BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - donderdag 30 augustus 2018 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 17:27 schreef Hasjkoph het volgende:
Als je nu nog een spits wil, had je Cassierra niet moeten verhuren aan Groningen.
Eens! En dat schreef ik een poosje geleden ook al. Tóch heb ik begrepen, dat Ajax nog een spits wil halen. Maar ja, dan mogen ze echt wel opschieten: Nog 30,5 uur te gaan voordat het transfervenster weer sluit...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2018 door Pietje --
Loetje
 Loetje - donderdag 30 augustus 2018 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 17:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is een duivels dilemma, Loetje. Een speler uit jouw rijtje zal niet voor de bank gehaald worden. David Neres heeft zijn sporen inmiddels verdiend, dus die mag niet "verbannen" worden naar de bank.

Dembélé, mwhah… Ik weet het niet.

Vincent Janssen is wel héél erg blessuregevoelig.

Bony zie ik wel zitten, maar ja wat doe je dan met Huntelaar? En wat te doen met Dolberg als hij definitief uit zijn blessure komt.

Nogmaals, een duivels dilemma.
Weet je hoe sterk en dynamisch de de Dembele's zijn? Zowel die van Spits als van Celtic
Pietje
 Pietje - donderdag 30 augustus 2018 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 17:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weet je hoe sterk en dynamisch de de Dembele's zijn? Zowel die van Spits als van Celtic
Dat weet ik beslist wel, gap, maar ik weet niet of hij/zij bij Ajax past/passen. Eén van die Dembélé's heeft toch bij AZ gespeeld? Als ik me goed herinner kwam hij altijd naar binnen, i.p.v. buitenom met z'n voorzet. Absoluut goede spelers, maar of ze ook bij Ajax passen?? Ik twijfel, en die twijfel heb ik niet bij Chadli en Bony. En weer wel bij Vincent Janssen.

Maar nog maar 30 uur, dan is het transfergedoe weer afgelopen. Als Ajax wat wil moeten ze opschieten. Eerlijk gezegd verwacht ik niks meer.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 30 augustus 2018 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 17:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eens! En dat schreef ik een poosje geleden ook al. Tóch heb ik begrepen, dat Ajax nog een spits wil halen. Maar ja, dan mogen ze echt wel opschieten: Nog 30,5 uur te gaan voordat het transfervenster weer sluit...
Dat wil misschien de trainer, maar of de club( Overmars, RVC) ernaar luistert is een andere vraag.
Pietje
 Pietje - donderdag 30 augustus 2018 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 17:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat wil misschien de trainer, maar of de club( Overmars, RVC) ernaar luistert is een andere vraag.
Ik heb geen idee wie daarmee naar buiten kwam.
Loetje
 Loetje - donderdag 30 augustus 2018 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 17:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat weet ik beslist wel, gap, maar ik weet niet of hij/zij bij Ajax past/passen. Eén van die Dembélé's heeft toch bij AZ gespeeld? Als ik me goed herinner kwam hij altijd naar binnen, i.p.v. buitenom met z'n voorzet. Absoluut goede spelers, maar of ze ook bij Ajax passen?? Ik twijfel, en die twijfel heb ik niet bij Chadli en Bony. En weer wel bij Vincent Janssen.

Maar nog maar 30 uur, dan is het transfergedoe weer afgelopen. Als Ajax wat wil moeten ze opschieten. Eerlijk gezegd verwacht ik niks meer.
Haha je kan eerder vragen of Ajax niet veel te laag voor hun is. Nee, dit zouden 2 gigantische aankopen zijn en nog beter dan al gedaan is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 30 augustus 2018 - 21:00   quote  deeplink  
Ten Hag heeft aangegeven dat er niemand meer bijkomt en Ajax met de huidige selectie de competitie gaat vervolgen.

„De huidige selectie is de groep waar de de competitie en de Champions League mee in gaan”, aldus Ten Hag. „We hebben alle opties bekeken van spelers die multifunctioneel zijn. Maar of hun huidige club wil niet van ze af, of de financiën waren een probleem”, zegt de Ajax-coach.

Sorry hoor, maar dan heb je gewoon verkeerd geanticipeerd. Al weken geleden was duidelijk dat er een extra aanvaller bij moest komen, maar stronteigenwijs als ze bij Ajax zijn hebben ze het weer op de laatste dagen laten aankomen. Raar dat clubs dan niet willen meewerken!
Loetje
 Loetje - donderdag 30 augustus 2018 - 21:02   quote  deeplink  
Gisteren wil je kijken of er wat mogelijk is en vandaag niet meer. En dan ook nog financieel als een van de redenen geven...

Ajax heeft een goede selectie en toch mag er van mij nog wel iemand bij. Zitten ook met veel lang geblesseerde spelers
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 30 augustus 2018 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 21:02 schreef Loetje het volgende:
Gisteren wil je kijken of er wat mogelijk is en vandaag niet meer. En dan ook nog financieel als een van de redenen geven...

Ajax heeft een goede selectie en toch mag er van mij nog wel iemand bij. Zitten ook met veel lang geblesseerde spelers
Raar he, hij heeft het tegenover De Telegraaf aangegeven!
Loetje
 Loetje - donderdag 30 augustus 2018 - 22:28   quote  deeplink  
Zouden ze iets teveel uitgegeven hebben?
remco k
 remco k - vrijdag 31 augustus 2018 - 00:29   quote  deeplink  
Bony toch aub niet zeg. Die past totaal niet in ons spel en is gewoon een zeer beperkte spits gebleken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 augustus 2018 door remco k --
remco k
 remco k - vrijdag 31 augustus 2018 - 00:30   quote  deeplink  
Er is ook gewoon geen extra aanvaller nodig.
remco k
 remco k - vrijdag 31 augustus 2018 - 00:31   quote  deeplink  
We kunnen het ook overdrijven.
Loetje
 Loetje - vrijdag 31 augustus 2018 - 01:06   quote  deeplink  
Dat hebben we gezien...
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 31 augustus 2018 - 09:36   quote  deeplink  
Is goed zo wat mij betreft. Lekker Sierhuis voor de leeuwen gooien. Zal ons positief gaan verrassen, net als Dolberg ooit deed.
Gewoon focussen op dat verbeterde contract voor Ziyech. Die gasten leveren een vermogen op aan het eind van het seizoen. Kunnen we dan weer investeren in andere toppers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 augustus 2018 door Jaccio --
Eide
 Eide - vrijdag 31 augustus 2018 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 22:28 schreef Loetje het volgende:
Zouden ze iets teveel uitgegeven hebben?
Beetje selecht om mijzelf te citeren maar vanuit een ander topic:

quote:
Op vrijdag 31 augustus 2018 - 08:58 schreef Eide het volgende:

[..]

De netto balans van de zomerstop + Champions League plaatsing is ongeveer +15 miljoen euro. Ajax betaalde namelijk zo'n 41.6 miljoen voor inkomende transfers en ontving 17.5 mio voor uitgaande transfers.

Kortom; ondanks alle aankopen heeft Ajax nu meer geld ter beschikking dan toen ze de transferperiode in gingen. Louter en alleen financieel vermogen is dus nooit het probleem om een speler te halen.

Het is waarschijnlijker dat voor de spelers die Ajax als een gewenste versterking ziet (waarbij het onduidelijk is hoe die spits in de pikorde moet passen met KJH en Dolberg) meer geld wordt gevraagd dan Ajax aan ze wil spenderen of dat de salariseisen te hoog zijn.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 augustus 2018 door Eide --
Loetje
 Loetje - vrijdag 31 augustus 2018 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2018 - 09:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Beetje selecht om mijzelf te citeren maar vanuit een ander topic:

[..]

Ik las het al. Dacht dat ergens ook al wel.
Eide
 Eide - dinsdag 04 september 2018 - 05:17   quote  deeplink  
Kennelijk hebben AS Roma, Leicester City, Sevilla en Bordeaux allemaal interesse getoont in Hakim Ziyech. Ziyech zag alleen AS Roma als een stap voorwaarts. Na het initiële bod en tegenbod heeft Roma niets meer van zich laten horen.

Ziyech kiest dus niet voor het geld. Ik vind dit toch weer een mooi signaal van een mooie voetballer.
remco k
 remco k - dinsdag 04 september 2018 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2018 - 05:17 schreef Eide het volgende:
Kennelijk hebben AS Roma, Leicester City, Sevilla en Bordeaux allemaal interesse getoont in Hakim Ziyech. Ziyech zag alleen AS Roma als een stap voorwaarts. Na het initiële bod en tegenbod heeft Roma niets meer van zich laten horen.

Ziyech kiest dus niet voor het geld. Ik vind dit toch weer een mooi signaal van een mooie voetballer.
Ik denk dat Ziyech initieel altijd dezelfde persoon is geweest, ik vind het daarom wel heel bijzonder hoe de publieke opinie over hem ineens zo gigantisch om slaat..
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 september 2018 - 16:34   quote  deeplink  
Dat zeker, ik vind hem alleen nu nog beter. Veel beter en dat is wat ik altijd heb gezegd en heb bedoeld. Hakim kan beter en op het moment is het echt een genot om te zien en ben de eerste die dat ook toe zal geven
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 04 september 2018 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2018 - 07:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat Ziyech initieel altijd dezelfde persoon is geweest, ik vind het daarom wel heel bijzonder hoe de publieke opinie over hem ineens zo gigantisch om slaat..
Ziyech heeft het gewoon moeilijk gehad. Ballen over drie meter kwamen niet meer aan. Zijn maniertjes hebben hem ook niet geholpen in die periode. Nu hij waardering heeft gekregen lijkt hij eindelijk vrij in zijn hoofd te zijn en kunnen we van hem genieten.

Ik vibd dat Ziyech wel in zichzelf geïnvesteerdheeft en altijd hard gewerkt heeft. Ben blij dat hij behouden is.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 04 september 2018 - 18:50   quote  deeplink  
Neres is nu ook een groot verdiener!! Ik moet zeggen dat Ajax dit wel goed doet. een klein gedeelte van de miljoenen uit de CL meteen investeren in bepalende top spelers, kijk dan alleen de echte top ze nog wegkapen voor veel geld.

Je kan het beter aan de spelers geven, dan aan de belastingdienst. Ajax had over het jaar 2016/2017 17 miljoen moeten afdragen aan de fiscus vanwege de winst dat Ajax had gedraaid, daar had je al een Tadic voor kunnen kopen.
Eide
 Eide - dinsdag 04 september 2018 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2018 - 18:50 schreef Ajax we love you het volgende:
Neres is nu ook een groot verdiener!!
Er wordt anders niets over een financiële opwaardering gemeld, alleen over een contract verlenging.

We moeten niet te snel conclusies trekken op basis van aannames lui.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 04 september 2018 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2018 - 18:59 schreef Eide het volgende:

[..]

Er wordt anders niets over een financiële opwaardering gemeld, alleen over een contract verlenging.

We moeten niet te snel conclusies trekken op basis van aannames lui.
Verlenging en opwaardering werd er vermeld.
Eide
 Eide - dinsdag 04 september 2018 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2018 - 19:17 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Verlenging en opwaardering werd er vermeld.
Nee, Ajax meldt alleen een contractverlenging.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 september 2018 door Eide --
Eide
 Eide - dinsdag 04 september 2018 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2018 - 19:17 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Verlenging en opwaardering werd er vermeld.
Idem trouwens met Ziyech. Daar wordt bij verzonnen dat hij naar het niveau Blind en Tadic is gebracht maar ook dat weten we niet. Hij heeft een financieel fors verbetert contract getekend maar of hij daardoor op EPL achtige bedragen is gekomen, zoals Tadic en Blind, weten we niet en is zelfs maar helemaal de vraag.
renkse128
 renkse128 - dinsdag 04 september 2018 - 22:46   quote  deeplink  
Tadic en Blind verdienen rond de 4 miljoen in amsterdam
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 september 2018 - 23:32   quote  deeplink  
ajax is lekker bezig ! zullen ze nu dan echt doorpakken ? selectie klaar voor de tijd, spelers kopen waarvan je ze eigenlijk neit verwacht, spelers blijven plots die normaal weg zouden gaan.. contractverlengingen en/of op waarderingen ? waar zullen ze achter de schermen mee bezig zijn ? toch wat ze voor ogen hadden ? aanhaken weer bij de top/subtop van europa ? tebeginnen bij het bayern worden van nederland.. psv feyenoord en alles achter ons laten en aanhaken met die handel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 september 2018 door nummer10 --
hjf
 hjf - woensdag 05 september 2018 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2018 - 18:59 schreef Eide het volgende:

[..]

Er wordt anders niets over een financiële opwaardering gemeld, alleen over een contract verlenging.

We moeten niet te snel conclusies trekken op basis van aannames lui.
Ik denk hierbij dat Ajax niet dezelfde fout gaat maken als pak en hem beet 7 jaar geleden toen er € 22 mln exploitatieverlies werd geleden en het eigen vermogen verdampte. Maar we mogen bij een contractverlenging er wel van uitgaan dat dit gepaard is gegaan met een salarisverhoging. Dat lijkt mij normaal. Alleen we moeten inderdaad niet te snel conclusies gaan trekken over bedragen. Ik mag hopen, dat er nu ook met De Ligt en De Jong onderhandeld gaat worden over een verlenging en opwaardering.
Eide
 Eide - woensdag 05 september 2018 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2018 - 22:46 schreef renkse128 het volgende:
Tadic en Blind verdienen rond de 4 miljoen in amsterdam
Dat lijkt mij uitgesloten, aangezien Tadic 3.6 mio verdiende in Southampton en er naar eigen zeggen wel op achteruit is gegaan. Ergens tussen de 2 en 3 miljoen lijkt een stuk realistischer gezien de getallen die we kennen en uitspraken van verschillende personen.
Eide
 Eide - woensdag 05 september 2018 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 09:17 schreef hjf het volgende:

[..]

Maar we mogen bij een contractverlenging er wel van uitgaan dat dit gepaard is gegaan met een salarisverhoging.
Het is een zeker een realistische aanname en het lijkt mij ook waarschijnlijk. Ik reageerde vooral op de suggestie dat Neres en Ziyech nu op het niveau Blind/Tadic zitten. Die aanname is namelijk heel ver gezocht.

Er zitten ook meer aspecten aan dergelijke contracten. Misschien hebben Ajax en Neres wel gesproken over de transerwensen van Neres en hoe daar mee om te gaan. Dan kan Neres in ruil voor medewerking van Ajax bijvoorbeeld verlengen om de transfersom op te drijven.

Er zijn enorm veel mogelijkheden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2018 door Eide --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 05 september 2018 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2018 - 19:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Idem trouwens met Ziyech. Daar wordt bij verzonnen dat hij naar het niveau Blind en Tadic is gebracht maar ook dat weten we niet. Hij heeft een financieel fors verbetert contract getekend maar of hij daardoor op EPL achtige bedragen is gekomen, zoals Tadic en Blind, weten we niet en is zelfs maar helemaal de vraag.
Nee dat klopt, maar al;s je een contract verlengd, dan zit hier wel een opwaardering bij, anders doe je dat niet. Waarom je contract verlengen met een jaar tegen hetzelfde salaris? Ik zeg niet dat hij net zoveel verdiend als Tadic. Maar dat ze een flinke verhoging krijgen vind ikook niet meer dan normaal. Neres verdiende minder dan 1 miljoen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 05 september 2018 - 10:55   quote  deeplink  
Maar wat ik belangrijkler vind is dat AJax hiermee de spelers iets langer kan houden en kleinere teams uit grotere competities kan afhouden om ze van ons af te pakken.

Voor een half miljoen meer en dan onderin de PL spelen, of op het hoogste niveau in de CL je voeten laten spreken, dan komen de grote clubs alsnog.
Eide
 Eide - woensdag 05 september 2018 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 10:52 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nee dat klopt, maar al;s je een contract verlengd, dan zit hier wel een opwaardering bij, anders doe je dat niet. Waarom je contract verlengen met een jaar tegen hetzelfde salaris?
Omdat er andere voorwaarden in meegenomen kunnen worden die voor de speler misschien wel zwaarder wegen dan puur salaris. Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn gewoon heel belangrijk. Daarnaast is het maar helemaal de vraag hoe groot een eventuele opwaardering is, want het is maar een verlenging van een jaar.

Edit: Let wel, je kan goed gelijk hebben hoor. Wie weet, maar ik wil alleen waken voor het verspreiden van geruchten en onzin zonder dat we ook maar ergens een feitelijke basis voor hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2018 door Eide --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 05 september 2018 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 10:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Omdat er andere voorwaarden in meegenomen kunnen worden die voor de speler misschien wel zwaarder wegen dan puur salaris. Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn gewoon heel belangrijk.
In dit geval denk ik dat je er een beetje naast zit. Natuurlijk zijn secundaire voorwaarden belangrijk en misschien is er wel in opgenomen een gelimiteerde afkoopsom van 40m? Zou kunnen, maar ik denk toch wel een opwaardering en dat hij nu ook naar de 1.5m gaat.
Eide
 Eide - woensdag 05 september 2018 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 11:01 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

In dit geval denk ik dat je er een beetje naast zit. Natuurlijk zijn secundaire voorwaarden belangrijk en misschien is er wel in opgenomen een gelimiteerde afkoopsom van 40m? Zou kunnen, maar ik denk toch wel een opwaardering en dat hij nu ook naar de 1.5m gaat.
Dit is pure speculatie.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 05 september 2018 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 11:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit is pure speculatie.
Klopt, maar dat is ook om te denken dat het alleen om secundaire voorwaarde ging. Het feit is dat hij zijn contract verlengt heeft. Dat houdt in ieder geval zeker in dat er teken geld is betaald en de zaakwaarnemer is betaald. De rest kan allemaal hetzelfde zijn, maar is niet waarschijnlijk.

De salarissen weet niemand van ons en er zijn zoveel constructies mogelijk om meer geld over te houden. Laat ik het zo zeggen, ik zou het vreemd vinden als hij een jaar bijtekend voor het zelfde salaris en voorwaarden.
Eide
 Eide - woensdag 05 september 2018 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 11:12 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is ook om te denken dat het alleen om secundaire voorwaarde ging.
Dat zeg ik echter niet.

Ik opper de suggestie omdat er nergens iets wordt gemeld over een opwaardering en waarschuw mensen om geen onverdedigbare conclusies te trekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2018 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 05 september 2018 - 13:32   quote  deeplink  
Echt ongelooflijk, wat men allemaal verzint!! Pffffff ik hoorde dat Tadic 8 krijgt, Blind 6 en Ziyech 7!! Allemaal een Ferrari van de zaak en een op maat gemaakt pak. Daarnaast heb ik gehoord dat Ziyech tevens heeft bedongen dat hij volgend jaar weer met nummer 10 mag spelen en dat Blind zijn vader op gaat volgen in de RvC.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2018 door Ajax Warrior --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 05 september 2018 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 11:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat zeg ik echter niet.

Ik opper de suggestie omdat er nergens iets wordt gemeld over een opwaardering en waarschuw mensen om geen onverdedigbare conclusies te trekken.
Het contract is opengebroken volgens de Ajax site en Neres heeft aangegevne dat hij blij is met zijn nieuwe contract en dat zijn harde werken is beloond. Dat zegt voldoende dat zijn contract verbeterd is. Je breekt een contract open om een verbeterd contract te geven.

Bij Ziyech is het niet anders, daar kreeg hij nu een verbeterd contract voor dezelfde duur, omdat hij nog steeds na dit seizoen weg wil.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 05 september 2018 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 13:32 schreef Ajax Warrior het volgende:
Echt ongelooflijk, wat men allemaal verzint!! Pffffff ik hoorde dat Tadic 8 krijgt, Blind 6 en Ziyech 7!! Allemaal een Ferrari van de zaak en een op maat gemaakt pak. Daarnaast heb ik gehoord dat Ziyech tevens heeft bedongen dat hij volgend jaar weer met nummer 10 mag spelen en dat Blind zijn vader op gaat volgen in de RvC.
whahahaha
remco k
 remco k - woensdag 05 september 2018 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 13:32 schreef Ajax Warrior het volgende:
Echt ongelooflijk, wat men allemaal verzint!! Pffffff ik hoorde dat Tadic 8 krijgt, Blind 6 en Ziyech 7!! Allemaal een Ferrari van de zaak en een op maat gemaakt pak. Daarnaast heb ik gehoord dat Ziyech tevens heeft bedongen dat hij volgend jaar weer met nummer 10 mag spelen en dat Blind zijn vader op gaat volgen in de RvC.
Dat van Blind klopt niet, Danny gaat Daley volgend jaar opvolgen als CV, hij wil het toch nog eens proberen.
Eide
 Eide - woensdag 05 september 2018 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 14:11 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Het contract is opengebroken volgens de Ajax site en Neres heeft aangegevne dat hij blij is met zijn nieuwe contract en dat zijn harde werken is beloond. Dat zegt voldoende dat zijn contract verbeterd is. Je breekt een contract open om een verbeterd contract te geven.

Bij Ziyech is het niet anders, daar kreeg hij nu een verbeterd contract voor dezelfde duur, omdat hij nog steeds na dit seizoen weg wil.
En dus ben je puur aan het speculeren want de conclusie die je nu trekt is niet verdedigbaar met nazoekbare feiten. Jij denkt dit, maar het is niet noodzakelijk zo en ik gebruik het voorbeeld van secundaire arbeidsvoorwaarden om het gat in jouw redenatie duidelijk te maken.

Je praat jezelf iets aan waar simpelweg geen bewijs voor is. Ik wil je vooral niet vertellen dat je geen eigen mening maf of moet hebben, maar ik denk dat je zuiver moet zijn in beweringen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2018 door Eide --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 05 september 2018 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 14:56 schreef Eide het volgende:

[..]

En dus ben je puur aan het speculeren want de conclusie die je nu trekt is niet verdedigbaar met nazoekbare feiten. Jij denkt dit, maar het is niet noodzakelijk zo en ik gebruik het voorbeeld van secundaire arbeidsvoorwaarden om het gat in jouw redenatie duidelijk te maken.

Je praat jezelf iets aan waar simpelweg geen bewijs voor is. Ik wil je vooral niet vertellen dat je geen eigen mening maf of moet hebben, maar ik denk dat je zuiver moet zijn in beweringen.
Ik kan niets bewijzen, maar ik kan wel rekenen. 1 + 1 = 2, daar hoef je geen professor voor te zijn. Het maakt toch ook niet uit hoeveel hij erbij heeft gekregen of wil je zeggen dat er niets aan salaris is bijgekomen en wellicht zijn salaris wel gehalveerd is met een extra jaar eraan toegevoegd. Dat is zeer onwaarschijnlijk, mijn conclusie is zeer waarschijnlijk. Contracten worden opengebroken als daar een goede reden voor is en de persoon komt daar altijd beter uit.

Hij geeft zelf aan dat het nieuwe contract een waardering is voor het harde werken, dan mag je toch tot de conclusie komen dat hij meer geld krijgt?

Ik speculeer niets, het is gewoon een simpel optel sommetje om wat Ajax aangeeft "opengebroken"+ eigen woorden dat hij vind dat hij gewaardeerd wordt door het nieuwe contract. (1+1=2)

Maargoed het kan ook een deal zijn waarbij hij ipv een mercedes een Ferrari mag rijden.

Je hoeft geen bewijs te hebben, maar het is zeer logisch dat een contract alleen wordt opengebroken, zodat de persoon er Financieel op vooruit gaat.
Loetje
 Loetje - woensdag 05 september 2018 - 18:11   quote  deeplink  
Als zijn contract is opgewaardeerd tot 1.8 miljoen, waar normaal 1.2 miljoen de grens is, is dat een enorme verhoging voor Ajax begrippen. Dan verhoog je namelijk met 50% van het huidige salaris en dan kloppen de woorden van Ajax ook. En dat is veel en veel aannemelijker.

Daarbij zit het salaris van Tadic vooral in het tekengeld. Dat was enorm veel en Tadic zal net als Blind tussen de 2 en 3 miljoen zitten. 4 miljoen kan gewoon niet. Simpel zat en terecht ook. En dan heb je voor Nederlandse begrippen nog steeds torenhoge salarissen die zeer netjes en hoog zijn.
Eide
 Eide - woensdag 05 september 2018 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 17:48 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik kan niets bewijzen, maar ik kan wel rekenen.
Dit slaat als een pik op een drumstel ouwe. :p

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2018 door Eide --
Brandje
 Brandje - woensdag 05 september 2018 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 21:02 schreef Loetje het volgende:
Gisteren wil je kijken of er wat mogelijk is en vandaag niet meer. En dan ook nog financieel als een van de redenen geven...

Ajax heeft een goede selectie en toch mag er van mij nog wel iemand bij. Zitten ook met veel lang geblesseerde spelers
Je kan geen geen spelers gaan halen omdat je met blessures zit. Dan zou huren een optie zijn. Kijk eens naar psv. Die wilden Ramselaar verkopen dat lukte niet. Halen Thomas die ernstig geblesseerd raakte en halen dan ook nog eens Guttierrez. Paniekvoetbal ga je dan krijgen en dus een overvolle selectie
Brandje
 Brandje - woensdag 05 september 2018 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 22:28 schreef Loetje het volgende:
Zouden ze iets teveel uitgegeven hebben?
Met het halen van de CL en de 17 miljoen van Kluivert, de termijnen van Sanchez en Klaassen gaat men wederom dikke zwarte cijfers schrijven volgend seizoen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 06 september 2018 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 18:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit slaat als een pik op een drumstel ouwe. :p
hahahahaha :)
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 06 september 2018 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 18:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Met het halen van de CL en de 17 miljoen van Kluivert, de termijnen van Sanchez en Klaassen gaat men wederom dikke zwarte cijfers schrijven volgend seizoen.
precies en daarom kan je beter dat geld nu besteden, dan eind van het jaar aan de fiscus overdragen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1712172