BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 10:23 schreef JOOD het volgende:

[..]

Kwaliteit was het probleem. Let vandaag maar op de impact van de wissels Schöne-De Jong en Dolberg-Huntelaar. Dan snap je wat ik bedoel.
Huh. Waar heb jij het over?
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 11:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

andere speelstijl hanteren.. en je vond de potten goed van ajax toen ? ja ze wonnen hadden veel balbezit.. maar niet zoals ajax dient tespelen.. en zelfs bergkamp had daat kritiek op..
Er zit maar een heel klein randje tussen gewoon goed en degelijk naar sprankelend.
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 12:10 schreef nummer10 het volgende:
ja wober... 19 jaar, talent.. hebben we die al niet genoeg ? we willen toch directe versterkingen met ervaring ? gelukkig kan wober ook linksback.. denk dat het achterin straks zo staat..

columbiaan veltman deligt wober..

maar de wissels dan ? moet dus simpel weg veel meer bij
Sanchez was ook jong en een directe versterking.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 13:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Sanchez was ook jong en een directe versterking.
21 en hebben we geluk meegehad.. wober ken ik ook niet en hoop dat het een beest is zoals sanchez.. maar zo ziet die er nie uit haha
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 13:19 schreef Ajax30 het volgende:
Ik hoorde iets over (ter hidde van Twente)
Hidde ter Avest? Dat zou echt een lachertje zijn want daar ben ik niet kapot van. Ik vind Troupee zich wel goed ontwikkelen
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 13:41   quote  deeplink  
Gaat mogelijk nog een fors gedeelte naar Nacional omtrent Sanchez. Maar dan nog, 27 miljoen winst is prima
Eide
 Eide - zondag 20 augustus 2017 - 13:51   quote  deeplink  
Ter Hidde of Hidde ter Avest?
JOOD
 JOOD - zondag 20 augustus 2017 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 13:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh. Waar heb jij het over?
Over kwaliteit. Schöne en Dolberg zijn minder goed dan De Jong en Huntelaar. Ben je ook aan het kijken?
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 15:19 schreef JOOD het volgende:

[..]

Over kwaliteit. Schöne en Dolberg zijn minder goed dan De Jong en Huntelaar. Ben je ook aan het kijken?
Dus helemaal niets met mijn post te maken. Huntelaar vind ik trouwens helemaal niet zo goed spelen. Mooie goal. Dat wel en daarom staat ie er.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 15:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus helemaal niets met mijn post te maken. Huntelaar vind ik trouwens helemaal niet zo goed spelen. Mooie goal. Dat wel en daarom staat ie er.
was beter aan de bal dan dolberg en werkte veel harder en maakte ruimte voor anderen.. nog niet top maar komt wel weer
p111
 p111 - zondag 20 augustus 2017 - 17:26   quote  deeplink  
Huntelaar heeft het prima gedaan,is pas zijn eerste wedstrijd sinds hele lange tijd.Maar Dolberg komt wel weer terug,effe rust is goed voor hem.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 17:26 schreef p111 het volgende:
Huntelaar heeft het prima gedaan,is pas zijn eerste wedstrijd sinds hele lange tijd.Maar Dolberg komt wel weer terug,effe rust is goed voor hem.
vorig jaar ook zat wedstrijden onzichtbaar.. weet niet of die het red of dat het een fisscher word..
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 17:26 schreef p111 het volgende:
Huntelaar heeft het prima gedaan,is pas zijn eerste wedstrijd sinds hele lange tijd.Maar Dolberg komt wel weer terug,effe rust is goed voor hem.
Eens.
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 17:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vorig jaar ook zat wedstrijden onzichtbaar.. weet niet of die het red of dat het een fisscher word..
Man wat negatief allemaal zeg.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 17:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Man wat negatief allemaal zeg.
negatief ? realist.. heeft het een aantal wedstrijden leuk gedaan en heeft talent.. thats all.. nadat hij zo de hemel ingeprezen is is er nog weinig van over en speelde je vaak met 10 man...
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 18:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

negatief ? realist.. heeft het een aantal wedstrijden leuk gedaan en heeft talent.. thats all.. nadat hij zo de hemel ingeprezen is is er nog weinig van over en speelde je vaak met 10 man...
Jij, realist, Bobby, onrealistisch... Welke hoort niet in het rijtje thuis? Ik ga voor 2.
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 18:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

negatief ? realist.. heeft het een aantal wedstrijden leuk gedaan en heeft talent.. thats all.. nadat hij zo de hemel ingeprezen is is er nog weinig van over en speelde je vaak met 10 man...
Vind je juist vaak totaal onrealistisch.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 18:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind je juist vaak totaal onrealistisch.
toch niet.. dolberg is tevaak afwezig.. vorig jaar echt super talent hoor een paar potten.. tot dat hij de hemel ingeprezen werd en kort gedekt.. toen was hst afgelopen.. uitwedstrijden amper gescoort maar goed, hoop dat hij zijn talent weer laat zien is alleen maar goed voor ons
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 19:14   quote  deeplink  
Man man man
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 19:15   quote  deeplink  
Het is maar goed dat jij geen trainer hebt want dan hadden we een selectie van 244 man. Iedereen die 1 pot kut speelt moet eruit....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 20 augustus 2017 - 19:29   quote  deeplink  
Ayoub, voor de nummer 6 positie?
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 19:44   quote  deeplink  
Te min.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 augustus 2017 - 20:30   quote  deeplink  
Inderdaad, niet goed genoeg.

Net als Larsson z'n type speler wat wel naar Feyenoord zou kunnen maar niet naar Ajax. Omdat Ajax ook kijkt voor succes buiten de landsgrenzen en voor Feyenoord is het vooral belangrijk om binnen de landsgrenzen weer te winnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 augustus 2017 door NatjosFC --
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 19:15 schreef Loetje het volgende:
Het is maar goed dat jij geen trainer hebt want dan hadden we een selectie van 244 man. Iedereen die 1 pot kut speelt moet eruit....
1 pot ? vorig seizoen genoeg kutpotten dit seizoen ook nog geen.. ben juist iemand die een vast team wil houden.. zonder wisselingen al teveel... maar wat dolberg laat zien kan niet.. en mag van mij best basis hoor als hij zich weer bewijst
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 22:11   quote  deeplink  
ayoub te min ?? betere 6 dan menig andere speler in de ed.. en tegen zenit 1 van de beste van het veld
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 augustus 2017 - 00:58   quote  deeplink  
'Ajax heeft 7,5 miljoen euro voor de komst van Max Wöber.'

Ajax is met Rapid Wien en Maximilian Wöber bijna rond over een transfer van de verdediger. De Oostenrijker, die dit seizoen vijf competitieduels in actie kwam voor zijn club en daarin eenmaal scoorde, staat naar verluidt op het punt om de duurste Oostenrijker ooit te worden die de vaderlandse Bundesliga verlaat.

Volgens het Oostenrijkse Kurier betaalt Ajax namelijk 7,5 miljoen euro voor Wöber, die in maart van dit jaar nog in het tweede elftal van Rapid Wien speelde. Inmiddels maakt Wöber onderdeel uit van de hoofdmacht van zijn ploeg, al speelde hij nog altijd slechts 24 wedstrijden mee op het hoogste niveau. 

Wöber (19), een linksbenige verdediger die volgens het medium goed kan koppen, fysiek sterk is en met zijn 1.88 meter lang is voor zijn leeftijd, tekende op 22 juli in de thuiswedstrijd tegen Mattersburg voor zijn eerste competitietreffer. 

Bron: Telegraaf.nl
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2017 - 01:37   quote  deeplink  
ervaring pls.. hijs wel welkom.. slechter als dijks kan niet.. nu nog 2 verdedigers... en een ECHTE 6 en buitenspeler met ervaring
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 21 augustus 2017 - 02:36   quote  deeplink  
"Marc Overmars durft toe te geven dat hij op transfergebied fouten heeft gemaakt bij Ajax. "Als ik heel eerlijk ben, hebben we wel wat kansen laten liggen", zegt hij tegen de NOS.

"Misschien zetten we te veel in op eigen jeugd en houden we te veel plekjes vrij voor onze jeugdspelers. Dan begeef je je soms op glad ijs", aldus Overmars, die de Eredivisie liever overslaat en in de buitenlandse vijvers vist. "Wij zitten nu in financieel zo'n sterke positie, dat we daar een voorsprong op hebben. Misschien houden we te veel plekken vrij voor onze jeugdspelers. Dat kan dan tegenvallen in de voorbereiding, waardoor je soms klem komt te zitten."

Overmars krijgt van de NOS de vraag of een transfer van Kasper Dolberg uit te sluiten is. Dat lijkt de directeur voetbalzaken van Ajax niet te kunnen garanderen. "Hij moet eerst weer goed gaan voetballen. Dat geldt voor meerdere spelers. Het team is nog niet in vorm."
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 21 augustus 2017 - 02:36   quote  deeplink  
Inferieure mensen maken fouten, dat hoort gewoon niet bij Ajax.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 augustus 2017 - 02:39   quote  deeplink  
We hebben sowieso een middenvelder nodig.

Ziyech, Schone, De Jong, Van der Beek en dan?

We hebben nog Sinkgraven, maar is alweer geblesseerd en gaat hij niet linksback spelen?
Maar dan komen we alsnog op 5 man.

Kan je zeggen dat we met Eiting op 6 komen. Maar die was vorig jaar al niet basisspeler van jong Ajax. Enkel als De jong, Nouri of Van der Beek nodig was bij het 1ste.

Met Nouri erbij had ik best kunnen zeggen dat we geen middenvelder nodig hadden, maar de kans dat Nouri dit seizoen nog gaat spelen acht ik niet heel groot.

Er moet echt wel een middenvelder bij. Al was dat niet voor de basis.

Met 4 vaste middenvelders ga je het niet redden. Ook niet met Eiting en Sinkgraven erbij.

Ayoub heeft vorig jaar een prima seizoen gedraaid. Vergeet niet dat Utrecht 4 werd. Best met overwicht en flinke concurrentie.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 21 augustus 2017 - 02:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 18:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij, realist, Bobby, onrealistisch... Welke hoort niet in het rijtje thuis? Ik ga voor 2.
Zoek de stumper......en de gene met het inzichtelijk vermogen van een kind....das Loetje ten voeten uit.

Ziyech wisselen..........dat niveau in inferieure opmerkingen kun je alleen maken als je redelijk beperkt bent!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 augustus 2017 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 21 augustus 2017 - 02:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 19:15 schreef Loetje het volgende:
Het is maar goed dat jij geen trainer hebt want dan hadden we een selectie van 244 man. Iedereen die 1 pot kut speelt moet eruit....
Zegt de stumper der stumpers....Ziyech wisselen......ga knikkeren jongen! Jij als trainer...dan zeker van Downy Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 augustus 2017 door Bobby1972 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 augustus 2017 - 02:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 02:36 schreef Bobby1972 het volgende:
Inferieure mensen maken fouten, dat hoort gewoon niet bij Ajax.
Bobby, wat denk je nou? Dat de mensen die daar zitten geen fouten maken?
Dat ze door god werden geholpen en dat ze alles goed zou doen?

Sorry, maar mensen maken fouten, ook die bij Ajax.
De opvolger van Overmars maakt ook fouten en die daarop ook en die daarop ook. Zo gaat dat!

En als diegene over zijn fouten ook iets goeds doet dan blijft hij zitten.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 augustus 2017 - 02:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 02:42 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Zegt de stumper der stumpers....Ziyech wisselen......ga knikkeren jongen! Jij als trainer...dan zeker van Downy Ajax.
Lol. Dus omdat Loetje zegt dat Ziyech gewisseld moet worden? Is hij dit wat jij zegt?

Maar Ziyech speelde toch helemaal niet goed? Of vind je dat van wel?

Ziyech, die een assist en een doelpunt maakt. Speelde afgezonderd daarvan een slechte wedstrijd.

Weet je wie ik graag had gezien, een goede vervanger voor Ziyech, namelijk Nouri.
Zeker in de 1ste helft, ook tegen Rosenborg. Hij kon het niet openbreken maar Nouri misschien wel.
Brandje
 Brandje - maandag 21 augustus 2017 - 07:27   quote  deeplink  
Ajax voor 7,5 miljoen akkoord met Rapid Wien voor Wöber. Nu Ayoub nog ophalen en je bent al een heel eind.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 augustus 2017 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 02:36 schreef Bobby1972 het volgende:
Inferieure mensen maken fouten, dat hoort gewoon niet bij Ajax.
Niemand is foutloos..
p111
 p111 - maandag 21 augustus 2017 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 01:37 schreef nummer10 het volgende:
ervaring pls.. hijs wel welkom.. slechter als dijks kan niet.. nu nog 2 verdedigers... en een ECHTE 6 en buitenspeler met ervaring
Maar ik zal Dijks zijn voorzetten wel missen
p111
 p111 - maandag 21 augustus 2017 - 09:09   quote  deeplink  
Ayoub heeft zijn basis bij Ajax geleerd en is techn/goed heeft een enorm loop vermogen en is in mijn ogen klaar voor Ajax.Ook tegen Zenit toch een grote ploeg geweldig gespeeld.
Nog even lachen ik zag gisteren Urby weer effe een pas geven naar de rechter spits van Utrecht waar de 1-0 uit kwam geweldig he.Hij koste niks maar wij gingen voor Dijks whaaaa
Eide
 Eide - maandag 21 augustus 2017 - 09:12   quote  deeplink  
Als alleen inferieure mensen fouten maken is dat slecht nieuws voor alles en iedereen op deze aardkloot. Iedereen maakt namelijk fouten. Wat een teken van kracht is fouten durven toegeven en je kwetsbaar opstellen.
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 01:37 schreef nummer10 het volgende:
ervaring pls.. hijs wel welkom.. slechter als dijks kan niet.. nu nog 2 verdedigers... en een ECHTE 6 en buitenspeler met ervaring
Met die rechtsback er bij hoef ik niet nog twee verdedigers.

Als je twee of max drie man hebt om op de bank te hebben ben je breed zat. Wel zou er van mij een ervaren man bij kogen.
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 02:36 schreef Bobby1972 het volgende:
Inferieure mensen maken fouten, dat hoort gewoon niet bij Ajax.
Geen mens is foutloos. Kansloze opmerking dit.

Je moet zelfs fouten maken. Anders kan je ook niet verbeteren.
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 02:36 schreef Bobby1972 het volgende:
"Marc Overmars durft toe te geven dat hij op transfergebied fouten heeft gemaakt bij Ajax. "Als ik heel eerlijk ben, hebben we wel wat kansen laten liggen", zegt hij tegen de NOS.

"Misschien zetten we te veel in op eigen jeugd en houden we te veel plekjes vrij voor onze jeugdspelers. Dan begeef je je soms op glad ijs", aldus Overmars, die de Eredivisie liever overslaat en in de buitenlandse vijvers vist. "Wij zitten nu in financieel zo'n sterke positie, dat we daar een voorsprong op hebben. Misschien houden we te veel plekken vrij voor onze jeugdspelers. Dat kan dan tegenvallen in de voorbereiding, waardoor je soms klem komt te zitten."

Overmars krijgt van de NOS de vraag of een transfer van Kasper Dolberg uit te sluiten is. Dat lijkt de directeur voetbalzaken van Ajax niet te kunnen garanderen. "Hij moet eerst weer goed gaan voetballen. Dat geldt voor meerdere spelers. Het team is nog niet in vorm."
Heb het interview gezien. Maar hij zegt niet dat hij fouten maakt. Hij zegt enkel dat ze opnieuw moeten gaan kijken of er niet te veel naar de jeugd gekeken wordt
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 02:42 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Zegt de stumper der stumpers....Ziyech wisselen......ga knikkeren jongen! Jij als trainer...dan zeker van Downy Ajax.
Volgens mij zou je er mee ophouden Bobby. Doe dat dan ook en hou het gesluip.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 augustus 2017 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 09:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb het interview gezien. Maar hij zegt niet dat hij fouten maakt. Hij zegt enkel dat ze opnieuw moeten gaan kijken of er niet te veel naar de jeugd gekeken wordt
Het bericht is geplaatst door voetbalprimeur. Ik bedoel, dan weetje het wel! ;-)
hjf
 hjf - maandag 21 augustus 2017 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 02:36 schreef Bobby1972 het volgende:
Inferieure mensen maken fouten, dat hoort gewoon niet bij Ajax.
Maak jij geen fouten dan?
hjf
 hjf - maandag 21 augustus 2017 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 02:40 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Zoek de stumper......en de gene met het inzichtelijk vermogen van een kind....das Loetje ten voeten uit.

Ziyech wisselen..........dat niveau in inferieure opmerkingen kun je alleen maken als je redelijk beperkt bent!!
Laat het woord inferieur nu eens varen. En Loetje een stumper? Je kent hem niet eens. Als dat zo was, dan zou je wel anders praten. Hij heeft in ieder geval GEVOEL in zijn donder.
hjf
 hjf - maandag 21 augustus 2017 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 09:12 schreef Eide het volgende:
Als alleen inferieure mensen fouten maken is dat slecht nieuws voor alles en iedereen op deze aardkloot. Iedereen maakt namelijk fouten. Wat een teken van kracht is fouten durven toegeven en je kwetsbaar opstellen.
Je kon het niet beter verwoorden Eide. Kwetsbaar opstellen is een hele mooie eigenschap en sommige op dit forum missen deze eigenschap. Namen hoeven we niet te noemen toch?
hjf
 hjf - maandag 21 augustus 2017 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 19:29 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ayoub, voor de nummer 6 positie?
Het zou mij niet verbazen als hij in de laatste dagen van deze transferwindow wordt gehaald. Hij staat synoniem voor de opstanding van FC Utrecht.
AkaS
 AkaS - maandag 21 augustus 2017 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 09:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb het interview gezien. Maar hij zegt niet dat hij fouten maakt. Hij zegt enkel dat ze opnieuw moeten gaan kijken of er niet te veel naar de jeugd gekeken wordt
Hij heeft echt wel meer gezegd, ik heb het ook gezien!
... Maar ik heb mijn vraagtekens of hij het meent of dat
het een sneer is naar andere mensen, mensen die het plan
Cruijff te letterlijk nemen..Maar dat is gissen.

Hij geeft letterlijk aan dat ze fouten hebben gemaakt door
soms te lang wachten met het aankopen van spelers. En hierbij
soms teveel inzetten op eigen jeugd terwijl dit niet altijd
mogelijk is.

Volgens mij kan dit best de waarheid zijn en kan een subtiele
inkijk in de interne problematiek bij Ajax zijn op dit moment.

Ik zie dit wel voor me en als geloofwaardig!

Ruzie met Jonk is hier ook aan te wijten geweest en alles draait
hierbij dan om de intepretatie van het plan Cruijff waarbij ik mij
kan herinneren dat Cruijff Ajax weer aan de top wilde zien.

Kopend zou dit niet kunnen en dus voorzag hij een vaste kern van
talenten opgeleid als jeugdspeler bij Ajax, aangevuld met aankopen
wanneer je binnen de opleiding niet de spelers had die het benodigde
niveau al hadden. Hierbij stelde hij ook nog, stel je hebt een speler
die nu nog niet mee kan maar over een jaar wel, dat je dan een keuze
kunt maken om desnoods te huren of anderzijds dat jaar gaat overbruggen.

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit door verschillende mensen op
veeschillende wijze opgevat en ingevuld wordt waardoor je dus een interne
strijd krijgt van wel of geen aankopen doen...Met alle gevolgen van dien...

Perrsoonlijk vind ik de aanstelling van Keizer verkeerd. Wij hebben zolang
geduld moeten hebben op een succesvolle periode wat al zeven jaar geleden was
aangekondigd... Geduld, er wordt gebouwd en er komt een Europese toplichting aan...

Nou vorig jaar waren eindelijk de contouren hiervan zichtbaar.

Dat was het moment om op topkwaliteit door te selecteren en niet om je beste spelers te laten vertrekken en OOK nog eens een onervaren trainer voor de groep te gooien!!!

Maar ik vond het goed dat Overmars dit interview gaf, al vind ik hem persoonlijk nooit echt sterk overkomen
.Bijna als een verlegen jongetje.

Maar het kan ook een sluwe en definitieve afrekening zijn met Cruijff en zijn plan en dat eigen falen gewijd wordt aan de basis van het plan Cruijff...

Wie zal het zeggen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 augustus 2017 door AkaS --
Eide
 Eide - maandag 21 augustus 2017 - 10:11   quote  deeplink  
Ik weet niet of Ajax wel versterking nodig heeft op het middenveld. Ik ben persoonlijk zeer gecharmeerd van Ziyech, Van de Beek en De Jong en zie ik Eiting en Schöne voldoende breedte voor zowel Europa als de Eredivisie. Met Orejuela en Wöber lijkt het achterin ook wel aardig voor elkaar te zijn. Je vervangt er Sanchez niet mee, maar dat verlies vang je op geen enkele manier op.

Ik ben met name geïnteresseerd in de voorhoede. De spitspositie is dik okay. Ajax heeft Dolberg en KJH voor Ajax 1 en Casseirra en Sierhuis in Jong Ajax. Onze vleugelspelers zijn echter allemaal heel jong en/of behoorlijk onberekenbaar. Zonder constante dreiging van de flanken wordt het middenveld wel dodelijk eenvoudig om te verdedigen. Tegelijkertijd denk ik dat Ajax wel een aantal potentiële briljantje voetballers op die flanken heeft.

Lastig om dan te zeggen wat er moet gebeuren. Ik zie het zelf niet in Neres en ik weet ook net of dat nog wel gaat gebeuren. Maar Cerny is in potentie echt een hele goede. Als je nu gaat aankopen schrijf je Cerny feitelijk af en dat zou ik toch jammer vinden. Als het nodig is moet het gebeuren hoor, zo is het ook wel, maar toch.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.7741401