BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
hjf
 hjf - zondag 04 februari 2018 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Heeft als zaakwaarnemer (G)Raiola. Dan weet je het wel. Ik hoop echter, dat zijn vader wat meer invloed op Justin heeft, want nu al naar Engeland vertrekken is voor zijn sportieve toekomst 3 jaar te vroeg. Niet voor zijn portemonnee natuurlijk.
Loetje
 Loetje - zondag 04 februari 2018 - 13:05   quote  deeplink  
Echter is het de meest onbetrouwbare krant die het meld.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 05 februari 2018 - 14:37   quote  deeplink  
IK heb het gevoel dat Kluivert zijn vaser achterna gaat. Patrick had ook zijn contract destijds niet verlengd en Justin heeft die vreselijke idioot als zaakwaarnemer, dus die is weg volgend jaar.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 07 februari 2018 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2018 - 14:37 schreef Ajax we love you het volgende:
IK heb het gevoel dat Kluivert zijn vaser achterna gaat. Patrick had ook zijn contract destijds niet verlengd en Justin heeft die vreselijke idioot als zaakwaarnemer, dus die is weg volgend jaar.
Ik hoop dat ajax dan meer uit het vuur weet te slepen dan de 11 miljoen die genoemd wordt.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 februari 2018 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 07:45 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik hoop dat ajax dan meer uit het vuur weet te slepen dan de 11 miljoen die genoemd wordt.
Voor een speler die in de zomer nog een jaar vast ligt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 februari 2018 door Loetje --
Jaccio
 Jaccio - woensdag 07 februari 2018 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 14:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Voor een speler die in de zomer nog een jaar vast ligt?
Ja. Ook voor een speler die dan nog 'maar' een jaar vastligt.
Zeker als het een van je grootste talenten is.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 februari 2018 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 14:36 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ja. Ook voor een speler die dan nog 'maar' een jaar vastligt.
Zeker als het een van je grootste talenten is.
Dat vind ik niet. Kluivert heeft een paar goede wedstrijden gespeeld maar ook nog veel te vaak niet. In de toppers nog helemaal niet goed gespeeld. 11 miljoen zou ik zeer netjes vinden.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 07 februari 2018 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 14:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat vind ik niet. Kluivert heeft een paar goede wedstrijden gespeeld maar ook nog veel te vaak niet. In de toppers nog helemaal niet goed gespeeld. 11 miljoen zou ik zeer netjes vinden.
Ik zou het doodzonde vinden. Zeker gezien de tijd waarin we ons bevinden.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 februari 2018 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 14:56 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik zou het doodzonde vinden. Zeker gezien de tijd waarin we ons bevinden.
Zonde is het zeker. Maar dat is iets anders he
Loetje
 Loetje - woensdag 07 februari 2018 - 15:05   quote  deeplink  
Anderzijds werd het gemeld door de meest onbetrouwbare krant in Engeland. Dus heel druk maak ik me nog niet
Jaccio
 Jaccio - woensdag 07 februari 2018 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 15:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zonde is het zeker. Maar dat is iets anders he
Ja, ik zei ook slechts dat ik hoop dat ze meer uit het vuur weten te slepen (al zou zelfs 8-9 realistischer zijn)
Jaccio
 Jaccio - woensdag 07 februari 2018 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 15:05 schreef Loetje het volgende:
Anderzijds werd het gemeld door de meest onbetrouwbare krant in Engeland. Dus heel druk maak ik me nog niet
Klopt. Moet er misschien ook niet teveel achter zoeken.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 07 februari 2018 - 17:11   quote  deeplink  
Wat een verhaal over Younes en Napoli :)
Jaccio
 Jaccio - woensdag 07 februari 2018 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 17:11 schreef Ajax we love you het volgende:
Wat een verhaal over Younes en Napoli :)
Vreemd verhaal idd. Ben benieuwd naar de ware reden van het afketsen van de transfer.
Ik las ergens een wild gerucht dat Juve en Bayern ermee te maken zouden hebben..
Eide
 Eide - dinsdag 13 februari 2018 - 08:02   quote  deeplink  
'Clubs melden zich voor Ziyech, De Ligt en Kluivert'

Marc Overmars, directeur spelersbeleid bij Ajax, zegt bijna een dagtaak te hebben aan het de deur wijzen van mogelijke kopers van spelers uit de Amsterdamse selectie.

"Voor heel veel jongens is concrete belangstelling", bevestigt de Ajax-directeur. "Voor Hakim Ziyech, André Onana, Matthijs de Ligt, David Neres en Justin Kluivert hebben zich clubs gemeld. Welke? Die rij is veel te lang om op te noemen."

Als het aan de Ajax-directie ligt, blijft de selectie intact. "Vorig jaar hebben we in de Europa League laten zien wat we kunnen, het liefst beleven we nog zo'n seizoen. Als we onze huidige selectie bij elkaar houden, ligt er een goede basis", aldus Overmars, die hoopt Kluivert langer aan Ajax te binden.

"Ik ben daarover met zijn zaakwaarnemer Mino Raiola in gesprek en heb goede hoop dat we eruit komen."

Bron
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 13 februari 2018 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2018 - 08:02 schreef Eide het volgende:
'Clubs melden zich voor Ziyech, De Ligt en Kluivert'

Marc Overmars, directeur spelersbeleid bij Ajax, zegt bijna een dagtaak te hebben aan het de deur wijzen van mogelijke kopers van spelers uit de Amsterdamse selectie.

"Voor heel veel jongens is concrete belangstelling", bevestigt de Ajax-directeur. "Voor Hakim Ziyech, André Onana, Matthijs de Ligt, David Neres en Justin Kluivert hebben zich clubs gemeld. Welke? Die rij is veel te lang om op te noemen."

Als het aan de Ajax-directie ligt, blijft de selectie intact. "Vorig jaar hebben we in de Europa League laten zien wat we kunnen, het liefst beleven we nog zo'n seizoen. Als we onze huidige selectie bij elkaar houden, ligt er een goede basis", aldus Overmars, die hoopt Kluivert langer aan Ajax te binden.

"Ik ben daarover met zijn zaakwaarnemer Mino Raiola in gesprek en heb goede hoop dat we eruit komen."

Bron
Ik hoop dat de selectie intact blijft, met hier en daar een aanwinst.
Dan heeft Ten Hag het (hopelijk) ook op de rit en kunnen we vlammen volgend seizoen.

Maargoed, zal wel ijdele hoop zijn.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 13 februari 2018 - 12:14   quote  deeplink  
Wat ik verwacht van de genoemde spelers en een eventueel vertrek:
(Er vanuit gaande dat er niets geks gebeurd en dat ze gewoon spelen naar behoren)

Neres: Nog maximaal 1 seizoen te behouden. Kans is best aanwezig dat hij deze zomer voor aanzienlijk bedrag niet meer te houden is.

Kluivert: Het is voor beide partijen beter dat hij blijft. Verwacht ook dat hij nog enkele seizoenen blijft, mits het contract snel word verlengd. Gezien de bloedhond van een zaakwaarnemer kan alles gebeuren.

de Ligt: Zelfde als Kluivert. Ik verwacht bij hem als nuchtere Hollander dat zeker nog enkele seizoenen blijft. Ontpopt zich tot aanvoerder en maakt dan de grote stap.

Ziyech: Ik ga er vanuit dat dit het laatste seizoen is voor hem. In de zomer zal een vertrek niet uitblijven. Veelzijdige speler. Gevaarlijke speler, maar ook een erg slordige speler. Vooral vanwege laatste is publiek niet altijd even blij met hem. Dit zal meewegen voor hem om een andere club te kiezen bij interesse.

Onana: Verwachting is dat hij voorlopig blijft. De serieuze interesse neem ik met een handje zout. Ik gun het hem wel, maar het is ook weer geen Europese topkeeper.
Weg hoeft hij zeker niet. Concurrentie heeft hij niet en mede daarom niet interessant om hem te laten gaan. Als er serieuze interesse van een grotere club komt, zal de sportieve en financiële verbetering voor hem, hem niet meer behouden voor de club. Ik denk max 2 seizoenen.
hjf
 hjf - woensdag 14 februari 2018 - 09:19   quote  deeplink  
Als ik Overmars was, dan zou ik voor Onana een goede opvolger gaan zoeken. Mijns inziens is Benjamin van Leer een goede reservedoelman en geen eerste doelman voor een grote club, wat Ajax pretendeert te zijn. En als ik een naam mag noemen Marc. Ga vol voor Branderhorst van Willem II.
remco k
 remco k - woensdag 14 februari 2018 - 12:44   quote  deeplink  
Benjamin van Leer is juist gehaald als de opvolger van Onana, en in mijn optiek ook zeker potentieel genoeg om een waardige opvolger te worden..
JOOD
 JOOD - donderdag 01 maart 2018 - 08:10   quote  deeplink  
Volgend seizoen twee keer een behoorlijk bedrag reserveren voor Blind en Klaassen?

Ziyech zal gaan vertrekken. Vd Beek en Frenkie de Jong zijn dan je andere basisspelers. 4 basisspelers voor 3 posities lijkt me prima. Schöne en Siem de Jong daar nog achter. Prima middenveldje!

Een verdedigende beer erbij uit Zuid-Amerika, Veltman zal immers ook gaan vertrekken denk ik.

Voorin zitten we goed, maar een extra linksbuiten is geen luxe als Youness vertrekt.
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 maart 2018 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 08:10 schreef JOOD het volgende:
Volgend seizoen twee keer een behoorlijk bedrag reserveren voor Blind en Klaassen?

Ziyech zal gaan vertrekken. Vd Beek en Frenkie de Jong zijn dan je andere basisspelers. 4 basisspelers voor 3 posities lijkt me prima. Schöne en Siem de Jong daar nog achter. Prima middenveldje!

Een verdedigende beer erbij uit Zuid-Amerika, Veltman zal immers ook gaan vertrekken denk ik.

Voorin zitten we goed, maar een extra linksbuiten is geen luxe als Youness vertrekt.
bande is er al ? en zie younnes nog bijtekenen ook nog...
JOOD
 JOOD - donderdag 01 maart 2018 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 09:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bande is er al ? en zie younnes nog bijtekenen ook nog...
Klopt, even geen rekening mee gehouden.

Maar op rechts alleen Neres?
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 maart 2018 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 09:37 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt, even geen rekening mee gehouden.

Maar op rechts alleen Neres?
mag er inderdaad 1 bij.. tenzij ze kluivert daar dan willen neerzetten bij een blessure..
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 10:22   quote  deeplink  
Younes zal gewoon vertrekken. Johnsen laat amper wat zien en Bande speelt veel en veel meer/vaker als hangende spits. Dus zal me benieuwen als er daar nog wat bij moet
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 maart 2018 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 10:22 schreef Loetje het volgende:
Younes zal gewoon vertrekken. Johnsen laat amper wat zien en Bande speelt veel en veel meer/vaker als hangende spits. Dus zal me benieuwen als er daar nog wat bij moet
en op rechts ?
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 12:05   quote  deeplink  
Afwachten...
Ajax30
 Ajax30 - donderdag 01 maart 2018 - 15:43   quote  deeplink  
Bande & labyad in de (ZOMER 2019)
JOOD
 JOOD - vrijdag 02 maart 2018 - 07:24   quote  deeplink  
Dus wat denken jullie? Blind en Klaassen terughalen?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 maart 2018 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 07:24 schreef JOOD het volgende:
Dus wat denken jullie? Blind en Klaassen terughalen?
Zullen wel nuttig zijn voor een stabiele ploeg. Weer gefaald dit jaar uiteraard om uiteen lopende redenen. Dit seizoen was op voorhand al gedoemd te mislukken en die trainers wissel lijkt helaas ook nog geen succes te worden.

PSV lijkt toch volwassener in hun spel. Spelen laf maar effectief weten dat ze een paar kansen krijgen en maken die vaak wel gewoon.

Komen we net als voorgaande jaren uit op stabiliteit en stukje kwaliteit(al hebben we dit in verhouding met de rest wel genoeg)

Tijd dat we een hecht team gaan smeden met diversen kwalitatief sterke spelers die een wedstrijd dood kunnen maken of beslissen voor je.

Budget is er dus het wordt nu wel een keertje tijd dat we niet achter de feiten aanblijven lopen en weer een keertje kampioen worden..
JOOD
 JOOD - vrijdag 02 maart 2018 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 08:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zullen wel nuttig zijn voor een stabiele ploeg. Weer gefaald dit jaar uiteraard om uiteen lopende redenen. Dit seizoen was op voorhand al gedoemd te mislukken en die trainers wissel lijkt helaas ook nog geen succes te worden.

PSV lijkt toch volwassener in hun spel. Spelen laf maar effectief weten dat ze een paar kansen krijgen en maken die vaak wel gewoon.

Komen we net als voorgaande jaren uit op stabiliteit en stukje kwaliteit(al hebben we dit in verhouding met de rest wel genoeg)

Tijd dat we een hecht team gaan smeden met diversen kwalitatief sterke spelers die een wedstrijd dood kunnen maken of beslissen voor je.

Budget is er dus het wordt nu wel een keertje tijd dat we niet achter de feiten aanblijven lopen en weer een keertje kampioen worden..
100% mee eens.

Is het reeel om deze twee oud aanvoerders terug te halen? Heb je direct je stabiliteit voor de komende 5 jaar.

Klaassen zit echt in een hele zware dip. Blind is er misschien ook wel klaar mee en het is en blijft een Blind...

3 miljoen salaris per jaar en gas erop.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 maart 2018 - 11:35   quote  deeplink  
Blind en Klaassen komend jaar betekend een kampioenschap denk ik. Leander Dendoncker op 6 i.p.v Blind ook.
remco k
 remco k - vrijdag 02 maart 2018 - 11:58   quote  deeplink  
Blind net een jaar bijgetekend.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 maart 2018 - 12:22   quote  deeplink  
Dan nog, we hebben het over een ideale 6. Toch denk ik als er een club komt die gewoon weg mag.
remco k
 remco k - vrijdag 02 maart 2018 - 13:05   quote  deeplink  
Zou hem heel graag terugzien. Zou de missing link kunnen zijn op 6.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 maart 2018 - 13:12   quote  deeplink  
Maar ook Klaassen wel. Die kon zo geweldig dat druk zetten coördineren en die lijnen voorin uitzetten.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 02 maart 2018 - 14:04   quote  deeplink  
Klaassen zou enorm welkom zijn. Vraag me af of hij open zou staan voor een terugkeer.
Eerst een stap terug voordat hij weer vooruit kan, zou zomaar goed kunnen zijn voor die jongen.

Denk dat het voor Blind nog iets te vroeg zal zijn. Die zal genoeg opties hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 maart 2018 door Jaccio --
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 02 maart 2018 - 14:07   quote  deeplink  
Kwam dit tegen en wist even niet waar ik het moet plaatsen.
Het moet toch niet gekker worden met dit soort gasten

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/799291/-nederlandse-en-belgische-hooligans-reizen-25-uur-voor-verloren-freefight-.html#comment_2944473
JOOD
 JOOD - vrijdag 02 maart 2018 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 13:05 schreef remco k het volgende:
Zou hem heel graag terugzien. Zou de missing link kunnen zijn op 6.
Zijn. Zoals hij heeft laten zien in zijn laatste half jaar Ajax.
JOOD
 JOOD - vrijdag 02 maart 2018 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 14:04 schreef Jaccio het volgende:
Klaassen zou enorm welkom zijn. Vraag me af of hij open zou staan voor een terugkeer.
Eerst een stap terug voordat hij weer vooruit kan, zou zomaar goed kunnen zijn voor die jongen.

Denk dat het voor Blind nog iets te vroeg zal zijn. Die zal genoeg opties hebben.
Ik vraag me af waarom we het niet gewoon proberen. Klaassen zit echt wel in de put man, kan gewoon niet anders. Sneu voor hem, maar aanvoerder van Ajax de komende 5 jaar is ook een mooi vooruitzicht toch? Met een flink loon. Why the fuck not?
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 02 maart 2018 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 15:30 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom we het niet gewoon proberen. Klaassen zit echt wel in de put man, kan gewoon niet anders. Sneu voor hem, maar aanvoerder van Ajax de komende 5 jaar is ook een mooi vooruitzicht toch? Met een flink loon. Why the fuck not?
Ik zou het iniedergeval geweldig en niet te vergeten vooral verstandig van hem vinden.
Maar kan me ook wel voorstellen dat hij het eerst nog graag ergens anders wilt proberen net als Depay. MU was net een stapje te hoog, Lyon bleek perfect te passen.
Klaassen zal ook zoiets willen verwacht ik.
remco k
 remco k - vrijdag 02 maart 2018 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 13:12 schreef Loetje het volgende:
Maar ook Klaassen wel. Die kon zo geweldig dat druk zetten coördineren en die lijnen voorin uitzetten.
Zeker. Maar helaas beiden niet haalbaar.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 02 maart 2018 - 20:49   quote  deeplink  
Ik zou het bij Bazoer proberen. Altijd een goeie gevonden
JOOD
 JOOD - vrijdag 02 maart 2018 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 20:49 schreef Jaccio het volgende:
Ik zou het bij Bazoer proberen. Altijd een goeie gevonden
Bazoer is meer een type Depay, Klaassen lijkt me meer een nuchtere jongen. Als ik het van iemand verwacht is het wel van Klaassen..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 maart 2018 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 15:30 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom we het niet gewoon proberen. Klaassen zit echt wel in de put man, kan gewoon niet anders. Sneu voor hem, maar aanvoerder van Ajax de komende 5 jaar is ook een mooi vooruitzicht toch? Met een flink loon. Why the fuck not?
Klaassen zit al 5 maanden niet bij de selectie las ik. Die zal niet gelukkig zijn nee. Blind geen idee of dat überhaupt een mogelijkheid is. Zulke spelers zijn lastig te vinden vrees ik. We hebben ze al een paar seizoenen nodig voor balans/stabiliteit in ons team.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 maart 2018 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 11:35 schreef Loetje het volgende:
Blind en Klaassen komend jaar betekend een kampioenschap denk ik. Leander Dendoncker op 6 i.p.v Blind ook.
Die Dendoncker is een beest, maar lijkt me onhaalbaar. of zie ik dat verkeerd?
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 maart 2018 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 14:07 schreef Jaccio het volgende:
Kwam dit tegen en wist even niet waar ik het moet plaatsen.
Het moet toch niet gekker worden met dit soort gasten

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/799291/-nederlandse-en-belgische-hooligans-reizen-25-uur-voor-verloren-freefight-.html#comment_2944473
Zie het probleem niet zo. Als je erop kickt om te vechten, dan vind ik dit een prima oplossing waar verder niemand last van heeft.

Tis niet zo alsof ze dingen afbreken ofzo.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 03 maart 2018 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2018 - 12:09 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Zie het probleem niet zo. Als je erop kickt om te vechten, dan vind ik dit een prima oplossing waar verder niemand last van heeft.

Tis niet zo alsof ze dingen afbreken ofzo.
Vind het maar levenloos om eerlijk te zijn
nummer10
 nummer10 - zondag 04 maart 2018 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2018 - 12:09 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Zie het probleem niet zo. Als je erop kickt om te vechten, dan vind ik dit een prima oplossing waar verder niemand last van heeft.

Tis niet zo alsof ze dingen afbreken ofzo.
wat bij goahead gebeurde vind ik erger..
remco k
 remco k - maandag 05 maart 2018 - 21:27   quote  deeplink  
Is het sowieso niet goed om eens naar wat pas vertrokken spelers te kijken.

Riedewald. Klaassen. Bazoer Ghazi.

Maar ook iemand als mensah

Ze komen vrijwel allemaal niet aan de bak.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 05 maart 2018 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 21:27 schreef remco k het volgende:
Is het sowieso niet goed om eens naar wat pas vertrokken spelers te kijken.

Riedewald. Klaassen. Bazoer Ghazi.

Maar ook iemand als mensah

Ze komen vrijwel allemaal niet aan de bak.
Ik zou dit best toejuichen, maar creëer je op het middenveld dan niet weer een luxeprobleem?

Je hebt nu al een Frenkie de Jong, Siem de Jong en Eiting die niet op het middenveld spelen en dan nog bijvoorbeeld een Mazraoui weer daarachter. Met het beoogde toekomstige middenveld van Eiting, Frenkie de Jong en van de Beek, mits Ziyech vertrekt, lijkt het me niet dat een Klaassen of Bazoer voor de bank komt en tegelijkertijd zullen de dan huidige basisspelers ook niet terug willen banken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1512889