BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 07:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ayoub is technisch wel sterk maar verdedigend minder dan een Clasie.
Ayoub zit dichter bij Schöne dan Clasie bedoelde ik.
O zo. Clasie zou alleen nooit voor ons gaan spelen en is onbetaalbaar
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 07:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Is dit het gewenste niveau dan? Als ze maar ervaring hebben is het ok?
Ze zijn niet bijzonder en er zit weinig rek in. Wilt Ajax geen kampioen worden dan?
Dat is toch een hele andere discussie en vraag. Men had het over ervaring. Datbhebben deze jongens wel.

En ja. De Viergever en Veltman van vorig jaar vind ik goed genoeg voor Ajax.
p111
 p111 - woensdag 23 augustus 2017 - 09:07   quote  deeplink  
Mijn god mijn vriend Siem weer terug ?? waar in godsnaam wil je die man laten spelen ?
Eide
 Eide - woensdag 23 augustus 2017 - 09:09   quote  deeplink  
Megabod AS Monaco op Dolberg

De woorden van de Ajax-directie galmen nog na. ’De transfermarkt is wat ons betreft dicht voor uitgaande transfers. Er wordt niemand meer verkocht’, klonk het na de overstap van Davinson Sanchez naar Tottenham Hotspur. Maar de Ajax-leiding wordt op de proef gesteld door AS Monaco, dat ver wil gaan voor Kasper Dolberg.

De Monegasken onderhandelen met Paris Saint-Germain over de verhuur of verkoop van Kylian Mbappé en zijn voor de opvolging van het toptalent in Amsterdam uitgekomen. Ajax ontving inmiddels een officieel bod op Dolberg (19) dat boven de 50 miljoen euro ligt. En dus lonkt – na het duizelingwekkende bedrag dat Spurs voor Sanchez betaalde – een nieuw transferrecord.

Maar Ajax antwoordde, zoals na de stevige teksten van vrijdag mocht worden verwacht: met een resoluut ’nee’. Of de Amsterdammers daadwerkelijk bij hun standpunt blijven dat de jonge winnaar van de Johan Cruijff Prijs deze transferperiode voor geen enkele prijs mag vertrekken, is niet bekend. De club reageert vooralsnog niet op de poging van AS Monaco om Dolberg in te lijven. Hoe de speler zelf tegen de interesse aankijkt en of hij morgen op Noorse bodem tegen Rosenborg eventueel zijn laatste wedstrijd speelt, is ook onduidelijk. Maar wat gebeurt er als AS Monaco met nóg absurdere bedragen smijt voor de jongeling? Legt Ajax ook een bod van 60 of 70 miljoen euro naast zich neer? En hoe verantwoord is dat met een begroting van 85 miljoen euro?

Een pikant detail is in elk geval dat het megabod van Monaco uitgerekend komt nu de jonge Deen tegen FC Groningen was gepasseerd. Zijn vervanger Klaas-Jan Huntelaar scoorde de 1-0 en werd na afloop geprezen om zijn inbreng. Trainer Marcel Keizer zei al dat de switch van tijdelijke aard was, omdat ’Dolberg een uitstekende spits is’.

Dat onderstreepte zijn oud-trainer Peter Bosz, die tijdens het Gala Voetballer van het Jaar de prijs van het Talent van het Jaar mocht uitreiken aan Dolberg. "Op de trainingen zag je de enorme potentie. Als je lang in het voetbal zit, zoals ik, werk je met veel goede spelers. En heel af en toe kom je iets bijzonders tegen. En dat is mij met Kasper gebeurd, omdat hij iets in zich verenigt, waar je altijd naar op zoek bent. Hij is snel, technisch vaardig, voetbalintelligent en ook nog eens iemand die makkelijk doelpunten maakt”, aldus de trotse Bosz.

"Het enige dat hij nog niet heeft, is ervaring. Die krijgt hij door heel veel te spelen. Dat moet hij doen om die spits te worden, die ik denk dat hij kan worden: absolute top van de wereld. Hij heeft afgelopen seizoen een geweldige stap gezet. Ik ben ontzettend trots dat hij op zo’n hoog niveau zo veel wedstrijden heeft gespeeld.”

Toch was de huidige trainer van Borussia Dortmund niet direct enthousiast. "De eerste gedachten waren niet heel positief, want hij liep altijd helemaal achteraan. Iemand die zo jong is en voor het eerst bij het eerste zit, hoort eigenlijk vooraan te lopen om te laten zien dat hij er is. Misschien had het iets met zijn karakter te maken, want Kasper is heel bescheiden, heel rustig. Tijdens het trainingskamp in Oostenrijk heb ik hem bij me geroepen en gezegd dat meetrainen op deze manier geen zin had. Vanaf dat moment is hij beter gaan trainen en heeft hij het erg goed gedaan.”

Zijn opvolger Keizer, die vandaag met zijn selectie naar het Noorse Trondheim vertrekt om de nederlaag tegen Rosenborg (0-1) proberen te repareren, moet in elk geval een lastige knoop doorhakken. Speelt Huntelaar, Dolberg of vindt hij een oplossing om beiden te kunnen opstellen? Want de kans dat hij net als Sanchez werk zal weigeren, lijkt bij Dolberg niet groot.

Bron
Pietje
 Pietje - woensdag 23 augustus 2017 - 09:14   quote  deeplink  
Ik heb via de Telegraaf begrepen, dat Ajax Monaco heeft laten weten dat Dolberg niet te koop is en dat dus elk bod zal worden afgewezen. Maar ja... money, money...

Verder heb ik begrepen, dat Siem de Jong terugkeert.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 09:14 schreef Pietje het volgende:
Ik heb via de Telegraaf begrepen, dat Ajax Monaco heeft laten weten dat Dolberg niet te koop is en dat dus elk bod zal worden afgewezen. Maar ja... money, money...

Verder heb ik begrepen, dat Siem de Jong terugkeert.
Tegen Spurs zeiden ze ook zoiets.
En vind dat je 50 - 55 gewoon moet pakken.
Voor meer zul je hem niet verkopen in de toekomst.

Siem, haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door Jaccio --
Eide
 Eide - woensdag 23 augustus 2017 - 09:17   quote  deeplink  
Ajax ver met Siem de Jong

Het moet de meest spraakmakende Nederlandse transfer tot dusver worden. Ajax hoopt binnen 48 uur Siem de Jong (28) over te nemen van Newcastle United. Daarmee krijgt Marcel Keizer de broodnodige ervaring, die hij wenst. Samen met Klaas-Jan Huntelaar moet viervoudig landskampioen De Jong het jonge Amsterdamse elftal op sleeptouw nemen.

Bron
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 augustus 2017 - 09:21   quote  deeplink  
Yes! Siem de Jong terug.

Ik vind dit een geweldige aankoop, precies wat Ajax nodog heeft. Een ervaren middenvelder die er gelijk staat en de club ook nog eens kent. Ajax heeft naar mijn mening te weinig doelpunten in huis. Met Siem naast Ziyech en Van Beek erachter wordt dat eem stuk beter. Persoonlijk ben ik hier heel blij mee. Zeker voor het bedrag. Siem gaat nog belamgrijk zijn.
Eide
 Eide - woensdag 23 augustus 2017 - 09:21   quote  deeplink  
Ajax schijnt 50 mio te hebben afgewezen. De vraag is of je het nog kan maken om nog hogere bedragen af te wijzen als je vrij redelijk in je spitsen zit. KJH kan echt nog een seizoen of 2 mee, Sierhuis komt er aan en er komt nog een Braziliaanse spits. Bovendien kan Siem eventueel ook in de spits. Moeilijk.

Siem twijfel ik over. Hij liet vorig seizoen bij PSV wel zien gewoon goed te zijn. Hij is echt belangrijk geweest voor PSV maar wat moet Ajax nu met hem. Ik had dan toch liever een ervaren CV gezien.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 augustus 2017 - 09:24   quote  deeplink  
Klopt. 50 miljoen is wel heel veel geld. Ik denk en hoop dat ze ook nog een extra cv halen als backup.

Maar echt heel blij met Siem.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 09:21 schreef NatjosFC het volgende:
Yes! Siem de Jong terug.

Ik vind dit een geweldige aankoop, precies wat Ajax nodog heeft. Een ervaren middenvelder die er gelijk staat en de club ook nog eens kent. Ajax heeft naar mijn mening te weinig doelpunten in huis. Met Siem naast Ziyech en Van Beek erachter wordt dat eem stuk beter. Persoonlijk ben ik hier heel blij mee. Zeker voor het bedrag. Siem gaat nog belamgrijk zijn.
en de jonge dejong en eiting dan ? siem stond er nog niet eens bij psv man.. en dan schone te kort vinden komen naast ziyech eventueel ?.. handelings snelheid van dejong is nog tig keer trager...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door nummer10 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 09:36   quote  deeplink  
Bedrag zal waarschijnlijk niet kloppen. Sanchez werd eerst gezegd dat een bod van 40 mil was afgewezen.
Engelse media hadden later over een veel lager bedrag dat werd afgewezen.
Vervolgens werd hij verkocht voor 40 + 2. Wat dus eigenlijk het afgeslagen bod was.

Dus ik betwijfel of het bedrag klopt, denk wel dat er een bod is binnen gekomen. Maar geen 50 mil.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 augustus 2017 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 09:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en de jonge dejong en eiting dan ? siem stond er nog niet eens bij psv man.. en dan schone te kort vinden komen naast ziyech eventueel ?.. handelings snelheid van dejong is nog tig keer trager...
Siem maakt de tenminste doelpunten. Hopelijk een stuk of 10 a 15. Als de jeugd zo goed is spelen ze Siem maar uit de basis. Bovendien krijgen die nog genoeg mogelijkheden om te spelen.

Ik vond Siem erg belangrijk voor PSV, en bij Ajax stond hij er ook altijd. Hij is de man die Ajax kan helpen weer te gaan scoren, een beetje zoals Klaassen dat is het belangrijkste. Je ziet het aan de vleugels daar is niemand die nou regelmatig een goaltje maakt. Frenkie is dat ook niet en Ajax moet kampioen worden dit jaar. Dus als Frenkie en Eiting zo goed zijn, laat maar zien. We gaan geen plekjes voor ze inruimen omdat ze over een jaar misschiem goed genoeg zijn.

Nu heb je prima breedte in de selectie. Ziyech, de Jong, De Jong, Beek en Schone zie ik als de middenvelders voor het eerste met Eiting daarachter.
p111
 p111 - woensdag 23 augustus 2017 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 09:21 schreef NatjosFC het volgende:
Yes! Siem de Jong terug.

Ik vind dit een geweldige aankoop, precies wat Ajax nodog heeft. Een ervaren middenvelder die er gelijk staat en de club ook nog eens kent. Ajax heeft naar mijn mening te weinig doelpunten in huis. Met Siem naast Ziyech en Van Beek erachter wordt dat eem stuk beter. Persoonlijk ben ik hier heel blij mee. Zeker voor het bedrag. Siem gaat nog belamgrijk zijn.
Mijn hele dag naar de klote ik was zo blij dat hij verkocht was,en nu gaan ze deze beperkte voetballer weer terug kopen.Wat erg voor onze veel betere voetballer Frenkie.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 09:40 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Siem maakt de tenminste doelpunten. Hopelijk een stuk of 10 a 15. Als de jeugd zo goed is spelen ze Siem maar uit de basis. Bovendien krijgen die nog genoeg mogelijkheden om te spelen.

Ik vond Siem erg belangrijk voor PSV, en bij Ajax stond hij er ook altijd. Hij is de man die Ajax kan helpen weer te gaan scoren, een beetje zoals Klaassen dat is het belangrijkste. Je ziet het aan de vleugels daar is niemand die nou regelmatig een goaltje maakt. Frenkie is dat ook niet en Ajax moet kampioen worden dit jaar. Dus als Frenkie en Eiting zo goed zijn, laat maar zien. We gaan geen plekjes voor ze inruimen omdat ze over een jaar misschiem goed genoeg zijn.

Nu heb je prima breedte in de selectie. Ziyech, de Jong, De Jong, Beek en Schone zie ik als de middenvelders voor het eerste met Eiting daarachter.
nee dankje, middenveld scoort wel namelijk en dejong komt zwaar tekort als het spel snellee gaat zoals vorig jaar.. wil prima in een saai voetbal elftal.. daarbij psv geen basis newcastle geen basis.. ajax wil toch hoger op hoezo zou je dan zo iemand erbij nemen ? hooguit voor stand in of breekijzer laatste 15 min
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 09:41 schreef p111 het volgende:

[..]

Mijn hele dag naar de klote ik was zo blij dat hij verkocht was,en nu gaan ze deze beperkte voetballer weer terug kopen.Wat erg voor onze veel betere voetballer Frenkie.
dus dat... doelpunten.. leuk.. alleen voetballend heb je er geen drol aan in het spel wat ajax dient tespelen.. daarbij dat siem veel scoorde kwam omdat er nog een speler was die daarvoor zorgde... niet omdat hij een man kan passeren.. en defensief was het al helemaal ruk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door nummer10 --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 augustus 2017 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 09:41 schreef p111 het volgende:

[..]

Mijn hele dag naar de klote ik was zo blij dat hij verkocht was,en nu gaan ze deze beperkte voetballer weer terug kopen.Wat erg voor onze veel betere voetballer Frenkie.
Als ie zo goed is laat het maar zien dan. Weer een speler die 3 goals maakt dit seizoen. Siem gaat erg belangrijk zijn en punten voor ons pakken. Frenkie tja, leuk talent gaat zijn kansen nog wel krijgen en terecht, maar Ajax heeft spelers nodig die er nu staan. Gewoon goede concurrentie.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 augustus 2017 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 09:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee dankje, middenveld scoort wel namelijk en dejong komt zwaar tekort als het spel snellee gaat zoals vorig jaar.. wil prima in een saai voetbal elftal.. daarbij psv geen basis newcastle geen basis.. ajax wil toch hoger op hoezo zou je dan zo iemand erbij nemen ? hooguit voor stand in of breekijzer laatste 15 min
Middemveld scoort Ziyech wel regelmatig, maar dat is niet genoeg. Zeker niet met deze vleugels, zie Ajax vorig jaar met Klaassen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 09:51   quote  deeplink  
Ik denk het dat Siem gehaald zou worden voor een plan B anders zou ik het namelijk niet doen.

Als rechtermiddenvelder heeft hij gefaald, achter de spits of zelf in de spits was hij goed.

Dus als je in de normale opstelling die nu vaak word gedaan. Wissel je younes voor siem en kluivert voor klaas.
Ziyech krijgt de vrije rol. 2 diepe spitsen en 1 schaduw spits. Je speelt niet met een nummer 6 maar met 2 controlerende middenvelders.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 augustus 2017 - 09:54   quote  deeplink  
Geloof je het zelf?

Ik denk dat Siem gewoon voor de basis komt.
Dan staan we straks zo:
Onana
Veltman de Ligt Wober Viergever
S.de Jong vdBeek Ziyech
Kluivert Dolberg Younes

Dat wordt de basis. Persoonlijk zou ik Cerny er nog inzetten of een linksbuiten erbij halen zo een type als die Richarlison.
Brandje
 Brandje - woensdag 23 augustus 2017 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 09:15 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Tegen Spurs zeiden ze ook zoiets.
En vind dat je 50 - 55 gewoon moet pakken.
Voor meer zul je hem niet verkopen in de toekomst.

Siem, haha
Elke club die de zaken op een rijtje heeft accepteert dit bod. 50 miljoen en dan meteen 25 herinvesteren. Maar ja, we hebben het over Ajax
Brandje
 Brandje - woensdag 23 augustus 2017 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 09:47 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Als ie zo goed is laat het maar zien dan. Weer een speler die 3 goals maakt dit seizoen. Siem gaat erg belangrijk zijn en punten voor ons pakken. Frenkie tja, leuk talent gaat zijn kansen nog wel krijgen en terecht, maar Ajax heeft spelers nodig die er nu staan. Gewoon goede concurrentie.
De Jong is altijd geblesseerd
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 augustus 2017 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 09:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

De Jong is altijd geblesseerd
Had hij bij Ajax vrijwel nooit last van. Bovendien hebben we de luxe hem veel rust te geven.
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 09:21 schreef Eide het volgende:
Ajax schijnt 50 mio te hebben afgewezen. De vraag is of je het nog kan maken om nog hogere bedragen af te wijzen als je vrij redelijk in je spitsen zit. KJH kan echt nog een seizoen of 2 mee, Sierhuis komt er aan en er komt nog een Braziliaanse spits. Bovendien kan Siem eventueel ook in de spits. Moeilijk.

Siem twijfel ik over. Hij liet vorig seizoen bij PSV wel zien gewoon goed te zijn. Hij is echt belangrijk geweest voor PSV maar wat moet Ajax nu met hem. Ik had dan toch liever een ervaren CV gezien.
Ik wist het ook niet. Maar die Braziliaan is er al. En maakte in zijn eerste wedstrijd bij Ajax o19 drie goals tegen Anderlecht in de met 8-0 gewonnen pot l:

Maar eens. Ajax kan niet nee zeggen tegen nog hogere bedragen. Dat zou onverantwoord zijn voor een talent met een goed seizoen.
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 09:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en de jonge dejong en eiting dan ? siem stond er nog niet eens bij psv man.. en dan schone te kort vinden komen naast ziyech eventueel ?.. handelings snelheid van dejong is nog tig keer trager...
Volgens mij was het huist Siem die psv iets bracht wat ze niet hadden. Goals op belangrijke momenten. En juist veel psvers begrepen totaal niet waarom Siem niet meer speelde.
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 09:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Bedrag zal waarschijnlijk niet kloppen. Sanchez werd eerst gezegd dat een bod van 40 mil was afgewezen.
Engelse media hadden later over een veel lager bedrag dat werd afgewezen.
Vervolgens werd hij verkocht voor 40 + 2. Wat dus eigenlijk het afgeslagen bod was.

Dus ik betwijfel of het bedrag klopt, denk wel dat er een bod is binnen gekomen. Maar geen 50 mil.
Dus omdat het bij Sanchez anders werd gebracht klopt dit ook niet?

Wat een rare beredenering.
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 09:40 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Siem maakt de tenminste doelpunten. Hopelijk een stuk of 10 a 15. Als de jeugd zo goed is spelen ze Siem maar uit de basis. Bovendien krijgen die nog genoeg mogelijkheden om te spelen.

Ik vond Siem erg belangrijk voor PSV, en bij Ajax stond hij er ook altijd. Hij is de man die Ajax kan helpen weer te gaan scoren, een beetje zoals Klaassen dat is het belangrijkste. Je ziet het aan de vleugels daar is niemand die nou regelmatig een goaltje maakt. Frenkie is dat ook niet en Ajax moet kampioen worden dit jaar. Dus als Frenkie en Eiting zo goed zijn, laat maar zien. We gaan geen plekjes voor ze inruimen omdat ze over een jaar misschiem goed genoeg zijn.

Nu heb je prima breedte in de selectie. Ziyech, de Jong, De Jong, Beek en Schone zie ik als de middenvelders voor het eerste met Eiting daarachter.
Ik denk eerder dat Siem zich in de basis moet knokken.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 10:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij was het huist Siem die psv iets bracht wat ze niet hadden. Goals op belangrijke momenten. En juist veel psvers begrepen totaal niet waarom Siem niet meer speelde.
ajax wil vooruit toch ? vorig jaar niet nodig en dan nu wel ? welke trainer en assistent hadden we toen ook alweer toen siem er nog was ? vorig jaar met bosz niet nodig en bosz is weg en weer welkom.. vreemd.. het TH maakt zich volkomen belachelijk.. overmars larsson is niet goed genoeg we zoeken een hoge standaard.. en dan haal je siem.. hahahaha wat een grap.. siem rendeerde door ondermeer eriksen.. en dan vooral als spits waar nu huntelaar loopt en dolberg.. ajb laat dit niet waar zijn anders ben ik helemaal klaar met dit geouwehoer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 10:37   quote  deeplink  
ohja haal luuk ff op als dolberg vertrekt heb je 2 spelers met een tekortkoming die totaal niet in het ajax voetbal passen zoals wij het willen zien
Brandje
 Brandje - woensdag 23 augustus 2017 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 10:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik wist het ook niet. Maar die Braziliaan is er al. En maakte in zijn eerste wedstrijd bij Ajax o19 drie goals tegen Anderlecht in de met 8-0 gewonnen pot l:

Maar eens. Ajax kan niet nee zeggen tegen nog hogere bedragen. Dat zou onverantwoord zijn voor een talent met een goed seizoen.
Eens, volgens mij leeft bij ons hetzelfde gevoel omtrent Dolberg?!
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 10:45   quote  deeplink  
Orejuela onderweg naar Amsterdam

De Colombiaanse verdediger Luis Manuel Orejuela zette op 11 augustus zijn handtekening onder een vijfjarig contract bij Ajax.

De 22-jarige Orejuela was nog in afwachting van zijn werkvergunning, maar nu het papierwerk is geregeld, reist hij direct af naar Amsterdam.

Dankzij de goede service van de Nederlandse Ambassade in Bogota en Washington (RSO WHA) wordt Orejuela nog deze week op het trainingsveld verwacht.

Bron : www.ajax.nl
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 10:45 schreef Jaccio het volgende:
Orejuela onderweg naar Amsterdam

De Colombiaanse verdediger Luis Manuel Orejuela zette op 11 augustus zijn handtekening onder een vijfjarig contract bij Ajax.

De 22-jarige Orejuela was nog in afwachting van zijn werkvergunning, maar nu het papierwerk is geregeld, reist hij direct af naar Amsterdam.

Dankzij de goede service van de Nederlandse Ambassade in Bogota en Washington (RSO WHA) wordt Orejuela nog deze week op het trainingsveld verwacht.

Bron : www.ajax.nl
in iedergeval een beetje goednieuws..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 23 augustus 2017 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 10:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

in iedergeval een beetje goednieuws..
Neenee...het heet Gloednieuws ;)
Brandje
 Brandje - woensdag 23 augustus 2017 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 10:45 schreef Jaccio het volgende:
Orejuela onderweg naar Amsterdam

De Colombiaanse verdediger Luis Manuel Orejuela zette op 11 augustus zijn handtekening onder een vijfjarig contract bij Ajax.

De 22-jarige Orejuela was nog in afwachting van zijn werkvergunning, maar nu het papierwerk is geregeld, reist hij direct af naar Amsterdam.

Dankzij de goede service van de Nederlandse Ambassade in Bogota en Washington (RSO WHA) wordt Orejuela nog deze week op het trainingsveld verwacht.

Bron : www.ajax.nl
Ik verwacht heel veel van deze jongen.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 10:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik verwacht heel veel van deze jongen.
Ik ook.
Eindelijk weer een echte rechtsback op rechtsback
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 10:56   quote  deeplink  
Die Keizer. Vindt De Jong een ideale aanvulling. Dat soort uitspraken is nou precies de reden waarom hij als trekpop van het Technisch Hart naar voren geschoven is.. en dan nog beweren dat een spijkerman geen invloed heeft.. dejong bij uitstek de man die het spel vertraagd.. of het nu moet of niet.. past mooi bij zijn deboer spelletje die we toch weer door onze maag gedrukt krijgen dit seizoen..
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 10:56 schreef nummer10 het volgende:
Die Keizer. Vindt De Jong een ideale aanvulling. Dat soort uitspraken is nou precies de reden waarom hij als trekpop van het Technisch Hart naar voren geschoven is.. en dan nog beweren dat een spijkerman geen invloed heeft.. dejong bij uitstek de man die het spel vertraagd.. of het nu moet of niet.. past mooi bij zijn deboer spelletje die we toch weer door onze maag gedrukt krijgen dit seizoen..
Het mag vooral niks kosten lijkt het net.
Vorig seizoen Ziyech, Sanchez, Neres en Cassiera. Dus nu even de rem erop lijken ze te denken.

Bijna alsof ze een uitschakeling voor de EL verwachten en op deze manier dat verlies aan inkomsten proberen goed te maken. Bijna..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door Jaccio --
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 23 augustus 2017 - 11:09   quote  deeplink  
Siem uitstekend voor de breedte en voor zijn ervaring. Samen met de Hunter zeer belangrijk voor de jonge spelers. Nu het volgende bod op Dolberg accepteren en meteen bij Tottenham Janssen ophalen. Dan heb je het prima gedaan denk ik zo....
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 10:59 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Het mag vooral niks kosten lijkt het net.
Vorig seizoen Ziyech, Sanchez, Neres en Cassiera. Dus nu even de rem erop lijken ze te denken.

Bijna alsof ze een uitschakeling voor de EL verwachten en op deze manier dat verlies aan inkomsten proberen goed te maken. Bijna..
weet het ook niet meer hoor.. enige wat ik ervan kan zeggen.. ongebrijpelijk.. zowel de aanstelling van keizer.. en nog meer het aanhouden van spijkerman.. en dan maar te zwijgen over het aankoop beleid en visie..
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:09 schreef bertus bikkel het volgende:
Siem uitstekend voor de breedte en voor zijn ervaring. Samen met de Hunter zeer belangrijk voor de jonge spelers. Nu het volgende bod op Dolberg accepteren en meteen bij Tottenham Janssen ophalen. Dan heb je het prima gedaan denk ik zo....
ja wat jezegt.. breedte, vrees gewoon een basis plaats tenkoste van vdbeek, dejong of schone.. en dejong is ECHT NIET beter als hun.. en denk ook niet beter als eiting.. nahja 1 ding voegt die toe.. meer werk voor de medische staf
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 augustus 2017 - 11:19   quote  deeplink  
Hahaha wat een negativiteit over de Jong. Zonder hem hadden jullie die 3e ster lekker in je arie kunnen proppen. Blij dat hij terug is, Keizer heeft gelijk. Siem is perfecte aanvulling en juist wat we nodig hebben. Doelpunten. Siem is nog altijd 2x zo goed als Eiting en Frenkie die net komen kijken. Die gaan allebei geen 10 belangrijke goals maken dit jaar.

Echter kan het ook zijn dat De Jong 2e of 1e spits omdat ze al weten dat Dolberg vertrekt. Maar zou me verbazen als Ajax in eens van te voren inspeeld op een transfer.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:19 schreef NatjosFC het volgende:
Hahaha wat een negativiteit over de Jong. Zonder hem hadden jullie die 3e ster lekker in je arie kunnen proppen. Blij dat hij terug is, Keizer heeft gelijk. Siem is perfecte aanvulling en juist wat we nodig hebben. Doelpunten. Siem is nog altijd 2x zo goed als Eiting en Frenkie die net komen kijken. Die gaan allebei geen 10 belangrijke goals maken dit jaar.

Echter kan het ook zijn dat De Jong 2e of 1e spits omdat ze al weten dat Dolberg vertrekt. Maar zou me verbazen als Ajax in eens van te voren inspeeld op een transfer.
zonder hem geen 3de ster hahahaha dejong wil prima in slaapverwekkend voetbal en een eriksen die ervoor zorgde dat dejong uverhaubt wat kon... die man is a technisch en heeft een balgevoel van 0.0.. laat staan zijn handelingssnelheid.. en siem beter dan frenkie ? toe even zeg... blijf dit heel vreemd vinden hoe ze dit doen.. zoveel geld vorig jaar niet nodig, genoeg middenvelders en stond de doorstroom in de weg.. en nu wel welkom hahaha en ik lach serieus de hele staf en th uit als dit werkelijkheid is
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:19 schreef NatjosFC het volgende:
Hahaha wat een negativiteit over de Jong. Zonder hem hadden jullie die 3e ster lekker in je arie kunnen proppen. Blij dat hij terug is, Keizer heeft gelijk. Siem is perfecte aanvulling en juist wat we nodig hebben. Doelpunten. Siem is nog altijd 2x zo goed als Eiting en Frenkie die net komen kijken. Die gaan allebei geen 10 belangrijke goals maken dit jaar.

Echter kan het ook zijn dat De Jong 2e of 1e spits omdat ze al weten dat Dolberg vertrekt. Maar zou me verbazen als Ajax in eens van te voren inspeeld op een transfer.
Prima hoor dat hij weer thuis is.
Maar om dit de ideale versterking te noemen die we nodig hebben, gaat me veel en veel te ver.
Breedte aankoop, prima. Maar we hebben ook echte versterking nodig.

Hij is blessuregevoelig en is na de klaplong (2x !) niet meer teruggekomen op het gewenste niveau.
Deed het bij PSV ok, in de Eredivisie...
Wij willen Europees neem ik aan.

Niks tegen Siem hoor, maar dan had je beter Ayoub kunnen halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door Jaccio --
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:19 schreef NatjosFC het volgende:
Hahaha wat een negativiteit over de Jong. Zonder hem hadden jullie die 3e ster lekker in je arie kunnen proppen. Blij dat hij terug is, Keizer heeft gelijk. Siem is perfecte aanvulling en juist wat we nodig hebben. Doelpunten. Siem is nog altijd 2x zo goed als Eiting en Frenkie die net komen kijken. Die gaan allebei geen 10 belangrijke goals maken dit jaar.

Echter kan het ook zijn dat De Jong 2e of 1e spits omdat ze al weten dat Dolberg vertrekt. Maar zou me verbazen als Ajax in eens van te voren inspeeld op een transfer.
dat laatste achter huntelaar prima.. maar de jong is voetballend ajax onwaardig en al helemaal als je het voetbal wil nastreven wat wij wouden.. zoals eind vorig jaar.. dat word hem niet met dejong... en dan mensen die bewere dat nigel minder is geworden.. wat heeft siem laten zien vanaf 2014 ? 0.0
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 23 augustus 2017 - 11:32   quote  deeplink  
Siem de Jong ondergewaardeerde voetballer. Ik vind het niet verkeerd dat hij terug komt, mits hij geen blessures oploopt.
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 10:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Eens, volgens mij leeft bij ons hetzelfde gevoel omtrent Dolberg?!
Ik denk het wel.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:31 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Prima hoor dat hij weer thuis is.
Maar om dit de ideale versterking te noemen die we nodig hebben, gaat me veel en veel te ver.
Breedte aankoop, prima. Maar we hebben ook echte versterking nodig.

Hij is blessuregevoelig en is na de klaplong (2x !) niet meer teruggekomen op het gewenste niveau.
Deed het bij PSV ok, in de Eredivisie...
Wij willen Europees neem ik aan.
en zelfs bij psv geen basis plaats kunnen pakken.. toch meer zijn soort voetbal.. dit is toch niet wat we willen pfff
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 10:56 schreef nummer10 het volgende:
Die Keizer. Vindt De Jong een ideale aanvulling. Dat soort uitspraken is nou precies de reden waarom hij als trekpop van het Technisch Hart naar voren geschoven is.. en dan nog beweren dat een spijkerman geen invloed heeft.. dejong bij uitstek de man die het spel vertraagd.. of het nu moet of niet.. past mooi bij zijn deboer spelletje die we toch weer door onze maag gedrukt krijgen dit seizoen..
En maar weer suggestieve aantijgingen.
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:09 schreef bertus bikkel het volgende:
Siem uitstekend voor de breedte en voor zijn ervaring. Samen met de Hunter zeer belangrijk voor de jonge spelers. Nu het volgende bod op Dolberg accepteren en meteen bij Tottenham Janssen ophalen. Dan heb je het prima gedaan denk ik zo....
Zou ook nog kunnen inderdaad. Al vraag ik me af of hij voor de bank komt.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:32 schreef Hasjkoph het volgende:
Siem de Jong ondergewaardeerde voetballer. Ik vind het niet verkeerd dat hij terug komt, mits hij geen blessures oploopt.
denk eerder overschatte voetballer.. anders was je wel ergens geslaagd he.. na verhuur psv mag die nog gewoon weg.. kortom komt tekort voor newcastle.. en wjj halen hem terug.. de ploeg die de finale EL heeft gehaald.. hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1447391