BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - maandag 21 augustus 2017 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 10:11 schreef Eide het volgende:
Ik weet niet of Ajax wel versterking nodig heeft op het middenveld. Ik ben persoonlijk zeer gecharmeerd van Ziyech, Van de Beek en De Jong en zie ik Eiting en Schöne voldoende breedte voor zowel Europa als de Eredivisie. Met Orejuela en Wöber lijkt het achterin ook wel aardig voor elkaar te zijn. Je vervangt er Sanchez niet mee, maar dat verlies vang je op geen enkele manier op.

Ik ben met name geïnteresseerd in de voorhoede. De spitspositie is dik okay. Ajax heeft Dolberg en KJH voor Ajax 1 en Casseirra en Sierhuis in Jong Ajax. Onze vleugelspelers zijn echter allemaal heel jong en/of behoorlijk onberekenbaar. Zonder constante dreiging van de flanken wordt het middenveld wel dodelijk eenvoudig om te verdedigen. Tegelijkertijd denk ik dat Ajax wel een aantal potentiële briljantje voetballers op die flanken heeft.

Lastig om dan te zeggen wat er moet gebeuren. Ik zie het zelf niet in Neres en ik weet ook net of dat nog wel gaat gebeuren. Maar Cerny is in potentie echt een hele goede. Als je nu gaat aankopen schrijf je Cerny feitelijk af en dat zou ik toch jammer vinden. Als het nodig is moet het gebeuren hoor, zo is het ook wel, maar toch.
Helemaal eens wat betreft het middenveld.
Achterhoede moet nog een vervanger van Sanchez komen en een goede linksback.

Voorin zou ik graag zien dat Cerny en Neres dezelfde kansen krijgen als Younes heeft gekregen.
p111
 p111 - maandag 21 augustus 2017 - 10:38   quote  deeplink  
Emanuelson speelde tegen Zenit Sint-Petersburg (1-0 winst) al verdienstelijk. Tijdens het thuisduel met Willem II was de routinier de grote uitblinker aan de zijde van de Domstedelingen. Zet de lijnen uit, maakt veel meters en heeft met Yassin Ayoub de regie over het middenveld. Ja en hij koste niks maar goed wij gaan voor Dijks !!!
AkaS
 AkaS - maandag 21 augustus 2017 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 10:38 schreef p111 het volgende:
Emanuelson speelde tegen Zenit Sint-Petersburg (1-0 winst) al verdienstelijk. Tijdens het thuisduel met Willem II was de routinier de grote uitblinker aan de zijde van de Domstedelingen. Zet de lijnen uit, maakt veel meters en heeft met Yassin Ayoub de regie over het middenveld. Ja en hij koste niks maar goed wij gaan voor Dijks !!!
Tja....

Ik ben het helemaal met je eens dat Ajax heeft verzuimd om door te pakken
Weet alleen niet of Emanuelson en Ayoub de personen zijn die wij nodig hebben.

Wellicht heeft Urby wel een tijdelijke opleving omdat hij gekrenkt is en zien we over een wedstrijd of 5 dat hij iets wegzakt....?
Jaccio
 Jaccio - maandag 21 augustus 2017 - 11:09   quote  deeplink  
We hebben die versterking op het middenveld gewoon nog nodig hoor.
Ze hebben het leuk gedaan tegen Groningen, maar wil je Europees ook mee gaan doen dan is dit echt nog te licht
Loetje
 Loetje - maandag 21 augustus 2017 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 22:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

1 pot ? vorig seizoen genoeg kutpotten dit seizoen ook nog geen.. ben juist iemand die een vast team wil houden.. zonder wisselingen al teveel... maar wat dolberg laat zien kan niet.. en mag van mij best basis hoor als hij zich weer bewijst
Je roept om niks anders

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 augustus 2017 door Loetje --
Loetje
 Loetje - maandag 21 augustus 2017 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 22:11 schreef nummer10 het volgende:
ayoub te min ?? betere 6 dan menig andere speler in de ed.. en tegen zenit 1 van de beste van het veld
Op het niveau Utrecht. Dit zou een 2e Schone worden. Prima 12e man en we hebben echte versterkingen nodig
Loetje
 Loetje - maandag 21 augustus 2017 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 02:40 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Zoek de stumper......en de gene met het inzichtelijk vermogen van een kind....das Loetje ten voeten uit.

Ziyech wisselen..........dat niveau in inferieure opmerkingen kun je alleen maken als je redelijk beperkt bent!!
Neem je zaagmachines weer lekker in de hand! Echt een koe met een iq van 0
Loetje
 Loetje - maandag 21 augustus 2017 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 02:42 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Zegt de stumper der stumpers....Ziyech wisselen......ga knikkeren jongen! Jij als trainer...dan zeker van Downy Ajax.
Zegt degene die alles bij Ajax afzeikt zonder argument omdat je niet eens weet wat voetbal inhoud.

Als je had gelezen wist je dat het een grap was.

Je bent echt de mongool der mongolen. Geboren uit een koe of?
Brandje
 Brandje - maandag 21 augustus 2017 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 09:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb het interview gezien. Maar hij zegt niet dat hij fouten maakt. Hij zegt enkel dat ze opnieuw moeten gaan kijken of er niet te veel naar de jeugd gekeken wordt
Komop Remco dat zegt ie wel. Kansen laten liggen is gewoon niet goed gehandeld. Maar is helemaal niet erg. Ik ben blij dat hij daar eerlijk over is en dat het in de toekomst anders moet. Dus hij heeft geleerd van zijn fouten
Brandje
 Brandje - maandag 21 augustus 2017 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 09:59 schreef hjf het volgende:

[..]

Het zou mij niet verbazen als hij in de laatste dagen van deze transferwindow wordt gehaald. Hij staat synoniem voor de opstanding van FC Utrecht.
Ga je nu een directe versterking halen dan pist of de Jong of vd beek naast de pot. Ayoub zou in eerste instantie een geweldige breedteversterking zijn en mag zich bewijzen. Heeft nog een jaar contract dus voor max. 2/3 miljoen heb je een meer dan prima aanvulling.
Brandje
 Brandje - maandag 21 augustus 2017 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 10:11 schreef Eide het volgende:
Ik weet niet of Ajax wel versterking nodig heeft op het middenveld. Ik ben persoonlijk zeer gecharmeerd van Ziyech, Van de Beek en De Jong en zie ik Eiting en Schöne voldoende breedte voor zowel Europa als de Eredivisie. Met Orejuela en Wöber lijkt het achterin ook wel aardig voor elkaar te zijn. Je vervangt er Sanchez niet mee, maar dat verlies vang je op geen enkele manier op.

Ik ben met name geïnteresseerd in de voorhoede. De spitspositie is dik okay. Ajax heeft Dolberg en KJH voor Ajax 1 en Casseirra en Sierhuis in Jong Ajax. Onze vleugelspelers zijn echter allemaal heel jong en/of behoorlijk onberekenbaar. Zonder constante dreiging van de flanken wordt het middenveld wel dodelijk eenvoudig om te verdedigen. Tegelijkertijd denk ik dat Ajax wel een aantal potentiële briljantje voetballers op die flanken heeft.

Lastig om dan te zeggen wat er moet gebeuren. Ik zie het zelf niet in Neres en ik weet ook net of dat nog wel gaat gebeuren. Maar Cerny is in potentie echt een hele goede. Als je nu gaat aankopen schrijf je Cerny feitelijk af en dat zou ik toch jammer vinden. Als het nodig is moet het gebeuren hoor, zo is het ook wel, maar toch.
Echt te weinig midenvelder want ook al heb je vijf namen er zijn er maar drie echt basiswaardig en dat zijn de drie die gisteren speelde. Laten we ons aub niet blind staren op de goal van Lasse want volgende wedstrijd wordt hij weer overlopen. Ayoub zit niemand in de weg want Eiting is nog niet rijp voor Ajax1. Zeker in de toekomst maar nu nog niet.
Brandje
 Brandje - maandag 21 augustus 2017 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 11:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Op het niveau Utrecht. Dit zou een 2e Schone worden. Prima 12e man en we hebben echte versterkingen nodig
Als je nu directe versterkingen gaat halen op het middenveld dat verloochen je je eigen opleiding. Gisteren stond er een zeer goed middenveld wat voor het eerst samen speelde en ons vaste middenveld gaat worden. Dan zie ik in Ayoub, die beter is dan Schone, een prachtige aankoop.
Jaccio
 Jaccio - maandag 21 augustus 2017 - 12:10   quote  deeplink  
Ik vind Ayoub niet goed genoeg voor het niveau waar Ajax naartoe zou moeten willen.
Ik las al iemand anders het goed zeggen, dat zou een 2e Schone worden.
Prima voor de ED, maar echt niet het niveau wat we willen bereiken
Jaccio
 Jaccio - maandag 21 augustus 2017 - 12:13   quote  deeplink  
Probeer gewoon een type Nigel te Jong te halen voor de Huntelaar rol. Kwaliteit en ervaring voor wanneer de situatie erom vraagt.
Frenkie en vd Beek kunnen echt niet alles gaan spelen. ED, knvb beker en EL (want we gaan donderdag gewoon door)
Brandje
 Brandje - maandag 21 augustus 2017 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 12:10 schreef Jaccio het volgende:
Ik vind Ayoub niet goed genoeg voor het niveau waar Ajax naartoe zou moeten willen.
Ik las al iemand anders het goed zeggen, dat zou een 2e Schone worden.
Prima voor de ED, maar echt niet het niveau wat we willen bereiken
Je vergeet even dat we al een fantastisch middenveld hebben met Ziyech, vd Beek en De Jong dus je hebt geen directe versterking nodig en Ayoub is een totaal andere speler dan Lasse. Veel meer gif en power in zijn spel.
Loetje
 Loetje - maandag 21 augustus 2017 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 12:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als je nu directe versterkingen gaat halen op het middenveld dat verloochen je je eigen opleiding. Gisteren stond er een zeer goed middenveld wat voor het eerst samen speelde en ons vaste middenveld gaat worden. Dan zie ik in Ayoub, die beter is dan Schone, een prachtige aankoop.
En toch is het nodig. De Jong en Eiting breng je rustig en Van de Beek zal het ook zijn eerste seizoen zijn waarin die heel veel zal spelen. Schone is op zijn retour.
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 10:10 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hij heeft echt wel meer gezegd, ik heb het ook gezien!
... Maar ik heb mijn vraagtekens of hij het meent of dat
het een sneer is naar andere mensen, mensen die het plan
Cruijff te letterlijk nemen..Maar dat is gissen.

Hij geeft letterlijk aan dat ze fouten hebben gemaakt door
soms te lang wachten met het aankopen van spelers. En hierbij
soms teveel inzetten op eigen jeugd terwijl dit niet altijd
mogelijk is.

Volgens mij kan dit best de waarheid zijn en kan een subtiele
inkijk in de interne problematiek bij Ajax zijn op dit moment.

Ik zie dit wel voor me en als geloofwaardig!

Ruzie met Jonk is hier ook aan te wijten geweest en alles draait
hierbij dan om de intepretatie van het plan Cruijff waarbij ik mij
kan herinneren dat Cruijff Ajax weer aan de top wilde zien.

Kopend zou dit niet kunnen en dus voorzag hij een vaste kern van
talenten opgeleid als jeugdspeler bij Ajax, aangevuld met aankopen
wanneer je binnen de opleiding niet de spelers had die het benodigde
niveau al hadden. Hierbij stelde hij ook nog, stel je hebt een speler
die nu nog niet mee kan maar over een jaar wel, dat je dan een keuze
kunt maken om desnoods te huren of anderzijds dat jaar gaat overbruggen.

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit door verschillende mensen op
veeschillende wijze opgevat en ingevuld wordt waardoor je dus een interne
strijd krijgt van wel of geen aankopen doen...Met alle gevolgen van dien...

Perrsoonlijk vind ik de aanstelling van Keizer verkeerd. Wij hebben zolang
geduld moeten hebben op een succesvolle periode wat al zeven jaar geleden was
aangekondigd... Geduld, er wordt gebouwd en er komt een Europese toplichting aan...

Nou vorig jaar waren eindelijk de contouren hiervan zichtbaar.

Dat was het moment om op topkwaliteit door te selecteren en niet om je beste spelers te laten vertrekken en OOK nog eens een onervaren trainer voor de groep te gooien!!!

Maar ik vond het goed dat Overmars dit interview gaf, al vind ik hem persoonlijk nooit echt sterk overkomen
.Bijna als een verlegen jongetje.

Maar het kan ook een sluwe en definitieve afrekening zijn met Cruijff en zijn plan en dat eigen falen gewijd wordt aan de basis van het plan Cruijff...

Wie zal het zeggen?
Misschien wat minder doemdenken en complottheorieën erop los laten met zijn allen en ghewoon de problemen benoemen die echt zichtbaar zijn.
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 10:22 schreef AkaS het volgende:

[..]

Helemaal eens wat betreft het middenveld.
Achterhoede moet nog een vervanger van Sanchez komen en een goede linksback.

Voorin zou ik graag zien dat Cerny en Neres dezelfde kansen krijgen als Younes heeft gekregen.
Als die twee jongens erbij zijn achterin. Wil jij er nog 1 bij?
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 10:38 schreef p111 het volgende:
Emanuelson speelde tegen Zenit Sint-Petersburg (1-0 winst) al verdienstelijk. Tijdens het thuisduel met Willem II was de routinier de grote uitblinker aan de zijde van de Domstedelingen. Zet de lijnen uit, maakt veel meters en heeft met Yassin Ayoub de regie over het middenveld. Ja en hij koste niks maar goed wij gaan voor Dijks !!!
Urby wou niet als back spelen. En speelt in Utrecht op de plek van Zyech als linkshalf.
Loetje
 Loetje - maandag 21 augustus 2017 - 12:37   quote  deeplink  
Gewoon eenmalig de portemonnee trekken qua salaris voor Motta van PSG, gewoon voor 1 of 2 jaar. Maar dat is te mooi om waar te zijn en kan natuurlijk niet. Is wel wat we nodig hébben.
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 12:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Komop Remco dat zegt ie wel. Kansen laten liggen is gewoon niet goed gehandeld. Maar is helemaal niet erg. Ik ben blij dat hij daar eerlijk over is en dat het in de toekomst anders moet. Dus hij heeft geleerd van zijn fouten
Hen je het gelezen of gezien?
Jaccio
 Jaccio - maandag 21 augustus 2017 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 12:37 schreef Loetje het volgende:
Gewoon eenmalig de portemonnee trekken qua salaris voor Motta van PSG, gewoon voor 1 of 2 jaar. Maar dat is te mooi om waar te zijn en kan natuurlijk niet. Is wel wat we nodig hébben.
Wat een pracht aankoop zou dat zijn zeg. Machtig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 augustus 2017 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - maandag 21 augustus 2017 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 12:39 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Wat een pracht aankoop zou dat zijn zeg. Machtig
Absoluut. Opbouw, fysiek, routine, voetbal en slim. Alles wat je je kan wensen. Maar volstrekt onmogelijk.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2017 - 12:44   quote  deeplink  
we hebben een heel mooi middenveld.. maar heel veel van het zelfde.. allemaal aanvallende middenvelders.. ik mis een stofzuiger.. ook vdbeek is dit niet..
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 12:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ga je nu een directe versterking halen dan pist of de Jong of vd beek naast de pot. Ayoub zou in eerste instantie een geweldige breedteversterking zijn en mag zich bewijzen. Heeft nog een jaar contract dus voor max. 2/3 miljoen heb je een meer dan prima aanvulling.
Ik denk dat je een goed idee hebt.
p111
 p111 - maandag 21 augustus 2017 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 12:10 schreef Jaccio het volgende:
Ik vind Ayoub niet goed genoeg voor het niveau waar Ajax naartoe zou moeten willen.
Ik las al iemand anders het goed zeggen, dat zou een 2e Schone worden.
Prima voor de ED, maar echt niet het niveau wat we willen bereiken
Das een belediging voor Ayoub die is echt een stuk sneller heeft een prima overzicht en is achter en voor, Schone heeft een goed overzicht als hij rustig de tijd krijgt dat geld ook voor zijn handelingssnelheid zijn prima schot alles is ok mits hij tijd krijgt,en op snelheid wordt hij altijd geklopt. Dus is Ayoub zeker een versterking voor relatief weinig geld.
p111
 p111 - maandag 21 augustus 2017 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 12:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Urby wou niet als back spelen. En speelt in Utrecht op de plek van Zyech als linkshalf.
Klopt maar ik heb nergens gehoord dat hij bij Ajax geen back wilde spelen ? zoveel keus had hij volgens mij niet meer.
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 12:54 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt maar ik heb nergens gehoord dat hij bij Ajax geen back wilde spelen ? zoveel keus had hij volgens mij niet meer.
Dat heeft ie vorig jaar nog aangegeven. Meerdere keren zelfs. Het is dus algemeen bekend. Moet je dit dan ieder jaar weer gaan vragen?

Ik hoop voor hem trouwens dat ie dit niveau vast kan houden. Ik had niet verwacht dat er nog veel in zou zitten. Maar hij is prima begonnen. Misschien is dit voor hem wel het juiste niveau om uit te blinken.
JV
 JV - maandag 21 augustus 2017 - 13:02   quote  deeplink  
als het 1 september is moet er snel een beter contract naar kluivert anders krijgen we weer een nieuw probleem geval en viergever nou eindelijk ook zeg, geen top maar die wil je toch altijd als reserve speler houden en anders gratis weg
hjf
 hjf - maandag 21 augustus 2017 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 12:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ga je nu een directe versterking halen dan pist of de Jong of vd beek naast de pot. Ayoub zou in eerste instantie een geweldige breedteversterking zijn en mag zich bewijzen. Heeft nog een jaar contract dus voor max. 2/3 miljoen heb je een meer dan prima aanvulling.
Ik zie de Jong en Van de Beek het niet een heel seizoen volhouden. Vandaar dat ik de voorspelling heb gewaagd, dat Ayoub een deze dagen nog wel eens gepresenteerd kan worden. En hij wil zelf ook graag weer terug komen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 21 augustus 2017 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 02:42 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Zegt de stumper der stumpers....Ziyech wisselen......ga knikkeren jongen! Jij als trainer...dan zeker van Downy Ajax.
Hoe kan je nou spotten met zoiets?? Een vette sneer naar jezelf geven heet dat!

Beetje raar...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 augustus 2017 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 13:58 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik zie de Jong en Van de Beek het niet een heel seizoen volhouden. Vandaar dat ik de voorspelling heb gewaagd, dat Ayoub een deze dagen nog wel eens gepresenteerd kan worden. En hij wil zelf ook graag weer terug komen.
http://m.goal.com/s/nl/news/547/premier-league/2017/08/21/37956782/clasie-op-transferlijst-gezet?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl&utm_referrer=http%3A%2F%2Fvoetbal.headliner.nl%2Fheadliner.php%3Fc%3Dnl%26id%3D234997%26abbr%3Dgoalcomnl

Clasie niet een betere optie op Cvm?
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2017 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
die wil ik never nooit niet zien in een ajax shirt
Jaccio
 Jaccio - maandag 21 augustus 2017 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 17:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

die wil ik never nooit niet zien in een ajax shirt
Nou maak je maar niet druk hoor. Hij zal hoogstwaarschijnlijk ook nooit een ajax shirt willen dragen haha
Brandje
 Brandje - maandag 21 augustus 2017 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 17:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

die wil ik never nooit niet zien in een ajax shirt
Never nooit is altijd vriend :)
Brandje
 Brandje - maandag 21 augustus 2017 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 12:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Als die twee jongens erbij zijn achterin. Wil jij er nog 1 bij?
Begrijp ik ook niet als die Wober als LB wordt gehaald tenminste
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 17:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

Begrijp ik ook niet als die Wober als LB wordt gehaald tenminste
ik wel want met viergever dijks sinkgraven ga je het niet redden... en die anderen spelen niet het hele seizoen.. je bent er 3 kwijt sanchez tete riedewald dus ook 3 waardige vervangers voor terug, en met jonkies achterin.. zoals de columbiaan en wober ga je het ook nie redden
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 augustus 2017 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 17:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

die wil ik never nooit niet zien in een ajax shirt
Hij heeft wel de specifieke kwaliteiten voor de 6 positie. Denk dat Ayoub en Schöne redelijk hetzelfde zijn.
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 17:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik wel want met viergever dijks sinkgraven ga je het niet redden... en die anderen spelen niet het hele seizoen.. je bent er 3 kwijt sanchez tete riedewald dus ook 3 waardige vervangers voor terug, en met jonkies achterin.. zoals de columbiaan en wober ga je het ook nie redden
Met die twee jongens erbij kan je overal heen en weer schuiven wat je wilt en ben je ongeveer zo breed achterin als vorig seizoen.
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 17:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij heeft wel de specifieke kwaliteiten voor de 6 positie. Denk dat Ayoub en Schöne redelijk hetzelfde zijn.
Ayoub en Schone zijn juist heel verschillend. De ene alles in rust en oogt minder gretig en defensief heel zwak. De ander juist heel agressief in het veld. Technisch wat minder maar defensief veel sterker.
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 17:51   quote  deeplink  
De Ligt overigens bijgetekend tot 2021
bahbah
 bahbah - maandag 21 augustus 2017 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 17:51 schreef remco k het volgende:
De Ligt overigens bijgetekend tot 2021
Ja dan levert hij volgend jaar paar miljoen meer op.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2017 - 18:41   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/757376/keizer-denkt-aan-opstelling-met-huntelaar-n-dolberg-naar-modus-aan-het-kijken-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

keizer en zijn plannetjes ..
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2017 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 17:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Met die twee jongens erbij kan je overal heen en weer schuiven wat je wilt en ben je ongeveer zo breed achterin als vorig seizoen.
maar kwalitatief en ervaring ? weet het niet
bahbah
 bahbah - maandag 21 augustus 2017 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Gaat nooit gebeuren.
Dat remt de ontwikkeling van Kluivert/Neres en Cerny...
En dan 1 van de 2 als valse buitenspeler.
No way....
p111
 p111 - maandag 21 augustus 2017 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 13:02 schreef JV het volgende:
als het 1 september is moet er snel een beter contract naar kluivert anders krijgen we weer een nieuw probleem geval en viergever nou eindelijk ook zeg, geen top maar die wil je toch altijd als reserve speler houden en anders gratis weg
Over en sluiten voor Viergever,Kluivert zeker een contract verlenging geven.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2017 - 18:49   quote  deeplink  
of 442..lekker des ajax.. of 4132 352.. laat hem nu maar eerst een vastr opstelling maken en automatisme inslijpen ipv dat rouleren
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 18:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar kwalitatief en ervaring ? weet het niet
Afgelopen jaar had je amper meer ervaring. Daarnaast heb je met Viergever en Veltman gewoon tee hele ervaren verdedigers
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 13:02 schreef JV het volgende:
als het 1 september is moet er snel een beter contract naar kluivert anders krijgen we weer een nieuw probleem geval en viergever nou eindelijk ook zeg, geen top maar die wil je toch altijd als reserve speler houden en anders gratis weg
Kluivert ligt nog vast tot 2019 dus dat za ergens einde dit jaar begin volgend kaar wel gebeuren.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2017 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 19:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Afgelopen jaar had je amper meer ervaring. Daarnaast heb je met Viergever en Veltman gewoon tee hele ervaren verdedigers
wel meer kwaliteit.. dijks viergever.. en de nieuwen is nog maar afwachten en als viergever dijks veltman de kar moeten trekken achterin hou ik me hart vast

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5906
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1341428