BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:34 schreef remco k het volgende:

[..]

En maar weer suggestieve aantijgingen.
kerel open je ogen man.. en kijk hoe alles is gelopen.. nogmaala jou mening is de mijne niet en ik typ wat ik zie of voel.. staat het je nie aan lees je het niet.. dikke prima.. je gaat het zien dit seizoen..
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou ook nog kunnen inderdaad. Al vraag ik me af of hij voor de bank komt.
dus je wil vdbeek of frenkie eruit laten ? je was toch zoon voorstander van eigen jeugd doorstromen ? of zullen ze het toch niet zien zitten in vdbeek of frenkie...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door nummer10 --
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dus je wil vdbeek of frenkie eruit laten ? je was toch zoon voorstander van eigen jeugd doorstromen ? of zullen ze het toch niet zien zitten in vdbeek of frenkie...
Enige wat ik me kan bedenken is dat ze inspelen op een eventueel vertrek van Dolberg.
En dan nog zijn er echt wel tal van betere opties te vinden, die een echte versterking zouden zijn, dan Siem de Jong .
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:42 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Enige wat ik me kan bedenken is dat ze inspelen op een eventueel vertrek van Dolberg.
En dan nog zijn er echt wel tal van betere opties te vinden, die een echte versterking zouden zijn, dan Siem de Jong .
eens.. andsrs zou ik begod nie weten waarom siem..
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zonder hem geen 3de ster hahahaha dejong wil prima in slaapverwekkend voetbal en een eriksen die ervoor zorgde dat dejong uverhaubt wat kon... die man is a technisch en heeft een balgevoel van 0.0.. laat staan zijn handelingssnelheid.. en siem beter dan frenkie ? toe even zeg... blijf dit heel vreemd vinden hoe ze dit doen.. zoveel geld vorig jaar niet nodig, genoeg middenvelders en stond de doorstroom in de weg.. en nu wel welkom hahaha en ik lach serieus de hele staf en th uit als dit werkelijkheid is
Volgens mij was de jong cht fantastisch in de eerste twee kampioenschappen. En al zou dat door eriksen komen. Misschien dat nu Zyech daarvoor kan zorgen.

Maakt altijd belangrijke goals.
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en zelfs bij psv geen basis plaats kunnen pakken.. toch meer zijn soort voetbal.. dit is toch niet wat we willen pfff
Terwijl zoveel supporters hem juist in de basis wouden. Meer belangrijke goals gemaakt voor psv vorig jaar dan wie dan ook.
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kerel open je ogen man.. en kijk hoe alles is gelopen.. nogmaala jou mening is de mijne niet en ik typ wat ik zie of voel.. staat het je nie aan lees je het niet.. dikke prima.. je gaat het zien dit seizoen..
Ik lees en typ net zo goed wat ik wil. En aangezien jij alleen maar negativiteit verspreid en verkondigd omdat jouw grote held Bosz er niet meer is. Reageer ik daarop zoals ik wil.
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dus je wil vdbeek of frenkie eruit laten ? je was toch zoon voorstander van eigen jeugd doorstromen ? of zullen ze het toch niet zien zitten in vdbeek of frenkie...
Janssen is geen middenvelder hè. Wel lezen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik lees en typ net zo goed wat ik wil. En aangezien jij alleen maar negativiteit verspreid en verkondigd omdat jouw grote held Bosz er niet meer is. Reageer ik daarop zoals ik wil.
staat totaal los van bosz.. ook al was jantje trainer vorig jaar.. ik roep dit al vanaf dag 1 over keijzer bergkamp en het TH.. nog voor bosz.. let nu maar op in de loop van het seizoen brokkelt de speelstijl die we graag zien af en gaan we weer op balbezit en save spelen..
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Janssen is geen middenvelder hè. Wel lezen.
heb het over siem niet over janssen
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Terwijl zoveel supporters hem juist in de basis wouden. Meer belangrijke goals gemaakt voor psv vorig jaar dan wie dan ook.
zoveel supporters die hem juist NIET in de basis wouden... hoeveel goals gemaakt bij psv ?
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 12:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb het over siem niet over janssen
Leuk. Maar je quote mijn post over Janssen. En in die post reageer ik op een post over Janssen.
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 12:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zoveel supporters die hem juist NIET in de basis wouden... hoeveel goals gemaakt bij psv ?
19 wedstrijden waarvan het merendeel als invaller en 6 goals en 3 assists En vrijwel alle goals de gelijkmaker of de winnende.

Lijkt mij een heel mooi moyenne.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 augustus 2017 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 07:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ayoub is technisch wel sterk maar verdedigend minder dan een Clasie.
Ayoub zit dichter bij Schöne dan Clasie bedoelde ik.
Clasie had ik nou een prima 6 gevonden voor ons
Loetje
 Loetje - woensdag 23 augustus 2017 - 12:30   quote  deeplink  
Maar Siem, ervaring natuurlijk maar sinds zijn vertrek bij ons nooit op niveau gekomen. Vind het best raar dat nu je kan investeren, daar bij uit komt.

Dolberg voor meer dan 50 miljoen had ik direct ja op gezegd. Dat is echt enorm veel geld
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 12:20 schreef remco k het volgende:

[..]

19 wedstrijden waarvan het merendeel als invaller en 6 goals en 3 assists En vrijwel alle goals de gelijkmaker of de winnende.

Lijkt mij een heel mooi moyenne.
is prima indd.. maar hij past NIET in het ajax spel wat we willen zien van eind vorig seizoen.. als breekijzer maybe of pinchhitter misschien prima maar dit moet toch niet de standaard zijn waar we heen willen.. siem de jong.. komop en dan zou nigel minder zijn voor het middenveld ? daarbij nogmaals de vraag, voor op het middenveld voor wie in godsnaam... bankzitter prima maar zeker geen basis speler waardige speler.. ik vrees eigenlijk meer dat dolberg verkocht gaat worden, en dat siem achter de hunter komt
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 12:30 schreef Loetje het volgende:
Maar Siem, ervaring natuurlijk maar sinds zijn vertrek bij ons nooit op niveau gekomen. Vind het best raar dat nu je kan investeren, daar bij uit komt.

Dolberg voor meer dan 50 miljoen had ik direct ja op gezegd. Dat is echt enorm veel geld
eens
Loetje
 Loetje - woensdag 23 augustus 2017 - 12:32   quote  deeplink  
Dat klopt ook niet. Hij is namelijk wel het type dat enorm lijkt op Klaassen en dat is wat we nu missen. Davy werd destijds ook niet voor niets zijn opvolger dus wat je nu zegt is lulkoek
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 12:30 schreef Loetje het volgende:
Maar Siem, ervaring natuurlijk maar sinds zijn vertrek bij ons nooit op niveau gekomen. Vind het best raar dat nu je kan investeren, daar bij uit komt.

Dolberg voor meer dan 50 miljoen had ik direct ja op gezegd. Dat is echt enorm veel geld
Als dat de laatste investering is in een speler dan inderdaad eens dat het raar is dat je met al dat geld alleen bij Siem uitkomt.

Voor de breedte lijkt het mij een prima versterking. Vorig jaar bij PSV ik gewoon vaak belangrijk
Eide
 Eide - woensdag 23 augustus 2017 - 12:33   quote  deeplink  
Maar bij PSV was hij wel gewoon heel belangrijk. Hield PSV aan het eind van de competitie overeind met belangrijke goals. Siem bracht echt iets extra bij de lampjes. Dat toont dat hij echt niet onderschat is. Siem is hele functionele voetballer met veel dreiging.

Mijn "probleem" is dat Van de Beek dat ook is en dat, net als eerder met Klaassen, ik denk dat er meer muziek in Donny zit als in Siem. De ervaring is mooi voor het team maar ik zie liever Donny en Frenkie als één van die twee samen met Siem.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 augustus 2017 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 12:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Als dat de laatste investering is in een speler dan inderdaad eens dat het raar is dat je met al dat geld alleen bij Siem uitkomt.

Voor de breedte lijkt het mij een prima versterking. Vorig jaar bij PSV ik gewoon vaak belangrijk
Klopt. Zie mijn post hierboven. Maar neem aan dat dit nog niet alles is en er buiten Wober en De Jong nog een verdediger komt en een aanvaller zoals ze zelf hebben aangeven
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 12:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

is prima indd.. maar hij past NIET in het ajax spel wat we willen zien van eind vorig seizoen.. als breekijzer maybe of pinchhitter misschien prima maar dit moet toch niet de standaard zijn waar we heen willen.. siem de jong.. komop en dan zou nigel minder zijn voor het middenveld ? daarbij nogmaals de vraag, voor op het middenveld voor wie in godsnaam... bankzitter prima maar zeker geen basis speler waardige speler.. ik vrees eigenlijk meer dat dolberg verkocht gaat worden, en dat siem achter de hunter komt
Jawel hoor. Ga de potjes van het eerste anderhalf jaar de Boer maar terugkijken. Was niet veel anders als onder Bosz. Ook dat was met veel druk. Veel dynamiek en snelle passing vooruit. En toen was hij gewoon een van de sterkhouders.

Maar wat roep je nu allemaal. Eerst veees je voor Frenkie en Vd Beek. En nu denk je dat ie als spits gehaald is.
Eide
 Eide - woensdag 23 augustus 2017 - 12:34   quote  deeplink  
Ajax ia in ieder geval druk bezig.
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 12:33 schreef Eide het volgende:
Maar bij PSV was hij wel gewoon heel belangrijk. Hield PSV aan het eind van de competitie overeind met belangrijke goals. Siem bracht echt iets extra bij de lampjes. Dat toont dat hij echt niet onderschat is. Siem is hele functionele voetballer met veel dreiging.

Mijn "probleem" is dat Van de Beek dat ook is en dat, net als eerder met Klaassen, ik denk dat er meer muziek in Donny zit als in Siem. De ervaring is mooi voor het team maar ik zie liever Donny en Frenkie als één van die twee samen met Siem.
Eens. Maar denk eerder dat het een vervanger voor Dolberg gaat zijn.

Niet leuk voor Cassiera natuurlijk
Loetje
 Loetje - woensdag 23 augustus 2017 - 12:37   quote  deeplink  
Maar in een 4-4-2 met Huntelaar en Dolberg kun je wel geweldig met Siem er achter spelen. Dat realiseer ik me nu.

Onana
Veltman, De Ligt, Wober, ????
Van de Beek, F. De Jong
Ziyech, S. De Jong
Huntelaar en Dolberg.

Hiermee ga ik verder op wat Keizer gezegd heeft dat hij wil kijken of die met beiden kan spelen. Dan heb je puur voetbal vanaf het middenveld, een speler die de spits kan ondersteunen en een die ze kan bedienen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door Loetje --
JV
 JV - woensdag 23 augustus 2017 - 12:39   quote  deeplink  
donny op plek schone, schone als invaller en frenkie en siem afwisselend op rechts midden, omdat frenkie niet ales kan spelen en siem ook niet vanwege blessures, prima oplossing en als back up voor huntelaar is gewoon breedte aankoop
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 12:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Jawel hoor. Ga de potjes van het eerste anderhalf jaar de Boer maar terugkijken. Was niet veel anders als onder Bosz. Ook dat was met veel druk. Veel dynamiek en snelle passing vooruit. En toen was hij gewoon een van de sterkhouders.

Maar wat roep je nu allemaal. Eerst veees je voor Frenkie en Vd Beek. En nu denk je dat ie als spits gehaald is.
had het van dolberg nog nie gelezen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 09:54 schreef NatjosFC het volgende:
Geloof je het zelf?

Ik denk dat Siem gewoon voor de basis komt.
Dan staan we straks zo:
Onana
Veltman de Ligt Wober Viergever
S.de Jong vdBeek Ziyech
Kluivert Dolberg Younes

Dat wordt de basis. Persoonlijk zou ik Cerny er nog inzetten of een linksbuiten erbij halen zo een type als die Richarlison.
Of ik het geloof? Nee, omdat ze denken dat hij net als klaassen op die positie uit te voeten kan.

Hij heeft zijn beste wedstrijden achter Pantelic gespeeld en ook als hij zelf spits was. Speelde hij prima. Waarom, omdat hij een neusje voor de goal heeft.

Hij is een schaduwspits/nummer 10 en geen rechter middenvelder.

Frank de Boer had meerdere keren hem op rechter middenvelder positie gezet met telkens een andere nummer 6 en Siggy in de spits. Maar telkens liep het voor geen meter, totdat het middenveld werd opgegooid en Siem in de spits ging spelen.

Seizoen daarop ging Frank het opnieuw proberen, weer niet. Seizoen daarop weer geprobeerd, weer niet.

Bij Oranje net zo. Rechtermiddenvelder dramatisch, spits prima.

Hoe vaak moet hij dan mislukken om echt te weten dat het niet zijn positie is.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 10:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus omdat het bij Sanchez anders werd gebracht klopt dit ook niet?

Wat een rare beredenering.
Waarom zou het dan wel kloppen volgens jou?
Pietje
 Pietje - woensdag 23 augustus 2017 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Terwijl zoveel supporters hem juist in de basis wouden. Meer belangrijke goals gemaakt voor psv vorig jaar dan wie dan ook.
Helemaal eens! Eerlijk gezegd vond ik zijn stap naar PSV "not done" en dat heb meerdere keren hier aangegeven. Maar als Ajacied is hij weer meer dan welkom. Nooit vergeet ik zijn doelpunten te FC Twente en hoe hij daarmee ons kampioen maakte.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 augustus 2017 - 12:51   quote  deeplink  
Jezus man, dat mensen het apart vinden kan ik inkomen, zag het zelf ook niet aankomen. Maar niet ineens doen alsof we een dramatische speler binnen halen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 12:37 schreef Loetje het volgende:
Maar in een 4-4-2 met Huntelaar en Dolberg kun je wel geweldig met Siem er achter spelen. Dat realiseer ik me nu.

Onana
Veltman, De Ligt, Wober, ????
Van de Beek, F. De Jong
Ziyech, S. De Jong
Huntelaar en Dolberg.

Hiermee ga ik verder op wat Keizer gezegd heeft dat hij wil kijken of die met beiden kan spelen. Dan heb je puur voetbal vanaf het middenveld, een speler die de spits kan ondersteunen en een die ze kan bedienen.
Overigens kan hij ook in een 4-3-3 formatie spelen. Maar dan met de punt naar voren ipv naar achter.
Middenveld is dan Frenkie, Donny en Siem.
Ziyech kan je dan gebruiken als rechts of links buiten, hangend.
Pietje
 Pietje - woensdag 23 augustus 2017 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 12:51 schreef Loetje het volgende:
Jezus man, dat mensen het apart vinden kan ik inkomen, zag het zelf ook niet aankomen. Maar niet ineens doen alsof we een dramatische speler binnen halen
Zo is het precies. Hij is en blijft een veelzijdige en dus bruikbare speler. Met ervaring!
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 augustus 2017 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zonder hem geen 3de ster hahahaha dejong wil prima in slaapverwekkend voetbal en een eriksen die ervoor zorgde dat dejong uverhaubt wat kon... die man is a technisch en heeft een balgevoel van 0.0.. laat staan zijn handelingssnelheid.. en siem beter dan frenkie ? toe even zeg... blijf dit heel vreemd vinden hoe ze dit doen.. zoveel geld vorig jaar niet nodig, genoeg middenvelders en stond de doorstroom in de weg.. en nu wel welkom hahaha en ik lach serieus de hele staf en th uit als dit werkelijkheid is
Tuurlijk alles lag aan Eriksen, de god, de jezus, de verlosser. Maar Siem de Jong die in elk kampioensjaar er tussen de 10 en 15 goals scoorde in de competitie en rond de 8 assists gaf kan niks.

Heb Frenkie er nog nooit zoveel zien maken. Maar wat een voetballer, 6 goals in de Jupiler league in een heel seizoen. Frenkie heeft gewoon hetzelfde als Kluivert, hij komt er in en maakt wat leuke acties zonder enig rendement maar iedereen vindt het fantastisch. Frenkie over een heel jaar in de ED maakt waarschijnlijk rond de 3 goals en geeft 5 assists. Nou Geef mij dan Siem maar en laat Frenkie het lekker doen met invalbeurtjes en als die het dan laat zien. Dan mag ie in de basis.

Vorig jaar had je Klaassen op die positie, nu is die weggevallen en ook Nouri is geen optie meer op het middenveld. Tja gek he dat je dan een middenvelder te kort komt.
Brandje
 Brandje - woensdag 23 augustus 2017 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 12:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Overigens kan hij ook in een 4-3-3 formatie spelen. Maar dan met de punt naar voren ipv naar achter.
Middenveld is dan Frenkie, Donny en Siem.
Ziyech kan je dan gebruiken als rechts of links buiten, hangend.
Met afstand je beste middenvelder wil jij weer a la Bosz aan de buitenkant op stellen???
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 augustus 2017 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:31 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Prima hoor dat hij weer thuis is.
Maar om dit de ideale versterking te noemen die we nodig hebben, gaat me veel en veel te ver.
Breedte aankoop, prima. Maar we hebben ook echte versterking nodig.

Hij is blessuregevoelig en is na de klaplong (2x !) niet meer teruggekomen op het gewenste niveau.
Deed het bij PSV ok, in de Eredivisie...
Wij willen Europees neem ik aan.

Niks tegen Siem hoor, maar dan had je beter Ayoub kunnen halen.
Ayoub hahaha. Ja dat was een versterking geweest zeg. Die gaat ook geen enkel doelpunt maken en dat is juist waar het bij Ajax aan ontbreekt. Aan spelers die kunnen scoren.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 augustus 2017 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat laatste achter huntelaar prima.. maar de jong is voetballend ajax onwaardig en al helemaal als je het voetbal wil nastreven wat wij wouden.. zoals eind vorig jaar.. dat word hem niet met dejong... en dan mensen die bewere dat nigel minder is geworden.. wat heeft siem laten zien vanaf 2014 ? 0.0
Voetballend Ajax onwaardig en toch 4 jaar zeer belangrijk aandeel gehad in alle kampioenschappen. Ja, dat zal vast alleen aan Eriksen liggen.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 augustus 2017 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:32 schreef Hasjkoph het volgende:
Siem de Jong ondergewaardeerde voetballer. Ik vind het niet verkeerd dat hij terug komt, mits hij geen blessures oploopt.
Eens.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 augustus 2017 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 12:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Helemaal eens! Eerlijk gezegd vond ik zijn stap naar PSV "not done" en dat heb meerdere keren hier aangegeven. Maar als Ajacied is hij weer meer dan welkom. Nooit vergeet ik zijn doelpunten te FC Twente en hoe hij daarmee ons kampioen maakte.
Maar die stap naar PSV was onze eigen schuld. Het was Siem die contact legde met Ajax om Ajax de eerst nog een kans te bieden voordat hij naar PSV ging. Ajax heeft toen bedankt en hem zijn verhuur naar PSV gegund.
Pietje
 Pietje - woensdag 23 augustus 2017 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:32 schreef Hasjkoph het volgende:
Siem de Jong ondergewaardeerde voetballer. Ik vind het niet verkeerd dat hij terug komt, mits hij geen blessures oploopt.
Ik ben helemaal met je eens.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 augustus 2017 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 12:51 schreef Loetje het volgende:
Jezus man, dat mensen het apart vinden kan ik inkomen, zag het zelf ook niet aankomen. Maar niet ineens doen alsof we een dramatische speler binnen halen
+1.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 12:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

Met afstand je beste middenvelder wil jij weer a la Bosz aan de buitenkant op stellen???
Ik weet niet maar hij speelde daar bij Twente echt niet slecht. Zorgde er wel voor dat Twente niet degradeerde. Veel doelpunten en veel assist.

Dus ga nu niet zeggen dat als je een speler op de flank zet, je daarmee niet belangrijk kan zijn.

Integendeel, hoeft veel minder mee te verdedigen, kan zijn energie juist in het aanval spel leggen.
Geef hem de vrije rol en niet dat hij aan de lijn moet plakken als bij bosz, maar gewoon een vrije rol.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 12:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Tuurlijk alles lag aan Eriksen, de god, de jezus, de verlosser. Maar Siem de Jong die in elk kampioensjaar er tussen de 10 en 15 goals scoorde in de competitie en rond de 8 assists gaf kan niks.

Heb Frenkie er nog nooit zoveel zien maken. Maar wat een voetballer, 6 goals in de Jupiler league in een heel seizoen. Frenkie heeft gewoon hetzelfde als Kluivert, hij komt er in en maakt wat leuke acties zonder enig rendement maar iedereen vindt het fantastisch. Frenkie over een heel jaar in de ED maakt waarschijnlijk rond de 3 goals en geeft 5 assists. Nou Geef mij dan Siem maar en laat Frenkie het lekker doen met invalbeurtjes en als die het dan laat zien. Dan mag ie in de basis.

Vorig jaar had je Klaassen op die positie, nu is die weggevallen en ook Nouri is geen optie meer op het middenveld. Tja gek he dat je dan een middenvelder te kort komt.
Wie zegt dat Frenkie daar het slachtoffer van word?
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 augustus 2017 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 13:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wie zegt dat Frenkie daar het slachtoffer van word?
Nummer 10.

En dat is ook het geval mocht Siem voor de rechtsmid positie gehaald worden.
Pietje
 Pietje - woensdag 23 augustus 2017 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 13:04 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar die stap naar PSV was onze eigen schuld. Het was Siem die contact legde met Ajax om Ajax de eerst nog een kans te bieden voordat hij naar PSV ging. Ajax heeft toen bedankt en hem zijn verhuur naar PSV gegund.
Ik weet het, Natjos. Ik ben dan ook een aantal keren gecorrigeerd door anderen hier. Toch blijf ik vinden dat een Ajacied niet voor PSV en/of Feyenoord behoort te spelen.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 augustus 2017 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 13:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik weet het, Natjos. Ik ben dan ook een aantal keren gecorrigeerd door anderen hier. Toch blijf ik vinden dat een Ajacied niet voor PSV en/of Feyenoord behoort te spelen.
Kan ik inkomen, maar had hij dan maar een jaar op de bank van Newcastle moeten gaan zitten of in de Championship moeten spelen? Lijkt me niet handig, ook niet met het oog op het Nederlands elftal.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 12:59 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ayoub hahaha. Ja dat was een versterking geweest zeg. Die gaat ook geen enkel doelpunt maken en dat is juist waar het bij Ajax aan ontbreekt. Aan spelers die kunnen scoren.
Liever iemand die de beuk erin durft te gooien en een beslissende pass kan geven zodat onze aanvallers kunnen gaan scoren.

Ben geen fan van Ayoub, maar zou hem wel de betere optie vinden.

We hebben alleen maar lichtgewichtjes lopen die, zodra het fysieker wordt, alles verliezen (zie Schalke uit, Lyon uit, ManU). Laat ze daar maar wat aan doen eerst, zodat het middenveld wat steviger en venijniger is.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 13:08 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Nummer 10.

En dat is ook het geval mocht Siem voor de rechtsmid positie gehaald worden.
Alleen in die situatie zou dat voor Frenkie geen basisplek zijn. In alle andere gevallen is dat niet het geval.

Dus je moet maar gewoon afwachten wat Keizer van plan is met Siem.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 augustus 2017 - 13:14   quote  deeplink  
Ik meen het gappies, met wat Keizer zei, nu gewoon 4-4-2. Je hebt alles om geweldig te voetballen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 13:18   quote  deeplink  
Mijn opstelling zou zijn:
Onana
Orejuela De ligt Wober Viergever
Frenkie van Beek
Siem
Ziyech Klaas Dolberg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1419019