BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Niks raars aan toch. En ook helemaal niet voor nu.
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 18:45 schreef bahbah het volgende:

[..]

Gaat nooit gebeuren.
Dat remt de ontwikkeling van Kluivert/Neres en Cerny...
En dan 1 van de 2 als valse buitenspeler.
No way....
Hoezo remt dat als je dat eens een keer zou doen. Of bij een achterstand zo zou wisselen
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 19:31   quote  deeplink  
En nogmaals. Hij zegt dat het helemaal niet aan de orde is voor nu.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2017 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 19:31 schreef remco k het volgende:
En nogmaals. Hij zegt dat het helemaal niet aan de orde is voor nu.
dat klopt niet voor nu.. maar dan nog zie ik zoon systeem niet graag bij ajax..
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 19:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat klopt niet voor nu.. maar dan nog zie ik zoon systeem niet graag bij ajax..
Het kan simpelweg gewoon eens nodig zijn. Ajax is niet de club meer in Europa die zich nooit hoeft aan te passen. Stel dat je tegen het druk zettende city van Guardiola komt te spelen. Juist dan is de lange bal spelen op Dolberg en Huntelaar helemaal niet zo raar.

Maar goed. Dit zal hij vast doen omdat Spijkerman en Bergkamp hem dat influisteren.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2017 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 19:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Het kan simpelweg gewoon eens nodig zijn. Ajax is niet de club meer in Europa die zich nooit hoeft aan te passen. Stel dat je tegen het druk zettende city van Guardiola komt te spelen. Juist dan is de lange bal spelen op Dolberg en Huntelaar helemaal niet zo raar.

Maar goed. Dit zal hij vast doen omdat Spijkerman en Bergkamp hem dat influisteren.
heb jij het bij jong ajax gezien ? daarbij ja denk zkr dat hun invloed hebben.. net zoals onder deboer.. geeft niks zolang het maar geen saai deboer spel word..
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 20:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb jij het bij jong ajax gezien ? daarbij ja denk zkr dat hun invloed hebben.. net zoals onder deboer.. geeft niks zolang het maar geen saai deboer spel word..
Jong Ajax is een opleidingsploeg waarbij het individu binnen het bepalende systeem centraal staat. Dus logisch dat men daar niet anders gaat speen.

Ook bij Ajax 1 moet dit ventraal staan. Maar er zijn wedstrijden en momenten dat het gewoon anders moet. En dan kan je maar beter zorgen dat je dat " anders" goed beheerst.
bahbah
 bahbah - maandag 21 augustus 2017 - 22:53   quote  deeplink  
Nou Dolberg gaat ook .....
Monaco....
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/757415/-as-monaco-meldt-zich-bij-ajax-om-te-onderhandelen-over-dolberg-transfer-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 augustus 2017 door bahbah --
bahbah
 bahbah - maandag 21 augustus 2017 - 22:56   quote  deeplink  
Nou Huntelaar....die lacht zich rot wahaaa

wel goed voor cassiera.
Krijgt die ook de kans.
En kan Sierhuis plekje opschuiven in de rangorde..

Ja dit is wat ik verwacht omdat er toch geen tijd meer is voor een andere spits.

Dolberg weg of niet;Ik zeg maar zo waar rook is is vuur,
en in geval bij Ajax vaak gepaard met witte rook..

Man wat een kerstbonus word dat voor de rvc.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 augustus 2017 door bahbah --
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2017 - 23:07   quote  deeplink  
https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/106779/bosz-af-en-toe-kom-je-iets-bijzonders-tegen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

iemand gezien hoe dolberg reageerde op de toespraak van bosz ?
hjf
 hjf - dinsdag 22 augustus 2017 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Ik heb het al eerder voorspeld, dat we een grote kans hebben, dat Kasper deze transferwindow ook gaat vertrekken. Met name AC Milan en AS Monaco volgen hem al een tijd. Milan lijkt inmiddels afgehaakt en als MBappe gaat vertrekken bij Monaco (PSG), dan is Kasper zijn gedoodverfde opvolger. Dan hebben we in ieder geval 1 twijfelachtige eer: we hebben het meeste geld op de bankrekening van alle clubs in de wereld! Dit is de tol, die je betaalt na het afgelopen seizoen (EL finale).
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 augustus 2017 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 07:32 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik heb het al eerder voorspeld, dat we een grote kans hebben, dat Kasper deze transferwindow ook gaat vertrekken. Met name AC Milan en AS Monaco volgen hem al een tijd. Milan lijkt inmiddels afgehaakt en als MBappe gaat vertrekken bij Monaco (PSG), dan is Kasper zijn gedoodverfde opvolger. Dan hebben we in ieder geval 1 twijfelachtige eer: we hebben het meeste geld op de bankrekening van alle clubs in de wereld! Dit is de tol, die je betaalt na het afgelopen seizoen (EL finale).
gelukkig hebben we hunter en ook nog sierhuis.. en eventueel cassiera
hjf
 hjf - dinsdag 22 augustus 2017 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 07:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gelukkig hebben we hunter en ook nog sierhuis.. en eventueel cassiera
Maar wel op dit moment een paar niveaus lager. Ik heb toen een halfjaar geleden al eens geopperd om Sierhuis voor de leeuwen te gooien. Ik heb daarmee bedoeld te zeggen: debuteren door invalbeurten. Dit voorstel werd door de meeste forumleden afgeschoten. Hij komt nu net terug van een langdurige blessure. Dus we moeten even afwachten hoe Kaj hiervan hersteld is. Hij is in ieder geval zeer doelgericht en naar mijn mening vergelijkbaar met Huntelaar. Cassiera moeten we nog niet afschrijven. Die heeft imo nog geen eerlijke kans gehad. Bovendien komt er een Braziliaanse spits ons versterken (Perreira da Silva).
bahbah
 bahbah - dinsdag 22 augustus 2017 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 07:52 schreef hjf het volgende:

[..]

Maar wel op dit moment een paar niveaus lager. Ik heb toen een halfjaar geleden al eens geopperd om Sierhuis voor de leeuwen te gooien. Ik heb daarmee bedoeld te zeggen: debuteren door invalbeurten. Dit voorstel werd door de meeste forumleden afgeschoten. Hij komt nu net terug van een langdurige blessure. Dus we moeten even afwachten hoe Kaj hiervan hersteld is. Hij is in ieder geval zeer doelgericht en naar mijn mening vergelijkbaar met Huntelaar. Cassiera moeten we nog niet afschrijven. Die heeft imo nog geen eerlijke kans gehad. Bovendien komt er een Braziliaanse spits ons versterken (Perreira da Silva).
perreira is ook nog erg jong,weet niet of die in het eerste meekan.
bahbah
 bahbah - dinsdag 22 augustus 2017 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Nee heb het niet gezien,wat was er dan?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 augustus 2017 - 08:59   quote  deeplink  
gewoon mooi stukkie
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 22 augustus 2017 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 08:59 schreef nummer10 het volgende:
gewoon mooi stukkie
Inderdaad.
Een geemotioneerde Dolberg.
p111
 p111 - dinsdag 22 augustus 2017 - 09:51   quote  deeplink  
Ons ijskonijn geemotioneerd ? kan me niet voorstellen.
bahbah
 bahbah - dinsdag 22 augustus 2017 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 19:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo remt dat als je dat eens een keer zou doen. Of bij een achterstand zo zou wisselen
Ja maar hoe zie jij dat dan?
Huntelaar diepe spits en Dolberg vrije rol ?
remco k
 remco k - dinsdag 22 augustus 2017 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Jazeker. Blij met wat de trainer zegt die je de kans gaf. Niets raars toch.
remco k
 remco k - dinsdag 22 augustus 2017 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 07:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gelukkig hebben we hunter en ook nog sierhuis.. en eventueel cassiera
Ik zou voor Dolberg geen andere speler halen. Dan zit er voldoende achter Huntelaar.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 augustus 2017 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 11:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Jazeker. Blij met wat de trainer zegt die je de kans gaf. Niets raars toch.
nope niks geks.. gewoon mooi om te zien zoals ik al zei ;)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 augustus 2017 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 11:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou voor Dolberg geen andere speler halen. Dan zit er voldoende achter Huntelaar.
indd
remco k
 remco k - dinsdag 22 augustus 2017 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 07:52 schreef hjf het volgende:

[..]

Maar wel op dit moment een paar niveaus lager. Ik heb toen een halfjaar geleden al eens geopperd om Sierhuis voor de leeuwen te gooien. Ik heb daarmee bedoeld te zeggen: debuteren door invalbeurten. Dit voorstel werd door de meeste forumleden afgeschoten. Hij komt nu net terug van een langdurige blessure. Dus we moeten even afwachten hoe Kaj hiervan hersteld is. Hij is in ieder geval zeer doelgericht en naar mijn mening vergelijkbaar met Huntelaar. Cassiera moeten we nog niet afschrijven. Die heeft imo nog geen eerlijke kans gehad. Bovendien komt er een Braziliaanse spits ons versterken (Perreira da Silva).
Die laatste is inderdaad vrij jong. Ook wel een bijzondere transfer aangezien die jongen totaal niet bekend staat als groot talent.

Maar goed. Ajax onder 19 heeft ook een spits nodig.
remco k
 remco k - dinsdag 22 augustus 2017 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 11:16 schreef bahbah het volgende:

[..]

Ja maar hoe zie jij dat dan?
Huntelaar diepe spits en Dolberg vrije rol ?
Zoiets en dan een back dieper laten spelen.

Dolberg is ook als linksbuiten naar Ajax gehaald wetende dat ienook op 9 uit de boeten kan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 augustus 2017 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 11:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Die laatste is inderdaad vrij jong. Ook wel een bijzondere transfer aangezien die jongen totaal niet bekend staat als groot talent.

Maar goed. Ajax onder 19 heeft ook een spits nodig.
Hij heeft dit weekend al een mooie hattrick gemaakt daar!
remco k
 remco k - dinsdag 22 augustus 2017 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 12:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij heeft dit weekend al een mooie hattrick gemaakt daar!
Mooi. Niet meegekregen. Hoop uiteraard dat het een wereld ontdekking blijkt
hjf
 hjf - dinsdag 22 augustus 2017 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 11:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Die laatste is inderdaad vrij jong. Ook wel een bijzondere transfer aangezien die jongen totaal niet bekend staat als groot talent.

Maar goed. Ajax onder 19 heeft ook een spits nodig.
Inderdaad Remco. En het lijkt mij toch dat Sierhuis dit seizoen wat minuten gaat maken. Zeker als Dolberg nog voor 1 september zou gaan vertrekken, hetgeen niet uit te sluiten is.
Eide
 Eide - dinsdag 22 augustus 2017 - 16:18   quote  deeplink  
Sierhuis is, meen ik, nog niet helemaal fit. Hij heeft vorig seizoen afgemaakt met allerlei pijntjes en kleine blessures. Hij is nu nog aan het opbouwen om dus weer helemaal fit te worden. Zodra hij fit is zal hij gaan concurreren Casseirra neem ik aan. Dat zal een interessante worden want Casseirra is goed begonnen aan het seizoen.
hjf
 hjf - dinsdag 22 augustus 2017 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 16:18 schreef Eide het volgende:
Sierhuis is, meen ik, nog niet helemaal fit. Hij heeft vorig seizoen afgemaakt met allerlei pijntjes en kleine blessures. Hij is nu nog aan het opbouwen om dus weer helemaal fit te worden. Zodra hij fit is zal hij gaan concurreren Casseirra neem ik aan. Dat zal een interessante worden want Casseirra is goed begonnen aan het seizoen.
Precies. Zie mijn post van vanmorgen 7.52 uur. Zojuist las ik net dat Ayoub niet in beeld is bij Ajax. Jammer.
Brandje
 Brandje - woensdag 23 augustus 2017 - 00:49   quote  deeplink  
Siem de jong terug naar Ajax volgens Verweij maar volgens diezelfde Verweij is dat niet eens het grootste ajax nieuws. Morgen op Telesport.
Het grote nieuws: Bod van meer dan 50 miljoen op Dolberg.
Dat moet je hem voor verkopen want ik ben nog steeds bang dat Dolberg toch een beetje een one day fly is.

Toevoeging:
Bod op Dolberg is afgewezen volgens Verweij.
Onderhandelingstactiek of mag hij echt niet weg?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door Brandje --
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 00:49 schreef Brandje het volgende:
Siem de jong terug naar Ajax volgens Verweij maar volgens diezelfde Verweij is dat niet eens het grootste ajax nieuws. Morgen op Telesport.
Het grote nieuws: Bod van meer dan 50 miljoen op Dolberg.
Dat moet je hem voor verkopen want ik ben nog steeds bang dat Dolberg toch een beetje een one day fly is.
mag je nie zeggen !! en siem mag op tiefen kut boer.. wil ik NOOIT meer zien in een ajax shirt na zijn psv doelpunt..
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 01:21   quote  deeplink  
daarbij hoe haal je het in je botte kop... lekker bezig TH !! er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het toe juichen maar als je het niet red bij newcastle en laat staan psv ben je wel goed genoeg voor een ajax ? spijkerman zou wel op hem geilen.. ;) denk ook nie da hij zoon warm welkom kan verwachten na zijn tijd bij psv
Loetje
 Loetje - woensdag 23 augustus 2017 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 00:49 schreef Brandje het volgende:
Siem de jong terug naar Ajax volgens Verweij maar volgens diezelfde Verweij is dat niet eens het grootste ajax nieuws. Morgen op Telesport.
Het grote nieuws: Bod van meer dan 50 miljoen op Dolberg.
Dat moet je hem voor verkopen want ik ben nog steeds bang dat Dolberg toch een beetje een one day fly is.

Toevoeging:
Bod op Dolberg is afgewezen volgens Verweij.
Onderhandelingstactiek of mag hij echt niet weg?
Wat vind jij, omtrent Siem de Jong? Benieuwd of het echt is en of dat bod echt is op Dolberg.

Vind het allemaal wel hele simpele vervangers.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 01:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat vind jij, omtrent Siem de Jong? Benieuwd of het echt is en of dat bod echt is op Dolberg.

Vind het allemaal wel hele simpele vervangers.
gewoon KUT.. maar dat is logisch ;)
Brandje
 Brandje - woensdag 23 augustus 2017 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 01:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat vind jij, omtrent Siem de Jong? Benieuwd of het echt is en of dat bod echt is op Dolberg.

Vind het allemaal wel hele simpele vervangers.
Verweij zit er niet heel vaak naast dus ik geloof het wel.
Siem ben ik nooit kapot van geweest. Was in mijn ogen zo "goed" door Eriksen.
55 miljoen kan je niet laten liggen. Maar ja dit is ons beleid. Dolberg vind ik te vaak afwezig in een wedstrijd en ben van mening dat vorig seizoen zijm beste was wat ie ooit gaat spelen. Vorig jaar een slechte periode. Nu een slechte periode. Te veel een momentenvoetballer.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 01:46   quote  deeplink  
Opmerkelijke transfer zou dat zijn om Siem terug te halen.

Meteen gezegd hebbende is voor welke positie hij terug word gehaald.
Zijn beste wedstrijden speelde hij toen hij vrij diep stond. Dus rond een spits of zelf de spits was. Op andere momenten vond ik hem minder spelen
Brandje
 Brandje - woensdag 23 augustus 2017 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 01:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Opmerkelijke transfer zou dat zijn om Siem terug te halen.

Meteen gezegd hebbende is voor welke positie hij terug word gehaald.
Zijn beste wedstrijden speelde hij toen hij vrij diep stond. Dus rond een spits of zelf de spits was. Op andere momenten vond ik hem minder spelen
Eens, net zo traag aan de bal als Schöne. Ik snap echt niks van deze aankoop.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 01:58   quote  deeplink  
Ik denk dat dit te maken heeft met een mogelijk een plan b.

Er is namelijk een mogelijkheid dat plan b is met een nummer 10 te gaan spelen ipv van nummer 6. Zo kan Siem een duo vormen met hunterlaar of dolberg zoals Siem dat deed met Pantelic.
Overigens zijn dan de andere 2 middenvelder frenkie en donny.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door Positieve Arrogantie --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 02:02   quote  deeplink  
Dat hoeft niet het einde van ziyech dan te zijn want je kan dan hem een vrij rol geven van of de linker of rechte kant. Wat ik links zou doen immers heeft de linkerkant meer loopvermogen dan de rechterkant, voorzetten zijn van beide kanten overigens dramatisch
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 augustus 2017 - 03:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 00:49 schreef Brandje het volgende:
Siem de jong terug naar Ajax volgens Verweij maar volgens diezelfde Verweij is dat niet eens het grootste ajax nieuws. Morgen op Telesport.
Het grote nieuws: Bod van meer dan 50 miljoen op Dolberg.
Dat moet je hem voor verkopen want ik ben nog steeds bang dat Dolberg toch een beetje een one day fly is.

Toevoeging:
Bod op Dolberg is afgewezen volgens Verweij.
Onderhandelingstactiek of mag hij echt niet weg?
Met alle respect, maar als je meer dan 50 miljoen euro kan krijgen voor Dolberg moet je gewoon een grote strik kopen en die om deze jongen heen binden! Daarna breng ik hem op de mountainbike naar Monaco! Maar ik denk dat Ajax hoopt er meer geld uit te halen! Of ze hebben geen geschikte vervanger voor hem nog.

Het binnenhalen van Siem begrijp ik niet helemaal, maar mogelijk heeft dat meer te maken met de extra ervaring. Daarnaast heeft hij kennis van het Ajax-spelletje!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 augustus 2017 - 03:36   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 06:51   quote  deeplink  
Haha Siem de Jong
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 07:02   quote  deeplink  
Nou, we gaan weer lekker hoge ogen gooien in Europa ;)
Zijn er helemaal klaar voor
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 23 augustus 2017 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 17:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ayoub en Schone zijn juist heel verschillend. De ene alles in rust en oogt minder gretig en defensief heel zwak. De ander juist heel agressief in het veld. Technisch wat minder maar defensief veel sterker.
Ayoub is technisch wel sterk maar verdedigend minder dan een Clasie.
Ayoub zit dichter bij Schöne dan Clasie bedoelde ik.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 23 augustus 2017 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 19:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Afgelopen jaar had je amper meer ervaring. Daarnaast heb je met Viergever en Veltman gewoon tee hele ervaren verdedigers
Is dit het gewenste niveau dan? Als ze maar ervaring hebben is het ok?
Ze zijn niet bijzonder en er zit weinig rek in. Wilt Ajax geen kampioen worden dan?
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 07:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Is dit het gewenste niveau dan? Als ze maar ervaring hebben is het ok?
Ze zijn niet bijzonder en er zit weinig rek in. Wilt Ajax geen kampioen worden dan?
Of weer minimaal een halve finale EL..
Begrijp er niks van
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 07:39   quote  deeplink  
Of heel misschien (hopelijk)hoorde Verweij alleen 'de Jong' en gaat het uit van Siem, terwijl het eigenlijk Nigel is haha
Hoop doet leven zeggen ze, dus laat me het maar eens proberen
bahbah
 bahbah - woensdag 23 augustus 2017 - 08:36   quote  deeplink  
Dat Siem überhaupt nog door een medische keuring heenkomt.
Door blessureleed geflopt bij Newcastle,blessures gehad in Eindhoven,en dan nu naar ons ?

Sorry hoor maar die word toch aan alle kanten voorbij gelopen man door iedereen?
Ik weet niet hoe hij ervoor staat nu maar weet wel dat hij niet in staat is om ook maar 2 maanden fit te zijn.
En dat is jammer,maar wel een feit. Die zal geen wedstrijdritme krijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door bahbah --
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 08:36 schreef bahbah het volgende:
Dat Siem überhaupt nog door een medische keuring heenkomt.
Door blessureleed geflopt bij Newcastle,blessures gehad in Eindhoven,en dan nu naar ons ?

Sorry hoor maar die word toch aan alle kanten voorbij gelopen man door iedereen?
Ik weet niet hoe hij ervoor staat nu maar weet wel dat hij niet in staat is om ook maar 2 maanden fit te zijn.
En dat is jammer,maar wel een feit. Die zal geen wedstrijdritme krijgen.
Vind het een belachelijke aankoop.
Ze zullen op deze manier wel proberen in te spelen op een vertrek van Dolberg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1326000