BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 05 maart 2018 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 21:27 schreef remco k het volgende:
Is het sowieso niet goed om eens naar wat pas vertrokken spelers te kijken.

Riedewald. Klaassen. Bazoer Ghazi.

Maar ook iemand als mensah

Ze komen vrijwel allemaal niet aan de bak.
Mensah zou ik nooit terughalen met zijn verleden bij Ajax.
remco k
 remco k - dinsdag 06 maart 2018 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 22:36 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik zou dit best toejuichen, maar creëer je op het middenveld dan niet weer een luxeprobleem?

Je hebt nu al een Frenkie de Jong, Siem de Jong en Eiting die niet op het middenveld spelen en dan nog bijvoorbeeld een Mazraoui weer daarachter. Met het beoogde toekomstige middenveld van Eiting, Frenkie de Jong en van de Beek, mits Ziyech vertrekt, lijkt het me niet dat een Klaassen of Bazoer voor de bank komt en tegelijkertijd zullen de dan huidige basisspelers ook niet terug willen banken.
Ik ben van mening dat ajax er niet is voor het plezier van dit soort gasten, maar dat ze nu echt moeten gaan doorpakken om weer eens prijzen te winnen, als je dan andere betere spelers kan aantrekken moet je dat niet nalaten.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 08 maart 2018 - 12:22   quote  deeplink  
Ajax geintresseerd in Rick van Drongelen

De kans is groot dat Rick van Drongelen vertrekt bij Hamburger SV als de club degradeert. Volgens BILD lonkt er dan een terugkeer naar de Eredivisie, want Ajax zou nadrukkelijk geïnteresseerd zijn in de negentienjarige verdediger. Sterker nog, de Amsterdammers hebben in januari al een poging ondernomen om Van Drongelen los te weken in Hamburg.

Een bod van zeven miljoen euro werd echter door de huidige zeventien van de Bundesliga van tafel geveegd. In september had Ajax al contact opgenomen met de belangenbehartigers van Van Drongelen, nadat hij een uitstekende start beleefde in de Bundesliga. De verdediger zou zich echter wel op zijn gemak voelen in Hamburg en een goed verhaal van HSV zou hem zomaar kunnen overhalen om in Noord-Duitsland te blijven, ook als de club degradeert.

Als HSV degradeert, is de kans echter groot dat men zwicht voor een miljoenenbod. Ajax is niet de enige gegadigde voor Van Drongelen, want ook verschillende clubs uit de Bundesliga en de Premier League zouden hem nadrukkelijk in de gaten houden. Chelsea had hem twee jaar geleden al eens op de radar, maar Van Drongelen verkoos destijds een langer verblijf bij Sparta Rotterdam boven een avontuur bij the Blues.

________________________________________________________________________________________

Zou ronduit slecht zijn van de scouting als deze jongen gehaald wordt. Kon vorig jaar voor een prikkie opgehaald worden bij Sparta.

Dat ter zijde, zou het wel een goede opvolger zijn van Viergever. Je hebt dan naast Wöber en de Ligt met Schuurs en van Drongelen twee sterke cv's achter de hand. Bovendien kan van Drongelen ook als linksback uit de voeten.
hjf
 hjf - zondag 11 maart 2018 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 12:22 schreef NatjosFC het volgende:
Ajax geintresseerd in Rick van Drongelen

De kans is groot dat Rick van Drongelen vertrekt bij Hamburger SV als de club degradeert. Volgens BILD lonkt er dan een terugkeer naar de Eredivisie, want Ajax zou nadrukkelijk geïnteresseerd zijn in de negentienjarige verdediger. Sterker nog, de Amsterdammers hebben in januari al een poging ondernomen om Van Drongelen los te weken in Hamburg.

Een bod van zeven miljoen euro werd echter door de huidige zeventien van de Bundesliga van tafel geveegd. In september had Ajax al contact opgenomen met de belangenbehartigers van Van Drongelen, nadat hij een uitstekende start beleefde in de Bundesliga. De verdediger zou zich echter wel op zijn gemak voelen in Hamburg en een goed verhaal van HSV zou hem zomaar kunnen overhalen om in Noord-Duitsland te blijven, ook als de club degradeert.

Als HSV degradeert, is de kans echter groot dat men zwicht voor een miljoenenbod. Ajax is niet de enige gegadigde voor Van Drongelen, want ook verschillende clubs uit de Bundesliga en de Premier League zouden hem nadrukkelijk in de gaten houden. Chelsea had hem twee jaar geleden al eens op de radar, maar Van Drongelen verkoos destijds een langer verblijf bij Sparta Rotterdam boven een avontuur bij the Blues.

________________________________________________________________________________________

Zou ronduit slecht zijn van de scouting als deze jongen gehaald wordt. Kon vorig jaar voor een prikkie opgehaald worden bij Sparta.

Dat ter zijde, zou het wel een goede opvolger zijn van Viergever. Je hebt dan naast Wöber en de Ligt met Schuurs en van Drongelen twee sterke cv's achter de hand. Bovendien kan van Drongelen ook als linksback uit de voeten.
En voorsorteren op een vertrek van Tagliafico
AkaS
 AkaS - zondag 11 maart 2018 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 09:46 schreef hjf het volgende:

[..]

En voorsorteren op een vertrek van Tagliafico
Maar komt er vanuit de opleiding dan wederom geen fatsoenlijke linksback?

Een ander gerucht is dat van Daley Blind, van mij hoeft dat niet...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 11 maart 2018 - 11:28   quote  deeplink  
Daley Blind zal voor het middenveld zijn. Ik dacht dat trouwens dat Mitchel Bakker een linksback was met potentie. Maar daar zullen Remco, Eide, AW of Loetje meer over weten.
remco k
 remco k - zondag 11 maart 2018 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 11:28 schreef NatjosFC het volgende:
Daley Blind zal voor het middenveld zijn. Ik dacht dat trouwens dat Mitchel Bakker een linksback was met potentie. Maar daar zullen Remco, Eide, AW of Loetje meer over weten.
Lijkt me een goed talent die bakker. Is al vrij stevig voor zijn leeftijd naar mijn beleving.

Goede drive vooruit. Maar dat hebben vrijwel alle backs in onze opleiding. Daarom is het ook zo bijzonder dat we er nooit een zien doorbreken.

Ik had van Savastano bijvoorbeeld ook veel meer verwacht.
Eide
 Eide - zondag 11 maart 2018 - 16:56   quote  deeplink  
Veel jongens die te boek stonden als toptalent die stranden op het moment. Nunnely breekt niet door bijvoorbeeld. Mees de Wit geblesseerd en veel anderen al vertrokken of bedankt
Eide
 Eide - zondag 11 maart 2018 - 17:00   quote  deeplink  
En natuurlijk dat de echt goeden al lang basisspeler zijn. Zie Kluivert en De Ligt vooral.
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 21:02   quote  deeplink  
Net even wat flitsen gezien van de wedstrijd van Kopenhagen, maar Fischer lijkt al weken weer helemaal de oude te worden. Wat is dat prachtig om te zien zeg!
remco k
 remco k - maandag 12 maart 2018 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 21:02 schreef Loetje het volgende:
Net even wat flitsen gezien van de wedstrijd van Kopenhagen, maar Fischer lijkt al weken weer helemaal de oude te worden. Wat is dat prachtig om te zien zeg!
Ik hoop voor die jongen dat ie weer gelukkig wordt van het spelletje. I zou hem zo weer bij ons willen zien.
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 21:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoop voor die jongen dat ie weer gelukkig wordt van het spelletje. I zou hem zo weer bij ons willen zien.
Vind hem een geweldige speler. Altijd gevonden
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 12 maart 2018 - 21:57   quote  deeplink  
Overmars had het al geprobeerd bij hem volgens mij. Opzich prima dat ie niet terug is gekomen. Heeft zn belofte tot nog toe niet in kunnen lossen, maar is nog maar 23.
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 22:01   quote  deeplink  
Eerste periode wel, erna minder maar nog altijd iemand die best wat scoorde
Eide
 Eide - vrijdag 23 maart 2018 - 08:46   quote  deeplink  
In het geruchtencircuit het verhaal dat Barcelona bij Ajax heeft geïnformeerd wat De Ligt zou moeten kosten. Ajax schijnt volgens Spaanse media minimaal 60 miljoen te verlangen.

Daadwerkelijk bevestigd is dat bondscoach Koeman zowel Kluivert als De Ligt heeft geadviseerd nog een paar jaar in Nederland te blijven. Beide zijn met Ajax in gesprek over een contractverlening en -verbetering.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 maart 2018 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2018 - 08:46 schreef Eide het volgende:
In het geruchtencircuit het verhaal dat Barcelona bij Ajax heeft geïnformeerd wat De Ligt zou moeten kosten. Ajax schijnt volgens Spaanse media minimaal 60 miljoen te verlangen.

Daadwerkelijk bevestigd is dat bondscoach Koeman zowel Kluivert als De Ligt heeft geadviseerd nog een paar jaar in Nederland te blijven. Beide zijn met Ajax in gesprek over een contractverlening en -verbetering.
Hahahaha Koeman en wat adviseren!!! Wanneer gaat de trein mijnheer Koeman???
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 27 maart 2018 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2018 - 08:46 schreef Eide het volgende:
In het geruchtencircuit het verhaal dat Barcelona bij Ajax heeft geïnformeerd wat De Ligt zou moeten kosten. Ajax schijnt volgens Spaanse media minimaal 60 miljoen te verlangen.

Daadwerkelijk bevestigd is dat bondscoach Koeman zowel Kluivert als De Ligt heeft geadviseerd nog een paar jaar in Nederland te blijven. Beide zijn met Ajax in gesprek over een contractverlening en -verbetering.
Na deze 2 wedstrijden is De Ligt niet meer te houden voor Ajax, hij is in mijn optiek ook al klaar voor de Europese top. Die 60 miljoen wordt gewoon betaald deze zomer en dan is hij helaas alweer weg. Als Ajax een aanbieding doet om zijn contract te verlengen, dan moet dat voor hem in de allerhoogste salarisschaal zijn en dan blijft hij nog max 1 jaar.

Maar wat een baas is die De Ligt zeg.
Eide
 Eide - woensdag 28 maart 2018 - 07:39   quote  deeplink  
Jordi Cruijff vertrekt bij Maccabi. Misschien moet Ajax eens kijken of ze hem binnen kunnen halen. Jordi heeft goed werk gedaan in Israël, heeft ondertussen ruim ervaring in het voetbal en ia geen Ajaxtelg. Een frisse kijk dus.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 28 maart 2018 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2018 - 14:20 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Na deze 2 wedstrijden is De Ligt niet meer te houden voor Ajax, hij is in mijn optiek ook al klaar voor de Europese top. Die 60 miljoen wordt gewoon betaald deze zomer en dan is hij helaas alweer weg. Als Ajax een aanbieding doet om zijn contract te verlengen, dan moet dat voor hem in de allerhoogste salarisschaal zijn en dan blijft hij nog max 1 jaar.

Maar wat een baas is die De Ligt zeg.
Ik denk ook dat hij niet te houden is.
Wellicht een constructie bedenken dat hij verkocht en direct een jaar verhuurd wordt aan Ajax? Mits ze Europees spelen. Anders wordt de Ligt er zelf ook niet veel beter van.

Naar mijn mening is het voor de Ligt ook beter voor zijn ontwikkeling om te vertrekken als er geen Europees voetbal wordt afgedwongen volgend seizoen.

Moet er tegelijkertijd wel even bij zeggen dat we misschien even op de rem moeten trappen met zijn allen.
Natuurlijk is hij goed, maar de manier waarop hij nu in de media etc de hemel in wordt geprezen is weer typisch Nederlands.
Speelt hij straks 4 mindere wedstrijden, dan kan hij er ineens niks meer van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 maart 2018 door Jaccio --
hjf
 hjf - woensdag 28 maart 2018 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2018 - 07:39 schreef Eide het volgende:
Jordi Cruijff vertrekt bij Maccabi. Misschien moet Ajax eens kijken of ze hem binnen kunnen halen. Jordi heeft goed werk gedaan in Israël, heeft ondertussen ruim ervaring in het voetbal en ia geen Ajaxtelg. Een frisse kijk dus.
Ik heb dit al lang geleden geopperd Eide om Jordy binnen te halen als directeur. Hij straalt op mij uit alsof hij wil zeggen: komen jullie maar op. Ik regel het wel. Ik zou het geweldig vinden als hij Van der Sar als Algemeen Directeur zou opvolgen en Edwin de commerciële zaken gaat behartigen. Een win-winsituatie voor iedereen.
hjf
 hjf - woensdag 28 maart 2018 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2018 - 08:46 schreef Eide het volgende:
In het geruchtencircuit het verhaal dat Barcelona bij Ajax heeft geïnformeerd wat De Ligt zou moeten kosten. Ajax schijnt volgens Spaanse media minimaal 60 miljoen te verlangen.

Daadwerkelijk bevestigd is dat bondscoach Koeman zowel Kluivert als De Ligt heeft geadviseerd nog een paar jaar in Nederland te blijven. Beide zijn met Ajax in gesprek over een contractverlening en -verbetering.
Deze jongens hebben toch voldoende voorbeelden, dat bij een te vroeg vertrek dit negatieve gevolgen voor hun carrière kan hebben. Maar ja. De zaakwaarnemer hé. Een enkele die wel slaagt (Sanchez) is een uitzondering.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 28 maart 2018 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2018 - 09:38 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik heb dit al lang geleden geopperd Eide om Jordy binnen te halen als directeur. Hij straalt op mij uit alsof hij wil zeggen: komen jullie maar op. Ik regel het wel. Ik zou het geweldig vinden als hij Van der Sar als Algemeen Directeur zou opvolgen en Edwin de commerciële zaken gaat behartigen. Een win-winsituatie voor iedereen.
Ed-win win situatie? ;)
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 28 maart 2018 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2018 - 07:39 schreef Eide het volgende:
Jordi Cruijff vertrekt bij Maccabi. Misschien moet Ajax eens kijken of ze hem binnen kunnen halen. Jordi heeft goed werk gedaan in Israël, heeft ondertussen ruim ervaring in het voetbal en ia geen Ajaxtelg. Een frisse kijk dus.
Zou het nog een belangrijke rol spelen dat het stadion dan zo snel mogelijk zijn vaders naam krijgt?

Overigens, wat zou zijn functie moeten zijn? Overmars en Ten Hag zitten voorlopig nog op hun plek denk ik.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 28 maart 2018 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2018 - 07:39 schreef Eide het volgende:
Jordi Cruijff vertrekt bij Maccabi. Misschien moet Ajax eens kijken of ze hem binnen kunnen halen. Jordi heeft goed werk gedaan in Israël, heeft ondertussen ruim ervaring in het voetbal en ia geen Ajaxtelg. Een frisse kijk dus.
Misschien is dit ook wel de reden dat hij gaat stoppen bij Maccabi..... Ajax
Eide
 Eide - woensdag 28 maart 2018 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2018 - 10:55 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Zou het nog een belangrijke rol spelen dat het stadion dan zo snel mogelijk zijn vaders naam krijgt?

Overigens, wat zou zijn functie moeten zijn? Overmars en Ten Hag zitten voorlopig nog op hun plek denk ik.
Ik denk dat er altijd ruimte moet zijn om specifieke personen binnen te halen als je denkt dat die iets bijzonders brengen. Een Bergkampachtige rol bijvoorbeeld, als schakel tussen de hoofdtrainer, hoofd jeugdtrainers en de individuele trainers. Je haalt wel een bak internationale ervaring binnen die weet hoe het is om met beperkte middelen te presteren.

Het gaat mij trouwens oprecht niet om de naam Cruijff maar om de persoon Jordi die als TD, trainer en speler echt wel een forse rugzak heeft.
Eide
 Eide - donderdag 29 maart 2018 - 09:53   quote  deeplink  
Affelay transfervrij aan het eind van het seizoen. Niet meteen iemand voor Ajax, maar die zie ik wel terug komen naar de Eredivisie.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 29 maart 2018 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2018 - 09:53 schreef Eide het volgende:
Affelay transfervrij aan het eind van het seizoen. Niet meteen iemand voor Ajax, maar die zie ik wel terug komen naar de Eredivisie.
Mooie speler voor PSV. Zou daar nog wel veel kunnen betekenen.
Zie Utrecht er ook nog wel mee aan de haal gaan.
Eide
 Eide - donderdag 29 maart 2018 - 10:30   quote  deeplink  
Nou inderdaad. Zou bij een ploeg als Utrecht, AZ of zelfs Hercules echt een mooie voetballer voor de Eredivisie kunnen zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 29 maart 2018 - 12:38   quote  deeplink  
Afelay al weer bijna 32. Wat is de tijd snel gegaan na zijn transfer.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 maart 2018 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2018 - 09:53 schreef Eide het volgende:
Affelay transfervrij aan het eind van het seizoen. Niet meteen iemand voor Ajax, maar die zie ik wel terug komen naar de Eredivisie.
PSV denk ik. Die hebben 0 creativiteit op het middenveld. Ajax heeft een 6 nodig.
AkaS
 AkaS - vrijdag 30 maart 2018 - 09:29   quote  deeplink  
Had dit in het topic van Nico geplaatst maar wellicht is dit een beter topic, zie onderstaande:

Ben echt benieuwd of hij blijft en hoe onze achterhoede of eigenlijk het hele team eruit gaat zien komend seizoen?

----------------------Onana ?-------------------

--------------De Ligt ? ------Wöber-----------

?-----------------------------------------Nico ?

--------------------- ?-----------------------

------------Frenkie ? -------Ziyech ?----------

Neres ? ----------------------------- -Kluivert ?

---------------------Dolberg -----------------
Loetje
 Loetje - vrijdag 30 maart 2018 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 09:29 schreef AkaS het volgende:
Had dit in het topic van Nico geplaatst maar wellicht is dit een beter topic, zie onderstaande:

Ben echt benieuwd of hij blijft en hoe onze achterhoede of eigenlijk het hele team eruit gaat zien komend seizoen?

----------------------Onana ?-------------------

--------------De Ligt ? ------Wöber-----------

?-----------------------------------------Nico ?

--------------------- ?-----------------------

------------Frenkie ? -------Ziyech ?----------

Neres ? ----------------------------- -Kluivert ?

---------------------Dolberg -----------------
Ik denk dat vooralsnog Bande op de plek van Kluivert gaat die nog steeds niet bijgetekend heeft.
nummer10
 nummer10 - maandag 02 april 2018 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2018 - 20:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

PSV denk ik. Die hebben 0 creativiteit op het middenveld. Ajax heeft een 6 nodig.
nigel... mjah ook daar zijn voor en tegenstanders van... maar dan kan die van jong ajax die al met hem word vergeleken mooi achter hem klaar gestoomd worden.. en zoon stofzuiger zie ik wel graag, dan kan ziyech en frenkie mooi hun ding doen
Loetje
 Loetje - maandag 02 april 2018 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 18:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nigel... mjah ook daar zijn voor en tegenstanders van... maar dan kan die van jong ajax die al met hem word vergeleken mooi achter hem klaar gestoomd worden.. en zoon stofzuiger zie ik wel graag, dan kan ziyech en frenkie mooi hun ding doen
Als Ziyech en Schone vertrekken heb je alleen maar tieners of enkele begin twintigers daar. Moet dan wel wat bij.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 april 2018 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 20:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als Ziyech en Schone vertrekken heb je alleen maar tieners of enkele begin twintigers daar. Moet dan wel wat bij.
Ik zou Siem de Jong halen.:D :D

Of een andere oud-ajacied als Nigel de Jong, Anita of misschien wel Davy Klaassen(maar die moet basis).
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 april 2018 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 april 2018 - 13:14 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik zou Siem de Jong halen.:D :D

Of een andere oud-ajacied als Nigel de Jong, Anita of misschien wel Davy Klaassen(maar die moet basis).
Nigel wordt hem niet meer denk ik. Siem zou wel echt een typische aankoop voor Ajax zijn gezien de laatste jaren trouwens, haha.
p111
 p111 - dinsdag 03 april 2018 - 14:32   quote  deeplink  
Odegaard,ik durf die gast wel een kans te geven hij gaat steeds beter voetballen.Helaas nu even geblesseerd,maar misschien een dealtje maken met Real ?
remco k
 remco k - dinsdag 03 april 2018 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 april 2018 - 14:32 schreef p111 het volgende:
Odegaard,ik durf die gast wel een kans te geven hij gaat steeds beter voetballen.Helaas nu even geblesseerd,maar misschien een dealtje maken met Real ?
dan zal je hem moeten huren, en wat schiet ajax daarmee op?
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 april 2018 - 17:27   quote  deeplink  
Kom op, speelt een paar leuke wedstrijden bij een ploeg in de middenmoot van Nederland. Krijgt bovendien alle ruimte om te voetballen daar. Laat lekker blijven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 april 2018 - 18:38   quote  deeplink  
Ik ben eigenlijk helemaal klaar met die Scandinavische enclave.
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 april 2018 - 19:02   quote  deeplink  
Nja als ze goed zijn, prima. Maar die competities zijn nog minder dan de onze.

Dan had ik nog liever Fischer terug gezien. Die kon meer dan menig ander dacht.

Nu komt Bande en ik ben er zo zeker als wat van dat dat helemaal niks wordt. En dat is niet gebasseerd op wat medialand zegt. Maar wat Ajax hier mee aan moet, is mij oprecht een raadsel.
p111
 p111 - dinsdag 03 april 2018 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 april 2018 - 16:27 schreef remco k het volgende:

[..]

dan zal je hem moeten huren, en wat schiet ajax daarmee op?
Nou misschien wil Real van hem af,ik vind het een goede linkspoot die pas 19 is dus nog behoorlijk kan groeien.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 april 2018 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 april 2018 - 19:20 schreef p111 het volgende:

[..]

Nou misschien wil Real van hem af,ik vind het een goede linkspoot die pas 19 is dus nog behoorlijk kan groeien.
mooi weg laten blijven.. voelde zich te groot toen ajax hem wou en perse madrid wou..
hjf
 hjf - zondag 08 april 2018 - 10:18   quote  deeplink  
Is die Umar Sadiq die door NAC is gehuurd (van MC?) niet een goede optie voor de komende jaren? Is een speler waarvoor je naar het stadion komt.
Brandje
 Brandje - zondag 08 april 2018 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2018 - 10:18 schreef hjf het volgende:
Is die Umar Sadiq die door NAC is gehuurd (van MC?) niet een goede optie voor de komende jaren? Is een speler waarvoor je naar het stadion komt.
Weer een speler waarvoor je naar het stadion komt!!?? Ik kom al voor Hakim, Frenkie, Justin, David en Kesper naar het stadion. Ik zit te wachten, met name voor de nummer 6 positie, op spelers waarvoor ik NIET naar het stadion kom!!
remco k
 remco k - zondag 08 april 2018 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2018 - 13:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

Weer een speler waarvoor je naar het stadion komt!!?? Ik kom al voor Hakim, Frenkie, Justin, David en Kesper naar het stadion. Ik zit te wachten, met name voor de nummer 6 positie, op spelers waarvoor ik NIET naar het stadion kom!!
Hahhaa. Ja zo kan ke dat ook zien.
hjf
 hjf - zondag 08 april 2018 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2018 - 13:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

Weer een speler waarvoor je naar het stadion komt!!?? Ik kom al voor Hakim, Frenkie, Justin, David en Kesper naar het stadion. Ik zit te wachten, met name voor de nummer 6 positie, op spelers waarvoor ik NIET naar het stadion kom!!
Zolang Ten Hag Schone op de 6 zet, begrijp ik je reactie. Ik ben van mening, dat wij genoeg jongens in huis hebben, die de 6 positie uitstekend in kunnen vullen. Dat weet jezelf ook wel.
Verder. Hakim gaat zeker weten vertrekken. Frenkie moet als hij weer fit is op het middenveld spelen. David is nog lang niet aan zijn plafond en is momenteel niet in goede doen. Justin ontwikkeld zich goed op de LV positie, maar heeft nog stappen te maken. En wat betreft Kesper kan ik kort zijn. Voor zijn blessure was het al bijna niets en het is maar afwachten hoe hij terug komt. Teveel een dromer geworden na het vertrek van Bosz, die hem wel wist te raken. Kortom: de namen die jij noemt, waarvoor jij naar het stadion komt, vind ik nogal overdreven te noemen.
Brandje
 Brandje - zondag 08 april 2018 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2018 - 14:57 schreef hjf het volgende:

[..]

Zolang Ten Hag Schone op de 6 zet, begrijp ik je reactie. Ik ben van mening, dat wij genoeg jongens in huis hebben, die de 6 positie uitstekend in kunnen vullen. Dat weet jezelf ook wel.
Verder. Hakim gaat zeker weten vertrekken. Frenkie moet als hij weer fit is op het middenveld spelen. David is nog lang niet aan zijn plafond en is momenteel niet in goede doen. Justin ontwikkeld zich goed op de LV positie, maar heeft nog stappen te maken. En wat betreft Kesper kan ik kort zijn. Voor zijn blessure was het al bijna niets en het is maar afwachten hoe hij terug komt. Teveel een dromer geworden na het vertrek van Bosz, die hem wel wist te raken. Kortom: de namen die jij noemt, waarvoor jij naar het stadion komt, vind ik nogal overdreven te noemen.
Sorry maar kunnen invullen/spelen op zes neem ik geen genoegen mee omdat ik meerdere keren heb gezien dat je daar een specialist nodig hebt die wedstrijden voor je wint. Donny, Frenkie en Lasse kunnen allemaal op zes spelen maar ik wil daar een type Davids of Wouters zien. Met zo'n speler in je as gaan anderen beter spelen. Hakim en Donny gaan juist minder spelen met een Lasse achter zich. De nummer 6 is nog altijd een verdedigende positie dus ga je daar een van nature aanvallende middenvelder neer zetten dan vraag je om problemen.
hjf
 hjf - zondag 08 april 2018 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2018 - 15:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

Sorry maar kunnen invullen/spelen op zes neem ik geen genoegen mee omdat ik meerdere keren heb gezien dat je daar een specialist nodig hebt die wedstrijden voor je wint. Donny, Frenkie en Lasse kunnen allemaal op zes spelen maar ik wil daar een type Davids of Wouters zien. Met zo'n speler in je as gaan anderen beter spelen. Hakim en Donny gaan juist minder spelen met een Lasse achter zich. De nummer 6 is nog altijd een verdedigende positie dus ga je daar een van nature aanvallende middenvelder neer zetten dan vraag je om problemen.
En ik denk dus dat Donny en Frenkie dat heel goed kunnen invullen. En dan is het jammer voor Lasse. Banken!!
Jaccio
 Jaccio - maandag 09 april 2018 - 08:52   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=326783

Bam! Moet keihard aankomen dit.
Wat wreed om dit zo te zeggen over je speler zeg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1497499