BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 april 2018 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2018 - 08:52 schreef Jaccio het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=326783

Bam! Moet keihard aankomen dit.
Wat wreed om dit zo te zeggen over je speler zeg
Dat winnen lukt hem dan meer niet dan wel sinds januari. 12 potten en er 6 verloren en maar 4 gewonnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 april 2018 door Ajax Warrior --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 09 april 2018 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 april 2018 - 16:27 schreef remco k het volgende:

[..]

dan zal je hem moeten huren, en wat schiet ajax daarmee op?
Ajax zou juist meer spelers moeten huren als er niemand zich uit de jeugd laat zien. Vind dat echt geen gek idee. Liever een hele goede huren voor een jaar dan een gemiddelde kopen. Tenzij je weet dat er de aankomende 2 a 3 jaar niemand op die positie uit de jeugd komt.
Loetje
 Loetje - maandag 09 april 2018 - 12:55   quote  deeplink  
Als ik Ajax was, zou ik alles proberen om hem terug te halen en wel op tijd wel te verstaan. Ben vaak niet huiverig als spelers lang niet gespeeld hebben, maar durf dat wel aan met hem op een een of andere manier.
Jaccio
 Jaccio - maandag 09 april 2018 - 13:11   quote  deeplink  
Is een absolute meerwaarde en zal zich terug willen knokken in het nl elftal. Hij zou zomaar haalbaar kunnen zijn.
Als ze Siem al hebben gehaald, zouden ze toch wel minimaal een telefoontje kunnen plegen naar Davy?
p111
 p111 - maandag 09 april 2018 - 13:21   quote  deeplink  
Gewoon proberen hem terug te halen zoals Loetje en Jaccio zeggen,in de Nederlandse competitie is hij nog steeds een meerwaarde.Overmars is met allerlei zuid Americanen bezig maar voor Davy zou hij zich zeker sterk moeten maken.
Loetje
 Loetje - maandag 09 april 2018 - 13:43   quote  deeplink  
Nog steeds niet oud en 5 klasses beter dan Siem De Jong. Haal een goede 6 en a.s jaar ben je kampioen
Brandje
 Brandje - maandag 09 april 2018 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2018 - 16:21 schreef hjf het volgende:

[..]

En ik denk dus dat Donny en Frenkie dat heel goed kunnen invullen. En dan is het jammer voor Lasse. Banken!!
Kerel ga nou eens kijken naar wat een CVM moet doen! Dat is in dienst van anderen spelen en zowel Frenkie en iets mindere mate Donny zijn beiden niet zulke spelers dus je dan zal het de ene wedstrijd goed gaan maar je zal tegen dom puntverlies aan blijven lopen.
Brandje
 Brandje - maandag 09 april 2018 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2018 - 13:43 schreef Loetje het volgende:
Nog steeds niet oud en 5 klasses beter dan Siem De Jong. Haal een goede 6 en a.s jaar ben je kampioen
Met name die goede 6 is een absolute must!
Loetje
 Loetje - maandag 09 april 2018 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2018 - 18:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Met name die goede 6 is een absolute must!
Druk zetten zoals Klaassen deed en aanvoerde, zie ik ook niet meer terug gap.
Brandje
 Brandje - maandag 09 april 2018 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2018 - 21:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Druk zetten zoals Klaassen deed en aanvoerde, zie ik ook niet meer terug gap.
Klopt maatje, maar Schöne laat zulke gaten vallen op het middenveld dat je ook met Klaassen onmogelijk druk kan zetten. Ik erger mij echt dood aan Lasse op het moment.
Eide
 Eide - maandag 09 april 2018 - 21:19   quote  deeplink  
Ajax zou trouwens bezig zijn (alweer of nog steeds) met Lisandro Magallan. Hij zou de beoogde opvolger van Viergever moeten worden op LCV.
Loetje
 Loetje - maandag 09 april 2018 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2018 - 21:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt maatje, maar Schöne laat zulke gaten vallen op het middenveld dat je ook met Klaassen onmogelijk druk kan zetten. Ik erger mij echt dood aan Lasse op het moment.
Ik niet eigenlijk, puur omdat ik al lang ingesteld ben op wat ik kan verwachten. Het is immers niet ineens dat Lasse het niet kan, maar gewoon trainers die het domweg niet zien.

Een 6 moet er hoe dan ook bij en zal denk ik weer niet komen.
remco k
 remco k - dinsdag 10 april 2018 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2018 - 10:52 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ajax zou juist meer spelers moeten huren als er niemand zich uit de jeugd laat zien. Vind dat echt geen gek idee. Liever een hele goede huren voor een jaar dan een gemiddelde kopen. Tenzij je weet dat er de aankomende 2 a 3 jaar niemand op die positie uit de jeugd komt.
Het huren heeft ons echt nog nooit iets gebracht.. Als er nog niemand klaar staat, moet Ajax een goede vervanger kopen, dat een jeugdspeler 2 of 3 jaar later er aan komt kan die mooi de concurrentie aangaan.

Nu is er veel te weinig concurrentie.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 10 april 2018 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2018 - 21:19 schreef Eide het volgende:
Ajax zou trouwens bezig zijn (alweer of nog steeds) met Lisandro Magallan. Hij zou de beoogde opvolger van Viergever moeten worden op LCV.
Prima toch?
Hoor heel goede dingen over die gast. Bovendien mooie leeftijd en nog steeds potentieel zat.
Goed bezette verdediging dan volgend jaar, als De Ligt blijft, maar dat zie ik dan niet meer zo snel gebeuren. Bovendien gaat Schuurs toch ook niet nog een jaar JL spelen, lijkt me. Maar wat moet Wöber dan. 2 van de 4 wordt 3e en 4e keus en daar zit geen van de 4 op te wachten. Bovendien zou aankopen doen voor de bank totaal niet des het Ajax beleid zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 10 april 2018 - 15:13   quote  deeplink  
Ik vind het toch ook wel bijzonder hoe kalm Ajax er op reageert.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 april 2018 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2018 - 15:13 schreef remco k het volgende:
Ik vind het toch ook wel bijzonder hoe kalm Ajax er op reageert.
Waarop?
Eide
 Eide - dinsdag 10 april 2018 - 16:30   quote  deeplink  
Ik denk dat de KNVB de clubs op de blote knietjes heeft gesmeekt mee te werken. Anders is deze zaak voor het einde van het seizoen namelijk niet klaar en krijg je weer een soap rond promotie en het kampioenschap. Ik ben ook wel benieuwd wat de tegenprestatie is van de KNVB richting de clubs voor hun medewerking.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 april 2018 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2018 - 16:30 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat de KNVB de clubs op de blote knietjes heeft gesmeekt mee te werken. Anders is deze zaak voor het einde van het seizoen namelijk niet klaar en krijg je weer een soap rond promotie en het kampioenschap. Ik ben ook wel benieuwd wat de tegenprestatie is van de KNVB richting de clubs voor hun medewerking.
Kampioenschap van het eerste? Whahaha ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 10 april 2018 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2018 - 16:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarop?
Op het overspelen van de wedstrijd. Geen woeste beleidsbepalers aan het woord. Geen trainer die woest is.

Je zou eigenlijk als club gewoon moeten zeggen die wedstrijd niet te spelen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 april 2018 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2018 - 23:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Op het overspelen van de wedstrijd. Geen woeste beleidsbepalers aan het woord. Geen trainer die woest is.

Je zou eigenlijk als club gewoon moeten zeggen die wedstrijd niet te spelen.
denk dat ajax een sterker elftal opstelt indien mogelijk..
Loetje
 Loetje - woensdag 11 april 2018 - 01:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2018 - 23:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

denk dat ajax een sterker elftal opstelt indien mogelijk..
Onmogelijk, aangezien Ajax zowel zondag als donderdag speelt.
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 april 2018 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 01:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Onmogelijk, aangezien Ajax zowel zondag als donderdag speelt.
mmmmh dan vind ik het wel vreemd dat ajax er niet tegen in gaat
Jaccio
 Jaccio - woensdag 11 april 2018 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2018 - 23:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Op het overspelen van de wedstrijd. Geen woeste beleidsbepalers aan het woord. Geen trainer die woest is.

Je zou eigenlijk als club gewoon moeten zeggen die wedstrijd niet te spelen.
Omdat Ajax hier eigenlijk helemaal niet zo veel over te zeggen zou moeten hebben.
Jong is daar puur om de talenten sterker en weerbaarder te maken zodat ze sneller kunnen aanhaken bij het eerste.
Zo een extra wedstrijd is dus alleen maar mooi voor die gasten, aangezien er toch niks te winnen of verliezen valt voor jong in de jup league.
Ik zou het juist vreemder vinden als Ajax hier kwaad over geworden was.
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 april 2018 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 07:31 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Omdat Ajax hier eigenlijk helemaal niet zo veel over te zeggen zou moeten hebben.
Jong is daar puur om de talenten sterker en weerbaarder te maken zodat ze sneller kunnen aanhaken bij het eerste.
Zo een extra wedstrijd is dus alleen maar mooi voor die gasten, aangezien er toch niks te winnen of verliezen valt voor jong in de jup league.
Ik zou het juist vreemder vinden als Ajax hier kwaad over geworden was.
nou kan me voorstellen dat ze gewoon kampioen willen worden.. dan wel geen promotie maar dat zegt niks
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 11 april 2018 - 08:31   quote  deeplink  
Als ik de berichten zo lees dan gaat er een aardige leegloop komen bij Ajax komende zomer.

Ziyech
Onana
Dijks
Viergever
Willen/Zullen sowieso vertrekken. En aan:
Veltman
De Ligt
Kluivert
Neres
Wordt ook getrokken.

Kan het toch zo maar ineens zijn dat we 6 of 7 spelers kwijtraken die dit seizoen regelmatig gespeeld hebben. Tuurlijk mis je de één meer dan de ander, maar spelers als Ziyech, Onana, De Ligt, Kluivert en Neres zijn moeilijk om direct goed te vervangen.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 11 april 2018 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 08:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nou kan me voorstellen dat ze gewoon kampioen willen worden.. dan wel geen promotie maar dat zegt niks
Ik zou als Ajax zijnde meer waarde hechten aan de ontwikkeling van die jongens. Zo een extra wedstrijd lijkt me alleen maar goed voor ze. Zeker zo een beladen wedstrijd.
remco k
 remco k - woensdag 11 april 2018 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 07:31 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Omdat Ajax hier eigenlijk helemaal niet zo veel over te zeggen zou moeten hebben.
Jong is daar puur om de talenten sterker en weerbaarder te maken zodat ze sneller kunnen aanhaken bij het eerste.
Zo een extra wedstrijd is dus alleen maar mooi voor die gasten, aangezien er toch niks te winnen of verliezen valt voor jong in de jup league.
Ik zou het juist vreemder vinden als Ajax hier kwaad over geworden was.
Leuk verhaal, maar dat gaat in de gedachtes van die spelers echt niet op hoor, zo kort voor het einde van de competitie kampioen kunnen worden, dan is dat echt het enige dat telt..
Jaccio
 Jaccio - woensdag 11 april 2018 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 08:31 schreef NatjosFC het volgende:
Als ik de berichten zo lees dan gaat er een aardige leegloop komen bij Ajax komende zomer.

Ziyech
Onana
Dijks
Viergever
Willen/Zullen sowieso vertrekken. En aan:
Veltman
De Ligt
Kluivert
Neres
Wordt ook getrokken.

Kan het toch zo maar ineens zijn dat we 6 of 7 spelers kwijtraken die dit seizoen regelmatig gespeeld hebben. Tuurlijk mis je de één meer dan de ander, maar spelers als Ziyech, Onana, De Ligt, Kluivert en Neres zijn moeilijk om direct goed te vervangen.
Dat zou voor Ajax een absolute ramp zijn mochten die spelers vertrekken. Ik zie vanuit jong niemand komen die die jongens zo op kan vangen.

Door het WK is het denk ik ook zeer reeel dat deze spelers vertrekken. Ze zullen, omdat ze daar niet aanwezig zijn, veel goedkoper en dus interessanter zijn om in te investeren voor veel clubs.

Ziyech doet dan wel mee, maar die zullen we sowieso kwijtraken lijkt me.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 11 april 2018 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 08:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Leuk verhaal, maar dat gaat in de gedachtes van die spelers echt niet op hoor, zo kort voor het einde van de competitie kampioen kunnen worden, dan is dat echt het enige dat telt..
Ja, voor die spelers zal het wellicht balen zijn. Maar je had het over woeste beleidsbepalers en trainers. Ik denk dat die er iets anders in staan.
remco k
 remco k - woensdag 11 april 2018 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 08:36 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik zou als Ajax zijnde meer waarde hechten aan de ontwikkeling van die jongens. Zo een extra wedstrijd lijkt me alleen maar goed voor ze. Zeker zo een beladen wedstrijd.
Juist die gedachte zorgt ervoor dat het Nederlandse voetbal niet veel beter wordt.

Er moet binnen de gehele club een winnaarsmentaliteit heersen, en zoals Ajax hier nu op reageert, heerst er alles behalve die mentaliteit.

Op dit moment lijkt het wel alsof leuk en mooi voetballen een mooiere prijs is als echt winnen.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 11 april 2018 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 08:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Juist die gedachte zorgt ervoor dat het Nederlandse voetbal niet veel beter wordt.

Er moet binnen de gehele club een winnaarsmentaliteit heersen, en zoals Ajax hier nu op reageert, heerst er alles behalve die mentaliteit.

Op dit moment lijkt het wel alsof leuk en mooi voetballen een mooiere prijs is als echt winnen.
Je kunt het ook zien als Amsterdamse bluf. 'We hebben al gewonnen, dus doen het nog wel een keertje opnieuw'. Zoiets zei Reiziger er ook over volgens mij, dat hij zich geen zorgen maakt.

Maar wat betreft die mentaliteit heb je aan de ene kant wel gelijk hoor. Alleen, kweek je niet meer winnaarsmentaliteit door het gewoon op het veld te laten zien? ipv klagen bij de KNVB om een beslissing die ze toch nooit terug gaan draaien..
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 11 april 2018 - 11:19   quote  deeplink  
Nou het gaat wat worden als Ziyech, Onana, de Ligt, Kluivert, Neres allemaal weg zijn na dit seizoen. Die Deen rechtachter vind ik ook een drama, dus weer een tussenzeisoen? Ik geloof dat ajax alleen maar tussen jaartjes heeft...
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 11 april 2018 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2018 - 08:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Het huren heeft ons echt nog nooit iets gebracht.. Als er nog niemand klaar staat, moet Ajax een goede vervanger kopen, dat een jeugdspeler 2 of 3 jaar later er aan komt kan die mooi de concurrentie aangaan.

Nu is er veel te weinig concurrentie.
Ik vond Traore toch wel een goede, die bracht iets extra's en ondertussen heeft Ajax vwerder gekeken, helaas niemand uit de jeugd en ik zie de aankomende jaren niemand daar opstaan, dus dan maar aankopen
Eide
 Eide - woensdag 11 april 2018 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 11:23 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik vond Traore toch wel een goede, die bracht iets extra's en ondertussen heeft Ajax vwerder gekeken, helaas niemand uit de jeugd en ik zie de aankomende jaren niemand daar opstaan, dus dan maar aankopen
Dat was ook wel de enige naast Milik waarvoor een optie op koop was afgedwongen. Het probleem van huren is dat je het talent van een ander opleidt.
p111
 p111 - woensdag 11 april 2018 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2018 - 21:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt maatje, maar Schöne laat zulke gaten vallen op het middenveld dat je ook met Klaassen onmogelijk druk kan zetten. Ik erger mij echt dood aan Lasse op het moment.
Lasse is over en uit,helaas ziet die boeren tukker dat niet.
p111
 p111 - woensdag 11 april 2018 - 18:01   quote  deeplink  
Laat Eyting het maar proberen voor Schone,het kampioenschap is toch al bekend.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 11 april 2018 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 12:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat was ook wel de enige naast Milik waarvoor een optie op koop was afgedwongen. Het probleem van huren is dat je het talent van een ander opleidt.
Het voetbal is nu eenmaal veranderd, soms heb je alleen brandhout dat je kunt kopen en goud dat je kunt huren. Natuurlijk kan je niet bouwen op dit soort jongens, maar als je denkt dat er iemand uit de jeugd bijna zover is om de overstap te maken is dat in mijn ogen een prima optie.
AkaS
 AkaS - woensdag 11 april 2018 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 08:31 schreef NatjosFC het volgende:
Als ik de berichten zo lees dan gaat er een aardige leegloop komen bij Ajax komende zomer.

Ziyech
Onana
Dijks
Viergever
Willen/Zullen sowieso vertrekken. En aan:
Veltman
De Ligt
Kluivert
Neres
Wordt ook getrokken.

Kan het toch zo maar ineens zijn dat we 6 of 7 spelers kwijtraken die dit seizoen regelmatig gespeeld hebben. Tuurlijk mis je de één meer dan de ander, maar spelers als Ziyech, Onana, De Ligt, Kluivert en Neres zijn moeilijk om direct goed te vervangen.
tja Natjos.... het zou zomaar eens zo kunnen uitpakken. Ik vind het echt dramatisch. Natuurlijk willen we allemaal rozegeur en mananschijn. En is het niet leuk om negatief te zijn. En ook wil je helden uit het verleden alleen maar eren...

Maar in mijn boek van eerlijkheid en zakelijkheid kan ik niet anders de conclusie trekken dat onze directie van Overmars tot Bergkamp en iedereen schandalig gefaald hebben. Natuurlijk zijn er spelers aangetrokken en verkocht waardoor er hier en daar goede winsten zijn gemaakt. Maar het doel kan nimmer winst maken zijn. Het doel is prijzen winnen en dan komt het winst maken vanzelf als mooie bijzaak.

Nu hebben we helemaal niets gewonnen.
Onderling hebben ze elkaar dwars gezeten en de tent uitgevochten.
Talenten zijn de afgelopen jaar verkwanselt en door de achterdeur vertrokken.
De bestaande groep dreigt met een uitloop en we blijven bovendien zitten met een clown als trainer.

Nee we hebben wat mij betreft de boot volledig gemist, dankzij onze helden van weleer!
remco k
 remco k - woensdag 11 april 2018 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 09:03 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Je kunt het ook zien als Amsterdamse bluf. 'We hebben al gewonnen, dus doen het nog wel een keertje opnieuw'. Zoiets zei Reiziger er ook over volgens mij, dat hij zich geen zorgen maakt.

Maar wat betreft die mentaliteit heb je aan de ene kant wel gelijk hoor. Alleen, kweek je niet meer winnaarsmentaliteit door het gewoon op het veld te laten zien? ipv klagen bij de KNVB om een beslissing die ze toch nooit terug gaan draaien..
Het gaat erom dat je niet over je heen laat lopen.

Klagen doet men over het algemeen over zaken waar men ongelijk over heeft.
remco k
 remco k - woensdag 11 april 2018 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 18:13 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Het voetbal is nu eenmaal veranderd, soms heb je alleen brandhout dat je kunt kopen en goud dat je kunt huren. Natuurlijk kan je niet bouwen op dit soort jongens, maar als je denkt dat er iemand uit de jeugd bijna zover is om de overstap te maken is dat in mijn ogen een prima optie.
Nou dan ben ik weleens benieuwd naar voorbeelden van je stelling in je eerste zin.

Ik ben niet tegen huren hoor. Maar je bent inderdaad aan het opleiden voor een ander zoals Eide al zegt en er is maar weinig goeds uit gekomen tot nu toe. Ook Traore was alles behalve een succes.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 13 april 2018 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 18:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou dan ben ik weleens benieuwd naar voorbeelden van je stelling in je eerste zin.

Ik ben niet tegen huren hoor. Maar je bent inderdaad aan het opleiden voor een ander zoals Eide al zegt en er is maar weinig goeds uit gekomen tot nu toe. Ook Traore was alles behalve een succes.
Ik heb geen echte voorbeelden op dit moment, maar als je kijkt naar Klaassen, die kan je niet meer kopen, maar een jaartje huren zou niet verkeerd zijn. Zo heb je meer spelers die op de bank zitten bij top teams die Ajax best kan gebruiken voor een jaartje.

Traore vond ik echt een geweldige speler, natuurlijk was zijn rendement veel te laag, maar hij bracht wel degelijk iets extra's in mijn optiek.
remco k
 remco k - vrijdag 13 april 2018 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 11:31 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik heb geen echte voorbeelden op dit moment, maar als je kijkt naar Klaassen, die kan je niet meer kopen, maar een jaartje huren zou niet verkeerd zijn. Zo heb je meer spelers die op de bank zitten bij top teams die Ajax best kan gebruiken voor een jaartje.

Traore vond ik echt een geweldige speler, natuurlijk was zijn rendement veel te laag, maar hij bracht wel degelijk iets extra's in mijn optiek.
En dan ga je Klaassen op de plek van vd Beek neerzetten?

Traore bracht veel extra irritatie met zich mee inderdaad..
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 13 april 2018 - 13:04   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/808397/-ajax-reist-naar-abu-dhabi-en-maakt-opwachting-in-afscheidsduel-ex-feyenoorder-.html

Dit snap ik niet zo goed.
Waarom niet gewoon rust pakken?
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 13:50   quote  deeplink  
Meestal een trip van de sponsor. Altijd na afloop van het seizoen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 13 april 2018 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Geld, Geld, Geld!!
Eide
 Eide - vrijdag 13 april 2018 - 14:48   quote  deeplink  
Niet bevestigd door Ajax, maar zal wel aantrekkelijk zijn voor een van de sponsoren. Reken er maar op dat Ajax ook vaker naar Azië zal gaan voor commerciële doeleinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2018 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 13 april 2018 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 14:48 schreef Eide het volgende:
Niet bevestigd door Ajax, maar zal wel aantrekkelijk zijn voor een van de sponsoren. Reken er maar op dat Ajax ook vaker naar Azië zal gaan voor commerciële doeleinden.
Ja inderdaad. Trouwens zal de voorbereiding aankomend seizoen wel eerder beginnen lijkt mij?
remco k
 remco k - vrijdag 13 april 2018 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 14:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Trouwens zal de voorbereiding aankomend seizoen wel eerder beginnen lijkt mij?
Wanneer moet de nummer twee al aantreden dan in de voorronde cl?
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 18:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Wanneer moet de nummer twee al aantreden dan in de voorronde cl?
Nog 3 weken eerder dan normaal als het goed is. Voorheen was het 3e voorronde. De eerste 2 voorrondes zijn om de week en dan zit er geloof ik 2 weken tussen.
hjf
 hjf - zaterdag 14 april 2018 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 19:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nog 3 weken eerder dan normaal als het goed is. Voorheen was het 3e voorronde. De eerste 2 voorrondes zijn om de week en dan zit er geloof ik 2 weken tussen.
Kunnen ze naar hun vakantie fluiten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.2032649