BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 30 juli 2018 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2018 - 21:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En gelijk bij zijn officieuze debuutwedstrijd de 1-0 gescoord. Het is die jongen zo gegund. Had hem eventueel ook graag terug zien komen.
Hahaha, nog meer middenvelders....
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 30 juli 2018 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 12:22 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik zou Orejuela totaal niet afschrijven. De een heeft meer tijd nodig dan de ander om te wennen aan een totaal ander klimaat, land, stijl van voetballen, etc. Daarbij heeft hij wellicht behoefte aan vertrouwen.

Jaartje Heerenveen, Zwolle of soortgelijke club kan hem laten groeien tot het niveau waarvan hij weldegelijk sporadisch laat zien dit in zich te hebben.

Ik geloof nog altijd in hem.
Ik ook, ik snap nog niet zo goed waarom deze jongen geen kans krijgt, zeker als je die Kristensen ziet voetballen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 30 juli 2018 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2018 - 13:43 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik ook, ik snap nog niet zo goed waarom deze jongen geen kans krijgt, zeker als je die Kristensen ziet voetballen
Die Kristensen heb ik vanaf dag 1 niets gevonden. Veel te veel voor betaald. Zoals gezegd krijg ik bij hem beetje déjà vu naar Boilessen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 30 juli 2018 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2018 - 13:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die Kristensen heb ik vanaf dag 1 niets gevonden. Veel te veel voor betaald. Zoals gezegd krijg ik bij hem beetje déjà vu naar Boilessen.
Kristenssen en Oruelea(hoe je het ook schrijft) worden wel erg makkelijk afgeschreven vind ik. Niet dat ze heel veel hebben laten zien maar het lijkt me dat ze wel uitgebreid bekeken zijn. Toch?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 30 juli 2018 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2018 - 20:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kristenssen en Oruelea(hoe je het ook schrijft) worden wel erg makkelijk afgeschreven vind ik. Niet dat ze heel veel hebben laten zien maar het lijkt me dat ze wel uitgebreid bekeken zijn. Toch?
Ik weet het niet. Ze zijn gescout, dat is alles wat ik weet. Maar ik vond Kristensen vanaf dag 1 geen spetterende indruk maken. Misschien is verhuur de beste optie voor die jongen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 30 juli 2018 - 23:30   quote  deeplink  
Nou laatste maand gaat in, lukt het Ajax om de spelersgroep bij elkaar te houden? Of gaan ze toch ervandoor met Tagliafico, Neres, Ziyech... Ik denk dat deze woendag en de aankomende 2 wedstrijden tegen de belgen cruciaal zijn of spelers blijven of niet
Brandje
 Brandje - dinsdag 31 juli 2018 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2018 - 23:30 schreef Ajax we love you het volgende:
Nou laatste maand gaat in, lukt het Ajax om de spelersgroep bij elkaar te houden? Of gaan ze toch ervandoor met Tagliafico, Neres, Ziyech... Ik denk dat deze woendag en de aankomende 2 wedstrijden tegen de belgen cruciaal zijn of spelers blijven of niet
Ik denk dat Ajax, op Hakim na, bepaald of ze blijven. Over een goede week sluit de Engelse markt al.
Eide
 Eide - dinsdag 31 juli 2018 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2018 - 12:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik denk dat Ajax, op Hakim na, bepaald of ze blijven. Over een goede week sluit de Engelse markt al.
Italië sluit geloof ik ook al vrij snel. Tweeënhalve week geloof ik.
Loetje
 Loetje - dinsdag 31 juli 2018 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2018 - 12:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik denk dat Ajax, op Hakim na, bepaald of ze blijven. Over een goede week sluit de Engelse markt al.
Als Ziyech gaat, zie ik hem op een een of andere manier ook niet naar Engeland gaan. Vind dat eigenlijk ook geen competitie waar die past. Veel eerder Duitsland of Spanje.
Brandje
 Brandje - dinsdag 31 juli 2018 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2018 - 12:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als Ziyech gaat, zie ik hem op een een of andere manier ook niet naar Engeland gaan. Vind dat eigenlijk ook geen competitie waar die past. Veel eerder Duitsland of Spanje.
Maar bedoelde dat Nico door Fullham en NU wordt gevolgd.
remco k
 remco k - dinsdag 31 juli 2018 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2018 - 12:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als Ziyech gaat, zie ik hem op een een of andere manier ook niet naar Engeland gaan. Vind dat eigenlijk ook geen competitie waar die past. Veel eerder Duitsland of Spanje.
Frankrijk denk ik ook prima voor hem.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 31 juli 2018 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2018 - 22:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ze zijn gescout, dat is alles wat ik weet. Maar ik vond Kristensen vanaf dag 1 geen spetterende indruk maken. Misschien is verhuur de beste optie voor die jongen.
Bijna 10 miljoen gekost en gescout dan moeten ze wel iets kunnen toch?
Denk dat ze beter verhuurd kunnen worden inderdaad. Spelen en minder druk kan best even goed voor ze zijn. Het kunnen ook missers van de scouting zijn gebeurt helaas ook wel eens.
Loetje
 Loetje - dinsdag 31 juli 2018 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2018 - 12:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Frankrijk denk ik ook prima voor hem.
Lyon wel, de rest zie ik hem eigenlijk niet spelen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 31 juli 2018 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2018 - 12:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maar bedoelde dat Nico door Fullham en NU wordt gevolgd.
Weet ik. Maar zou niet weten waarom Nico al weg zou gaan.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 31 juli 2018 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2018 - 12:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik denk dat Ajax, op Hakim na, bepaald of ze blijven. Over een goede week sluit de Engelse markt al.
Daar ben ik wel blij mee, wat ik niet snap is waarom Nederland dit niet doet. Maarja Traasfer deadline sluiten betekend dat je geen spelers mag aantrekken maar nog wel mag verkopen. Heel vreemd eigenlijk.
Eide
 Eide - zaterdag 11 augustus 2018 - 21:14   quote  deeplink  
In ander nieuws: de zaakwaarnemer van Tagliafico zegt dat Nico geen enkele intresse heeft om naar Betis te gaan. Die klopten 7 maanden geleden ook al aan en toen had Nico ook geen intresse. Er is, alsdus de zaakwaarnemer wat dat betreft niets veranderd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 augustus 2018 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 21:14 schreef Eide het volgende:
In ander nieuws: de zaakwaarnemer van Tagliafico zegt dat Nico geen enkele intresse heeft om naar Betis te gaan. Die klopten 7 maanden geleden ook al aan en toen had Nico ook geen intresse. Er is, alsdus de zaakwaarnemer wat dat betreft niets veranderd.
Als ik hem was zou ik er na vanavond nog eens over nadenken!!
Pietje
 Pietje - dinsdag 14 augustus 2018 - 15:37   quote  deeplink  
Vermeulen speculeert: 'Ten Hag klopt misschien wel op de deur bij Overmars'

Het is niet uitgesloten dat Ajax nog een nieuwe spits gaat aantrekken. Dat denkt Arno Vermeulen. die ziet dat trainer Erik ten Hag nog zoekende is.

Met Klaas-Jan Huntelaar, Kasper Dolberg en Kaj Sierhuis heeft Ten Hag de beschikking over drie spitsen, maar volgens Vermeulen voldoet alleen Huntelaar op dit moment. Dolberg blijft kwakkelen met blessures, terwijl Sierhuis nog tekort leek te komen tegen Heracles Almelo. "Ten Hag heeft maar één spits: Huntelaar", aldus Vermeulen in de NOS Voetbalpodcast.
"Dolberg ligt er al een tijdje uit en tegen Heracles mocht Sierhuis spelen om te kijken of dat een alternatief is. Ten Hag is aan het zoeken", vervolgt Vermeulen, die een last minute Ajax-transfer niet uitsluit. "Ik denk eerlijk gezegd dat Ten Hag het nú wilde zien, omdat hij misschien wel bij Overmars op de deur klopt voor een nieuwe spits."
De NOS-commentator zag bovendien dat Ten Hag een probleempje heeft met Huntelaar. De spits begon op de bank, terwijl hij goed op dreef was. "Huntelaar was na afloop not amused. Hij liet niet het achterste van zijn tong zien, maar je kon duidelijk merken dat hij er zwaar de smoor in had. Ik schrok er wel een beetje van. Zo, dat zit behoorlijk mis, dacht ik."


bron
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 augustus 2018 - 15:42   quote  deeplink  
Ik zou het echt hopen, maar als het van Vermeulen afkomt...
Pietje
 Pietje - dinsdag 14 augustus 2018 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 15:42 schreef Loetje het volgende:
Ik zou het echt hopen, maar als het van Vermeulen afkomt...
Oké, inderdaad Arno Vermeulen. Aan de andere kant denk ik dat wij allemaal hetzelfde denken, namelijk dat Ajax dringend nog een spits nodig heeft. Dus ja, ik hoop dat Vermeulen gelijk heeft.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 14 augustus 2018 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 15:37 schreef Pietje het volgende:
Vermeulen speculeert: 'Ten Hag klopt misschien wel op de deur bij Overmars'

Het is niet uitgesloten dat Ajax nog een nieuwe spits gaat aantrekken. Dat denkt Arno Vermeulen. die ziet dat trainer Erik ten Hag nog zoekende is.

Met Klaas-Jan Huntelaar, Kasper Dolberg en Kaj Sierhuis heeft Ten Hag de beschikking over drie spitsen, maar volgens Vermeulen voldoet alleen Huntelaar op dit moment. Dolberg blijft kwakkelen met blessures, terwijl Sierhuis nog tekort leek te komen tegen Heracles Almelo. "Ten Hag heeft maar één spits: Huntelaar", aldus Vermeulen in de NOS Voetbalpodcast.
"Dolberg ligt er al een tijdje uit en tegen Heracles mocht Sierhuis spelen om te kijken of dat een alternatief is. Ten Hag is aan het zoeken", vervolgt Vermeulen, die een last minute Ajax-transfer niet uitsluit. "Ik denk eerlijk gezegd dat Ten Hag het nú wilde zien, omdat hij misschien wel bij Overmars op de deur klopt voor een nieuwe spits."
De NOS-commentator zag bovendien dat Ten Hag een probleempje heeft met Huntelaar. De spits begon op de bank, terwijl hij goed op dreef was. "Huntelaar was na afloop not amused. Hij liet niet het achterste van zijn tong zien, maar je kon duidelijk merken dat hij er zwaar de smoor in had. Ik schrok er wel een beetje van. Zo, dat zit behoorlijk mis, dacht ik."


bron
Zou dat overigens belachelijk vinden, als ze een spits gaan aantrekken.
Cassierra was echt gewoon klaar om mee te concurreren.
Pietje
 Pietje - dinsdag 14 augustus 2018 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 16:07 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Zou dat overigens belachelijk vinden, als ze een spits gaan aantrekken.
Cassierra was echt gewoon klaar om mee te concurreren.
Dat is zeker waar, maar die is voor minimaal een jaar verhuurd aan FC Groningen en dus niet beschikbaar. Helaas.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 14 augustus 2018 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 16:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar die is voor minimaal een jaar verhuurd aan FC Groningen en dus niet beschikbaar. Helaas.
Klopt. Vandaar dat ik het belachelijk zou vinden als ze nu een spits gaan aantrekken.
Koop je er een, die het gewoon goed deed. 'Verneder' je hem vervolgens een seizoen lang. Verhuur je hem daarna ook nog. En kom je er nu achter dat je misschien toch wel een spits nodig hebt..
Gekkigheid
AkaS
 AkaS - dinsdag 14 augustus 2018 - 16:29   quote  deeplink  
Heeft die ten Hag nu al niet meer gekregen dan waar vele voorgangers alleen maar van konden dromen.

Of kan deze kale bats alleen maar presteren als er een heel bataljon aan nieuwe spelers gekocht wordt.

Als je hier geen team van kan maken is het de hoogste tijd om hem een schop onder zijn reet te geven en heel snel FdB ofzo aan te stellen!
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 14 augustus 2018 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 16:29 schreef AkaS het volgende:
Heeft die ten Hag nu al niet meer gekregen dan waar vele voorgangers alleen maar van konden dromen.

Of kan deze kale bats alleen maar presteren als er een heel bataljon aan nieuwe spelers gekocht wordt.

Als je hier geen team van kan maken is het de hoogste tijd om hem een schop onder zijn reet te geven en heel snel FdB ofzo aan te stellen!
Heb er overigens wel alle vertrouwen in dat ten Hag wel 'gewoon' gaat presteren en prima resultaten gaat behalen hoor. Al zal ik een van de weinigen zijn die er zo over denkt.

Alleen dat nieuwe spits nodig verhaal vind ik wel echt gekkigheid.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 augustus 2018 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 15:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

Oké, inderdaad Arno Vermeulen. Aan de andere kant denk ik dat wij allemaal hetzelfde denken, namelijk dat Ajax dringend nog een spits nodig heeft. Dus ja, ik hoop dat Vermeulen gelijk heeft.
En niet alleen een spits. Aangezien Wober geen echte kans krijgt en Blind naar het middenveld moet, denk ik dat er een mandekker nodig is, onze backs zijn niet sterk, spitspositie en Neres heeft amper concurrentie. Je kan veel zeggen, maar het is wel zo.
Pietje
 Pietje - dinsdag 14 augustus 2018 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 16:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

En niet alleen een spits. Aangezien Wober geen echte kans krijgt en Blind naar het middenveld moet, denk ik dat er een mandekker nodig is, onze backs zijn niet sterk, spitspositie en Neres heeft amper concurrentie. Je kan veel zeggen, maar het is wel zo.
Op zich ben ik het met je eens, Loetje, maar je kunt toch niet blijven kopen? De selectie is al zo breed qua aantal.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 14 augustus 2018 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 15:37 schreef Pietje het volgende:
Vermeulen speculeert: 'Ten Hag klopt misschien wel op de deur bij Overmars'

Het is niet uitgesloten dat Ajax nog een nieuwe spits gaat aantrekken. Dat denkt Arno Vermeulen. die ziet dat trainer Erik ten Hag nog zoekende is.

Met Klaas-Jan Huntelaar, Kasper Dolberg en Kaj Sierhuis heeft Ten Hag de beschikking over drie spitsen, maar volgens Vermeulen voldoet alleen Huntelaar op dit moment. Dolberg blijft kwakkelen met blessures, terwijl Sierhuis nog tekort leek te komen tegen Heracles Almelo. "Ten Hag heeft maar één spits: Huntelaar", aldus Vermeulen in de NOS Voetbalpodcast.
"Dolberg ligt er al een tijdje uit en tegen Heracles mocht Sierhuis spelen om te kijken of dat een alternatief is. Ten Hag is aan het zoeken", vervolgt Vermeulen, die een last minute Ajax-transfer niet uitsluit. "Ik denk eerlijk gezegd dat Ten Hag het nú wilde zien, omdat hij misschien wel bij Overmars op de deur klopt voor een nieuwe spits."
De NOS-commentator zag bovendien dat Ten Hag een probleempje heeft met Huntelaar. De spits begon op de bank, terwijl hij goed op dreef was. "Huntelaar was na afloop not amused. Hij liet niet het achterste van zijn tong zien, maar je kon duidelijk merken dat hij er zwaar de smoor in had. Ik schrok er wel een beetje van. Zo, dat zit behoorlijk mis, dacht ik."


bron
Dit is gewoon weer een mafkees die aandacht wil. Overmars gaat echt geen spits aantrekken en Huntelaar kabn gewoon elke week spelen. Ik zeg dat dit panklare onzin is. Hij heeft al teveel gekregen die Ten Hag en hij weet op dit moment niet hoe hij daarmee om moet gaan.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 14 augustus 2018 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 16:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

En niet alleen een spits. Aangezien Wober geen echte kans krijgt en Blind naar het middenveld moet, denk ik dat er een mandekker nodig is, onze backs zijn niet sterk, spitspositie en Neres heeft amper concurrentie. Je kan veel zeggen, maar het is wel zo.
Eerder een buitenspeler die ook in de spits kan, verdomme dat was die mafkees die ipv Ajax de premier leuague koos
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 augustus 2018 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 16:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Op zich ben ik het met je eens, Loetje, maar je kunt toch niet blijven kopen? De selectie is al zo breed qua aantal.
Er mag van mij ook verkocht worden. Laten we eerlijk wezen, er vallen er veel te veel tegen. Balans was er dacht ik, maar nu blijkt toch wat anders al kan dat ook aan de opstelling liggen.

En het doorschuiven van jeugd, ben er voorstander van maar ben tevens van mening dat de hele jeugdopleiding bizar verslechterd is sinds het vertrek van Jonk!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 14 augustus 2018 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 17:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Er mag van mij ook verkocht worden. Laten we eerlijk wezen, er vallen er veel te veel tegen. Balans was er dacht ik, maar nu blijkt toch wat anders al kan dat ook aan de opstelling liggen.

En het doorschuiven van jeugd, ben er voorstander van maar ben tevens van mening dat de hele jeugdopleiding bizar verslechterd is sinds het vertrek van Jonk!
OUch, jonk weg en idd jeugd is niet meer zo booming... MAarja dan zeggen ze weer dat het te maken heeft met de lichting
JOOD
 JOOD - dinsdag 14 augustus 2018 - 17:50   quote  deeplink  
Dost
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 augustus 2018 - 19:46   quote  deeplink  
Niet te betalen. Topscorer van een topclub in een competitie die groter is dan de onze.

Misschien Vincent Janssen... Die is wel redelijk multifunctioneel en voor Eredivisie begrippen een prima spits.
Eide
 Eide - dinsdag 14 augustus 2018 - 19:46   quote  deeplink  
KJH was nijdig door de wanprestatie, niet omdat hij wissel was. Daar geloof ik niets an.
remco k
 remco k - dinsdag 14 augustus 2018 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 15:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

Oké, inderdaad Arno Vermeulen. Aan de andere kant denk ik dat wij allemaal hetzelfde denken, namelijk dat Ajax dringend nog een spits nodig heeft. Dus ja, ik hoop dat Vermeulen gelijk heeft.
Ik niet. Sorry hoor. Maar Dolberg is weer terug. En dan heb je Huntelaar Dolberg en sierhuis. Lijkt me echt meer dan voldoende.
remco k
 remco k - dinsdag 14 augustus 2018 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 16:29 schreef AkaS het volgende:
Heeft die ten Hag nu al niet meer gekregen dan waar vele voorgangers alleen maar van konden dromen.

Of kan deze kale bats alleen maar presteren als er een heel bataljon aan nieuwe spelers gekocht wordt.

Als je hier geen team van kan maken is het de hoogste tijd om hem een schop onder zijn reet te geven en heel snel FdB ofzo aan te stellen!
Helemaal eens. Er staat echt een prima selectie die geen van zijn voorgangers hadden. Zelfs Bosz niet.
remco k
 remco k - dinsdag 14 augustus 2018 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 16:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

En niet alleen een spits. Aangezien Wober geen echte kans krijgt en Blind naar het middenveld moet, denk ik dat er een mandekker nodig is, onze backs zijn niet sterk, spitspositie en Neres heeft amper concurrentie. Je kan veel zeggen, maar het is wel zo.
Het ligt eraan hoe je noa lang en Labyad ziet.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 augustus 2018 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 20:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Het ligt eraan hoe je noa lang en Labyad ziet.
Geen idee eerlijk gezegd.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 augustus 2018 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 20:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik niet. Sorry hoor. Maar Dolberg is weer terug. En dan heb je Huntelaar Dolberg en sierhuis. Lijkt me echt meer dan voldoende.
Zeker, maar dan mag er onderhand wel 1 in vorm komen. Want ze zijn geen van allen onbetwist.
remco k
 remco k - dinsdag 14 augustus 2018 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 20:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker, maar dan mag er onderhand wel 1 in vorm komen. Want ze zijn geen van allen onbetwist.
Huntelaar is gewoon prima begonnen toch ondanks dat ie erbij al wel een paar genist heeft.
Eide
 Eide - dinsdag 14 augustus 2018 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 20:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Huntelaar is gewoon prima begonnen toch ondanks dat ie erbij al wel een paar genist heeft.
Voorlopig toch al weer 5 goals in 5 wedstrijden.
remco k
 remco k - dinsdag 14 augustus 2018 - 22:26   quote  deeplink  
Vandaag als aanspreekpunt ook gewoon weer eens erg goed. Dat is wel even geleden.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 augustus 2018 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 22:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Voorlopig toch al weer 5 goals in 5 wedstrijden.
4 toch?
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 augustus 2018 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 22:26 schreef remco k het volgende:
Vandaag als aanspreekpunt ook gewoon weer eens erg goed. Dat is wel even geleden.
Hij was best goed aanspreekbaar inderdaad. Gelukkig maar ;-)
Eide
 Eide - dinsdag 14 augustus 2018 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 23:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

4 toch?
Je hebt gelijk.
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 augustus 2018 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 16:29 schreef AkaS het volgende:
Heeft die ten Hag nu al niet meer gekregen dan waar vele voorgangers alleen maar van konden dromen.

Of kan deze kale bats alleen maar presteren als er een heel bataljon aan nieuwe spelers gekocht wordt.

Als je hier geen team van kan maken is het de hoogste tijd om hem een schop onder zijn reet te geven en heel snel FdB ofzo aan te stellen!
jij die fdb zegt ?
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 augustus 2018 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 16:29 schreef AkaS het volgende:
Heeft die ten Hag nu al niet meer gekregen dan waar vele voorgangers alleen maar van konden dromen.

Of kan deze kale bats alleen maar presteren als er een heel bataljon aan nieuwe spelers gekocht wordt.

Als je hier geen team van kan maken is het de hoogste tijd om hem een schop onder zijn reet te geven en heel snel FdB ofzo aan te stellen!
jij die fdb zegt ?
AkaS
 AkaS - woensdag 15 augustus 2018 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2018 - 01:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jij die fdb zegt ?
Ja, ik zou FdB héél graag willen zien met het huidige materiaal dat we hebben.
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 augustus 2018 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2018 - 08:29 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja, ik zou FdB héél graag willen zien met het huidige materiaal dat we hebben.
ja snap dat je het wil zien... ik ook wel.. maar ben bang voor dat resultaat voetbal..
Pietje
 Pietje - woensdag 15 augustus 2018 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 20:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik niet. Sorry hoor. Maar Dolberg is weer terug. En dan heb je Huntelaar Dolberg en sierhuis. Lijkt me echt meer dan voldoende.
Sierhuis heeft het nog niet en de vraag is of hij de finale stap kan gaan zetten.
Dolberg is wel heel erg blessuregevoelig en je moet nog maar afwachten wat de nabije toekomst voor hem gaat brengen.
Cassierra is verhuurd
En dus ben je als topclub afhankelijk van de inmiddels 35-jarige Klaas Jan Huntelaar, die ik overigens gisteren opvallend gretig vond. Hij leek wel een jonge hond.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1660611