BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 15 augustus 2018 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2018 - 11:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Sierhuis heeft het nog niet en de vraag is of hij de finale stap kan gaan zetten.
Dolberg is wel heel erg blessuregevoelig en je moet nog maar afwachten wat de nabije toekomst voor hem gaat brengen.
Cassierra is verhuurd
En dus ben je als topclub afhankelijk van de inmiddels 35-jarige Klaas Jan Huntelaar, die ik overigens gisteren opvallend gretig vond. Hij leek wel een jonge hond.
Wat is er gebeurd met die Duitste jeugd international? en die Braziliaan die we gekocht hadden voor de spits? Spelen die allemaal nog in de A1?
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 15 augustus 2018 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2018 - 13:13 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd met die Duitste jeugd international? en die Braziliaan die we gekocht hadden voor de spits? Spelen die allemaal nog in de A1?
Horvath is overgenomen door PSV, Kühn en Danilo zullen voor Jong Ajax spelen.
Verder zal Victor Jensen ook voor Jong Ajax spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 augustus 2018 door Hasjkoph --
Eide
 Eide - zondag 19 augustus 2018 - 20:42   quote  deeplink  
Siem de Jong op weg naar Sydney FC

Siem de Jong gaat zijn loopbaan vervolgen bij Sydney FC. Ajax is met de Australische club in gesprek om de middenvelder te verhuren.

De 29-jarige De Jong kwam vorig jaar terug bij Ajax en tekende een contract voor drie jaar. De middenvelder wist echter geen basisplaats af te dwingen. Niet onder Marcel Keizer en daarna ook niet onder Erik ten Hag. Dit seizoen begon De Jong met een blessure aan de voorbereiding. Daarna kon hij niet meer rekenen op een plek in de wedstrijdselectie. Ook tijdens de laatste wedstrijd tegen VVV zat De Jong niet bij de selectie.

De Jong werd vier keer kampioen met Ajax en maakte vervolgens een transfer naar Newcastle United. Mede door blessureleed slaagde hij daar niet. De Jong werd nog verhuurd aan PSV, waar hij samen met broer Luuk speelde, om vervolgens terug te keren in Amsterdam.

Bron
remco k
 remco k - zondag 19 augustus 2018 - 23:33   quote  deeplink  
Ik gun hem echt het beste en hij gaat bij Ajax niet meer aan de bak komen vermoed ik.
p111
 p111 - maandag 20 augustus 2018 - 08:23   quote  deeplink  
Ja nooit begrepen waarom Siem is terug gekocht.Foutje Marc
Eide
 Eide - maandag 20 augustus 2018 - 09:01   quote  deeplink  
Marc Overmars heeft bevestigd dat er gesprekken zijn over het verhuren van Siem de Jong. Overmars heeft voor zover ik weet geen clubs genoemd, maar aangezien het gerucht klopt zal de meest waarschijnlijk club ook wel kloppen.
Peterhs
 Peterhs - maandag 20 augustus 2018 - 12:16   quote  deeplink  
De beste keuze die er gemaakt kan worden voor beide partijen.
Jaccio
 Jaccio - maandag 20 augustus 2018 - 12:52   quote  deeplink  
Zou Frenkie na die misselijkmakende overtreding afgelopen weekend nog eens extra hebben nagedacht om die transfer naar Barcelona toch maar gewoon te maken?
Het kan zomaar ineens over zijn..
Pietje
 Pietje - maandag 20 augustus 2018 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2018 - 20:42 schreef Eide het volgende:
Siem de Jong op weg naar Sydney FC

Siem de Jong gaat zijn loopbaan vervolgen bij Sydney FC. Ajax is met de Australische club in gesprek om de middenvelder te verhuren.

De 29-jarige De Jong kwam vorig jaar terug bij Ajax en tekende een contract voor drie jaar. De middenvelder wist echter geen basisplaats af te dwingen. Niet onder Marcel Keizer en daarna ook niet onder Erik ten Hag. Dit seizoen begon De Jong met een blessure aan de voorbereiding. Daarna kon hij niet meer rekenen op een plek in de wedstrijdselectie. Ook tijdens de laatste wedstrijd tegen VVV zat De Jong niet bij de selectie.

De Jong werd vier keer kampioen met Ajax en maakte vervolgens een transfer naar Newcastle United. Mede door blessureleed slaagde hij daar niet. De Jong werd nog verhuurd aan PSV, waar hij samen met broer Luuk speelde, om vervolgens terug te keren in Amsterdam.

Bron
Ik wens Siem veel succes in Australië
aaadjuh
 aaadjuh - dinsdag 21 augustus 2018 - 20:25   quote  deeplink  
El Ghazi mag weg bij Lille. Niets voor Ajax om te huren/ kopen (als transfer niet te veel is)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 augustus 2018 door aaadjuh --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 21 augustus 2018 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2018 - 20:25 schreef aaadjuh het volgende:
El Ghazi mag weg bij Lille. Niets voor Ajax om te huren/ kopen (als transfer niet te veel is)
uuh nee... maar denk wel beter dan labyad.. hoop alleen dat bande snel terug is maar vrees van niet
aaadjuh
 aaadjuh - dinsdag 21 augustus 2018 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2018 - 20:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

uuh nee... maar denk wel beter dan labyad.. hoop alleen dat bande snel terug is maar vrees van niet
maar is die Bande zo goed?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 21 augustus 2018 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2018 - 21:07 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

maar is die Bande zo goed?
afwachten...
Loetje
 Loetje - woensdag 22 augustus 2018 - 15:32   quote  deeplink  
En of! Vandaag nog doen.
Eide
 Eide - donderdag 23 augustus 2018 - 07:59   quote  deeplink  
Siem de Jong definitief een jaar naar Sydney FC.

DlQi5v3UUAAbm8I.jpg:small
Eide
 Eide - zaterdag 25 augustus 2018 - 08:52   quote  deeplink  
Verschillende sites, waaronder het AD, melden dat na Barcelona ook Real Madrid het oog heeft laten vallen op Matthijs de Ligt. Real zou door de dolgedraaide transferprijzen langzamerhand jongere spelers willen gaan scouten voor ze onbetaalbaar worden.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 25 augustus 2018 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2018 - 08:52 schreef Eide het volgende:
Verschillende sites, waaronder het AD, melden dat na Barcelona ook Real Madrid het oog heeft laten vallen op Matthijs de Ligt. Real zou door de dolgedraaide transferprijzen langzamerhand jongere spelers willen gaan scouten voor ze onbetaalbaar worden.
Komen ze redelijk laat mee dan.
Eide
 Eide - zaterdag 25 augustus 2018 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2018 - 11:15 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Komen ze redelijk laat mee dan.
Ze zijn een van de belangrijkste oorzaken van die dolgedraaide markt met destijds Ronaldo en later Bale.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 augustus 2018 - 12:01   quote  deeplink  
Deze transfer snap ik even niet??? Heb je een goede 2e doelman en dan ga je hem verhuren???
remco k
 remco k - zaterdag 25 augustus 2018 - 12:03   quote  deeplink  
Hij is niet meer de tweede doelman maar de derde doelman. Lamprou was hem al voorbij.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 augustus 2018 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2018 - 12:03 schreef remco k het volgende:
Hij is niet meer de tweede doelman maar de derde doelman. Lamprou was hem al voorbij.
Serieus? Dacht dat dit alleen was vanwege het feit dat hij toen geblesseerd was. Heb meer vertrouwen in Van Leer dan in Lamprou!
Eide
 Eide - zaterdag 25 augustus 2018 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2018 - 12:03 schreef remco k het volgende:
Hij is niet meer de tweede doelman maar de derde doelman. Lamprou was hem al voorbij.
Dat weet ik niet. Het probleem is wel dat de doelmannen ook bij Jong Ajax niet meer aan de bak kunnen. Kotarski is de beoogde nummer 1 op termijn. Ik snap wel dat Van Leer geen perspectief ziet. Zijn constante blessures hebben ook niet geholpen natuurlijk.
Eide
 Eide - zaterdag 25 augustus 2018 - 16:32   quote  deeplink  
Ajax en Man United bekijken 'Frank de Boer' van Heerenveen: 'Ik hoor het wel'

Kik Pierie maakte een jaar geleden zijn debuut voor sc Heerenveen en speelde zich in een mum van tijd in de kijker bij Ajax, Chelsea en Manchester United. Voorlopig zit de achttienjarige verdediger goed in Friesland.

Het is voor Pierie geen geheim dat Ajax, Chelsea en Manchester United regelmatig voor hem op de tribune zitten. Het doet hem echter weinig. "Als er iets concreet is, dan hoor ik het wel", zegt hij tegen het Friesch Dagblad. Pierie houdt zich niet bezig met een transfer. "Toen de nieuwe trainer (Jan Olde Riekerink, red.) kwam, was het gevoel bovendien meteen goed. Ik denk niet dat ik al uitgeleerd ben bij Heerenveen."

Na zijn indrukwekkende wittebroodsweken in de Eredivisie was er een hype rond Pierie, merkte hij. "Wat het mooiste compliment was? Ik vond het gaaf dat mensen me met Frank de Boer vergeleken. We staan op dezelfde posities - linker centrale verdediger en linksback - en zijn denk ik ook hetzelfde type voetballer, al heb ik hem natuurlijk nooit live zien spelen. Toen ik geboren werd, had hij zijn grootste successen al achter de rug."

Bron
Eide
 Eide - dinsdag 28 augustus 2018 - 11:13   quote  deeplink  
Kenny Tete mag na een jaar Olympique Lyon misschien al weer op zoek naar een andere club. OL heeft een Franse rechtsback aangetrokken waardoor Tete veroordeeld lijtk tot de reservebank.
JV
 JV - dinsdag 28 augustus 2018 - 11:17   quote  deeplink  
de jongens met hun grote mond-bazoer-tete-riedewald-el ghazi-kisna zijn nu alle 5 volledig mislukt. En ze hebben samen een whatsapp groepje zal dolle boel zijn. hopelijk een les voor een heleboel jeugdspelers die na 1 wedsrtrijd in het eerste niet meer op de bank willen zitt
nummer10
 nummer10 - dinsdag 28 augustus 2018 - 11:23   quote  deeplink  
zat bosz er toch naast.... ;) (met een knipoog he jungs)
p111
 p111 - dinsdag 28 augustus 2018 - 12:18   quote  deeplink  
Ja ja toch wel frapant he al die mannetjes met hun gr.. b ,effe wat meer geduld hebben en je cv opbouwen.
Eide
 Eide - dinsdag 28 augustus 2018 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2018 - 11:23 schreef nummer10 het volgende:
zat bosz er toch naast.... ;) (met een knipoog he jungs)
Nou ja, Peter Bosz is destijds gewoon met Tete op rechtsback begonnen. Toen Tete geblesseerd raakte kwam Veltman daar te spelen en schoof De Ligt door. Bosz heeft daarna het winning team nooit meer veranderd. Ik ben er van overtuigd dat als Tete was gebleven hij onder Keizer gewoon weer een eerlijke kans had gekregen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 28 augustus 2018 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2018 - 12:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou ja, Peter Bosz is destijds gewoon met Tete op rechtsback begonnen. Toen Tete geblesseerd raakte kwam Veltman daar te spelen en schoof De Ligt door. Bosz heeft daarna het winning team nooit meer veranderd. Ik ben er van overtuigd dat als Tete was gebleven hij onder Keizer gewoon weer een eerlijke kans had gekregen.
tete was denk ik niet eens weg door bosz.. hij werd ernaast gelaten en dat kwam meer door het gezeik over het contract en niet willen verlengen.. maar vind het wel frapant dat alle spelers waarmee gezeik is geweest en dachten dat ze de beste waren nu allemaal hard wegzakken.. zie dit trouwens ook met kluivert gebeuren..
Jaccio
 Jaccio - donderdag 30 augustus 2018 - 08:58   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/837255/ten-hag-wil-extra-spits-naar-ajax-halen-hebben-we-wel-nodig-.html?

Wat mij betreft hoeft het niet zo, maar zij zullen beter weten wat ze nodig hebben dan ik natuurlijk :D
Enigma
 Enigma - donderdag 30 augustus 2018 - 12:59   quote  deeplink  
Haalt PSV toch wéér een klasbak bij met die Mexicaan. Waarom niet doorgezet door Ajax toen en kijk naar die prijs. Hoop dat lozano nog snel vertrekt.
Eide
 Eide - donderdag 30 augustus 2018 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 12:59 schreef Enigma het volgende:
Waarom niet doorgezet door Ajax toen
Omdat wij toen (voorjaar 2018) en nu verzuipen in de goede middenvelders? Vergeet niet dat Ajax al bezig was met Tadic en hem initieel als opvolger van Ziyech heeft gehaald.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 30 augustus 2018 - 14:18   quote  deeplink  
Wie ziet ziyech nog vertrekken?

Morgen is de laatste dag!
Loetje
 Loetje - donderdag 30 augustus 2018 - 14:21   quote  deeplink  
Vurnon Anita naar Willem II.
Loetje
 Loetje - donderdag 30 augustus 2018 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2018 - 11:13 schreef Eide het volgende:
Kenny Tete mag na een jaar Olympique Lyon misschien al weer op zoek naar een andere club. OL heeft een Franse rechtsback aangetrokken waardoor Tete veroordeeld lijtk tot de reservebank.
Zonde, die was echt bizar goed gestart daar
Jaccio
 Jaccio - donderdag 30 augustus 2018 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 14:21 schreef Loetje het volgende:
Vurnon Anita naar Willem II.
Wow. Doen ze echt goed hoor, Willem II
Eide
 Eide - donderdag 30 augustus 2018 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 14:24 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Wow. Doen ze echt goed hoor, Willem II
Zeker, en voor Vurnon ook prima. Hij kwam er zelfs Championship middenmoter Leeds eigenlijk niet meer aan te pas. Verschillende van zijn generatiegenoten (Emanuelson bijvoorbeeld) tonen dat ze in Nederland in ieder geval weer aan voetballen toekomen.
Enigma
 Enigma - donderdag 30 augustus 2018 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 14:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Omdat wij toen (voorjaar 2018) en nu verzuipen in de goede middenvelders? Vergeet niet dat Ajax al bezig was met Tadic en hem initieel als opvolger van Ziyech heeft gehaald.
Quiterrez of hoe die heet is beter als vd beek. Wil je vooruit moet je doorselecteren. Had gewoon super gepast, keiharde speler. Brengt datgene dat we missen zoals mr Ajax ook aangeeft. En verzuipen in goede middenvelders doet Ajax niet hoor, zeker niet in middenvelders die er direct staan
Loetje
 Loetje - donderdag 30 augustus 2018 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 14:38 schreef Enigma het volgende:

[..]

Quiterrez of hoe die heet is beter als vd beek. Wil je vooruit moet je doorselecteren. Had gewoon super gepast, keiharde speler. Brengt datgene dat we missen zoals mr Ajax ook aangeeft. En verzuipen in goede middenvelders doet Ajax niet hoor, zeker niet in middenvelders die er direct staan
Waar maak je dat in vredesnaam uit op? Daarbij heeft PSV Pereiro op 10 staan wat eigenlijk emer een aanvaller is. Die kopen alleen maar box to box spelers.
Eide
 Eide - donderdag 30 augustus 2018 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 14:38 schreef Enigma het volgende:

[..]

Quiterrez of hoe die heet is beter als vd beek. Wil je vooruit moet je doorselecteren. Had gewoon super gepast, keiharde speler. Brengt datgene dat we missen zoals mr Ajax ook aangeeft. En verzuipen in goede middenvelders doet Ajax niet hoor, zeker niet in middenvelders die er direct staan
Maar Van de Beek is, als iedereen fit is, al reservespeler. Ten Hag speelt namelijk met een 10 en twee controleurs daar achter. De eerste keuze op 10 is Tadic. De tweede keuze is Ziyech... Als controleurs hebben we Eiting, De Jong, Schone, Mazraoui, eventueel Van de Beek en natuurlijk Blind als het nodig is.

Dan ben je dus niet aan het doorselecteren maar hele dure jongens aan het kopen voor de breedte. Dat lijkt mij weinig zinvol.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2018 door Eide --
Enigma
 Enigma - donderdag 30 augustus 2018 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 14:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waar maak je dat in vredesnaam uit op? Daarbij heeft PSV Pereiro op 10 staan wat eigenlijk emer een aanvaller is. Die kopen alleen maar box to box spelers.
Hendrix of Hendriks gaat vervangen worden door deze speler. Dit is een type wat wij missen qua mentaliteit, over lijken gaan om te winnen. Zoal bij ons poulsen dat deed.
Loetje
 Loetje - donderdag 30 augustus 2018 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 15:21 schreef Enigma het volgende:

[..]

Hendrix of Hendriks gaat vervangen worden door deze speler. Dit is een type wat wij missen qua mentaliteit, over lijken gaan om te winnen. Zoal bij ons poulsen dat deed.
Niet eens. Van wat ik gezien heb, vind ik hem minder dan een Guardado. Feit dat PSV hem haalt en niet grotere clubs zegt alles.
Loetje
 Loetje - donderdag 30 augustus 2018 - 15:58   quote  deeplink  
Maar Chadli, Moussa en Moussa Dembélé, Bony, Janssen... Iets voor Ajax?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 30 augustus 2018 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 14:53 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar Van de Beek is, als iedereen fit is, al reservespeler. Ten Hag speelt namelijk met een 10 en twee controleurs daar achter. De eerste keuze op 10 is Tadic. De tweede keuze is Ziyech... Als controleurs hebben we Eiting, De Jong, Schone, Mazraoui, eventueel Van de Beek en natuurlijk Blind als het nodig is.

Dan ben je dus niet aan het doorselecteren maar hele dure jongens aan het kopen voor de breedte. Dat lijkt mij weinig zinvol.
Sorry maar Van der Beek speelt goed, dat kan je bijvoorbeeld niet zeggen over Huntelaar.
Van der Beek is erin gekomen omdat Nerres geblesseerd raakte.
Nerres komt binnenkort weer terug, de vraag is of Ten Hag van der beek terugzet op de bank.

Ik zou Huntelaar op de bank zetten en Van der Beek laten staan. En nerres, ziyech en tadic de aanval laten vormen
Enigma
 Enigma - donderdag 30 augustus 2018 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 15:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet eens. Van wat ik gezien heb, vind ik hem minder dan een Guardado. Feit dat PSV hem haalt en niet grotere clubs zegt alles.
Jij vindt hem minder, ik denk dat hij net zo goed zal blijken. Dat laatste van je klopt natuurlijk niet; dan zouden lozano, Romario, Alex ook niet veel voorstellen en dat is gewoon niet zo. Vind het gewoon jammer dat Ajax niet heeft doorgepakt met deze speler net als met lozano. Voor de rest hoop ik dat PSV in elkaar zakt maar dat zal wel niet gebeuren.
Enigma
 Enigma - donderdag 30 augustus 2018 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 15:58 schreef Loetje het volgende:
Maar Chadli, Moussa en Moussa Dembélé, Bony, Janssen... Iets voor Ajax?
Chadli en Bony zouden top zijn

Janssen twijfel ik erg over
Loetje
 Loetje - donderdag 30 augustus 2018 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 16:49 schreef Enigma het volgende:

[..]

Jij vindt hem minder, ik denk dat hij net zo goed zal blijken. Dat laatste van je klopt natuurlijk niet; dan zouden lozano, Romario, Alex ook niet veel voorstellen en dat is gewoon niet zo. Vind het gewoon jammer dat Ajax niet heeft doorgepakt met deze speler net als met lozano. Voor de rest hoop ik dat PSV in elkaar zakt maar dat zal wel niet gebeuren.
Dat was een totaal andere tijd en daar stelde Nederlandse clubs echt nog wel wat voor, zeker PSV die jaren met een halve finale CL en in datzelfde jaar AZ halve finale EL.

PSV is stabiel en klaar om een tegenslag op te vangen. Hier is het lijntje dun, heel erg dun
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 30 augustus 2018 - 17:14   quote  deeplink  
Waarom niet een voorroede van Ziyech, Tadic en Neres? Alle 3 de vrijheid geven net zoals dat word gedaan bij Barca.

Of is dit weer zo beeld die ik alleen heb?
Pietje
 Pietje - donderdag 30 augustus 2018 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 15:58 schreef Loetje het volgende:
Maar Chadli, Moussa en Moussa Dembélé, Bony, Janssen... Iets voor Ajax?
Dat is een duivels dilemma, Loetje. Een speler uit jouw rijtje zal niet voor de bank gehaald worden. David Neres heeft zijn sporen inmiddels verdiend, dus die mag niet "verbannen" worden naar de bank.

Dembélé, mwhah… Ik weet het niet.

Vincent Janssen is wel héél erg blessuregevoelig.

Bony zie ik wel zitten, maar ja wat doe je dan met Huntelaar? En wat te doen met Dolberg als hij definitief uit zijn blessure komt.

Nogmaals, een duivels dilemma.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2018 door Pietje --
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 augustus 2018 - 17:27   quote  deeplink  
Als je nu nog een spits wil, had je Cassierra niet moeten verhuren aan Groningen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1801848