BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
wvb
 wvb - zaterdag 19 augustus 2017 - 08:45   quote  deeplink  
Wat er nu nog aan kwaliteit rondloopt in het inmiddels aardig uitgeholde elftal, namen zal ik niet noemen, wil straks ook weg, want met Ajax pak je geen prijzen dit seizoen.
Je kunt een buitenkansje hebben uiteraard, maar m.b.t. het aantrekken van waardige vervangers: bovengemiddeld getalenteerde en internationaal begeerde voetballer(s), van welke leeftijd dat ook, zullen snel genegen zijn, voor een andere competitie te kiezen. Als ze dat zelf al niet doen, zorgen hun zakenwaarnemers er wel voor.
Keizer zal vermoedelijk de winterstop niet eens halen, want definitieve uitschakeling voor Europees voetbal en nog een(s) verlies in een competitie duel en de pleuris zal uitbreken. Dan is ook hij weer terug bij af.
Misschien een best aardige man, een leuke trainer voor het 2e team, echter voor het 1e team had het bestuur, op een ander paard moeten gokken, dat is clip en klaar.
Zoals Ajax nu speelt, geen tegenstander zal nog bevreesd zijn, zelfs niet in de vaderlandse competitie.
Onze verdediging schuttert keer op keer, vleugelspelers welke niet scoren, spitsen evenmin, geen middenvelder, uitgezonderd van Beek, welke een goaltje meepikt.
Er loopt niet genoeg kwaliteit rond, met dit spelers materiaal win je de oorlog niet, aan bezieling ontbreekt het vooralsnog volkomen.
Supporters zien de bui al hangen, hebben net een dure jaarkaart gekocht.
Spelers, lees de media gaan nu al hardop mokken, hun onvrede publiekelijk en openbaar uiten.
Je kunt als club zijnde, betreffende spelers in dit stadium, moeilijk sanctioneren, Ajax heeft namelijk geen waardige vervangers achter de hand.
Het zal zeer spoedig hevig gaan onweren en bliksemen in Amsterdam, daar kun je bijkans wel gif op innemen. De crisis is zeer nabij, er gaan vermoedelijk koppen rollen, het is niet voor het eerst.
Bestuur, trainer, algemeen directeur en directeur voetbalzaken worden niet meer serieus genomen. Houden elkaar nu de hand nog boven het hoofd. Krijgen momenteel echter via de media, zo gaat dat nu eenmaal in Nederland, alles over zich uit gestort, alle ongenoegens worden nu in een stroomversnelling op hun conto geschreven.
Ajax verdient veel geld aan de transfer van Sanchez, echter die winst wordt grotendeels teniet gedaan door het vermoedelijk mis gaan lopen van Europees voetbal. Tel uit je winst.
Je kunt van PSV en Feijenoord zeggen wat je wil, maar ze proberen daar hun sores wel altijd zoveel mogelijk binnenkamers op te lossen, met de intentie om niet en publique hun ongenoegens te ventileren.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 19 augustus 2017 - 09:08   quote  deeplink  
Kunnen we nu ophouden met het bashen van Overmars?
-----------
Directeur spelerszaken Marc Overmars voelt zich deze zomer bij Ajax een aantal keer in het hemd gezet. Dat blijkt uit een analyse van De Telegraaf.

Overmars wilde in tegenstelling tot Edwin van der Sar en Dennis Bergkamp wel ver gaan om Peter Bosz te behouden en was bereid diens eis in te willigen om niet met stafleden Carlo l'Ami, Björn Rekelhof en Bergkamp verder te gaan. Van der Sar en Bergkamp blokkeerden dat en stemden slechts met één verandering in de staf in.

Bij de zoektocht naar een nieuwe trainer voelde Overmars zich volgens De Telegraaf opnieuw in het hemd gezet. Overmars wilde Michael Laudrup aantrekken als trainer en Marcel Keizer als assistent-trainer klaarstomen voor het grote werk, maar opnieuw werd hij overruled door Van der Sar en Bergkamp. Keizer zou zelf wel open hebben gestaan voor de Overmars-constructie.

Daarnaast wil Overmars wél het geld laten rollen bij Ajax deze transferperiode, maar letten vooral de leden van de raad van commissarissen op de kleintjes in Amsterdam. Dit tot frustratie van Overmars, die aan de onderhandelingstafel merkt dat clubs grote geldsommen eisen vanwege de uitpuilende kluis van Ajax, aldus De Telegraaf.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 19 augustus 2017 - 09:11   quote  deeplink  
Even uit nieuwsgierigheid.
Volgens jullie, welke spelers die er bij Ajax rondlopen hebben het niveau waar Ajax naartoe wilt/moet?
En dan niet talenten opnoemen. Talenten zijn in mijn ogen de spelers die het IN zich hebben dat niveau te bereiken, maar daar nog niet zijn..
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 19 augustus 2017 - 09:17   quote  deeplink  
Nu komt alles ineens naar buiten. Telegraaf lijkt wel flink te stoken ineens..

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/756881/-boosheid-ajax-talenten-over-scheve-salarisverhoudingen-neres-verdient-maximale-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax
JOOD
 JOOD - zaterdag 19 augustus 2017 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 09:08 schreef Jaccio het volgende:
Kunnen we nu ophouden met het bashen van Overmars?
-----------
Directeur spelerszaken Marc Overmars voelt zich deze zomer bij Ajax een aantal keer in het hemd gezet. Dat blijkt uit een analyse van De Telegraaf.

Overmars wilde in tegenstelling tot Edwin van der Sar en Dennis Bergkamp wel ver gaan om Peter Bosz te behouden en was bereid diens eis in te willigen om niet met stafleden Carlo l'Ami, Björn Rekelhof en Bergkamp verder te gaan. Van der Sar en Bergkamp blokkeerden dat en stemden slechts met één verandering in de staf in.

Bij de zoektocht naar een nieuwe trainer voelde Overmars zich volgens De Telegraaf opnieuw in het hemd gezet. Overmars wilde Michael Laudrup aantrekken als trainer en Marcel Keizer als assistent-trainer klaarstomen voor het grote werk, maar opnieuw werd hij overruled door Van der Sar en Bergkamp. Keizer zou zelf wel open hebben gestaan voor de Overmars-constructie.

Daarnaast wil Overmars wél het geld laten rollen bij Ajax deze transferperiode, maar letten vooral de leden van de raad van commissarissen op de kleintjes in Amsterdam. Dit tot frustratie van Overmars, die aan de onderhandelingstafel merkt dat clubs grote geldsommen eisen vanwege de uitpuilende kluis van Ajax, aldus De Telegraaf.
Waarom stapt hij dan niet op? Als ik deze verschillen zou hebben op mijn werk zou ik dood ongelukkig worden..

Mocht dit idd zo zijn is de vraag wat voegt Bergkamp toe? En kan vd Sar dan niet beter op zijn kantoor blijven zitten om de marketing aan te pakken?

Er moet iets gebeuren, van de beurs af, nieuwe directie, nieuwe rvc, nieuwe trainer..?

Louis van Gaal. Die hadden ze moeten vragen om trainer te worden. Die legt haarfijn uit aan het bestuur waarom ze versterkingen nodig hebben.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 19 augustus 2017 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 09:18 schreef JOOD het volgende:

[..]

Waarom stapt hij dan niet op? Als ik deze verschillen zou hebben op mijn werk zou ik dood ongelukkig worden..

Mocht dit idd zo zijn is de vraag wat voegt Bergkamp toe? En kan vd Sar dan niet beter op zijn kantoor blijven zitten om de marketing aan te pakken?

Er moet iets gebeuren, van de beurs af, nieuwe directie, nieuwe rvc, nieuwe trainer..?

Louis van Gaal. Die hadden ze moeten vragen om trainer te worden. Die legt haarfijn uit aan het bestuur waarom ze versterkingen nodig hebben.
Misschien heeft hij echt een Ajax hart en wilt hij de club niet in de steek laten.. Ik weet het niet.
Ik weet wel dat ik het iniedergeval niet zou pikken als dit mij op mijn werk overkwam.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 09:25   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/756895/-overmars-voelt-zich-al-paar-keer-in-hemd-gezet-directeur-wil-w-l-geld-uitgeven-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

remco let je op ? daarom geef ik keizer de schuld niet.. ondanks da da zo lijkt maar baal ervan hoe hij nu te werk gaat en dat is het gebrek aan ervaring.. marc zag dit wel maar bergkamp wou zijn vriend in de setel hebben zodat bergkamp meer kon doen en laten..
p111
 p111 - zaterdag 19 augustus 2017 - 09:34   quote  deeplink  
Van Gaal hadden-moeten ze proberen in de club te krijgen om de boel weer op de rails te krijgen.
JOOD
 JOOD - zaterdag 19 augustus 2017 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 09:34 schreef p111 het volgende:
Van Gaal hadden-moeten ze proberen in de club te krijgen om de boel weer op de rails te krijgen.
Kan nog he. Laat hem Keizer bij de hand nemen dit seizoen. Zie je fout in en speel daar op in.
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 21:39 schreef JOOD het volgende:

[..]

Er zal echt nog wel iets (moeten) gebeuren.. ik heb mijn lijstje klaar ;) en als bovenstaande spelers 5 miljoen duurder zijn zou ik ze nog kopen. Maarja, beursgenoteerd enzo...

Zou het een redding zijn voor onze club als we overgenomen zouden worden? Rijke vent erin en gas erop.
Dat geld wat jij wilt niet uitgeven heeft niks met de beurs te maken. Dat is gewoon extreem onverantwoord.

Overigens ben ik altijd al voor een beursexit geweest.
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 22:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb jeje eigen gedrag wel eens gezien vorig jaar kerel over bosz ? de pot verwijt de kerel.. als jij als trainer aangeeft dat je minder kwaliteit hebt in de groep geef je toch aan dat jij het huidige materiaal niet goed genoeg vind ? de basis 8 die vorig jaar finale EL hebben gehaald.. erg motiverend voor alle jongens (y) achja gelukkig spreek ik meer ajacieden dan hier op het forum en die zeggen merendeels het zelfde.. hou lekker vast aan je bergkamp en zijn vriendjes.. ik niet, het zijn geen ajax cultuur bewakers.. die hebben ze namelijk weg gepest..
Grote verschil is dat ik ook de positieve punten van Bosz heb benoemd. Helaas waten dat er niet zo veel. Zeker niet voor februari.
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 22:57 schreef nummer10 het volgende:
maar is heel makkelijk om een bepaald iemand de schuld tegeven.. ook bij bosz was het TH telaat, ziyech kwam telaat en bosz moest een andere speelstijl inslijpen.. iets wat keizer niet hoefde.. en wat is er van over ? nogmaals teveel bemoei mensen bij het eerste.. bosz liep er voor weg, terecht.. benieuwd hoelang keizer dit vol gaat houden en de supporters
Een andere speelstijl. Echt alleen op kleine details.
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 00:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

geen sterkhouders vertrokken ?
Huh
Vorig jaar de beste selectie misschien wel in 10 jaar. En gewoon vanaf de start op zyech na
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 03:43 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Jij bent blinder dan een paard. Wanneer je vorig jaar zomer meer kwaliteit had gehaald waren we waarschijnlijk kampioen geworden. Ajax kon zelfs in de winter haar selectie verbreden maar achte dat niet nodig.

Het gaat om feiten en details in het voetbal. En die laten zien dat Ajax niks heeft gewonnen. Omdat ze het nagelaten hebben om zoveel kwaliteit in de breedte te creëren dat ze kampioen hadden kunnen worden.

De mensen die Ajax leiden hebben niet het inzichtelijk vermogen om die beslissingen te kunnen en durven nemen die het verschil maken. Hun beslissingen zijn de oorzaak van net alles niks.

Er is geen winnaars mentaliteit bij de mensen die Ajax leiden. Het is allemaal puur gericht op hun eigen positie. Er is veel te weinig een 'wij' gevoel.
Nogmaals. Een fantastische bank. En zelfs spelers die helemaal buiten de boot vielen. Die zelfs basis speler hadden kunnen worden.

Alle posities dubbel bezet met vrijwel gelijkwaardige spelers.

Ga de rvc nou Maartens nakijken.

Je laatste zin is ronduit belachelijk. Juist deze mensen hebben een echt winnaarsmentaliteit. Dat stukje hebben ze vroeger wel bewezen en laten ze nog steeds zien
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 09:53   quote  deeplink  
remco bobby heeft wat dat betreft gelijk.. er is geen wij gevoel.. ze zitten niet op 1 lijn, heel simpel..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 augustus 2017 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 03:47 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Er zijn mensen hier op het forum die vanuit hun eigen tekortkomingen mensen met tekortkomingen gaan lopen verdedigen. Maar dat zegt daarom ook alles over dit soort mensen.

Soort zoekt soort! Ik zou daar niet bij willen horen.
Dan ben jij er 1 van want je richt je nog steeds op de verkeerde. Ga, voordat je weer begint te schreeuwen, eens de bedrijfsstructuur bekijken en richt je dan voornamelijk op de RvC. Want het nadeel van dit klotebeleid is het bedrijfsmatige wat er continu ingehouden wordt. Het belangrijkste doel is af te stappen van die klotebeurs. Daarmee krijg je het voetbal meer terug dan Overmars eruit trappen. Want de vervanger van Overmars zal aan dezelfde touwen gebonden zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 augustus 2017 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 09:53 schreef nummer10 het volgende:
remco bobby heeft wat dat betreft gelijk.. er is geen wij gevoel.. ze zitten niet op 1 lijn, heel simpel..
Bobby heeft helemaal geen gelijk. Jullie richten je pijlen namelijk op de verkeerde. Ga je eens inlezen in de bedrijfsstructuur van Ajax en vanuit daar een oordeel vellen. Dan kom je erachter dat veel van wat de mensen op bepaalde posities binnen Ajax willen wordt tegengehouden door de RvC. Het, helaas maar waar, machtigste plekje binnen Ajax waar, weer helaas maar waar, enkel mensen zitten met bedrijfsverstand en niet met verstand van voetbal.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 09:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan ben jij er 1 van want je richt je nog steeds op de verkeerde. Ga, voordat je weer begint te schreeuwen, eens de bedrijfsstructuur bekijken en richt je dan voornamelijk op de RvC. Want het nadeel van dit klotebeleid is het bedrijfsmatige wat er continu ingehouden wordt. Het belangrijkste doel is af te stappen van die klotebeurs. Daarmee krijg je het voetbal meer terug dan Overmars eruit trappen. Want de vervanger van Overmars zal aan dezelfde touwen gebonden zijn.
overmars wil wel.. rvc niet lees ik net.. maar marc wou keizer ook eerst laten rijpen en bergkamp niet.. zoals ik al zei heb ik niks tegen de voetballer bergkamp, maar wel hoe hij het th invult.. dat keizer er nu zit een onervaren trainer komt door hem omdat het zijn vriendje is en zo kan keizer de klappen opvangen terwijl bergkamp het meeste invloed heeft op het eerste..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 09:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bobby heeft helemaal geen gelijk. Jullie richten je pijlen namelijk op de verkeerde. Ga je eens inlezen in de bedrijfsstructuur van Ajax en vanuit daar een oordeel vellen. Dan kom je erachter dat veel van wat de mensen op bepaalde posities binnen Ajax willen wordt tegengehouden door de RvC. Het, helaas maar waar, machtigste plekje binnen Ajax waar, weer helaas maar waar, enkel mensen zitten met bedrijfsverstand en niet met verstand van voetbal.
heb het ook niet over marc overmars.. heb het over bergkamp ;) vd sar commercieel doet het goed.. marc financieel perfect.. enige die zorgt dat mensen weglopen en hun handen eraf trekken ks bergkamp en daar zit ik mee in me maag.. keizer is slechts een marionet van hem
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 augustus 2017 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 10:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb het ook niet over marc overmars.. heb het over bergkamp ;) vd sar commercieel doet het goed.. marc financieel perfect.. enige die zorgt dat mensen weglopen en hun handen eraf trekken ks bergkamp en daar zit ik mee in me maag.. keizer is slechts een marionet van hem
En nu verder. Je bent op de goede weg........ Bergkamp is namelijk ook maar een marionet.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 10:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En nu verder. Je bent op de goede weg........ Bergkamp is namelijk ook maar een marionet.
ik snap je punt wel.. maar de enige die invloed kon hebben hierop, was cruijff.. en door wie is cruijff/jonk weg ? precies bergkamp.. en dat zijn niet de enige die weg zijn door hem
JOOD
 JOOD - zaterdag 19 augustus 2017 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 09:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat geld wat jij wilt niet uitgeven heeft niks met de beurs te maken. Dat is gewoon extreem onverantwoord.

Overigens ben ik altijd al voor een beursexit geweest.
Ja daarom juist. Het is overantwoord.

Maar een voetballer kopen kost nou eenmaal te veel geld. Maar brengt hij het daarna op is het wel verantwoord. Hele vreemde situatie. Ik zou het toch doen, je hebt niks aan al die centen op de bank.
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 03:45 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Het is te weinig Remco, en dan win je niks.

Wat heb jij een slappe houding het is werkelijk niet te geloven man. Mensen zoals jou bereiken niks omdat ze geen winnaars mentaliteit bezitten. En genoegen nemen met minder.

Minder is voor de geboren losers op aarde.
Volgens mij zouden we stoppen met persoonlijke aanvallen. Doe dat dan ook.
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 10:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik snap je punt wel.. maar de enige die invloed kon hebben hierop, was cruijff.. en door wie is cruijff/jonk weg ? precies bergkamp.. en dat zijn niet de enige die weg zijn door hem
Jonk heeft dat deels ook gewoon aan zichzelf te danken. Een ruzie met bergkamp kan uiteraard gewoon. Maar jij hebt het altijd over dat je niet bepaalde dingen bij je werkgever kan flikken. En gewoon niet meer op komen dagen bij de wekelijkse vergaderingen is daar een voorbeeld van. Als ik ineens niet meer kom opdagen bij onze regio meetings trapt onze AD mij er ook uit. Veel sneller zelfs als dat het met Jonk is gegaan.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 10:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Jonk heeft dat deels ook gewoon aan zichzelf te danken. Een ruzie met bergkamp kan uiteraard gewoon. Maar jij hebt het altijd over dat je niet bepaalde dingen bij je werkgever kan flikken. En gewoon niet meer op komen dagen bij de wekelijkse vergaderingen is daar een voorbeeld van. Als ik ineens niet meer kom opdagen bij onze regio meetings trapt onze AD mij er ook uit. Veel sneller zelfs als dat het met Jonk is gegaan.
wat was de reden dan van het niet opkomen dagen ? het th wou hun zin doordrijven en voorbijgaan aan het plan cruijf.. het plan cruijff waar ze achterstonden voordat ze in hun zetels kwamen
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 11:08   quote  deeplink  
nu wil ajax weer een talent halen van rapid wien ??? schort het niet juist aan ervaring.. leuk al die talenten die net uit de a jeugd een jaartje komen maar schieten wij niks mee op...
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 11:09   quote  deeplink  
Weet iemand wanneer orejuela kan worden ingezet?
Brandje
 Brandje - zaterdag 19 augustus 2017 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 09:08 schreef Jaccio het volgende:
Kunnen we nu ophouden met het bashen van Overmars?
-----------
Directeur spelerszaken Marc Overmars voelt zich deze zomer bij Ajax een aantal keer in het hemd gezet. Dat blijkt uit een analyse van De Telegraaf.

Overmars wilde in tegenstelling tot Edwin van der Sar en Dennis Bergkamp wel ver gaan om Peter Bosz te behouden en was bereid diens eis in te willigen om niet met stafleden Carlo l'Ami, Björn Rekelhof en Bergkamp verder te gaan. Van der Sar en Bergkamp blokkeerden dat en stemden slechts met één verandering in de staf in.

Bij de zoektocht naar een nieuwe trainer voelde Overmars zich volgens De Telegraaf opnieuw in het hemd gezet. Overmars wilde Michael Laudrup aantrekken als trainer en Marcel Keizer als assistent-trainer klaarstomen voor het grote werk, maar opnieuw werd hij overruled door Van der Sar en Bergkamp. Keizer zou zelf wel open hebben gestaan voor de Overmars-constructie.

Daarnaast wil Overmars wél het geld laten rollen bij Ajax deze transferperiode, maar letten vooral de leden van de raad van commissarissen op de kleintjes in Amsterdam. Dit tot frustratie van Overmars, die aan de onderhandelingstafel merkt dat clubs grote geldsommen eisen vanwege de uitpuilende kluis van Ajax, aldus De Telegraaf.
Grappig dat er elk jaar hetzelfde spelletje wordt gespeeld. De spreekpop van Overmars in de naam Verweij komt steeds met een charmeoffensief door te zeggen dat Overmars wel wil kopen maar dat de RvC dwars ligt.
Overmars heeft er zelf wel degelijk een zooi van gemaakt. Als jullie denken dat deze transferperiode erg was bereid je dan maar voor op volgend seizoen. Zoals het er nu uitziet lopen zowel Dijks als Viergever gratis de deur uit. Dus waar Marcie nu al faalt om een fatsoenlijke linksback te halen moeten dat er volgend seizoen twee worden. Dolberg en Ziyech kan je van verwachten dat ze gaan. Younes heeft volgend jaar nog een jaar contract. Veltman zal ook wel gaan.
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 11:08 schreef nummer10 het volgende:
nu wil ajax weer een talent halen van rapid wien ??? schort het niet juist aan ervaring.. leuk al die talenten die net uit de a jeugd een jaartje komen maar schieten wij niks mee op...
Natuurlijk schiet je daar wel wat mee op. En natuurlijk moet ook dat gewoon doorgaan. Maar het zou wel los moeten staan van het halen van een ervaren jongen of jongens.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 11:09 schreef remco k het volgende:
Weet iemand wanneer orejuela kan worden ingezet?
links en rechtsback
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 11:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk schiet je daar wel wat mee op. En natuurlijk moet ook dat gewoon doorgaan. Maar het zou wel los moeten staan van het halen van een ervaren jongen of jongens.
ja ofc heb je gelijk in.. maar niet voor NU.. direct hopla veranderingen en ervaring.. die wober wou niet komen omdat hij speelminuten wou hebben voor zijn ontwikkeling, sanchez weg en hij dus dan basis anders gaat die niet komen.. dan heb je nog teweinig achterin als je het mij vraagt
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 augustus 2017 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 10:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik snap je punt wel.. maar de enige die invloed kon hebben hierop, was cruijff.. en door wie is cruijff/jonk weg ? precies bergkamp.. en dat zijn niet de enige die weg zijn door hem
Je snapt mijn punt wel maar stipt iets anders aan? Je gaat namelijk nu weer weg van de werkelijkheid. Cruijff is namelijk niet weggegaan door Bergkamp. Weer richt je jouw pijlen op de verkeerde.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 augustus 2017 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 11:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

links en rechtsback
Niet waar maar wanneer! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 augustus 2017 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 11:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Grappig dat er elk jaar hetzelfde spelletje wordt gespeeld. De spreekpop van Overmars in de naam Verweij komt steeds met een charmeoffensief door te zeggen dat Overmars wel wil kopen maar dat de RvC dwars ligt.
Overmars heeft er zelf wel degelijk een zooi van gemaakt. Als jullie denken dat deze transferperiode erg was bereid je dan maar voor op volgend seizoen. Zoals het er nu uitziet lopen zowel Dijks als Viergever gratis de deur uit. Dus waar Marcie nu al faalt om een fatsoenlijke linksback te halen moeten dat er volgend seizoen twee worden. Dolberg en Ziyech kan je van verwachten dat ze gaan. Younes heeft volgend jaar nog een jaar contract. Veltman zal ook wel gaan.
Met vertrek van veel van deze namen heb jij geen probleem toch???
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 19 augustus 2017 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 11:09 schreef remco k het volgende:
Weet iemand wanneer orejuela kan worden ingezet?
Geen idee. Zijn werkvergunning zal komende week vast wel rondkomen. Maar ga er maar van uit dat hij eerst een paar wedstrijden in jong moet gaan 'wennen'
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 augustus 2017 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 11:23 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Geen idee. Zijn werkvergunning zal komende week vast wel rondkomen. Maar ga er maar van uit dat hij eerst een paar wedstrijden in jong moet gaan 'wennen'
Echt zo'n schande van Overmars! Die werkvergunning had allang rond kunnen zijn. We hebben genoeg geld in de kas! ;-)
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 19 augustus 2017 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 11:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Echt zo'n schande van Overmars! Die werkvergunning had allang rond kunnen zijn. We hebben genoeg geld in de kas! ;-)
Weet niet of Overmars daar wat aan kan doen. Heb eigenlijk totaal geen idee wie dat allemaal moet regelen.
Maar wel jammer dat het zo lang duurt
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 augustus 2017 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 11:29 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Weet niet of Overmars daar wat aan kan doen. Heb eigenlijk totaal geen idee wie dat allemaal moet regelen.
Maar wel jammer dat het zo lang duurt
Hahaha bedoelde het als grapje. Overmars had best wat miljoenen op tafel kunnen leggen om die gasten sneller te laten werken! ;-)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 11:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Niet waar maar wanneer! ;-)
zo snel mogelijk hoop ik links of rechtsback.. :P
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 19 augustus 2017 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 11:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha bedoelde het als grapje. Overmars had best wat miljoenen op tafel kunnen leggen om die gasten sneller te laten werken! ;-)
Oow hahaha had gister 3 biertjes teveel dus ben nog niet zo scherp
Brandje
 Brandje - zaterdag 19 augustus 2017 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 11:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Met vertrek van veel van deze namen heb jij geen probleem toch???
Persoonlijk niet maar er moet wel wat voor terug komen. Dit jaar zijn er twee basisspelers verkocht. Volgend jaar kunnen dat er wel vijf worden.
Brandje
 Brandje - zaterdag 19 augustus 2017 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 11:43 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Oow hahaha had gister 3 biertjes teveel dus ben nog niet zo scherp
Als je nog weet hoeveel biertjes je teveel op hebt dan valt het nog wel mee:)
JOOD
 JOOD - zaterdag 19 augustus 2017 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 09:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh
Vorig jaar de beste selectie misschien wel in 10 jaar. En gewoon vanaf de start op zyech na
Of de beste trainer in 10 jaar. Je kunt zeggen wat je wilt, maar Bosz heeft wel zijn visie door kunnen drukken. En laat die nou toevallig precies hetzelfde zijn als die van Johan Cruijf. Zwak gehandeld hoor, ze hadden hem nooit moeten laten gaan.
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 11:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

links en rechtsback
Ik vroeg wanneer. Welke positie weet ik wel
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 11:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ja ofc heb je gelijk in.. maar niet voor NU.. direct hopla veranderingen en ervaring.. die wober wou niet komen omdat hij speelminuten wou hebben voor zijn ontwikkeling, sanchez weg en hij dus dan basis anders gaat die niet komen.. dan heb je nog teweinig achterin als je het mij vraagt
Ook nu staan die twee los van elkaar.
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 12:36 schreef JOOD het volgende:

[..]

Of de beste trainer in 10 jaar. Je kunt zeggen wat je wilt, maar Bosz heeft wel zijn visie door kunnen drukken. En laat die nou toevallig precies hetzelfde zijn als die van Johan Cruijf. Zwak gehandeld hoor, ze hadden hem nooit moeten laten gaan.
Uiteindelijk niks gewonnen. En slechts een wedstrijd of acht goed gespeeld. Dat wordt nu allemaal veel romantischer gemaakt dan de werkelijkheid.
p111
 p111 - zaterdag 19 augustus 2017 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 11:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Grappig dat er elk jaar hetzelfde spelletje wordt gespeeld. De spreekpop van Overmars in de naam Verweij komt steeds met een charmeoffensief door te zeggen dat Overmars wel wil kopen maar dat de RvC dwars ligt.
Overmars heeft er zelf wel degelijk een zooi van gemaakt. Als jullie denken dat deze transferperiode erg was bereid je dan maar voor op volgend seizoen. Zoals het er nu uitziet lopen zowel Dijks als Viergever gratis de deur uit. Dus waar Marcie nu al faalt om een fatsoenlijke linksback te halen moeten dat er volgend seizoen twee worden. Dolberg en Ziyech kan je van verwachten dat ze gaan. Younes heeft volgend jaar nog een jaar contract. Veltman zal ook wel gaan.
Met alle respect Brandje als Viergever en Dijks gratis weg lopen lig ik daar niet van wakker ze horen ook gewoon niet in Ajax 1 thuis.Wat me wel irriteert is dat we nog steeds geen links en geen rechts back hebben.Wat me ook irriteert is dat die Noren zeggen wat ik ook al een tijd zie dat zij Dolberg op een oude man vinden lijken.Dat zijn dingen wat ik niet begrijp hij loopt er zo mistroostig bij en is zo weinig aan de bal, ik vraag mij af ligt het allemaal aan de toevoer of is hij zo moeilijk te bereiken daar maak ik mij zorgen om.Ajax heeft in mijn ogen zeker gefaald om op tijd backups aan te trekken in de verdediging en ook een goede 6 op het middenveld een powerman,Schone is over en uit.
Frenkie is een prima talent en zeker aanvallend een geweldenaar,misschien verdedigend nog wat wisselvallig maar met Schone heb je zowel aanvallend als verdedigend niks,dus op dit moment zie ik in iedergeval als verbetering Frenkie voor Schone.Dan had ik ook wel Larson als backup van Younes willen zien als de prijs tenminste redelijk is,maar dat zal wel hij gaat nu naar Feyenoord en die zullen echt geen hoofdprijs betaald hebben.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 12:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vroeg wanneer. Welke positie weet ik wel
las het verkeerd ;)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 12:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Uiteindelijk niks gewonnen. En slechts een wedstrijd of acht goed gespeeld. Dat wordt nu allemaal veel romantischer gemaakt dan de werkelijkheid.
als hij was gebleven en door had kunnen groeien waar die meebezig was had de groep er nu heel anders voor gestaan..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 13:00 schreef p111 het volgende:

[..]

Met alle respect Brandje als Viergever en Dijks gratis weg lopen lig ik daar niet van wakker ze horen ook gewoon niet in Ajax 1 thuis.Wat me wel irriteert is dat we nog steeds geen links en geen rechts back hebben.Wat me ook irriteert is dat die Noren zeggen wat ik ook al een tijd zie dat zij Dolberg op een oude man vinden lijken.Dat zijn dingen wat ik niet begrijp hij loopt er zo mistroostig bij en is zo weinig aan de bal, ik vraag mij af ligt het allemaal aan de toevoer of is hij zo moeilijk te bereiken daar maak ik mij zorgen om.Ajax heeft in mijn ogen zeker gefaald om op tijd backups aan te trekken in de verdediging en ook een goede 6 op het middenveld een powerman,Schone is over en uit.
Frenkie is een prima talent en zeker aanvallend een geweldenaar,misschien verdedigend nog wat wisselvallig maar met Schone heb je zowel aanvallend als verdedigend niks,dus op dit moment zie ik in iedergeval als verbetering Frenkie voor Schone.Dan had ik ook wel Larson als backup van Younes willen zien als de prijs tenminste redelijk is,maar dat zal wel hij gaat nu naar Feyenoord en die zullen echt geen hoofdprijs betaald hebben.
dat deed dolberg vorig jaar ook nadat die de hemel ingeprezen werd.. vrees voor een fisscher 2.. zoals zoveel denen bij ajax zijn gefaald

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1461730