BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 21 juli 2018 - 06:52   quote  deeplink  
http://www.goal.com/nl/nieuws/ajax-verdubbelt-bod-op-pedrinho/1p93in5gfl4o17j9n536is7u6

Vraag me af hoe serieus dit is.
p111
 p111 - zaterdag 21 juli 2018 - 10:29   quote  deeplink  
Niet geloof daar geen fuck van.
Eide
 Eide - zaterdag 21 juli 2018 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2018 - 10:29 schreef p111 het volgende:
Niet geloof daar geen fuck van.
Idem.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 21 juli 2018 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2018 - 10:29 schreef p111 het volgende:
Niet geloof daar geen fuck van.
Lijkt me ook sterk of de onderhandelingen met Frenkie moeten vorderen..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 21 juli 2018 - 14:30   quote  deeplink  
Zou toch niet raar opkijken als het wel echt waar zou zijn. Ziyech gaat waarschijnlijk voor 15-20 milj. en mischien dan toch Frenkie naar Barca voor 40-50 milj. is dan niet zo heel gek als ajax 20 milj. zou bieden.

Het lijkt er op deze manier sterk op dat ajax mee lijkt te gaan in het wondere wereldje van de voetbalmiljoenen.....

Voor miljoenen inkopen en voor nog meer miljoenen verkopen....
Eide
 Eide - zaterdag 21 juli 2018 - 15:01   quote  deeplink  
Zowel Jack van Gelder als Mike Verweij meldt dat hier niets van waar is. Wordt omschreven als een hagelschot door de "voetbalsites" om aandacht te genereren.
Jaccio
 Jaccio - zondag 22 juli 2018 - 09:44   quote  deeplink  
wat is dat eigenlijk met de jong?
heb het niet zo heel goed gevolgd, maar het lijkt alsof de kans dat hij vertrekt zeer reeel is.
is er iemand die er wat meer van op de hoogte is?
zoals voor welke positie Barca hem wilt halen bijvoorbeeld. lijkt me toch wel een cruciaal detail voor zijn uiteindelijke keuze
p111
 p111 - zondag 22 juli 2018 - 09:51   quote  deeplink  
In ieder geval op het middenveld als een tweede Busquets.En ja onze toptrainer laat hem steeds achterin spelen daar wordt Frenkie niet vrolijk van.
nummer10
 nummer10 - zondag 22 juli 2018 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2018 - 09:51 schreef p111 het volgende:
In ieder geval op het middenveld als een tweede Busquets.En ja onze toptrainer laat hem steeds achterin spelen daar wordt Frenkie niet vrolijk van.
dan heeft frenkie pech... keizer deed dit ook al..
Eide
 Eide - zondag 22 juli 2018 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2018 - 09:51 schreef p111 het volgende:
In ieder geval op het middenveld als een tweede Busquets.En ja onze toptrainer laat hem steeds achterin spelen daar wordt Frenkie niet vrolijk van.
Dat is natuurlijk bij gebrek aan beter. Keizer heeft dat verzonnen door blessures en de noodzaak voor iemand die voetballend het middenveld in kon komen. Ajax speelde z'n beste voetbal met De Jong op CV. Met Blind vervalt die noodzaak natuurlijk en komt Frenkie normaliter op het middenveld te spelen.

In hoeverre al die geruchten waar zijn weet ik niet. Ik heb geen enkele serieuze Ajaxvolger zien schrijven dat Barcelona echt concreet is.
p111
 p111 - zondag 22 juli 2018 - 10:28   quote  deeplink  
Nee het lijkt mij ook niet concreet om 50 mil neer te tellen voor een voetballer die heel veel talent heeft maar het nog amper heeft kunnen laten zien,ook door zijn noodgedwongen plek achterin en zijn behoorlijke zware blessure.
Eide
 Eide - zondag 22 juli 2018 - 10:33   quote  deeplink  
Besiktas zou intresse hebben in Siem de Jong.
nummer10
 nummer10 - zondag 22 juli 2018 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
oki doei... voor een zak aardappels mogen ze hem ophalen...
Eide
 Eide - zondag 22 juli 2018 - 11:30   quote  deeplink  
Siem is heel belangrijk geweest voor Ajax. Iets meer respect mag wel vind ik. Tegelijkertijd denk ik dat hij bij ieder acceptabel bod weg mag, want hij lijkt mij volkomen overbodig in de huidige selectie.
nummer10
 nummer10 - zondag 22 juli 2018 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2018 - 11:30 schreef Eide het volgende:
Siem is heel belangrijk geweest voor Ajax. Iets meer respect mag wel vind ik. Tegelijkertijd denk ik dat hij bij ieder acceptabel bod weg mag, want hij lijkt mij volkomen overbodig in de huidige selectie.
sorry nooit wat gehad met siem... ook niet in de tijd van deboer... laat staan toen die bij psv ging ballen...
p111
 p111 - zondag 22 juli 2018 - 18:33   quote  deeplink  
Gewoon doen hij verpietert bij ons op de bank.
Peterhs
 Peterhs - maandag 23 juli 2018 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2018 - 11:30 schreef Eide het volgende:
Siem is heel belangrijk geweest voor Ajax. Iets meer respect mag wel vind ik. Tegelijkertijd denk ik dat hij bij ieder acceptabel bod weg mag, want hij lijkt mij volkomen overbodig in de huidige selectie.
Daar waren de meningen toen al over verdeeld.
Ik ben ook nooit fan van hem geweest. Tuurlijk heeft hij beslissende momenten gehad, maar welke speler heeft die niet. Hij is als noodgreep gebruikt wat toen regelmatig prima uitpakte.
Zijn terugkeer heb ik nooit begrepen. Vanaf het begin al duidelijk dat hij totaal overbodig is en zal blijven.
Om hem iets meer respect te geven zoals je vraagt, zou ik graag 2 zakken aardappelen willen i.p.v. 1.
nummer10
 nummer10 - maandag 23 juli 2018 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 09:13 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Daar waren de meningen toen al over verdeeld.
Ik ben ook nooit fan van hem geweest. Tuurlijk heeft hij beslissende momenten gehad, maar welke speler heeft die niet. Hij is als noodgreep gebruikt wat toen regelmatig prima uitpakte.
Zijn terugkeer heb ik nooit begrepen. Vanaf het begin al duidelijk dat hij totaal overbodig is en zal blijven.
Om hem iets meer respect te geven zoals je vraagt, zou ik graag 2 zakken aardappelen willen i.p.v. 1.
nou voor deze keer.. hahaha
Eide
 Eide - vrijdag 27 juli 2018 - 15:39   quote  deeplink  
Onbevestigde geruchten dat Leicester City bij Ajax heeft aangeklopt voor Ziyech. Bron is een heel onbekend, en momenteel geblokkeerd, Brits twitteraccount dus vooralsnog een vaag gerucht.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 27 juli 2018 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2018 - 15:39 schreef Eide het volgende:
Onbevestigde geruchten dat Leicester City bij Ajax heeft aangeklopt voor Ziyech. Bron is een heel onbekend, en momenteel geblokkeerd, Brits twitteraccount dus vooralsnog een vaag gerucht.
Hoppa, dan is dat 40m aftikken. Die Engelse clubs hebben geld zat
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 juli 2018 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2018 - 16:16 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hoppa, dan is dat 40m aftikken. Die Engelse clubs hebben geld zat
40?? Seizoen is begonnen, dus gewoon 60 vragen!
Eide
 Eide - vrijdag 27 juli 2018 - 17:17   quote  deeplink  
Nogmaals, de bron is nogal dubieus. Enige reserve is gepast.
Eide
 Eide - vrijdag 27 juli 2018 - 19:46   quote  deeplink  
Davy Klaassen naar Werder Bremen. Ik denk dat het Duitse voetbal veel beter bij Klaassen past dan het Engelse powervoetbal.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 juli 2018 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2018 - 17:17 schreef Eide het volgende:
Nogmaals, de bron is nogal dubieus. Enige reserve is gepast.
Dan 80 ouwe!! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 juli 2018 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2018 - 19:46 schreef Eide het volgende:
Davy Klaassen naar Werder Bremen. Ik denk dat het Duitse voetbal veel beter bij Klaassen past dan het Engelse powervoetbal.
En gelijk bij zijn officieuze debuutwedstrijd de 1-0 gescoord. Het is die jongen zo gegund. Had hem eventueel ook graag terug zien komen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 juli 2018 - 22:00   quote  deeplink  
Orejuela heeft inmiddels volgens geruchten een transfer geëist. In dit geval geldt gegokt en verloren wat betreft zijn transfer.

http://www.soccernews.nl/news/472723/ajacied-wil-niet-meer-met-beloften-spelen-en-eist-transfer
p111
 p111 - vrijdag 27 juli 2018 - 22:28   quote  deeplink  
Nou terecht hij is het gewoon niet,gauw verkopen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 juli 2018 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2018 - 22:28 schreef p111 het volgende:
Nou terecht hij is het gewoon niet,gauw verkopen
Inderdaad!
remco k
 remco k - zaterdag 28 juli 2018 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2018 - 22:00 schreef Ajax Warrior het volgende:
Orejuela heeft inmiddels volgens geruchten een transfer geëist. In dit geval geldt gegokt en verloren wat betreft zijn transfer.

http://www.soccernews.nl/news/472723/ajacied-wil-niet-meer-met-beloften-spelen-en-eist-transfer
Inderdaad. Lijkt hem totaal niet te worden.

Hey andere vraag hè. Wat verwacht jij van Cassiera dit seizoen bij Groningen?
JOOD
 JOOD - zaterdag 28 juli 2018 - 09:27   quote  deeplink  
Neres verkopen voor 50 miljoen. Haal je daarvoor Pavon en Pedrinho op.. goede deal?

De Jong verkopen voor El Haddadi en 30 miljoen. Goede deal?

Ziyech verkopen voor minimaal 30 miljoen. Goede deal?
p111
 p111 - zaterdag 28 juli 2018 - 10:39   quote  deeplink  
Ajax moet buiten de reserves zoals Orejuela en Siem niemand meer verkopen.We hebben nu een geweldige selectie en kunnen hiermee een top seizoen draaien.
JOOD
 JOOD - zaterdag 28 juli 2018 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 10:39 schreef p111 het volgende:
Ajax moet buiten de reserves zoals Orejuela en Siem niemand meer verkopen.We hebben nu een geweldige selectie en kunnen hiermee een top seizoen draaien.
Klopt zeker, maar kan het nog beter? Lijkt me wel...
Eide
 Eide - zaterdag 28 juli 2018 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 11:42 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt zeker, maar kan het nog beter? Lijkt me wel...
Weet ik niet eigenlijk. Laten we wel wezen, Blind en Tadic zijn uitzonderlijke transfers, geen normbeeld voor de Nederlandse transfermarkt. Het normbeeld zijn en blijven jongens als Lozano, Neres, Sanchez enzovoorts. Jong talent dat zich komeetachtig ontwikkeld.
AkaS
 AkaS - zaterdag 28 juli 2018 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 10:39 schreef p111 het volgende:
Ajax moet buiten de reserves zoals Orejuela en Siem niemand meer verkopen.We hebben nu een geweldige selectie en kunnen hiermee een top seizoen draaien.
Ik zou Orejuela totaal niet afschrijven. De een heeft meer tijd nodig dan de ander om te wennen aan een totaal ander klimaat, land, stijl van voetballen, etc. Daarbij heeft hij wellicht behoefte aan vertrouwen.

Jaartje Heerenveen, Zwolle of soortgelijke club kan hem laten groeien tot het niveau waarvan hij weldegelijk sporadisch laat zien dit in zich te hebben.

Ik geloof nog altijd in hem.
Eide
 Eide - zaterdag 28 juli 2018 - 12:37   quote  deeplink  
Ik vind Orejuela wel een lastig verhaal hoor. Het komt er totaal niet uit bij die jongen. Het zal misschien wel een goede voetballer zijn maar als je zelf een matige spwler als Kristensen voor je hebt is er wel iets goed mis.

Misschien is het dan voor zowel Ajax als Orejuela beter om afscheid te nemen. Ik zie ib Orejuela niet de potentie die ik wel in Casseirra zie. Casseirra wordt ook moeilijk hoor met Sierhuis en Danilo in de coulissen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 juli 2018 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 08:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad. Lijkt hem totaal niet te worden.

Hey andere vraag hè. Wat verwacht jij van Cassiera dit seizoen bij Groningen?
In mijn beleving had Cassierra afgelopen jaar op den duur eerste spits mogen worden. Dolberg en Huntelaar zijn zelden in vorm geweest en hij wel. Dus vond dat hij wel een kans verdiende. Cassierra zie ik, wanneer Groningen een beetje draait, gewoon 15 tot 20 goals maken daar.
bahbah
 bahbah - zaterdag 28 juli 2018 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 12:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

In mijn beleving had Cassierra afgelopen jaar op den duur eerste spits mogen worden. Dolberg en Huntelaar zijn zelden in vorm geweest en hij wel. Dus vond dat hij wel een kans verdiende. Cassierra zie ik, wanneer Groningen een beetje draait, gewoon 15 tot 20 goals maken daar.
Die gaat ons nekken tegen Groningen uit.....
Eide
 Eide - zaterdag 28 juli 2018 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 12:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

In mijn beleving had Cassierra afgelopen jaar op den duur eerste spits mogen worden. Dolberg en Huntelaar zijn zelden in vorm geweest en hij wel. Dus vond dat hij wel een kans verdiende. Cassierra zie ik, wanneer Groningen een beetje draait, gewoon 15 tot 20 goals maken daar.
Eens, maar hij heeft ondertussen Dolberg, Sierhuis en Danilo als concurrentie. Het wordt ook voor Casseirra heel erg moeilijk.
p111
 p111 - zaterdag 28 juli 2018 - 12:51   quote  deeplink  
Cassiera is een Techn/begaafde speler leuke voetballer,zijn manco is zijn fysiek in harde duels zie je hem niet,misschien dat hij dat ook op de training laat zien zijn gebrek aan hardheid,vandaar dat hij nooit een echte kans heeft gekregen.
p111
 p111 - zaterdag 28 juli 2018 - 12:51   quote  deeplink  
Hopelijk dat hij zich goed ontwikkeld bij Groningen.
bahbah
 bahbah - zaterdag 28 juli 2018 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 12:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens, maar hij heeft ondertussen Dolberg, Sierhuis en Danilo als concurrentie. Het wordt ook voor Casseirra heel erg moeilijk.
Ik zou Danilo ook eens naar voren schuiven onderhand.Hoelang moet die jongen nog op het tweede plan blijven acteren?
Eide
 Eide - zaterdag 28 juli 2018 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 12:52 schreef bahbah het volgende:

[..]

Ik zou Danilo ook eens naar voren schuiven onderhand.Hoelang moet die jongen nog op het tweede plan blijven acteren?
Die heeft vorig seizoen pas z'n eerste seizoen bij de A1 gespeeld en heeft toen ook al Jong Ajax aangetikt. Hij zit dit seizoen vast bij Jong Ajax.
remco k
 remco k - zaterdag 28 juli 2018 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 12:22 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik zou Orejuela totaal niet afschrijven. De een heeft meer tijd nodig dan de ander om te wennen aan een totaal ander klimaat, land, stijl van voetballen, etc. Daarbij heeft hij wellicht behoefte aan vertrouwen.

Jaartje Heerenveen, Zwolle of soortgelijke club kan hem laten groeien tot het niveau waarvan hij weldegelijk sporadisch laat zien dit in zich te hebben.

Ik geloof nog altijd in hem.
Dat is misschien wel het beste idee inderdaad. Gewoon verhuren aan een voetballende eredivisie ploeg
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 juli 2018 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 12:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens, maar hij heeft ondertussen Dolberg, Sierhuis en Danilo als concurrentie. Het wordt ook voor Casseirra heel erg moeilijk.
Oh dat sowieso. Maar iedere eerlijke trainer, had hem verleden jaar wel de kans gegeven en hij had daardoor wel een voorsprong op de rest kunnen nemen. Nou ben ik voor Danilo nog niet meteen bang, maar Sierhuis staat er goed op bij TH.

Daarmee zeg ik trouwens niet dat ik Danilo niks vind ofzo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juli 2018 door Loetje --
Peterhs
 Peterhs - maandag 30 juli 2018 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 08:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad. Lijkt hem totaal niet te worden.

Hey andere vraag hè. Wat verwacht jij van Cassiera dit seizoen bij Groningen?
Ik denk zelf dat hij het best wel eens goed zou kunnen doen daar, maar toch zie ik hem bij Ajax 1 nooit terugkeren.
remco k
 remco k - maandag 30 juli 2018 - 09:38   quote  deeplink  
De trainer van Groningen heeft aangegeven dat Cassiera geen eerste spits wordt en dat hij het seizoen vanaf de bank begint.
Loetje
 Loetje - maandag 30 juli 2018 - 09:38   quote  deeplink  
Kwam ook door fysieke klachten toch?
Jaccio
 Jaccio - maandag 30 juli 2018 - 10:13   quote  deeplink  
Verwacht wel dat Cassiera tegen oktober-november basis staat bij Groningen.
Heeft idd wat fysieke klachten gehad en zal een kleine gewenningsperiode nodig hebben.
remco k
 remco k - maandag 30 juli 2018 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2018 - 09:38 schreef Loetje het volgende:
Kwam ook door fysieke klachten toch?
Dat zei Buys wel ja, maar volgens mij heeft hij wel gespeeld al toch in de voorbereiding.
Loetje
 Loetje - maandag 30 juli 2018 - 12:33   quote  deeplink  
Jawel, maar dan kun je wel nog steeds klachten hebben waardoor je bijvoorbeeld bij voorbaat al een wissel kwijt bent als trainer. Dan kiezen trainers wel eens om je op de bank te laten starten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1608269