BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - dinsdag 17 juli 2018 - 23:27   quote  deeplink  
Indedaad jaren werd er geschreeuwd geef het geld uit aan spelers en ja helaas kosten de subtoppers t/w allemaal minimaal meer als 15 mil.
Eide
 Eide - dinsdag 17 juli 2018 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2018 - 22:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

O ja? Denk dat dit dus aanzienlijk meevalt. Wat denk je van alle bonussen die je vervolgens moet betalen? Kosten voor de trips tijdens uitwedstrijden.

Vaak wordt er enkel de inkomsten gepubliceerd en niet de uitgaven. Het is echt niet zo rooskleurig als men wil doen geloven.
Die informatie publiceert Ajax elk jaar. Het eerste half jaar van het afgelopen seizoen was er een operationeel verlies van 4,4 mio door het mislopen van Europees voetbal. Er was 16.9 mio winst door transfers. Het seizoen ervoor was er een operationele winst van 8,9 mio door het behalen van de EL finale.

Het verschil tussen geen Europees voetbal en een topseizoen in de EL is dus bijna 12mio. De CL levert veel meer geld op.
AkaS
 AkaS - woensdag 18 juli 2018 - 00:20   quote  deeplink  
Gewoon effe verder gaan met "zeiken"...

Blind geeft aan pas 4x getraint te hebben en dat hij wellicht nog niet inzetbaar is...

Maar was hij niet het alernatief waar direct naar doorgeschakeld kon worden, alleen even aftikken...

In dat geval wel apart dat Blind anticiperend op deze extreme transfer in deze enorm belangrijke tweeluik in de voorronde van de CL niet beter heeft voorbereid en wel 100% zeker inzetbaar is...

M.a.w. groot bullshit verhaal van Overmars, hij heeft gefaald met Magallan, er was helemaal geen alternatief. Blind kwam gewoon voor hem onverwacht maar gewenst op het juiste moment in beeld en zoals Warrior al aangeef een paniekaankoop actie van een directeur die aangeschoten wild was...

En om het verder te verstevigen, zie je propaganda berichten in de bekende persbladen: Overmars ennvan der Sar houden woord en hebben voor de start van de belangrijke wedstrijden de selectie rond...

... Maar wat blijkt onze nieuwe messias Blind had geen rekening gehouden met de CL voorrondes en is nog niet fit!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 juli 2018 door AkaS --
Loetje
 Loetje - woensdag 18 juli 2018 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 00:20 schreef AkaS het volgende:
Gewoon effe verder gaan met "zeiken"...

Blind geeft aan pas 4x getraint te hebben en dat hij wellicht nog niet inzetbaar is...

Maar was hij niet het alernatief waar direct naar doorgeschakeld kon worden, alleen even aftikken...

In dat geval wel apart dat Blind anticiperend op deze extreme transfer in deze enorm belangrijke tweeluik in de voorronde van de CL niet beter heeft voorbereid en wel 100% zeker inzetbaar is...

M.a.w. groot bullshit verhaal van Overmars, hij heeft gefaald met Magallan, er was helemaal geen alternatief. Blind kwam gewoon voor hem onverwacht maar gewenst op het juiste moment in beeld en zoals Warrior al aangeef een paniekaankoop actie van een directeur die aangeschoten wild was...

En om het verder te verstevigen, zie je propaganda berichten in de bekende persbladen: Overmars ennvan der Sar houden woord en hebben voor de start van de belangrijke wedstrijden de selectie rond...

... Maar wat blijkt onze nieuwe messias Blind had geen rekening gehouden met de CL voorrondes en is nog niet fit!!!
United begint later aan de voorbereiding. Die spelen geen voorrondes. PSV is bijvoorbeeld ook net 2 weken bezig. Daar kan zowel Ajax als Blind weinig aan doen.
riveco
 riveco - woensdag 18 juli 2018 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 00:20 schreef AkaS het volgende:
Gewoon effe verder gaan met "zeiken"...

Blind geeft aan pas 4x getraint te hebben en dat hij wellicht nog niet inzetbaar is...

Maar was hij niet het alernatief waar direct naar doorgeschakeld kon worden, alleen even aftikken...

In dat geval wel apart dat Blind anticiperend op deze extreme transfer in deze enorm belangrijke tweeluik in de voorronde van de CL niet beter heeft voorbereid en wel 100% zeker inzetbaar is...

M.a.w. groot bullshit verhaal van Overmars, hij heeft gefaald met Magallan, er was helemaal geen alternatief. Blind kwam gewoon voor hem onverwacht maar gewenst op het juiste moment in beeld en zoals Warrior al aangeef een paniekaankoop actie van een directeur die aangeschoten wild was...

En om het verder te verstevigen, zie je propaganda berichten in de bekende persbladen: Overmars ennvan der Sar houden woord en hebben voor de start van de belangrijke wedstrijden de selectie rond...

... Maar wat blijkt onze nieuwe messias Blind had geen rekening gehouden met de CL voorrondes en is nog niet fit!!!
Dat Blind het alternatief was om af te tikken, heb jij er van gemaakt. En zoals wel vaker draai je nu ook weer met woorden, hij is namelijk wel fit, alleen starte later meer trainingen ( heel iets anders dus) Zonde dat jij je beroep mis bent gelopen, je had een baan kunnen hebben in de media.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 18 juli 2018 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 01:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

United begint later aan de voorbereiding. Die spelen geen voorrondes. PSV is bijvoorbeeld ook net 2 weken bezig. Daar kan zowel Ajax als Blind weinig aan doen.
Nee inderdaad en de transfer van Blind is redelijk snel gegaan dus zoveel kon hij er niet meer aan doen. Maar weer lekker zeiken om het zeiken.

Eindelijk durven ze iets uit te geven om ervaring te halen en dan is het nog niet goed en wordt weer alles aangegrepen om over Overmars te zeiken. Voor Ajax zijn Blind en Tadic gewoon toptransfers. Wacht met zeiken tot het seizoen iets verder onderweg is..
AkaS
 AkaS - woensdag 18 juli 2018 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 01:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

United begint later aan de voorbereiding. Die spelen geen voorrondes. PSV is bijvoorbeeld ook net 2 weken bezig. Daar kan zowel Ajax als Blind weinig aan doen.
wel vervelend voor ten Hag, heeft hij eindelijk zijn gewenste en benodigde voorbereiding, komt er een speler aanwaaien waarvan hij niet weet waar deze moet spelen, linksback, op 6 of als lcv...

Ik vind wel dat als de prestaties uitblijven dat we hem niets kunnen aanrekenen want zijn voorbereiding is nu wel even op zijn kop gezet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 juli 2018 door AkaS --
p111
 p111 - woensdag 18 juli 2018 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 08:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

wel vervelend voor ten Hag, heeft hij eindelijk zijn gewenste en benodigde voorbereiding, komt er een speler aanwaaien waarvan hij niet weet waar deze moet spelen, linksback, op 6 of als lcv...

Ik vind wel dat als de prestaties uitblijven dat we hem niets kunnen aanrekenen want zijn voorbereiding is nu wel even op zijn kop gezet.
Jij begint zo langzamerhand op een zeer gefrusteerde anti Ajax fan te lijken.
JOOD
 JOOD - woensdag 18 juli 2018 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 08:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

wel vervelend voor ten Hag, heeft hij eindelijk zijn gewenste en benodigde voorbereiding, komt er een speler aanwaaien waarvan hij niet weet waar deze moet spelen, linksback, op 6 of als lcv...

Ik vind wel dat als de prestaties uitblijven dat we hem niets kunnen aanrekenen want zijn voorbereiding is nu wel even op zijn kop gezet.
Akas, wat hier gebeurd is buiten de lijnen denken. Meegaan met het huidige voetbal op een slimme en verantwoordde manier.

Cassiera 5 miljoen
Orejuela 5 miljoen
Kristenssen 5 miljoen

Dit zijn transfers met de rem erop.

Ziyech 11 miljoen
Neres 13 miljoen?
Tadic 11 miljoen
Blind 16 miljoen

Dat zijn pas aankopen. En het mooie is dat de transfers van Sanchez en Klaassen in totaal 65 miljoen hebben opgeleverd... ik sta wel achter dit beleid. Gevestigde spelers als versterking.
Eide
 Eide - woensdag 18 juli 2018 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 09:13 schreef JOOD het volgende:

[..]
Gevestigde spelers als versterking.
Met dien verstande dat zowel Tadic als Blind echt als heel uitzonderlijk worden gezien. Als iemand in mei had gezegd dat die twee in juli bij Ajax onder contact zouden staan was die uitgelachen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 juli 2018 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2018 - 23:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Die informatie publiceert Ajax elk jaar. Het eerste half jaar van het afgelopen seizoen was er een operationeel verlies van 4,4 mio door het mislopen van Europees voetbal. Er was 16.9 mio winst door transfers. Het seizoen ervoor was er een operationele winst van 8,9 mio door het behalen van de EL finale.

Het verschil tussen geen Europees voetbal en een topseizoen in de EL is dus bijna 12mio. De CL levert veel meer geld op.
Ik bedoel er enkel mee te zeggen dat je niet kan roepen dat CL-voetbal de transfer van Blind en Tadic goed maakt. Er moeten namelijk ook bonussen en andere zaken betaald worden.
AkaS
 AkaS - woensdag 18 juli 2018 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 08:40 schreef p111 het volgende:

[..]

Jij begint zo langzamerhand op een zeer gefrusteerde anti Ajax fan te lijken.
Dat is een zeer narrow minded conclusie. Maar ik ben zeer, zeer, zeer, extreem zeer anti Overmars en anti ten Hag.

Omdat ik er 1.000% van overtuigd ben dat zij Ajax geen goed doen en incapabel zijn voor de functies die zij bekleden bij de club waar ik mijn hele leven heb voor gejuicht.

En dit al deed toen deze heren nog helemaal niets, maar dan ook helemaal niets met Ajax hadden.

Ik vind het idd niet te verkroppen dat personen uit Epe Barneveld en Haaksbergen even bij Ajax Amsterdam de baas komen spelen!

En als hier nu geweldige staten van dienst tegenover stonden, prima. Maar het is om te schamen wanneer deze pipo's het woord nemen.

En iedereen is ver"blind" omdat Ajax spelers haalt uit de PL... maar de hele soap omtrent het aantrekken van een cv is hiermee wel even een grote Joke geworden.

Want obv welke analyse moest de selectie versterkt worden met een mandekker zoals Magallan en obv wat is dit ineens niet meer nodig.

En waar is het alternatief waar Overmars direct naar kon doorschakelen.

Ik ben negatief over Overmars en daarom ben ik geen mak lammetje die zijn bullshit voor zoete koek slikt en zand in mijn ogen laat strooien.
Eide
 Eide - woensdag 18 juli 2018 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 09:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik bedoel er enkel mee te zeggen dat je niet kan roepen dat CL-voetbal de transfer van Blind en Tadic goed maakt. Er moeten namelijk ook bonussen en andere zaken betaald worden.
Jawel, maar Europees voetbal levert wel heel veel geld op. Transfersommen en restwaarde mag dus ook in dat licht gezien worden hoewel het, zoals jij terecht opmerkt, altijd en vertekend beeld opleverd.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 18 juli 2018 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 09:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik bedoel er enkel mee te zeggen dat je niet kan roepen dat CL-voetbal de transfer van Blind en Tadic goed maakt. Er moeten namelijk ook bonussen en andere zaken betaald worden.
Dit is mierenneuken in het quadraat je snapt toch wat er bedoeld wordt. Ajax heeft zelfs niet eens die successen nodig want Tadic en Blind konden zo afgetikt worden. Ajax heeft vermogen genoeg en Kluivert ook voor een mooi bedrag verkocht.

Misschien dat je het niet eens bent met de aankopen net als Akas maar wacht aub even met zeuren totdat Ajax iets verder in het seizoen is. En beoordeel dan of Blind iets toevoegt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 juli 2018 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 09:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dit is mierenneuken in het quadraat je snapt toch wat er bedoeld wordt. Ajax heeft zelfs niet eens die successen nodig want Tadic en Blind konden zo afgetikt worden. Ajax heeft vermogen genoeg en Kluivert ook voor een mooi bedrag verkocht.

Misschien dat je het niet eens bent met de aankopen net als Akas maar wacht aub even met zeuren totdat Ajax iets verder in het seizoen is. En beoordeel dan of Blind iets toevoegt.
Waar the fuck heb jij het over??? Ik geef enkel aan dat het schermen met successen om transfersommen te bagatelliseren onnodig is, vaak omdat er dan hogere bonussen betaald moeten worden. Net als vaak wordt geroepen dat een club een bepaalde transfersom terugverdient met shirtjesverkoop. Wat heeft dat te maken met mierenneuken?

Mijn reactie heeft dus helemaal niets, maar dan ook helemaal niets te maken met de komst van Blind en Tadic. Overigens vind ik beiden een heel goede aankoop, aangezien ik altijd geroepen heb dat er ervaring moet komen. Alleen vind ik bet bedrag dat er voor Blind betaald wordt veel te hoog, en ben ik niet echt een fan van hem! Maar ja, dan ben je gelijk weer een zeikerd, mierenneuken, anti-Ajacied of wat dan ook.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 juli 2018 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 09:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Jawel, maar Europees voetbal levert wel heel veel geld op. Transfersommen en restwaarde mag dus ook in dat licht gezien worden hoewel het, zoals jij terecht opmerkt, altijd en vertekend beeld opleverd.
Bedankt, eindelijk iemand die het snapt en je niet direct uitmaakt voor mierenneuken of iets dergelijks.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 juli 2018 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 09:54 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dat is een zeer narrow minded conclusie. Maar ik ben zeer, zeer, zeer, extreem zeer anti Overmars en anti ten Hag.

Omdat ik er 1.000% van overtuigd ben dat zij Ajax geen goed doen en incapabel zijn voor de functies die zij bekleden bij de club waar ik mijn hele leven heb voor gejuicht.

En dit al deed toen deze heren nog helemaal niets, maar dan ook helemaal niets met Ajax hadden.

Ik vind het idd niet te verkroppen dat personen uit Epe Barneveld en Haaksbergen even bij Ajax Amsterdam de baas komen spelen!

En als hier nu geweldige staten van dienst tegenover stonden, prima. Maar het is om te schamen wanneer deze pipo's het woord nemen.

En iedereen is ver"blind" omdat Ajax spelers haalt uit de PL... maar de hele soap omtrent het aantrekken van een cv is hiermee wel even een grote Joke geworden.

Want obv welke analyse moest de selectie versterkt worden met een mandekker zoals Magallan en obv wat is dit ineens niet meer nodig.

En waar is het alternatief waar Overmars direct naar kon doorschakelen.

Ik ben negatief over Overmars en daarom ben ik geen mak lammetje die zijn bullshit voor zoete koek slikt en zand in mijn ogen laat strooien.
Ik vind het nog bewonderingswaardig dat je ze van commentaar blijft voorzien. Ben wel een beetje klaar met het continu moeten aanhoren dat je van alles bent omdat je een eigen mening hebt. Ben inmiddels al een nepsupporter, racist, mierenneuken, downie en nog meer van die onzin! Maar ze slaan de hele discussie er rondom even over gemakshalve.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 18 juli 2018 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 10:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waar the fuck heb jij het over??? Ik geef enkel aan dat het schermen met successen om transfersommen te bagatelliseren onnodig is, vaak omdat er dan hogere bonussen betaald moeten worden. Net als vaak wordt geroepen dat een club een bepaalde transfersom terugverdient met shirtjesverkoop. Wat heeft dat te maken met mierenneuken?

Mijn reactie heeft dus helemaal niets, maar dan ook helemaal niets te maken met de komst van Blind en Tadic. Overigens vind ik beiden een heel goede aankoop, aangezien ik altijd geroepen heb dat er ervaring moet komen. Alleen vind ik bet bedrag dat er voor Blind betaald wordt veel te hoog, en ben ik niet echt een fan van hem! Maar ja, dan ben je gelijk weer een zeikerd, mierenneuken, anti-Ajacied of wat dan ook.
Anti-Ajacied ga ik je niet noemen hoor.. Maar balans brengt waarschijnlijk sportief succes dus een Blind die je makkelijk kunt betalen hoeft geen restwaarde te hebben. Dat was het punt wat gemaakt werd. Dat een kampioenschap dan niet gelijk Blind en Tadic terugverdiend heeft daar zit inderdaad een ingewikkeld rekensommetje achter daar moet ik je gelijk in geven, dit is echter niet heel interessant op dit moment gezien de middelen die Ajax heeft.
Eide
 Eide - woensdag 18 juli 2018 - 10:44   quote  deeplink  
Nogmaals, dat hele geneuzel over restwaarde doet mij dus helemaal niets. De "product" van Ajax is voetbal en het resultaat wordt gemeten in prijzen, niet in geld of winst. Voor een voetbalclub is geld een randvoorwaarde die verbetering van het product mogelijk maakt, net als de trainer, faciliteiten enzovoorts. Geld is niet en mag nooit het doel zijn.

Ajax geeft veel geld uit maar alles binnen de mogelijkheden van de club. Ook na dit seizoen zal het financieel resultaat positief zijn. Dan betekent restwaarde dus exact helemaal niets. Het is simpelweg een jaarlijkse afschrijving van de selectiewaarde op de balans. Lekker belangrijk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 juli 2018 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 10:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Anti-Ajacied ga ik je niet noemen hoor.. Maar balans brengt waarschijnlijk sportief succes dus een Blind die je makkelijk kunt betalen hoeft geen restwaarde te hebben. Dat was het punt wat gemaakt werd. Dat een kampioenschap dan niet gelijk Blind en Tadic terugverdiend heeft daar zit inderdaad een ingewikkeld rekensommetje achter daar moet ik je gelijk in geven, dit is echter niet heel interessant op dit moment gezien de middelen die Ajax heeft.
Ik heb het ook nergens over restwaarde! Want restwaarde boeit me niet. Heb het enkel over de opmerking dat plaatsing voor CL de spelers direct terugverdiend. Datzelfde wat ook vaak geroepen wordt bij shirtjesverkoop.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 juli 2018 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 10:44 schreef Eide het volgende:
Nogmaals, dat hele geneuzel over restwaarde doet mij dus helemaal niets. De "product" van Ajax is voetbal en het resultaat wordt gemeten in prijzen, niet in geld of winst. Voor een voetbalclub is geld een randvoorwaarde die verbetering van het product mogelijk maakt, net als de trainer, faciliteiten enzovoorts. Geld is niet en mag nooit het doel zijn.

Ajax geeft veel geld uit maar alles binnen de mogelijkheden van de club. Ook na dit seizoen zal het financieel resultaat positief zijn. Dan betekent restwaarde dus exact helemaal niets. Het is simpelweg een jaarlijkse afschrijving van de selectiewaarde op de balans. Lekker belangrijk.
Maar ik heb het nergens over restwaarde? Liever zie ik Ajax een elftal bouwen dat er de komende 7 jaar staat en uiteindelijk allemaal bij Ajax met pensioen gaat. Maar dat is een utopie! ;-)
Eide
 Eide - woensdag 18 juli 2018 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 10:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar ik heb het nergens over restwaarde? Liever zie ik Ajax een elftal bouwen dat er de komende 7 jaar staat en uiteindelijk allemaal bij Ajax met pensioen gaat. Maar dat is een utopie! ;-)
Het is ook een algemene reactie, omdat ik veel mensen over restwaarde en de transfersom zie beginnen. Dat zijn wat mij betreft randzaken.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 18 juli 2018 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 10:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb het ook nergens over restwaarde! Want restwaarde boeit me niet. Heb het enkel over de opmerking dat plaatsing voor CL de spelers direct terugverdiend. Datzelfde wat ook vaak geroepen wordt bij shirtjesverkoop.
Wordt ook makkelijk gezegd en ergens zit er een kern van waarheid in. Denk dat de meeste ook wel begrijpen dat er een rekensommetje achter zit. Bv. alleen al dat bv. Blind nu 16 miljoen kost en dit op kan lopen tot 20 miljoen zal dus bij een kampioenschap al geldt die kant op moeten. Het sommetje is alleen niet zo interessant omdat Ajax een flink vermogen heeft en nu smacht naar sportief succes en dat brengt dan weet geld in het laatje..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 18 juli 2018 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 10:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar ik heb het nergens over restwaarde? Liever zie ik Ajax een elftal bouwen dat er de komende 7 jaar staat en uiteindelijk allemaal bij Ajax met pensioen gaat. Maar dat is een utopie! ;-)
Hopelijk zijn ze daar met Blind en Tadic nu mee begonnen..
Eide
 Eide - woensdag 18 juli 2018 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 11:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wordt ook makkelijk gezegd en ergens zit er een kern van waarheid in. Denk dat de meeste ook wel begrijpen dat er een rekensommetje achter zit. Bv. alleen al dat bv. Blind nu 16 miljoen kost en dit op kan lopen tot 20 miljoen zal dus bij een kampioenschap al geldt die kant op moeten. Het sommetje is alleen niet zo interessant omdat Ajax een flink vermogen heeft en nu smacht naar sportief succes en dat brengt dan weet geld in het laatje..
Natuurlijk niet, want na de aankoop uit eigen middelen wordt die transwaarde een afschrijving op de balans die in evenwicht wordt gehouden met oplopende waardes van jonge spelers. Die afschrijving merkt Ajax vrijwel niets meer van als er maar sportief succes tegenover staat.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 18 juli 2018 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 11:06 schreef Eide het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, want na de aankoop uit eigen middelen wordt die transwaarde een afschrijving op de balans die in evenwicht wordt gehouden met oplopende waardes van jonge spelers. Die afschrijving merkt Ajax vrijwel niets meer van als er maar sportief succes tegenover staat.
Klopt alleen zoveel geld heeft het deze zomer nog niet gekost. Nu nog sportief succes denk dat heel Ajax en alles daar omheen er wel aan toe is..
Loetje
 Loetje - woensdag 18 juli 2018 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 08:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

wel vervelend voor ten Hag, heeft hij eindelijk zijn gewenste en benodigde voorbereiding, komt er een speler aanwaaien waarvan hij niet weet waar deze moet spelen, linksback, op 6 of als lcv...

Ik vind wel dat als de prestaties uitblijven dat we hem niets kunnen aanrekenen want zijn voorbereiding is nu wel even op zijn kop gezet.
Prima toch? Speelt er ergens een niet goed, heb je Blind altijd nog die je dan ergens anders neer kunt zetten.
remco k
 remco k - woensdag 18 juli 2018 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 08:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

wel vervelend voor ten Hag, heeft hij eindelijk zijn gewenste en benodigde voorbereiding, komt er een speler aanwaaien waarvan hij niet weet waar deze moet spelen, linksback, op 6 of als lcv...

Ik vind wel dat als de prestaties uitblijven dat we hem niets kunnen aanrekenen want zijn voorbereiding is nu wel even op zijn kop gezet.
Kom op kerel. De meeste clubs beginnen pas nu met de voorbereiding. Dus ook magalan of iedere andere speler zou pas een paar keer getraind hebben.

Blind zegt in zijn interview niet te veel te willen zeggen over het inhoudelijke gesprek met ten Hag maar dat benoem je weer eens niet. Nee meneer benoemt echt alleen alles wat hij maar negatief kan draaien.

Maar als jij niet begrijpt dat blind in dit geval niet perse voor 1 positie is gehaald. Tsjaa dan snap je er gewoon heel weinig van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 juli 2018 door remco k --
remco k
 remco k - woensdag 18 juli 2018 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 09:54 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dat is een zeer narrow minded conclusie. Maar ik ben zeer, zeer, zeer, extreem zeer anti Overmars en anti ten Hag.

Omdat ik er 1.000% van overtuigd ben dat zij Ajax geen goed doen en incapabel zijn voor de functies die zij bekleden bij de club waar ik mijn hele leven heb voor gejuicht.

En dit al deed toen deze heren nog helemaal niets, maar dan ook helemaal niets met Ajax hadden.

Ik vind het idd niet te verkroppen dat personen uit Epe Barneveld en Haaksbergen even bij Ajax Amsterdam de baas komen spelen!

En als hier nu geweldige staten van dienst tegenover stonden, prima. Maar het is om te schamen wanneer deze pipo's het woord nemen.

En iedereen is ver"blind" omdat Ajax spelers haalt uit de PL... maar de hele soap omtrent het aantrekken van een cv is hiermee wel even een grote Joke geworden.

Want obv welke analyse moest de selectie versterkt worden met een mandekker zoals Magallan en obv wat is dit ineens niet meer nodig.

En waar is het alternatief waar Overmars direct naar kon doorschakelen.

Ik ben negatief over Overmars en daarom ben ik geen mak lammetje die zijn bullshit voor zoete koek slikt en zand in mijn ogen laat strooien.
Het feit dat je volledig anti bent bewijst dat jeniberhaunt niet objectief kan kijken.

Wat dat betreft is je berichtgeving dan ook een stuk minder waard geworden.
remco k
 remco k - woensdag 18 juli 2018 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 09:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik bedoel er enkel mee te zeggen dat je niet kan roepen dat CL-voetbal de transfer van Blind en Tadic goed maakt. Er moeten namelijk ook bonussen en andere zaken betaald worden.
Uiteraard is het zo dat je dan ook weer meer afdraagt. En dus moet men dat ook wel in de juiste verhoudingen bekijken.
AkaS
 AkaS - woensdag 18 juli 2018 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 11:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wordt ook makkelijk gezegd en ergens zit er een kern van waarheid in. Denk dat de meeste ook wel begrijpen dat er een rekensommetje achter zit. Bv. alleen al dat bv. Blind nu 16 miljoen kost en dit op kan lopen tot 20 miljoen zal dus bij een kampioenschap al geldt die kant op moeten. Het sommetje is alleen niet zo interessant omdat Ajax een flink vermogen heeft en nu smacht naar sportief succes en dat brengt dan weet geld in het laatje..
En denk je dat Blind een standaard plafond salaris gaat verdienen ?
AkaS
 AkaS - woensdag 18 juli 2018 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 12:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Kom op kerel. De meeste clubs beginnen pas nu met de voorbereiding. Dus ook magalan of iedere andere speler zou pas een paar keer getraind hebben.

Blind zegt in zijn interview niet te veel te willen zeggen over het inhoudelijke gesprek met ten Hag maar dat benoem je weer eens niet. Nee meneer benoemt echt alleen alles wat hij maar negatief kan draaien.

Maar als jij niet begrijpt dat blind in dit geval niet perse voor 1 positie is gehaald. Tsjaa dan snap je er gewoon heel weinig van.
Nee je gaat zoveel geld uitgeven voor een joker die overal inzetbaar is lijkt mij.

Wat ik heel goed snap, is dat Overmars gefaald heeft.

Er moest een cv aangetrokken worden en zoals het bij een topclub gaat is er een uitgebreide analyse op los gelaten aan welke specifieke eigenschappen deze speler moest voldoen. Overmars heeft zich compleet belachelijk gemaakt en zich aan het lijntje laten houden.

En om zijn gezicht te redden was geen euro teveel en kwam Blind als paniek aankoop uit de hoge hoed.

Nu ga je als de machtige en geweldige Overmars natuurlijk niet roepen dat je gefaald hebt en dat Blind een paniek aankoop is en ga je even onverantwoord een speler aantrekken die in de basis niet zo heel veel verschilt van een Schöne die je al in huis hebt en niets kost.

Nee je gaat 20.5 mln uitgeven aan een 28 jarige reserve speler van Man. United die ook nog eens... en dit is een gokje bruto 3 a 4 mln salaris per jaar gaat pakken...

x4 jaar.... reken uit wat Blind kost en het sentiment is leuk. En ook de gedachte dat Ajax een speler koopt uit de PL voor > 20 mln... Maar als je gaat kijken wat de uitgangspunten waren om dit team te versterken en hoe goed Blind is afgezet tegen de kosten... Dan is dit gewoon belachelijk.

En ik ben blij dat Andy v.d. Meyde dit ook hardop durft uit te spreken, maar hier lekker doen alsof ik gek ben. Prima hoor stelletje professoren die het allemaal zo goed weten. Maar links om of rechts om..

Er moest een cv gehaald worden en geen variant op Schöne en zeker niet voor een bedrag >30 mln als je alles bij elkaar gaat optellen, transfersom, bonus en salaris.

En daarbij heb je hier nu een stelletje nono's die gaan roepen dat restwaarde niet belangrijk is... Dat mag zo zijn, maar de uitgangspunten bij Ajax aankopen was altijd een belangrijke voorwaarde dat iemand een restwaarde zou vertegenwoordigen. En dat er niemand met gelijkwaardige capaciteiten al in de selectie of jeugdopleiding zou rondlopen...
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 18 juli 2018 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2018 - 20:01 schreef Loetje het volgende:
Mensen hebben echt geen idee volgens mij dat zn snelheid enorm omhoog is gegaan de laatste jaren hè.... Allemaal massaal oordelen op 5 jaar geleden.

En reken hem niet af op het NL elftal, want iedereen speelt daar ruk.

Geloof mij, met traag spel redt je het niet in de PL en zeker niet bij United. En hij heeft daar 141 officiële wedstrijden gespeeld!
Als je zijn statistieken ziet, dan is hij niet meer zo traag, daarbij is hij zeer goed in anticiperen en kwam bijna niemand hem voorbij. Hij heeft niet voor niets 3 jaar in de basis gestaan en het is de ervaring dat je koopt, geen taalprobleem, kent het Ajax spelletje, je koopt hier gewoon een zekerheid en zoals elke speler heeft iedereen minpunten, ook Daley Blind. Hij was wel cruciaal bij de keren dat we landskampioen werden.\

Ik hoop dat de bonus oplopt tot 20m, want dat betekent dat Ajax 3x kampioen is en CL speelt etc. daarbij is het goed voor de ontwikkeling van jonge spelers en geeft het een signaal af naar andere spelers.
Loetje
 Loetje - woensdag 18 juli 2018 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 14:12 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Als je zijn statistieken ziet, dan is hij niet meer zo traag, daarbij is hij zeer goed in anticiperen en kwam bijna niemand hem voorbij. Hij heeft niet voor niets 3 jaar in de basis gestaan en het is de ervaring dat je koopt, geen taalprobleem, kent het Ajax spelletje, je koopt hier gewoon een zekerheid en zoals elke speler heeft iedereen minpunten, ook Daley Blind. Hij was wel cruciaal bij de keren dat we landskampioen werden.\

Ik hoop dat de bonus oplopt tot 20m, want dat betekent dat Ajax 3x kampioen is en CL speelt etc. daarbij is het goed voor de ontwikkeling van jonge spelers en geeft het een signaal af naar andere spelers.
Daarom! Weinig aan toe te voegen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 18 juli 2018 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2018 - 22:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

O ja? Denk dat dit dus aanzienlijk meevalt. Wat denk je van alle bonussen die je vervolgens moet betalen? Kosten voor de trips tijdens uitwedstrijden.

Vaak wordt er enkel de inkomsten gepubliceerd en niet de uitgaven. Het is echt niet zo rooskleurig als men wil doen geloven.
Natuurlijk zijn er kosten, maar de inkomsten ui cL zijn gigantisch omhoog gegaan, ook dit jaar weer.

Vergeet niet dat als je CL speelt ook spelers graag willen komen en/of willen blijven.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 18 juli 2018 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 13:56 schreef AkaS het volgende:

[..]

En denk je dat Blind een standaard plafond salaris gaat verdienen ?
Jazeker.... Bij Man Utd verdiende hij maar 7 miljoen per jaar, Hij accepteerd die 1,5 miljoen wel, verschil is niet zo veel.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 18 juli 2018 - 14:26   quote  deeplink  
Roma heeft 74 miljoen binnengeharkt voor een doelman, dus die zullen nu wel langskomen voor Ziyech??
AkaS
 AkaS - woensdag 18 juli 2018 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 14:12 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Als je zijn statistieken ziet, dan is hij niet meer zo traag, daarbij is hij zeer goed in anticiperen en kwam bijna niemand hem voorbij. Hij heeft niet voor niets 3 jaar in de basis gestaan en het is de ervaring dat je koopt, geen taalprobleem, kent het Ajax spelletje, je koopt hier gewoon een zekerheid en zoals elke speler heeft iedereen minpunten, ook Daley Blind. Hij was wel cruciaal bij de keren dat we landskampioen werden.\

Ik hoop dat de bonus oplopt tot 20m, want dat betekent dat Ajax 3x kampioen is en CL speelt etc. daarbij is het goed voor de ontwikkeling van jonge spelers en geeft het een signaal af naar andere spelers.
goed betoog Loetje, we gaam het zien. hoop dat ik er faliekant naast zit!
Eide
 Eide - woensdag 18 juli 2018 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 14:12 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]
Hij was wel cruciaal bij de keren dat we landskampioen werden.
Landskampioenschappen met Blind: 4
Landskampioenschappen sinds vertrek van Blind: 0
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 18 juli 2018 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 13:56 schreef AkaS het volgende:

[..]

En denk je dat Blind een standaard plafond salaris gaat verdienen ?
Nee maar dat hele salarisplafond remt de club ook al een tijdje af. Er is poen genoeg op het moment en je concurrentie een seizoen voor blijven levert al genoeg op om een deel uit de kosten te komen. Reken daarbij uitgaande transfers van deze tijd dan kun je prima een stapje maken. Dit is dan wel het moment om wat duurdere spelers te halen. Je hebt het zelf ook vaak zat geroepen geld moet op het veld staan en niet op de bank.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 18 juli 2018 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 14:10 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nee je gaat zoveel geld uitgeven voor een joker die overal inzetbaar is lijkt mij.

Wat ik heel goed snap, is dat Overmars gefaald heeft.

Er moest een cv aangetrokken worden en zoals het bij een topclub gaat is er een uitgebreide analyse op los gelaten aan welke specifieke eigenschappen deze speler moest voldoen. Overmars heeft zich compleet belachelijk gemaakt en zich aan het lijntje laten houden.

En om zijn gezicht te redden was geen euro teveel en kwam Blind als paniek aankoop uit de hoge hoed.

Nu ga je als de machtige en geweldige Overmars natuurlijk niet roepen dat je gefaald hebt en dat Blind een paniek aankoop is en ga je even onverantwoord een speler aantrekken die in de basis niet zo heel veel verschilt van een Schöne die je al in huis hebt en niets kost.

Nee je gaat 20.5 mln uitgeven aan een 28 jarige reserve speler van Man. United die ook nog eens... en dit is een gokje bruto 3 a 4 mln salaris per jaar gaat pakken...

x4 jaar.... reken uit wat Blind kost en het sentiment is leuk. En ook de gedachte dat Ajax een speler koopt uit de PL voor > 20 mln... Maar als je gaat kijken wat de uitgangspunten waren om dit team te versterken en hoe goed Blind is afgezet tegen de kosten... Dan is dit gewoon belachelijk.

En ik ben blij dat Andy v.d. Meyde dit ook hardop durft uit te spreken, maar hier lekker doen alsof ik gek ben. Prima hoor stelletje professoren die het allemaal zo goed weten. Maar links om of rechts om..

Er moest een cv gehaald worden en geen variant op Schöne en zeker niet voor een bedrag >30 mln als je alles bij elkaar gaat optellen, transfersom, bonus en salaris.

En daarbij heb je hier nu een stelletje nono's die gaan roepen dat restwaarde niet belangrijk is... Dat mag zo zijn, maar de uitgangspunten bij Ajax aankopen was altijd een belangrijke voorwaarde dat iemand een restwaarde zou vertegenwoordigen. En dat er niemand met gelijkwaardige capaciteiten al in de selectie of jeugdopleiding zou rondlopen...
Toen jij Blind op dit moment vergeleek met Schöne ben ik gelijk gestopt met lezen.
Schöne is een stuk ouder functioneert niet op de 6 en kan ook geen linksback.

Ook jij hebt zitten zeiken op ervaring/balans enz enz en dan nu zeik je weer dat Ajax alleen maar spelers mag kopen met restwaarde. Hoe zie je dat voor je dan?? Ajax heeft gewoon ervaren jongens nodig. Eigenlijk al vele seizoenen op rij. Nu halen ze 2 van 28 jaar komt er weer een discussie over restwaarde.

Je draaft een beetje daar in je negativisme en wacht daar dan heel even mee totdat blijkt dat het weer niet werkt. Ze kunnen op dit moment toch helemaal niets goed bij je doen
.
Eide
 Eide - woensdag 18 juli 2018 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 15:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee maar dat hele salarisplafond remt de club ook al een tijdje af. Er is poen genoeg op het moment en je concurrentie een seizoen voor blijven levert al genoeg op om een deel uit de kosten te komen. Reken daarbij uitgaande transfers van deze tijd dan kun je prima een stapje maken. Dit is dan wel het moment om wat duurdere spelers te halen. Je hebt het zelf ook vaak zat geroepen geld moet op het veld staan en niet op de bank.
Die eerste zin ben ik niet met je eens. Dat plafond moet er zijn omdat Ajax anders structureel operationeel verlies maakt. Dan wordt je weer afhankelijk van transfers om gezond te blijven en zijn we terug in 2008 toen Ajax 20mio verlies leed.

Waar Ajax de winst moet pakken is om door sportief succes meer sponsors aan zich weet te binden. Pas met meer structurele inkomsten kan het salarisplafond omhoog. Ten slotte zegt het salarisplafond lang niet alles, want Ajax werkt met een bonussysteem. Een Landskampioenschap leverde in het laatste jaar van FdB bijvoorbeeld 3 ton op.
AkaS
 AkaS - woensdag 18 juli 2018 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 16:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toen jij Blind op dit moment vergeleek met Schöne ben ik gelijk gestopt met lezen.
Schöne is een stuk ouder functioneert niet op de 6 en kan ook geen linksback.

Ook jij hebt zitten zeiken op ervaring/balans enz enz en dan nu zeik je weer dat Ajax alleen maar spelers mag kopen met restwaarde. Hoe zie je dat voor je dan?? Ajax heeft gewoon ervaren jongens nodig. Eigenlijk al vele seizoenen op rij. Nu halen ze 2 van 28 jaar komt er weer een discussie over restwaarde.

Je draaft een beetje daar in je negativisme en wacht daar dan heel even mee totdat blijkt dat het weer niet werkt. Ze kunnen op dit moment toch helemaal niets goed bij je doen
.
Zoals jij moeite met mij heb, heb ik dit met jou. Het moeten uitleggen wat ik bedoel met de vergelijking tussen Blind en Schöne en dan een reactie dat Schöne geen linksback kan spelen.... Echt waar, are you for real!!!

Echt triest dat je alles 100x moet uitleggen. Heb je mij horen zeiken over restwaarde bij Tadic? Nee natuurlijk niet. En verder ga ik er niet op in. Heb al meerdere malen duidelijk aangegeven waarom ik Blind en Schöne met elkaar vergelijk en waarom ik de aankoop Blind belachelijk vind.

Lees trouwens wel stoere teksten van Overmars, dit is nog maar het begin... Nou ben erg benieuwd. Kom maar op met die topaankopen :-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 18 juli 2018 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 22:13 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zoals jij moeite met mij heb, heb ik dit met jou. Het moeten uitleggen wat ik bedoel met de vergelijking tussen Blind en Schöne en dan een reactie dat Schöne geen linksback kan spelen.... Echt waar, are you for real!!!

Echt triest dat je alles 100x moet uitleggen. Heb je mij horen zeiken over restwaarde bij Tadic? Nee natuurlijk niet. En verder ga ik er niet op in. Heb al meerdere malen duidelijk aangegeven waarom ik Blind en Schöne met elkaar vergelijk en waarom ik de aankoop Blind belachelijk vind.

Lees trouwens wel stoere teksten van Overmars, dit is nog maar het begin... Nou ben erg benieuwd. Kom maar op met die topaankopen :-)
Ja Barca wil heel graag Frenkie hebben. Ajax wil Messi en Suarez hebben, onze eigen MSN(N is Nerres). Zolang dat niet gebeurd word er Nee gezegd door Overmars:P.

Of is dit ook niet goed?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 juli 2018 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - woensdag 18 juli 2018 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 22:13 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zoals jij moeite met mij heb, heb ik dit met jou. Het moeten uitleggen wat ik bedoel met de vergelijking tussen Blind en Schöne en dan een reactie dat Schöne geen linksback kan spelen.... Echt waar, are you for real!!!

Echt triest dat je alles 100x moet uitleggen. Heb je mij horen zeiken over restwaarde bij Tadic? Nee natuurlijk niet. En verder ga ik er niet op in. Heb al meerdere malen duidelijk aangegeven waarom ik Blind en Schöne met elkaar vergelijk en waarom ik de aankoop Blind belachelijk vind.

Lees trouwens wel stoere teksten van Overmars, dit is nog maar het begin... Nou ben erg benieuwd. Kom maar op met die topaankopen :-)
Hoezo stoer. Enige dat ie daar zegt is dat Ajax in de toekomst vaker dit type aankopen zal gaan doen.

Wat is daar nu weer zo raar aan.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 19 juli 2018 - 06:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 16:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Die eerste zin ben ik niet met je eens. Dat plafond moet er zijn omdat Ajax anders structureel operationeel verlies maakt. Dan wordt je weer afhankelijk van transfers om gezond te blijven en zijn we terug in 2008 toen Ajax 20mio verlies leed.

Waar Ajax de winst moet pakken is om door sportief succes meer sponsors aan zich weet te binden. Pas met meer structurele inkomsten kan het salarisplafond omhoog. Ten slotte zegt het salarisplafond lang niet alles, want Ajax werkt met een bonussysteem. Een Landskampioenschap leverde in het laatste jaar van FdB bijvoorbeeld 3 ton op.
Toch denk ik dat dat salarisplafond niet heel realistisch meer is op dit moment als je spelers uit een hoger segment aan wilt trekken. Dan loop je met het plafond wat een tijd terug gesteld is een beetje achter de feiten aan. Zo ie zo moet je dan uitzonderingen gaan maken in de huidige tijd. Ik snap ook wel dat je nu niet opeens 11 spelers 3 miljoen per jaar kunt gaan geven dat wordt een ramp als je daar geen sportief succes tegenover kunt zetten.

Uitgaande transfer zorgen op dit moment wel voor veel extra inkomsten maar daar kun je ook niet vanuit gaan.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 19 juli 2018 - 06:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 22:13 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zoals jij moeite met mij heb, heb ik dit met jou. Het moeten uitleggen wat ik bedoel met de vergelijking tussen Blind en Schöne en dan een reactie dat Schöne geen linksback kan spelen.... Echt waar, are you for real!!!

Echt triest dat je alles 100x moet uitleggen. Heb je mij horen zeiken over restwaarde bij Tadic? Nee natuurlijk niet. En verder ga ik er niet op in. Heb al meerdere malen duidelijk aangegeven waarom ik Blind en Schöne met elkaar vergelijk en waarom ik de aankoop Blind belachelijk vind.

Lees trouwens wel stoere teksten van Overmars, dit is nog maar het begin... Nou ben erg benieuwd. Kom maar op met die topaankopen :-)
Heb lang niet een hele andere mening dan jou verkondigd hoor lees maar terug. Tijdens de kampioenschappen van de Boer heb ik ook vaak zat geklaagd dat het niveau achteruit ging.
Laatste vier seizoenen hebben dat ook wel bewezen maar bij jou ligt echt alles onder een negatief vergrootglas. Voor een deel heb je niet eens ongelijk hoor..

Maar nu alweer beginnen met zeiken over Blind geef het eerst eens een kans. Bosz was niemand tevreden over, Keizer was ook niet veel(zeker in het begin), ten Hag is al afgeschreven.

Geef het gewoon eens een kans. Ik heb het idee dat ze nu in ieder geval hun zinnen gezet hebben op een kampioenschap beetje laat maar als het ze nu weer niet lukt hebben ze echt geen excuus en dan mogen er koppen rollen.
JOOD
 JOOD - donderdag 19 juli 2018 - 21:42   quote  deeplink  
Frenkie de Jong verkopen voor 40 miljoen + El Haddadi? Kunnen we mooi die Pedrinho ophalen in Brazilië voor 15-20... prima plan toch?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 20 juli 2018 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2018 - 21:42 schreef JOOD het volgende:
Frenkie de Jong verkopen voor 40 miljoen + El Haddadi? Kunnen we mooi die Pedrinho ophalen in Brazilië voor 15-20... prima plan toch?
Misschien heeft Barcelona ook nog een rechtsback over?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 20 juli 2018 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2018 - 09:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Misschien heeft Barcelona ook nog een rechtsback over?
hahah zal mooi zijn...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1637749