18 augustus 2017 - 07:14   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=311201
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 18 augustus 2017 - 07:15   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/756703/-explosiegevaar-ajax-alle-belangrijke-spelers-denken-aan-vertrek-na-loze-belofte-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax
hjf
 hjf - vrijdag 18 augustus 2017 - 09:55   quote  deeplink  
Zoals ik al eerder heb gepost (13-08-2017 13.46 uur) heb ik mij voorbereid op een heel zwaar seizoen. Ik ben van nature best optimistisch aangelegd. Ik moet nu toch echt wel een uitzondering maken voor wat mijn cluppie momenteel doormaakt. En als er op korte termijn geen wonderen gaan plaats vinden, dan zullen we gaan strijden om een plaats in de nacompetitie voor Europees voetbal. Want momenteel kan iedereen dus van ons winnen. Het beleid van de afgelopen 5 jaar heeft ons gebracht, dat we financieel gezond zijn. Ik herinner mij nog een jaar waarin werd gemeld dat er € 22 mln. verlies is geleden. Nu zal er om een ander beleid gevraagd moeten worden. Ik vind het moeilijk om dat te zeggen, maar dat vraagt om een ander soort leiderschap. Want het begint erop te lijken, dat het niet bij de verkoop van Sanchez gaat blijven. Overmars heeft weliswaar een bordje "niet te koop" op een aantal spelers gehangen. We weten inmiddels wat dit waard is. Het gaat er dus naar uitzien dat we dus helemaal opnieuw moeten gaan beginnen door aan een volledig nieuw elftal te gaan bouwen. En daar zal je een paar jaar nodig voor hebben. Het zou onze directie sieren eerlijk te gaan communiceren naar haar fans dat dit aanstaande is.
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 01:02 schreef nummer10 het volgende:
is dezelfde spelers groep, waar ligt het dan aan remco ? waarom hebben spelers nu geen vertrouwen ? waarom knokken ze nu niet ? waarom werken ze nu niet voor elkaar ?
Om wat er in de zomer is gebeurt. En ik denk dat Klaassen een grotere leider van dit elftal was dan menigeen dacht. Dit jaar had die rol voor jongens als Sanchez Veltman Viergever, Schone en op de bank Huntelaar moeten zijn. Maar die zijn door het gebeuren met Nouri allemaal in een extreme vormden terecht gekomen. Hebben daardoor beel twijfel en zijn alleen met hun eigen spel bezig.

Ik denk oprecht dat het enige wat dit kan doen omdraaien meerdere aankopen zijn. Maar dan wel echt jongens die er zelf kunnen staan en zich niet hoeven op te trekken aan de andere ervaren jongens. Er nu jongens van een jaar of twintig bij gaan halen zou fantastisch zijn naar volgend seizoen. Maar daar ga je nu dit seizoen niet mee redden.

Ik twijfel alleen heel erg of dat soort jongens haalbaar zijn.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 10:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Om wat er in de zomer is gebeurt. En ik denk dat Klaassen een grotere leider van dit elftal was dan menigeen dacht. Dit jaar had die rol voor jongens als Sanchez Veltman Viergever, Schone en op de bank Huntelaar moeten zijn. Maar die zijn door het gebeuren met Nouri allemaal in een extreme vormden terecht gekomen. Hebben daardoor beel twijfel en zijn alleen met hun eigen spel bezig.

Ik denk oprecht dat het enige wat dit kan doen omdraaien meerdere aankopen zijn. Maar dan wel echt jongens die er zelf kunnen staan en zich niet hoeven op te trekken aan de andere ervaren jongens. Er nu jongens van een jaar of twintig bij gaan halen zou fantastisch zijn naar volgend seizoen. Maar daar ga je nu dit seizoen niet mee redden.

Ik twijfel alleen heel erg of dat soort jongens haalbaar zijn.
sorry maar het gebeuren van nouri mag en kan je niet de schuld blijven geven van wat er nu gebeurt.. een verzwakt heracles zou je met 8 man nog op moeten rollen..
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 18 augustus 2017 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 11:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

sorry maar het gebeuren van nouri mag en kan je niet de schuld blijven geven van wat er nu gebeurt.. een verzwakt heracles zou je met 8 man nog op moeten rollen..
Het kan ook gewoon de druk zijn hé..
Iedereen verwacht wat na afgelopen seizoen. De druk is enorm.
Misschien kunnen ze daar gewoon niet mee omgaan. Ze zijn nog jong.

Ik denk ook zeker wel dat het gebeuren met Nouri meespeelt. Dat hakt erin hoor..
Ze kunnen elk moment te horen krijgen dat hij het niet heeft gered. Dat gaat echt wel in die koppies zitten.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 11:42 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Het kan ook gewoon de druk zijn hé..
Iedereen verwacht wat na afgelopen seizoen. De druk is enorm.
Misschien kunnen ze daar gewoon niet mee omgaan. Ze zijn nog jong.

Ik denk ook zeker wel dat het gebeuren met Nouri meespeelt. Dat hakt erin hoor..
Ze kunnen elk moment te horen krijgen dat hij het niet heeft gered. Dat gaat echt wel in die koppies zitten.
het speelt mee maar is niet alles.. als een trainer openlijk in de media toegeeft dat hij met minder kwaliteit werkt als vorig jaar geeft dit totaal geen vertrouwen naar zijn groep.. dit kan wel eens heel negatief voor hem uitwerken vanuit de spelersgroep.. en terrecht
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 18 augustus 2017 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 15:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

het speelt mee maar is niet alles.. als een trainer openlijk in de media toegeeft dat hij met minder kwaliteit werkt als vorig jaar geeft dit totaal geen vertrouwen naar zijn groep.. dit kan wel eens heel negatief voor hem uitwerken vanuit de spelersgroep.. en terrecht
Ja, die druk van afgelopen seizoen komt ook op zijn schouders terecht natuurlijk. Is ie niet gewend.
Je hebt nu een hele groep die onder immense druk staat. Mist de ervaring in je elftal om het te managen en hebt ook nog eens een trainer die die druk niet lijkt aan te kunnen. Dan ga je ten onder.
Hadden ze bij Ajax kunnen en moeten weten..

Maargoed, het zal wel allemaal. Zie vanzelf wel wat ze doen de komende 2 weken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door Jaccio --
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 00:47 schreef remco k het volgende:
Deze zomer gaat er wel erg veel mis bij Ajax. Er moet nu echt wel wat gebeuren en daar waar ze mee bezig zijn moet wel echt gaan lukken wil het seizoen niet volledig mislukken.
Wanneer de mensen die Ajax leiden niet beschikken over de vaardigheden die nodig zijn om een club als Ajax op de juiste manier te kunnen leiden, dan weet je het antwoord al.......
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 15:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

het speelt mee maar is niet alles.. als een trainer openlijk in de media toegeeft dat hij met minder kwaliteit werkt als vorig jaar geeft dit totaal geen vertrouwen naar zijn groep.. dit kan wel eens heel negatief voor hem uitwerken vanuit de spelersgroep.. en terrecht
Jij bent echt alleen maar bezig die man kapot te praten hier. Wat een droevig gedrag man.
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 18:03 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Wanneer de mensen die Ajax leiden niet beschikken over de vaardigheden die nodig zijn om een club als Ajax op de juiste manier te kunnen leiden, dan weet je het antwoord al.......
Ze hebben jaren op rij bewezen dat wel degelijk te kunnen.
JOOD
 JOOD - vrijdag 18 augustus 2017 - 19:04   quote  deeplink  
Nou. De kogel is door de kerk. 40 miljoen, check.

Nu, uitgeven die kutcenten.

- Pavon 20 miljoen
- El Haddadi 20 miljoen
- Nigel de Jong 2 miljoen
- Mateo Barac 5 miljoen
- Carlos Cuesta 5 miljoen

Kwaliteitsinjecties, vooral voorin. Geld moet rollen.
hjf
 hjf - vrijdag 18 augustus 2017 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 19:04 schreef JOOD het volgende:
Nou. De kogel is door de kerk. 40 miljoen, check.

Nu, uitgeven die kutcenten.

- Pavon 20 miljoen
- El Haddadi 20 miljoen
- Nigel de Jong 2 miljoen
- Mateo Barac 5 miljoen
- Carlos Cuesta 5 miljoen

Kwaliteitsinjecties, vooral voorin. Geld moet rollen.
Totaal € 52 mln. Dan zullen we eerst moeten verkopen.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 18:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze hebben jaren op rij bewezen dat wel degelijk te kunnen.
Volgens mij toch een paar keer geen kampioen geworden..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 19:29 schreef hjf het volgende:

[..]

Totaal € 52 mln. Dan zullen we eerst moeten verkopen.
Haha :p
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 19:04 schreef JOOD het volgende:
Nou. De kogel is door de kerk. 40 miljoen, check.

Nu, uitgeven die kutcenten.

- Pavon 20 miljoen
- El Haddadi 20 miljoen
- Nigel de Jong 2 miljoen
- Mateo Barac 5 miljoen
- Carlos Cuesta 5 miljoen

Kwaliteitsinjecties, vooral voorin. Geld moet rollen.
Gaat niet gebeuren en dat weet jij ook wel.
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 19:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Volgens mij toch een paar keer geen kampioen geworden..
Als je tot op de laatste speeldag meedoet zegt dat niks over het beleid.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:23   quote  deeplink  
Sam Larsson maakt de overstap van sc Heerenveen naar Feyenoord. Dit melden diverse media, waaronder het Algemeen Dagblad en Voetbal International. De Zweedse vleugelaanvaller tekent na het weekend zijn contract in De Kuip.

Larsson wilde al langere tijd vertrekken uit Friesland. De Zweed stond in de belangstelling van Celta de Vigo en Fiorentina, maar beide clubs wilden niet voldoen aan de vraagprijs van Heerenveen. Larsson liet zijn ongenoegen hierover duidelijk blijken en werd uit de Heerenveen-selectie gezet.

Na het afhaken van Celta de Vigo en Fiorentina kwamen er twee andere buitenlandse clubs in beeld: VfL Wolfsburg en FC Metz. Ook dit tweetal haakte echter af en nu lijkt Feyenoord uiteindelijk aan het langste eind te hebben getrokken. Volgens De Telegraaf zijn de Rotterdammers rond met Heerenveen Larsson moet in De Kuip met Jean-Paul Boëtius gaan concurreren om de linksbuitenpositie.

---------------

Gemiste kans? Of was deze jongen gewoon niet interessant voor Ajax?
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 19:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren en dat weet jij ook wel.
En maar goed ook. Al verwacht ik wel een dure aankoop hoor
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 20:23 schreef Jaccio het volgende:
Sam Larsson maakt de overstap van sc Heerenveen naar Feyenoord. Dit melden diverse media, waaronder het Algemeen Dagblad en Voetbal International. De Zweedse vleugelaanvaller tekent na het weekend zijn contract in De Kuip.

Larsson wilde al langere tijd vertrekken uit Friesland. De Zweed stond in de belangstelling van Celta de Vigo en Fiorentina, maar beide clubs wilden niet voldoen aan de vraagprijs van Heerenveen. Larsson liet zijn ongenoegen hierover duidelijk blijken en werd uit de Heerenveen-selectie gezet.

Na het afhaken van Celta de Vigo en Fiorentina kwamen er twee andere buitenlandse clubs in beeld: VfL Wolfsburg en FC Metz. Ook dit tweetal haakte echter af en nu lijkt Feyenoord uiteindelijk aan het langste eind te hebben getrokken. Volgens De Telegraaf zijn de Rotterdammers rond met Heerenveen Larsson moet in De Kuip met Jean-Paul Boëtius gaan concurreren om de linksbuitenpositie.

---------------

Gemiste kans? Of was deze jongen gewoon niet interessant voor Ajax?
Eerlijk gezegd op mij nooit geïmponeerd.
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 20:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

En maar goed ook. Al verwacht ik wel een dure aankoop hoor
En dat zou ook niet meer dan terecht zijn.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 20:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd op mij nooit geïmponeerd.
Younes wel?
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 18:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze hebben jaren op rij bewezen dat wel degelijk te kunnen.
Dat vind jij, maar ik vind dat ze absoluut niet bewezen hebben dat ze dan kunnen. We hebben al 3 jaar geen enkele prijs gewonnen. Wat ik als oorzaak zie van het huidige beleid en de mensen die daarin werken.

In mijn wereld geven de feiten weer dat Ajax al 3 jaar geen prijzen heeft gewonnen. En dat we er momenteel niet goed voor staan. Wat jij ook zegt, ik zie dat positieve gewoon niet.

Ik zie een falend beleid dat niet instaat is om verder te kunnen kijken en denken. Ik heb niks met falende en inferieure mensen. Omdat zij niks toevoegen in hun vak.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 20:46 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Dat vind jij, maar ik vind dat ze absoluut niet bewezen hebben dat ze dan kunnen. We hebben al 3 jaar geen enkele prijs gewonnen. Wat ik als oorzaak zie van het huidige beleid en de mensen die daafrin werken.

In mijn wereld geven de feiten weer dat Ajax al 3 jaar geen prijzen heeft gewonnen. En dat we er momenteel niet goed voor staan. Wat jij ook zegt, ik zie dat positieve gewoon niet.

Ik zie een falend beleid dat niet instaat is om verder te kunnen kijken en denken. Ik heb niks met falende en inferieure mensen. Omdat zij niks toevoegen in hun vak.
Ik zie succes of falen over een iets langere periode. Daarnaast ieder jaar tot de laatste wedstrijd meegedaan om de titel. Dat je die op de laatatse dag wegveegt of niet wint kan je niet aan beleid wijten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door remco k --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 19:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je tot op de laatste speeldag meedoet zegt dat niks over het beleid.
Je kan verdedigen wat je wilt maar dat er structureel iets verkeerd gaat heb je nu ook wel kunnen zien toch? Misschien niet het beleid maar gewoon onkunde.
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 20:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je kan verdedigen wat je wilt maar dat er structureel iets verkeerd gaat heb je nu ook wel kunnen zien toch? Misschien niet het beleid maar gewoon onkunde.
Deze zomer lukt er niks. Andere zomers vind ik dat ze het goed gedaan hebben. Een mindere zomer gaat mijn mening daarover niet veranderen.

Overigens zie ik het vertrek van veel bank spelers gewoon als de nalatenschap van Bosz.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 20:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie succes of falen over een iets langere periode. Daarnaast ieder jaar tot de laatste wedstrijd meegedaan om de titel. Dat je die op de laatatse dag wegveegt of niet wint kan je niet aan beleid wijten.
Ik zie dat anders. En dat zag ik ook in de zomer van 2015 en in de winter van 2016 opnieuw. Te weinig kwaliteit in de breedte om kampioen te kunnen worden. Behoudendheid is een beperkende keuze die je als voetbal club maakt en ook zo uitdraagt.

Wanneer je je zaken beter voor elkaar hebt, neemt je altijd minde risico. En ook dat is een keuze. Alleen neemt Ajax niet die keuze dan zeg ik; dan bereik je ook niet dat gene wat je behoort te bereiken.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 20:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Deze zomer lukt er niks. Andere zomers vind ik dat ze het goed gedaan hebben. Een mindere zomer gaat mijn mening daarover niet veranderen.

Overigens zie ik het vertrek van veel bank spelers gewoon als de nalatenschap van Bosz.
Totaal oneens, vorig seizoen zijn we ook niet sterk begonnen door de extreme late reacties van het aantrekken van een spelers als Ziyech. Nu zie je exact dezelfde tekortkoming omdat het gevoerde beleid debet is aan deze manier van beslissingen nemen.

Ik vind het wel heel simpel gedacht om Bosz alleen de schuld te geven van die spelers die vertrokken zijn. Ik vind dat ook Ajax te slap is geweest om ze daadwerkelijk te willen behouden.
JOOD
 JOOD - vrijdag 18 augustus 2017 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 19:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren en dat weet jij ook wel.
Er zal echt nog wel iets (moeten) gebeuren.. ik heb mijn lijstje klaar ;) en als bovenstaande spelers 5 miljoen duurder zijn zou ik ze nog kopen. Maarja, beursgenoteerd enzo...

Zou het een redding zijn voor onze club als we overgenomen zouden worden? Rijke vent erin en gas erop.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 18:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij bent echt alleen maar bezig die man kapot te praten hier. Wat een droevig gedrag man.
heb jeje eigen gedrag wel eens gezien vorig jaar kerel over bosz ? de pot verwijt de kerel.. als jij als trainer aangeeft dat je minder kwaliteit hebt in de groep geef je toch aan dat jij het huidige materiaal niet goed genoeg vind ? de basis 8 die vorig jaar finale EL hebben gehaald.. erg motiverend voor alle jongens (y) achja gelukkig spreek ik meer ajacieden dan hier op het forum en die zeggen merendeels het zelfde.. hou lekker vast aan je bergkamp en zijn vriendjes.. ik niet, het zijn geen ajax cultuur bewakers.. die hebben ze namelijk weg gepest..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 20:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Deze zomer lukt er niks. Andere zomers vind ik dat ze het goed gedaan hebben. Een mindere zomer gaat mijn mening daarover niet veranderen.

Overigens zie ik het vertrek van veel bank spelers gewoon als de nalatenschap van Bosz.
hahaha nalaten schap van bosz.. keizer geeft riedewald geen rugnummer.. schuld van bosz.. tete zegt ajax en marc wil niet verlengen.. schuld van bosz.. elghazi wil weg omdat hij bosz hem uit de basis laat, kan je over twisten.. elghazi duwt en ben je zwaar onproffesioneel.. wie nog meer dan ?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 22:57   quote  deeplink  
maar is heel makkelijk om een bepaald iemand de schuld tegeven.. ook bij bosz was het TH telaat, ziyech kwam telaat en bosz moest een andere speelstijl inslijpen.. iets wat keizer niet hoefde.. en wat is er van over ? nogmaals teveel bemoei mensen bij het eerste.. bosz liep er voor weg, terecht.. benieuwd hoelang keizer dit vol gaat houden en de supporters
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 21:08 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik zie dat anders. En dat zag ik ook in de zomer van 2015 en in de winter van 2016 opnieuw. Te weinig kwaliteit in de breedte om kampioen te kunnen worden. Behoudendheid is een beperkende keuze die je als voetbal club maakt en ook zo uitdraagt.

Wanneer je je zaken beter voor elkaar hebt, neemt je altijd minde risico. En ook dat is een keuze. Alleen neemt Ajax niet die keuze dan zeg ik; dan bereik je ook niet dat gene wat je behoort te bereiken.
Kijk de selectie van afgelopen jaar eens na man. Niks slecht in de breedte.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 23:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk de selectie van afgelopen jaar eens na man. Niks slecht in de breedte.
geen sterkhouders vertrokken ?
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 augustus 2017 - 02:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 20:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Younes wel?
Eerste seizoen zeker. Was toen echt de meest gevreesde vleugel in de ED. Bovendien scoorde Younes vorig jaar toch vele belangrijke goals in de EL. Maar wat er met hem aan de hand is weet niemand
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 19 augustus 2017 - 03:33   quote  deeplink  
"Hakim Ziyech is bijzonder kritisch op de clubleiding van Ajax. De spelmaker is van mening dat de clubleiding niet geleerd heeft van de fouten die vorig seizoen gemaakt zijn. Ziyech doelt op de versterkingen die er nog steeds niet zijn.

"Het is jammer dat dat nu weer zo is", zegt een kritische Ziyech in gesprek met Ziggo Sport. "Of ik met Marc Overmars praat? Ik heb daar nog niets van gezegd, maar er zijn jongens die daar wat van gezegd hebben. Nu doe ik het. Het is jammer dat ze niet van de fouten van vorig jaar hebben geleerd. Hard? Ja, maar wel de realiteit."

Ziyech vindt dat er absoluut spelers bij moeten komen. "Ja, dat vind ik. Waar? In de verdediging, op het middenveld en voorin. Of het frustrerend is dat er nog geen versterkingen zijn? Ja. Je wilt zo vroeg mogelijk beginnen met een complete selectie. We weten allemaal dat de transferwindow tot 1 september open is. Dat is nou eenmaal de voetballerij, daar kun je vrij weinig aan doen. Het is wachten op versterkingen. De nieuwe jongens moeten dan ook wennen, daar heb ik zelf ook ervaring mee."

Over zijn eigen toekomst is hij duidelijk: Ziyech wil in principe blijven, maar hij kan niet beloven dat hij na 1 september nog speler van Ajax is. "Concrete interesse? Ik weet van niets. Wat ik zelf wil? Dat heb ik vaak genoeg aangegeven. Weet je dat niet? Dan ben je niet voldoende op de hoogte gebracht. Ik wil slagen bij Ajax. Dat is nog niet helemaal gelukt. Of ik blijf? Dat kan ik nu wel zeggen, maar in de voetballerij kan het heel anders lopen. Zoals het er nu uitziet, blijf ik bij Ajax."
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 19 augustus 2017 - 03:36   quote  deeplink  
Het klimaat dat spelers weg gaan en willen wordt ook mede door het gevoerde beleid gecreëerd.

Dat hier mensen zijn die het nog altijd opnemen voor de inferieure mensen binnen Ajax blijf ik me over verbazen.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 19 augustus 2017 - 03:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 23:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk de selectie van afgelopen jaar eens na man. Niks slecht in de breedte.
Jij bent blinder dan een paard. Wanneer je vorig jaar zomer meer kwaliteit had gehaald waren we waarschijnlijk kampioen geworden. Ajax kon zelfs in de winter haar selectie verbreden maar achte dat niet nodig.

Het gaat om feiten en details in het voetbal. En die laten zien dat Ajax niks heeft gewonnen. Omdat ze het nagelaten hebben om zoveel kwaliteit in de breedte te creëren dat ze kampioen hadden kunnen worden.

De mensen die Ajax leiden hebben niet het inzichtelijk vermogen om die beslissingen te kunnen en durven nemen die het verschil maken. Hun beslissingen zijn de oorzaak van net alles niks.

Er is geen winnaars mentaliteit bij de mensen die Ajax leiden. Het is allemaal puur gericht op hun eigen positie. Er is veel te weinig een 'wij' gevoel.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 19 augustus 2017 - 03:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 23:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk de selectie van afgelopen jaar eens na man. Niks slecht in de breedte.
Het is te weinig Remco, en dan win je niks.

Wat heb jij een slappe houding het is werkelijk niet te geloven man. Mensen zoals jou bereiken niks omdat ze geen winnaars mentaliteit bezitten. En genoegen nemen met minder.

Minder is voor de geboren losers op aarde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2017 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 19 augustus 2017 - 03:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 00:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

geen sterkhouders vertrokken ?
Er zijn mensen hier op het forum die vanuit hun eigen tekortkomingen mensen met tekortkomingen gaan lopen verdedigen. Maar dat zegt daarom ook alles over dit soort mensen.

Soort zoekt soort! Ik zou daar niet bij willen horen.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 19 augustus 2017 - 03:52   quote  deeplink  
In mijn wereld doe je alles maximaal en met volledige toewijding. En denk en werk je met de wil al je concurrenten structureel te willen verslaan. Inferieure mensen zijn geen winnaars.

Dat zijn mensen die dat stukje extra inzet niet bezitten en gewoon genoegen nemen met minder. Binnen Ajax zijn er teveel mensen die veel te soft zijn en vooral aan hun eigen positie denken.

Inferieure mensen verliezen uiteindelijk altijd. Hun tekortkomingen houden dat nooit tegen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1315200